Se fuld version : Kedelig sommer.?
Jeg er selvfølgelig glad for, at vores tre transfere nu er gennemført. Spillerne er mentalt klar på, hvad der skal foregå, og er klar til at indrette sig, både personligt og på holdet. Hele pre-season bliver meget nemmere nu. Selvølgelig vil der altid være rygter om spillere der skal til Utd, men de fleste penge er jo brugt, og det skulle kun være for noget "out of the ordinary" hvis man skulle investere i mere, og ikke til for mange penge.
Personligt elsker jeg at følge med i transferrygter og deres udvikling, og er derfor bange for, at denne sommer går hen og bliver lidt kedelig på den front. Det er lidt af et luksus problem, men midt i glæden kom jeg bare til at tænke på det. Hvordan har i det med det?
BTW vidste jeg ikke rigtig, hvor jeg skulle oprette den her tråd henne, så det blev bare her.
Don Kafai
06-06-2007, 23:02
Kedelig og kedelig, jeg tror skam ikke den bliver kedeligere end normalt. United kan jo stadig hente unge spillere og talenter osv så på den front kan man stadig følge med. Jeg foretrækker sådan set også at United har deres hold på plads, om det så koster mig lidt spænding i sommerferien:D
Desuden er der mange andre interessante transfers i verden. Fx Milans jagt på Eto'o som blev offentliggjort idag, Bayerns jagt på stjernerne, Real Ms oprustning, Juventus' udrensning osv osv. Ikke fordi jeg følger så meget med udover når det handler om united, men der sker trods alt også ting udenfor Manchester. Desuden venter vi jo stadig alle på præsentationen af vores nye spillere, præsentationen af den nye trøje, og så følge Nani og specielt Anderson i preseason kampene. En kedelig sommer? Langtfra:D
Iøvrigt er der stadig gang i handlerne i United for jeg tror der sælges et par stykker, så det er ikke fordi klubben ligger helt død. Spiller Smith stadig i United?, Kommer Rossi hjem?, bliver Richardson solgt osv osv...
United DK
06-06-2007, 23:14
Jeg er altid træt af de evige rygter om, at den ene og den anden spiller er på vej til United.
Så jeg er egentlig godt tilfreds med, at vi er "færdige" med at købe ind til næste sæson.
Kan godt se hvad du mener, men tror da ikke den bliver kedelig.. Det du kommer til at savne er vel rygterne og alt det virvar som er omkring United og vores signings.. Jeg er fuldt tilfreds med at det allerede er sket så der ikke kommer så mere som der har været de andre sommere af den slags..
Derudover som Don Kafai siger, vil der jo stadig ske noget omkring salg af vores spillere og om der måske kommer nye talenter til..
Vores nye trup skal også spille nogle pre-season kampe som bliver meget spændende at følge.. Kan Rossi spille sig lidt ind på holdet og hvordan klarer nyindkøbene sig..
Så nej, sommeren bliver meget spændende uden så mange rygter som normalt..
Jeg er godt tilfreds. Sidste år spolerede hele det Carrick-cirkus næsten min ferie. Man blev næsten død og pine nødt til at tjekke nettet hver dag for at følge med i udviklingen. Det kommer jeg forhåbentlig ikke til i år.
I øvrigt skal der nok være masser af rygter indtil vi køber en angriber - om det så først bliver næste sommer.
Helt enig med Baunie.
Lækkert at vi vel er færdige med at handle ind for i år. Så er der ikke de evige og ofte lange transferrygter..
Smaakage
07-06-2007, 09:54
Bare rolig, der skal nok komme transferrygter, og vi skal nok få af vide at vi har smidt 400 millioner efter Fernando Torres op til flere gange. Det fede ved denne sommer er bare at vi ikke behøver tænke over det, men kan lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet.
Det der kommer er sandsynligvis kun for at fylde spalter
jeg syntes det bliver lækkert når vi får gennemført vores handler hurtigt.. det betyder at der er noget ro om holdet og så kan man jo bare følge med i rygterne i de andre storklubber som: milan, madrid, barca, juve, og de tyske, og ikke mindst arsenal, chelski og liverpool.. helt kedeligt bliver det ikke..
Aquarium
07-06-2007, 19:09
Jeg er godt tilfreds. Sidste år spolerede hele det Carrick-cirkus næsten min ferie. Man blev næsten død og pine nødt til at tjekke nettet hver dag for at følge med i udviklingen. Det kommer jeg forhåbentlig ikke til i år.
I øvrigt skal der nok være masser af rygter indtil vi køber en angriber - om det så først bliver næste sommer.
ENIG!!! Jeg gjorde det samme sidste sommer ned carrick sagaen. Jeg blev også helt skuffet over at vi ikke fik Torres i sommers. Jeg troede virkeligt på at vi får ham. Det bliver meget spændende at følge vores nye signings til preseason. Sommeren bliver ikke lige så pinefuld spændende som sidste sommer, men det bliver alligevel spændende at følge med i transfer markedet for vores konkurrenter...
Synes det er dejligt at vi har hentet dem vi skal. At følge med i rygterne er for mig gabende kedeligt, en masse forhåbninger der ikke bliver til noget osv. Meget bedre at vide at holdet er sikret, og at der dermed formentlig ligger en god sæson foran.
Kan egentlig godt forstå folk der synes det er spændende, selv foretrækker jeg bare at tage den med ro i sommerpausen, og lade rygter være rygter, 9 ud af 10 gange bliver de ikke til noget hvilket er trættende.
Når det er sagt bliver det spændende hvem vi sælger.
Jeg har intet problem med, at vi har lavet vores tranfers hurtigt iår tværtimod vil jeg sige. Nu kan jeg få en sommer med "ro" på, hvor jeg kan slappe af over hvilke spillere vi vil købe. Ellers tror jeg også at for de nye spillere, er det godt at de lige kan få en måned mere i de nye omgivelser, og lære spillet.
Jeg har det fint med at vi har gjort vores indkøb.. Jeg kan stadigvæk godt nyde at følge med i hvilke spillere andre store hold som Real Madrid, Barca og Milan køber..
Det er da lidt ærgerligt at vi måske ikke kommer til at hente flere spillere ind.
Dog er der mange andre klubber der skal ud og investere så det bliver spændende at følge.
Smaakage
08-06-2007, 14:16
Jeg glæder mig da til at se Liverpools enorme oprustning, som ifølge deres ejere jo skulle blive intet mindre end stort!
Jeg kan næsten ikke vente :whine:
Fransson
08-06-2007, 14:20
Jeg er meget tilfreds med at de største handler er overstået. Det giver United tryghed at have de nye spiller med i opstartsfasen. Det er enormt vigtigt. Det ville være skidt hvis de skulle spilles ind i løbet af sæsonen.
Men der er jo massere af transfer at følge med i. Juventus er blevet nævnt, men Spanien er jo altid et cirkus.
DonBrask
08-06-2007, 18:24
Nej kedeligt bliver det ikke ..
Det er ligesom tidligere nævnt dejligt at holdet er på plads.
Men hvis derinde på bold.dk står at United er ude efter en spiller kigger jeg da lige en ekstra gang ;D
Hl-Glory
25-06-2007, 13:12
det godt vi har hentet dem der var målet så hurtigt så de støder til truppen med det samme når træningen genopstarter. men interresant bliver det at følge med i de andre handler i englang,spanien og italien.
men tror nok ikke vi har hørt det sidste med salg og køb fra vores side.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.