Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold
Don Kafai
21-09-2011, 18:30
Ahahaha
Gasparini fyret i Inter Milan. Manden der mente at Sneijder ikke passede ind på et 4-3-3 hold, er blevet fyret efter blot 3.runde af Serie A. Det er så meget til grin. Når man sætter Wesley Sneijder på bænken og næsten porten fortjener man heller ikke bedre.
Blev Sneijder ikke langtidsskadet mod Roma?
MOHoegsted
21-09-2011, 18:48
Dengang kunne det vel godt have været det bedste, som så bare er blevet endnu bedre nu
Jo vist, men skal han så også sige det næste sæson?
Syntes personligt selv hans hold så stærkere ud sidste sæson, da man både have Welbeck, Gyan, Bent, og Henderson.
Hvad sker der for Real Madrid for tiden? De er på til igen at smide point.
unitedforreal
21-09-2011, 20:55
Madrid spiller 0-0 og skaber ingen chancer. Der er ingen på det hold som spiller godt pt. Ronaldo skuffer gang på gang.. han har ikke en fast plads på banen og det fucker virkelig hans spil op. Men hvis skyld er det træneren eller spilleren..?-
Refstrup
21-09-2011, 20:58
Kasami har brændt staffe mod Chelsea.
Så blev Hargo pillet ud(57th min) for City, efter at have bragt dem i front i det 17. minut..
Nogen der ser kampen, og ved om det var med skade eller noget?
Crazy Maniac
21-09-2011, 21:14
Så blev Hargo pillet ud(57th min) for City, efter at have bragt dem i front i det 17. minut..
Nogen der ser kampen, og ved om det var med skade eller noget?
BBC har på deres liveupdate skrevet:
"2102: Manchester City goalscorer Owen Hargreaves plays 57 minutes before being substituted by manager Roberto Mancini. Great comeback by the England international."
Lader til at han har spillet 57 minutters fodbold, uden at blive skadet. Så har man set det med...
Okay, tak for det :)
Til dem der vil se målet, så har jeg smidt en video i denne tråd:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=249621&postcount=1085
Valencia er i øjeblikket foran 2-1 imod Barca. Valencia har haft succes med at stresse Barca, for derefter at spille hurtigt omstillingsspil. Indtil videre en rigtig god kamp.
United DK
21-09-2011, 21:26
Nye tider i Spanien.
Santander 0-0 Real Madrid - FULL TIME
Valencia 2-1 Barcelona - Efter en lille halv time
MOHoegsted
21-09-2011, 21:32
Madrid spiller 0-0 og skaber ingen chancer. Der er ingen på det hold som spiller godt pt. Ronaldo skuffer gang på gang.. han har ikke en fast plads på banen og det fucker virkelig hans spil op. Men hvis skyld er det træneren eller spilleren..?-
Ingen af dem.
unitedforreal
21-09-2011, 21:35
Ingen af dem.
Come on, du kan jo ikke sige ingen af dem uden at komme med en forklaring.
Har du set Madrid spille for nylig eller Ronaldo ?
Han er kommet forbi 0 spiller i de sidste 2-3 kampe.. 0.. og har spillet skidt. Men det har hele holdet også.
Forskellen er bare, at Ronaldo plejer at vinde kampe selvom holdet spiller skidt..
United DK
21-09-2011, 21:38
Mourinho og Ronaldo har bare ramt toppen, og nu går det kun en vej... NED! Muhahahahahaha!!!!!
Du har en underlig argumentation Unitedforreal. Real Madrid har været gode i opstarten, men lider nu under mange skader og karantæner. Ronaldo har ikke været dårlige eller bedre end nogle af de andre, desuden skulle han døje med anklen efter overfaldene fra Dinamo. Real Madrid har omkring 65 % boldbesiddelse, men de har rigtig mange fejl i opspillet omkring Diarra og Callejon. Ronaldo får problemer pga. manglende opbakning, jeg synes ikke man kan kritisere ham. Og du påstår at han er gået helt i stå. Hmm.
unitedforreal
21-09-2011, 21:43
hvordan i fucking helved kan man brænde sådan en chance fatter jeg bare ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han skal skydes.
unitedforreal
21-09-2011, 21:49
Du har en underlig argumentation Unitedforreal. Real Madrid har været gode i opstarten, men lider nu under mange skader og karantæner. Ronaldo har ikke været dårlige eller bedre end nogle af de andre, desuden skulle han døje med anklen efter overfaldene fra Dinamo. Real Madrid har omkring 65 % boldbesiddelse, men de har rigtig mange fejl i opspillet omkring Diarra og Callejon. Ronaldo får problemer pga. manglende opbakning, jeg synes ikke man kan kritisere ham. Og du påstår at han er gået helt i stå. Hmm.
Jeg ved det ikke er hans talent der mangler. Man kan tydeligt se at Ronaldo mangler selvtillid og helt ærligt. Det med at have en spiller der løber over alt. Det er kun godt hvis han kan aflevere bolden eller starte noget. Ronaldo er ikke en pasning spiller. Vi ser hvordan vores Rooney udføre det rigtig flot. Ronaldo kan andre ting og dem skal han vende tilbage til
Madrid spillerne mangler at stole på hinanden.
Og du nævner de startede flot ? Hmmm Hvor.
De taber imod Barcelona, de spiller flot men taber stadig. De vinder kun 2 kampe hvor de spiller godt.
CL kampen vinder de efter en skidt kamp. De taber så 1 kamp imod et bundhold og spiller 0-0 imod endnu et bundhold. De er på ingen måder startet godt.
De spiller af lort og skaber intet. Så du kampen idag ?.. De sidste 45 min har de 1 afslutning inden for målrammen...
De taber ganske ufortjent Super Cuppen til Barca. Og i de kampe kan man i hvertfald ikke klandre holdets offensiv for dårligt spil. De vinder 6-0 og 4-2 i deres 2 første kampe, 10 mål på 2 kampe er vist ikke ligefrem nogen dårlig start. De spiller lidt over en halvleg i undertal mod Levante, hvor Ronaldo i øvrigt starter på bænken pga. de knubs han fik imod et hårdt spillende Dinamo hold. Jeg er enig i, at de 2 seneste kampe er under niveau, men det er klart når du ser på det hold de stiller op med. Der er et stykke vej mod stærkeste opstilling.
Jeg sidder lige nu og ser kampen, og selvfølgelig skal han sparke den store chance ind han får efter ca. en halv time. Men din påstand er jo, at manden ikke kan udvikle sig mere, at han har toppet, at han er gået i stå, og det har jeg kun hovedrysten til overs for. Man er nødt til at se tingene i et større perspektiv, det er jo ikke bare sort/hvidt, at nu har han ikke scoret, og Real har spillet 2-3 sløve kampe, så er de færdige. Hvor mange gange har du så ikke måtte dømme United, Ferguson, Nani, Rooney, Berbatov osv. færdige?
La Liga er kedelig, og udover Real og Barca har de ikke flere hold med kvalitet.
schousboe9
21-09-2011, 22:02
La Liga er kedelig, og udover Real og Barca har de ikke flere hold med kvalitet.
Og Rundetårn er rundt, men hvad vil du frem til?
De taber ganske ufortjent Super Cuppen til Barca. Og i de kampe kan man i hvertfald ikke klandre holdets offensiv for dårligt spil. De vinder 6-0 og 4-2 i deres 2 første kampe, 10 mål på 2 kampe er vist ikke ligefrem nogen dårlig start. De spiller lidt over en halvleg i undertal mod Levante, hvor Ronaldo i øvrigt starter på bænken pga. de knubs han fik imod et hårdt spillende Dinamo hold. Jeg er enig i, at de 2 seneste kampe er under niveau, men det er klart når du ser på det hold de stiller op med. Der er et stykke vej mod stærkeste opstilling.
Jeg sidder lige nu og ser kampen, og selvfølgelig skal han sparke den store chance ind han får efter ca. en halv time. Men din påstand er jo, at manden ikke kan udvikle sig mere, at han har toppet, at han er gået i stå, og det har jeg kun hovedrysten til overs for. Man er nødt til at se tingene i et større perspektiv, det er jo ikke bare sort/hvidt, at nu har han ikke scoret, og Real har spillet 2-3 sløve kampe, så er de færdige. Hvor mange gange har du så ikke måtte dømme United, Ferguson, Nani, Rooney, Berbatov osv. færdige?
Så du mener, dybt seriøst, at de nuværende Real Madrid spillere er på lige fod med henholdsvis Levante og Santander? På trods af ders karantæner og skader, bør dette hold stadigvæk kunne slå Levante eller Racing.
unitedforreal
21-09-2011, 22:09
Der er magtskifte iår. Malaga nr 1 og Valencia nr 2.
Hvis det forsætter sådan her hele året så er det godt for den spanske liga, men det gælder jo også næste år.
Og Rundetårn er rundt, men hvad vil du frem til?
Du vil ikke kunne forstå det ;S
unitedforreal
21-09-2011, 22:10
Men pep du må indrømme at jeres forsvar sejler..
Der er magtskifte iår. Malaga nr 1 og Valencia nr 2.
Hvis det forsætter sådan her hele året så er det godt for den spanske liga, men det gælder jo også næste år.
Jeg ved ikke om der er tale om magtskifte, men Valencia har ihvertfald skabt Barca flere problemer end de fleste hold har tilsammen, i over 2 år.
Men pep du må indrømme at jeres forsvar sejler..
Yes 3 mand i forsvaret mod Valencia går ikke, når kantspillere ikke vil arbejde den anden vej, og Alves spiller på 50%.
Så du mener, dybt seriøst, at de nuværende Real Madrid spillere er på lige fod med henholdsvis Levante og Santander? På trods af ders karantæner og skader, bør dette hold stadigvæk kunne slå Levante eller Racing.
Callejon, Varane, Arbeloa, Diarra. Det er 4 spillere som jeg ikke kan se det store lys i, i deres nuværende forfatning. De burde måske have vundet, men det havde næsten været mere overraskende hvis de havde vundet 6-0 og Santander med dette hold, end at den ender 0-0. Men lad mig lige understrege, at jeg synes de burde have vundet i dag, de sad også på meget af spillet.
unitedforreal
21-09-2011, 22:18
Callejon, Varane, Arbeloa, Diarra. Det er 4 spillere som jeg ikke kan se det store lys i, i deres nuværende forfatning. De burde måske have vundet, men det havde næsten været mere overraskende hvis de havde vundet 6-0 og Santander med dette hold, end at den ender 0-0. Men lad mig lige understrege, at jeg synes de burde have vundet i dag, de sad også på meget af spillet.
De sad på spillet ? arh come on.. så vi den samme kamp. De havde måske bolden men så snart den skulle frem af mistede de den. De sad bogstavligtalt på selve bolden.. :tumble:
Det er jo flueknepperi. De skabte ikke de helt store chancer, men derfor sad de jo stadig på spillet, det vidner boldbesiddelsen om.
unitedforreal
21-09-2011, 22:23
Det er ikke godt for Chelsea hvis de ryger ud idag, det kan koste det i længden at deres bænk ikke får spilletid i CL. De vil ikke kunne komme ind og løfte holdet hvis de kun har 1-2 kampe.
unitedforreal
21-09-2011, 22:26
Et spark der vil noget der... Men Messi spiller ikke som han plejer, han løber kun med bolden og laver 0 af sit farlig spil uden bold.
Anderson-8
21-09-2011, 22:31
Må sige, at jeg er utrolig imponeret over hele Valencia holdet, men i særdeleshed Ever Banega, der imo har spillet en utrolig solid kamp på midtbanen!
Haha... Hvor er det smukt.. Endnu engang en fantastisk fair dommerpræstation i Spanien..
unitedforreal
21-09-2011, 22:54
Messi skulle havde haft staffe i første halvleg, så der bliver Barcelona snydt.
Men dommeren vælger også at giver offside på noget der ike var. Nogen gange var han 2 meter onside. Det gælder begge hold...
Så hvis du mener fair at han dømte af lort til begge sider, så ja jeg er enig.
Don Kafai
21-09-2011, 22:57
Endnu engang en fantastisk fair dommerpræstation i Spanien..
Det er ikke dommerens skyld, de har absolut umulige forhold. Der er meget fokus på dårlige dommerpræstationer, men spillerne, især i Spanien, gør virkelig deres til, at der ikke kan dømmes fejlfrit. Det er helt vildt, hvordan voksne mennesker kan opføre sig på en bane, oveni det faktum, at 50.000 tilskuere opildner dem til det.
Det er ikke dommerens skyld, de har absolut umulige forhold. Der er meget fokus på dårlige dommerpræstationer, men spillerne, især i Spanien, gør virkelig deres til, at der ikke kan dømmes fejlfrit. Det er helt vildt, hvordan voksne mennesker kan opføre sig på en bane, oveni det faktum, at 50.000 tilskuere opildner dem til det.
Problemet er jo, at de sjældent tør gøre noget ved det...
Når et helt Barcelona-hold stiller sig omkring dommeren, ofte fordi dommeren er hoppet på deres film men alligevel ikke giver kort, så skal dommeren skære igennem og give en ost.
Hvis ikke de begynder at slå ned på brok og film så kan de umuligt holde en linje, og det gør det ikke just lettere for dem selv...
Don Kafai
21-09-2011, 23:19
Problemet er jo, at de sjældent tør gøre noget ved det...
Når et helt Barcelona-hold stiller sig omkring dommeren, ofte fordi dommeren er hoppet på deres film men alligevel ikke giver kort, så skal dommeren skære igennem og give en ost.
Hvis ikke de begynder at slå ned på brok og film så kan de umuligt holde en linje, og det gør det ikke just lettere for dem selv...
Det er jo ikke kun Barcelona. Sidst i kampen så du også en række Valencia-spillere kaste sig som var de skudt.
Dommeren havde et umuligt arbejde, og da han endelig fløjter af, er der ingen der siger tak til ham. Messi er som den første ovre og brokke sig, så kommer Valencia-spillerne, og så er der lige 50.000 oveni der buher.
Jeg må indrømme, at jeg følte lidt med ham i dag, selvom jeg normalt synes spanske dommere er inkompetente.
Og Real er det andet bedste hold i verden. Når Valencia kan spille uafgjort med Barca må de derfor også være mindst lige så gode som nr 2 i England over en hel sæson. Det er sgu nemt at komme med sarkastiske lynkonklusioner. Men det bliver til gengæld bekræftet når Valencia går hele vejen til semifinalerne i ChL i år :)
Vinderen af ligaen, Real / Barca har mindst 12 pts ned til nr 3 når sæsonen er ovre. Det er lige før jeg gerne vil vædde på det :D
ChristianR
22-09-2011, 07:23
Det er jo ikke kun Barcelona. Sidst i kampen så du også en række Valencia-spillere kaste sig som var de skudt.
Dommeren havde et umuligt arbejde, og da han endelig fløjter af, er der ingen der siger tak til ham. Messi er som den første ovre og brokke sig, så kommer Valencia-spillerne, og så er der lige 50.000 oveni der buher.
Jeg må indrømme, at jeg følte lidt med ham i dag, selvom jeg normalt synes spanske dommere er inkompetente.
Du skal ikke have ondt af dommeren. Jeg er enig i, at de i langt de fleste tilfælde selv er ude om, at de ender med at stå i svære situationer.
Selvom Barcelona bestemt ikke er det eneste spanske hold, så er de et godt eksempel på et helt hold, der flyver klagende hen til dommeren ved den mindste kendelse i mod dem.
Der skal ganske enkelt deles ostemadder ud. Det vil give dommeren og hans kendelser, den respekt, han fortjener.
Ret beset er reglen vel stadig sådan, at den eneste spiller, der har lov at komme med indvendinger mod en kendelse er holdets anfører.
Så er reddit.com/r/soccer totalt i selvsving over at det er gået Real Madrid og Barcelona lidt dårligt for tiden. De kører det vilde circle-jerk om at det nu er bevist at der ikke er noget i vejen med La Liga. Hvis man prøver at udpege at to ugers resultater ikke ændrer på årevis af fakta bliver man nedstemt på det groveste. Selv før den spanske sæsonstart var de dybt uenige i at der var noget galt i La Liga, fordi - og det er det eneste de kunne sige - "der har været flere forskellige vindere af La Liga siden 92 end der har været i Premier League." Det betyder ingenting at alle andre faktorer stærkt modsiger dette. De fleste på r/soccer er Barcelona-fans (og Arsenal, men det er sagen uvedkommende) så de er nærmest glade for at det går deres hold dårligt så de kan sidde og være selvtilfredse over at alle andre "tog fejl" når de sagde at La Liga kun handler om de to tophold. Det er så komisk.
Så er reddit.com/r/soccer totalt i selvsving over at det er gået Real Madrid og Barcelona lidt dårligt for tiden. De kører det vilde circle-jerk om at det nu er bevist at der ikke er noget i vejen med La Liga. Hvis man prøver at udpege at to ugers resultater ikke ændrer på årevis af fakta bliver man nedstemt på det groveste. Selv før den spanske sæsonstart var de dybt uenige i at der var noget galt i La Liga, fordi - og det er det eneste de kunne sige - "der har været flere forskellige vindere af La Liga siden 92 end der har været i Premier League." Det betyder ingenting at alle andre faktorer stærkt modsiger dette. De fleste på r/soccer er Barcelona-fans (og Arsenal, men det er sagen uvedkommende) så de er nærmest glade for at det går deres hold dårligt så de kan sidde og være selvtilfredse over at alle andre "tog fejl" når de sagde at La Liga kun handler om de to tophold. Det er så komisk.
Vores egen Pep har vel også lige gjort det :D Jeg er uenig i at man bare kan konkludere efter 5 runder at nu er La Liga lige så god igen som den var for 10 år siden. Det er ønsketænkning og jeg undskylder gerne i et personligt brev med tilhørende lyserøde roser til Pep, hvis den er det om et år. Valencia for ti år siden kontra Valencia nu er langt fra det samme, selv om de har et par gode spillere her og der (Soldado, Banega).
Man må håbe de snart får lavet deres stadion, så det kan generere lidt profit istedet for at være rene omkostninger. Det er alligevel 75.000 der skal være plads til på Nou Mestalla.
MOHoegsted
22-09-2011, 10:28
Come on, du kan jo ikke sige ingen af dem uden at komme med en forklaring.
Har du set Madrid spille for nylig eller Ronaldo ?
Han er kommet forbi 0 spiller i de sidste 2-3 kampe.. 0.. og har spillet skidt. Men det har hele holdet også.
Forskellen er bare, at Ronaldo plejer at vinde kampe selvom holdet spiller skidt..
Du opsøger selv et svar på et spørgsmål du stiller, der ikke meget mere at sige.
Det hverken Mourinho, eller Ronaldos skyld, det en formnedgang, og det blot et spørgsmål om tid før de er oppe på deres vanlige niveau igen.
Kasper United
22-09-2011, 20:56
Odense Boldklub røg her til aften ud til Fredericia. :titte:
United DK
22-09-2011, 21:01
Odense Boldklub røg her til aften ud til Fredericia. :titte:
Ja, og dermed røg man af på oddsen. The magic of the fucking cup! :smilings:
Don Kafai
24-09-2011, 13:04
Sang Everton-fansene lige "You're just a shit Man United" i kampen mod City :D?
Kommentaterne på 6'eren kan ikke udtale Edin Dzeko's navn mere dansk..
TJÆKO :lolol:
Kaliumhest
24-09-2011, 13:55
Realistisk at tro Everton kan holde stand de næste 40 min???
Rart at se at Dzeko er ca lige så dårlig som i sidste sæson.
Rart at se at Dzeko er ca lige så dårlig som i sidste sæson.
Enig. Selvom han har fået en god start på sæsonen, så har jeg ikke specielt meget fidus til ham. Jeg synes han virker tung og stationær, hvilket ikke passer ind i City's ellers sprudlende offensiv med Silva, Agüero, Nasri osv.
og så scorede Balotelli. Og han smiler!
henning_b_j
24-09-2011, 14:15
Man City viser de er helt på nivo med os rent offensivt! men når de ikke selv er i boldbesidelse og Everton har bolden på City's banehalvdel er jeg ikke rat inpuneret over deres defensiv!
Jeg synes nu vi har lidt mere at byde på offensivt. Både Cleverley / Anderson kan faktisk spille teknisk hurtig fodbold, og så har vi altså PLs bedste angriber og 3 kanter der mindst er lige så gode som Citys.
Partnerskabet med Silva / Aguero er til gengæld bedre end noget partnerskab vi har imo.
Gad vide, hvem det er Uniteds scouts følger i Brøndby-Fck kampen. Umiddelbart kan jeg ikke få øje på et interessant emne. Jeg ved godt, at United scouter mange kampe, men alligevel.
http://onside.dk/nyheder/superligaen/man-united-kigger-pa-bif-fck
Kasper United
24-09-2011, 15:11
Pis...så kom Fools foran 1-0 af Charlie Adam. Kom nu Wolves!
EDIT: Selvmål.
Mål + Rødt af Torres indenfor 10minutter!
RuudVanNissetøj
24-09-2011, 16:08
Mål + Rødt af Torres indenfor 10minutter!
Den mand ender jo som årtiets dårligste fodboldinvestering !! Hold kæft han er mere end en skygge af sig selv...fryd :devill:
Torres fik det røde kort for en tackling, med begge ben strakt og knopperne forrest.
PatriceEvra3
24-09-2011, 16:13
Den mand ender jo som årtiets dårligste fodboldinvestering !! Hold kæft han er mere end en skygge af sig selv...fryd :devill:
Nu har han jo sådan set scoret i to kampe i træk, og han var fremragende imod os. Jeg vil nu ikke grine endnu. Han er på vej i den rigtige retning.
Han kan sagtens få stor gavn af Mata og Meireles ankomst.
Hold kæft hvor er det dog irriterende Brøndnby taber. De har 4-5 direktøre og udspiller FCK i den første time. Alligevel taber de 2-1, hvor det første mål er halvdårligt målmandsspil. Typisk Brøndby. Hvis de havde en angriber havde de vundet 3-0. Lort.
Nu har han jo sådan set scoret i to kampe i træk, og han var fremragende imod os. Jeg vil nu ikke grine endnu. Han er på vej i den rigtige retning.
Han kan sagtens få stor gavn af Mata og Meireles ankomst.
Helt enig. Torres er en klasse angriber som bare er inde i en dårlig stime. Han skal nok komme tilbage. KLasse fornægter sig altså ikke i længden.
PatriceEvra3
24-09-2011, 16:19
Tilgændgæld vil jeg gerne grine af Pools indkøb af Carrol. Han passer i det hele taget ikke ind.
Det ligner 300 millioner lige ned i lokummet.
United DK
25-09-2011, 17:28
Kom nu QPR, så jeg kan vinde på oddsen!
United DK
25-09-2011, 17:31
Så tæt på, og så alligevel ikke.
United DK
25-09-2011, 17:52
Fucking jajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!
Don Kafai
25-09-2011, 18:47
Fucking jajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!
Hvor meget vandt du?
United DK
25-09-2011, 20:07
Hvor meget vandt du?
1811 kr. for en sølle 20'er.
Silkeborg - Horsens X 3.20
OB - FC Midtjylland 2 4.15
SønderjyskE - HB Køge (0-1) 2 2.20
QPR - Aston Villa X 3.10
schousboe9
25-09-2011, 20:22
Neil Warnock om Traorés udvisning:
"I thought it was a disgrace. Not the referee, the player," he said.
"I am going to fine him as much as I can. Total amateur Sunday league sending off.
"They must be laughing their heads off, Villa. At that stage, losing 1-0 and he goes in for a tackle like that?
Nok er det underholdende for den neutrale, men det er også grunden til, at han aldrig bliver en topmanager. Det er jo noget lort at lukke ud overfor en journalist.
Det er da herligt med noget nyt engang imellem. Synes det bliver lidt for monotont med alle de samme slags interviews. Han er da ærlig.
1811 kr. for en sølle 20'er.
Silkeborg - Horsens X 3.20
OB - FC Midtjylland 2 4.15
SønderjyskE - HB Køge (0-1) 2 2.20
QPR - Aston Villa X 3.10
Hvordan kan du få 1811 for en 20'er? De er da ikk så høje de odds der. Eller er det en pakke? forstår ikke så..
Hvordan kan du få 1811 for en 20'er? De er da ikk så høje de odds der. Eller er det en pakke? forstår ikke så..
Odds 90,66 x 20 = 1811, 40 kr. :)
schousboe9
25-09-2011, 20:41
Det er da herligt med noget nyt engang imellem. Synes det bliver lidt for monotont med alle de samme slags interviews. Han er da ærlig.
Ja, ja, det er jo også det, jeg siger; underholdende for den neutrale. Jeg skal da heller ikke lægge skjul på, at jeg trak på smilebåndet, da jeg læste det. :)
Min pointe er sådan set bare, at du ikke ser Ferguson, Wenger, Ancelotti, Guardiola og Mourinho sige sådan noget om sine spillere.
United DK
25-09-2011, 20:52
Den er sat til odds 90,66. Det vil altså sige, at jeg for en 10'er havde vundet 905-906 kr., og ganger man det beløb med 2, så må den jo give 1811 kr., eller 1810 hvis det går helt galt. Hvad mener du i øvrigt med en pakke?
Den er sat til odds 90,66. Det vil altså sige, at jeg for en 10'er havde vundet 905-906 kr., og ganger man det beløb med 2, så må den jo give 1811 kr., eller 1810 hvis det går helt galt. Hvad mener du i øvrigt med en pakke?
Hvor kan du se den er sat til odds 90? Forstår ikke hvordan du kan få så høj en odds. Er det når man spiller på flere forskellige eller hvordan?
schousboe9
25-09-2011, 20:58
*slettet*
Neil Warnock om Traorés udvisning:
Nok er det underholdende for den neutrale, men det er også grunden til, at han aldrig bliver en topmanager. Det er jo noget lort at lukke ud overfor en journalist.
Huh?? Hvor har du fået det fra??
Iflg Teamtalk.com, så forsvarer Warnock Traore men langer lidt ud efter dommeren Oliver, når han efter kampen interviewes af SkySports1
Speaking to Sky Sports 1, Warnock said: "That's the character and spirit that got us promoted. We're in the top league, and are never say beaten (sic).
"We're all disappointed at the decisions obviously, but I think we responded in the right way. I think there could have been a couple of Villa players sent off for offences, two bookings.
"I think Traore was a little bit thick and naive, but we don't make a meal of it, we don't try and con the referee or anything.
"They've (Villa players) stayed on the pitch, (James) Collins and the number 10 whoever he was (Charles N'Zogbia), should have been booked twice.
"It's disappointing to be talking about referees...there's nothing to referee in that game. Not one Aston Villa supporter appeals for a penalty. I bet there are 25,000 more tugs on that pitch.
"Referees should be seen and not heard but it takes away from our performance - I thought we were superb."
Warnock went on to suggest he felt Hutton would have been penalised were he playing at other grounds.
He added: "I don't think it would have been a penalty at a lot of grounds and I think we would have got a penalty on certain days. They thought they'd won it and we kept going."
Warnock was speaking straight after the final whistle and, in an unusual move, returned to face the cameras for a second time having reviewed the incidents on tape.
He remained angry Hutton was not penalised for his 'block' of a Tommy Smith cross, adding: "How has the linesman not seen that? He deliberately handballs it.
"And the second one, we're told that if you raise your hands it's a handball. He's raised his hands against Tommy Smith.
schousboe9
25-09-2011, 21:32
Huh?? Hvor har du fået det fra??
Iflg Teamtalk.com, så forsvarer Warnock Traore men langer lidt ud efter dommeren Oliver, når han efter kampen interviewes af SkySports1.
Her (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/11/09/25/manual_184818.html&BID=165).
Tegn 5 på være mindst skal den. Kort for er teksten.
Her (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/11/09/25/manual_184818.html&BID=165).
http://e.asset.soup.io/asset/1859/8574_8b1b.jpeg
Ja det må jeg sige.... der er i den grad mere kød på den artikel du henviser til, end den jeg har læst.
Enig. Yderst uprofessionelt af Warnock.
Glory Man United
26-09-2011, 07:40
http://www.skysports.com/video/inline/0,,_7187771,00.html
Fergie ville nok få 3 eller 5 kampes karantæne....
ChristianR
26-09-2011, 08:20
Hvor kan du se den er sat til odds 90? Forstår ikke hvordan du kan få så høj en odds. Er det når man spiller på flere forskellige eller hvordan?
Har du ikke prøvet at oddse før?
Man tager alle odds og ganger med hinanden. I dette tilfælde bliver det:
3,20*4,15*2,20*3,10 = odds 90,56
Det er altså ikke nogen pakke, hvad det end er. Bare et ganske almindeligt odds :)
GloryGloryMU
26-09-2011, 09:52
http://www.skysports.com/video/inline/0,,_7187771,00.html
Fergie ville nok få 3 eller 5 kampes karantæne....
Linket virker ikke... Hvad er det?
Har du ikke prøvet at oddse før?
Man tager alle odds og ganger med hinanden. I dette tilfælde bliver det:
3,20*4,15*2,20*3,10 = odds 90,56
Det er altså ikke nogen pakke, hvad det end er. Bare et ganske almindeligt odds :)
Nej har ikke prøvet hvor den ganger mine odds. Jeg vælger 1x2 metoden, hvor man tager én kamp og vælger 1,x eller 2. Så har jeg haft flere kampe på denne måde, men mine odds er ikke blevet ganget med hinanden..
ChristianR
26-09-2011, 10:17
Nej har ikke prøvet hvor den ganger mine odds. Jeg vælger 1x2 metoden, hvor man tager én kamp og vælger 1,x eller 2. Så har jeg haft flere kampe på denne måde, men mine odds er ikke blevet ganget med hinanden..
Jo, det er de. Det er sådan det fungerer. Ellers ville det jo være åndsvagt at vælge 2 kampe på samme kupon istedet for 2 kuponner med 1 kamp på hver.
Jo flere kampe på samme kupon, jo sværere er det at få den til at gå hjem. Afkastet skal naturligvis afspejle risikoen, og det sker ved, at man ganger odds'ne med hinanden.
Det er den helt almindelige standardodds, der er tale om - Og ikke en ny fancypancye pakkeløsningsmetode eller noget ;)
Jo, det er de. Det er sådan det fungerer. Ellers ville det jo være åndsvagt at vælge 2 kampe på samme kupon istedet for 2 kuponner med 1 kamp på hver.
Jo flere kampe på samme kupon, jo sværere er det at få den til at gå hjem. Afkastet skal naturligvis afspejle risikoen, og det sker ved, at man ganger odds'ne med hinanden.
Det er den helt almindelige standardodds, der er tale om - Og ikke en ny fancypancye pakkeløsningsmetode eller noget ;)
Nu siger du kupon. Så det involverer når man spiller fysisk på en seddel? Kan simpelthen intet finde på bet24.com omkring dette.
Men altså sæt nu jeg satser en 10'er på 3 kampe, to lørdag og en søndag. Har den så pr. automatik ganget mine odds?
GloryGloryMU
26-09-2011, 11:20
Nu siger du kupon. Så det involverer når man spiller fysisk på en seddel? Kan simpelthen intet finde på bet24.com omkring dette.
Men altså sæt nu jeg satser en 10'er på 3 kampe, to lørdag og en søndag. Har den så pr. automatik ganget mine odds?
Altså medmindre du spiller 10 kr på én kamp, 10 kr på en anden og 10 kr på en tredje (30 i alt), så ganger den altså automatisk dine odds. Det er helt standard. Altså du vælger fx 3 kampe, og sætter 10 kr. på dem.
Eksempel:
Brøndby-FCK 1-X-2 - Odds 2.0
Stoke-United 1-X-2 - Odds 3.0
Newcastle-Blackburn 1-X-2 - Odds 2.0
2.0x3.0x2.0 = 12.00
Sats 10 kr. x Odds 12.00: Gevinst= 120 kr.
Altså medmindre du spiller 10 kr på én kamp, 10 kr på en anden og 10 kr på en tredje (30 i alt), så ganger den altså automatisk dine odds. Det er helt standard. Altså du vælger fx 3 kampe, og sætter 10 kr. på dem.
Eksempel:
Brøndby-FCK 1-X-2 - Odds 2.0
Stoke-United 1-X-2 - Odds 3.0
Newcastle-Blackburn 1-X-2 - Odds 2.0
2.0x3.0x2.0 = 12.00
Sats 10 kr. x Odds 12.00: Gevinst= 120 kr.
Prøvede men det gik ikke. Den lod mig på ingen måde vælge flere kampe.. Så det blev til 3 kuponer. Fedt liv jeg har. Tror bare jeg må vælge en anden side, måske unibet eller bet365.
GloryGloryMU
26-09-2011, 11:46
Prøvede men det gik ikke. Den lod mig på ingen måde vælge flere kampe.. Så det blev til 3 kuponer. Fedt liv jeg har. Tror bare jeg må vælge en anden side, måske unibet eller bet365.
Jeg ved altså ikke hvad du gør forkert zhagzi.
Det er rimelig straight forward.
Har lige tjekket - havde selv en gammel Bet24 konto - og når du vælger flere kampe får du mulighed mellem Singler, Doubler & Akkumulator...
De akkumulerede odds på fx 22.00 x 10 kr = 220 kr i gevinst.
United DK
26-09-2011, 20:32
Hvorfor tog man dog også Sunderland?!
MOHoegsted
26-09-2011, 20:40
Spiller Bendtner ellers godt? :D
Fordi Bendtner bomber i dag. Eller det er i hvert fald derfor jeg tog Sunderland..
United DK
26-09-2011, 20:46
Spiller Bendtner ellers godt? :D
Suk...
Fordi Bendtner bomber i dag. Eller det er i hvert fald derfor jeg tog Sunderland..
Ja, bare han gjorde, men det sker jo kun en gang hver 30. kamp.
Hmm.. Var det Brown der svigtede der?
MOHoegsted
26-09-2011, 21:07
Suk...
Så så... Har du ikke vundet her de sidste par gange? :)
Hjælp til drømmeholdet søges...
Skal vælge mellem en af følgende forsvarer - skal meget gerne være en der spiller de næste 3 kampe (Alt andet lige)
United: Fabio eller Evans
Barcelona: Puyol
Real Madrid: Varene eller Albiol
De 3 hold har relativt lette modstandere de næste 3 kampe - så det afgørende er, hvem kan man, måske, forvente spille alle 3 kampe??
schousboe9
27-09-2011, 11:07
Laudrup har sagt op i Mallorca (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1628009.ece)
Christ, altså... Har han nogensinde planer om at blive >2 år i den samme klub?
MOHoegsted
27-09-2011, 11:41
Laudrup har sagt op i Mallorca (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1628009.ece)
Så du mener det bedste for ham og Mallorca var at blive?
Med de forhold han havde kan jeg godt forstå det.
ChristianR
27-09-2011, 11:50
Haha. Fedt, at de bruger en hel uge på at diskutere, hvorvidt han skal fyres. Når de så endelig når frem til konklusionen, at det er bedst at lade ham fortsætte i sit virke, så siger han bare op. Han kunne da have sparet klubben for en hel uges mediespekulation og intern splid ved at sige op for en uge siden.
Men Mallorca er et galehus for tiden, og jeg tror, at Laurdrup nøgternt har vurderet at holdet ikke er godt nok til at sikre overlevelse i La Liga, hvorfor det intet godt kunne gøre for hans trænerkarriere.
Så det er nok smart nok at stikke af nu med respekten nogenlunde i behold, hvorimod Mallorca nok bør være trætte af at sige farvel til ham, hvilket konklusionen på gårsdagens møde vel også bevidner om.
schousboe9
27-09-2011, 11:53
Så du mener det bedste for ham og Mallorca var at blive?
Med de forhold han havde kan jeg godt forstå det.
Nej, det var det ikke, men "de forhold" havde han jo også til sidst i Getafe og hele tiden i Spartak. Måske han skulle vælge en klub med lidt fremtid i i stedet for det andet her.
Jeg ved godt, at det for ham er Spanien eller intet, men hvis han vil holde sin drøm om et stort job i Spanien live, skal han også snart have lidt kontinuitet og et par plusser på cv'et.
3+ viser BATE vs Barcelona i stedet for Valencia vs Chelsea i morgen.
Det fatter jeg simpelthen ikke. Den Barca wankfest tager jo fuldstændig overhånd.
Det fatter jeg simpelthen ikke. Den Barca wankfest tager jo fuldstændig overhånd.
TV2 Sport
GloryGloryMU
27-09-2011, 14:14
Mjaah, man kan vel også argumentere at det er noget af det samme der finder sted idag, med os mod Basel, fremfor at man viser Bayern-City.
Har indtryk af at mange neutrale hellere ville se den anden kamp og der kan jeg for sin vis godt følge dem - ligesom jeg hellere vil se Chelsea-Valencia end BATE-Barcelona...
ChristianR
27-09-2011, 14:19
Og der er ikke United wankfest idag, når TV2 sport viser United - Basel istedet for Bayern - City? :D
EDIT: For langsom.
United DK
27-09-2011, 15:03
TV3+ viser de kampe der er flest seere på, og med tanke på hvor mange Barcelona og United-fans der er her i landet, så er det ikke så underligt, at de hold vises meget. Hverken Bayern eller City har ret store fanbaser i Danmark, så de må nøjes med en eller anden betalingskanal. Samme eksempel så man i 2004, hvor vores hjemmekamp mod Sparta Prag blev vist fremfor Bayern-Juventus samme aften.
MOHoegsted
27-09-2011, 15:20
Nej, det var det ikke, men "de forhold" havde han jo også til sidst i Getafe og hele tiden i Spartak. Måske han skulle vælge en klub med lidt fremtid i i stedet for det andet her.
Jeg ved godt, at det for ham er Spanien eller intet, men hvis han vil holde sin drøm om et stort job i Spanien live, skal han også snart have lidt kontinuitet og et par plusser på cv'et.
Der er jeg selvfølgelig enig. Men underligt han ikke har taget imod de jobs, ifølge flere medier, og vist også ham selv (?), så havde han også større tilbud.
Han kan måske godt lide den økonomiske udfordring, og de forhold han har, og så udrette noget ud med det, men hvad hjælper det i sidste ende når han aldrig er der mere end 2 år.
United DK
27-09-2011, 16:16
Problemet med Laudrup som jeg ser det er, at han vælger de forkerte klubber. Getafe var sådan set et fornuftigt valg, specielt med tanke på, at hans forgænger (Bernd Schuster) endte med at få jobbet i Real Madrid, så det var et godt springbræt, som han skulle have beholdt. Så tog han så til Moskva, og det var dømt til at fejle, for det kræver noget helt ekstraordinært, at holde på sit job ret længe derover, specielt når man ikke kan sproget, og ikke kender ret meget til fodbolden derover. Endelig slutter han af med Mallorca, der under normale omstændigheder er et godt springbræt, det har man før set med både Hector Cuper og Gregorio Manzano, men klubbens økonomiske situation burde have holdt ham tilbage, for han er slet ikke typen, der kan få noget godt ud af ingenting, dertil er han for stort et luksusdyr vil jeg påstå. En klub som Mallorca har brug for en type som Roy Hodgson eller Sam Allardyce, hvis vi skal tage engelske eksempler, for det er typer der tit og ofte har skabt resultater uden de store budgetter, og en sådan type er Laudrup slet ikke.
Jeg vil foreslå Laudrup, at finde sig en klub, der tilhører midten/sub-toppen af en liga, og samtidig har økonomien i orden. Jeg tænker umiddelbart noget a la Bordeaux, en klub med muligheder, som man så Blanc udnytte til fulde med mesterskab og CL-kvartfinale. Tysk fodbold kunne også være en mulighed, men han skal passe på de mange galehus dernede såsom Köln og HSV, hvor presset er overnaturligt stort, trods resultater der ikke kan bakke presset op, lidt som man har set i Newcastle gennem mange år.
Han kunne sikkert hygge sig i f.eks Ajax, men jeg tror nu ikke der er noget der tyder på at Frank de Boer er på vej væk.
United DK
27-09-2011, 17:40
Han kunne sikkert hygge sig i f.eks Ajax, men jeg tror nu ikke der er noget der tyder på at Frank de Boer er på vej væk.
Det kan ikke udelukkes, at han bliver hollandsk landstræner til sommer, hvor Bert van Marwijk muligvis takker af. Omvendt tror jeg hellere Ajax vil have Morten Olsen tilbage.
MathiasL
27-09-2011, 18:40
Cska - Inter. Hold nu op en kamp, og hvor har cska en vild 10'er
dannigizmo
27-09-2011, 23:19
På sådan en aften, hvor "Manchester United led sensationelt pointtab" (EB), kan sådan noget her da egentlig godt få mig til at trække lidt på smilebåndene;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1628530.ece
What :lolol: Man tror næsten hver gang at han ikke kan synke dybere. Men han formår det trods alt alligevel.
Selv hvis man nærmest prøvede at få ens karriere til at gå dårligt med vilje, ville man næsten have svært ved at overgå Tevez.
Kasper United
28-09-2011, 21:30
Valencia har lige scoret til 1-1 her 5 min. før tid mod Chelsea. Det var Soldado på straffe :)
schousboe9
28-09-2011, 21:41
På sådan en aften, hvor "Manchester United led sensationelt pointtab" (EB), kan sådan noget her da egentlig godt få mig til at trække lidt på smilebåndene;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1628530.ece
http://www.teamtalk.com/news/2483/7209395/Tevez-suspended-by-City
United DK
28-09-2011, 21:48
Valencia har lige scoret til 1-1 her 5 min. før tid mod Chelsea. Det var Soldado på straffe :)
Ja, og takket være det selviscenesættende røvhul af en dommer, der dømmer et straffe der slet ikke er der, så gik jeg glip af lidt over 1000 kr. på oddsen. Hold kæft et fjols!
Det gør det heller ikke bedre, at Anelka kort efter brænder en kæmpe chance, men hvad, han skal jo nok få sine £100.000 når ugen er omme...
EDIT: For det ikke skal være løgn, så havde et mål til enten Valencia eller Chelsea også sikret mig en gevinst på 1500, i kraft af over 2,5 mål, men igen, ingen gevinst.
Fucking bullocks!!!!
schousboe9
28-09-2011, 21:52
EDIT: For det ikke skal være løgn, så havde et mål til enten Valencia eller Chelsea også sikret mig en gevinst på 1500, i kraft af over 2,5 mål, men igen, ingen gevinst.
Fucking bullocks!!!!
Sød, når du tuder! Du er så sød, når du tuder!
Men jeg var sgu også selv lige ved og næsten. Havde 4-1-sejre til Arsenal, Shakhtar, og Leverkusen. Fordømt!
Glory Man United
29-09-2011, 12:02
Game Over Mr Jensen....
http://www.skysports.com/story/0,,12040_7210388,00.html
United DK
29-09-2011, 14:38
Game Over Mr Jensen....
http://www.skysports.com/story/0,,12040_7210388,00.html
Morten Olsens afløser?
Glory Man United
29-09-2011, 14:47
Morten Olsens afløser?
Give me a break
Don Kafai
29-09-2011, 15:33
Laudrup stopper, Faxe stopper, Morten O stopper snart....
I see a connection!
schousboe9
29-09-2011, 15:35
I see a connection!
Helt sikkert. Det ligner HB Køges nye trekløver fra nytår.
Kean has come under intense pressure during that time and he will now search for a new number two ahead of Saturday's home meeting with Manchester City.
:lolol:
Fuck jeg har dårlig humor
United DK
29-09-2011, 16:22
I see a connection!
Hamburger Sport-Verein.
Kasper United
29-09-2011, 21:12
...trods økonomiske problemer, skulle Viborg FF eftersigende også være ude efter både Laudrup og Faxe.
FCM skal være i toppen af CL om 3-5 år :-) (http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-44181997.html)
MOHoegsted
30-09-2011, 23:21
FCM skal være i toppen af CL om 3-5 år :-) (http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-44181997.html)
Og han mener virkelig at de 100 mio. han har indskudt til klubben bør række til NÆSTEN at vinde CL. God...:whine:
United DK
01-10-2011, 09:37
Endnu en skamplet på denne fantastiske sport. Det minder mig om ham der købte Crystal Palace i slutningen af 90'erne, og sagde at de skulle være en europæisk storklub omkring 2003.
Fantaster er der nok af.
Jeg synes virkelig de overvurderer Suarez i optakten til Everton - Liverpool på 6'eren? Jeg synes han er god, men han bliver jo nærmest praised som noget helt overnaturligt uden svagheder. Især bed jeg mærke i, at Claus Jensen, i forbindelse med Suarez defensive kvaliteter (hmm), udtalte at han "må være en fornøjelse som holdkammerat". Har Claus Jensen så ikke lagt mærke til de utallige gange hvor han brokker sig over medspillere, modspillere, dommere, fans, trænere, bolddrenge osv.?
Jeg synes heller ikke, at han skal spille helt fremme for Liverpool. Man ser tit, at de kommer godt over kanterne, men så har de ingen at spille den ind på, fordi Suarez har været med i opspillet, og ikke er nået med frem. Det kommer Claus Jensen slet ikke ind på, kun da værten spørger lidt ind til det, afviser han det med en forklaring om, at det er Suarez' natur, det kan man ikke ændre.
Det er ikke imponerende analysearbejde.
Rødt kort til Rodwell efter 24 minutter. Atkinson er dommer, og det lignede endnu en elendig indsats af Atkinson.
Ready123
01-10-2011, 13:15
Rødt kort til Rodwell efter 24 minutter. Atkinson er dommer, og det lignede endnu en elendig indsats af Atkinson.
Utroligt at han vælger at smide Rodwell ud for den der! men det er jo typisk Suarez at få det til at ligne at han var blevet savet fuldstændig over -.-
MathiasL
01-10-2011, 13:17
Katestrofe dom af atkinson!! Ikke engang frispark.
Der var på ingen måde rødt kort. Utroligt Atkinson dømmer rødt når han står 2 meter fra.
Ligepræcis, og han står enddog max 3 meter væk fra situationen, og burde kunne se bedre. Da Rodwell går med knopperne på bolden, er Suarez jo ikke i duellen. Da Suarez bliver ramt på anklen, er knopperne jo ikke fremme mod anklen længere. Skidt af Atkinson.
Kasper United
01-10-2011, 13:20
Helt enig med jer. Han rammer først bolden, hvorefter han rammer tudefjæset Suarez en smule. Forseelsen, hvor han rammer Suarez, kan godt give et LILLE gult kort, men aldrig til rødt.
VonKoblenz
01-10-2011, 13:20
Pinligt af Martin Atkinson.. Han stod oven i købet lige ved siden af...
Dumme Atkinson :Smackden:
Kan vi ikke snart få indført noget fucking video review på sidelinjen? Det er eddermame tit at der efterhånden sker sådan noget der. Denne sæson har jo været fuldstændig kastreret af fejlkendelser lige fra starten, og der er bare ingen grund til ikke at sørge for at dommerkendelserne er rigtige mere end de er forkerte. Jeg synes, det bliver værre og værre hvert år og spillerne slipper snart ikke af sted med noget som helst længere. Nøj hvor havde jeg slået nogen ihjel hvis det dér skete for os mod City.
Pinligt af Martin Atkinson.. Han stod oven i købet lige ved siden af...
Dumme Atkinson :Smackden:
FUCK OFF Atkinson. Den skal give et gult, men ikke mere en det. Det er utrolig han kan få lov at dømme PL.
Sådan man... Howard reddede lige et straffe:)
Sådan man... Howard reddede lige et straffe:)
Satme godt reddet.. Sidder meget yderligt og med god fart..
Ready123
01-10-2011, 13:35
Satme godt reddet.. Sidder meget yderligt og med god fart..
Enig, der er Howard sku stærk!
Yderst søgt straffe af Suarez. Nu er han helt sikkert på min liste over hated players sammen med Drogba og visse andre. Jeg vil ikke kalde det skuespil, men det er helt tydeligt at han bevidst skaber et straffespark ud af ingenting ved måden han stiller sig på. Godt han ikke er vores, han er bare sådan en spiller man ikke kan være stolt af.
Jeg er glad for at se, at jeg ikke er den eneste, der synes Rodwell røde kort var katastrofalt. Der var jo ikke engang frispark.
Atkinson har desværre tildels ødelagt kampen, da Everton efter udvisningen ikke har haft meget at skyde med.
United DK
01-10-2011, 13:51
Underligt hvordan Atkinson kan give Rodwell direkte rødt, når han samtidig lader Hibbert slippe for påtale, på den forseelse han laver på Adam, som egentlig ser slemmere ud. I den perfekte verden havde Rodwell og Hibbert fået et gult hver.
Ready123
01-10-2011, 13:52
Yderst søgt straffe af Suarez. Nu er han helt sikkert på min liste over hated players sammen med Drogba og visse andre. Jeg vil ikke kalde det skuespil, men det er helt tydeligt at han bevidst skaber et straffespark ud af ingenting ved måden han stiller sig på. Godt han ikke er vores, han er bare sådan en spiller man ikke kan være stolt af.
Jeg syntes ikke man kan klandre ham for noget der, Jagielka er jo den dumme i den der situation. Når det så er sagt så er der så mange andre situationer hvor jeg heller ikke kan holde Suarez ud som person, men som fodbold spiller er han jo vanvittigt god. så hvis han bare ville stoppe med sit sydlandske skaberi så ville jeg ikke hade ham som jeg selv også gør.
Martin Atkinson er helt generelt en katastrofe som dommer. Hver evig eneste gang han dømmer en tilnærmelsesvis stor kamp, formår han at ødelægge den fuldkommen og stjæle fokus.
Gad vide om Queen Kenny også vil klage over dommeren i dag...
Anderson8
01-10-2011, 15:52
Sergio Agüero er udgået med en skade i første halvleg mod Rovers. Det ville ikke gøre noget, hvis han var ude i nogle uger, og missede kampen mod United ;)
Tillykke til Bendtner med sit første mål, omend det var et skud som blev rettet af.
Anderson har da godt nok været uhyre ringe. Generelt har alle sløset, og vi skal skrue tempoet meget op, hvis vi skal vinde den her.
Hernandez har vist glemt offsidereglen.
MOHoegsted
01-10-2011, 17:58
Maradona: Ferguson er en joke (http://onside.dk/nyheder/premier-league/maradona-ferguson-en-joke)
Faldt lige over den på onside.dk, og hvor synes jeg dog han er en arrogant nar, det er virkelig ham som er joken, når han udtaler sig om det.
Hvorfor er det han tror han ved mere? Muligvis har han et godt forhold til Tévez, men Ferguson bør nok have mere insider viden end ham når det gælder PL.
At han så begynder at køre over på et sidespor hvor han slet ikke skal tale for højt om, hvor stor en træner Ferguson først blev, da han fik store spillere er da også dybt godnat.
- Tror det er en blanding af jalousi, og noget oppe i hans hoved. Maradona havde alle spillere fra Argentina, med verdens bedste spiller på. Hvis det ikke er store spillere han havde, så ved jeg ikke, stadig kunne han ikke få det til at fungere. Klart det bedste at han blev fyret.
United DK
01-10-2011, 18:01
Maradona: Ferguson er en joke (http://onside.dk/nyheder/premier-league/maradona-ferguson-en-joke)
Faldt lige over den på onside.dk, og hvor synes jeg dog han er en arrogant nar, det er virkelig ham som er joken, når han udtaler sig om det.
Hvorfor er det han tror han ved mere? Muligvis har han et godt forhold til Tévez, men Ferguson bør nok have mere insider viden end ham når det gælder PL.
At han så begynder at køre over på et sidespor hvor han slet ikke skal tale for højt om, hvor stor en træner Ferguson først blev, da han fik store spillere er da også dybt godnat.
- Tror det er en blanding af jalousi, og noget oppe i hans hoved. Maradona havde alle spillere fra Argentina, med verdens bedste spiller på. Hvis det ikke er store spillere han havde, så ved jeg ikke, stadig kunne han ikke få det til at fungere. Klart det bedste at han blev fyret.
Hvilke store trænere har ikke haft store spillere at arbejde med? Man vinder jo ikke titler, ved at have 11 middelmådige spillere, så han aner åbenbart ikke, hvad han snakker om. Det er lidt synd, at en så god fodboldspiller har så lille en hjerne.
Nej men Ferguson FIK ikke de store spillere. Man må give ham at havde mindre at gøre med, end mange andre trænere har haft henover de 90'erne og 00'erne.
At det ser selvvalgt, er en anden ting.
GloryGloryMU
01-10-2011, 18:50
Derudover brød Ferguson som bekendt også det skotske monopol med forholdsvis upåagtede Aberdeen. Forresten det sidste skotske hold til at vinde ligaen udover Celtic/Rangers, hvilket yderligere understreger det tåbelige i Maradonas udtalelse.
Alt i alt er det jo blot Maradona der endnu engang blamerer sig selv!
MOHoegsted
01-10-2011, 18:58
Helt enig med jer.. Det er bare disse dumme udtalelser der kan få mit pis i kog.
Tror slet ikke han ved noget om Ferguson selv, og hans succes inden United. Så snakker han om Ferguson ikke skal snakke om noget han ikke har forstand på, og så lukker han selv lort ud, som beviser han ikke har en hjerne.
United DK
01-10-2011, 20:36
Derudover brød Ferguson som bekendt også det skotske monopol med forholdsvis upåagtede Aberdeen. Forresten det sidste skotske hold til at vinde ligaen udover Celtic/Rangers, hvilket yderligere understreger det tåbelige i Maradonas udtalelse.
Foruden mesterskaberne vandt han også et Europæisk trofæ (http://en.wikipedia.org/wiki/1983_European_Cup_Winners%27_Cup_Final) med Aberdeen, så ja, tager man også hans tid deroppe med, så kan man ikke sætte en finger på hans manager-karriere.
4-0 til Chelsea efter 25 min ude mod Bolton. Helved Bolton er ringe i år. Men Chelsea spiller også flot må man sige.
United DK
02-10-2011, 14:25
Bolton må også siges at have haft historiens hårdeste startprogram:
A QPR
H City
A Liverpool
H United
H Norwich
A Arsenal
H Chelsea
Havde de nu vundet over Norwich, så havde de faktisk fået, hvad man kunne forvente, de andre er realistisk set nederlag.
Det er generelt en tendens mht. Chelsea og City. Med risiko for at lyde som en selvophøjet whiner så sker det en håndfuld gange hver sæson siden de to klubber er blevet store at et eller andet hold bare lægger sig fuldstændigt ned uden overhovedet at prøve. Vores to blå rivaler er jo ikke bedre end os, men alligevel får de flere af de her kæmpesejre i løbet af en sæson. Jeg har lidt en mistanke til at det er noget med at bund- og mellemtabelsklubber godt ved at de nok ikke kan vinde, og da der ikke er samme romantik i at kæmpe bravt mod klubber som udelukkende har købt sig til storhed, så formår de det bare ikke. Når de så spiller mod klubber med historie og prestige, primært United men måske også lidt Arsenal og Liverpool (sidste par år undtaget), så er det sjovere i det mindste at prøve fordi de måske har en lille chance for at slå det hold der var i toppen da de var børn. Det sker bare ikke på samme måde mod Chelski og Shitty fordi det er klubber der er blevet store af ren og skær gavepenge i stedet for årtiers vækst og historie. Der mangler måske drengedrømmen om at slå dem når man spiller for f.eks Bolton.
Nu ved jeg godt at vi selv har nedslagtet Bolton 0-5 og Arsenal 8-2 denne sæson, men det var jo også en uhørt sensationel sæsonstart.
United DK
02-10-2011, 14:34
Det er generelt en tendens mht. Chelsea og City. Med risiko for at lyde som en selvophøjet whiner så sker det en håndfuld gange hver sæson siden de to klubber er blevet store at et eller andet hold bare lægger sig fuldstændigt ned uden overhovedet at prøve. Vores to blå rivaler er jo ikke bedre end os, men alligevel får de flere af de her kæmpesejre i løbet af en sæson. Jeg har lidt en mistanke til at det er noget med at bund- og mellemtabelsklubber godt ved at de nok ikke kan vinde, og da der ikke er samme romantik i at kæmpe bravt mod klubber som udelukkende har købt sig til storhed, så formår de det bare ikke. Når de så spiller mod klubber med historie og prestige, primært United men måske også lidt Arsenal og Liverpool, så er det sjovere i det mindste at prøve fordi de måske har en lille chance for at slå det hold der var i toppen da de var børn. Det sker bare ikke på samme måde mod Chelski og Shitty fordi det er klubber der er blevet store af ren og skær gavepenge i stedet for årtiers vækst og historie. Der mangler drengedrømmen om at slå dem når man spiller for f.eks Bolton.
Jeg synes nu Bolton gav alt hvad de havde, da de mødte City, og Fulham kæmpede sig tilbage på 2-2, efter at have været bagud 0-2 mod City. Det var nærmere storklubben Spurs der lagde sig ned, da de fik en røvfuld af City på 1-5, og ellers synes jeg ikke Chelsea har fået noget foræret i denne sæson, udover måske kampen i dag mod et Bolton-hold, der naturligt nok mangler selvtillid. Man kan jo også mene, at Arsenal lagde sig ned mod os, for ellers er det svært, at se os slå dem med seks mål på en normal dag, uanset hvor gode vi selv er.
Du kan altid finde undtagelser, men det er nu stadig en tendens jeg mener, jeg har set den sidste håndfuld år. Jeg kan ihvertfald sagtens forestille mig at jeg selv ville have det sådan hvis jeg spillede for en middelmådig klub. Hvis man går ind til en kamp hvor man med stor sandsynlighed taber er det nok sværere at finde gejsten mod en klub uden historie og som var ingenting da man selv var dreng end når man spiller mod symbolerne for engelsk fodbold.
United DK
02-10-2011, 14:59
Du kan altid finde undtagelser, men det er nu stadig en tendens jeg mener, jeg har set den sidste håndfuld år. Jeg kan ihvertfald sagtens forestille mig at jeg selv ville have det sådan hvis jeg spillede for en middelmådig klub. Hvis man går ind til en kamp hvor man med stor sandsynlighed taber er det nok sværere at finde gejsten mod en klub uden historie og som var ingenting da man selv var dreng end når man spiller mod symbolerne for engelsk fodbold.
Jeg synes det er en teori, der bunder lidt for meget i tuderi. Grunden til at vi de senere år, ikke har vundet så mange kampe stort er, at vores egen indstilling ikke har været til det. Vi har tit stillet os tilfreds med 1-0 eller 2-0, for det gav jo ligeså mange point, som hvis vi vandt 4-0 eller 5-0, og så brugte vi ikke unødige kræfter, på at knuse modstanderen. Chelsea har scoret mange mål de senere år, fordi de har spillet mere offensivt, end de gjorde under Mourinho og Grant, ligesom Citys målscoring i denne sæson hænger sammen med en mere offensiv indstilling, og nogle bedre offensive spillere. Hvis ikke en offensiv med Aguero, Silva og Nasri havde en chance, for at lave fire mål mod et elendigt hold som Blackburn, så ved jeg snart ikke.
Glory Man United
02-10-2011, 15:13
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Song, Gibbs, Coquelin, Arteta, Ramsey, Walcott, Gervino, Van Persie
Tottenham: Friedel; Walker, Kaboul, King, Assou-Ekotto; Van der Vaart, Parker, Modric, Bale; Adebayor, Defoe.
Arsenal er igen nødt til at bruge Song i midterforsvaret. Ikke at han er dårlig der, men det gør midtbanen svagere. En tre-mands midtbane med Coquelin, Ramsey og Arteta? Det er for svagt
Hl-Glory
02-10-2011, 15:20
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Song, Gibbs, Coquelin, Arteta, Ramsey, Walcott, Gervino, Van Persie
Tottenham: Friedel; Walker, Kaboul, King, Assou-Ekotto; Van der Vaart, Parker, Modric, Bale; Adebayor, Defoe.
Arsenal er igen nødt til at bruge Song i midterforsvaret. Ikke at han er dårlig der, men det gør midtbanen svagere. En tre-mands midtbane med Coquelin, Ramsey og Arteta? Det er for svagt
Glæder mig rigtig meget til at se denne kamp, der er nærmest garanti for god underholdning!
- Og bliver spændende at se idag hvor Spurs vel egentlig er favoriter? om ´hvordan begge ´hold griber kampen an. Spurs er hvert falf til på at overhele Arsenal og derfor tror jeg de kommer med 120 i timen ned mod arsenals mål.
United DK
02-10-2011, 15:25
Målmæssigt plejer North London-derbyet af være det klart bedste. Alene i sidste sæson blev der scoret sammenlagt 11 i de to kampe, og det skyldes jo naturligvis, at begge hold er klart stærkere offensivt end defensivt, og begge managers ikke er de skarpeste ift. defensiv organisation, så det bør blive en rigtig fed kamp med knald på fra start.
Thomas Nielsen
02-10-2011, 16:59
Hva sker der for at Stóke spiller røven ud af bukserne mod os, og så går de ned og taber 2-0 i Swansea..??
jacobdahl8
02-10-2011, 17:09
Hva sker der for at Stóke spiller røven ud af bukserne mod os, og så går de ned og taber 2-0 i Swansea..??
Fordi de hjemme spiller med ikke bare 12 mand, men 13. Deres hjemmebane er ret vild!
United DK
02-10-2011, 17:09
Det er jo ikke noget nyt, at Stoke er et helt andet hold på udebane. Hjemme har de både en 12. og 13. mand, som de må undvære på udebane.
EDIT: Jacobdahl var sekunder hurtigere. :D
United DK
02-10-2011, 17:21
Kæmpe chance til Adebayor, men fantastisk redning af Szczesny.
United DK
02-10-2011, 17:37
Uha Szczesny, men 2-1 ved Walker.
Thomas Nielsen
02-10-2011, 17:37
Uha Szczesny, men 2-1 ved Walker.
Skidt keeper spil, men who cares :)
MOHoegsted
02-10-2011, 19:01
Skidt keeper spil, men who cares :)
ifølge Arsenal fans er det jo verdens bedste keeper lige pt..
Ser man Giovinco for Parma, sikke en spiller. Gad godt se om han kunne levere varen i en liga som Premier League..
Ser man Giovinco for Parma, sikke en spiller. Gad godt se om han kunne levere varen i en liga som Premier League..
Er han ikke ret lille?
Don Kafai
02-10-2011, 21:52
Ole Gunnar Solskjaers Molde vandt her i aften en svær udekamp mod Tromsø med 2-0, og det ser sgu gunstigt ud nu, ift. mesterskabet. De er 10 point foran Rosenborg, og vinder de bare deres resterende tre hjemmekampe, så er de mestre.
Det vil være klubbens første nogensinde, og så kan det krone 2011, som er deres 100-års jubilæums år.
Rigtig stærkt gået, Ole! Fingers crossed!
Er han ikke ret lille?
http://4.bp.blogspot.com/_Zdufv68II70/SzGlwAR4GvI/AAAAAAAABzU/LxuMTFomqkU/s400/lionel%252525252Bmessi%252525252B1.jpg
DavidMadsen
04-10-2011, 09:18
http://4.bp.blogspot.com/_Zdufv68II70/SzGlwAR4GvI/AAAAAAAABzU/LxuMTFomqkU/s400/lionel%252525252Bmessi%252525252B1.jpg
Nu er Giovinco bare endnu lavere end Messi, men ja...
Nu er Giovinco bare endnu lavere end Messi, men ja...
.. Og han er formentlig heller ikke helt så god :D
Rodwell har fået sin, hvis i spørger mig, forkerte karantæne ophævet.
Havde det været en United-spiller var han blevet straffet med to ekstra dages karantæne for at appellere, men sådan er der så meget...
Så er spørgsmålet så også, om Messi klarer sig ligeså godt mod Engelske hold som andre? ;)
Personligt synes jeg (for det meste) han har det svært mod hårdt spillende hold..
Lidt besynderligt at Rodwell's karantæne er blevet ophævet, jeg var af den opfattelse at man ikke kunne omstøde domme(eller manglen på samme) hvis dommeren havde set og vurderet situationen?
United DK
04-10-2011, 15:24
Lidt besynderligt at Rodwell's karantæne er blevet ophævet, jeg var af den opfattelse at man ikke kunne omstøde domme(eller manglen på samme) hvis dommeren havde set og vurderet situationen?
Ja, det er ikke til at finde rundt i de regler, der er på det område. Jeg synes så det er fint, at han slipper, for det var aldrig et rødt kort, og man kan da håbe, at FAs dom samtidig er et lille tegn til Atkinson, hvis linje er meget sær. Han undlader at vise Luiz ud mod os i marts, mens han ikke tøver med at bortvise Rodwell, og efterfølgende også lader Hibbert slippe for en tackling, der umiddelbart så værre ud end den Rodwell lavede.
Nu er det ikke for at forsvare tumpen, men der skal altså heller ikke meget til at en dommer bliver kaldt dårlig. Jeg vælger at tro at manden ikke smed Rodwell ud af onsdkab, tacklingen så vel for ham bare ud som en svinestreg. Han er bestemt ikke en af de gode dommere, men det er alligevel lidt tyndt at pege på Rodwell og så en anden situation tilbage i Marts og derfra drage en konlusion. Det er efterhånden næsten sådan at hvis en dommer laver tre brølere på en sæson så bliver han stemplet som en lortedommer. Man burde måske hellere argumentere for at spillet er blevet så hurtigt at de snart er nød til at tage teknologi i brug for at sikre sportens integritet. Langt størstedelen af tiden kan vi jo heller ikke selv se hvad der lige nøjagtig sker i en tackling, og så får vi langsomme gengivelser tre gange og kalder derefter dommeren for en spasser når det viser sig at fejlen er synlig under et forstørrelsesglas. Han skal jo spæne rundt og holde øje med alting mens han aldrig kan se hændelser fra mere end én vinkel.
United DK
04-10-2011, 17:06
Nu er det ikke for at forsvare tumpen, men der skal altså heller ikke meget til at en dommer bliver kaldt dårlig. Jeg vælger at tro at manden ikke smed Rodwell ud af onsdkab, tacklingen så vel for ham bare ud som en svinestreg. Han er bestemt ikke en af de gode dommere, men det er alligevel lidt tyndt at pege på Rodwell og så en anden situation tilbage i Marts og derfra drage en konlusion. Det er efterhånden næsten sådan at hvis en dommer laver tre brølere på en sæson så bliver han stemplet som en lortedommer. Man burde måske hellere argumentere for at spillet er blevet så hurtigt at de snart er nød til at tage teknologi i brug for at sikre sportens integritet. Langt størstedelen af tiden kan vi jo heller ikke selv se hvad der lige nøjagtig sker i en tackling, og så får vi langsomme gengivelser tre gange og kalder derefter dommeren for en spasser når det viser sig at fejlen er synlig under et forstørrelsesglas. Han skal jo spæne rundt og holde øje med alting mens han aldrig kan se hændelser fra mere end én vinkel.
Jeg forholder mig altid til, hvad jeg ser live, og ikke efter hvad jeg ser i replay, for det er klart, at man kan ikke forlange, at en dommer ser alt, men jeg havde slet ikke forestillet mig, at Rodwell kunne få rødt i situationen. Luiz-situationen fungere på samme måde, for det er tydeligt, at der laves et frispark på Rooney, der bør give gult kort, og dermed udvisning. Det sker så ikke, og nok er jeg ikke uddannet dommer som Atkinson, men jeg mener et eller andet sted ikke, at der kan være så meget at rafle om i mange situationer.
Jeg skal gerne indrømme, at jeg tit og ofte bliver irriteret over for bløde dommere, der for nemt giver gule eller røde kort, noget der tit har skabt diskussioner herinde, og jeg tror ikke flertallet deler mit syn på, hvordan en dommer bør dømme, så er jeg muligvis på dybt vand. Mht. dommerne generelt, så er jeg ikke typen, der hænger mig alt for meget i forkerte kendelser, heller ikke selvom de viser sig at være afgørende, for jeg synes jo ligeså meget spillerne har en del af ansvaret. Af samme grund er jeg en af de få, der fortsat er imod indførelsen af teknologi, da jeg synes dommerfejl er en del af spillet. Det er surt når det går mod ens hold, men omvendt gør det ikke noget, når ens hold score et mål, hvor målscoren var offside.
schousboe9
06-10-2011, 11:41
http://www.football-italia.net/oct6f.html
Verón indstiller karrieren efter Estudiantes' kamp mod Racing d. 31. oktober. Han var min all-time favoritspiller, da vi hentede ham i 2001, jeg var virkelig vild med hans spillestil. I Lazio, om ikke andet.
http://www.football-italia.net/oct6f.html
Verón indstiller karrieren efter Estudiantes' kamp mod Racing d. 31. oktober. Han var min all-time favoritspiller, da vi hentede ham i 2001, jeg var virkelig vild med hans spillestil. I Lazio, om ikke andet.
Fantastisk fodboldspiller.
Synd at han aldrig for alvor blev et hit i United.
United DK
07-10-2011, 21:29
Nani har scoret begge Portugals mål indtil videre, så 2-0 til dem mod Island.
United DK
07-10-2011, 21:31
Rooney udvist.
Holmskov
07-10-2011, 21:35
Rooney udvist.
Jeps, og starter han inde imod Liverpool sker det samme. Det er jeg overbevist om. Han er "tirret" over faderens anholdelse og han så tydeligt frustreret ud da han høvlede modspilleren ned.
Selv Terrys ansigtsudtryk i baggrunden var opgivende.
Rooney udvist.
Den var god nok, omend at spilleren fra Montenegro overspiller situationen fuldstændig. Mindede lidt om da Simeone overspillede situationen med Beckham tilbage i 98.
På den ene side, er det skidt, at Rooney dummer sig på den måde. På den anden side kan jeg glæde mig lidt over, at han har karantæne i Englands næste kampe.
Rooney udvist.
Hvad lavede han?
Haha, herligt nok at Estland scorer til 1-2 i 84' minut og presser Serbien lidt.
Serbien skal godt nok sætte pts til ude mod Slovenien i sidste kamp for at Estland bliver 2er, men det kunne nu være herligt at møde Estland, hvis nu vi ikke blev bedste 2er
Hvad lavede han?
Hævnagt. Mister bolden, sparker ud på spillerne bagefter.
Tror faktisk, at udvisningen kommer til at koste Rooney et par kampe af EM næste år? Hvis det er sandt, så har han da virkelig dummet sig
United DK
07-10-2011, 21:49
2-2, og dermed røg jeg af på oddsen (= 300 kr.). Tak til Rooney, men hey, han får jo sine £180.000 på mandag alligevel.
2-2, og dermed røg jeg af på oddsen (= 300 kr.). Tak til Rooney, men hey, han får jo sine £180.000 på mandag alligevel.
Jeg røg også af på det mål.. Er langt fra tilfreds lige nu.
United DK
07-10-2011, 21:53
Jeg røg også af på det mål.. Er langt fra tilfreds lige nu.
Det er så typisk England, bare det at lukke to mål ind mod et så middelmådigt hold. Det lå dog i høj grad i luften, sådan som englænderne lod Montenegro kører bolden rundt stille og roligt, uden at presse overhovedet, men hey (igen), England kunne jo nøjes med uafgjort...
Don Kafai
07-10-2011, 22:00
Tror faktisk, at udvisningen kommer til at koste Rooney et par kampe af EM næste år? Hvis det er sandt, så har han da virkelig dummet sig
Mener UEFAs regler plejer at sige to kampe. Så han misser nok EM-åbneren for England.
EDIT: Troede England havde én til kval-kamp tilbage, men de har spillet alle. Så han misser de to første EM-kampe.
PatriceEvra3
08-10-2011, 00:08
Både Young og Evra udgik med skader.
Hvilken super timing. Jeg gider hverken glo på Park (er starter skidt) eller Evans (som vb) i de næste to kampe imod City og Liverpool.
Krydser fingre for det ikke er nogel alvorligt.
I øvrigt brilliant at Rooney vælger at blive udvist en uge inden vi skal til Anfield. Spørgsmålet er om formår at holde fokus. Han så meget frustreret ud.
MOHoegsted
08-10-2011, 10:49
Både Young og Evra udgik med skader.
Hvilken super timing. Jeg gider hverken glo på Park (er starter skidt) eller Evans (som vb) i de næste to kampe imod City og Liverpool.
Krydser fingre for det ikke er nogel alvorligt.
I øvrigt brilliant at Rooney vælger at blive udvist en uge inden vi skal til Anfield. Spørgsmålet er om formår at holde fokus. Han så meget frustreret ud.
Så må Fabió bare spille.
Han startede også inde for Brasilien i går.
Park kan jeg sagtens klare starter inde.
En so far halvsløj Park mod Pool, hvor vi samtidig stiller i 4-4-2 er selvmord. Kun én kant der kan noget, og overtrumfet inde midt på med kun 2 midtbanemænd, hvem end det skulle være.
Sorry, jeg er sgu uenig i hele sætningen :D Godt nok har Evra ikke været perfekt defensivt, men Fabio har endnu ikke overbevist mig om at han er lige så stærk defensivt som hans bror. Det har Evans omvendt heller ikke.
Don Kafai
08-10-2011, 11:21
Apropos Fabio, så må jeg lige ødelægge dagen lidt mere, og sige at han udgik med en skade i nat for Brasilien..
manutdman
08-10-2011, 11:42
Apropos Fabio, så må jeg lige ødelægge dagen lidt mere, og sige at han udgik med en skade i nat for Brasilien..
FABIO udgik med endnu en SKADE hvorfor er jeg ikk overrasket
kan de to tvillinger spille en kamp uden at blive skadet
jeg elsker dem begge og synes de bliver nogle fantastiske spillere men de der skader er jeg træt af
Har tvillingerne knogle- og muskelskørhed, eller har de bare lært for mange tricks af Hargo til at melde sig skadet for at hente en fed løn hjem?
For fuck sake, det er da frustrerende, at deres kroppe åbenbart er for svag til at spille elite topfodbold.
FABIO udgik med endnu en SKADE hvorfor er jeg ikk overrasket
kan de to tvillinger spille en kamp uden at blive skadet
jeg elsker dem begge og synes de bliver nogle fantastiske spillere men de der skader er jeg træt af
Godt brølt. Jeg er sikker på at Fabio og Rafael slet ikke følger lægernes råd, og bevidst bliver skadet. De skulle skamme sig.
schousboe9
08-10-2011, 18:23
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/dortmund-far-stadion-pa-trojen
Dortmund bliver simpelthen den første klub med et billede af stadion på trøjen? Okay...
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/dortmund-far-stadion-pa-trojen
Dortmund bliver simpelthen den første klub med et billede af stadion på trøjen? Okay...
Ja første bundesligaklub må de vel mene
United DK
08-10-2011, 21:55
Ja første bundesligaklub må de vel mene
Ja, for vi har da haft Old Trafford på trøjen:
http://www.classicfootballshirts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/i/m/image_45304.jpg
Det var nu en mega fed trøje vi havde dengang. Sharp og Umbro var nice combo. Arsenals JVC sponsor fra dengang var også herlig.
PatriceEvra3
09-10-2011, 01:09
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/ian-holloway/Ian-Holloway-column-Don-t-tell-me-bad-decisions-even-themselves-out-over-a-season-that-s-garbage-article809643.html
Synes stortset altid det er spændene at læse noget med den kære Ian Holloway. Synes egentlig det er meget sjovt at læse sådan en blog fra en (tidligere) PL træner. Det er bare noget befriende over at hører en træner der er komplet ærlig, og ikke kun sidder og brokker sig når tingene går imod ham, men også kan indrømme når tingene går hans vej.
Jeg ved godt at teknologi i fodbold - skal, skal ikke - er taget op utallige gange, og diskussionen efterhånden er blevet trætende, men jeg synes nu alligevel det er meget sjov at hører en top træner sige at "dommerfejl udligner sig over sæsonen" , som vi alle sammen går og bilder hindanden ind er, "load of absolute garbage".
En anden ting som han også selv siger så er det pisse irriterende at se trænere brokke sig og klage til diverse forbund når fejlene går imod dem, men være helt tavse når det går deres vej. Her er Ferguson heller ikke for god selv, selvom han nu bruger Queen Kenny som eksempel. Kunne være rart med noget ærlighed, som Holloway er blandt de få der bessider.
Selvom han så også lige når at brokke sig til sidst over hans hold blev snydt da de var i Pl, så er jeg meget enig med ham.
http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/columnists/ian-holloway/Ian-Holloway-column-Don-t-tell-me-bad-decisions-even-themselves-out-over-a-season-that-s-garbage-article809643.html
"A few weeks ago, Kenny *Dalglish was complaining about bad decisions costing Liverpool.
I just wish that Kenny had walked into the press room at Goodison Park last week and admitted that *Martin Atkinson had got the red card wrong."
United DK
09-10-2011, 08:54
"A few weeks ago, Kenny *Dalglish was complaining about bad decisions costing Liverpool.
I just wish that Kenny had walked into the press room at Goodison Park last week and admitted that *Martin Atkinson had got the red card wrong."
Det er jo netop der kæden ryger af, både for Dalglish, men også for Ferguson, og for fans generelt. Man brokker sig jo aldrig, hvis ens hold score et sejrsmål, hvor der var klar offside, men hvis det var den anden vej rundt, så skal man nok få forklaret, hvor uretfærdigt det hele er.
Jeg er efterhånden kommet til den konklusion, at man er nødt til at indføre teknologi, bare for at lukke munden på managere, spillere og fans der lægger hele lorten på dommerens bord, ligeså snart tingene ikke flasker sig. At video-teknologi så stadig kunne have sendt Rodwell ud sidste lørdag, er en anden sag, for Atkinson lignede en mand, der klart og tydeligt så situationen, og derfor havde han næppe ændret mening, ved at se en replay af tacklingen.
PatriceEvra3
09-10-2011, 17:47
Jeg synes nu ikke der er det store problem i at trænerene kritisere dommeren - men alt med måde. På enhver arbejdsplads så hører du for det, hvis du ikke gør dit job ordentlig. Det skal ikke være anderledes at være dommer.
F.eks.så synes jeg ikke der var nogen grund til at Ferguson svinede dommeren der overså at der var hånd på bolden imod Birmingham. Enhver kan overse at den bliver rørt med hånden under tumult i feltet. Eller AVB der klagede til FA over dommeren imod os. Han overså ganske vist to meget små offsides, men han overså vidst også et rødt kort til Cole. Eller Dalgsih der mener at alle dommere er gået imod Liverpool, i starten af sæsonen. Meget belejligt sagde han "ingen kommentar" da han blev spurgt til Carraghers tackling på Nani eksempelvis.
Men når Dowd undlader at vise Carragher ud, selvom han står lige ved siden af og tydelig kan se hvad der sker, så mener jeg Ferguson burde give kritik. Der kan ikke findes andre forklaringer end at Dowd ikke havde nosser til det, og har man ikke det, så skal man ikke være PL dommer. Dommere der gentagene gange ødelægger fodboldkampe, fordi de skal sætte sig selv i scene eller bare ikke er dygtige nok (Walters, Atkinson, Anders Hermansen osv.) det synes jeg også trænerene burde være i deres fulde ret til at påpege. Jeg synes også Wenger var i sin fulde ret til at kritisere dommeren imod Barcelona, for at vise RVP ud. Det er simpelthen en katastrofal dårlig dommerpræstation han leverede. At man kan overse en lille forseelse eller en offside på 5 millimeter er hvad der sker. Men at have behovet for at sætte sig selv i scene ved at vise en mand ud der sparker til bolden, under et sekund efter dommeren har fløjtet, det er under alt kritik. Wenger fik vist en lang karentæne, så vidt jeg husker. Hvorfor er det at Ueffa ikke giver karentæne til dommeren istedet i det tilfælde?
Jeg synes de skulle lade hver med at fokusere så meget på de tvivlskendelser der sker, og som man ikke kan bebrejde dommeren for at overse. En dommer der ikke kan lægge en linje, og holde den er, dommere der ofte ødelægger kampe osv. de er bare ikke dygtige nok. Hvis diverse forbund begyndte at straffe gentagene ringe dommerpræstationer, kunne det være at trænerene følte der blev gjort noget ved det, og derfor mere tilbøjlige til ikke at kommentere på det.
United DK
09-10-2011, 17:59
Jeg synes nu ikke der er det store problem i at trænerene kritisere dommeren - men alt med måde. På enhver arbejdsplads så hører du for det, hvis du ikke gør dit job ordentlig. Det skal ikke være anderledes at være dommer.
Helt enig, men hvis du laver noget lort på arbejdet, så får du heller ikke en opsang foran kollegaerne, den tager man bag lukkede døre, modsat når Ferguson og andre managers sviner dommerne til for åben skærm, hvilket også nogengange koster dumme karantæner. Helt ideelt bør man holde sin kæft, og så i stedet klage til FA, som så samtidig skal være hårde nok til, at give den pågældende dommer en opsang, og evt. degradere ham til TC, hvilket er set før.
Don Kafai
09-10-2011, 19:55
Helt enig, men hvis du laver noget lort på arbejdet, så får du heller ikke en opsang foran kollegaerne, den tager man bag lukkede døre.
Der er da også sindssyg stor forskel på om du arbejder i en offentlig branche, eller om du er kaffedame i en kantine.
Fodbold i PL ses ugentligt af en halv mio tilskuere på stadions, og så flere hundrede mio verden over. Det er da klart, i hvert fald i min bog, at man skal stå til regnskab i større grad, end hvis man fx forveksler sukker og salt i et køkken.
Nogen vil mene at et arbejde bare er et arbejde, men fodbold(industrien) er anderledes. Jeg synes en dommer skal have kritik hvis han gør det skidt, ligesom han skal have ros for en god præstation (det er måske her det halter?). Det med at det hele skal pakkes ind er jeg ikke fan af. Dommerne ved jo hvad de går ind til, og kan man ikke klare presset, jamen så må man da finde en anden branche.
United DK
09-10-2011, 20:14
Der er da også sindssyg stor forskel på om du arbejder i en offentlig branche, eller om du er kaffedame i en kantine.
Fodbold i PL ses ugentligt af en halv mio tilskuere på stadions, og så flere hundrede mio verden over. Det er da klart, i hvert fald i min bog, at man skal stå til regnskab i større grad, end hvis man fx forveksler sukker og salt i et køkken.
Nogen vil mene at et arbejde bare er et arbejde, men fodbold(industrien) er anderledes. Jeg synes en dommer skal have kritik hvis han gør det skidt, ligesom han skal have ros for en god præstation (det er måske her det halter?). Det med at det hele skal pakkes ind er jeg ikke fan af. Dommerne ved jo hvad de går ind til, og kan man ikke klare presset, jamen så må man da finde en anden branche.
Problemet er jo bare, at man desværre af og til ser, at kritikken ender i dødstrusler fra sindsyge fans. Anders Frisk måtte jo stoppe sin karriere, fordi nogen fans gik helt i selvsving ovenpå kritik fra Mourinho, efter en kamp i Barcelona. Jeg vil ikke give Mourinho skylden direkte, det er naturligvis tåben/tåbernes, men jeg kan omvendt ikke se, hvad en manager får ud af, at svine en dommer til for åben skærm, andet end at han selv får en karantæne, som man har set det med Ferguson flere gange, og vist nok også med Mourinho en gang eller to.
Presset skal være der, men det kan også blive for stort. Rooney ville jo heller ikke kunne præstere hvis han vidste, at en afbrænder ville skabe bål og brand fra os fans. Der skal være plads til fejl, det er kun læger der død og pine skal være fejlfri, for det kan koste menneskeliv, en dommerfejl koster højest en masse penge, og nogle sure fans.
ChristianR
09-10-2011, 20:19
Helt enig. I den branche er ens præstationer helt naturligt underlagt kritik fra alle sider, som man kan være sagligt eller usagligt, ligesom den kan være rigtig eller ikke rigtig.
En dommer kan få offentlig ros, ligesom han kan få offentlig ris. At det sidste oftest er tilfældet, bunder nok i, at man tager en god dommerpræstation for givet, da manden jo blotgør sit job.
Hvad ekstremistiske psykopater laver af dødstrusler skal ingen andre end disse psykopater have ansvaret for, og vi kan ikke skrue samfundet sammen for at føje galninge, der kommer med dødstrusler pga. en fodboldkamp.
Don Kafai
09-10-2011, 21:22
Problemet er jo bare, at man desværre af og til ser, at kritikken ender i dødstrusler fra sindsyge fans. Anders Frisk måtte jo stoppe sin karriere, fordi nogen fans gik helt i selvsving ovenpå kritik fra Mourinho, efter en kamp i Barcelona. Jeg vil ikke give Mourinho skylden direkte, det er naturligvis tåben/tåbernes, men jeg kan omvendt ikke se, hvad en manager får ud af, at svine en dommer til for åben skærm, andet end at han selv får en karantæne, som man har set det med Ferguson flere gange, og vist nok også med Mourinho en gang eller to.
Presset skal være der, men det kan også blive for stort. Rooney ville jo heller ikke kunne præstere hvis han vidste, at en afbrænder ville skabe bål og brand fra os fans. Der skal være plads til fejl, det er kun læger der død og pine skal være fejlfri, for det kan koste menneskeliv, en dommerfejl koster højest en masse penge, og nogle sure fans.
Hehe, jeg tror nu, at der er en del at vinde. Jeg kan ikke bevise mine teorier, men i min bog er Fergusons person med til at give os nogle kendelser på banen, mens hans person omvendt er med til at give os nogle ekstra hårde karantæner/bøder fra forbundet.
Ligesom en hård og disciplineret træner kan få sine spillere til at præstere bedre hvis han bruger sin hårtørrer rigtigt, så har en træner som Ferguson, og i den grad en træner som Mourinho, formået at gøre pressen til et våben. Jeg er enig i, at det er sørgeligt når en Mourinho-udtalelse skal tvinge en dommer (omend han er elendig) til at indstille karrieren, men det er mig bekendt også en enlig svale, og kan måske mere, som ChristianR skriver, skyldes de psykopatiske fans der findes.
Måske er jeg for konspiratorisk, men jeg har lagt mærke til MANGE tilfælde, hvor en træner har beklaget sig i pressen, og det så er bemærket på banen. Seneste eksempel er Dalglish, som fik sit tuderi belønnet med 3 nemme point på Goodison. Så en manager kan få meget ud af det (IMO).
Jeg er dog enig i, at det, som det er i dag, er kørt af sporet, og der skal en uafhængig instans til. På den måde vil trænerne ikke sige så dumme ting, mens det ikke er nødvendigt for dommerne at skulle frygte at møde arbejde (medmindre de naturligvis laver for mange fejl).
Nogen dommere fortjener sgu at blive hængt ud offentligt. Jeg er klar over de har et job, hvor det er umuligt at gøre mere end halvdelen af "kunderne" tilfredse hver lørdag, men nogen af dem dømmer med hovedet under armen.
Det er jo stort hver evig eneste uge man ser en ellers lovende fodboldkamp ødelagt af en selviscenesættende pensionsrådgiver fra Nottingham, som har forvildet sig ind på banen iklædt en sort trøje og med et rødt kort i baglommen.
At en flok unge italienske dommere, som blev kastet ind i Serie A i kølvandet på Calciopoli, nu er bedre end den gennemsnitlige PL-dommer siger en hel del.
Nå for fanden så det sgu da iaften Danmark misser EM-kvalifikationen. Bliver en herlig dag imorgen, med mange nedtrykte mennesker.
Martinsen
11-10-2011, 17:39
Nå for fanden så det sgu da iaften Danmark misser EM-kvalifikationen. Bliver en herlig dag imorgen, med mange nedtrykte mennesker.
Det kan de stadig nå uanset udfaldet i aften da de jo som minimum er sikret playoff kampe. Så du må udskyde din "glæde" lidt endnu :confused:
United DK
11-10-2011, 17:43
Så er det godt vi har stoffer. ;)
Kasper United
11-10-2011, 17:47
Er træt af alt den hype, der er omkring Danmarks landshold. Det virker altid, ifølge medierne, som om at vi vinder kampen lige meget, om det er Brasilien, Spanien eller Argentina vi spiller mod - blot fordi vi har vundet de seneste kampe i kvalifikationen.
Altså vi har da chancen for at overraske i aften, meeeen sgu' vi' nu' æ' lig'?
PatriceEvra3
11-10-2011, 18:00
Jeg er hamrende ligeglad om Danmark kommer til EM eller ej, og helt genrelt hvem der kommer til EM, og hvem der ikke gør
Ber bare til de højere magter om vi kommer igennem uden skader.
United DK
11-10-2011, 18:03
Er træt af alt den hype, der er omkring Danmarks landshold. Det virker altid, ifølge medierne, som om at vi vinder kampen lige meget, om det er Brasilien, Spanien eller Argentina vi spiller mod - blot fordi vi har vundet de seneste kampe i kvalifikationen.
Det er kun blevet til tre nederlag hjemme i kval.-sammenhæng, i de 11 år Morten Olsen har stået i spidsen for holdet, og Portugal viste så sent som i weekenden, at de ikke er usårlige defensivt, så jeg vil ikke udelukke noget. Ronaldo plejer jo også at være ligesom Messi, når det kommer til sit land, hvor han er knap så fremragende, som han er på klubplan. Jeg tror i hvert fald på uafgjort, om ikke andet, så sådan en fedtet 0-0'er for konspirationens skyld.
Bud Spencer
11-10-2011, 18:18
Jeg er hamrende ligeglad om Danmark kommer til EM eller ej.
Bliver forvirret når folk skriver sådan noget. Hvordan kan man være ligeglad med noget så smukt som Danmark?
Det kan de stadig nå uanset udfaldet i aften da de jo som minimum er sikret playoff kampe. Så du må udskyde din "glæde" lidt endnu :confused:
Nej, det plejer blot at virke hvis man siger vi taber, at vi så går hen og vinder :)
PatriceEvra3
11-10-2011, 18:39
Bliver forvirret når folk skriver sådan noget. Hvordan kan man være ligeglad med noget så smukt som Danmark?
Landsholdsbold har aldrig fanget mig. Bendtner, Kjær, William Kvist og Michael Silbabauer rager mig, og det kan ærligt talt ikke få mig op ad stolen.
Synes barer landholds fodbold er blevet mere og mere ligegyldigt, og resultere bare i kedlige United-frie weekender ;) Holder lidt med England til slutrunder, men det er også det. Det er ikke sådan at jeg sidder og håber Danmark taber, men jeg holder nu heller ikke med dem.
Succeskriteriet for mig er bare at komme igennem kampene uden dumme skader til Vidic, Young, Nani osv. inden de næste vanvittigt vigtige kampe imod Liverpool og City.
Det har sgu heller ikke været nemt at skabe sig en interesse for det danske landshold. Vi har dårlig nok haft en eneste stor spiller siden Schmeichel og Laudrup-brødrene, og resultaterne er derefter. Jeg husker stadig da jeg som 7-årig så de rød-hvide vinde EM i 92, og da vi klarede os ret godt til VM i 98, og siden da har der bare ikke været en skid at skrive hjem om. Vi har ikke præsteret at stable et imponerende landshold på benene siden 90erne, og nutidens "store spillere" er folk som Bendtner der ikke er mere end gennemsnitslige når man træder ud over landets grænser. Jeg er ikke gammel nok til selv at huske 80erne, men der var vi jo også noget særligt. Siden den 80-90er-periode har vi bare været et land der levede højt og alt for længe på en heldig EM-titel i 92.
Det som at se Real Madrid. Alle fremmede for hinanden, alle vil noget selv.. Henviser til Portugal.
Danmark har spillet en flot halvtimes tid synes jeg. Jeg forstår ikke, at man ikke støtter sit eget land. Jeg er da også rablende ligeglad med Curling og Bueskydning, derfor håber jeg da på dansk succes alligevel.
Jeg må sige, jeg sjældent får den der GO DANMARK gejst. Men jeg holder passivt med Danmark. Altid gjort og håber vi får success i verdenen, både på klub-plan og landsholds plan. Vi har brug for mere success i dansk fodbold.
Vi skulle oven i købet være foran 2-0. Der var ikke en skid frispark ved det første mål.
Og så lavede Ronaldo lige en sydeuropæer her et par minuter før pausen. Løber ind i en dansker, rammer ham sådan bryst mod skulder, og smider sig ned med hænderne for ansigtet. Så snart advarslen så er vundet rejser han sig igen og fejler ingenting. Føj hvor jeg hader sydeuropæisk fodbold.
Bendtner + førsteberøring = God underholdning ;)
Vi scorer ét relativt heldigt mål, og pludselig tager vi verdenen med storm. Som om kommentatorene havde glemt, at 2. halvleg altid er den der viser kampens sande ansigt!
Vi ryger sgu i playoff, hvis ikke vi vinder. Ser ud som om Sverige mulgivis vinder deres, så de ét enkelt point foran os, hvis vi spiller uafgjort.
Men så scorer BENDTNER!!!!
Men man kan ikke rigtig sige noget til det, når vi vinder (indtil videre) 2-0 i Parken, mod Portugal, trods deres ringe sammenspil.
Don Kafai
11-10-2011, 20:49
Arrh okay, det er vel lovligt at hylde en god præstation :D
Det Danmark har leveret i denne kval er fremragende, for Portugal burde være klar gruppevinder, mens Danmark, på papiret, skulle kæmpe med Norge om at blive nr. 2. Læg så oveni de obligatoriske skader og manglende kampform (Agger ude i perioder, Poulsen sat af osv), så er det virkelig en præstation der skal hyldes.
Nogle vil kalde det heldigt, og kan være de har delvist ret, men nu er det 2. kvalrunde i træk Portugal bliver sat til vægs, og IMO er anerkendelsen på sin plads.
De kan ikke lide kulde, Sam! Det kulden. Vi har været heldige. Dehli's skud bliver rettet af, Rommedahl sætter ikke sin mand af, ved 2-0, han glider. Det koldt, de har ikke haft en god tur til Danmark, de blev alle alt for forstyrret i terminalen, og hotellet lugtede af fisk.
Vi burde have tabt 28-0. Ronaldo var på banen!
Refstrup
11-10-2011, 21:04
Hvad er navnet på medkommentatoren?
Damn, et flot mål. Det så vildt det spark da.
N... Østergaard eller sådan noget. Han er vist gammel sportschef i FCK. Han er dum at høre på.
Refstrup
11-10-2011, 21:09
N... Østergaard eller sådan noget. Han er vist gammel sportschef i FCK. Han er dum at høre på.
Ja, han er ikke til at holde ud. Han ved intet om fodbold...
PatriceEvra3
11-10-2011, 21:14
Tillykke til Danmark. Alt i alt fuldt fortjent. Kollektivet fungere bedre end Portugals "superstjerner". Et bevis på at fodboldkamope ikke vindes på papiret.
Ronaldo ville hellere spille med hæl og tå end alt mulig andet. Dårlig indsats af ham, bortset fra målet, det var vanvittigt.
Der er da ikke noget at sige til at Queresma er havnet i tyrkisk fodbold. Han ødelagde stort set alle Portugals angreb når han fik bolden.
Niels-Christian Holmstrøm. Ikke just en gave til TV. Hvad har TV2 gjort af Troels Bech???
Niels-Christian Holmstrøm. Ikke just en gave til TV. Hvad har TV2 gjort af Troels Bech???
Sendt ham til Afghanistan, hvor hans 'team management' forhåbentlig kan give lidt bedre pote, end i Superligaen.
Ej come on. Holmstrøm er ganske okay, og at påstå han ikke ved noget om fodbold er vist lige at stramme den en smule for meget.. Jeg synes han er helt okay, og kommer altid med en række gode og skarpe analyser. Men tja, hver sin smag jo :)
Smaakage
11-10-2011, 21:24
Dum at høre på? Hvad snakker du om? Han kom da med guldkorn:
"Det er jo olé-bold det her..... olé....olé.................................... okay, måske ikke så meget olé" <--- Det er god kommentator!
United DK
11-10-2011, 21:26
Fantastisk kamp af Danmark, og for anden kval. i træk, henviser vi Portugal til play-off. Det er altså stærkt, men siger måske også noget om, at Portugal ikke er mere end Ronaldo, som i dag var totalt anonym, dog kryddet med en perle.
Nu håber jeg så bare, at selve slutrunden bliver lidt bedre end den i Sydafrika sidste år.
Sendt ham til Afghanistan, hvor hans 'team management' forhåbentlig kan give lidt bedre pote, end i Superligaen.
Troels Bech er fantastisk. Basta.
Konstantin Vasiljev må være national folkehelt nu efter at have sendt Letland i playoff med to mål til 2-1 efter 77' minut imens Serbien tabte. De må gå til gengæld gå helt amok i Serbien efter at have smidt det hele væk til Letland på de sidste to kampe.
Det kunne nu være sjovt med Letland med til EM. Lad os lige trække Ukraine, Letland og Rusland eller noget i den dur
Don Kafai
11-10-2011, 23:22
Konstantin Vasiljev må være national folkehelt nu efter at have sendt Letland i playoff med to mål til 2-1 efter 77' minut imens Serbien tabte. De må gå til gengæld gå helt amok i Serbien efter at have smidt det hele væk til Letland på de sidste to kampe.
Det kunne nu være sjovt med Letland med til EM. Lad os lige trække Ukraine, Letland og Rusland eller noget i den dur
Meget flot research og analyse, men der er en relativ lille fejl.
Omend jeg ikke kender Vasiljevs baltiske rødder, så er jeg ret sikker på, at han sendte Estland i playoff, og ikke Letland :D
Fletcherfan
12-10-2011, 00:07
Estland kom til EM fordi Slovenien vandt mod Serbien :D :D :D
Ellers synes jeg det er helt fantastisk (som færing), at DK har kvalificeret sig...
Jeg har sagt det før, men jeg må gentage det: Morten Olsen er en fantastisk træner, der har opnået mere end optimale resultater med det danske landshold... Så forhåbentlig forbliver alle de små tudende tøser, der ønsker hans afgang tavse nu...
DK får ikke en bedre fodbold træner end MO... Og det så man i aften hvor han valgte det helt rigtige hold til at spille på den helt rigtige måde... Det var rent UG til chefen i aften...
Og så er det selvfølgelig det, at man håber på succes i Ukraine og Polen :D
Tillykke Danmark :D
Fantastisk kamp af Danmark, og for anden kval. i træk, henviser vi Portugal til play-off. Det er altså stærkt, men siger måske også noget om, at Portugal ikke er mere end Ronaldo, som i dag var totalt anonym, dog kryddet med en perle.
Nu håber jeg så bare, at selve slutrunden bliver lidt bedre end den i Sydafrika sidste år.
Nårh, så har jeg sgu ingen undskyldning for stofferne idag. De bliver hjemme ;)
Kasper United
12-10-2011, 08:02
:stuuupid:
SYnes faktisk han var ganske udemærket, hvem skulle det ellers have været? Martin laursen/helveg eller en af de andre tosser fra under vm slutrunden, no thank u!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.