PDA

Se fuld version : PL: MoM: Chelsea vs. United

United DK
01-03-2011, 23:26
Aftenens MoM?

Don Kafai
01-03-2011, 23:35
God kamp fra alle imo. Ærgerligt resultat.

Svært at fremhæve en specifik, men skal man være kedelig, så tager man vel målscoreren. Rooney MoM

Jurgensen
01-03-2011, 23:43
Den er sku ikke nem igen i dag. Men synes Fletcher oppede sig gevaldigt i forhold til resten af sæsonen. Så det bliver ham.
Gad vide om Atkinson får den på Chelsea's forum?

PatriceEvra3
01-03-2011, 23:44
Gary Neville. han manglede bare en fadbamse i hånden, og forhåbenligt stod han og sang sange om sig selv.

Hvor skulle han bare havde været med i kampen. Så havde Ivanovic og Luiz fået noget af deres egen klamme medicin.

ChristianR
02-03-2011, 06:04
Nani. En konstant og vedvarende offensiv trussel, der hele tiden kom frem til noget.
Fletcher havde IMO alt, alt for mange offensive fejl med fejltæmninger, fejlafleveringer og elendige indlæg. Rooney havde ikke meget mere end målet.

Peter Chech stod i øvrigt en rigtig god kamp.

Glory Man United
02-03-2011, 06:51
Rooney havde ikke meget mere end målet.

Arrrrrgh Rooney spillede en god kamp. Han var med i allt, hvad der mindede om United chancer. Og som altid et stort løbepensum

Atkinson var mere eller mindre en skandale

Hulle #7
02-03-2011, 06:58
Evra. Synes han spillede sin bedste kamp i lang tid. Var rigtig god fremad og spillede egenligt en god defensiv kamp udover det så lidt underligt ved Luiz' mål. Men Atkinson var tæt på at løbe titlen.. Nar

Christensen
02-03-2011, 07:10
Stemmer også Evra. Han var stærk defensivt og han udfører et kæmpe stykke arbejde i offensiven.

Glory Man United
02-03-2011, 07:17
Stemmer også Evra. Han var stærk defensivt og han udfører et kæmpe stykke arbejde i offensiven.

Skal vi nu ikke liiiiiiiiiiiiige....?

Barker
02-03-2011, 07:48
Den er sku ikke nem igen i dag. Men synes Fletcher oppede sig gevaldigt i forhold til resten af sæsonen. Så det bliver ham.
Gad vide om Atkinson får den på Chelsea's forum?

:haha:
Arhh jeg er med.. Du så ikke hele kampen, kun de første 45min.....

Refstrup
02-03-2011, 08:02
Giggs får min stemme, fordi han slagtede Drogba!

Christensen
02-03-2011, 08:11
Skal vi nu ikke liiiiiiiiiiiiige....?

Nej. Husker ikke, at han blev overløbet, sat af eller havde problemer defensivt. Indrømmet, han var ikke helt på plads ved Luiz' mål, men det var heldigt bolden overhovedet nåede frem til Luiz, og havde Evra været et halvt sekund hurtigere, ville der aldrig have være mål.

Glory Man United
02-03-2011, 08:17
Nej. Husker ikke, at han blev overløbet, sat af eller havde problemer defensivt. Indrømmet, han var ikke helt på plads ved Luiz' mål, men det var heldigt bolden overhovedet nåede frem til Luiz, og havde Evra været et halvt sekund hurtigere, ville der aldrig have være mål.

Selvfølgelig er det målet, jeg hentyder til. "Været et halvt sekund hurtigere", ja men det var han ikke, så det kan sgu da ikke bruges. Han ligger alt for langt fra Luiz, så at sige, at han er stærk defensivt, når han er indblandet i et mål, er lidt komisk

Buttler
02-03-2011, 08:29
Edwin står en super kamp! Han gør det suverænt. Det kunne også have været Smalling, Evra. Scholes eller Rooney.

Christensen
02-03-2011, 08:51
Selvfølgelig er det målet, jeg hentyder til. "Været et halvt sekund hurtigere", ja men det var han ikke, så det kan sgu da ikke bruges. Han ligger alt for langt fra Luiz, så at sige, at han er stærk defensivt, når han er indblandet i et mål, er lidt komisk

Jeg vil så mene, at når man er sikker i 9/10 situationer, så er man "stærk" defensivt.

MOHoegsted
02-03-2011, 09:01
Edwin står en super kamp! Han gør det suverænt. Det kunne også have været Smalling, Evra. Scholes eller Rooney.

Han stod en gennemsnitlig kamp, Scholes fik slet heller ikke fat på noget..

Utroligt at det er Scholes skyld vi ikke købte noget offensiv på midtbanen, så er jeg sgu ligeglad hvor vigtig han var i starten. Han har ikke spillet nogen 2 gode kampe nu. - Utroligt at man skal kunne tro på at han skal være en af vores bærende kræfter.

Rooney får den, spiller en god kamp, og scorer et mål, Evra gjorde det også godt, men får den ikke pga. dårlig opdækning.

Nani er lidt efter de 2 andre, de bliver alt for småt, han forventer nærmest at de bakker bagud når han dribler, og så mister han den ligepludselig fordi de står på deres plads.

Barker
02-03-2011, 09:28
Han stod en gennemsnitlig kamp, Scholes fik slet heller ikke fat på noget..

Utroligt at det er Scholes skyld vi ikke købte noget offensiv på midtbanen, så er jeg sgu ligeglad hvor vigtig han var i starten. Han har ikke spillet nogen 2 gode kampe nu. - Utroligt at man skal kunne tro på at han skal være en af vores bærende kræfter.

.

Kan du have ret i... MEN, man havde nok ik' troet at Fletcher ville falde heeeelt fra hinanden i denne sæson... Fletcher kan jo INTET offensivt i år, og selv defensivt har han sine problemer.. Så kommer der lige pludselig endnu mere press på Scholes, samtidig med Anderson også er skadet....

Boisen
02-03-2011, 09:51
Evra fik min stemme. Han viste sit "gamle jeg", hvilket jeg har savnet lidt denne sæson. Når han går med offensivt, skaber det altså plads og hurtig spil.
Defensivt var han stabil og lukker pænt ned, set i forhold til, hvor offensiv han var.

VonKoblenz
02-03-2011, 09:53
Hmm..syntes den er svær.. vi spillede utrolig godt i nogle perioder.. syntes Scholes var piv ringe, må give ret i at rooney havde sit mål og intet andet..

Evra var god offensivt, men lidt ustabil i forsvaret..

Nani får min fordi han var en konstant trussel..

tjarligdrengen
02-03-2011, 10:06
Stemte på Sheasy, synes han spillede en rigtig god kamp!

Scholesey
02-03-2011, 10:15
Min stemme faldt på Nani, den måde han drev gæk med især Ivanovic var fantastisk

MC86
02-03-2011, 10:42
Arrrrrgh Rooney spillede en god kamp. Han var med i allt, hvad der mindede om United chancer. Og som altid et stort løbepensum

Atkinson var mere eller mindre en skandale

Nemlig. Rooney får også min stemme som MOM. Nani var også en god kandidat.

Bugge
02-03-2011, 11:28
Rooney.
Klasse mål og stod sammen med Nani for alt det offensive.

Igen igen igen bliver vi straffet fordi vi stopper med at spille fodbold så snart vi kommer foran. Essien kørte vores svage centrale midtbane over i anden halvleg. Fletcher formår igen at spille en lortekamp med et hav af fejlafleveringer og dårlige beslutninger..

PatriceEvra3
02-03-2011, 13:27
Min stemme faldt på Nani, den måde han drev gæk med især Ivanovic var fantastisk

Hvis Ivanovic havde fået sine 18 gule kort, kunne han endda have fortsat i anden halveg.

Det altå svært at få noget med fra den kamp, når Ivanovoc end ikke får et gult kort. Kæmpe svin, og man kunne se det begrænsede Nani. Hver gang han kom forbi blev han slagtet, uden det fik konsekvenser.

Jeg kan stadig ikke komme mig over hvor fucking elendig den lorte dommer var!

Bud Spencer
02-03-2011, 14:21
Aktinson. En evig trussel overfor hele United-mandskabet, og med en så lækker assist til 2-1 målet kan det vel kun være ham. Super kamp!

Martinsen
02-03-2011, 15:30
Rooney en evig kilde til uro for Chelsea. Og alt vores opspil gik nærmest fra Scholes og op igennem midten til Rooney.

Kasper United
02-03-2011, 15:59
Rooney fik min stemme. Spillede en god kamp og scorede et flot mål.

Dines
02-03-2011, 16:11
Generelt var der meget få dårlige. Rooney får min stemme, da han konstant var farlig og hans passningsspil er blevet lidt bedre. Dog stadig nogle dumme boldtab, men positiv fremgang og fantastisk mål. Længe siden jeg har set Rooney score på et langskud.

Jurgensen
02-03-2011, 18:59
:haha:
Arhh jeg er med.. Du så ikke hele kampen, kun de første 45min.....

Arhhh jeg er med, du prøver at være sjov, men mislykkedes. Tillykke til dig. Man kan jo se tingene på mange måder, og for mig spillede Fletcher en rigtig god 1 halveg. 2 Halveg var der ingen fra United der præsterede specielt godt. At jeg måske har været blændet af raseri over de tabte point, og derfor ikke har valgt den rette MOM i dine øjne er en ting, men stop med at "nedgøre" folk fordi de stemmer anderledes. Det klær ingen.