Se fuld version : Live på 6eren (United-City 2-1)
Glory Man United
15-02-2011, 09:32
Som de fleste bemærkede i optaktstråden til lørdagens lokalderby, var jeg inviteret i 6erens studie sammen med Jonathan fra City lejren. Stort set alle som vidste, at jeg skulle i studiet skrev smser eller ringede og kom med "gode råd". "35 years" var vel det mest almindelige, jeg hørte.
Journalist Thomas Gravgaard hentede Jonathan og mig på Herlev St., og allerede her havde jeg fornemmelsen af, at dette ville blive en optakt og kamp præget af en yderst venlig tone. Jonathan var meget sympatisk allerede, da vi mødtes, så mine boksehandsker og parader blev hurtigt lagt til side.
Vi var nogenlunde forberedt på spørgsmålene og at der skulle blive lavet en quiz. Det sidste vil jeg skøjte pænt hen over, da spørgsmålene vist var lavet i sympati med Manchesters underdog :).
Til dem der ikke så programmet, handlede diskussionerne om rivaliseringen de to klubber imellem. For os er det jo ikke bare City, som er rivalen. Leeds og Liverpool går jo også ind under denne katagori. Derudover snakkede vi om myten, at alle fans i Manchester er City fans. Stationen lavede et indslag, der afviste myten, og Jonathan var helt enig i dette.
Vi skulle også begrunde, hvorfor vores hold ville vinde. Jonathan snakkede lidt udenom, da han var godt tilfreds med uafgjort. Jeg sagde (heldigvis), at Nani ville gøre forskellen. Det gjorde han jo så også med et mål og en assist.
Vi blev filmet under hele kampen, og her så man en midaldrende mand med topmave og rød trøje løbe rundt i studiet ved Rooneys fantastiske saksesparkmål. Min svigermor mener, at jeg vist overdrev mine jubelscener, men hvad ved hun :)?
Efter kampen var Jonathan tydeligt skuffet. Han syntes, at uafgjort havde været fortjent, og helt uret havde han vil ikke? Vores mål kom jo faktisk på tidspunkter, hvor vi ikke dominerede, hvilket vel har været vores force i denne sæson.
Alt ialt en fantastisk medrivende lørdag, der for mit vedkommende blev slukket med fadøl og shots på Grisen i selskab med den legendariske Don Kafai. Og Thomas Gravgaard? Hvis du læser dette, så spiller vi snart på Anfield....jeg er klar!!!!
Undrer mig lidt over, hvordan journalisten fik fat i dig? Havde han lige skimtet Oldtrafford.dk efter en større United personlighed, og fundet dig?
For iøvrigt, hvor tidligt skal man lige komme for at få en plads ovenpå på Den Glade Gris? Jeg kunne slet ikke komme til deroppe, 20-25 min før kampstart. :(
Glory Man United
15-02-2011, 09:54
Undrer mig lidt over, hvordan journalisten fik fat i dig? Havde han lige skimtet Oldtrafford.dk efter en større United personlighed, og fundet dig?
For iøvrigt, hvor tidligt skal man lige komme for at få en plads ovenpå på Den Glade Gris? Jeg kunne slet ikke komme til deroppe, 20-25 min før kampstart. :(
Det skulle jeg have beskrevet lidt bedre Zhagi. Journalist Thomas Gravgaard, som stod for projektet kender Casper, og da jeg kender Casper fra et par ture til England, faldt valget på mig. Jeg spurgte Casper på Grisen om, hvorfor det lige blev mig, men han havde en anelse svært ved at kommunikere :)
Omkring Grisen er det forskelligt, hvornår det er nødvendigt at dukke op. Men ved kampe mod Liverpool, City, Arsenal og Chelsea, er det en god idé at komme 45-60 mins før kampstart. På lørdag mod Crawley kan du vel få plads 5 mins før kampstart. Jeg kommer selv næste onsdag mod marseille (ved 20 tiden).
Undskyld, jeg spørger, men de vidste da ikke noget med Jer i TV'et? Eller havde jeg planlagt mine toiletbesøg på dårlige tidspunkter? Jeg så intet FanZone-klip under kampen og i optakten (så den frøst far 13.25) og i halvlegen?
Det skulle jeg have beskrevet lidt bedre Zhagi. Journalist Thomas Gravgaard, som stod for projektet kender Casper, og da jeg kender Casper fra et par ture til England, faldt valget på mig. Jeg spurgte Casper på Grisen om, hvorfor det lige blev mig, men han havde en anelse svært ved at kommunikere :)
Omkring Grisen er det forskelligt, hvornår det er nødvendigt at dukke op. Men ved kampe mod Liverpool, City, Arsenal og Chelsea, er det en god idé at komme 45-60 mins før kampstart. På lørdag mod Crawley kan du vel få plads 5 mins før kampstart. Jeg kommer selv næste onsdag mod marseille (ved 20 tiden).
Så ses vi jo nok ;) Uden at ane det. Men det bliver godt med ChL bold igen.
Men fedt nok du blev valgt. Kan man se klippet nogle steder?
Undskyld, jeg spørger, men de vidste da ikke noget med Jer i TV'et? Eller havde jeg planlagt mine toiletbesøg på dårlige tidspunkter? Jeg så intet FanZone-klip under kampen og i optakten (så den frøst far 13.25) og i halvlegen?
Er det 6'eren eller Tv2 Premier League du har?
Er det 6'eren eller Tv2 Premier League du har?
6'eren. :-)
PatriceEvra3
15-02-2011, 16:50
Så desværre ikke programmet, men faldt over følgende på Liverpools forum
"Hvor jeg bare allerede hader ham som er i studiet på 6'eren!!! Ham i den røde trøje..."
Fornærmede du Liverpool? :D
schousboe9
15-02-2011, 16:58
"Hvor jeg bare allerede hader ham som er i studiet på 6'eren!!! Ham i den røde trøje..."
Hvis man som Liverpool- eller City-fan lader sig gå på af, at "Leeds har vundet mesterskabet sidst, så derfor må de være de største rivaler", så er man sgu også nærtagende! :D
YouTube clip or it didn't happen!!
Glory Man United
16-02-2011, 08:42
I og med jeg kender en del Fools fan, måtte jeg give dem en stikpille, som Schoesbø forklarer...
Det var dog en yderst høflig forespørgsel fra dig :)
Vi var på fra 13-13.20, så det forklarer, at du ikke så os i optakten. At du så ikke har haft dit TV tændt lige efter kampen, kan jo så undre....
At du så ikke har haft dit TV tændt lige efter kampen, kan jo så undre....
Mon ikke NtotheT slukkede da Rooney scorede?
I og med jeg kender en del Fools fan, måtte jeg give dem en stikpille, som Schoesbø forklarer...
Det var dog en yderst høflig forespørgsel fra dig :)
Vi var på fra 13-13.20, så det forklarer, at du ikke så os i optakten. At du så ikke har haft dit TV tændt lige efter kampen, kan jo så undre....
Jeg skulle desværre på arbejde lige efter kampen. Men er der ikke YouTube klip eller lignende, man lige kan se? Måske fra 6'erens hjemmeside?
@ RAppel. Nej, jeg klappede i mine hænder. Ikke over Rooney, men over målet, hvor vanvittig udført det var. Men det ændrer ikke min mening om scouseren.
Scholesey
22-02-2011, 12:14
Er det blevet lagt op et sted, hvor man kan se det?
ClausJorgensen
24-04-2012, 15:42
Der Alte er muligvis i studiet igen på mandag...
United DK
24-04-2012, 16:09
Har han været der før?
ClausJorgensen
24-04-2012, 16:11
Har han været der før?
Ja dengang Rooney lavede det der lortemål...
United DK
24-04-2012, 16:16
Ja dengang Rooney lavede det der lortemål...
Altså Der Alte (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/lt/d/d1/Der_Alte_%281%29.jpg)? Det mindes jeg godt nok ikke. Der var en derinde, der ikke kunne svarer på et spørgsmål om Solskjær, hvilket var direkte pinligt, men Der Alte mindes jeg altså ikke.
ClausJorgensen
24-04-2012, 16:17
Altså Der Alte (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/lt/d/d1/Der_Alte_%281%29.jpg)? Det mindes jeg godt nok ikke. Der var en derinde, der ikke kunne svarer på et spørgsmål om Solskjær, hvilket var direkte pinligt, men Der Alte mindes jeg altså ikke.
Touché :rant:
ChristianR
24-04-2012, 16:18
Fy for satan. Det ville jeg ikke have nerverne til. Ikke denne gang. Men pøjpøj med det, hvis det bliver akuelt. Må guderne være dig nådig.
ClausJorgensen
24-04-2012, 16:18
Fy for satan. Det ville jeg ikke have nerverne til. Ikke denne gang. Men pøjpøj med det, hvis det bliver akuelt. Må guderne være dig nådig.
Der er lovet fadøl ;)
ChristianR
24-04-2012, 16:21
Der er lovet fadøl ;)
Hvis det er dem, der skal dulme nerverne til sådan en kamp, hvor man i den grad er udstillet ved et nederlag, så skal det nok blive et spændende interview efter kampen :)
MOHoegsted
24-04-2012, 22:49
Hvis det bliver aktuelt, hvornår er du så på? :)
Hvis det går som sidst du var i studiet forventer jeg du fremover er i studiet ved hvert derby.
ClausJorgensen
26-04-2012, 16:21
Så er den bekræftet. I studiet fra 20.00-23.30
Jeg glæder mig. Det er bare død lækkert igå'..
Sørg nu for at være ligeså spydig som du er her på forummet og på Facebook :D
ClausJorgensen
27-04-2012, 06:42
Jeg glæder mig. Det er bare død lækkert igå'..
Sørg nu for at være ligeså spydig som du er her på forummet og på Facebook :D
Hvis der lægges op til en Liverpool sviner igen, så kommer den.
Normalt er jeg langt fra overtroisk, men jeg tager sgu den samme trøje på som sidst. Det gik jo meget godt...
Hmm, hvordan kan det være du er manden i studiet og ikke Casper eller formanden for Oneunited i Danmark?
Ikke der er noget galt i at du blev valgt.
ClausJorgensen
29-04-2012, 07:41
Hmm, hvordan kan det være du er manden i studiet og ikke Casper eller formanden for Oneunited i Danmark?
Udelukkende fordi jeg har skærmtække. Derudover er Heiselberg frygtelig genert. Det er noget han arbejder meget på at klare...
schousboe9
29-04-2012, 10:14
Utilregnelige typer giver også mest værdi på TV; Paradise, Divaer i Junglen, Big Brother, Robinson und so weiter.
Godt set, SBS!
dannigizmo
29-04-2012, 16:48
Derudover er Heiselberg frygtelig genert. Det er noget han arbejder meget på at klare...
:lolol:
Utilregnelige typer giver også mest værdi på TV; Paradise, Divaer i Junglen, Big Brother, Robinson und so weiter.
Godt set, SBS!
Nu var det jo SBS der lancerede de unge mødre osv.
Jeg har intet behov for at bruge min aften i et tv-studie når United spiller mod City.
schousboe9
29-04-2012, 22:12
Nu var det jo SBS der lancerede de unge mødre osv.
Præcis. De har rigelig erfaring i casting af... spændende typer.
Danielsen
29-04-2012, 22:25
Jeg har intet behov for at bruge min aften i et tv-studie når United spiller mod City.
HØRT!! :trophy:
Men du skal nok være der med en frisk bemærkning, hvis vi går hen og vinder Champions League. ;)
Men du skal nok være der med en frisk bemærkning, hvis vi går hen og vinder Champions League. ;)
Eller hvis vi møder FCK i Champions League :lolol:
Haha, hvor ironisk at ham Jonathan som er City-fan hedder "poole" til efternavn!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.