PDA

Se fuld version : FAC: MoM: United vs. Arsenal

RAppel
13-03-2011, 08:53
På den igen :D

Kampens spiller?

Glory Man United
13-03-2011, 08:57
Langt inde i kampen havde jeg nappet Rafael, men nu bliver det så VDS. Rooney var også rigtig god.

tjarligdrengen
13-03-2011, 09:11
Van der Star.... Træls at Verdens bedste keeper er 40 år og stopper til sommer.

Christensen
13-03-2011, 09:23
Van der Sar får min. Han har præsteret flere store redninger i løbet af de seneste kampe, og i går var han pure class. Han bliver savnet efter sommer.

MartinKjaer
13-03-2011, 10:00
Van der Sar, uden tvivl.

Kasper United
13-03-2011, 10:01
VDS. Sikker og solid kamp. Flotte redninger og holdte buret rent - han bliver svær at undvære i næste sæson!

MOHoegsted
13-03-2011, 11:16
Der er vel ingen tvivl om det er VDS. - Nu må vi håbe at Fergie finder en så stabil keeper som ham, alle de unge vi har set virke ustabile. Vi har set videoer med de Gea, Lloris og Neuer (igår) faile, hvis vi ikke har set af flere. - VDS må virkelig være den mest stabile keeper man overhovedet kan få. Ingen målmandsfejl denne her gange Fergie!

ChristianR
13-03-2011, 11:25
Der er vel ingen tvivl om det er VDS. - Nu må vi håbe at Fergie finder en så stabil keeper som ham, alle de unge vi har set virke ustabile. Vi har set videoer med de Gea, Lloris og Neuer (igår) faile, hvis vi ikke har set af flere.

Og hvor vil du hen med det? Alle målmænd fejler. Schmeichel fejlede, ligesom Van der Sar også dropper. Så sent som denne sæson mod West Brom, hvis jeg husker rigtigt, lavede hollænderen da et stort flop.

Ingen er fejlfri, og de 3 ovenstående målmænd har spillet fantastisk det seneste år eller 2.

Anderson8
13-03-2011, 11:30
Rooney. Når han så spiller fantastisk, skal han også have kredit for det. Han får min stemme.

MOHoegsted
13-03-2011, 11:37
Og hvor vil du hen med det? Alle målmænd fejler. Schmeichel fejlede, ligesom Van der Sar også dropper. Så sent som denne sæson mod West Brom, hvis jeg husker rigtigt, lavede hollænderen da et stort flop.

Ingen er fejlfri, og de 3 ovenstående målmænd har spillet fantastisk det seneste år eller 2.

Det jeg vil hen med det er at vi skal finde en målmand med stabilitet. Ja i følge mig var selv Barthez en fremragende målmand, som bare var alt for ustabil, og lavet mega mange drops. Ben Foster er også klasse når han får mange kampe i træk, men selv der er han for ustabil og har floppet et par gange i denne sæson. VDS havde ikke floppet i meget lang tid inden det skete mod WBA.

Det er sådan noget man skal være vågen om, fordi selvom Lloris, Neuer og de Gea har stået fremragende i de seneste par år, ved man ikke om de bukker under i United hvor presset er endnu større. De skal tage overfor Uniteds 2. bedste målmand gennem tiden, ja folk vil måske sige den bedste. Være på et større stadion, en større klub, alt er større. Det vil blive meget svært at hente en målmand.

ChristianR
13-03-2011, 11:43
Det jeg vil hen med det er at vi skal finde en målmand med stabilitet. Ja i følge mig var selv Barthez en fremragende målmand, som bare var alt for ustabil, og lavet mega mange drops. Ben Foster er også klasse når han får mange kampe i træk, men selv der er han for ustabil og har floppet et par gange i denne sæson. VDS havde ikke floppet i meget lang tid inden det skete mod WBA.

Det er sådan noget man skal være vågen om, fordi selvom Lloris, Neuer og de Gea har stået fremragende i de seneste par år, ved man ikke om de bukker under i United hvor presset er endnu større. De skal tage overfor Uniteds 2. bedste målmand gennem tiden, ja folk vil måske sige den bedste. Være på et større stadion, en større klub, alt er større. Det vil blive meget svært at hente en målmand.

Ja, vi ønsker os en stabil målmand. Det kan vel knap betgnes som emne for debat. Det tror jeg alle er enige i.

Jeg kan bare ikke forstå, hvor du vil hen med, at tre af de hotteste emner har lavet fejl. For det har alle målmænd.

At det er svært at være målmand for Manchester United, tror jeg nu også, at alle er enige i.

MC86
13-03-2011, 11:57
Rooney

Bugge
13-03-2011, 12:13
Van der Sar får den.

Rooney spillede også en rigtig god kamp, men VDS var ustoppelig.

Hulle #7
13-03-2011, 12:48
Rooney, selvom VDS var en vigtig faktor.
Men Rooney var overalt med lækre afleveringer og gode løb. Tacklingen på Sagna trækker også op!! Men rigtig godt at se ham igen.

Stente
13-03-2011, 12:56
VDS... Still going strong..

Martinsen
13-03-2011, 15:17
VDS

Herligt han disker op med sådan en præstation oven på hans fejl mod Liverpool. Super flot kamp af Rooney også, men synes VDS overstrålede alle på dagen.