PDA

Se fuld version : Andre kampe + andet fodbold

Sider : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129

United DK
18-11-2007, 10:28
kan levende forestille mig hvilken fodbold skotland ville spille til en slutrunde. Og selvom italien også vil praktisere noget mere kalkulerende spil, så vil det være på et højere teknisk niveau med bedre individuelle finesser og egenskaber. Så synes det er helt fint at de tog skotlands plads igår

Man kan jo ikke få grise til at flyve, og man kan heller ikke få skotterne, til at blive fantastiske teknikere, og jeg synes det er helt fint, at man klarer sig på det man kan, ligesom da Grækenland blev Europamestre. Gu var det da kedeligt, men havde de prøvet at spille offensivt, så var de røget ud i gruppespillet.
Jeg synes det er værre, når et hold som Italien, som har så mange gode fodboldspillere, vælge at spille defensivt, og kun i glimt vise, at de faktisk er nogle glimrende fodboldspillere. Det er ligesom Chelsea under Mourinho, klassespillere der kan noget, men de vælger alligevel at spille defensivt.

United DK
18-11-2007, 11:59
Noget kunne godt tyde på, at vi må undvære Vidic på lørdag mod Bolton, for der skal Serbien spille en måske alt afgørene EM-kval.kamp mod Kazakhstan, som egentlig skulle være spillet i går, men grundet snefald blev kampen udsat til i dag kl. 14:00, men sneen falder stadig, og derfor skal kampen sandsynligvis først spilles på lørdag.

http://www.uefa.com/competitions/euro/news/kind=1/newsid=621262.html

maxim
18-11-2007, 12:33
Det kan da ikke passe.. så bliver uniteds kamp vel rykket? :?

Dines
18-11-2007, 12:46
Det kan da ikke passe.. så bliver uniteds kamp vel rykket? :?

Nej ikke for en spiller. Hold der har spillere der spiller Africa Nations Cup i januar får heller ikke rykket deres kampe, pga af spillere der ikke kan møde op. Sker det at Vidic ikke er med mod Bolton er det ærgeligt, men jeg er fortrøstningsfuld, da jeg er sikker på Pique sagtens kan udfylde pladsen.

JDK
18-11-2007, 13:36
Noget kunne godt tyde på, at vi må undvære Vidic på lørdag mod Bolton, for der skal Serbien spille en måske alt afgørene EM-kval.kamp mod Kazakhstan, som egentlig skulle være spillet i går, men grundet snefald blev kampen udsat til i dag kl. 14:00, men sneen falder stadig, og derfor skal kampen sandsynligvis først spilles på lørdag

Vil godt nok være uheldigt og ærgeligt, men vi skal nok kunne klare Bolton alligevel!

thetrible99
18-11-2007, 13:42
I går under studiet til Nordirland - Danmark var den her snak netop på tale omkring en fremtidig spildato for en kamp, hvis den aflyses både lørdag og søndag. Her snakkede man med en UEFA-mand som kendte til reglerne. Han sagde at sålænge at holdet har en teoretisk mulighed for at komme videre til slutrunden, så skal kampen være spillet, så alle gruppens hold spiller sidste spillerunde samtidig. Serbien har en teoretisk mulighed for at komme til EM, 6 point efter 2.pladsen med 2 kampe igen, så derfor forstår jeg ikke hvordan UEFA kan rykke kampen til lørdag.

rocatis
21-11-2007, 20:16
England bagud 0-2 efter 15 min.. Det første mål et kæmpe drop af Carsen i målet og det andet mål efter en kikset offside fælde.. Hold kæft det er skidt af England.. De må tage sig sammen.. Vil have dem med..!

JakobR
21-11-2007, 20:19
Dejligt, hvis de ikke kommer med. Så kan vores spillere få noget sommerferie. Det, der ærger mig mest ved resultater er at Mclaren nu skal igennem en masse kritik. Lidt synd for en mand, jeg egentlig synes er en god træner.

Don Kafai
21-11-2007, 20:39
Den engelske målmandspost står klar til erobring.
Nøj hvor skal man lede længe for at finde et så stort land have så dårlige keepere. Foster erobrer jo nemt denne her plads medmindre han fucker ligeså meget op ligesom Robinson, Carson og James.

Frustrerende at se den engelske arrogance. Det ender jo traditionen med de kommer med på en eller anden heldig hændelse, men det er vildt provokerende at se dem spille så idéløst.

RasmusP
21-11-2007, 20:47
Ind med Beckham!!!

PerRonaldo
21-11-2007, 20:51
Synes det er fint England ikke kommer med, men mon ikke de er heldige at andorra udligner, så de ikke behøver at vinde! Håber ikke England kommer til Em.!

JakobR
21-11-2007, 20:52
http://www.uefa.com/competitions/euro/qualifying/index.html

Croatia CRO 12 29
England ENG 12 23
Israel ISR 12 23
Russia RUS 12 22
FYR Macedonia MKD 12 14
Estonia EST 12 7
Andorra AND 12 1

I følge uefa, så er England videre uanset resultat? Det fatter jeg ikke.

EDIT: Tror jeg ved hvad der er galt nu, hehe. Sorry.

United DK
21-11-2007, 21:10
Hvorfor startede England også i en 4-5-1? Hvor er den engelske mentalitet med angrib, angrib, angrib blevet af?

PerRonaldo
21-11-2007, 21:13
fuck et billigt straffe... det er så typisk!!!!!!

Øster
21-11-2007, 21:23
Hvor er det fantastisk ! 2-2

United DK
2-2 - Så er England ved EM!

lange
Yes!! England udligner!:D

Thomas Hansen
21-11-2007, 21:26
Sådan Beckham, nogen som skal med til østrig næste år og følge englænderne??

PerRonaldo
21-11-2007, 21:35
Sådan Beckham, nogen som skal med til østrig næste år og følge englænderne??

God tur!!!!! Hahahahaaha Klasse kroatien!!

United DK
21-11-2007, 21:35
Hvorfor fanden trækker de sig også tilbage? Det er kun Italien, der kan holde en føring.

Thomas Hansen
21-11-2007, 21:37
synes der vist mangler en united forsvarer på det hold.

United DK
21-11-2007, 21:42
synes der vist mangler en united forsvarer på det hold.

Hele Englands forsvar er en joke.

Verner
21-11-2007, 21:48
Kan godt være jeg er uvidende, men hvor er ferdinand henne ?

JakobR
21-11-2007, 21:49
Kan godt være jeg er uvidende, men hvor er ferdinand henne ?

Han har karantæne.

PerRonaldo
21-11-2007, 21:51
sådan... lang pause til vores engelske spillere.. dejligt!

United DK
21-11-2007, 21:52
Så er England færdige, og hvor har de da egentlig godt af det!

Dermed lang sommerferie, til nogle af vores spillere. :D

JakobR
21-11-2007, 21:55
England havde alle muligheder, men de er og bliver en flok ynkelige invidualister.

England, Nordirland, Irland, Wales, Skotland. Bye bye.

Verner
21-11-2007, 21:55
Fanme også på tide de ikke kommer med til en slutrunde, de har været alt for heldige nogle af de sidste gange ... (Beckham direkte frispark mod Grækenland)

Parkohargo
21-11-2007, 22:01
Har sku ærlig talt heller ikk ondt af England.:) En flok stjernespillere der ikk formår og spille sammen.

United DK
21-11-2007, 22:04
England havde alle muligheder, men de er og bliver en flok ynkelige invidualister.

England, Nordirland, Irland, Wales, Skotland. Bye bye.

Jeg havde gerne set Skotland med, for de spiller virkelig med hjertet uden på trøjen, modsat den flok overbetalte klovne fra England.

Kofoed
21-11-2007, 22:25
fuck hvor mangler de bare rio(og til dels terry).. de aner jo ikke hvad de skal stille op.. og hvad sker der for at lade sådan en ung målmand stå i sin anden landskamp i den afgørende kamp??

Men er du gal hvor elsker jeg bare at se beckham spille.. han er altså stadig en af mine absolute favoritter.. ingen i verden kan sparke som ham.. fatter ikke hvorfor han ikke startede inde..

Benzet
21-11-2007, 22:59
Ufatteligt at et land som England ikke kan opstøve en rigtig god målmand.

robinho
22-11-2007, 04:19
synes et eller andet sted der ogås er synd for Carson. Han har stået en kanonsæson for Villa, og så vælger McClaren fandeme at eksperimentere på målmandsposten i årets vigtigste landskamp, hvor forsvaret oven i købet overhovedet ikke er intakt. Synes jeg er hårde odds for Carson. Det berettiger ham selvfølgelig ikke til at lave det drop der til 1-0, men synes det er ekstrem dårlig timing af træneren og vidner om den desperation han har været i. Han aner ikke hvad han skulle gøre.

Når men til næste år har de jo en god målmand igen i Foster

Holmskov
22-11-2007, 06:31
Uffatteligt et land som England ikke kan støve en kvalificeret træner op.

Katastrofe at satse på så ung en målmand der fik debut i en træningskamp 5 dage forinden imod Østrig. Det var Englands vigtigste landskamp i laaaang tid og Mclaren virker som en desperat mand der ikke har styr på noget som helst.

En primitiv taktik med høje bolde op til Crouch var jo som at se engelsk bold fra 80'erne. Og når kroatiens centerforsvarerer matcher Crouch i højde og har ca. 36kg mere på kroppen, så var det en umulig opgave.

England må have en landstræner der kan udnytte det enorme potentiale de rent faktisk er i besiddelse af lige for tiden.

Dines
22-11-2007, 07:06
Ved ikke hvordan jeg har det med det her. Er pænt irreteret over at intet Britisk hold kommer med, da jeg altid holder med dem udover Danmark selvfølgelig. Nu bliver EM 2008 langt kedligere. Men okay det er Englands egen fejl. De fejlede imod Rusland på udebane fik så en ekstra chance, hvor de bare skulle nøjes med uagjort på hjemmebane. Det formår de heller ikke.! Og det er langt fra godt nok. Godt nok manglede de ca. 7 stamspillere, men de burde præsterer bedre, og det viser bare at Englands bredde ikke er gode nok. Crouch, Bent, Defoe, SWP og Bridge er spillere der starter ude på deres klubhold, mens resten af forsvarert Campbell, Lescott og Carson spiller alle for mindre PL-klubber. Så du kan tydeligt se at Englands bredde ikke er god nok, når de mangler deres største stjerner der har svært at ved spille sammen med hinanden. Skuffende!

TrincoBoy
22-11-2007, 07:51
Fuldt forjent at de røg ud. Når man ikke engang kan slå et kroatisk hold som ikke havde noget at spille for. Plus at de spillede på hjemmebane og endda fik en hjælpende hånd ved et meget billigt straffespark, ja så har man sgu heller ikke fortjent mere end den 3. plads.

Glory Man United
22-11-2007, 07:56
Ved ikke hvordan jeg har det med det her. Er pænt irreteret over at intet Britisk hold kommer med, da jeg altid holder med dem udover Danmark selvfølgelig. Nu bliver EM 2008 langt kedligere. Men okay det er Englands egen fejl. De fejlede imod Rusland på udebane fik så en ekstra chance, hvor de bare skulle nøjes med uagjort på hjemmebane. Det formår de heller ikke.! Og det er langt fra godt nok. Godt nok manglede de ca. 7 stamspillere, men de burde præsterer bedre, og det viser bare at Englands bredde ikke er gode nok. Crouch, Bent, Defoe, SWP og Bridge er spillere der starter ude på deres klubhold, mens resten af forsvarert Campbell, Lescott og Carson spiller alle for mindre PL-klubber. Så du kan tydeligt se at Englands bredde ikke er god nok, når de mangler deres største stjerner der har svært at ved spille sammen med hinanden. Skuffende!

Enig i alt der Dines :)

KennyN
22-11-2007, 09:04
Det må give grund til lidt nytænkning og grundig evaluering, efter ingen britiske hold kom med til EM. Godt nok er det ofte kun England der er med. Men der skal ske ændringer, ellers er det ikke sidste gang at der afvikles en stor slutrunde unden britisk deltagelse.
Talentarbejdet skal ændres og gøres bedre, og man skal måske bekæmpe det stigende antal udlændinge.. Bare for at nævne to punkter..

23Becks
22-11-2007, 09:19
Har sku lidt ondt af England. næst efter DK er England det hold jeg holder med, men derimod syns jeg deres startopstilling igår var grotesk. INGEN United-spillere fra start er en skandale, og ja Rooney er skadet og Rio havde karantæne, men alligevel.. Piner mig at se spillere som Gareth Barry, Wayne Bridge, SWP og Lescott som alle på ingen måde er berettiget til at spille for landsholdet. Hvordan kan Barry starte?? han er hverken bedre end hargo som startede ude eller end carrick som slet ikke var udtaget.. Og hvordan kan han bænke Becks? Han er og blir kongen - så snart han kom på banen var der en helt ny gejst på holdet, og hans assist til crouch var jo nærmest til at wanke til;)

Tror McClaren blir fyrret, hvilket man ikke kan indvende noget imod.

Glory Man United
22-11-2007, 09:30
Har sku lidt ondt af England. næst efter DK er England det hold jeg holder med, men derimod syns jeg deres startopstilling igår var grotesk. INGEN United-spillere fra start er en skandale, og ja Rooney er skadet og Rio havde karantæne, men alligevel.. Piner mig at se spillere som Gareth Barry, Wayne Bridge, SWP og Lescott som alle på ingen måde er berettiget til at spille for landsholdet. Hvordan kan Barry starte?? han er hverken bedre end hargo som startede ude eller end carrick som slet ikke var udtaget.. Og hvordan kan han bænke Becks? Han er og blir kongen - så snart han kom på banen var der en helt ny gejst på holdet, og hans assist til crouch var jo nærmest til at wanke til;)

Tror McClaren blir fyrret, hvilket man ikke kan indvende noget imod.

Hvis du så Englands kamp mod Rusland på Wembley ville du forstå, hvorfor barry spillede. Hargo har altså været MEGET skadet, sp den dispsition var helt OK. Derimod fatter jeg ikke, at Lescott var med fra start og at Bridge ikke blev hevet ud...han var fornærmende ringe!
Endelig synes jeg det er rystende, at bare fordi Rooney og Owen er skadede, så vælger McClaren at spille i 4-5-1 formationen. Her halter England. Crouch (reserve i Liverfool) fra start og Bent + Defoe (reserver i Tottenham) som indhoppere

23Becks
22-11-2007, 09:34
Er fuldstændig enig med Bridge.. Det var måske den dårligste præstation jeg nogensinde har set en mand levere. det eneste "gode" han lavede var at han skød bolden på overliggeren;)

Derimod syns jeg faktisk Crouch gjorde det ganske hæderligt.. han vinde alt i luften og kæmpede godt kampen igennem.. undrer mig egentligt hvorfor scousserne ikke bruger ham mere.. syns han er undervurderet!

23Becks
22-11-2007, 09:40
McClaren er så blevet fyrret;)

Glory Man United
22-11-2007, 09:47
McClaren er så blevet fyrret;)

Capello er mit bud på den næste

JakobR
22-11-2007, 09:50
Det positive er vel, at man måske nu vil indse, at 90-minutters reglen er en joke. Jeg tror det var i det nye United-supporteren, hvor de skrev, at der kun er 40% englændere i Premier League.

Glory Man United
22-11-2007, 09:53
Er fuldstændig enig med Bridge.. Det var måske den dårligste præstation jeg nogensinde har set en mand levere. det eneste "gode" han lavede var at han skød bolden på overliggeren;)

Derimod syns jeg faktisk Crouch gjorde det ganske hæderligt.. han vinde alt i luften og kæmpede godt kampen igennem.. undrer mig egentligt hvorfor scousserne ikke bruger ham mere.. syns han er undervurderet!

Tror altså det var Lescott som lavede drønet på overliggeren

23Becks
22-11-2007, 10:41
Tror altså det var Lescott som lavede drønet på overliggeren

Mente den i egen ende;)

Glory Man United
22-11-2007, 10:49
Mente den i egen ende;)

Det ved jeg godt....men var det ikke Lescott?

23Becks
22-11-2007, 10:52
nej?? Er stensikker på det var Bridge..

United DK
22-11-2007, 11:03
Capello er mit bud på den næste

Så bliver det engelske landshold, ikke mere underholdende at se. Det samme gælder, hvis man ansatte Mourinho.

Jeg vil håbe for England, at de anskaffer sig en landstræner, som er offensivt indstillet, for det er nøglen for England. De kan ikke bare forsvarer sig hjem, ligesom Italien kan, og for England er det bedste forsvar angreb. Jeg tror ikke det sker, men umiddelbart ville mit bedste bud være Wenger, selvom han har en fobi over englændere.

United DK
22-11-2007, 11:08
Talentarbejdet skal ændres og gøres bedre, og man skal måske bekæmpe det stigende antal udlændinge.. Bare for at nævne to punkter..

Jeg er enig i, at talentarbejdet skal være meget bedre, med jeg synes ikke, man kan skyde skylden for Englands elimenering, på de mange udlændinge i PL, for i 70'erne, hvor der kun var britiske/irske spillere, i den bedste engelske rækker, der missede England både VM '74, EM '76 og VM '78, og England missede også VM '94, selvom der i de år, heller ikke var ret mange ikke britere/irer i PL. Der var stort set kun Cantona, Schmeichel og fede Mølby i Liverpool.

Glory Man United
22-11-2007, 11:15
Så bliver det engelske landshold, ikke mere underholdende at se. Det samme gælder, hvis man ansatte Mourinho.

Jeg vil håbe for England, at de anskaffer sig en landstræner, som er offensivt indstillet, for det er nøglen for England. De kan ikke bare forsvarer sig hjem, ligesom Italien kan, og for England er det bedste forsvar angreb. Jeg tror ikke det sker, men umiddelbart ville mit bedste bud være Wenger, selvom han har en fobi over englændere.

Delvist enig....men har England nok kvalitetsangribere? Owen er mere skadet end Saha. Crouch, Bent og Defoe er reserver på deres klubhold. Det ligner på det punkt det danske landshold

United DK
22-11-2007, 11:18
Delvist enig....men har England nok kvalitetsangribere? Owen er mere skadet end Saha. Crouch, Bent og Defoe er reserver på deres klubhold. Det ligner på det punkt det danske landshold

Da Owen hele tiden er skadet, så nej, de har ikke en klasseangriber. De har Rooney, men selvom han lige har scoret en masse mål for os, så synes jeg ikke han er bombertypen.

Glory Man United
22-11-2007, 15:58
Kan Wigan overraske vor konkurrent Arsenal. Midtbanen ser tynd ud nu. Fabregas har karantæne, og både Hleb og Flamini er skadede....ønsketænkning, eller???

Kofoed
22-11-2007, 16:12

Enig.. mange siger han ikke burde spille og han er kun på bænken for scouserne, men det fatter jeg heller ikke.. han er sammen med torres deres klart bedste angriber og jeg syntes han gjorde det godt igår.. cole gjorde det også godt igår og fik mange frispark.. de største fejl fra trænerens side var efter min mening: beckham startede ikke inde.. Carson startede inde, og rio havde karantæne.. ja det sidste kunne han nok ikke gøre ved men nu er han jo blevet fyret og så kan vi ligeså godt gøre ham til syndebuk:D

Dines
22-11-2007, 18:54
Kan Wigan overraske vor konkurrent Arsenal. Midtbanen ser tynd ud nu. Fabregas har karantæne, og både Hleb og Flamini er skadede....ønsketænkning, eller???

Hmm på udebane havde jeg troet på det med de skader og karantæner de har, men på Emirates plejer de altid at vinde selvom de mangler deres gode spillere, så tror ikke dette er en undtagelse. Tror de vinder 3-1.

JakobR
24-11-2007, 13:16
Så er Liverpool foran 1-0 på St. James' Park. Gerrard scorer langt udefra.

SantasLittleHelper
24-11-2007, 13:24
Og newcastle spillre forfædeligt som kun de kan lige nu... Og en af kommentatorerne sagde sågar at de spillede det bedste fodbold i Premier League.. har da aldrig hørt magen til pis..

Hl-Glory
24-11-2007, 13:33
sikke en chance til torres, men dejligt han kunne brænde den :)

Glory Man United
24-11-2007, 13:37
Gaaaaaaaaab for en kamp

Dines
24-11-2007, 13:44
Nu ser jeg ikke kampen, for er ikke hjemme, men det virker til at være en ret kedelig kamp? :) Ihvertfald godt at Torres ikke scorede til 2-0, for så var den jo reelt lukket. Kom så Newcastle.

Hl-Glory
24-11-2007, 13:52
nu er den lukket, fuck noget lort.
men bare vi vinder så min weekend reddet ! :)

Dines
24-11-2007, 13:55
Skidt med en sejr til Liverpool. Arsenal og Chelsea vinder nok også deres, så hvis vi vinder sker der ingen ændringer i toppen.

Hl-Glory
24-11-2007, 13:58
Skidt med en sejr til Liverpool. Arsenal og Chelsea vinder nok også deres, så hvis vi vinder sker der ingen ændringer i toppen.

Jaer, jeg tror heller ikke der sker ændringer i toppen i denne runde .

United-Allan33
24-11-2007, 14:03
Og newcastle spillre forfædeligt som kun de kan lige nu... Og en af kommentatorerne sagde sågar at de spillede det bedste fodbold i Premier League.. har da aldrig hørt magen til pis..

Tror han mente at det var under Keegan de spillede det bedste fodbold i PL, for det kan bestemt ikke være nu...Aldrig har jeg da set så ringe et hold, de ville squ have det svært i superligaen herhjemme...

Fuck Liverpool

JakobR
24-11-2007, 14:14
Haha, skal vi ikke købe Torres? Elendig præstation i dag.

maxim
24-11-2007, 14:16
Haha, skal vi ikke købe Torres? Elendig præstation i dag.

Torres = effektiv "Rocking"

SantasLittleHelper
24-11-2007, 14:34
hvis jeg ikke vidste bedre havde jeg troet at han havde spillet for newcastle... Hans markedsværdi må være faldet drastisk i dag..

United DK
24-11-2007, 14:59
Torres er god til, at komme frem til chancerne, men ligesom da han spillede for Atl. Madrid, så er han for ineffektiv foran mål, og i dag brænder han ovenikøbet på tomt mål.

Liverpool_sucks
24-11-2007, 15:16
slettet

Øster
24-11-2007, 16:08
Dwight Yorke har scoret for Sunderland mod Everton. Desværre kun et reduceringsmål til 1-3.

rocatis
24-11-2007, 17:01
Dwight Yorke har scoret for Sunderland mod Everton. Desværre kun et reduceringsmål til 1-3.

7-1 endte den.. De fik sig en ordentligt lussing..

Glory Man United
24-11-2007, 17:04
Torres er god til, at komme frem til chancerne, men ligesom da han spillede for Atl. Madrid, så er han for ineffektiv foran mål, og i dag brænder han ovenikøbet på tomt mål.

torres-Tevez som partnere? = 0 mål

United DK
24-11-2007, 17:09
torres-Tevez som partnere? = 0 mål

Ja, det er sgu heller ikke fordi, at Tevez er meget skarpere.

Dines
24-11-2007, 17:14
Tevez brænder må kandiderer til årets afbrænder. Shit den var stor!

Flax_Generous
24-11-2007, 17:18
Tevez brænder må kandiderer til årets afbrænder. Shit den var stor!
Det var en af de største, jeg nogensinde havde set direkte på tv eller til kamp. Den minder mig lidt om en som Jon Dahl lavede da han spillede i Newcastle.

Liverpool_sucks
24-11-2007, 17:20
Det var en af de største, jeg nogensinde havde set direkte på tv eller til kamp. Den minder mig lidt om en som Jon Dahl lavede da han spillede i Newcastle.

du mener feyenoord..

Dines
24-11-2007, 17:32
Han har også spillet i Newcastle.

United DK
24-11-2007, 17:57
Nej, Jon Dahl lavede engang en mega afbrænder mod Slovenien i Parken, hvor han skovlede bolden over mål, selvom han kun var et par centimeter fra stregen. Danmark vandt dog 4-0.

Nå, nok om Jon Dahl afbrændere. :)

Flax_Generous
24-11-2007, 18:32
Nej, Jon Dahl lavede engang en mega afbrænder mod Slovenien i Parken, hvor han skovlede bolden over mål, selvom han kun var et par centimeter fra stregen. Danmark vandt dog 4-0.

Nå, nok om Jon Dahl afbrændere. :)
Det var den, jeg tænkte på, ja. Ikke fordi de to afbrændere lignede hinanden - blot fordi jeg simpelthen ikke kan fatte hvordan de blev brændt.

Benzet
24-11-2007, 19:00
Det er værd at bemærke, at FC Midtjyllands u19, u18 og u 16 hold har spillet mod Chelseas ditto. U16 holdet fra FCM vandt 1-0!!! U19 holdet spillede uafgjort 1-1 og u18 holdet tabte 1-4. Pudsigt, at der ikke er større forskel på en lille (internationalt set) dansk klubs ungdomshold og en af Europas største klubbers.

Dines
24-11-2007, 19:19
Chelsea vandt også deres kamp over Derby hvilket gør denne lørdag til lort lort lort.! :/

Øster
25-11-2007, 10:31
Nogen der ved om lodtrækningen til VM-kval bliver vist i TV ? Jeg kan nemlig ikke finde det på tekst-tv.

KennyN
25-11-2007, 11:12
Det er værd at bemærke, at FC Midtjyllands u19, u18 og u 16 hold har spillet mod Chelseas ditto. U16 holdet fra FCM vandt 1-0!!! U19 holdet spillede uafgjort 1-1 og u18 holdet tabte 1-4. Pudsigt, at der ikke er større forskel på en lille (internationalt set) dansk klubs ungdomshold og en af Europas største klubbers.

FCM's academy er blandt de bedste i Danmark, og de har så vidt jeg husker sluttet i top 3 med både u-18 og u-16 holdene de seneste par år, og vundet et par gange. De har en del ungdomslandsholds spillere, så det er helt bestemt en klub med dygtige ungdomshold.. Men ja, man burde mene at Chelsea via deres størrelse ville være bedre. Men igen, se hvor mange spillere kommer gennem rækkerne hos dem.?? Ikke nogen videre. Scott Sinclair er tættest på. Ellers er det ingen.

United DK
25-11-2007, 11:21
Men ja, man burde mene at Chelsea via deres størrelse ville være bedre. Men igen, se hvor mange spillere kommer gennem rækkerne hos dem.?? Ikke nogen videre. Scott Sinclair er tættest på. Ellers er det ingen.

Jo, John Terry og Glen Johnson, selvom sidstnævnte spiller for Portsmouth nu.

JakobR
25-11-2007, 11:36

Glen Johnson blev hentet i West Ham.

KennyN
25-11-2007, 11:39

Johnson blev hentet i West Ham, mens det er ved at være nogle år siden Terry slog igennem.

Angående VM kval lodtrækningen. Den kan følges på BBC.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/7108163.stm

United DK
25-11-2007, 11:55
Glen Johnson blev hentet i West Ham.

Ja, det gjorde han sørme også. :o

PerRonaldo
27-11-2007, 19:51
Roma foran 1-0.. barca også foran..

Kofoed
27-11-2007, 19:54
Juninho har udlignet for lyon efter 7 min.. cool

Øster
27-11-2007, 19:55
Juninho har reduceret for lyon efter 7 min.. cool

Mener du ikke udlignet? ;)

PerRonaldo
27-11-2007, 19:56
Juninho har reduceret for lyon efter 7 min.. cool

ja den er lige så underholdene som man kunne forvente!

Kofoed
27-11-2007, 19:56
Mener du ikke udlignet? ;)

Århh altså.. detalje;)

Kofoed
27-11-2007, 20:00
Arsenal er foran 0-1.. lækkert oplæg fra bendter:
Eduardo løper seg fri inne i 16-meteren. Det ser Bendtner fra sin posisjon på høyrevingen og slår et vakkert innlegg. Eduardo demper ballen på brystet og setter ballen i mål fra relativt skrå vinkel.

PerRonaldo
27-11-2007, 20:01
Synes det er imponerende at Barca kan have en ball possesion der hedder 70-30 i deres farvør, ude imod Lyon som også er hamrende boldsikre..

Elrantiri
27-11-2007, 21:47
Arsenal er foran 0-1.. lækkert oplæg fra bendter:
Eduardo løper seg fri inne i 16-meteren. Det ser Bendtner fra sin posisjon på høyrevingen og slår et vakkert innlegg. Eduardo demper ballen på brystet og setter ballen i mål fra relativt skrå vinkel.

Ja, men det var tydeligvis ikke nok :)

3-1 til Sevilla, det kan være Arsenal ryger ned snart - thi det ville være nizzle.

lange
28-11-2007, 01:56
Ja, men det var tydeligvis ikke nok :)

3-1 til Sevilla, det kan være Arsenal ryger ned snart - thi det ville være nizzle.

Så er det ned ad bakke med Arsenal:Bouncing: ..

robinho
28-11-2007, 04:03
nu er det sådan set den første kamp de taber i denne sæson i samtlige turneringer. Ret så imponerende. Så er det mere til at acceptere at der sker ude mod et godt hold som sevilla hvor de spare en 3-4 stk.

Nok mere acceptabelt end at tabe til man city, coventry eller bolton. Bare lige 3 hold jeg kom til at tænke på:Bouncing:

United DK
28-11-2007, 06:14
Arsenal var jo videre, og stillede derfor med flere reserver, så at de taber 3-1 til Sevilla, det tror jeg ikke er et tegn på, at de ved at gå dårligere tider i møde. Det kunne dog være dejligt.

JDK
28-11-2007, 06:30
Arsenal var jo videre, og stillede derfor med flere reserver, så at de taber 3-1 til Sevilla, det tror jeg ikke er et tegn på, at de ved at gå dårligere tider i møde. Det kunne dog være dejligt.

Ja, man skal nok ikke lægge det store i dette nederlag, da der var mange faktorer som spillede ind på det resultat, selvom det lyder som en dejlig ting, hvis det var rigtigt

Dines
28-11-2007, 06:45
Godt med Arsenal nederlag. Håber det sætter lidt præg på dem mod Villa i weekenden.

Glory Man United
28-11-2007, 08:50
Og i aften er der nerver på i liverfool

JakobR
28-11-2007, 11:02
http://ekstrabladet.dk/gallerier/sport/article363805.ece

De otte em-stadions. De ligger stort set allesammen på 30 tusind tilskuere. Jeg troede et minimum ville være omkring de 40.

United DK
28-11-2007, 11:14

De otte em-stadions. De ligger stort set allesammen på 30 tusind tilskuere. Jeg troede et minimum ville være omkring de 40.

Jeg tror 40.000 er minimumskravet til et VM, men til EM er det kun 30.

JDK
28-11-2007, 11:44
Jeg tror 40.000 er minimumskravet til et VM, men til EM er det kun 30.

Jep, sådan husker jeg det også! :)

PerRonaldo
28-11-2007, 12:34
Og i aften er der nerver på i liverfool

Helt sikkert... Jeg glæder mig til at se de forhåbentlig ryger ud, men mon ikke de klare den som sædvanlig og så ender med at nå langt!

Glory Man United
28-11-2007, 12:52
Helt sikkert... Jeg glæder mig til at se de forhåbentlig ryger ud, men mon ikke de klare den som sædvanlig og så ender med at nå langt!

Eller bliver 3er og ender med at slå et hollandsk hold i Uefa Cuppen? :D

Glory Man United
28-11-2007, 13:20
Chelski er bange i aften :D

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=186995

Dines
28-11-2007, 14:07

Meget pæne stadions oppefra, men jeg synes det er lidt kedeligt med kun 30.000 på lægterne. Stemningen bliver ihvertfald ikke bedre, og det bliver helt sikkert sværre at få billet med så lidt pladser.

United DK
28-11-2007, 14:19
Meget pæne stadions oppefra, men jeg synes det er lidt kedeligt med kun 30.000 på lægterne. Stemningen bliver ihvertfald ikke bedre, og det bliver helt sikkert sværre at få billet med så lidt pladser.

Ja, men du skal huske på, at der jo ikke kommer 30.000, på de stadions efter EM, hvor de vil blive benyttet, af østrigske og schweiziske klubber.

Glory Man United
28-11-2007, 14:32
Ja, men du skal huske på, at der jo ikke kommer 30.000, på de stadions efter EM, hvor de vil blive benyttet, af østrigske og schweiziske klubber.

Nej, så ville Em kun kunne afholdes i England, Tyskland, Italien, Spanien og måske Frankrig.....og det er jo ikke fair

Kofoed
28-11-2007, 18:50
Eller bliver 3er og ender med at slå et hollandsk hold i Uefa Cuppen? :D

Det satser jeg også på.. tror jeg vil se kampen bare for at heppe på de andre foran min lillebror(liverpool fan!!! ja spørg ikke mig jeg har prøvet at rette ham til men han vil ikke lystre.).....

Casper
28-11-2007, 20:33
Sig mig... Var det lige Verdens bedste fans jeg hørte pifte deres hold ud?

Hmm...

JakobR
28-11-2007, 20:43
I denne sammenhæng, kunne det være passende at poste billeder fra dengang Liverpool spillede semifinale på Old Trafford. Dengang de terroriserede det hele og skrev 'Munich 58 haha' overalt.

Verdens bedste <3

Thomas
28-11-2007, 21:05

Hmm...

I med- og modgang!

:D:D

ChristianR
28-11-2007, 21:10
Werder - Real lige nu....- Er det bare mig, eller spiller Daniel Jensen en bedre kamp, end han nogensinde har gjort for Danmark?
Og Nistelrooy er vist ikke så skarp, som da vi havde ham:D:devill:

JDK
28-11-2007, 21:18

Hmm...

Hehe! en stor joke at blive ved med at kalde dem for verdens bedste fans :D

Werder - Real lige nu....- Er det bare mig, eller spiller Daniel Jensen en bedre kamp, end han nogensinde har gjort for Danmark?

Ja, Daniel spiller en rigtig god kamp her i dag - det skal han have!

Martinsen
28-11-2007, 21:23
Torres til 2-1:mad:

ChristianR
28-11-2007, 21:23
Nejnej.. Så er Liverfool foran. Håber Marseille vinder. Det ville være så dejligt at se dem ryge ud:devilll:

Martinsen
28-11-2007, 21:25
Gerrard til 3-1 nu:( det var ellers lige så sjovt

Kofoed
28-11-2007, 21:30

har lige reduceret til 3-2.. og han har scoret 4 mål i tuneringen indtil videre.. ikke helt skidt..

Kofoed
28-11-2007, 21:31
Gerrard til 3-1 nu:( det var ellers lige så sjovt

storken til 4-1..

Sørgeligt at se et hold gå videre(højst sandsynligt) efter at have spillet så skidt hele vejen igennem.. hvad gør man i tilfælde af pointlighed og at holdene har samme indbyrdes målscorer..

rocatis
28-11-2007, 21:31
Liverpool kan få så stor en sejr de kan få nu, men den hjælper den intet.. Marseille står 1-1 ude mod Besiktas, så Liverpool skal vinde ude over Marseille i sidste runde.. Det er 4 dage før vi møder dem på Anfield..

rocatis
28-11-2007, 21:32
Liverpool kan få så stor en sejr de kan få nu, men den hjælper dem intet.. Marseille står 1-1 ude mod Besiktas, så Liverpool skal vinde ude over Marseille i sidste runde.. Det er 4 dage før vi møder dem på Anfield..

Edit: Mens jeg skriver det scorer Besiktas til 2-1 !!! FUCK

Kofoed
28-11-2007, 21:36
Liverpool kan få så stor en sejr de kan få nu, men den hjælper dem intet.. Marseille står 1-1 ude mod Besiktas, så Liverpool skal vinde ude over Marseille i sidste runde.. Det er 4 dage før vi møder dem på Anfield..

Edit: Mens jeg skriver det scorer Besiktas til 2-1 !!! FUCK

jo men selvom liverpool vinder idag, skal de stadig vinde over marseille for at gå videre og lad dem bare bruge alle de kræfter de kan få dage før mødet med os.. så må vi jo bare slå dem ud af kvart/semi eller finalen i CL..:juhuuuu:

Krede
28-11-2007, 21:40
jo men selvom liverpool vinder idag, skal de stadig vinde over marseille for at gå videre og lad dem bare bruge alle de kræfter de kan få dage før mødet med os.. så må vi jo bare slå dem ud af kvart/semi eller finalen i CL..:juhuuuu:

Præcis. Marseille taber og Liverpool vinder, så de har begge 7 point, men da Marseille er bedre indbyrdes, så SKAL de slå Marseille i sidste runde, hvis de vil videre.

ChristianR
28-11-2007, 21:41
storken til 4-1..

Sørgeligt at se et hold gå videre(højst sandsynligt) efter at have spillet så skidt hele vejen igennem.. hvad gør man i tilfælde af pointlighed og at holdene har samme indbyrdes målscorer..

Indbyrdes kampe mener jeg. Men ja. Det er sq lidt ærgeligt at resten af resultaterne i gruppen flasker sig så godt for scousserne..

Kofoed
28-11-2007, 21:41
Præcis. Marseille taber og Liverpool vinder, så de har begge 7 point, men da Marseille er bedre indbyrdes, så SKAL de slå Marseille i sidste runde, hvis de vil videre.

ja, men hvis det bliver 1-1 så er de jo lige i indbyrdes.. og hvad gør man så?? for liverfool har jo en meget størrre general målscorer..

Krede
28-11-2007, 21:42
ja, men hvis det bliver 1-1 så er de jo lige i indbyrdes.. og hvad gør man så?? for liverfool har jo en meget størrre general målscorer..

Nej, fordi Marseille vandt jo første kamp 1-0 og ved uafgjort vil de være bedst indbyrdes.

Kofoed
28-11-2007, 21:44
Nej, fordi Marseille vandt jo første kamp 1-0 og ved uafgjort vil de være bedst indbyrdes.

Ahh.. troede bare man talte udebane mål dobbelt ved mållighed.. hvis i forstår..

Krede
28-11-2007, 21:46
Ahh.. troede bare man talte udebane mål dobbelt ved mållighed.. hvis i forstår..

Nej jeg skulle mene, at man ved point lighed først ser på indbyrdes opgør, hvis de også er lige, så på general målscore.

Men altså udebane mål tæller også dobbelt, men i den her situation, der vandt Marseille 1-0 over Liverpool i første kamp indbyrdes, så uanset hvad skal Liverpool jo vinde sidste kamp.

morten k
28-11-2007, 22:01

Desværre er det ikke helt rigtigt at de SKAL vinde.

Hvis Besiktas vinder over Porto, og Marseille og Liverpool spiller uafgjort vil Besiktas tage førstepladsen med 9 point og Porto, Marseille og Liverpool vil ligge med 8 point.

Så kommer Portos resultater lige pludseligt i spil, i den indbyrdes opgørelse.

Og så vidt jeg kan se vil de så have lavet 5 point mod hinanden, alle 3.

Og så er det måldifferencen i de indbyrdes der tæller. og der vil det se således ud:
Liverpool +2
Marseille 0
Porto -2

Så hvis Porto taber er uafgjort nok for Liverpool.

UEFAs regler for CL:
http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf - paragraf 6.05

United DK
28-11-2007, 22:05

Hvis Besiktas vinder over Porto, og Marseille og Liverpool spiller uafgjort vil Besiktas tage førstepladsen med 9 point og Porto, Marseille og Liverpool vil ligge med 8 point.

Og så er det måldifferencen i de indbyrdes der tæller. og der vil det se således ud:
Liverpool +2
Marseille 0
Porto -2

Chancen for, at Porto taber hjemme til Besiktas, er så heldigvis ikke særlig stor.

Krede
28-11-2007, 22:06

Liverpool +2
Marseille 0
Porto -2

Hmm. Ja men vil man så sammenligne alle tre under et? Altså Marseille er bedre end Liverpool. Liverpool bedre end Porto og Porto bedre en Marseille. Jeg er ikke helt med....
Men Porto er et super hjemmehold og Besiktas hænger på udebane. Så skal vi ikke bare sige at Liverpool SKAL vinde :D

Kofoed
28-11-2007, 22:09

Liverpool +2
Marseille 0
Porto -2

ARGHHH.. Lorte pis.. troede lige jeg havde regnet den godt ud:D

Så skal vi ikke bare sige at Liverpool SKAL vinde :D

Nej for helvede.. hvorfor det?? de skal jo stadig bruge en masse kræfter på at PRØVE at vinde den men så taber de og så er de nede når de skal møde os..

morten k
28-11-2007, 22:15
Hmm. Ja men vil man så sammenligne alle tre under et? Altså Marseille er bedre end Liverpool. Liverpool bedre end Porto og Porto bedre en Marseille. Jeg er ikke helt med....

Jeg har smidt et link til reglerne i min tidligere post.

Ved pointlighed mellem to eller flere hold, er det pointene i de indbyrdes kampe mellem de pointlige hold der tælles. Ikke en vurdering to og to.
Der laves så at sige en ministilling.

morten k
28-11-2007, 22:18
Men Porto er et super hjemmehold og Besiktas hænger på udebane. Så skal vi ikke bare sige at Liverpool SKAL vinde :D

Vi er helt enige om at det heldigvis ikke er skide sandsynligt at Besiktas tager alle 3 point i den kamp.

Men de lugter trods alt nok blod efter at have lignet gruppens klare nummer sjok et stykke tid. Det var ikke en kamp jeg ville oddse alt for mange penge på.

Dines
29-11-2007, 06:42
Selvom Liverpool igår vandt 4-1 og sidste gang 8-0, så er de stadig rigtig pressede og deres situation minder om den vi havde en gang imod Benfica i 2006. Derfor tror jeg stadig på, at de ikke går videre.

ChristianR
29-11-2007, 10:03
Selvom Liverpool igår vandt 4-1 og sidste gang 8-0, så er de stadig rigtig pressede og deres situation minder om den vi havde en gang imod Benfica i 2006. Derfor tror jeg stadig på, at de ikke går videre.

Arr.. Er nu bange for, at der desværre skal gå meget galt, hvis Liverpool skal tabe til Marseille igen.

Glory Man United
29-11-2007, 10:36
Arr.. Er nu bange for, at der desværre skal gå meget galt, hvis Liverpool skal tabe til Marseille igen.

Uafgjort er også nok for Marseille....og Liverfool har intet vist på udebane, sååååååå

United DK
29-11-2007, 10:43
Uanset hvor meget jeg håber det, så tror jeg ikke Liverpool ryger ud, da de sikkert skraber en 1-0'er hjem i Marseille.

morten k
29-11-2007, 14:44
Uafgjort er også nok for Marseille....og Liverfool har intet vist på udebane, sååååååå

Igen, uafgjort er ikke nok for Marseille, hvis Porto taber til Besiktas.

Marseille vil ihvertfald være rimeligt iskolde, hvis de tillader sig at spille på det.
Med potentiale for at ligne en flok klovner hvis det viser sig ikke at være nok.

RasmusP
29-11-2007, 14:52
Uanset om så Liverpool så tabte 9-0, tror jeg stadig, at de ville gå videre. For UEFA laver vel bare en regel om, at når nu Liverpool var i finalen sidste år, så skal de automatisk gå videre fra gruppen i år.
Sidste gang de vandt champions league, kvalifiserede de sig jo heller ikke til året efter, men kom alligevel med... :whine:

SantasLittleHelper
29-11-2007, 18:54
jeg tror aldrig jeg har set 2 hold med så forskellige trøjer, der alligevel er så grimme som dem FCK og Lokomotiv moskva har på lige nu...

PerRonaldo
29-11-2007, 19:49
Konge kasse af enevoldsen!! føre nu i tottenham...

SantasLittleHelper
29-11-2007, 19:52
Konge kasse af enevoldsen!! føre nu i tottenham...

hvor ser du den?

JakobR
29-11-2007, 19:53
Grineren, hvis Aab napper point i London :D

I øvrigt utroligt, at de har ansat en manger, der ikke kan tale engelsk. På pressemødet, før kampen, var han nødt til at bruge tolk.

PerRonaldo
29-11-2007, 19:56
hvor ser du den?

tv2 sport

rocatis
29-11-2007, 19:57
Den er på tv2 Sport.. Men ja, rimeligt godt mål... Det går godt pt for de danske hold i europa i dag..

Martinsen
29-11-2007, 20:23
2-0 til Aab!!! Rade Prica:D

Kofoed
29-11-2007, 20:23
2-0 til AAB.. for helvede.. tottenham bliver jo revet rundt.. tottenham som uefa cup vinder.. og nej er ikke Aab fan men vil hellere se dem som vindere end F(u)CK..

PerRonaldo
29-11-2007, 20:26
Det er fandme flot af aab..

Martinsen
29-11-2007, 20:50
1-2 40 sekunder inde i 2.halveg! Berbatov

PerRonaldo
29-11-2007, 20:57
2-2 ærgeligt

KennyN
29-11-2007, 21:06
Surt for AAB og dansk fodbold. Kunne være flot med en sejr derovre, men okay de har stadig mulighederne hvis de lukker af defensivt og så udnytter en af de mange kontra chancer de får.
FCK fik en god sejr, og ser ud til at gå videre nu. De kan i hvert fald selv bestemme deres skæbne nu.

PerRonaldo
29-11-2007, 21:11
så er det ovre..

CC
29-11-2007, 21:21
Virklig surt... Var allerede begyndt at tænke på hvad overskrifterne mon ville være imorgen:p

SantasLittleHelper
29-11-2007, 21:37
interessant at Hapoel napper 3 point ude mod Getafe.. Så giver det lidt aab en ny chance, men så skal de sgu have point mod getafe og vinde over Hapoel...

rocatis
29-11-2007, 21:40
interessant at Hapoel napper 3 point ude mod Getafe.. Så giver det lidt aab en ny chance, men så skal de sgu have point mod getafe og vinde over Hapoel...

Men ude mod Hapoel bliver svær.. Udover det så hold da kæft en 1.havleg de spillede.. Det var fandme flot!..

United DK
29-11-2007, 22:05
Jeg var overbevist om, at AaB ville vinde efter 1. halvleg, for de kørte jo Spurs rundt, men så får de en god start på 2. halvleg, og så sætter de britisk tempo på, og så er AaB solgt. Dog stadig en flot præstation af AaB, selvom de tabte.

thegreatdanems
30-11-2007, 07:17
Ja, det var en skam. Nu så jeg desværre kun 2. halvleg, og må indrømme, at der ikke var meget at komme efter for Aab, selvom de godt nok fik meget plads når de endelig kom ned til tottenhams mål

Glory Man United
30-11-2007, 08:54
Jeg ringede til min svigerfar i pausen (Han er KÆMPE Spurs fan), og han var rasende. Men imorges var han i et helt andet humør :D

Glory Man United
30-11-2007, 16:06
Vi henter lidt af det tabte i denne spillerunde! Arsenal slår ikke Aston Villa!!!!

Dines
01-12-2007, 15:31
Så typisk Chelsea at vinde på den måde de gjorde i dag. Spiller af lort igennem hele kampen, men får alligevel fedtet en 1-0 sejr hjem på et offside mål. De er tilbage i deres gamle jeg. Ellers fint nok at City står 1-1.. :)

Liverpool_sucks
01-12-2007, 16:48
rød kort til wigan..
2min tilbage¨

Edit: Slut 1-1

Thomas Hansen
01-12-2007, 16:55
Hvorfor skal Chelski være så dårlige og så vinde alliegevel, det jo en skandale at se Drogba som højre back, hader deres spillestil når man tænker på hvormange gode spiller de har.

maxim
01-12-2007, 16:55
Arsenal har ikke fabregas med :D tror ikke på at de vinder!

Martinsen
01-12-2007, 17:14
Arsenals hold:

Almunia, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Eboue, Diarra, Flamini, Rosicky, Gleb, Adebayor.

er der en speciel grund til at VG altid skriver Hleb, som Gleb

Martinsen
01-12-2007, 17:34
CAREW!!! til 1-0!! så fløjt da det lort af!

Liverpool_sucks
01-12-2007, 17:34
aston villa 1-0

United DK
01-12-2007, 17:38
Kom så Villa, hold den hjem (eller lav et mål mere)!

Liverpool_sucks
01-12-2007, 17:42
1-1 Flamini, 23min

Edit: 1-2 Adebayor, 36min

JakobR
01-12-2007, 18:03
Jeg hader Arsenal! Så tæsk dem dog!

Flax_Generous
01-12-2007, 18:07
Som Arsenal spiller lige nu så må de vist være vores absolut største konkurrenter. Selv uden Cesc. Det kunne vi lære noget af til næste gang vi mangler Ronaldo og Rooney.

Martinsen
01-12-2007, 18:14
de virker jo nærmest urørlige lige for tiden! de skal godt nok snart til at vise bare lidt svaghedstegn, hvis jeg for alvor skal tro på at vi nupper titlen

Liverpool_sucks
01-12-2007, 18:35
Store chance til Laursen

Flax_Generous
01-12-2007, 18:37
Aston Villa presser forbløffende godt. Hvad skete der med Arsenals fodboldmaskine her i 2. halvleg? Det er jo to forskellige hold.

Liverpool_sucks
01-12-2007, 18:41
Arsenal er meget heldige nu.. Store chance til carew

Flax_Generous
01-12-2007, 18:44
Arsenal er meget heldige nu.. Store chance til carew
Lige så meget som de udspillede Aston Villa i 1. halvleg lige så meget bliver de udspillet nu. Interessant kamp.

Bonde15
01-12-2007, 18:45
Kom igen Carew !

maxim
01-12-2007, 18:46
Kom nu villa! med en sejr ryger der lige 174 kr. ind på kontoen! ;)

Flax_Generous
01-12-2007, 18:50
Arsene Wenger er en klam kælling hvis ansigt bare fortjener en sand byge af knyttede næver. Så brokker han sig over, at hans spillere sparker bolden udover sidelinjen efter, at Barry er blevet sparket ned på groveste vis af en tankeløs Rosicky. Jeg hader det hold.

For resten blev Hleb skiftet ud med en skade. Noget godt er der trods alt sket i kampen.

Liverpool_sucks
01-12-2007, 18:54
Arsene Wenger er en klam kælling hvis ansigt bare fortjener en sand byge af knyttede næver. Så brokker han sig over, at hans spillere sparker bolden udover sidelinjen efter, at Barry er blevet sparket ned på groveste vis af en tankeløs Rosicky. Jeg hader det hold.

For resten blev Hleb skiftet ud med en skade. Noget godt er der trods alt sket i kampen.

Ja.. :Bouncing:

maxim
01-12-2007, 19:09
Hvordan kan de være så heldige arsenal!??????.. de har spillet af lort i anden halveg! hvorfor kan de ikke bare være lidt uheldige?!!!!!!

Liverpool_sucks
01-12-2007, 19:12
Slut: 1-2 Arsenal

Martinsen
01-12-2007, 19:14
pis! Igen vinder de:confused:

maxim
01-12-2007, 19:14
fucking forpulede røvhuller = Arsenal FC!

Jeg er sur :(

Sivebæk
01-12-2007, 19:31
Arsenal spiller dårligt, men vinder på en af de sværeste baner i ligaen. Nu bliver vi sq nødt til at tage dem seriøst, for hvem skal tage point fra dem?

Allan
01-12-2007, 19:48
Arsenal spiller dårligt, men vinder på en af de sværeste baner i ligaen. Nu bliver vi sq nødt til at tage dem seriøst, for hvem skal tage point fra dem?

Os selv, Chelsea, Liverpool, og de skal nok få en down periode det er kun en spørgsmål om tid og jeg tror den kommer når vi rammer juleprogrammet.

Bonde15
01-12-2007, 19:59
Vi er heller ikke for heldige!
Arsenal vinder med held.
Chelsea vinder på en lillebitte offside.

United DK
01-12-2007, 21:11
Som der står i min underskift, så er jeg sikker 100% på, at vi bliver mestre, og det er jeg stadig, men Arsenal bliver en hård nød at knække, men den bliver knækket. Herre gud, det er kun 1. december.

EDIT: Husk på, at Newcastle førte med 12 point, ned til os i december 1995, men i maj 1996, stod vi med pokalen.

robinho
02-12-2007, 04:48
Hvordan kan de være så heldige arsenal!??????.. de har spillet af lort i anden halveg! hvorfor kan de ikke bare være lidt uheldige?!!!!!!

tjo for lidt held skal man have når man bliver mestre. Husker du de to kampe der var lige efter hinanden ude mod fulham og liverpool i sidste sæson??? Vi var pivhamrende heldige i begge to.

Dines
02-12-2007, 08:17
Arsenal var ikke særlige gode sidste år, men held følger som regel de dygtige, og det virker til at de har det held i år, vi havde sidste år. Villa fortjente et point igår.

thegreatdanems
02-12-2007, 09:42
Men kan kun sige at arsenal er inde i en god periode pointmæssigt selvom de har haft et svært program på det sidste. Os, livpool og villa i går. Men alle hold går ned i en sæson - det må arsenal også

robinho
02-12-2007, 10:35
Men kan kun sige at arsenal er inde i en god periode pointmæssigt selvom de har haft et svært program på det sidste. Os, livpool og villa i går. Men alle hold går ned i en sæson - det må arsenal også

gik vi da ned sidste år????? Vi fik nogle nederlag jo, men så vidt jeg ved kom vi aldrig ind i en decideret skidt periode. VI kunne tabe en kamp, men så gik vi ud og vandt efterfølgende. VI kom ikke i decideret krise. Arsenal er suveræne pt og gør ikke så ondt når de spiller de suveræne fodbold. Lidt mere nederen når chelski løber med det. Så er det her trods alt mere til at leve med.

PerRonaldo
02-12-2007, 11:44
Arsenal er rigtigt stærke i år. Og fejler vi en gang til mod et lorte hold, så kan vi godt vinke mesterskabet farvel! Det er så skidt at vi skal sætte vores lid til at arsenal får en nedtur, hvilket ikke er sikkert.

thegreatdanems
02-12-2007, 11:45
gik vi da ned sidste år????? Vi fik nogle nederlag jo, men så vidt jeg ved kom vi aldrig ind i en decideret skidt periode. VI kunne tabe en kamp, men så gik vi ud og vandt efterfølgende. VI kom ikke i decideret krise. Arsenal er suveræne pt og gør ikke så ondt når de spiller de suveræne fodbold. Lidt mere nederen når chelski løber med det. Så er det her trods alt mere til at leve med.

Vi leverede nogle dårlige resultater, specielt midt i april hvor vi taber til portsmouth og uafgjort mod middelsbrough. Udover det taber vi to gange til west ham på en sæson. Måske ikke en skidt periode, men i det mindste smuttere i mellem. Et ungt hold som arsenal er nødt til at lave en smutter eller to

Dines
02-12-2007, 15:22
Liverpool foran 1-0. Hÿppia scorede.

United DK
02-12-2007, 15:29
Sad lige og så AGF-FCM, og så bliver der meldt fra Aalborg Stadion, at Lyngby er foran, men det fede ved det var, at den lyd der kom, var den der var i Tipslørdag på DR i 90'erne, når der var scoret i de andre kampe, den der dong lyd. Der fik jeg sgu lige et flashback. :D

Martinsen
02-12-2007, 16:13
Graulund til 1-0 til AGF mod FCM! fantastisk!

Kofoed
02-12-2007, 16:17
Arsenal er suveræne pt og gør ikke så ondt når de spiller de suveræne fodbold. Lidt mere nederen når chelski løber med det. Så er det her trods alt mere til at leve med.

Helt enig.. arsenal spiller noget rigtig lækkert fodbold og de fortjener ligeså meget som os at vinde hvis de kan holde niveauet.. men modsat når chelski eller liverpool spiller sidder man bare og krummer tæer over hvordan et hold med så gode spillere kan spille så kedeligt..

PerRonaldo
02-12-2007, 16:23
Liverpool fører 3-0 over et hold vi ikke engang kunne skabe to store chancer imod.. Så de begynder også at ånde os hårdt i nakken... Det bliver godt nok svært i år, men dejligt med spændning og er også med på vognen, om at hvis vi ikke skal blive mester så er detbedre med arsenal end nogen af den andre!

Kofoed
02-12-2007, 16:26
Aab er foran 4-3 mod lyngby efter at have været bagud 0-3.. jeppe curth har scoret de seneste 2.. han er altså vild..

Kofoed
02-12-2007, 16:45
liverpool foran 4-0.. nu skal vi fanme til at rive fulham rundt.. der skal ikke være den mindste tvivl.. det er vores hold simpelthen for godt til.. liverpool er de sidste der skal hente ind på os, og de har endda en kamp i ærmet mod west ham som de nok vinder... og så er det altså lige..

Martinsen
02-12-2007, 16:54
2-0 sejr til AGF!

Martinsen
02-12-2007, 17:04
Virkelig vellykket Tifo fra FCK´s side må man sige:D åhh hvor jeg dog håber Brøndby klasker dem

Holmskov
02-12-2007, 17:17
Det var høj høj klasse :D

For pokker da nogle klaphatte. Så meget arbejde for absolut ingenting. :juhuuuu:

Er det i Parken de spiller?? Kan kun høre Brøndbys tilhængere.

Kofoed
02-12-2007, 17:21
Virkelig vellykket Tifo fra FCK´s side må man sige:D åhh hvor jeg dog håber Brøndby klasker dem
Det var høj høj klasse :D

For pokker da nogle klaphatte. Så meget arbejde for absolut ingenting. :juhuuuu:

Er det i Parken de spiller?? Kan kun høre Brøndbys tilhængere.

Hva skete der?? så ikke starten..

Martinsen
02-12-2007, 17:27
Hva skete der?? så ikke starten..

det var et kæmpe rulleflag, som de ikke lige havde fået bundet op inde midt på, så den var kun rullet ud i begge sider, og så ender de så med at flænse den op, fordi de hiver i den :D :D det var et fantastisk syn!

Kofoed
02-12-2007, 17:29
det var et kæmpe rulleflag, som de ikke lige havde fået bundet op inde midt på, så den var kun rullet ud i begge sider, og så ender de så med at flænse den op, fordi de hiver i den :D :D det var et fantastisk syn!

haha.. lyder konge:D :lolol:

Dines
02-12-2007, 17:36
Liverpool vandt komfortabelt over dem vi kun kunne skabe en chance mod for en uge siden. Så nu er jeg så også ved at begynde at tage dem seriøst igen. Tror det bliver meget tæt iår, hvor 4 hold er med til næsten det sidste. Arsenal ser stærke ud, og spiller samtidig god fodbold. Chelsea skal nok være der, og få deres heldige sejre. Liverpool som jeg ikke rigtig for noget, ser ud til at være kommet godt ovenpå igen efter deres krise. Så derfor er vi nødsaget til at vinde over Fulham, Derby og tildels også Liverpool om 2 uger, hvis vi skal følge med de andre tophold. Bliver sgu svært!

CC
02-12-2007, 17:53
FCK - Brøndby er godt nok kedelig indtil videre... Håber på et hurtigt mål så man kan få noget gang i spillet!

PerRonaldo
02-12-2007, 17:56
Liverpool vandt komfortabelt over dem vi kun kunne skabe en chance mod for en uge siden. Så nu er jeg så også ved at begynde at tage dem seriøst igen. Tror det bliver meget tæt iår, hvor 4 hold er med til næsten det sidste. Arsenal ser stærke ud, og spiller samtidig god fodbold. Chelsea skal nok være der, og få deres heldige sejre. Liverpool som jeg ikke rigtig for noget, ser ud til at være kommet godt ovenpå igen efter deres krise. Så derfor er vi nødsaget til at vinde over Fulham, Derby og tildels også Liverpool om 2 uger, hvis vi skal følge med de andre tophold. Bliver sgu svært!

Præcis.. vi skal igen lave et streak med en masse ubesjerede kampe, for hvis vi taber til Liverpool så tror jeg vi har forspildt vores chance, der ser de andre altså for stærke ud. Det kan godt være folk bliver ved med at afskrive liverfool og ikke regner dem for noget, men de er altså stadig ubesejret, så jeg vil stadig mene de er en seriøs udfordre!

Arsenal var folk herinde meget sikre på ville tabe til villa.. Måske fordi det ville vi have gjort hvis vi mødte dem på udebane, men Arsenal er pt. stærkere end os, så der er ikke noget at sige til de har et hul ned til forfølgerne!

Baunie
02-12-2007, 18:17
Sp kender vi Spurs, nederlag på hjemmebane efter elendigt forsvarsspil. Men hvilken kasse af Sebastian Larsson til sidst!

Martinsen
02-12-2007, 18:21
JAAAAAAAAAAA!! MARK HOWARD!! 1-0 til Brøndby i parken! føj for pokker nogle lange minutter nu!

JakobR
02-12-2007, 18:21
Mark Howard :d

Holmskov
02-12-2007, 18:25
Fantastisk egentligt at Brøndby kan overspille FCK når man kigger på opstillingen.

Der er store sager på vej i Brøndby.

COME ON BRØNDBY..............

Kofoed
02-12-2007, 18:38
lækkert mål, og hvem ellers, ned vores avl.. fucking great.. og så endda lige efter han er blevet kåret årets brøndby spiller..

EDIT: mens man sidder og skriver udligner de fanme.. 1-1.. lort..

Martinsen
02-12-2007, 18:40
pis, pis, pis!! 1-1 allbäck

JakobR
02-12-2007, 18:40
Gå dog hjem Fck!

Liverpool_sucks
02-12-2007, 19:10
Tottenham tabt på hjemmebane 2-3 til Birmingham

TrincoBoy
02-12-2007, 19:47
Er der evt. nogle FCK fans herinde, der ved hvad det kiksede tifo skulle have forestillet?

KennyN
02-12-2007, 19:54
Den skulle ligne løven LEO.. Synd den ikke blev til noget. Dog var der en anden fin en:
ABSALON GRUNDLAGDE KØBENHAVN

Men hvorfor spiller FCK ikke igennem hele kampen, så havde de tromlet Bundby fuldstændig ned. BIF viser sku intet og er et hold uden individualister eller kreativitet..

Som FCK'er skal jeg dog indrømme at Howard spillede en glimrende kamp, og at Bundby nok blev snydt for et måske to straffespark.

Flax_Generous
02-12-2007, 20:38
Den skulle ligne løven LEO.. Synd den ikke blev til noget. Dog var der en anden fin en:
ABSALON GRUNDLAGDE KØBENHAVN
Jeg var på stadion i dag og jeg vil ikke ligefrem kalde den fin. Den var enorm kikset. Så hellere infernalsk støj, røg, farver og sang som man så det hos Brøndby. FCK's fans var i det hele taget ikke specielt aktive. I hvert fald ikke når man tænker på hvor mange de var. De begyndte først rigtig at synge højt efter udligningen - og så jublede de som gale da kampen blev fløjtet af.

Til deres forsvar vil jeg så også sige, at det var urimelig koldt i dag. Man havde mest bare lyst til at pakke sig helt sammen under sin jakke. Og alle jublede nok lidt da kampen sluttede for så kunne man skynde sig hjem til sin varme stue.

KennyN
02-12-2007, 21:07
Hmm, nu var jeg også på stadion, og synes nu nok det var FCK's fans som var mest højlydte under kampen. Da BIF så scorede blev der lidt stille, men lyden og stemningen kom igen da udligningen kom.. Men ok, vi ser jo alle forskelligt på det, alt efter hvilket hold man holder med..

Martinsen
02-12-2007, 21:13
Hmm, nu var jeg også på stadion, og synes nu nok det var FCK's fans som var mest højlydte under kampen. ..

øhh hvad regnede du med??? der var mellem 3000-4000 Brøndby fans, og så var resten ellers FCK´er, hvis man ikke kunne høre FCK´erne mest er de da endnu mere til grin end jeg i første omgang troede

KennyN
02-12-2007, 21:16
øhh hvad regnede du med??? der var mellem 3000-4000 Brøndby fans, og så var resten ellers FCK´er, hvis man ikke kunne høre FCK´erne mest er de da endnu mere til grin end jeg i første omgang troede

Gav sådan set bare svar til Flax_Generous som tilsyneladende mente noget andet (kan læses lige over mit indlæg). Men beklager hvis du ikke har forstået det korrekt.!

Det er alligevel ret så imponerende at Bundby fans kan smugle så mange romerlys og andet lort med ind på stadion, på trods af kontrol osv. Dårligt af kontrollørerne, men selvom det ikke bliver opdaget er det jo stadig ikke lovligt, så håber de får en bøde..

Kofoed
02-12-2007, 21:39
efter idag vil jeg sige at arsenal er rimelig svækkede.. ingen tvivl om at de har været rigtig stærke og fortsat vil, men nu er både hleb og fabregas ude med skader, og det er altså to af deres bedste spillere, så håber det kommer til at betyde at de ikke bliver helt så suveræne..

Martinsen
02-12-2007, 21:53
Det er alligevel ret så imponerende at Bundby fans kan smugle så mange romerlys og andet lort med ind på stadion, på trods af kontrol osv. Dårligt af kontrollørerne, men selvom det ikke bliver opdaget er det jo stadig ikke lovligt, så håber de får en bøde..

i sådanne situationer, er det vel dem der står for sikkerheden der får bøden, og det er så i dette tilfælde FCK/Parken S&E, medmindre der er lavet aftaler indbyrdes om at Brøndby, selv står for sikkerheden med egen kontrolløre og den slags. Så hvis det er tilfældet, ja så håber jeg også at FCK vil få sig en bøde. Selvom jeg nu synes at romerlys er med til at skabe en fantastisk kulisse, og jeg håber det bliver lovliggjort(det skal selvfølgelig foregå under ordnede forhold, for det er jo ikke helt ufarligt, selvom man sjældent hør om folk der kommer til skade ved det)

rocatis
02-12-2007, 21:58
Selvom jeg nu synes at romerlys er med til at skabe en fantastisk kulisse, og jeg håber det bliver lovliggjort(det skal selvfølgelig foregå under ordnede forhold, for det er jo ikke helt ufarligt, selvom man sjældent hør om folk der kommer til skade ved det)

Helt enig.. Synes også bare sådan noget er med til at øge stemningen.. Selvfølgelig skal der ikke kastes med dem og sådan, men hvis "bare" de er tændt så gør det ikke mig noget.. Fodbold er jo blevet til en sport hvor man ikke må juble mere.. Så lidt galskab på tribunerne vil bare gøre det sjovere at være tilskuer, efter min mening..

PerRonaldo
02-12-2007, 22:31
efter idag vil jeg sige at arsenal er rimelig svækkede.. ingen tvivl om at de har været rigtig stærke og fortsat vil, men nu er både hleb og fabregas ude med skader, og det er altså to af deres bedste spillere, så håber det kommer til at betyde at de ikke bliver helt så suveræne..

Hvor lang tid er de ude? Hvis de mangler de to, så er det nu de skal stå deres prøve, hvis de kan klare deres fravær, kan de nå langt.

Flax_Generous
03-12-2007, 00:25
Hmm, nu var jeg også på stadion, og synes nu nok det var FCK's fans som var mest højlydte under kampen. Da BIF så scorede blev der lidt stille, men lyden og stemningen kom igen da udligningen kom.. Men ok, vi ser jo alle forskelligt på det, alt efter hvilket hold man holder med..
Selvfølgelig var der generelt mest larm fra FCK's fans. De var også i tydeligt overtal. Men jeg havde forventet, at man blev blæst ud af stadion af deres larm, men det var langt fra tilfældet. Det eneste tidspunkt hvor jeg følte, at man blev blæst ud var indledningsvist - og det var af Brøndbys fans.

Jeg ser ingen problemer med at bruge romerlys. Det er ganske uskadelig form for fyrværkeri. Det giver en fantastisk stemning at se den eneste tribune 'brænde' som var det en tyrkisk Fenerbahce-kamp. De skal bare ikke smides på banen.

Glory Man United
03-12-2007, 06:52
Så fører man 3-0 på Aalborg stadion og ender med at tabe 5-3 :(

Glory Man United
03-12-2007, 08:34
Gav sådan set bare svar til Flax_Generous som tilsyneladende mente noget andet (kan læses lige over mit indlæg). Men beklager hvis du ikke har forstået det korrekt.!

Du er så selv inde på det....ELENDIG kontrol IGEN i Parken. Men mon ikke Tykke-Flemse fratager sig al ansvar IGEN (ligesom omkring elendig bane)! Vanker der bøde, må det da være til FCK

thegreatdanems
03-12-2007, 10:22
Du er så selv inde på det....ELENDIG kontrol IGEN i Parken. Men mon ikke Tykke-Flemse fratager sig al ansvar IGEN (ligesom omkring elendig bane)! Vanker der bøde, må det da være til FCK

Det er ALTID klubben hvis fans der gør noget ulovligt der bliver straffet. og sådan er det bare. man kan diskutere om FCK så ved siden af skal have en bøde for ikke at leve op til forventningerne. Men tvivler på der kommer en bøde pga romerlys.

er der forresten nogen der har et link til der hvor de ødelægger banneret. lyder ret sjovt :D

Martinsen
03-12-2007, 10:28
Her er klippet med tifoerne fra kampen, Brøndby viser hvordan det kan gøres, og FCK viser tjahh hvordan det ikke skal gøres:lolol:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei3LmzdrFsc

thegreatdanems
03-12-2007, 10:51
Her er klippet med tifoerne fra kampen, Brøndby viser hvordan det kan gøres, og FCK viser tjahh hvordan det ikke skal gøres:lolol:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei3LmzdrFsc

nej nej nej.. HAHAHA, er da virkelig komisk "Rocking" :Smackden:

Kofoed
03-12-2007, 16:56
Hvor lang tid er de ude? Hvis de mangler de to, så er det nu de skal stå deres prøve, hvis de kan klare deres fravær, kan de nå langt.

Alexander Hleb Arsenal Midfielder Hamstring & Achilles Injured n/a
Cesc Fabregas Arsenal Midfielder Hamstring Injured n/a

Kilde: http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php

PerRonaldo
03-12-2007, 17:07
Alexander Hleb Arsenal Midfielder Hamstring & Achilles Injured n/a
Cesc Fabregas Arsenal Midfielder Hamstring Injured n/a

Kilde: http://www.myteamtalk.info/injuries/premiership_injuries.php

Thanks.. Hvis de kan klare sig uden van persie, fabregas og hleb, så bliver det godt nok svært, det er vel nogenlunde det samme som vi hvis skal undvære Rooney og Ronaldo. De tre for vores to.. ;)

Martinsen
04-12-2007, 09:45
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77014

endnu en Chelsea spiller, der virkelig lader til at nyde livet i klubben:D Kæft nogle sviner han lukker ud, og bare det han siger om juleprogrammet er da helt grotesk! Hvis han spillede i United, så jeg kun en vej for sådan en mand, og det er nøjagtig samme vej som Rytter fra Brøndby skal, nemlig RAUS!

Glory Man United
04-12-2007, 09:57

endnu en Chelsea spiller, der virkelig lader til at nyde livet i klubben:D Kæft nogle sviner han lukker ud, og bare det han siger om juleprogrammet er da helt grotesk! Hvis han spillede i United, så jeg kun en vej for sådan en mand, og det er nøjagtig samme vej som Rytter fra Brøndby skal, nemlig RAUS!

Tvivler sgu på sandheden i artiklen....så dum kan man ikke være

Martinsen
04-12-2007, 10:00
Tvivler sgu på sandheden i artiklen....så dum kan man ikke være

Nej det lyder godt nok helt vildt! Manden er ihvertfald desperat for at komme væk, hvis det der står skrevet i artiklen er sandt.

Glory Man United
04-12-2007, 10:22
Ville dette her overhovedet være realistisk???
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77011
Undrer mig, hvis der skulle forekomme handler TOP 4 holdene imellem!!!

thegreatdanems
04-12-2007, 10:45
tror ikke på bendtner.. hverken rygtet med chelsea-transfer eller på ham som fodboldspiller generelt.. Jeg synes han er for overvurderet.

Det er offentlig kendt at malouda er utilfreds i Chelsea, så kan da godt være noget sandt om det, men tror dog at journalisten har formuleret det lidt mere spændende..

United DK
04-12-2007, 10:50
Ville dette her overhovedet være realistisk???
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77011
Undrer mig, hvis der skulle forekomme handler TOP 4 holdene imellem!!!

Lassana Diarra skiftede jo i sommer fra Chelsea til Arsenal, og Gallas gjorde det samme sommeren forinden. Så det kan forekomme.

Glory Man United
04-12-2007, 10:52
Lassana Diarra skiftede jo i sommer fra Chelsea til Arsenal, og Gallas gjorde det samme sommeren forinden. Så det kan forekomme.

ja rigtigt...Gallas/Cole var en byttehandel. Og Diarra kan vel sammenlignes, da hverken han el Bendtner er stamspillere

Foged
04-12-2007, 10:58

Han er da for dum. Han vidste inden han skiftede til Chelski godt hvordan juleprogrammet var, så skal han da ikke stå og tude sådan!
Samtidig er det ikke første gang han er ude og brokke sig sådan. Godt vi ikke har en spiller med samme indstilling

Glory Man United
04-12-2007, 11:05
Han er da for dum. Han vidste inden han skiftede til Chelski godt hvordan juleprogrammet var, så skal han da ikke stå og tude sådan!
Samtidig er det ikke første gang han er ude og brokke sig sådan. Godt vi ikke har en spiller med samme indstilling

Præcis ;) Er spillere ikke tilfredse på OT, er det HERAUS...Spørg bare Kanchelskis, Ruud, Becks, Heinze osv

Foged
04-12-2007, 11:06
Præcis ;) Er spillere ikke tilfredse på OT, er det HERAUS...Spørg bare Kanchelskis, Ruud, Becks, Heinze osv

Og Keano.

United DK
04-12-2007, 11:14
Juleprogrammet er sikkert hårdt, men det har altid været sådan i England, og når man tænker på den million om ugen som Malouda tjener, så skal han ikke pive!

ChristianR
04-12-2007, 12:04
Juleprogrammet er sikkert hårdt, men det har altid været sådan i England, og når man tænker på den million om ugen som Malouda tjener, så skal han ikke pive!

Haha. Nej, hvis jeg fik en million om ugen ville jeg sq ikke have noget imod at arbjede lidt i helligdagene. hvis arbejdet stod af et par fodboldkampe på 90minutter hver, ville det nok kun være endnubedre:D