PDA

Se fuld version : PL: MoM: Newcastle vs. United

RAppel
19-04-2011, 21:50
Kampens spiller?

Don Kafai
19-04-2011, 21:52
Chris Smalling.

Fantastisk indsats, han overstrålede alle. Og mega fedt at han som den eneste havde forstået, at 3 point er bedre end 1 til sidst i kampen. Han tog initiativ, drev bolden frem, og var sikker i sine indgreb og afleveringer. Jeg har ofte kaldt ham Titus Bramble, men i dag kalder jeg ham Rio Ferdinand.

Rooney var også iøjenfaldende, men jeg synes Smalling er en klar vinder.

schousboe9
19-04-2011, 21:55
Smalling. God ro og forudseenhed, og ingen andre var helt oppe i gear.

RAppel
19-04-2011, 21:55
Stemmer endnu engang Rooney. Fantastisk drive frem ad banen.

Bugge
19-04-2011, 21:56
Smalling.

Det er ulækkert at man kan være så dygtig en forsvarsspiller i så ung en alder.

Han spiller med vanvittig stor rutine, han er sikker i ALLE sine indgreb med både fødder og hovedet og så har han Rio Ferdinands evne til at føre bolden frem og være med til at sætte angreb igang..

Don Kafai
19-04-2011, 22:10
Rio Ferdinands evne til at føre bolden frem og være med til at sætte angreb igang..

Husk så lige på, at Ferdinand var Titus Bramble in disguise da han var på Smallings alder. Han lavede fejl på stribe, og imo blev han først verdensklasse da han fyldte de 27 år.

Nu ved jeg godt meget kan nå at gå alt, men er du helt væk hvor er Smalling vanvittig ift sin alder!

Hulle #7
19-04-2011, 22:16
Er folk faldet for Don Kafais tale eller hvad? Vidic spillede klart bedre end Smalling.
Smalling fejlbedømte et par bolde og stod forkert enkelte gange. Vidic var klart vores bedste i dag. Han læste spillet bedre end nogen anden.

VonKoblenz
19-04-2011, 22:31
Syntes ikke der var noget specielt idag.. Smalling var stærk forsvar, Vidic var Vidic idag.. Rooney var ok, men syntes det var skuffende at vi ikke kunne dirke Newcastles forsvar..

Smalling syntes faldt bedst i øjne.. Vidic var fin, men ikke vidunderlig.. Rooney manglede lidt..

Bugge
19-04-2011, 23:14
Er folk faldet for Don Kafais tale eller hvad? Vidic spillede klart bedre end Smalling.
Smalling fejlbedømte et par bolde og stod forkert enkelte gange. Vidic var klart vores bedste i dag. Han læste spillet bedre end nogen anden.

Jeg mindes ikke en eneste gang i kampen hvor Smalling satte en fod forkert..

At Vidic spillede endnu en brandkamp, det er der ingen tvivl om. Fantastiske præstationer, week in week out.

Hulle #7
19-04-2011, 23:18
Jeg mindes ikke en eneste gang i kampen hvor Smalling satte en fod forkert..

At Vidic spillede endnu en brandkamp, det er der ingen tvivl om. Fantastiske præstationer, week in week out.

Nu kan jeg ikke huske det hele, men det var blandt andet ham der kom for tidligt op, hvor Løvenkrands så havde en stor fri hovedstøds mulighed.

Bugge
20-04-2011, 08:56
Nu kan jeg ikke huske det hele, men det var blandt andet ham der kom for tidligt op, hvor Løvenkrands så havde en stor fri hovedstøds mulighed.

Tror bare Smalling tænkte "LOL, it's Lovenkrands, no way that Danish wank is gonna score"..

BANDINO
20-04-2011, 09:18
Synes Hernandez endnu engang beviser at han mangler noget i det offensive spil. Normalt fantastisk afslutter, men skal kunne slå en god aflevering offensivt!

Christensen
20-04-2011, 09:23
Ved egentlig ikke hvem jeg skal vælge. Synes ikke der var en "lyste op" (til gengæld synes jeg, at O'Shea var ringe). Der manglede energi og gejst over hele linjen, og jeg synes vi så lidt trætte ud.

Nå, men Evra fik den altså... for at være stabil defensivt og for indlægget til Giggs' kæmpechance.

zhagzi
20-04-2011, 09:53
Evra herfra.

Jev
20-04-2011, 10:17
Jeg synes Carrick styrede spillet flot, navnlig i betragtning af at hans midtbanemakker overhovedet ikke var inde i kampen. Det var en flot trodsreaktion fra Carrick efter hans brøler mod City, og han har haft en rigtig god sæson, uden måske at få den anerkendelse, han har fortjent. Nu fik han i hvert fald en stemme. Han ramte på 52 ud af 57 afleveringer, og jeg synes, der var en stor beslutsomhed i hans pasningsspil. Han har før haft en tendens til at varme bolden, men det er blevet bedre her i foråret.

timberunited
21-04-2011, 10:11
Ved egentlig ikke hvem jeg skal vælge. Synes ikke der var en "lyste op" (til gengæld synes jeg, at O'Shea var ringe). Der manglede energi og gejst over hele linjen, og jeg synes vi så lidt trætte ud.

Nå, men Evra fik den altså... for at være stabil defensivt og for indlægget til Giggs' kæmpechance.

St. James Park kan være et svært sted at spille - ligesom Upton Park er det. Publikum lever godt med, og havde også en stemme, da Hernandez ikke fik straffe. Men Arsenal gik helt ned deroppe.

United havde også god opbakning. Derfor er det også ærgeligt, at holdet ikke kommer helt op at ringe. Jeg savner Fletcher. Han havde været god at have der mod de fysiske Magpies.

Tre point mod Toffies er vitale. Så feed the scousers. :devill:

tjarligdrengen
21-04-2011, 11:17
Smalling..