Se fuld version : Byttehandel med Barca
det er ingen hemmelighed at barca er interesseret i at hente Heinze og united ledr stadig efter en angriber, men har brugt næsten rub og stub på de sidste 3 køb, derfor ville det da være perfekt at slå en byttehandel af med Barca, de smider lidt øre for heinze og samtidigt sender de Saviola den anden vej, som aligevel er på en fri transfer her til sommer, vi slipper for at betale og får en udemærket angriber plus et beløb for Heinze, som efter sigende skulle koste 55 millioner!
Der er da ikke særlig meget byttehandel over det, når Saviola er gratis.
SantasLittleHelper
05-06-2007, 01:20
Saviola er tranfer fri, så det ville nok være en umådelig dårlig handel... Barca har bare af at finde pungen frem hvis de vil have Heinze... Eller smide Eidur G. i en handel, så kan jeg gå med til det.
nåh ja okay! men alligevel, vil overhovedet ikke se den Islænding på Old Trafford, han er da for ringe til at bære end United trøje.
SantasLittleHelper
05-06-2007, 10:00
nåh ja okay! men alligevel, vil overhovedet ikke se den Islænding på Old Trafford, han er da for ringe til at bære end United trøje. Og stadig mener Barcelona, som ellers passer bedre til Saviolas spillestil, at Gudjohnson er langt bedre. Men okay, som gammel CM-spiller vil jeg da også håbe at Saviola opfylder sit "CM-potentiale".
Rex_Hunt
05-06-2007, 10:53
Og stadig mener Barcelona, som ellers passer bedre til Saviolas spillestil, at Gudjohnson er langt bedre. Men okay, som gammel CM-spiller vil jeg da også håbe at Saviola opfylder sit "CM-potentiale".
Hehe :skaaal:
Jeg ville nu 10 gange hellere have gudjohnson. Han er utroligt stærk i det opbyggende spil, hvilket ville kunne gave Rooney en del. Dog er jeg lidt i tvivl om, han spiller samme plads som Anderson? Den der hængende, spilfordelende angriber.
Ingen af dem tak. Heinze må godt ryge den anden vej, men faktisk ønsker jeg slet ikke nogle af de to spillere.
En gratis spiller ville da ikke skade, men tvivler på at Saviola er forberedt og indstillet på, at sidde på bænken i endnu en klub. Desuden blev hans skifte til andre klubber aldrig til noget, da han ville have for meget i løn. Hvis han dog var indstillet på ikke at starte inde hver kamp, tror jeg det ville være godt for rotationen i angrebet, at have en lille hurtig spiller. Med rotation mener jeg selvfølgelig, at Rooney og co. spiller PL, Cl og de sidste FA kampe, mens reserverne/"rotationsspillere" kan få resten. Han kan også frustrere trætte forsvarsspillere de sidste 10-20 minutter i en kamp. Ham og smith sammen er dog ikke nogen skrækindjagende front duo.
Ser dog hellere Rossi få chancen, selvom jeg ikke mener det er samme slags spillertype, men de vil begge have en angrebsplads. Jeg ville ikke miste søvn hvis vi ikke fik Saviola, men han er da en fin forstærkning, endda gratis.
Heinze skal bare sælges for så meget som muligt. Synes vi skal køre de interesserede klubber op i mod hinanden, og hvis det så ender med han alligevel ikke er solgt, så er det ikke verdens undergang, så kan han bare spiller de samme kampe som Saviola evt. kunne komme til.
Og Eidur skal holde sig langt væk tak.
Forskellen på Saviola og nu dengang er, at han skal ud og finde sig en ny klub. Dengang kunne han altid blive i Barca og hæve sin løn. Nu er han i princippet arbejdsløs, og det er ham der skal finde en klub. Ikke klubben, der har ham som nummer et på ønskelisten.
Men jeg vil nu hellere give Rossi chancen i stedet for at købe en fem år ældre klon af ham.
MUFC=Champions
05-06-2007, 16:56
Jeg synes nu godt vi kan hente Saviola ti Old Trafford nu når han er på fri transfer. Så kan vi jo leje Rossi ud en enkel sæson mere.
Flax_Generous
05-06-2007, 17:48
Og stadig mener Barcelona, som ellers passer bedre til Saviolas spillestil, at Gudjohnson er langt bedre. Men okay, som gammel CM-spiller vil jeg da også håbe at Saviola opfylder sit "CM-potentiale".
Det er også en fejltagelse af dimensioner, at Rijkaard insisterer på at benytte Gudjohnsen foran Saviola. Det er tydeligt for enhver, at Gudjohnsen ikke har det tekniske niveau til at spille i en klub som Barcelona. Hans førsteberøringer er dårlige, hans afleveringer og afslutninger upræcise og han kan slet ikke udfylde den rolle som Henke efterlod da han forsvandt fra klubben. Men hvad der måske er vigtigst, så virker det slet ikke som om Gudjohnsen tænker hurtigt nok til at spille med i Barcelonas kombinationsspil. Han er ofte offside, tager unyttige løb og går meget, meget dårligt med i spillet. Det er en hård kritik, ja, men han har været en katastrofe for Barcelona (hvis man ser bort fra enkelte gode momenter, f.eks. mod Liverpool på Anfield).
Gudjohnsen har endvidere aldrig været rigtig målfarlig og vil sandsynligvis aldrig blive det. Når hans andre evner - spilforståelse og evne til at skabe chancer - samtidig ser ud til at være kraftigt overvurderet, så kan jeg slet ikke se hvad Barcelona kan bruge ham til. Eller United for den sags skyld. Han er i mine øjne bare en islandsk version af Smith - som dog ikke knokler helt så meget, men til gengæld scorer lidt oftere.
Saviola er klasser over Gudjohnsen. Det har man også set i år. Rijkaard kan bare af uransagelige årsager ikke li' Saviola (Barcas fans elsker ham dog). Bevares, han er ikke en verdensklasseangriber, men han er yderst talentfuld og har allerede vist, at han kan score mål for absolutte tophold. Før Rijkaard besluttede sig for at ødelægge hans karriere scorede Saviola 44 mål i 101 kampe i ligaen (58 mål i 133 kampe i alt) for Barca - og det på trods af, at han var bagved Kluivert i angriber-køen og ofte blev benyttet som wing. Sidste år for Sevilla scorede han altså også en del mål og spillede faktisk rigtig, rigtig godt. Riijkaard har bare aldrig haft lyst til at benytte ham. I år har han kun fået lov til at spille 27 gange, men han har alligevel lavet 12 mål (Gudjohnsen har vist nok spillet omkring 40 gange og lavet 10 mål). Og langt størstedelen af disse kampe har for Saviolas vedkommende ikke været fra start.
Det er elendigt, at Rijkaards antipatier overfor Saviola skal betyde, at Barcelona skal spilde plads på en spiller som Gudjohnsen, der slet ikke passer ind til holdets spillestil - og slet ikke passer ind i rollen som enlig angriber. Jeg håber for alt i verden ikke, at Gudjohnsen kommer til United. Så hellere Saviola. Han ville være en rigtig god rotationsspiller med Saha (og Rossi, Ole og Smith som reserver).
Holmegaard
06-06-2007, 07:11
synes ikke de skal hente nogen af dem. Jeg tror de begge vil være fejlkøb, og hvis de skal lave en byttehandel skal det være med eto´o
Aquarium
06-06-2007, 08:09
Jeg synes nu godt vi kan hente Saviola ti Old Trafford nu når han er på fri transfer. Så kan vi jo leje Rossi ud en enkel sæson mere.
det synes jeg ikke er fair overfor rossi. han har vist mange gange at han er god nok for klubben og jeg forstår slet ikke hvad ferguson har af planer for ham. hvis han ikke vil have ham og hvis han ikke er god nod nok for united så skal han jo sælges. Jeg synes han skal få chancen i år... Hvis vi skal hente en angriber i sommeren skal det enten være huntelaar eller torres. jeg kan ikke lide den tudefjæs etoo. han ER en fantastisk god angriber men alt for arrogant. han kan ikke finde sig i at sidde på bænken og vil skabe problemer med spillerene og manager, lidt som RVN gjorde i sommers.
Saviola er også god, men han er som baunie siger en klon af rossi. hvad er ideen med at hente ham så?
Mener at hvis vi kan få en af verdens tidligere største potentielle stjerner gratis, er det er super tilbud, men mener at vi først og fremmest skal give Rossi chancen, da jeg er eing i, at han næsten er en klon af Saviola
Hvorfor hente endnu en spiller, blot for at han kan indkassere sin løncheck en gang om ugen? Med den offensiv, vi nu har skabt os, ville Saviola ikke gøre nogen forskel, men bare være endnu en spiller i en i forvejen ekstremt bred angrebskæde. Der er altså ingen grund til at købe bare for at købe, eller for den sags skyld at hente på fri bare for at hente på fri. Saviola er løntung og ville komme i overskud. Han er i mine øjne en fremragende angriber, men han minder spiller vel ret beset samme sted på banen som Rooney, Rossi og Anderson, så jeg ønsker ikke at se ham i klubben. Man skal stoppe, mens legen er god.
Der var engang, hvor jeg gerne så Gudjohnsen i klubben, men det var ikke som angriber, hvor jeg er af den holdning, at han er stærkt undervurderet og har alvorlige mangler i sit spil. Til gengæld spillede han i mine øjne fremragende på den centrale midtbane i CSKA London-tiden, og derfor så jeg ham som et interessant supplement til motorrummet. Nu hvor Hargreaves er tilstødt truppen, er det imidlertidig ikke længere aktuelt (Hargo > Gudjohnsen, Carrick > Gudjohnsen).
SantasLittleHelper
06-06-2007, 10:27
Jeg er generelt enig i at Gudjohnsen ikke passer ind i Barcelonas spillestil, men jeg mener stadig at han ville være et rigtig godt køb for United, netop fordi han scorer flere mål end Smith. Derudover er han større end Rossi og Saviola hvilket er en klar klar fordel i Premier League... Begge to bliver kørt midt over, netop fordi de er for små og de passer bedre til den spanske eller italienske liga...
Hvis et eventuelt køb vil sende Rossi til udlejning igen, så det er det ikke sikkert han gider bruge/spilde mere tid i United.. Gi' ham chancen når vi nu alligevel har en del andre offensive kræfter hvis det sku gå helt galt..
jeg syntes på ingen måde at vi skal hente saviola og så leje rossi ud.. jeg syntes at hvis ferguson ikke vil bruge rossi i denne sæson så skal han sælges.. jeg har intet imod rossi, tværtimod, men det ville ikke være fair at hente en ny og så leje ham ud igen.. så får han aldrig gang i karriereren.
rozenaldo
06-06-2007, 18:09
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Saviola til. Så skulle det være for at få ham gratis og sælge ham igen. hvem sagde CM? :D
Til næste sæson behøver vi fire angribere: Rooney, Saha, Rossi og en til.
Jeg tror desværre at Solskjær er får ødelagt og flere læger udtaler at han bør indstille karrieren, så i år er det tid til at finde en yngre mand.
Forhåbentlig bliver Smith solgt og dermed er pladsen til en 4. angriber åben.
Her kunne Saviola være et bud, men mener han minder for meget om Rooney og Rossi. Jeg synes vi skal bruge en lidt større type som er hovedstødsstærk også, da vi egentlig kun har Saha der er det.
timberunited
24-06-2007, 10:04
:devill: Belært af erfaringer den forgangne sæson synes jeg, det ville være rart med lidt overskud i alle kæder, for selvom denne sæson ikke "starter" med et VM, så kan der sagtens opstå skader.
Til at supplere Rooney og Saha og Rossi, ville det være rart med nogen udover Solskjær. Jo flere typer angribere, der er, jo stærkere og mere uforudsigeligt bliver holdet jo. Desuden er det sjovere at se på.
Nu, hvor Smith formentlig er blevet Magpie, ville det være rart med ny og spændende type. Gerne en med lidenskab for klubben: Følgende finder jeg dog for lette: Darren Bent (mange målfattige perioder), Berbatov (god men for gammel), Defoe (for svingende), Owen (for gammel og helt ude af rytme) og Yakubu (målfattig). Alle undtagen Owen har jeg fulgt meget nøje sidste sæson, for de har været inde og ude af mit managerhold.
Hit med en targetman, der kan heade og score med tre spillere hængende på ryggen. han findes nok ikke lige nu. Men det tætteste vi kommer det er Klaas-Jan Huntelaar.
United DK
24-06-2007, 10:12
Hit med en targetman, der kan heade og score med tre spillere hængende på ryggen. han findes nok ikke lige nu. Men det tætteste vi kommer det er Klaas-Jan Huntelaar.
Jeg så også gerne Huntelaar, for han har potentiale til at blive ligeså god som Ruud, men så er det man spørger sig selv, hvordan var det nu det gik, da vi havde Ruud? Vi spillede ikke særlig godt, i de fem år han var i klubben, og succesen var til at overse.
Hmm, hvordan kan man mene at Berbatov er for gammel.?? Vi kan altså ikke udelukkende have et hold bestående af unge spillere. Og han er altså stadig blot i slutningen af 20'erne..
Jeg ser gerne en byttehandel, hvor Heinze sendes til Barca og vi måske får Eidur i bytte.. Vi har rigelig dækning i forsvaret, med Neville, Brown, Simpson, Rio, Vidic, Pique, Evra, Evans til næste sæson. Så vi kan også sælge Silvestre og Bardsley, da en del af spillerne kan spille flere pladser.
Hl-Glory
25-06-2007, 00:19
jeg så gerne saviola fik chancen, men ville også gerne give rossi chancen nu, han fortjerner den virkelig synes. menen signing af saiola ville gøre os bredder og giftiger, men nu må vi se jeg tror jeg vi henter saviola, desværre?
sonnyboy82
20-07-2007, 00:37
For min skyld må de gerne få heinze. han er ualmindelig dårlig.
Eller hva med vi bytter ham væk for Søren Colding eller min mormor.
De kunne sikkert gøre det bedre
For min skyld må de gerne få heinze. han er ualmindelig dårlig.
Eller hva med vi bytter ham væk for Søren Colding eller min mormor.
De kunne sikkert gøre det bedre
Dårlig????
Heinze er super dygtig og han leverer altid varen, så enten har du ikke set mange United kampe eller også har du bare noget personligt mod manden, fordi han har ytret ønske om at komme væk.
Jeg har endnu en dårlig indsats af Heinze tilgode.
Heinze er ikke dårlig, tværtimod, og det er da alt for latterligt at ''sammenlige'' dem med din mormor og med Søren Colding - tag dig sammen, Sonnyboy!
Dog er det svært at benægte, at Heinze ikke var væsentlig bedre før skaden end nu. Han er noget nær den langsommeste back i PL. Enhver kantspiller med bare lidt speed kan overløbe ham.
Han er da stadig en fin back-up, men han vil ikke være noget ekstremt stort tab, som jeg ser det. Hvis han vil væk og en eller anden udenlandsk klub vil betale prisen, så lad ham endelig...
manutd92
20-07-2007, 10:52
Uanset hvad får vi ikke saviola da Real har skrevet kontrakt med ham ;b
Jeg har heller ingenting overhovedet mod at Heinze smutter - han er som Baunie siger blevet ualmindeligt langsom og blegner helt i forhold til pænt hurtige Evra. Evra er i øvrigt også vokset med opgaven, synes jeg, og er faktisk blevet en af PL's bedste venstrebacks. Katastrofestart han fik i klubben, ja, men hold da helt kæft han har spillet sig op!
Hvorfor diskuterer vi Heinze i en tråd der hedder "Byttehandel med Barca"?
Og tak til sonnyboy for et modent indlæg i en tråd som ellers var død og begravet..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.