PDA

Se fuld version : Golfturnering

Holmskov
04-06-2007, 23:17
Fooore.

Vi har på irc'en snakket om at det kunne være rigtigt sjovt at lave en "manchester united" golfturnering.

Hvis der er nogen der er interesseret så sig endelig til . Jeg vil så prøve at finde en pay-and-play bane så alle kan være med.

Med det potentiale vores fan-klub har, er jeg sikker på vi kan arrangere overnatninger, så lad mig høre. Så laver vi et "Manchester United trophy".

Gi' lyd fra jer. Vi skal være større end US MASTERS. :D

Mikkelsen
04-06-2007, 23:44
Mikkelsen er altid klar til en runde golf.

Pay & Play skurer dog i mine ører ;-)

SantasLittleHelper
05-06-2007, 01:10
Jeg har spillet lidt med en kammerat de sidste 2-3 år på ældresagens golfbane i Nørresundby så jeg er da klar på at dele bank ud... Eller ikke, for jeg er blevet tvunget til at spille med højrehåndskøller selvom jeg er venstrehåndet, så jeg rammer den satme skidt ind imellem :p

Juel
05-06-2007, 15:17
Kom til Ribe golfklub, og så er jeg helt sikker klar, og muligvis er Conradsen også klar! :)

Bugge
05-06-2007, 15:31
Jeg har aldrig haft en golfkølle i hånden så det tør jeg simpelthen ikke deltage i :D

Thomas
05-06-2007, 15:38
Hvis det ikke er for langt væk, så vil jeg gerne. Jeg har aldrig rørt en golfkølle, jo kun i skolen, men det var med dårlige bolde, som jeg ikke kunne ramme :D

Er I ude på at lave en seriøs turnering, eller bare en, hvor alle bliver samlet til en hyggelig omgang golf?

Martinsen
05-06-2007, 15:54
man kunne jo evt. dele spillerne op... så nybegynderne kunne have en indbyrdes turnering, og de rutinerede ræve kunne også kæmpe mod hinanden

Sivebæk
05-06-2007, 16:00
Holmie og Mikkelsen for sig selv og så alle andre i en kæmpe tourney?

Golf er sq ikke min stærke side. Men jeg er da muligvis klar alligevel. Kunne da være hyggeligt.

morten k
05-06-2007, 16:02
Jeg er frisk, på trods af at jeg spiller sindssygt langt over mit handicap for tiden. :)

Michael
05-06-2007, 16:04
Det kunne være meget spasst selvom jeg aldrig har spillet golf før. :D

Holmskov
05-06-2007, 17:17
Vi skal nok være nogle flere før det kan blive til noget.

Indtil videre er der kun 5 "rigtige" golfere, og så nogen der aldrig har prøvet.

Man kunne godt dele det op så de "rigtige" spiller en turnering for sig og de mere "uøvede" spiller en turnering for dem.

Vi må se hvad der sker. Er der nogen der kender nogle pay and play baner her i området?? Jeg kender kun Birkemose her ved Kolding, men den kræver ilt-masker og lift kort. Den er VILDT kuperet. :D

By the way så ondulerede Holmskov lige en af de unge fremadstormende juniorbasser i klubmesterskabet i hulspil. Staklen røg hjem med en 5/3 afklapsning.
Man skal ikke tro man kan løbe om hjørner med Holmskov på en golfbane. :D

Smaakage
05-06-2007, 17:57
Klart jeg er med, men jeg må nok også skrive mig på som nybegynder. Har da spillet lidt golf, men jubler når jeg får den 50+ meter

Dines
05-06-2007, 18:21
Det lyder da sjovt, men jeg er en mongol til golf, så vi må lige se :D

Juel
05-06-2007, 22:14
Hvor langt er i såkaldte rutinerede ræve nede i handicap?
Jeg er selv kommet ned i 16,0, men skal gerne under 13 eller 14 i denne sæson!

Holmskov
06-06-2007, 17:58
Jeg spiller i 2,0. Har været i 2 i mange år. Jeg var nede i 0 for mange år siden, men det var dengang. :D

Thomas
06-06-2007, 19:23
Holmskov - Så må du også lige flashe dine golfstøvler! Jeg mener at kunne huske, at du efterlyste nogle gode ideer til et par initialer bagpå hælen? Hvad bestemte du dig egentlig for? RVN?

Holmskov
06-06-2007, 21:19
Holmskov - Så må du også lige flashe dine golfstøvler! Jeg mener at kunne huske, at du efterlyste nogle gode ideer til et par initialer bagpå hælen? Hvad bestemte du dig egentlig for? RVN?

Korrekt. Det blev aldrig til en bjælle. Jeg er i dag den lykkelige ejer af et par Ecco world class GTX sko. Sort/hvid og ikke noget hokus pokus. :)

Sivebæk
07-06-2007, 18:58
Jeg har prøvet den lille bane i Birkemose. Var tæt på hole in 1..!

Holmskov
07-06-2007, 19:11
Jeg har prøvet den lille bane i Birkemose. Var tæt på hole in 1..!

Tæt på, og så alligevel så langt fra. :D

Men det vil blive den bane vi nok skal spille hvis det bliver til noget.

Mikkelsen
11-06-2007, 20:24
hvor mange skal vi være for at det bliver til noget ? Måske man skulle invitere de norske tranlamper, så kan de få en over næppet, bagefter drikker vi dem i hegnet.

Stente
11-06-2007, 21:49
hvor mange skal vi være for at det bliver til noget ? Måske man skulle invitere de norske tranlamper, så kan de få en over næppet, bagefter drikker vi dem i hegnet.

hoho, det' god værkstedshumor, selvom det grænser til et racistisk indlæg:lolol:

Men hvis det ikke er længere væk end Kolding er jeg da muligvis også frisk!

Holmskov
11-06-2007, 22:46
Jeg vil gi' det en uge mere, og så tælle op og se hvordan det ser ud.

COME ON GUYS. DET BLIVER HYL...:D

DonBrask
11-06-2007, 23:19
Jeg har aldrig haft så langt jern i hånden hvis i forstår sådan en lille en ;D ?

Nej jeg vil sgu gerne indrømme blank at jeg er amatør til golf.
er frisk på kolding hvis jeg ikke keder mig i toget og drikker en "erik mykland" på ! ;D

Thomas Hansen
15-06-2007, 19:24
Thomas fra sjælland frisk her og gerne levere en bilfuld fra sjælland, hvis der er nogen som vil med!!