PDA

Se fuld version : Champions League - Spillertrøje?

j.rath
09-05-2011, 16:46
Halløj!

Jeg søger den trøje United skal spille i, i finalen d. 28.

Hvad jeg selv kan søge frem, så er det den hvide udebanetrøje de skal optræde i.
Link:
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_browse.aspx?category|category_root|19231=u efa+final+range

Men jeg ville gerne have den, som den "rigtige" trøje, hvor der står london 28 may osv.

Ligesom denne:
http://cgi.ebay.co.uk/Manchester-United-Champions-League-Final-Shirt-2011-Med-/200606239164?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2eb51049bc

Jeg søger en str. small, og gerne med spiller nr. og navn. Nogen der ved om dette overhovedet findes?

Hulle #7
09-05-2011, 16:48
Halløj!

Jeg søger den trøje United skal spille i, i finalen d. 28.

Hvad jeg selv kan søge frem, så er det den hvide udebanetrøje de skal optræde i.
Link:
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_browse.aspx?category|category_root|19231=u efa+final+range

Men jeg ville gerne have den, som den "rigtige" trøje, hvor der står london 28 may osv.

Ligesom denne:
http://cgi.ebay.co.uk/Manchester-United-Champions-League-Final-Shirt-2011-Med-/200606239164?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2eb51049bc

Jeg søger en str. small, og gerne med spiller nr. og navn. Nogen der ved om dette overhovedet findes?

Jeg synes den på Ebay ser meget falsk ud. Trykket mellem Nike og Logoet sidder helt skævt efter, hvad mit syn har fortalt mig.

j.rath
09-05-2011, 16:53
Jeg synes den på Ebay ser meget falsk ud. Trykket mellem Nike og Logoet sidder helt skævt efter, hvad mit syn har fortalt mig.

Jeg tror bestemt heller ikke den er ægte, men den rigtige kommer nok til at se sådan ud jo.
Det var også mere for at illustrere hvad jeg mente.

United DK
09-05-2011, 16:56
Jeg tror ikke man kan få finaletrøjen før finalen, ej heller efter, medmindre man via en eller anden samler kan finde en matchworn på nettet, som man nogengange ser på f.eks. Classicfootballshirt.co.uk. Der kan man nogengange købe matchworn-trøjer fra gamle FA Cup-finaler fra både 70'erne og 80'erne. Det er ikke en udgave af trøjen, der bliver massetrykt, det er 100% sikkert.

Donnichlas
09-05-2011, 17:08
Jeg har et spørgsmål som måske nogle kunne svare på mht. Chl finale trøjer.
Hvem bestemmer hvilke trøjer vi spiller i? 09 var det også den hvide og det giver mig ærlig talt myrekryb ikke at se drengene løbe på banen i den røde dragt i sådan en kamp, det giver mig tryghed :D

United DK
09-05-2011, 17:18
Hvem bestemmer hvilke trøjer vi spiller i? 09 var det også den hvide og det giver mig ærlig talt myrekryb ikke at se drengene løbe på banen i den røde dragt i sådan en kamp, det giver mig tryghed :D

Jeg mener noget lodtrækningssjov bestemmer, hvem der er "hjemmehold" i finalen, og da Barcelona står som hjemmehold, så spiller de i deres hjemmebanetrøje, og så må vi jo igen trække i den hvide.

Ruunee
09-05-2011, 17:21

Enig. Det lyder selvfølgelig lidt tøset at gå op i, men jeg synes sgu også vi burde ha lov at spille i den røde i år - også bare for at skabe lidt distance til 09.
Trækker man lod, om hjemmebane status, eller hvordan? Eller er det bare nemmere at give Barcelona deres vilje?

Ruunee
09-05-2011, 17:23
Jeg mener noget lodtrækningssjov bestemmer, hvem der er "hjemmehold" i finalen, og da Barcelona står som hjemmehold, så spiller de i deres hjemmebanetrøje, og så må vi jo igen trække i den hvide.

Så du tænker at der allerede har været en lodtrækning, som afgjorde at Barcelona har hjemmebane?

United DK
09-05-2011, 17:36
Så du tænker at der allerede har været en lodtrækning, som afgjorde at Barcelona har hjemmebane?

Ja, de skal jo afgøre det på en eller anden måde, selvom det i bund og grund er ligegyldigt.

zhagzi
09-05-2011, 17:48
Ja, de skal jo afgøre det på en eller anden måde, selvom det i bund og grund er ligegyldigt.

No it isn't..

Hald
09-05-2011, 17:48
AAARHHHHHH Hvorfor den hvide ?? Jeg sagde før kampen i 09 at hvis vi ikke spiller i den røde taber vi.
ØV jeg har bad vibes over den hvide trøje.
Husker kun den hvide trøje i 09 finalen for nederlaget til Barca, og havde virkelig håbet vi ville spille i den røde i år, når finalen nu også er i England. :-(
Håber bare det er mig og mine dårlige nerver.

fissirul
09-05-2011, 17:54
Der bliver jo trukket lod allerede ved lodtrækning til kvart- og semifinaler. Der er de så hurtige også at trække lod om hjemmehold/udehold til finalen...

Elrantiri
09-05-2011, 17:56

Til den lodtrækning hvor de udtrak hvem der skulle spille kvartfinaler mod hvem udtrak de også hvem der spiller på "hjemmebane" i finalen.

T-8jlSQNEFg

Det kan du se omkring 5:45

EDIT: Bah, fissirul var hurtigere :p

Ruunee
09-05-2011, 18:32
Til den lodtrækning hvor de udtrak hvem der skulle spille kvartfinaler mod hvem udtrak de også hvem der spiller på "hjemmebane" i finalen.

Det kan du se omkring 5:45

EDIT: Bah, fissirul var hurtigere :p

Det er jo så lige der Lineker taber sedlen på gulvet - så det er jo helt klart snyd.
Ha!
Skal vi ikke sætte det rygte igang?

United DK
09-05-2011, 20:10
Det er jo så lige der Lineker taber sedlen på gulvet - så det er jo helt klart snyd.
Ha!
Skal vi ikke sætte det rygte igang?

Jo, og Lineker er jo tidl. Barcelona-spiller!

Lad mig i øvrigt lige minde om, at vi har slået Barcelona i hvidt før, hvis man er overtroisk.
LwnaqlAU6rc

j.rath
18-05-2011, 11:17
Nu er den ihvertfald officiel:

http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_browse.aspx?category%7ccategory_root%7c192 31=uefa+final+range&category%7ccat_19231%7c19238=final+kit

Ét stk. med Chicharito er bestilt.

unitedforreal
18-05-2011, 22:20
Er det mig eller er der noget galt når man skal vælge størrelse osv ?

For det første har de kun L+ og der er kun 5 spiller at vælge imellem ?.. wtf..
Og sidst men ikke mindst, den kommer den 24... held og lykke med at få den hjem før 28...

Verner
18-05-2011, 23:28
Er det mig eller er der noget galt når man skal vælge størrelse osv ?

For det første har de kun L+ og der er kun 5 spiller at vælge imellem ?.. wtf..
Og sidst men ikke mindst, den kommer den 24... held og lykke med at få den hjem før 28...

Ja, det er godt nok træls, hvis alle normale størrelser allerede er udsolgt. Jeg tror kun de trykker de spillere som er mest populære pt. for tror simpelthen de har for travlt, hvis de skal trykke trøjer med alle sammen

unitedforreal
19-05-2011, 00:32
Ja, det er godt nok træls, hvis alle normale størrelser allerede er udsolgt. Jeg tror kun de trykker de spillere som er mest populære pt. for tror simpelthen de har for travlt, hvis de skal trykke trøjer med alle sammen

Problemet er at den eneste jeg kan finde på at købe er Giggs så. Men vil vente til han stopper føre jeg køber den med ham. Den grønne ært har jeg, og det er enda med udebanetrøje (den hvide) Berbartov giver jeg ikke :P.. Og Nani og Rooney ved jeg ikke om de smutter til sommer...

j.rath
23-05-2011, 18:10
Jeg har fået en mail idag, om at min er blevet sendt, så jeg krydser fingre for jeg har den på lørdag aften. :)