PDA

Se fuld version : CL: MoM: Chelsea vs. United

RAppel
06-04-2011, 21:38
Kampens spiller?

Jurgensen
06-04-2011, 21:44
VDS. Har et par store redninger, og er sikkerheden selv på resten. Udstråler bare en kæmpe ro generalt.
Mange spiller i dag en god kamp, så den var lidt svær, VDS får den pga. vigtigheden af hans redninger.

Tojebe
06-04-2011, 21:45
Stemte Carrick. Han spillede helt suverænt i dag og ligger også en fremragende afleveringer ved målet!

Van der Sar gjorde det også rigtig rigtig godt i dag sammen med resten af holdet! STÆRK indsats idag!

Barker
06-04-2011, 21:46
Carrick, Giggs og Park gjorde det godt de første 70min - synes alle 3 gik døde..

Carrick fik den..

Evra fik kampens dårligste (har aldrig set ham spille SÅ dårligt :mad:)

United DK
06-04-2011, 21:51
Edwin van der Sar - 40, fit og bedre end nogensinde.

Tag nu et år mere Ed!

Don Linder
06-04-2011, 21:51
Svært at vurdere, da hele holdet leverede en fremragende indsats.
Må dog sige at der i mine øjne var fire spillere; Carrick, Rooney, Giggs og VDS, som gjorde det ekstra godt.
Men min stemme gik til førstnævnte, Carrick, p.g.a at han formåede at styre den centrale midtbane, selvom han stod overfor klassespillere som Essien og Lampard. Hvis han kan holde det niveau sæsonen ud, så ser det suverænt godt ud !!

Grønholdt.
06-04-2011, 21:54
Min stemme går til Rooney for kampen i dag. Han var overalt på banen, og så kæmpede han jo også røven ud af bukserne ligeså... :devilll:

Benzet
06-04-2011, 21:57
Jeg stemte faktisk på Carrick i dag, som spillede langt over sit vanlige niveau. Folk, der kender mig herinde, ved, at jeg normalt ikke er den store Carrickfan. Men jeg må anerkende, at han var fantastisk i dag. Han vandt vildt mange bolde, og samtidigt satte han flere gode angreb i gang. Næsten fejlfri præstation.

Pc
06-04-2011, 21:59
Jeg hoppede også på Carrick, en af hans bedste kampe længe, hvor han virkelig dominerede midtbanen frem for bare at lege boldflytter. Den målgivne aflevering sender tankerne tilbage til de tre mesterskaber på stribe.

Refstrup
06-04-2011, 22:00
Carrick. Super kamp af ham med mange sikre afleveringer. Længe siden, vi har set ham sådan. Han dominerede midtbanen sammen, og hans afleveringer var lige så sikre som Scholes'

Anderson8
06-04-2011, 22:02
Jeg stemte Wayne Rooney. Han spillede endnu en god kamp. Han var overalt på banen. Scorer vores mål. Jeg nyder hans form.

Når det er sagt, så synes jeg hele holdet spiller rigtig godt. En rigtig god holdpræstation. Carrick spiller godt. Park, Valencia, Rio, Vidic og ikke mindst VDS. Min stemme kunne også være faldet på andre.

PatriceEvra3
06-04-2011, 22:06
Rooney, Vds, Valencia (egentlig fremragebde som back), Giggs, Vidic, Rio og Park kan få den, men giver den som så mange andre til Carrick. Spiller efter min menig sin bedste kamp i år.

Synes tilgændgæld at Evra så rigitg skidt ud

MC86
06-04-2011, 22:08
Rooney får min stemme. Men Valencia og Carrick er også gode kandidater:)

Maspha
06-04-2011, 22:08
stemte Carrick. Fantastisk pasning til Giggs, den gav muligheden for målet, så det skal præmieres. Desuden stærk defensiv indsats.

Christensen
06-04-2011, 22:09
Jeg stemte faktisk på Carrick i dag, som spillede langt over sit vanlige niveau. Folk, der kender mig herinde, ved, at jeg normalt ikke er den store Carrickfan. Men jeg må anerkende, at han var fantastisk i dag. Han vandt vildt mange bolde, og samtidigt satte han flere gode angreb i gang. Næsten fejlfri præstation.

Hehe ja, når du stemmer på Carrick, må han have været blandt de bedste ;) - og han får da også min stemme, selvom det er svært at vælge, ovenpå en kamp, der blev vundet efter en flot holdpræstation.

tjarligdrengen
06-04-2011, 22:24
Carrick fik den af mig. Vds eller valencia var runners up.

Clemme
06-04-2011, 22:31
Også til Carrick fra mig.
Shit han fangede meget.

Don Kafai
06-04-2011, 22:45
Carrick var simpelthen verdensklasse i dag. Nøj en stor kamp fra hans fødder! MoM

Hele holdet spillede som et kollektiv, og især forsvaret (plus målmand) var virkelig på i hele kampen.

Undgå at tabe hjemme til Chelsea, og vi har alletiders mulighed for en CL-finale.

Bugge
06-04-2011, 22:47
Carrick.

Han har spillet nogle solide kampe på det seneste og kampen idag ledte tankerne tilbage mod Michael Carrick fra 06/07 og 07/08. Fantastisk fodboldspiller når det kører for ham.

Van der Sar på en andenplads. Lur mig om jeg ikke kniber en tåre når han stopper karrieren. Han får det hele til at se så let ud.

Ulrik Vida Vinther
06-04-2011, 22:49
Carrick eller Rooney som MoM i dag.

Men hold fast hvor synes jeg Evra gør det usikkert i en række vigtige situationer. Og det er desværre ikke første gang i denne sæson. Jeg synes hans spil bevæger sig i en lidt ærgerlig retning, ift. hvor toneangivende han har været, i tidligere sæsoner.

schousboe9
06-04-2011, 22:52
Rooney må tage den. Han er sgu tilbage, og det er fucking sweet!

Ellers er jeg sgu forelsket på ny... Valle spiller en lækker, lækker kamp på både kant og back, han sætter sig igennem uden den mindste tøven og er sikker på bolden som en anden Romario.

3. pladsen må deles mellem Vidic, Carrick, Park og selvfølgelig VDS, det var mildt sagt godkendt fra dem idag. Men det har vi også brug for, hvis vi vil i en CL-semifinale.

Hulle #7
06-04-2011, 23:04
Klasse at se Carrick tilbage i den form! Men, hvis i lægger mærke til det så spiller han tit godt i vores CHL kampe, men men men VDS fik stemmen for de store redninger der holder Chelsea fra mål.

Don Kafai
06-04-2011, 23:14
Så mange ting man skal bemærke fra denne kamp.

1) Valencias fantastiske præstation på backen.
2) Hernandez' store forståelse for spillet ved Rooneys mål. Det er de færreste der bemærker det, men han lader faktisk bolden gå videre til Rooney i stedet for at tage den selv. Hvad lavede den mand nogensinde i Mexico?
3) Carricks aflevering til Giggs ved målet. Scholes in disguise!
4) Giggs 1. berøring ved målet.
5) Den måde van der Sar fuldstændig piller alt, og udover det, får det hele til at se legende let ud. Snak om at stoppe på toppen.
6) Den indstilling vi lægger for dagen. Vores tacklinger sidder i skabet hver gang, og spillerne løber den nødvendige ekstra meter for hinanden. Rooney der dækker af på backen, Park og Carrick der er over det hele, Giggs og Evra der samspiller på venstrefløjen osv osv. Det var en holdindsats, og i aften bør vi være ekstra stolte over at være United-fans.
7) En sejr på Stamford Bridge! Heldet er vendt! Get in!!

schousboe9
06-04-2011, 23:21
Så mange ting man skal bemærke fra denne kamp.

8) En dommerkendelse mod Chelsea på Broen!

2) Hernandez' store forståelse for spillet ved Rooneys mål. Det er de færreste der bemærker det, men han lader faktisk bolden gå videre til Rooney i stedet for at tage den selv. Hvad lavede den mand nogensinde i Mexico?

Det var jo det jeg sagde lige fra starten...

Jeg forstår ikke helt tankegangen efterhånden med alle de her 'gode-om-tre-fire-år'-angribere.
:trophy:

Dines
06-04-2011, 23:22
5) Den måde van der Sar fuldstændig piller alt, og udover det, får det hele til at se legende let ud. Snak om at stoppe på toppen.

Vent nu og se. Ikke utænkeligt, at han bliver et år mere.

Fantastisk holdpræstation i aften. Det skal der også til, hvis man vil vinde på Broen. Derudover havde vi heldet og dommerkendelser med os modsat i marts, hvor vi spiller på samme niveau mere eller mindre.

6 spillere står ud for mig i den her kamp. Rooney, VDS, Rio, Valencia, Giggs og Carrick. Hold da op, hvor de besad klasse i aftes. Rooney var kreatør og endnu en fantastisk præstation til samlingen på det sidste. VDS pillede alt ned, og bør sgu tage et år mere. Valencia udfordrede ikke så meget, men han mister aldrig bolden, er stærk og gjorde det sublimt som back. Giggs er Giggs. Spiller med stor autoritet, og holder så meget klasse stadig som 37-årig. Hvilken berøring til scoringen. Wow. Rio var også klasse, tilføre holdet noget ro. Spiller bolden op i stedet for at høvle.

Carricks by far bedste kamp. Havde svært ved at vælge mellem de 6, men går til Carrick, da en ok sæson i aften bliver krydret med en fantastisk indsats. Vandt mange bolde, slog de rigtige afleveringer og var tilmed god i det fremadrettede spil.

Parkohargo
07-04-2011, 06:30
Stemte Carrick. Super kamp af ham.

Kasper United
07-04-2011, 06:46
Michael Carrick. Fantastisk arbejde på midtbanen.

MartinKjaer
07-04-2011, 06:49
Sjældent jeg har set Carrick spille så godt. Han får min stemme. Perle-aflevering.

United DK
07-04-2011, 06:51
Vent nu og se. Ikke utænkeligt, at han bliver et år mere.

Du har bare at tale sandt!

Glory Man United
07-04-2011, 06:51
De fleste er jo nævnt. Og så alligevel ikke: fatter ingen har skrevet noget som helst om Rio. 2 måneder var han væk. I går styrede han ALT

Crazy Maniac
07-04-2011, 07:10
VDS, Rooney og Carrick fortjener den allesammen, men Carrick spillede lige tanden bedre, så han får min stemme.

RAppel
07-04-2011, 07:35
De fleste er jo nævnt. Og så alligevel ikke: fatter ingen har skrevet noget som helst om Rio. 2 måneder var han væk. I går styrede han ALT

Det skulle jeg jo til at fremhæve. :D

Min MoM går til Rooney, men hvor er det lækkert at have Rio tilbage. Synes virkelig det er imponerende at være ude i to måneder og så starte så vigtig en kamp og udvise sådan en stoisk ro som han går. Selvom han er meget ude pga. skade så vil han, af mig i hvert fald, blive savnet.

VonKoblenz
07-04-2011, 08:14
jamen en fuldkommen skøn og vidunderlig indsats af et drengene.. Skøn!!

Jeg syntes Van Der Saar var vidunderlig og disker op med lækkerier som får Casillias til at ligne en 3 divisons spiller :lolol: Så han får stemmen.

Dog fantastisk at se Vidic og Ferdinand idag! Fantastisk indsats af dem.. Elskede Ferdinand gik amok på Torres!! :D

Jesus
07-04-2011, 08:38
http://nsa25.casimages.com/img/2011/04/07/110407010452356340.gif

Stente
07-04-2011, 08:51
Carrick..

Flax_Generous
07-04-2011, 09:12
Carrick leverede en præstation til UG. Han stoppede Lampard og Essien, var altid spilbar og deltog naturligvis i at skabe målet. Han får min stemme. Selvom der var gode og arbejdsomme præstationer fra de fleste spilere.

MOHoegsted
07-04-2011, 09:24
Stemte Carrick.
Styrer vores midtbane i dag, og leverer som sædvanligt et fantastisk defensivt arbejde.

Hans aflevering til 1-0 var fantastisk, og fik mig til at tænke på ham som i 07/08 sæsonen.
Kom tilbage til det niveau Carrick.