PDA

Se fuld version : Bøger

Sider : 1 [2]

Nicholaj
06-04-2010, 17:29
Hej.

Er der nogen der kan anbefale en god side, hvor jeg kan købe "This is the one" om Alex Ferguson og Wayne Rooneys "This is my Story" ?

Jeg har prøvet at købe dem på amazon.co.uk, men kan ikke få dem shippet :-/

Er der nogen der kender forskellen på Rooneys "This is my story" og "This is my story so far" ?

På forhånd tak

Hvis du er modig, kan jeg helt klart anbefale play.com, der generelt er rimelige rent prismæssigt ligesom fragten er inkluderet i prisen.

Når jeg skriver "modig", skyldes det, at play.com hører hjemme på en kanaløerne (Jersey mener jeg), som ikke hører under EU. Det vil med andre ord sige, at du kan riskere at skulle betale told af forsendelsen. Det skal dog siges, at jeg har købt et hav af bøger, dvd'er og spil på nævnte side uden nogen problemer.

Såfremt du er ligeglad med om bogen er ny eller brugt kunne Ebay måske være en mulighed?

Nicholaj
HHWATBB

Tongi
06-04-2010, 17:31
Hald henviser til en hjemmeside lidt længere oppe.. adlibris.com

Hej Thomas.

This is the one er desværre udsolgt, og de kan ikke melde noget om hvornår de forventer den på lager.

Jeg skulle gerne bruge den inden d. 25, da jeg skal på ferie der :)

Glory Man United
05-04-2011, 07:25
Er næsten færdig med Jaap Stams bog. Den er ikke specielt spændende. Og hvad er det i bogen, der gør, at Fergie ville af med ham? Var det ikke noget med Neville brødrene? Jeg har svært ved at finde noget bombemateriale. Når jeg er færdig med Stam bogen skal jeg (for anden gang) læse Paul Mcgraths bog. Det er nok den bedste biografi, jeg nogensinde ahr læst

schousboe9
06-04-2011, 09:38
George Best's Blessed kan anbefales. Giver et godt indblik i, hvem han var og hvad han sloges med.

Glory Man United
24-04-2011, 08:33
Er næsten færdig med Paul McGraths bog (for anden gang). Den er altså for sindssyg....læs den!!!

RasmusP
28-08-2011, 12:32
Så er der ikke længe til Gary Nevilles bog kan købes!
http://www.amazon.co.uk/Red-My-Autobiography-Gary-Neville/dp/059306559X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1314530608&sr=8-1

Udpluk fra bogen:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2030841/Gary-Neville-How-did-Manchester-United-beat-Arsene-Wengers-Arsenal-We-bullied-them.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2030848/Gary-Neville-Sir-Alex-Ferguson-man-make-break-you.html#ixzz1WHb4fXM9
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2028327/Gary-Neville-I-hated-player-country.html
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2028286/Gary-Neville-England-players-terrified-live-fear-failure.html

dannigizmo
28-08-2011, 13:24
Og kan man vente, kan man lige nu bestille Scholes' bog sammen med og dermed spare portoen. Jeg bestilte begge bøger i går til den samlede sum af 26 pund med forsendelse.

Forventet levering 6. oktober, da Scholes' bog først udkommer sidst i september.

RAppel
09-09-2011, 21:05
Endelig kom posten

http://img833.imageshack.us/img833/3676/dsc00115gd.jpg

Joko
10-09-2011, 21:28
Endelig kom posten

Ikke dårligt! Hvor meget kom du af med for det hele?

RAppel
11-09-2011, 07:50
Ikke dårligt! Hvor meget kom du af med for det hele?

Ca. 350 kr incl. levering. Er ikke færdig, men allerede efter det første kapitel har jeg fortrudt jeg ikke har læst Manchester United - The Biography noget før. Invaluable.

Hald
11-09-2011, 09:25
Nogle der ved hvor lang tids leering der er på Nevilles RED, hvis man bestiller fra Saxo. Jeg har bestilt for lidt over en uge siden, og ordestatus siger stadig at de har bestilt min bbog hos forhandlere, som vel er i England ?.. Kan nærmest ikke vente til at slå kløerne i den ?.

Allan
11-09-2011, 09:26
Endelig kom posten

Hvor har du bestilt bøgerne???

Allan
11-09-2011, 09:27
Nogle der ved hvor lang tids leering der er på Nevilles RED, hvis man bestiller fra Saxo. Jeg har bestilt for lidt over en uge siden, og ordestatus siger stadig at de har bestilt min bbog hos forhandlere, som vel er i England ?.. Kan nærmest ikke vente til at slå kløerne i den ?.

Fik min i fredags 8 dage efter jeg havde bestilt

RAppel
11-09-2011, 12:19
Hvor har du bestilt bøgerne???

Amazon.co.uk

Kasper United
11-09-2011, 13:08
Er ikke færdig, men allerede efter det første kapitel har jeg fortrudt jeg ikke har læst Manchester United - The Biography noget før. Invaluable.

Hvornår er den bog udgivet? :)

RAppel
11-09-2011, 14:33
Hvornår er den bog udgivet? :)

2009. Synes selv den giver et fantastisk billede af klubben som man ikke kan læse sig frem til.

Glory Man United
11-09-2011, 14:37
2009. Synes selv den giver et fantastisk billede af klubben som man ikke kan læse sig frem til.

Det lyder som en super bog....altså hvordan får du det fantastiske billede så :lolol:?

RAppel
11-09-2011, 14:40
Det lyder som en super bog....altså hvordan får du det fantastiske billede så :lolol:?

He he, læse sig til på nettet ;)

snegl
11-09-2011, 15:00
Jeg havde også mine anelser om det var en billedbog du havde købt.

RAppel
11-09-2011, 15:05
Jeg havde også mine anelser om det var en billedbog du havde købt.

Den store bog er en billedebog :D

Seba
22-09-2011, 17:31
Nu sidder jeg og overveje at skaffe mig nogen nye United bøger..'

Hvad er det seneste must own af United bøger ? :)

Og undre mig lidt over to udgaver af G.Neville bøger.
Jeg har en som hedder Story of a Legend.. Men har læst en anmeldelse på jeres side, om hans netop udgivet bog..
Er der kæmpe forskel på de to bøger, så man bar bør eje begge to ?

RAppel
22-09-2011, 17:59
Nu sidder jeg og overveje at skaffe mig nogen nye United bøger..'

Hvad er det seneste must own af United bøger ? :)

Og undre mig lidt over to udgaver af G.Neville bøger.
Jeg har en som hedder Story of a Legend.. Men har læst en anmeldelse på jeres side, om hans netop udgivet bog..
Er der kæmpe forskel på de to bøger, så man bar bør eje begge to ?

Scholes bog kommer den 30 sep. (eller den 29?)

Seba
22-09-2011, 18:02
Scholes bog kommer den 30 sep. (eller den 29?)

Igen har jeg en stående på min hylde som hedder Paul Scholes the biography..

Og så er det jeg tænker, hvorfor kommer der flere bøger ?
Ligesom tilfælde med Neville...

Glory Man United
23-09-2011, 07:31
Igen har jeg en stående på min hylde som hedder Paul Scholes the biography..

Og så er det jeg tænker, hvorfor kommer der flere bøger ?
Ligesom tilfælde med Neville...

Nu er der jo en del spillere, der har skrevet mere end en biografi (evt en midt i karrieren, og en efter karrieren).

Og så er der vel også biografier, der er skrevet af andre (med tilladelse fra spilleren selv?).

Jeg forventer nu ikke specielt at blive underholdt af en af verdens bedste midtbanespillere biografi. Scholes er jo ikke ligefrem kendt for et "spændende" liv...

Zlatan
23-09-2011, 08:01
Jeg forventer nu ikke specielt at blive underholdt af en af verdens bedste midtbanespillere biografi. Scholes er jo ikke ligefrem kendt for et "spændende" liv...[/QUOTE]

Men netop det, kan vel blive det anderledes ved en biografi af verdens bedste midtbanespiller. Han har aldrig været typen der snakker højt om alt og alle men det ser jeg ikke som ensbetydende med, at han ingen meninger har eller ingenting har oplevet. Jeg tror qua hans mange på topplan, at han har et sort indblik i fodboldens mekanismer, om det kommer til udtryk i bogen må vi jo vente med at se. :trophy:

Bugge
23-09-2011, 10:28
Jeg forventer nu ikke specielt at blive underholdt af en af verdens bedste midtbanespillere biografi. Scholes er jo ikke ligefrem kendt for et "spændende" liv...

Jeg tror faktisk godt Scholes kunne overraske.

Ifølge Nevilles bog så er Scholes ikke helt humorforladt, og selvom han er en stille gut, så kunne jeg godt forestille mig, at han er typen der har nogle stærke meninger om hvad der er rigtigt og forkert.

Håber bare det bliver en bog ligesom Nevilles, som fokuserer på det sportslige og ikke ligesom Beckham som bruger 50% af sin bog på at snakke om hans familie (ZzzZzz...)

Dahlmann
23-09-2011, 10:49
Jeg tror faktisk godt Scholes kunne overraske.

Ifølge Nevilles bog så er Scholes ikke helt humorforladt, og selvom han er en stille gut, så kunne jeg godt forestille mig, at han er typen der har nogle stærke meninger om hvad der er rigtigt og forkert.

Håber bare det bliver en bog ligesom Nevilles, som fokuserer på det sportslige og ikke ligesom Beckham som bruger 50% af sin bog på at snakke om hans familie (ZzzZzz...)

Beckhams bog er så også 100% større end de fleste andre selvbiografier.. Den rammer meget bredt kommercielt da der er mange der købte bogen for netop at læse om hans privatliv, så det er god marketing.. Men det er sgu kedeligt for os fodboldfans at læse om hvordan han og Victoria bare kørte rundt på deres første dates..

Bugge
23-09-2011, 10:52
Beckhams bog er så også 100% større end de fleste andre selvbiografier.. Den rammer meget bredt kommercielt da der er mange der købte bogen for netop at læse om hans privatliv, så det er god marketing.. Men det er sgu kedeligt for os fodboldfans at læse om hvordan han og Victoria bare kørte rundt på deres første dates..

Lige præcis

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at han finder det relevant at snakke om sin familie, kone osv i en selvbiografi, men det er bare så forfærdelig kedeligt at læse om.

At han så skamroser alt og alle, og ikke "tør" pege lidt fingre engang imellem, det bliver bogen heller ikke ligefrem mere spændende af.

schousboe9
05-10-2011, 10:36
Midt på en ellers sløv arbejdsdag, landede både Scholes og Neville sgu pludselig på skrivebordet! Vi takker for hurtig levering (sagde hun også igår...)!

In the words of Bugge: I'll get my coat...

Glory Man United
11-10-2011, 09:04
David Blatt om Nevilles bog:

"I love Gary Neville. He lived my dream, playing for United. His courage and determination made him a United legend. But good book writer he ain't. I've almost finished "RED" and I have to say it's disappointing. Lacks depth of detail and emotion, skims over "massive" moments and lacks continuity. He writes as he speaks, which is OK in a pub but not in a hardback costing £18.99. Expected more that's all."

Hald
11-10-2011, 10:04
Giver Blatt ret, men deusen syntes at sproget gør den nemmere at læse..

MOHoegsted
23-01-2012, 11:49
Nogle bøger i klart kan anbefale?

Jeg går selv og overvejer at låne, Rio: My Story og Roy Keane's bog, jeg vil dog gå på biblioteket, da jeg har planer om at læse meget i det nye år. SU og løn er ikke tilstrækkeligt med alle de udgifter jeg i forvejen har :D

Jeg søgte på Roy Keane på bibliotek.dk og den eneste bog der kom frem var: Roy Keane: Captain Fantastic: the biography. Er det den i taler så højt om?

Derudover er jeg i gang med at læse David Beckham: Inderside og skal i gang med Alt om Rooney efter.

schousboe9
23-01-2012, 12:19

Fergusons Managing My Life giver et rigtig godt indblik i hans baggrund, og hvordan han er blevet den person og manager, han er i dag.

Giganternes Skuldre er jeg også selv glad ved, men der skulle vist være nogle svipsere i den, og der findes sikkert bedre fortællinger om klubbens historie. Men historierne om hunden og hvor navnet 'Manchester United' kommer fra købte jeg med det samme! :D

Stente
23-01-2012, 12:58

Jeg går selv og overvejer at låne, Rio: My Story og Roy Keane's bog, jeg vil dog gå på biblioteket, da jeg har planer om at læse meget i det nye år. SU og løn er ikke tilstrækkeligt med alle de udgifter jeg i forvejen har :D

Jeg søgte på Roy Keane på bibliotek.dk og den eneste bog der kom frem var: Roy Keane: Captain Fantastic: the biography. Er det den i taler så højt om?

Derudover er jeg i gang med at læse David Beckham: Inderside og skal i gang med Alt om Rooney efter.

Den gode Roy Keane bog, i hvert fald efter min mening, er den der bare hedder "Keane - The autobiography"..
Meget lige på og Keano-agtigt..
Desværre er der kommet censur i paperback-versionen, så hvis du kan støve en brugt hardcover op ville jeg klart foretrække den..

Derudover vil jeg, ligesom andre, fremhæve "Managing My Life" af Sir Alex, den er meget spændende :)

Joko
23-01-2012, 15:08
Den gode Roy Keane bog, i hvert fald efter min mening, er den der bare hedder "Keane - The autobiography"..
Meget lige på og Keano-agtigt..
Desværre er der kommet censur i paperback-versionen, så hvis du kan støve en brugt hardcover op ville jeg klart foretrække den..

Derudover vil jeg, ligesom andre, fremhæve "Managing My Life" af Sir Alex, den er meget spændende :)

Enig med 'Keano - The autobiography'. Rigtig god bog, har selv købt hardcover versionen på amazon.
'Alt om Rooney' er en gang hø, hvis du spørger mig. Den er måske meget god til 12-årige fans, men når du bare låner den, kan der jo ikke ske noget ved det. Jeg synes i hvert fald ikke den er værd at bruge penge på

Bugge
14-03-2012, 18:42
Ved ikke lige om denne tråd kun handler om United bøger, men what the fuck:

Nogen der kender eller har læst nogle gode bøger om markedsføring, reklame, branding eller lign.?

Det er ikke til en opgave eller noget i den stil, så det behøver ikke omhandle noget konkret. Bare det ikke er alt for knastørt og kedeligt.

Gerne noget i stil med denne her hvis nogen kender den:
'Brandwashed' - af Martin Lindstrøm (http://www.saxo.com/dk/brandwashed_martin-lindstrom_hardback_9780385531733)

Zlatan
24-03-2012, 22:50
Vidste ikke lige, hvor dette skulle postes; så det blev her.
http://swissramble.blogspot.com/search/label/Manchester%20United

Det er et ældre blogindlæg, så nogle har sikkert læst det. Dog er det fremragende læsning om udviklingen, samt brugen af de økonomiske midler i United. Selve bloggen er bredt anerkendt af flere, store internationale medier. Virkelig guf, for ægte fodbold nørder.

Roonay10
10-04-2012, 10:24
Hej Alle

Findes der bøger omkring United på dansk, og findes spillernes selvbiografier også på dansk?

Hvis Ja - Hvilke?

på forhånd Tak :)

Don Kafai
10-04-2012, 18:36
Hej Alle

Findes der bøger omkring United på dansk, og findes spillernes selvbiografier også på dansk?

Hvis Ja - Hvilke?

på forhånd Tak :)

Meget bredt spørgsmål, og det korte svar er ja :D

En søgning som fx denne vil hjælpe dig en del på vej:

http://www.saxo.com/dk/soeg/boeger/danske-boeger?keyword=manchester+united&x=0&y=0

Der er sikkert også en der har oversat biografierne (i hvert fald stjernernes), men spørgsmålet er om det ikke mister meget af charmen ved at læse dem på dansk. Her tænker jeg især på selvbiografierne, hvor jeg fx kan forestille mig at Keanes oversat til dansk ikke har samme intimiderende klang :D

MOHoegsted
11-04-2012, 00:45
At læse bøger på engelsk hjælper også mig utrolig meget i forhold til mine studier, derfor jeg er lidt træt af jeg ikke har bogen "Jeg er Zlatan" på engelsk. Men mange af jer herinde er jo for længst færdig med gym.

Kan klart anbefale, at læse engelske bøger og læse Zlatans selvbiografi! Selvom den ikke er på engelsk... :D