Se fuld version : Champions League Finalen - Manchester eller London
Hulle #7
27-04-2011, 12:26
Hej Allesammen.
Jeg regner med vores finale plads er 98% sikker og har derfor valgt at starte en tråd, men kunne ikke rigtig finde et sted til den. Men men men. Nu har jeg ikke råd til en billet til selve kampen på Wembley, men har derfor tænkt på at tage til Manchester eller London og se finalen på storskærm.
Er der nogle herinde der har tidligere oplevelser med storskærms arrangementer i England? Og hvis I har, hvilket by ville være bedst at se den i?
Manchester, Uniteds by eller London, hvor finalen spilles?
Nu kender jeg godt byen Manchester, men har ikke tidligere oplevelser med fodbold i London.
På forhånd tak ! :D
Hulle #7
27-04-2011, 22:38
*Slettet*
Vi kan tage den om en uge...
Spild af penge at tage til London i hvert fald, hvis du ikke har kampbillet. Alt er så monsterdyrt.
Jeg ved ikke om der bliver storskærm(som ala i kbh) i Manchester. I 2008 ødelagde Glasgow Rangers jo alt, så tvivler på det. Istedet så bliver der masse af arrangementer p fx samuel platts, bishops blaize osv.
I København bliver der også afholdt storskærmsarrangement for united-fans, hvis vi går videre som vi afholdte i 2008 og 2009.
Spild af penge at tage til London i hvert fald, hvis du ikke har kampbillet. Alt er så monsterdyrt.
Jeg ved ikke om der bliver storskærm(som ala i kbh) i Manchester. I 2008 ødelagde Glasgow Rangers jo alt, så tvivler på det. Istedet så bliver der masse af arrangementer p fx samuel platts, bishops blaize osv.
I København bliver der også afholdt storskærmsarrangement for united-fans, hvis vi går videre som vi afholdte i 2008 og 2009.
Men Casper... Jeg ORKER ikke at skulle stå med Barca fans endnu engang som på Vor Frues Plads... Lad det lige blive i Lille Kannikestræde som i 08'. Flere kom op og sloges efter 09' finalen. Også klart når hele verdens aller bedste provokatører bliver Barcelona fans, og de så stiller sig mellem os.
Det var heller ikke sjovt at se dem i øjnene bagefter nederlaget.
Hulle #7
27-04-2011, 23:48
Nemlig. Jeg tænkte også på bishops blaize. Det er jo tit godt gang i den før kampene, så tænkte en evt. finale ville være endnu bedre. Men regner stærkt med at tage til Manchester og se den der. Inde på youtube er der flere videoer fra Chelsea finalen, hvor United supporterne i Manchester var samlet i Men Arena tror jeg eller sådan noget. Den er her på: http://www.youtube.com/watch?v=SqSEANZKuFc
Men Casper... Jeg ORKER ikke at skulle stå med Barca fans endnu engang som på Vor Frues Plads... Lad det lige blive i Lille Kannikestræde som i 08'. Flere kom op og sloges efter 09' finalen. Også klart når hele verdens aller bedste provokatører bliver Barcelona fans, og de så stiller sig mellem os.
Det var heller ikke sjovt at se dem i øjnene bagefter nederlaget.
Jeg synes de to arrangementer var fuldstændig geniale. Selvfølgelig var den største oplevelse i 08, men var det ikke bare fordi vi vandt?
Jeg synes optakten i 09 var sjovere, netop fordi vi United fans kunne vise Barca fans'ene, hvordan man synger og sætter en stemning op (Barca give us a song). Men jeg skred også ligeså snart kampen var overstået, og følte ikke trang til at "sludre" med Barca fans om den kamp. Var der virkelig meget ballade?
Jeg har fornylig brækket benet, og en af de helt store "nedere" jeg føler ved det, er at jeg måske ikke vil kunne være i stand til at deltage i et lignende arrangement i år... hvis og hvis vi når der til.
Kom til København...!
Hvis vi går i finalen og der bliver afholdt et arrangement, så vil det blive et united-arrangement og ikke et United/Barca som sidst. Dog kan barcelona fans jo ikke forhindres i at komme.
Men ja, der var godt nok nogle brodne kar mellem de "fans".
Hulle #7
28-04-2011, 11:51
Det lyder som om det kommer noget stort op i København, hvis vi gik i finalen, men satser alligevel på Manchester. Det kunne blive en stor oplevelse, hvis man kunne finde det rigtige sted fyldt med United folk!!
Mikkelsen
28-04-2011, 12:53
Det lyder som om det kommer noget stort op i København, hvis vi gik i finalen, men satser alligevel på Manchester. Det kunne blive en stor oplevelse, hvis man kunne finde det rigtige sted fyldt med United folk!!
Så vil jeg tage på Bishops Blaize, hvis jeg var dig.
Vi er også nogle stykker som overvejer de 3 alternativer: London, Manchester eller København.. :)
Jeg kunne da forestille mig bishop blaize blev vild, men her handler det ihvertfald om at komme i rigtig god tid..
Jeg ved nu ikke, om jeg synes det er spild af penge at tage til London. Jeg så tidligere, at Ryanair flyver derover for 180 tur/retur.. Så det er jo ikke galt.. Og der må da være et storskærmsarrangement et sted?
Jeg har ikke været i København til nogle af de tidligere finaler.. Men det lyder også som om, at det kunne være fedt?
Jeg mener at der til de store finaler i 2008 og 2009 skulle bestilles plads på Sam Platts og Bishops Blaize. Det betyder at den lange rejse kunne være spildt og der er nok overfyldt alle steder i byen.
Jeg mener man skal blive hjemme og finde et godt sted hvor man kan se kampen, hvis man ikke har billet til kampen.
hvis vi går videre, så vil der på torsdag komme mere information om eventuel storskærm i københavn.
Hvis vi går i finalen og der bliver afholdt et arrangement, så vil det blive et united-arrangement og ikke et United/Barca som sidst. Dog kan barcelona fans jo ikke forhindres i at komme.
Men ja, der var godt nok nogle brodne kar mellem de "fans".
Lyder rigtig lækkert! Jeg glæder mig som en lille pige der lige har fået menstration! Hold kæft hvor bliver det stort! 3 gange i ChL finalen på 4 år... Ikke dårligt! :)
Jeg mener at der til de store finaler i 2008 og 2009 skulle bestilles plads på Sam Platts og Bishops Blaize. Det betyder at den lange rejse kunne være spildt og der er nok overfyldt alle steder i byen.
Jeg mener man skal blive hjemme og finde et godt sted hvor man kan se kampen, hvis man ikke har billet til kampen.
Det lyder da som en virkelig trist indstilling til dette. Jeg synes helt klart bedst om 08' arrangementet og det jo alle tiders at kramme alle ens fellow United supporters! Og så lige ved Den G. Gris. Øl+øl+øl+øl = God stemning! :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.