Se fuld version : Nike+
Træning drenge. Det skal nu engang til. Og så kan man få ordentlig træning uden at skulle stå i lokale med 12 200-kilos trunter og betale 300,- pr. måned for det. Den skriver jeg mig på.
Nike som firma har jeg aldrig brudt mig om, men da jeg havde en iPod og de kom med det, så var fristelsen nu engang en tand for stor. Og må sige at det virker perfekt
Hvordan funger det egentlig? Fortæl fortæl. Hvad giver det af muligheder og sådan.
Don Kafai
05-06-2007, 22:31
Træning drenge. Det skal nu engang til. Og så kan man få ordentlig træning uden at skulle stå i lokale med 12 200-kilos trunter og betale 300,- pr. måned for det. Den skriver jeg mig på.
Det er 100% rigtigt. Her når jeg har overstået mine eksamener skal jeg også til at finde formen over sommerferien med løb. Er dog så meget ude af form at jeg starter stille og roligt og så er mit mål at kunne løbe 3000 m på en Cooper-test.... er oppe på 2600 lige pt... Men kan du ikke fortælle lidt om det der Nike +?
Smaakage
05-06-2007, 22:32
Hvordan funger det egentlig? Fortæl fortæl. Hvad giver det af muligheder og sådan.
Man sætter den til sin iPod hvorefter man kan få den til en masse ting. Man kan først og fremmest bestemme hvad man vil løbe efter (Længde, forbrænding, tid osv). Så under turen giver den dig informationer om hvor langt du har løbet og hvor lang tid osv.
Når man så kommer hjem og smider den til computeren, så oploader den din data til en privat side du har på Nike.com hvor du kan se hvor langt du har løbet i alt, dit gennemsnit, hastighedskurver over din løb og alt muligt andet.
Derudover kan man opsætte mål for sig selv, fx løb 25 km over de næste 20 dage og du kan udfordre andre i en challenge og se hvem der klarer det bedst.
Har egentligt motiveret mig en del, og gør også træningen lidt federe når man kan følge op på det bagefter
Ikke noget med pulsmåling og sådan?
Gronkjor
05-06-2007, 22:47
Skal man have nogen særlige løbesko til det?
Smaakage
05-06-2007, 22:51
Ingen pulsmåling. Desværre. Så jeg ellers gerne der i
Og det er meningen at man skal købe Nike+ sko hvor den sender kan ligge i. Jeg prøvede første gang at ligge den i sålen på min sko, der ikke er Nike+, og det gjorde dælme nas. Denne gang har jeg tapet den fast ved snørrebåndet,m og det virker super. Så der er ingen grund til at købe de sko ved mindre man står og mangler og har et desperat forhold til Nike. Deres sko er meget dyre i forhold til hvad man får
cool.. Bare ærgeligt at der ikke er en pulsmåler i den. evt gps. :D
Gronkjor
13-06-2007, 14:02
Så fik jeg også NIKE+"Rocking" Jeg taper den der sender fast til skoen og det virker fint.
Smaakage er du med på en eller anden challenge? :juhuuuu:
Smaakage
13-06-2007, 14:13
Så fik jeg også NIKE+"Rocking" Jeg taper den der sender fast til skoen og det virker fint.
Smaakage er du med på en eller anden challenge? :juhuuuu:
Absolut ;) Har også bare sat min fast med tape. Vi må da få et race sat op imod hinanden så :D
Gronkjor
13-06-2007, 14:21
Okay hvilken challenge skal vi vælge?:)
Jeg vil forslå en løbe challenege.
Drop ideen om et brætspil eller lignende. ;) :D
Don Kafai
13-06-2007, 18:12
Absolut ;) Har også bare sat min fast med tape.
jeg forstår ikk, skulle den ikke bare sættes til Ipod? eller hvordan fungere det i praksis?
Smaakage
13-06-2007, 20:23
Okay hvilken challenge skal vi vælge?:)
Jeg hedder SteffenHolst der inde. Challenge mig, og du må bare finde ud af med hvad ;)
Smaakage
13-06-2007, 20:24
jeg forstår ikk, skulle den ikke bare sættes til Ipod? eller hvordan fungere det i praksis?
Ja og til computeren. Så sender den data fra en sender på foden til din iPod, som derefter uploader det til en hjemmeside. Så kan du følge dine data der
Har en Ipod Video (30 Gb) og er så irreteret over, at jeg ikke kan bruge Nike+.
Typisk at Apple får folk til at købe Nano, blot for at få Nike+...
Er der nogen der har prøvet at sætte en Nike+ til en Ipod Video. Sker der noget eller hvad?
Smaakage
15-06-2007, 21:42
Har en Ipod Video (30 Gb) og er så irreteret over, at jeg ikke kan bruge Nike+.
Typisk at Apple får folk til at købe Nano, blot for at få Nike+...
Er der nogen der har prøvet at sætte en Nike+ til en Ipod Video. Sker der noget eller hvad?
Det kan du ikke. Den software du skal bruge ligger kun på Nano. Desværre
Don Kafai
15-06-2007, 22:07
HVad koster helt præcist udstyret? altså både den der sender og programmerne til Ipodden.
Smaakage
15-06-2007, 22:32
HVad koster helt præcist udstyret? altså både den der sender og programmerne til Ipodden.
250,- vejledende. Det er en pakke med det hele i. Software ligger allerede på podden
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.