PDA

Se fuld version : Letland - Danmark

Benzet
06-06-2007, 19:49
Vores startopstilling:

1. Thomas Sørensen
2. Lars Jacobsen
3. Martin Laursen
4. Daniel Agger
5. Niclas Jensen
6. Daniel Jensen
7. Dennis Rommedahl
8. Jesper Grønkjær
9. Jon Dahl Tomasson
10. Martin Jørgensen
11. Niclas Bendtner

Dejligt at se Laursen afløser en formsvag Gravgaard. Samt Grønkjær fremfor den altid middelmådige Kahlenberg.

rocatis
06-06-2007, 20:17
Dejlig offensiv start 11, som vi nok skal få nogle mål ud af..
Letland er et land vi skal slå og hvis det går galt, som jeg ikke håber, så må Morten Olsen forlade posten som landstræner..

JakobR
06-06-2007, 20:20
Dejligt at se Bendter fra start. Han virker utroligt alsidig og skaber masser af bevægelse!

Dines
06-06-2007, 20:23
Jeg tror på en sikker 2-0 sejr til Danmark. Hvis vorers meget spinkle håb om EM skal forsætte, SKAL der en sejr her.

JakobR
06-06-2007, 20:29
I følge tv3, er der knap 4000 tilskuere, hvoraf de 1000 er danske :D Godt der er nogen i Letland, der har lidt interesse i fodbold.

Cap
06-06-2007, 20:51
2-0 :D

Må ærligt indrømme at jeg ikke fattede hvad Rommedahl skulle på banen fra start, eftersom hans eneste kvalitet i mine øjne er hurtig løb - men ok start af ham alligevel :P

snegl
06-06-2007, 21:11
Dyrk lige at alle Letternes navne slutter på S

SantasLittleHelper
06-06-2007, 21:19
Dyrk lige at alle Letternes navne slutter på S Mener det var en regel fra det gamle sovjet om at alle mænds efternavn skulle slutte på S og alle kvindernes på A eller noget i den stil... Desværre er jeg ikke gammel nok til at huske sådan noget helt præcist..

KennyN
06-06-2007, 21:23
Mærkeligt at skulle sige det. Men Rommedahl har lavet 2 mål i samme landskamp. Hvad sker der.??
Ej, det er kanon at den første af forhåbentlig 7 sejre kommer i hus. Letland skal sku også kunne besejres.
Dejligt at Grønkjær og Bendtner har fået chancen fra start..

snegl
06-06-2007, 21:37
Ja bare fordi Don Ø stempler Rommedahl som en uduelig spiller behøves det jo ikk være rigtigt..
Han spillede os godt mod Sverige synes jeg

Sygt nok Santa..

KennyN
06-06-2007, 21:39
Ja bare fordi Don Ø stempler Rommedahl som en uduelig spiller behøves det jo ikk være rigtigt..
Han spillede os godt mod Sverige synes jeg

Sygt nok Santa..

Nu er man jo ikke nødvendigvis en super spiller, blot fordi man scorer to mål i en kamp. Ro på, hvad laver han udover at sparke de to bolde ind.? Og er man en superstjerne bare man har scoret to mål i en kamp.? Næppe..
Manden har stadig intet talent, og jeg er helt enig med Don Ø. Rommedahl er ringe.!

JakobR
06-06-2007, 21:49
Nu kom Don Ø' reaktion jo kun som modsvar på mere eller mindre provokation fra Rommedahl, om han gerne vil til noget større end Fck. Ellers tror jeg måske Don Ø havde været lidt mere beskeden. Jeg synes nu stadig Rommedahl er udemærket til den danske liga.

snegl
06-06-2007, 21:53
Ja, han svarede så på hvad der viste sig at være en kommentar som Rommedahl slet ikke havde udtalt. På sin vis synes jeg alligevel ikk det er fair at han sviner ham tilbage på en umoden måde om så han HAVDE sagt det.. Han skød ihvertfald sig selv i foden med henblik på et eventuelt køb

SantasLittleHelper
06-06-2007, 21:58
Hvad sker der i øvrigt for at alle kællingerne skriger lige så snart Letland nærmer sig feltet? Det er sgu ligesom at være på Aalborg Stadion..

JakobR
06-06-2007, 22:06
Danmark må sgu godt nette endnu engang. Så har jeg nemlig vundet 300 kr. på en 10'er ;)

snegl
06-06-2007, 22:09
Hvad sker der i øvrigt for at alle kællingerne skriger lige så snart Letland nærmer sig feltet? Det er sgu ligesom at være på Aalborg Stadion..

Haha .. og lige om lidt kommer der en nøgen kvindelig streaker ind

Thomas
06-06-2007, 22:10
Det er sgu utroligt. Så har jeg siddet og skældt ud på Rommedahl i hele sidste kamp. Jeg synes han spillede af lort i den kamp, og da jeg så ham i opstillingen i dag, der tænkte jeg, at det ville ende galt.... men nej.

Fint nok af Danmark. :D

JakobR
06-06-2007, 22:16
Jeg synes nu ikke Danmark spiller så fantastisk igen. Men det kaldes vel at køre den hjem...

De lægger ingen form for pres, og Letland kommer til flere og flere muligheder.

ChristianH.
06-06-2007, 22:16
*slettet*

Oscar
06-06-2007, 22:25
Haha kan godt lide de to skaldede mænd i læderjakker der fører tilskueren, der har fundet vej til banen, ud fra stadion i håndjern. Ser sgu ud til KGB har sat sine spor:D

snegl
06-06-2007, 22:30
Det sådan nogle vi skal ha i DK!!!! De lignede noget fra en T-Hansen reklame

ChristianH.
06-06-2007, 22:32
Mener det var en regel fra det gamle sovjet om at alle mænds efternavn skulle slutte på S og alle kvindernes på A eller noget i den stil...

Sandt. Men vist både A og E hos kvinder, er min erfaring efter utallige besøg hos lettiske l..... nevermind.

Kender dog heller ikke den direkte årsag.

Tænk sig, at Letland var med ved EM i 2004 i Portugal. De var godt nok pivringe.

Holmskov
06-06-2007, 22:32
Utroligt vi ikke formår at skabe mere end vi gør.

2 halveg er fuldstændig på deres præmisser. Super kedelig fodbold, som vi i øvrigt har praktiseret i lang tid nu.

Morten Olsen formår bare ikke at spille seværdig fodbold. Det er SÅ kedeligt at se på.

imc
06-06-2007, 22:35
En ordinær "dag på kontoret" - kamp. Intet ud over det sædvanlige, og efter 2-0 sku kampen bare køres hjem. Værd at bemærke er Rommedahls trøje han viste ved scoringerne http://img106.imageshack.us/img106/9300/letlanddanmark256646gst0.jpg Boing Boing? What tha fuck?

rocatis
06-06-2007, 22:43
Boing boing er en Nik & Jay sang.. Men det er nok ikke den det skal betyde noget om..

Kampen var god i de første 20 min og ellers en kedelig kamp som bare skulle overståes.. Sådan valgte Morten Olsen det og vi må bare acceptere det.. Jeg valgte at slå hen og se England kampen..

United DK
06-06-2007, 22:45
Det er var ikke nogen fantastisk kamp, men det handler også bare om at få tre point nu.

imc
06-06-2007, 22:59
Boing boing er en Nik & Jay sang.. Men det er nok ikke den det skal betyde noget om..

Ja, helt blank er jeg nu heller ikke. Ved da godt at Boing Boing er en Nik og Jay sang...

Hva sku den ellers hentyde til?

rocatis
06-06-2007, 23:06
Ja, helt blank er jeg nu heller ikke. Ved da godt at Boing Boing er en Nik og Jay sang...

Hva sku den ellers hentyde til?

Hehe, men har ingen idé ellers.. Må være noget internt i truppen eller noget med Christian Poulsen.. Vi får det nok aldrig af vide..

Bugge
07-06-2007, 00:19
Tror ikke det er noget med poulsen.. Det er der ingen der griner særlig meget af, kunne jeg forestille mig.. Men det er nok noget internt..

SantasLittleHelper
07-06-2007, 00:24
Tror ikke det er noget med poulsen.. Det er der ingen der griner særlig meget af, kunne jeg forestille mig.. Men det er nok noget internt..

Måske har han officielt taget navneforandring til Christina?

Boing boing hendes røv går op og ned som en fjeder...

Fy for satan et billede...

Tojebe
07-06-2007, 01:02
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_fodbold_landsholdet.asp?AjrDcmntId= 10250

Ja det er noget internt.

I øvrigt en ganske kedelig kamp men vi fik de 3 point og det det vigtigste

Dines
07-06-2007, 07:13
Vi fik de tre point, og det var fint nok. Men stadig bliver det meget meget svært, da Spanien og Sverige også vandt. Chancerne er små.

rocatis
07-06-2007, 13:43
Vi fik de tre point, og det var fint nok. Men stadig bliver det meget meget svært, da Spanien og Sverige også vandt. Chancerne er små.

Nej faktisk ikke.. Vi skal bare vinde resten af vores kampe eller spille uafgjort mod Spanien og derudover skal Spanien tabe en kamp.. De er altså kun 2 point foran os.. Så umuligt er det bestemt ikke..

United DK
07-06-2007, 13:53
Nej faktisk ikke.. Vi skal bare vinde resten af vores kampe eller spille uafgjort mod Spanien og derudover skal Spanien tabe en kamp.. De er altså kun 2 point foran os.. Så umuligt er det bestemt ikke..

Nej, det er bare pressen der som sædvanlig overdramatisere.

robinho
07-06-2007, 14:24
men den indstilling vi viser igår mod sådan et skodhold, så fortjener vi ikke at komme med.

Og vil sk... på om spanien også kun slog dem 2-0. Vi fik hul på bylden så hurtigt, at vi havde rigeligt med tid til at scorer 2 mere. Vi havde trods alt en masse offensive folk i startopstillingen.

Spillere og trænere har været gode til gennem tiden, når vi har smidt point, at sige at de andre bare gravede sig ned og var bange for os.

Vi skal ikke komme for godt igang

United DK
07-06-2007, 15:48
men den indstilling vi viser igår mod sådan et skodhold, så fortjener vi ikke at komme med.

Hvis vi ligger nr. 1 eller 2 efter de 12 kval.kampe, så har vi også fortjent at komme med til EM, for i sidste ende handler det ikke om, hvordan man vinder, bare man vinder.

Dines
07-06-2007, 16:05

Tjah, men når du tænker på det program vi har tilbage, så bliver det meget svært at tro på. Igår var en pligtsejr, som der også skal være mod Lichtenstein og Island. Sverige ude er rigtig svær, og jeg det bliver hårdt at få 3 point. Spanien "hjemme" bliver måske den sværeste, med de spillere de har, og nu må vi se om vi skal tribuner eller på neutralbane. Samtidig er kampen mod Nord Irland ude bestemt ikke nem, der har slået hold som Spanien, Sverige og England.

robinho
08-06-2007, 05:01
Hvis vi ligger nr. 1 eller 2 efter de 12 kval.kampe, så har vi også fortjent at komme med til EM, for i sidste ende handler det ikke om, hvordan man vinder, bare man vinder.

så skal dr olsen der, bare lade være med at køre den der selvfede stil, hvor det er nærmest et must for ham at proklamere hvilken fantastisk fodbold de vil spille, og hvordan alle klubber i danmark skal udvikle deres spillere til at kunne det samme. Bliver sgu ikke så svært så. Måske kan vi låne lidt fra akademierne i italien

United DK
08-06-2007, 08:15
så skal dr olsen der, bare lade være med at køre den der selvfede stil, hvor det er nærmest et must for ham at proklamere hvilken fantastisk fodbold de vil spille, og hvordan alle klubber i danmark skal udvikle deres spillere til at kunne det samme. Bliver sgu ikke så svært så.

Enig, og vi bør også indse, at vi ikke har spillerne til at spille berusende fodbold.

snegl
08-06-2007, 11:29
Men vi har til gengæld fans der er FOR berusede

imc
25-06-2007, 20:39
Men vi har til gengæld fans der er FOR berusede

Haha, klasse indlæg!