Se fuld version : Tomasz Kuszczak
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8LxPdVOEmR4jgSmA92RfUb3q1rWXdg vyzJ0OAA1Acdip8VDp7IA
Tomasz Kuszczak
Nr.: 29
Født: 20. marts 1982
Land: Polen
Ser desværre ikke nogen fremtid for ham i United som 1. målmand, for han slår aldrig Edwin Van Der Sar og når nu Ben Foster kommer tilbage efter sommeren vil han stå som 3. valg.
Ærgeligt for han er ellers en virkelig god målmand med hurtige reflkekser.
TK skal tilbage til WBA til sommer. Han har ikke leveret varen de chancer han har fået, og han virker rigtig usikker. Som jeg ser det, så står VDS sin sidste sæson næste år, og så er Foster der.
Eing - Foster kommer til at stå foran TK i køen til sommer
jeg har ingen anelse om, hvorfor Kuszczak blev hentet i første omgang
jeg har ingen anelse om, hvorfor Kuszczak blev hentet i første omgang
Formentlig fordi man ikke havde nogen reserve for Van der Sar.
Foster skulle have kamptræning hver uge og måtte udlånes, og hverken Carroll eller Howard var gode nok.
TK skulle jo eftersigende blive købt af United denne sommer, efter en sæson på lån. Men jeg håber Foster bliver fremtidens United keeper, da han virker langt bedre end TK..
Martinsen
04-05-2007, 17:16
jeg ser heller ikke TK som fremtidens nummer 1...
synes Foster virker til at være en klasse bedre end TK, og egentlig
håber jeg at Foster allerede står i næste sæson, selv om jeg er ked af at sige det synes jeg at VDS har virket rusten mod slutningen af sæsonen..
og jeg tror en ung og sulten Foster ville kunne gøre det en tand bedre...
MadsSkovgaard
05-05-2007, 21:26
Kuszczak? Nej, ingen fremtid.
Jeg synes det sker gang på gang, at man forsøger at hente en målmand som skal afløse på sigt - men det lykkedes lige dårligt hver gang.
Jeg glæder mig meget til Foster kommer "hjem" til sommer, for ham tror jeg på.
Flax_Generous
06-05-2007, 23:11
Tomasz Kuszczak er en god målmand, men sådan som Ben Foster spillede i weekenden, så er god ikke nok - så skal man være virkelig forrygende. Hvis vi havde haft en målmand med hans kvaliteter for et par år siden, så ville jeg have været lykkelig, men på nuværende tidspunkt (med to af de suverænt bedste målmænd i Premier League i truppen) er han desværre for ham lidt overflødig.
PS. Hvor er vores Ben Foster-tråd i øvrigt?
Kuszczak er købt. Det første år af kontrakten karaktateriseres bare som en lejeaftale pga. en eller anden detalje i West Bromwichs regnskab eller sådan noget langt ude på landet-noget.
Kuszczak blev købt, fordi han markerede sig som en af PL's bedste målmænd sidste år. Man kan sammenligne hans spil lidt med Fosters i år. Hvis ikke West Brom havde haft ham, så var de gået mere ned end de gjorde. Han var deres klart bedste mand, og der var intet forkert i at man hentede netop ham.
Det har så vist sig, at Kuszczak ikke kan klare sig i en storklub. Han har ikke klassen til at være der på det ene tidspunkt, hvor et hold som United får brug for keeperen i en hjemmekamp eks. Der er han svag, hvilket Foster også let kan vise sig at være. Et er at kunne se god ud, når man får 40 skud imod sig hver weekend, noget andet er ikke at have noget at lave i 89 minutter og så snuppe dommedagshugget fra Thierry Henry oppe i krogen i overtiden.
Foster har også lavet nogle fæle brølere for Watford i år, så lad os nu se...
United DK
07-05-2007, 07:28
Foster har også lavet nogle fæle brølere for Watford i år
Det kan vidst heller ikke undgåes, når der bliver sendt så mange skud imod dig, i løbet af en sæson.
LosMejia
07-05-2007, 14:31
Jeg måske vi skal passe på med at være for hårde ved ham. Jeg synes faktisk at købet af TK er en god handel. Når VDS er færdig har vi to unge målmænd af høj klasse. Ingen af dem er klar til at stå 55-60 kampe på højeste niveau, men de vil kunne suplerer hinanden rigtig godt. Og jeg synes faktisk også at TK har stået godt i stort set alle kampe han har spillet i år.
Det kan vidst heller ikke undgåes, når der bliver sendt så mange skud imod dig, i løbet af en sæson.
Det er heller ikke det, der er min pointe. Min pointe er, at inden man begynder at udnævne Ben Foster som verdens ottende vidunder, fordi han har reddet Watford fra at inkassere 100 mål mere, end det er tilfældet, så var Kuszczak præcis lige sådan sidste år. Og ham har man nu travlt med at slagte, fordi han ikke kan spille sikkert den ene gang hver tredje måned, han får chancen.
Tror nu også at Foster går ind efter VDS mens Kuszczak bliver på bænken, men hvis foster laver for mange fejl får han vel chancen.
Vi kan ikke skifte mellem to målmand i en hel sæson - vi skal have stabilitet nede bagi og de seneste par sæsoner (før VDS) viser dette meget godt!
Jeg har kun set Watford når United har rykket dem rundt og der har Foster jo ikke været med, så jeg har aldrig set ham stå på mål og jeg har ikke den fjerneste idé om hvorvidt han er noget værd..
Men han er trods alt på landsholdet i en ung alder, så et eller andet må han vel kunne..
Der er ingen tvivl om, at det er Foster som vi skal satse på, når VDS siger tak og farvel.
Hvad med TK, når Foster kommer? Vil TK være 3. valg i en sæson eller to??
Om 2 år:
1. Foster
2. TK
Dette synes jeg ville være perfekt. Spørgsmålet er bare, om TK gider at være 3. valg i de 1-2 år, hvor VDS er 1. målmand i United...
Sådan som TK spillede i går mod Chelski så håber jeg ikke engang at han er reserve om 2 år. Han gik forkert af alt hvad der kom ind i feltet og det kunne let have kostet et mål eller 2. Han er rimelig inde på stregen og mand mod mand, men en vigtig del af målmandsspillet er at kontrollere luftrummet omkring det lille felt og her fejler han fælt.
Jeg kom til af grine lidt da jeg læste nyheden på forza.dk, der er reserven ungarske Tomas Kuzsczak ..
Læs selv nyheden..
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134415
HEHE! skidt forza!
Så har vi 'officielt' sikret os Tomasz
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7221
Jamen enig med de fleste, Ben Foster er fremtiden, manden var en af de bedste for watford, selvom det ikke siger så meget, men alligevel fik debut på det engelske landshold for en bundklub. Angående van der sar, synes jeg også han ar virket MEGET rysten mod slutningen af sæsonen. Jeg har især to situationer, det første mål i Rom, hvor han bokser bolden fuldstændig uprovokeret ud til en romaspiller. En anden er det 3 mål mod milan, hvor han egentlig bare ligger sig til en side, og gør det nemt for gilardino, ved godt kampen var afgjort, men det undskylder det ikke. Foster havde selvføglelig også en for watford der var MEGET slem, men nu har vi hentet mange unge spillere, og jeg er en af dem, som synes ungdommen er altid fremtiden, så sæt ham mellem stængerne, HØRER DU MIG SIR ALEX
Ja, ungdommen er selvfølgelig altid fremtiden?
Godt nok i denne sæson at have tre målmænd, når Foster desværre er skadet i starten af sæsonen - dog tror jeg, når alt kommer til alt, at Tomasz bliver 3. valg
Don Kafai
30-07-2007, 19:30
Der går rygter om at hvis Keane ikke får den målmand han jagter (Craig Gordan der spiller i skotland), så vil han rette fokus mod en lejeaftale med Kuszkzak. Det vil i mine øjne være en ideel aftale for United, idet man slipper for at sidde med 3 gode keepere man ikke under en bænkplads...
Vil være en god løsning for både Sunderland, Man Utd (bortset fra at Foster er skadet i starten af sæsonen!) og ikke mindst for Tomasz selv - jeg synes han fortjener det, selvom han måske lavede nogle små fejl sidste sæson, da jeg mener han har en god og stor fremtid foran sig!
United DK
30-07-2007, 21:07
Vil være en god løsning for både Sunderland, Man Utd (bortset fra at Foster er skadet i starten af sæsonen!)
Ja, men så har vi Heaton, der kan sidde på bænken.
Ja, det er rigtig nok, og det er også meget fint, da jeg mener han er en god målmand (eller kan i hvert fald blive dette) - dog tror jeg han (Heaton red.) bliver lejet ud
Ja, men så har vi Heaton, der kan sidde på bænken.
Og så skal Heaton stå i målet, hvis Edwin render ind i en skade?
Hvis ikke det var pga. Fosters skade, så ville jeg hilse et udlån af Kus mere end velkomment. Han har brug for kamptræning, for at holde sig i form, og som tredjevalg er der lange udsigter.
TK bliver ikke udlejet. Heaton er ikke god nok til at tage kassen, hvis van der Sar bliver skadet. Samtidig er Amos og Zieler endnu 1-2 år for unge til at blive smidt for løverne.
Foster er ude og først klar til januar måske først til marts. Så selvfølgelig skal vi have TK klar i kulissen, hvis Edwin skulle erstattes.
Hej
Hvad var prisen på Tomasz Kuszczak, det er noget jeg har haft svært ved at finde.
Jeg husker en kamp i vinter hvor Tomasz Kuszczak stod på mål for Manchester United. Hans navn var stavet forkert på hans trøje(forståeligt nok). Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilken kamp og hvad navn der stod på hans trøje. Jeg skrev det ned dengang, men kan ikke finde den oplysning nu.
Hej Madsen
Så vidt jeg ved var prisen på Tomasz Kuszczak 3 mio. £ samt Paul McShane og Luke Steele.
Danielsen
30-07-2007, 21:54
Hej Madsen
Så vidt jeg ved var prisen på Tomasz Kuszczak 3 mio. £ samt Paul McShane og Luke Steele.
Ja, det var omkring £ 2.7 mio + McShane og Steele
United DK
30-07-2007, 21:57
Og så skal Heaton stå i målet, hvis Edwin render ind i en skade?
Hvor tit er det lige, at målmænd er skadet? Det var kun Schmeichel, der altid døjede med skader, fordi han havde en skrøbelig ryg (mener jeg det var).
Hej
Hvad var prisen på Tomasz Kuszczak, det er noget jeg har haft svært ved at finde.
Jeg husker en kamp i vinter hvor Tomasz Kuszczak stod på mål for Manchester United. Hans navn var stavet forkert på hans trøje(forståeligt nok). Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilken kamp og hvad navn der stod på hans trøje. Jeg skrev det ned dengang, men kan ikke finde den oplysning nu.
Under en kamp i Carling cuppen mod Crewe, stod der Zuszczak på hans trøje :p
United DK
30-07-2007, 22:12
Spørgsmålet er, om man ikke bare skal give Kuszczak en trøje, hvor der kun står 29 på ryggen, for han navn er jo ikke det nemmeste. :D
Hej
Tak for svarerne. Så var det kampen mod Crewe Alexandra den 25. oktober at Tomasz Kuszczak spillede med trøje med Zuszczak på.
Jeg husker at kommentatoren sagde, at der måtte være en der havde røde øre, når han kunne lave sådan en fejl.
Danielsen
30-07-2007, 22:24
Hej
Tak for svarerne. Så var det kampen mod Crewe Alexandra den 25. oktober at Tomasz Kuszczak spillede med trøje med Zuszczak på.
Jeg husker at kommentatoren sagde, at der måtte være en der havde røde øre, når han kunne lave sådan en fejl.
Nå, ja, det er rigtigt :lolol:
Spørgsmålet er, om man ikke bare skal give Kuszczak en trøje, hvor der kun står 29 på ryggen, for han navn er jo ikke det nemmeste.
Man kunne også bare gøre som de kære brasilianere og give ham et kælenavn..
Jeg foreslår 'Kuzze, 29' .. :D
HamudiiC
31-07-2007, 01:56
Hvordan i alverden kan man tillade sig at skrive en Manchester United spillers navn forkert på en officiel spilletrøje?
Hl-Glory
31-07-2007, 02:17
Hvordan i alverden kan man tillade sig at skrive en Manchester United spillers navn forkert på en officiel spilletrøje?
ja jeg synes det pinligt, det kan ske.
selvfølgelig det menneskeligt at lave fejl.
men det da en kæmpe fejl ?
Refstrup
31-07-2007, 03:07
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7396
Det kunne godt være Kuszczak eller Smith
Flax_Generous
31-07-2007, 03:21
Der går rygter om at hvis Keane ikke får den målmand han jagter (Craig Gordan der spiller i skotland), så vil han rette fokus mod en lejeaftale med Kuszkzak. Det vil i mine øjne være en ideel aftale for United, idet man slipper for at sidde med 3 gode keepere man ikke under en bænkplads...
Hvor har du læst, at Keane er ved at få fat i Gordon? Det ville være et kæmpe scoop, hvis Keane kunne få ham. Årets køb, uden tvivl. Gordon er allerede en af de bedste målmænd på de britiske øer. Han bliver verdensklasse om et par år, så jeg havde egentlig regnet med, at han kom til en europæisk storklub.
Jeg håber, at Keane får fingre i ham. Det ville være stort for Sunderland. United måtte dog også gerne købe ham og så sælge Tomasz Kuszczak til Sunderland i stedet. Kuszczak er sikkert en yderst kompetent målmand, men Gordon er altså fabelagtig. I hvert fald i de klub- og landskampe, jeg har set. Men det sker næppe. Kuszczak ville næppe være blevet købt for at blive smidt på porten så hurtigt.
el-insaciable
01-08-2007, 00:09
Det har været offentligt kendt, at Keane jagtede Gordon. Han skulle vist have været villig til at give £8-9 mio. (som altså er rigtigt meget for en keeper), men havde ikke held med at få ham til The Black Cats, så jagten er nu indstillet. Keane har selv udtalt, at han ærgede sig over det, men har tillid til sine nuværende keepere.
Hvad syntes i om ham PT??? Jeg syntes han har spillet kanon i de to sidste kampe og jeg er ikke så nervøs for at overlade målet til ham.. det eneste han mangler er evnen til at holde på bolden.. mod roma var der et par gange hvor han tabte den, men han var heldigvis hurtig over den igen.. hva siger i??
Han har været rimelig fin de to kampe han har spillet, men der er stadig plads til forbedringer, og hver gang der skydes på ham, er jeg nervøs. Igår havde han også flere hvor der bliver skudt, og han så tabte den. Han reddede dog mange af boldene igen.
Jeg glæder mig til at se Ben på mål ( no heard fellings for PT) men tror og håber Ben bliver den nye 1'er i United
Aquarium
03-10-2007, 19:35
Jeg glæder mig til at se Ben på mål ( no heard fellings for PT) men tror og håber Ben bliver den nye 1'er i United
Hvem er PT og hvem er PIG som jeg har set bliver skrevet foer. han hedder altsaa tomasz kuzczak eller TK. PT tror jeg staar for "paa nuvaerende tidspunkt" ;)
United DK
03-10-2007, 19:41
hvem er PIG
PIG = Pole in goal
Aquarium
09-10-2007, 04:42
PIG = Pole in goal
HAHAHAHAH Nice!
Jeg er faktisk meget glad for at vi har ham. hans reflekser er jo overnaturlige. Jeg synes han skal have mere spilletid! det er så syndt for ham at stå i andre keepers skygge når han er så god!
http://www.youtube.com/watch?v=kAFraZbR49s
Glory Man United
09-10-2007, 07:48
Han må da være Eurapas bedste 3. målmand :D
Han må da være Eurapas bedste 3. målmand
så er man vist også ret så stor en united-fan nå man kan mene det hehe
Glory Man United
09-10-2007, 09:37
Giv mig en målmand, som er 3. valg, og som er bedre.....
Måske Stephan Andersen på det danske landshold??? :lolol:
Tror du får svært ved at nævne en mester!
Hvem skulle være bedre? Hilario (hvis han da stadig står der... :confused:) i Chelsea? VDS er vores første målmand, og jeg tror på sigt, når han bliver klar, at Foster bliver anden målmand - hvor så at Kuzczak bliver 3. målmand - derfor må han være verdens bedste 3. målmand :D
Don Kafai
09-10-2007, 09:51
Han må da være Eurapas bedste 3. målmand :D
Hvem siger han er 3. målmand?
I mine øjne er han da foran i hierarkiet i forhold til Foster, der absolut intet (endnu) har bevist. Han har noget at skulle slå når han kommer igen fra sin skade.
schousboe9
09-10-2007, 10:16
I mine øjne er han da foran i hierarkiet i forhold til Foster, der absolut intet (endnu) har bevist. Han har noget at skulle slå når han kommer igen fra sin skade.
Det er svært at sige, hvem der bliver 2.- og 3.-valg, men at sige Foster "absolut intet har vist" er lige i overkanten. Han var Watfords klart bedste de to sæsoner han var der, så selvom han ikke har vist noget endnu for United, af gode grunde, synes jeg han må kandidere til at over tage VDS's plads på lang sigt.
Han bliver også helt sikkert Englands 1.-valg inden længe med den stodder de har pt.! :)
Glory Man United
09-10-2007, 10:18
Det siger jeg ;)
Du har ret i at han endnu ikke har bevist noget endnu (for United, vel at mærke), men jeg synes at potientalet er større, og tror på længere sigt at han kommer foran Kuszczak...
Det er svært at sige, hvem der bliver 2.- og 3.-valg, men at sige Foster "absolut intet har vist" er lige i overkanten. Han var Watfords klart bedste de to sæsoner han var der, så selvom han ikke har vist noget endnu for United, af gode grunde, synes jeg han må kandidere til at over tage VDS's plads på lang sigt.
Han bliver også helt sikkert Englands 1.-valg inden længe med den stodder de har pt.! :)
Tror også at Foster kommer foran Dropinson på det Engelske landshold, når han engang kommer tilbage fra skaden og kommer i form! Han har i hvert fald, helt klart potientalet - det beviste han i sidste sæson
schousboe9
09-10-2007, 10:26
Speak of the Devil: :)
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=59851
Men tilbage til topic...
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8900
Den havde jeg ikke lige set komme.. Jeg så gerne at vi solgte TK.. Jeg er ligeglad for klubbens skyld, men det skulle være for hans egen skyld, da jeg helt klart mener vi skal bruge Foster som reserve, hvilket noget måske så kunne tyde på at vi ikke vælger at gøre..
ChristianR
31-05-2008, 10:42
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8900
Den havde jeg ikke lige set komme.. Jeg så gerne at vi solgte TK.. Jeg er ligeglad for klubbens skyld, men det skulle være for hans egen skyld, da jeg helt klart mener vi skal bruge Foster som reserve, hvilket noget måske så kunne tyde på at vi ikke vælger at gøre..
Det er jo nok set i lyset af Van der Sars fremskredne alder? Han har vel ikke meget mere end en enkelt sæson tilbage i benene.
United-Allan33
31-05-2008, 11:16
Jeg må indrømme jeg før denne sæson har været meget kritisk over for TK, men synes de gange han har fået chancen i denne sæson har forbedret sig væsenligt på de punkter der før var hans svaghed... Jeg vil give GGMU ret i at han klart må være verdens bedste 3. målmand, hvis altså han er 3 målmand...
Fint nok at forlænge med Tomasz! han er en fin reservemålmand, men jeg håber at vi satser på Foster i løbet af den kommende sæson og så kan Tomasz derefter blive reserve for Foster, når Edwin om nogen tid stopper
Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Kuscszak for et hav af kampe her i pre-season kampene. Med Van der Sar og Foster burde der da ikke være plads til ham. Jeg kan overhovedet ikke se hvorfor han i løbet af den kommende sæson skal tage reserveholds kampe fra vores unge målmænd Zieler og Amos. Og håber da i hvert fald heller ikke han skal have kampe senere i sæsonen. Hver gang van der Sar får en pause skal Foster stå.
Hl-Glory
05-08-2008, 20:24
Er jeg den eneste der ikke forstår hvorfor Kuscszak for et hav af kampe her i pre-season kampene. Med Van der Sar og Foster burde der da ikke være plads til ham. Jeg kan overhovedet ikke se hvorfor han i løbet af den kommende sæson skal tage reserveholds kampe fra vores unge målmænd Zieler og Amos. Og håber da i hvert fald heller ikke han skal have kampe senere i sæsonen. Hver gang van der Sar får en pause skal Foster stå.
Kan godt følge dig, men synes det skal med Kuszczak har gjort det godt i de her kampe, vi skal også tænke på Fergie ser dem til træningen også mener han Kusszczak har fortjent at vise sit værd.
Don Kafai
05-08-2008, 20:30
Det er med en forudantagelse, at Foster er bedre end Kuszczak. Det er jeg endnu ikke overbevist om, og for mig at se, så er Kuszczak vores andenvalg på posten, uden tvivl.
Det er med en forudantagelse, at Foster er bedre end Kuszczak. Det er jeg endnu ikke overbevist om, og for mig at se, så er Kuszczak vores andenvalg på posten, uden tvivl.
Jeg syntes at de kampe foster har fået igennem tiden, har været rigeligt til at bevise overfor mig at han er bedre end TK.. Han udstråler så meget ro og selvtillid, hvilket jeg mener er meget vigtigt, og så står han bare godt.. TK er alt for tit usikker i sin boldomgang.. Men okay, det er bare min mening, og kan også godt se hvordan man kan argumentere for TK, men jeg mener bare ikke han er bedst af de to..
Don Kafai
05-08-2008, 20:57
Jeg syntes at de kampe foster har fået igennem tiden, har været rigeligt til at bevise overfor mig at han er bedre end TK.. Han udstråler så meget ro og selvtillid, hvilket jeg mener er meget vigtigt, og så står han bare godt.. TK er alt for tit usikker i sin boldomgang.. Men okay, det er bare min mening, og kan også godt se hvordan man kan argumentere for TK, men jeg mener bare ikke han er bedst af de to..
Næ, men ifølge medierne så har Foster jo mere potentiale i hans højre handske, end TK har i hele kroppen. Men ingen af os har rigtig set ham i aktion, udover en kamp mod Derby, hvor han viste, at han havde syge reflekser, men samtidig viste, at han ikke kunne lave et udspark.
Jeg synes TK er en af de bedre 2. målmænd man kunne ønske sig, og han har da vist sig nogenlunde stabil i de små 15 kampe han har spillet. Jeg vil bare gerne se Foster i aktion mere end en gang, før jeg kan slå fast, at han er bedre end Kuszczak. Det er da klart, at en engelsk presse roser et engelsk målmandstalent, når standarderne er Robinson, Carson, James osv
Næ, men ifølge medierne så har Foster jo mere potentiale i hans højre handske, end TK har i hele kroppen. Men ingen af os har rigtig set ham i aktion, udover en kamp mod Derby, hvor han viste, at han havde syge reflekser, men samtidig viste, at han ikke kunne lave et udspark.
Så dårlig syntes ikke Tk er, men vi har da også set ham i en pre-season kamp i denne omgang, og selvom man ikke skal gøre dem til mere end de er, så syntes jeg altså også der at han viste at han er bedre end TK..
ChristianR
05-08-2008, 21:24
Jeg synes TK er en af de bedre 2. målmænd man kunne ønske sig, og han har da vist sig nogenlunde stabil i de små 15 kampe han har spillet. Jeg vil bare gerne se Foster i aktion mere end en gang, før jeg kan slå fast, at han er bedre end Kuszczak. Det er da klart, at en engelsk presse roser et engelsk målmandstalent, når standarderne er Robinson, Carson, James osv
Ville det så ikke være en ide, at lade ham spille netop i forholdsvis ligegyldige preseason-kampe?
Parkohargo
15-09-2008, 12:21
Kuzzen har fået sin kontrakt yderligere forlænget 2 år så den går til 2012 nu. Jeg synes sku ikke han er så ueffen som mange gør ham til herinde. Om han nogensinde bliver førstevalget som målmand tvivler jeg på men som andenmålmand synes jeg han er perfekt. Han har forbedret sit spil men virker stadig lidt usikker og ville være rart hvis han udviste mere ro..
Ingen tvivl om at Foster skal dirigeres ind på posten efter VDS..
Smaakage
15-09-2008, 12:24
Kuzzen har fået sin kontrakt yderligere forlænget 2 år så den går til 2012 nu. Jeg synes sku ikke han er så ueffen som mange gør ham til herinde. Om han nogensinde bliver førstevalget som målmand tvivler jeg på men som andenmålmand synes jeg han er perfekt. Han har forbedret sit spil men virker stadig lidt usikker og ville være rart hvis han udviste mere ro..
Ingen tvivl om at Foster skal dirigeres ind på posten efter VDS..
Kuzzen ? :S Arh der må jeg nok sætte grænsen. Stakkels mand at blive kaldt Kuzzen.
Men mht. hans kontraktforlængelse, så er det en ganske fin ide. Han vil forhåbentligt altid være 2. valg, da jeg ikke mener han har klasse nok til at gå ind og stå for et hold der satser på at vinde PL og CL. Men som 2. valg er han en kanon mand at have på bænken
Jeg kan virkelig ikke se ideen med det. Jeg forstår ikke hvorfor Foster skulle blive hos os da han ikke en gang kan blive anden målmand. Kuszscak gør det udemærket men hvis Foster ikke engang kan for spilletid i cupperne kan jeg ikke så at han får en chance som nummer 1 senere.
Glory Man United
15-09-2008, 12:36
Jeg kan virkelig ikke se ideen med det. Jeg forstår ikke hvorfor Foster skulle blive hos os da han ikke en gang kan blive anden målmand. Kuszscak gør det udemærket men hvis Foster ikke engang kan for spilletid i cupperne kan jeg ikke så at han får en chance som nummer 1 senere.
VDS stopper højest sandsynligt til sommer. Så må PIG og Foster kæmpe om pladsen. Ser ikke noget problem i det :confused:
Foster har jo ikke spillet pga skader....
Kuszczak er og bliver aldrig god nok til at være United-spiller, hverken som førstemålmand eller reserve. Han har forbedret sig minimalt over sine to år i klubben. Komplet uforståeligt træk.
Man kan ikke have en målmand, for hvem det er en præstation at gribe et højt indlæg. Det går simpelthen ikke. Det er lige før, jeg er lidt chokeret over nyheden.
Jurgensen
15-09-2008, 13:25
Kuszczak er og bliver aldrig god nok til at være United-spiller, hverken som førstemålmand eller reserve. Han har forbedret sig minimalt over sine to år i klubben. Komplet uforståeligt træk.
Man kan ikke have en målmand, for hvem det er en præstation at gribe et højt indlæg. Det går simpelthen ikke. Det er lige før, jeg er lidt chokeret over nyheden.
Helt enig. Kan ikke se ideen i at forlænge med ham. For han bliver da aldrig 1 målmand i United. Foster er bedre, og burde IMO allerede nu være 2 målmand.
Jeg synes det er et klogt træk. Modsat jer andre, mener jeg at TK har udviklet sig meget iforhold til hans første sæson i klubben. VDS stopper nok til sommer, og ingen ved vel præcist hvem der er bedst af TK og Foster, så jeg synes det er godt at finde ud af det? TK er heller ikke gammel af en målmand at være, så der er masser af fremtid i ham.
Feldthaus
15-09-2008, 15:03
Synes det er latterligt dem der påstår at han ikke er god nok til at være 2. målmand, for hvis du f.eks. kigger på klubber som real madrid og barca, hvem har de så som 2. målmænd?
TK har jo aldrig fået en reel chance, så det er egentlig lidt svært at sige hvor han står, i forhold til at tage over efter VDS. Det er jo først når han har fået en rigtig chance man kan komme med et endegyldigt svar på dette.
United DK
15-09-2008, 15:29
Man kan ikke have to verdensklasse målmænd, så Kuszczak er en fin reserve, men jeg håber virkelig Ferguson vælger Foster næste sæson, for han er allerede bedre, og har meget større potentiale.
Hl-Glory
15-09-2008, 15:39
Jeg enig med Dines.
Synes TK har udviklet sig, er mere tryg ved at have ham på målet end lige da han kom til klubben.
Han er ung og det ham og foster det skal stå imellem næste sæson, regner jeg hverfald med.
Så det da netop vigtigt vi har papir på dem, men meget foornuftigt at forlænge hans kontrakt :)
Synes det er latterligt dem der påstår at han ikke er god nok til at være 2. målmand, for hvis du f.eks. kigger på klubber som real madrid og barca, hvem har de så som 2. målmænd?
TK har jo aldrig fået en reel chance, så det er egentlig lidt svært at sige hvor han står, i forhold til at tage over efter VDS. Det er jo først når han har fået en rigtig chance man kan komme med et endegyldigt svar på dette.
Man kan ikke forlange, at vi skal have Peter Schmeichel på bænken. Men man kan forlange, at den målmand vi har siddende skal kunne gribe en bold under pres uden problemer. Det kan Kuszczak ikke.
Kuszczak er en fremragende shot stopper, men han har så store mangler i sin indgriben i feltet og spillet med fødderne, at han ikke burde være her. Det er altså ikke en umulig opgave at finde noget bedre.
Feldthaus
15-09-2008, 15:47
Han var meget mere sikker i sidste sæson, og synes den kritik der er af ham, er ret så latterlig. Jeg synes bestemt ikke vi kan klage over at have TK som 2. valg, som 1. valg er det dog tvivlsomt, men som sagt, så er det svært at sige inden han har får en rigtig chance.
At han var noget bedre i sidste sæson er jo heller ikke godt nok, når han var en ren katastrofe i første sæson. West Bromwich er hans niveau, ikke Manchester United.
Cristian9000
15-09-2008, 15:53
Man kan ikke forlange, at vi skal have Peter Schmeichel på bænken. Men man kan forlange, at den målmand vi har siddende skal kunne gribe en bold under pres uden problemer. Det kan Kuszczak ikke.
Kuszczak er en fremragende shot stopper, men han har så store mangler i sin indgriben i feltet og spillet med fødderne, at han ikke burde være her. Det er altså ikke en umulig opgave at finde noget bedre.
Baunie, jeg kunne simpelthen ikke have sagt det bedre selv. Jeg mener at Kuszczak er en kilde til konstant uro i eget felt hver gang der kommer en bold i luften. Læg mærke til når han redder relativt simple skud så taber han ofte bolden, hvorefter han dog får den under kontrol. Han udstråler ikke ligefrem sikkerhed eller klasse.
Heaton og Zieler vil efter min mening være 2 lige så gode alternativer. Hvis det stod til mig havde United nok solgt PIG.
Puha, ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om kontraktforlængelsen.
Jeg er 70% negativ, 30% positiv.
Jeg mener klart at Ben Foster skal overtage efter VDS stopper (her til sommer vel?), og så mener jeg altså godt vi kan have forlænge en bedre reservekeeper. Synes Kuszczak virker utrolig usikker, og skaber problemer ud af ingenting. Desuden er han heller ikke særlig god med bolden.
Men hvis han kan udvikle hans spil, så kunne han godt fungere som reservekeeper. Men jeg er i tvivl, for hans udviklingen stoppede faktisk da han kom til United. Men Uniteds staff må se noget jeg ikke kan :)
Lige et godt øjeblik fra hans debut mod Arsenal:
http://www.youtube.com/watch?v=2OoOlvQnhfo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=2OoOlvQnhfo&feature=related
timberunited
30-09-2008, 12:01
:devill: Forster er for tit skadet, og Tomasz Kuszczak er altså for usikker på indlæg til, at han egner sig til at stå fast mellem stængerne.
Så jeg har også blandede følelser.
Foster er ikke for tit skadet. Han havde en lang alvorlig skade størstedelen af sidste sæson, og er nu uheldigvis ramt af en mindre skade i foden. Intet alvorligt. Så det er jo ikke som med Hargreaves eller Saha, som konstant ragede småskader til sig, og var ude i små perioder af gangen..
Kuszczak er en okay målmand, men mangler stadig de sidste 10% der gør, at man kan se ham som fremtidens nummer 1 for United. Han er dog en udmærket reserve-keeper for United, da han trods alt ikke er så ringe som flere andre klubbers back-up i målet.. Foster skal på et tidspunkt have chancen, for at bevise han kan overtage fra van der Sar, inden vi går i panik og køber en ny målmand.
Cristian9000
21-02-2009, 22:01
Fergie få nu sendt den elendige polak tilbage hvor han hører til, i den polske serie 2. Han har jo tydeligvis ingen timing i hans indgreb og der er ingen kommunikation i de bageste rækker når det er ham der står.
United DK
21-02-2009, 22:13
Er Ben Amos ikke målmand for et af de engelske U-landshold? I såfald har han vel lidt talent, og kan agere reserve i stedet for Kuszczak? Det kan vel ikke blive værre.
Don Kafai
21-02-2009, 22:16
Målet kan da på ingen måde sættes på TK? Det er Nani og Scholes der fucker det op allerede på midten, og Ferdinand der er passiv.
Jeg synes ikke TK spiller en stor kamp, men så dårlig som I gør ham til er han heller ikke. Hvis Fosters seneste præstationer er acceptable, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at TKs også er det.
Nej, han er ikke englænder og har ikke samme romantiske historie bag sig som Foster, men kvalitetsmæssigt ligger de på samme niveau. At det niveau så er for lavt eller lign, er en smagssag, men den ene synes jeg bestemt ikke er bedre end den anden.
United DK
21-02-2009, 22:31
Målet kan da på ingen måde sættes på TK? Det er Nani og Scholes der fucker det op allerede på midten, og Ferdinand der er passiv.
Jeg synes ikke TK spiller en stor kamp, men så dårlig som I gør ham til er han heller ikke. Hvis Fosters seneste præstationer er acceptable, er jeg ikke et sekund i tvivl om, at TKs også er det.
Nej, han er ikke englænder og har ikke samme romantiske historie bag sig som Foster, men kvalitetsmæssigt ligger de på samme niveau. At det niveau så er for lavt eller lign, er en smagssag, men den ene synes jeg bestemt ikke er bedre end den anden.
Det har vi vist diskuteret før, men en ting er også, at de er på samme niveau p.t., noget andet er, at Foster har langt større potentiale, og det er næppe tilfældigt, at Foster får de sjove kampe, bl.a. Liga Cup-finalen på søndag.
Don Kafai
21-02-2009, 22:40
Det har vi vist diskuteret før, men en ting er også, at de er på samme niveau p.t., noget andet er, at Foster har langt større potentiale, og det er næppe tilfældigt, at Foster får de sjove kampe, bl.a. Liga Cup-finalen på søndag.
Uden tvivl, at Foster har et stort potentiale.
Men inden han på nogen måde viser positive tegn på udvikling, er det kun ønsketænkning at han skal være Uniteds førstekeeper. Jeg sagde før det var individuelt om man synes de havde niveauet eller ej, og for at være helt ærlig, så kan jeg ikke se hverken TK eller Foster være 1. keeper i United.
Men det er jo så det, der er det skønne ved fodbold, for vi kan ikke rigtig forudsige tingene.
Som skrevet i kamptråden synes jeg ikke PIG har noget at lave derude i feltet når Rio stadig følger sin mand. Det er rigtigt at den egentlige fejl som giver målet er Scholes og Nani's skyld (vel mest Scholes eftersom det er ham der kan se at Nani får en modstander i ryggen - og åbenbart ikke gør opmærksom på det), men det ændrer jo ikke på at det stadig kunne have været undgået. Hvis PIG var blevet i sit mål havde Cruz ikke haft nogen mulighed for at score i den vinkel Rio havde presset ham ud i.
Mht. Foster vs TK så er det svært at sige - Foster har jo længe vist at han har talent til at blive en virkelig god målmand, men han har haft et par skader som har sat ham tilbage. Jeg synes dog generelt at PIG virker meget usikker i sine indgreb (ikke kun kampen i dag), men det er jo langt hen af vejen en smagssag som er umulig at debatere.
Ligesom dig har jeg pt. svært ved at se nogen af dem stå hver uge for United - men hvis en af dem skal gøre det er jeg ikke meget i tvivl om at det skal være Foster. PIG virker som om at han har nået sit potentiale, mens jeg tror at Foster stadig har mere i sig. Men som du også siger - så er det kun gætteri på nuværende tidspunkt.
@ United DK
Ben Amos fylder først 19 om nogle måneder, så det ville vist være lidt tidligt at bruge ham når vi trods alt har TK og Foster som uanset kritik er ganske udmærket målmænd.
Synes at det er lidt sjovt at hver gang TK har stået på kassen i en kamp, så diskuteres hans niveau efter kampen! Er helt enig med dem der mener at han IKKE er god nok.. hans indgreb, kommunikation, og generelle udstråling er for dårlig...
Der er mange andre keepere i PL som er langt bedre end ham.. ellers er Kameni vel snart klar til at årøve lykken?
Men Foster er manden der pt. skal tage over efter VDS IMO.. tillykke med sejren idag drenge - en lille scouser fuck-up imorgen og weekenden er fuldendt:devilll:
Synes at det er lidt sjovt at hver gang TK har stået på kassen i en kamp, så diskuteres hans niveau efter kampen! Er helt enig med dem der mener at han IKKE er god nok.. hans indgreb, kommunikation, og generelle udstråling er for dårlig...
Han er jo også kun reserve målmand - og til det job synes jeg nu ikke han er så dårlig. Jeg synes bare at vi har en bedre reserve målmand i form af Foster.
Som skrevet i kamptråden synes jeg ikke PIG har noget at lave derude i feltet når Rio stadig følger sin mand. Det er rigtigt at den egentlige fejl som giver målet er Scholes og Nani's skyld (vel mest Scholes eftersom det er ham der kan se at Nani får en modstander i ryggen - og åbenbart ikke gør opmærksom på det), men det ændrer jo ikke på at det stadig kunne have været undgået. Hvis PIG var blevet i sit mål havde Cruz ikke haft nogen mulighed for at score i den vinkel Rio havde presset ham ud i.
Spot on ! ;)
IMO har manden ingenting at lave i United trøjen eftersom han slet ikke er blevet bedre gennem hans United tid - tværtimod
Ferdinand er da ved at få Santa Cruz ud i en en relativt ringe vinkel, da Kuszczak pludselig kaster sig ned og blokerer for Rio i stedet for Santa Cruz. Han er alt for ivrig.
Fletcherfan
22-02-2009, 04:47
TK er under ingenomstændigheder god nok til United, hverken som 1. eller 2. målmand... I United skal han ikke være mere end 3. målmand... For han er helt afgjort alt, alt, alt, alt for dårlig...
Om Foster skal er bedre eller ej eller om han er VDS' afløser er svært at sige... Men for at være ærlig så har han stået ganske udmærket i de kampe han har fået chancen... Men siden TK får flere kampe så tvivler jeg rigtig MEGET om han har klassen til at være United's nr. 1... For at blive førstemålmand skal man ihvertfald være laaaangt foran TK... og det virker det altså ikke til, at Foster er... Så vil jeg hellere, at United enten satte Amos i mål når VDS stopper eller giver enormt mange penge for Casillas... Han sååå supergod... Uden tvivl verdens bedste...
Det man kan sige med målet igår er at det ikke er et drop på nogen måde, men han kunne have gjort et par ting anderledes, og have gjort det nemmere for ham selv at redde bolden. For det første er rio oppe på siden af santa cruz og presser ham ud i siden, så derfor behøver TK ikke helt ud i kæppene på ham også. Og desuden skal han blive på benene noget længere. Han sælger sig selv alt for hurtigt, for med rios pres ud i banen, ville santa cruz have en noget mindre vinkel at skyde på, men den vinkel blev jo til et åbent mål, da han kunne afdrible på rio og tk i én bevægelse. Var han blevet oppe, og havde sidesteppet med over i målet efterhånden som santa cruz trak udaf, så kunne Tk have store muligheder for en "rutineredning". Med mindre santa cruz så havde kunne dreje den i stik modsatte hjørne, men så må man bare tage hatten af.
Men men men Nani og scholes kunne jo også bare have været enige
Det er ikke et drop af TK, men han kunne have gjort ting anderledes og bedre. Først og fremmest er det skidt af Nani og Scholes inde på midtbanen, men da Ooijer spiller den ned til Santa Cruz, skal TK altså ikke gå ud i. Han skal blive på stregen, for Rio presser ham hårdt i situationen og det er en spids vinkel. Havde han blevet på stregen, ville det være meget sværre for Santa Cruz at score, så jeg mener, at han har sin andel i målet, men det var ikke et decideret drop. Han laver tilgengæld også en god redning senere, da han Nelson skyder på stolpen og han så redder på Dioufs returskud.
SantasLittleHelper
22-02-2009, 10:55
Det er ikke et drop af TK, men han kunne have gjort ting anderledes og bedre. Først og fremmest er det skidt af Nani og Scholes inde på midtbanen, men da Ooijer spiller den ned til Santa Cruz, skal TK altså ikke gå ud i. Han skal blive på stregen, for Rio presser ham hårdt i situationen og det er en spids vinkel. Havde han blevet på stregen, ville det være meget sværre for Santa Cruz at score, så jeg mener, at han har sin andel i målet, men det var ikke et decideret drop. Han laver tilgengæld også en god redning senere, da han Nelson skyder på stolpen og han så redder på Dioufs returskud.
Jeg synes faktisk, at han gør det fint ved at gå ud for at lukke vinklen og gøre målet mindre. Der hvor han går galt i byen er fordi han smider sig (kuriøst nok ind i Rio), hvilket virker meget urutineret. Han skal bare blive på benene og følge Santa Cruz ud mod mållinien og så havde det været meget sværere for Santa Cruz at score. Jeg synes det meste af skylden ligger på TK, men Rio, Nani og Scholes kan heller ikke se sig helt fri i den situation.
Mafia Boss
22-02-2009, 11:04
TK har meget potientiale, men han har ikke fået vist det i de vigtige kampe han får lov til at spille. Han laver for mange fejl og hvis man ikke kan gribe bolden når den er i luften(Feks ved et hjørnespark) så har man ingen fremitd i verdens bedste klub.
Men jeg syntes at Foster er meget bedre end TK men Foster har heller ikke kvaliteterne og formen ( i øjeblikket) til at være 1. målmand for United. Han er for tit skadet. Når han så endelig kommer til at spille godt så bliver han skadet.!:(
Jeg synes faktisk, at han gør det fint ved at gå ud for at lukke vinklen og gøre målet mindre. Der hvor han går galt i byen er fordi han smider sig (kuriøst nok ind i Rio), hvilket virker meget urutineret. Han skal bare blive på benene og følge Santa Cruz ud mod mållinien og så havde det været meget sværere for Santa Cruz at score. Jeg synes det meste af skylden ligger på TK, men Rio, Nani og Scholes kan heller ikke se sig helt fri i den situation.
Nu er du jo selv målmand, så du har sikkert mere forstand på det end os andre, men som jeg ser det, ligner det, at Rio har styr på ham og Santa Cruz ville få svært ved at komme til afslutning fra den vinkel. Alt i alt ser TKs handling for urutineret og usikker ud - og jeg tror helt sikkert at Foster, er anden målmand efter Van Der Sar taget TKs præstationer igår og mod Derby i ligacuppen med.
timberunited
19-03-2009, 09:55
:devill: Jeg synes, vi skal. Jeg kunne godt tænke mig en Solskjær på målstregen. Forstået på den måde. En mand vi hiver ind, mens han er frossen som en poulard, og som omgående præsterer som en reservehåndboldmålmand, der klarer et straffekast. Simpelthen fordi den slags situationer opstår i kampe på højt niveau.
Jeg mener, Mr. K. har fået de chancer, han skal have. Og da der nu er interesse for ham ude i Europa. Hvorfor så ikke slippe ham. Tomasz Kuszczak er en middelgod og rimelig solid målmand, hvis han spiller hver uge. Fortjener K. ikke også at kunne komme ind i en god proces i en anden klub?
Han er vel nummer tre efterhånden, så hvorfor ikke få et spændende navn ind? :devilll: Der sidder en mand med gode gener i et andet sted i Manchester. Derudover er der flere talentfulde tyske målmænd, og så skal det være en lidt mere erfaren, så synes jeg, at 25-årige Kameni fra Espanyol er spændende.
http://www.bold.dk/nyt/United-keeper-gaar-i-flaesket-paa-van-der-Sar
Om han er usympatisk ved jeg ikke, men derfor synes jeg nu at det er forkert af Kuzzen og smide den kommentar i offenligt rumt. Mon ikke det for konsekvenser?
EDIT: Og håber/tror bestemt ikke han er i spil som afløser for VDS.
Martinsen
06-11-2009, 08:33
Mærkelig at de polakker ikke kan holde deres kæft! Total unødvendig kommentar og så lige op til en kamp ude mod Chelsea. Tåbe. Jeg håber det får hårde konsekvenser for ham.
Underlig kommentar fra TK.. Det er da sådan noget man plejer at tage internt, men okay, jeg har heller aldrig set ham som arvetager af van der Sars plads.. (:
dannigizmo
06-11-2009, 08:44
http://www.bold.dk/nyt/United-keeper-gaar-i-flaesket-paa-van-der-Sar
Om han er usympatisk ved jeg ikke, men derfor synes jeg nu at det er forkert af Kuzzen og smide den kommentar i offenligt rumt. Mon ikke det for konsekvenser?
EDIT: Og håber/tror bestemt ikke han er i spil som afløser for VDS.
Er vores nyheder ikke gode nok? Og så endda syv timer før bold.dk? :(
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10847
Meget mærkelig udtalelse af Kuszczak. Det giver absolut ingen mening, og jeg tror personligt på, at det kan blive slutningen på hans United-karriere. I hvert fald, hvis Fergie følger den hårde linje, der tidligere er blevet lagt.
Jeg har den generelle fornemmelse, at Kuszczak tror han er en hel del bedre, end han reelt set er.
Hver evig eneste gang han udtaler sig, så handler det om han snart skal have spilletid, at han er blandt verdens tre bedste målmænd og at livet er så uretfærdigt.
Forhåbentlig bliver han ikke lige så svær at komme af med som i mine FM-spiil, hvor ingen gider betale 3 mio. pund for ham. Det spil er realistisk ud til fingerspidserne :D
Ja, dejligt at se i på OT.dk er hurtig ude med united nyheder ift. de andre danske medier.. Der er dog ufattelig mange, der linker til bold.dk selvom i 9/10 gange har haft nyheden oppe et par timer før :P
Anyway. Hvis kuzzen har prøvet at snakke med Sar om det flere gange, kan man jo godt forstå hans frustrationer. Dog er pressen, jo ikke det rigtige sted at gå hen.. Han må tage den med fergie, trænerne, eller anføren..
Timingen er elendig - men heldigvis er han så langt nede i heirakiet at jeg ik tror det får den mindste betydning.
Forhåbentlig bliver han ikke lige så svær at komme af med som i mine FM-spiil, hvor ingen gider betale 3 mio. pund for ham. Det spil er realistisk ud til fingerspidserne :D
Du kan få rimelig gode penge ved at leje ham ud ;)
- Hvis du vil have en klasse målmand efter VDS, så køb akinfeev. Han koster omkring 125mill , og er ung og mega go.
SORRY FOR DET LILLE SIDESPOR
Er vores nyheder ikke gode nok? Og så endda syv timer før bold.dk? :(
http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=149833&postcount=1195
Undskyld! :( jeg må til at tage mig sammen!
Nyheden på bold var nu også af en vis kvalitet ;)
Dum, dum udtalelse fra TK. Han burde have taget den internt med VDS, og hvis det ikke kunne lse noget, skulle han have taget kampen op i stedet - nu bliver det nok i stedet afslutningen på hans tid i klubben.
Det er åbenbart typisk polakker at komme med tåbelige udtalelse...
Stuhrdrengen
06-11-2009, 14:00
Han har allerede fået at vide, at hans fremtid i United er ikke-eksisterende. Vil vædde en million på, at United har en aftale klar med CSKA målmanden som kommer til vinter.
Rygtet om problemer mellem VDS og TK er afvist af Fergie.
Danielsen
06-11-2009, 14:51
Fergie pröver og glatte det lidt ud: http://united.no/united/nyheter/nyheter/bare_oppspinn
Nu så jeg ikke selv det interview med kusz., så kan ikke sige hvordan man skal tolke det...
Fucking Polak.. Er TK og Onyzko venner? han kan da få nogle gode råd af ham ! De taler i det mindste samme sprog
United DK
06-11-2009, 15:06
Nyheden på bold var nu også af en vis kvalitet ;)
Der er jeg så dybt uenig. Det er på grænsen til at være et journalistisk makværk.
For at vende Kuszczaks udtalelse, så er det jo direkte tåbeligt, at lufte sådan noget i pressen. Det virker som om, at han ikke tør tage snakken med VDS personligt, og i stedet vælger den nemme løsning, ved at udstille ham i pressen, som værende en arrogant nar.
Danielsen
06-11-2009, 15:16
Fucking Polak.. Er TK og Onyzko venner? han kan da få nogle gode råd af ham ! De taler i det mindste samme sprog
Er det ikke pisse ligegyltigt hvor manden kommer fra?
Han har allerede fået at vide, at hans fremtid i United er ikke-eksisterende. Vil vædde en million på, at United har en aftale klar med CSKA målmanden som kommer til vinter.
Jeg vil gerne vædde med dig :titte: Hvis United køber Akinfeev, bliver det tidligst til sommer.
Jeg vil gerne vædde med dig :titte: Hvis United køber Akinfeev, bliver det tidligst til sommer.
Det væddemål er jeg også med på. Tidligst sommer, men tror ikke at det bliver ham.
Tror Fergie vælger en ældre målmand og en målmand som er højere.
Jeg står tilfældigvis og mangler en million så det væddemål tager jeg også! (og enig)
United-Allan33
06-11-2009, 17:51
Er det ikke pisse ligegyltigt hvor manden kommer fra?
Har du været på månen en uge?? siden du ikke kan fange den?? Fuclking Polak har INTET med racisme at gøre I(hvilket du selvfølgelig fisker efter) DEt har noget at gøre med en vis målmands bog som sjovt nok hedder Fucking Polak.. Og da begge er fra Polen så er det da meget naturligt at trække en paralle... Så stop med at se racisme overalt, det er til at brække sig over...
ChristianR
06-11-2009, 18:14
Har du været på månen en uge?? siden du ikke kan fange den?? Fuclking Polak har INTET med racisme at gøre I(hvilket du selvfølgelig fisker efter) DEt har noget at gøre med en vis målmands bog som sjovt nok hedder Fucking Polak.. Og da begge er fra Polen så er det da meget naturligt at trække en paralle... Så stop med at se racisme overalt, det er til at brække sig over...
Er du OGSÅ racist? Puhha...
EDIT: Jeg må hellere nå at tilføje en smiley, før vi vi blir uvenner... here goes: :D
United-Allan33
06-11-2009, 18:36
Er du OGSÅ racist? Puhha...
Om jeg er racist eller ej har ingen betydning, men Hald's indlæg har intet med racisme at gøre, man kan jo ikke skrive noget uden folk opfatter det som racisme... havde onysho ikke lige udgivet bogen "Fucking Polak" så kunne jeg forstå det, men Hald gør endda opmærksom på det ved at nævne Onysho, og så burde man nok kunne lægge 2 og 2 sammen.. istedet for bare at læse det første og så gå amok med beskyldninger om racisme.. men det kan jo være han har været på månen og ikke hørt om BOGEN "Fucking Polak"
ChristianR
06-11-2009, 18:40
Om jeg er racist eller ej har ingen betydning, men Hald's indlæg har intet med racisme at gøre, man kan jo ikke skrive noget uden folk opfatter det som racisme... havde onysho ikke lige udgivet bogen "Fucking Polak" så kunne jeg forstå det, men Hald gør endda opmærksom på det ved at nævne Onysho, og så burde man nok kunne lægge 2 og 2 sammen.. istedet for bare at læse det første og så gå amok med beskyldninger om racisme.. men det kan jo være han har været på månen og ikke hørt om BOGEN "Fucking Polak"
Præcis... Det var nu også mest i sjov. Jeg er enig i, at man skal have lov at komme med sjove og ikke mindst relevante bemærkninger uden at blive skudt ned og belært om politisk korrekthed.
Danielsen
06-11-2009, 19:31
Jeg er totalt ligeglad med hvad der sker i dansk fodbold. Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor det betyder noget hvor manden kommer fra.
ChristianR
06-11-2009, 19:39
Jeg er totalt ligeglad med hvad der sker i dansk fodbold. Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor det betyder noget hvor manden kommer fra.
Hvis du stadig ikke har forstået referencen med Polen/polak skal jeg da med glæde hjælpe dig.
Polakken "Kuzchfdsdfsfdsak" leverer nogle meget dumme udtalelser, som bringer negativt mediefokus til klubben. (Og i øvrigt umidelbart kunne bringe hans egen position i klubben i fare)...
... I præcis samme uge, hvor Polakken Onyzsko udgiver en bog "Fucking Polak" som er proppet med meget dumme udtalelser, som bringer negativt mediefokus til klubben - Og som i øvrigt kostede ham en fyreseddel.
I mine øjne er referencen soleklar, og en fin og nem hentydning til den semilære episode, der ligger lige til højrebenet er da netop...: "Fucking Polak"
United-Allan33
06-11-2009, 19:45
Nu har Onyszkos bog ikke kun vagt rører i den danske
fodbold verden, men i alle nyheder, så du må godt nok have været langt væk hvis du ikke har hørt om bogen.
At du stadig ikke har fattet at det INTET har med hvor TK kommer fra, men bare et udemærket forsøg på være sjov, er nærmest sørgeligt!!! Men ja det kan være ligegyldigt hvor han kommer fra, men det var jo heller ikke ment sådan
Danielsen
06-11-2009, 20:21
Nu har Onyszkos bog ikke kun vagt rører i den danske
fodbold verden, men i alle nyheder, så du må godt nok have været langt væk hvis du ikke har hørt om bogen.
At du stadig ikke har fattet at det INTET har med hvor TK kommer fra, men bare et udemærket forsøg på være sjov, er nærmest sørgeligt!!! Men ja det kan være ligegyldigt hvor han kommer fra, men det var jo heller ikke ment sådan
Fint så er vi enig.
Og jo jeg har da hört om Onyszko bogen....men det betyder jo ikke alle der kommer fra polen er idioter ;)
United-Allan33
06-11-2009, 23:58
Fint så er vi enig.
Og jo jeg har da hört om Onyszko bogen....men det betyder jo ikke alle der kommer fra polen er idioter ;)
Har han sagt det?? Igen ser du ting som ikke er der... Kom nu ind i kampen, og indse at man godt kan sige noget negativt om udlændinge uden det er racistisk
Så blev en fjer vist til fem høns (har tjekket forsiden på ot.dk)
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-afviser-maalmandskrig
unitedforreal
07-11-2009, 13:04
Han ved jo godt at hans fremtid i united var over alligevel. Så tror bare han tabte hovedet lidt.
pt er det VDS>Foster>en ny målmand > Kuszczak
Så under alle omstændigheder, så er han fortid.
TK er færdig til sommer, det er jeg sikker på. Jeg har ikke set interviewet med ham, men ihvertfald er det noget underligt noget at sige, om det så var en joke eller ej? - Derudover er TK nok snart træt af at være 3. valg og stortset aldrig spille. Han er 27 år, og kan spille i mange klubber, så mon ikke, at han hellere vil videre til sommer - især hvis VDS tager et år mere.
Danielsen
07-11-2009, 14:15
Så blev en fjer vist til fem høns (har tjekket forsiden på ot.dk)
http://www.bold.dk/nyt/Ferguson-afviser-maalmandskrig
Det har du åbenbart ikke ;)
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10848
Det har du åbenbart ikke ;)
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10848
:lolol: røde ører!
Danielsen
07-11-2009, 15:03
:lolol: røde ører!
Hehe :) altid noget de er röde ;)
Stuhrdrengen
07-11-2009, 17:33
Det væddemål er jeg også med på. Tidligst sommer, men tror ikke at det bliver ham.
Tror Fergie vælger en ældre målmand og en målmand som er højere.
Jeg står tilfældigvis og mangler en million så det væddemål tager jeg også! (og enig)
Jamen, det er så i orden :lolol: det vil sige, at jeg har 3 mio. ude og rulle.. kan godt være, jeg lige vil se nogle bankudskrifter inden væddemålene er godkendte herfra..
Nej, det kan godt være i får ret, men personligt tror jeg sagtens man kan hente ham allerede om 8 uger. Ikke mindst fordi den russiske liga jo slutter her i november. Det ville også give god mening, hvis han skulle nå og spille sig ind inden VDS evt. stopper til sommer.
Tomasz Kuszczak.
Sikke en præstation han lagde for dagen mod Portsmouth, jeg var virkelig imponeret. Det var mere end jeg har set fra Ben Foster overhovedet enten i United eller Watford.
Alle snakker om at vi skal ud og have Akinfeev, og ja det ville selvfølgelig være en god ide, men kan vi ikke lige få lov til at teste Tomasz Kuszczak lidt mere af inden vi bestemmer os helt? Synes aldrig rigtig han har fået chancen i flere kampe i streg ligesom Ben Foster har fået, og kan muligvis med det han præsterede mod 'Pompey' blive givet en ny chance.
Tomasz Kuszczak ind
Ben Foster ud (af klubben ...)
Don Kafai
30-11-2009, 08:09
Jeg har aldrig fået bevis for, hvorfor Foster var foran TK i køen. Han er englænder og har en askepot-historie, ja, men som Ferguson udtalte forleden, så er det præstationerne på banen der tæller når man er Man Utd.
Ikke at jeg mener TK er vores fremtidige målmand. Han er dog meget mere stabil i sit spil, omend han ikke laver feberredninger som dem Foster lavede mod Arsenal, Tottenham osv.
Vores nye målmand skal komme udefra. At det ikke bliver en englænder må man bare leve med.
Glory Man United
30-11-2009, 08:13
En stor kamp fra PIG og så er han nærmest fremtidens mand :whine:
Don Kafai
30-11-2009, 08:19
Ikke at jeg mener TK er vores fremtidige målmand.
En stor kamp fra PIG og så er han nærmest fremtidens mand :whine:
hmmm...
Du udtaler dig desuden ret voldsomt i forhold til du ikke så kampen. Vi kunne have tabt 4-5 hvis det ikke var for TK....
Glory Man United
30-11-2009, 08:23
Kunne være jeg havde optaget den??? Det har jeg så ikke ;), men om han så havde taget 24 friløbere, så virker det absurd alligevel....og den var nu ikke møntet på dig specielt Kafai. Jeg ved jo godt, at du eeeeeelsker Foster...
Don Kafai
30-11-2009, 08:29
Jeg ved jo godt, at du eeeeeelsker Foster...
Ja! Fergie skal satse på ham, og finansiere det med et Berbatov-salg.
Ej, jeg er enig med dig i, at stemningen ret hurtigt kan ende, og dropper TK i Wolfsburg så vi taber gruppen, tror jeg ikke der er så mange der forguder ham mere.
Jeg ved ikke om TK eller Foster på sigt kan blive førsteholdskeepere i United, de har begge noget potentiale og er unge, så det kan sagtens lade sig gøre, men forholder vi os til her og nu, så har ingen af dem vist United-klasse. Derfor kommer vds' afløser udefra. Alt kan dog ske i fodbold.
United DK
30-11-2009, 15:57
Hverken Kuszczak eller Foster er gode nok.
Jeg troede (eller håbede) på Foster, helt sikkert fordi han er englænder, og det skal ikke være nogen hemmelighed (hvilket det måske heller ikke er), at jeg vægter nationalitet højt, men jeg må jo erkende, at han ikke slog til, og senest mod Besiktas så han heller ikke for skarp ud, selvom bolden bliver rettet lidt af. Jeg har så sammentidig altid ment, at Kuszczak ikke var god nok, og hvis vi gav ham ligeså meget tillid, som Foster fik i starten af sæsonen, så ville han også falde igennem. Det virker også mærkeligt, at han ikke engang er på det polske landshold, når nu Boruc har gjort sig upopulær hos både Beenhakker, og den nyudnævnte landstræner Franciszek Smuda. Det er jo ikke fordi Polen vælter i fantastiske målmænd, medmindre man vægter Arsenal og Celtic-reserverne Fabianski og Zaluska højt.
Der skal en ny ind, ikke nødvendigvis med det samme, men det er jo så fordi man ikke ved, om VDS har tænkt sig at tage 10 år mere.
Parkohargo
18-12-2009, 09:37
Det er egentlig lidt bemærkelsesværdigt. Især når man tænker på hvilket forsvar der har stået foran ham.
Tomasz Kuszczak is currently enjoying a sustained run in the United side. These are the team's results since 28 November when he made his first league start of 2009/10:
28 Nov - Portsmouth 4-1 (League, A)
01 Dec - Tottenham 2-0 (Carling Cup, H)
05 Dec - West Ham 4-0 (League, A)
08 Dec - Wolfsburg 3-1 (Champs Lge, A)
12 Dec - Aston Villa 0-1 (League, H)
15 Dec - Wolves 3-0 (League, H)
Nogen der har statistikken på Foster da han stod for os!?:lolol:
Jeg siger ikke at jeg forguder TK MEN, han gør det trodsalt bedre end Foster og virker ikke noget nær så nervøs som når Foster står på mål. Det handler om at kunne give den nødvendige ro i den bagerste kæde og det kan TK langt bedre end BF efter min mening.
Mikey-boy
18-12-2009, 09:45
Ja, han har gjort det godt nok ham Kuzzen, meget bedre end jeg havde håbet. Han skal bare fortsætte sin gode stime, så blir han ligeså god som Schmeichel :D
De mål han har lukket ind har man ikke kunnet klandre ham for så han har også imponeret mig.
Nogen der har statistikken på Foster da han stod for os!?
09-08-2009 FA Community Shield Chelsea 2-2 Man Utd
16-08-2009 English Premier Man Utd 1-0 Birmingham
19-08-2009 English Premier Burnley 1-0 Man Utd
22-08-2009 English Premier Wigan 0-5 Man Utd
29-08-2009 English Premier Man Utd 2-1 Arsenal
12-09-2009 English Premier Tottenham 1-3 Man Utd
15-09-2009 European Cup Besiktas 0-1 Man Utd
20-09-2009 English Premier Man Utd 4-3 Man City
26-09-2009 English Premier Stoke 0-2 Man Utd
03-10-2009 English Premier Man Utd 2-2 Sunderland
27-10-2009 English League Cup Barnsley 0-2 Man Utd
25-11-2009 European Cup Man Utd 0-1 Besiktas
Mon ikke PIG snart skal slettes fra spillertråden.
At Amos stod igår peger da væsentligt mod at PIG er på vej væk..
MOHoegsted
08-12-2010, 15:36
Mon ikke PIG snart skal slettes fra spillertråden.
At Amos stod igår peger da væsentligt mod at PIG er på vej væk..
Ja men nu tror jeg også Amos har imponeret mere til træning, og tror han har overgået ham i niveau.
Men ja, det er bestemt et lille vink på at han er på vej væk.
Broberry
12-01-2011, 16:34
http://www.bold.dk/nyt/Kuszczak-vil-vaere-foerstekeeper-i-United
Skræmmebillede...
Sambapanda
13-01-2011, 20:24
Jeg synes helt klart at Kuszczak, har overrasket positivt i sit spil.
Men som mange andre ser jeg ham heller ikke, som førsteholdsmålmand :)
Men lige pt. synes jeg at han gør det udemærket, senest mod Liverpool :D
Tror sgu der falder grøn sne før han bliver førstemålmand.
Men en helt igennem fornuftig backup at have. Men det vil han vel, forståeligt nok, ikke blive ved med at finde sig i.
Han kan sagtens blive første målmand. United har forsat ikke overdrevet mange millioner at købe for, hvis de samtidigt risikerer at skulle erstatte Giggs, Neville, M. Owen, Hargreaves og måske Scholes. Dog synes jeg langt fra, han er god nok til et tophold i pl.
Flax_Generous
27-01-2011, 12:29
Fra OptaJoes Twitterprofi (http://twitter.com/OptaJoe)l:
"Only two goalkeepers have a higher save % since start of 2006-07 than Edwin van der Sar (77%). One of them is Peter Cech (78%). The other is Tomasz Kuszczak (82%)"
United DK
27-01-2011, 12:30
Fra OptaJoes Twitterprofi (http://twitter.com/OptaJoe)l:
"Only two goalkeepers have a higher save % since start of 2006-07 than Edwin van der Sar (77%). One of them is Peter Cech (78%). The other is Tomasz Kuszczak (82%)"
Hvor mange kampe har han spillet i den periode?
Flax_Generous
27-01-2011, 12:53
Hvor mange kampe har han spillet i den periode?
Kun 29. Det ændrer dog ikke på, at Kuszczak er den spiller med højeste redningsprocent i Premier League siden 2006.
Man kan dog godt indvende, at shot stopping og redninger aldrig har været hans problem. Det er snarere hans evner med bolden for fødderne, hans indgreb i luften og hans koordination af forsvaret som måske er på et niveau under VDS.
K and the big B
27-01-2011, 13:13
Jeg vil heller ikke have et problem med og give Kuszczak chancen næste år, da jeg stadig vil mene han har bevist mere end Anders Lindegaard. Samtidig mener jeg faktisk manden har stået godt i de kampe han har fået i år, samt kampene han fik i starten af sæsonen sidste år. Hvem ved hvor god han kan blive hvis han får 1. holds kampe regelmæssig? Ud for det jeg har set, har han hvert fald ikke udspillet muligheden!
Glory Man United
20-03-2011, 08:54
Tillykke med de 29. Mon ikke det er sidste gang, du fejrer føsdag hos os?
http://www.bold.dk/nyt/Kuszczak-bekraefter-United-afgang
Ja, det bliver nok hans sidste fødselsdag hos os.
Dahlmann
09-04-2011, 15:48
Jeg savner Raimond Van Der Gouw.. Der var sgu aldrig nogen problemer med ham.. Han accepterede bare at være reserve selvom han var klasse..
Farvel Kuszczak...............længe leve Lindegaard
Kasper United
14-05-2011, 23:07
Farvel Kuszczak...............længe leve Lindegaard
Ja, farvel til Kuszczak. Han har ikke bevist, at han kan blive 1. målmand - når han har fået chancen, har han ikke leveret. Men det vil dog ikke undre mig, hvis han i sin kommende klub vil få succes.
Men det ser ud til, at Lindegaard for posten som 2. målmand efter en ny, forhåbentlig stjernekeeper, som vi køber til sommer.
United DK
14-05-2011, 23:09
Ja, farvel til Kuszczak. Han har ikke bevist, at han kan blive 1. målmand - når han har fået chancen, har han ikke leveret. Men det vil dog ikke undre mig, hvis han i sin kommende klub vil få succes.
Men det ser ud til, at Lindegaard for posten som 2. målmand efter en ny, forhåbentlig stjernekeeper, som vi køber til sommer.
Nej nej, VDS tager en sæson mere, det siger Dines!
Kasper United
14-05-2011, 23:44
Nej nej, VDS tager en sæson mere, det siger Dines!
Det vil "sgu" ;) ikke overraske mig. Hvis jeg husker rigtigt, sagde VDS også i 2008, at han ville stoppe efter 08/09-sæsonen. Men han må da snart mene, det han siger, selvom jeg selvfølgelig håber, at han snupper endnu et år. Han gør det jo forrygende!
schousboe9
15-05-2011, 00:34
Men han har i den grad overbevist om, at han ikke bliver det.
Hvordan har han nogensinde kunne få sig selv til at brokke sig over manglende spilletid? Bortset fra enkelte solide præstationer, har han jo udstillet sit manglende talent hver gang, han har fået chancen.
Nej, du... Pożegnanie, som han jo nok vil sige.
Jeg håber bare van der Sar ombestemmer sig og tager et år mere. En chance for Lindegaard til at suge til sig. For han har den rigtige attitude til at være i United. Kuszczak har ikke grebet chancen når han fik den. Har bare været et tudefjæs over manglende spilletid.
schousboe9
10-06-2011, 19:02
"I haven't spoken with Alex Ferguson," he said.
"He has told me nothing. He never tells me anything. I don't know if I can stick it any more.
"I have some offers and we will see what happens with them.
"I think I will stay in England. I have been in the country for seven years and people here know what I can do."
Ja, hvis han strammede sig bare lidt mere an, ville han nok ligge pænt godt til på assistlisten... :titte:
Dahlmann
29-07-2011, 19:23
Er der nogen der ved noget om Kuzszcak situationen? Er der noget i gærde eller ser han ud til at blive starten af næste sæson? Jeg håber virkelig snart vi kommer af med polakken, det vil være for dumt at have ham tilbage i truppen som 4. målmand når sæsonen starter...
DavidMadsen
29-07-2011, 19:27
Han skal nok blive afskibet på et eller andet tidspunkt. Er mere bekymret for Gibson efterhånden.
Personligt tror jeg først Gibson bliver afskippet når vi er tæt på at have en ny midtbanespiller. Vi har ikke meget bredde inde midt på, og det virker ikke umiddelbart som om Morrison er tæt på at få regelmæssige chancer.
At vi ikke har fået ham solgt endnu kan så også hænge sammen med at ingen gider købe ham. Handlen med Sunderland var vi (klubben) vel egentlig okay friske på at få sat igang.
Troede han ville skifte til West Brom, men de har lige lånt Ben Foster i Birmingham.
United DK
29-07-2011, 21:10
Troede han ville skifte til West Brom, men de har lige lånt Ben Foster i Birmingham.
Det kan være Kuszczak ryger til Birmingham så.
Martinsen
29-07-2011, 21:12
Det kan være Kuszczak ryger til Birmingham så.
Boaz Myhill var en del af Foster handlen, så det tror jeg ikke.
United DK
29-07-2011, 21:30
Boaz Myhill var en del af Foster handlen, så det tror jeg ikke.
Nå, jamen der er jo ikke så mange PL-klubber, der står og mangler en 1. målmand, måske de tre oprykkere.
Arsenal: Wojciech Szczesny
Villa: Shay Given
Blackburn: Paul Robinson
Bolton: Jussi Jaaskelainen
Chelsea: Petr Cech
Everton: Tim Howard
Fulham: Mark Schwarzer
Liverpool: Pepe Reina
City: Joe Hart
United: David de Gea (regner jeg med)
Newcastle: Tim Krul
Norwich: John Ruddy
QPR: Paddy Kenny
Stoke: Asmir Begovic/Thomas Sørensen
Sunderland: Simon Mignolet/Keiren Westwood
Swansea: Jose Moreira
Spurs: Heurelho Gomes/Brad Friedel
West Brom: Ben Foster
Wigan: Ali Al Habsi
Wolves: Wayne Hennessey/Dorus de Vries
Martinsen
29-07-2011, 21:44
Nå, jamen der er jo ikke så mange PL-klubber, der står og mangler en 1. målmand, måske de tre oprykkere.
Næh. Så må vi jo jage ham ud af landet. Var der ikke også nævnt et par bundesliga-klubber i forbindelse med ham en overgang.
Næh. Så må vi jo jage ham ud af landet. Var der ikke også nævnt et par bundesliga-klubber i forbindelse med ham en overgang.
Leverkusen har spurgt efter ham. Ellers synes jeg jeg kan huske at Galatasaray har været kædet sammen med ham.
timberunited
03-08-2011, 09:57
Jeg savner Raimond Van Der Gouw.. Der var sgu aldrig nogen problemer med ham.. Han accepterede bare at være reserve selvom han var klasse..
Nu hænger vi på ham. Men han kan vel udlejes til et hold som mangler en irriterende andenmålmand. Newcastle samler på mærkværdige personligheder. Jeg tror, han hænger fast i rollen som andenmålmand for evigt.
Dette på trods af en helt urealistisk selvopfattelse. :devill: Når han forhåbentlig rejser burde han se en video af sin sidste optræden for os.
Er han overhovedet på vej ud af klubben ?
Jeg synes det har været meget stille omkring ham, i noget tid..
Han viste jo tydeligt i kampen mod blackburn at han bare ikke hører til i United, så troede faktisk det var ham som røg først ud af klubben..
Men hvad tror i Fergie's planer er med ham ?
Jeg undrer mig over hvorfor både Kuzzen og Gibson stadig er i United.
De har jo ikke spillet i pre-season. Måske er det lønkravene der er for høje og som afskrækker andre interesserede klubber?
Kasper United
13-08-2011, 16:17
Er han overhovedet på vej ud af klubben ?
Jeg synes det har været meget stille omkring ham, i noget tid..
Han viste jo tydeligt i kampen mod blackburn at han bare ikke hører til i United, så troede faktisk det var ham som røg først ud af klubben..
Men hvad tror i Fergie's planer er med ham ?
Har også undret mig, men er overbevist om, at han bliver solgt i dette transfervindue. Der er jo trods alt stadig 2½ uge af transfervinduet endnu. Med De Gea, Lindegaard og Amos er keeper pladsen godt dækket ind, selvom De Gea ikke var så sikker i kampen mod Shitty.
Som Bugge har skrevet, var han jo heller ikke med i pre-season, og det er der nok en grund til.
Jeg indrømmer gerne at den gang han blev købt havde jeg store forventninger til ham.. Men for pokker hvor har han skuffet mig big time..
Det er ikke nok at kunne lave tv redninger hver 6 gang..
Og så sejle resten af tiden.. Den mand er alt for usikker..
Om hans fremtid overhovedet ligger i Premier League er svær at sige..
Men han skal sælges, for hans målmandskvaliteter er ikke gode nok til United..
Hvilke klubber har været oppe og vende som hans nye sted ?
Jeg kan ikke se hvorfor, at folk har været skuffede over TK. Han har været en solid 2. målmand siden 2006, og han når han fået chancen, har han gjort det udemærket. Ja, han er elendig med fødderne, men ser man bort fra det, er han en rigtig dygtig målmand, og jeg er sikker på, at han kan få en fin karriere et andet sted, når han får mere spilletid og flere chancer. En målmand skal spille sig varm. Når du får 1 kamp hver 4 måned, er det svært at levere på højeste niveau.
TK er en dygtig keeper, desværre for ham kom han til klubben på et uheldigt tidspunkt med en af verdensbedste målmænd i klubbens historie som 1. valg.
Klubberne ved jo vi gerne vil af med ham og han vil selv gerne væk. Mon ikke klubberne venter til noget nær sidstedagen af transfervinduet med at byde på ham for at presse prisen ned. Netop fordi klubben sikkert vil føle sig presset til en sælge til en given pris for at være sikre på at komme af med ham.
Samme er sikkert aktuelt for Gibson.
Arsenal: Wojciech Szczesny
Villa: Shay Given
Blackburn: Paul Robinson
Bolton: Jussi Jaaskelainen
Chelsea: Petr Cech
Everton: Tim Howard
Fulham: Mark Schwarzer
Liverpool: Pepe Reina
City: Joe Hart
United: David de Gea (regner jeg med)
Newcastle: Tim Krul
Norwich: John Ruddy
QPR: Paddy Kenny
Stoke: Asmir Begovic/Thomas Sørensen
Sunderland: Simon Mignolet/Keiren Westwood
Swansea: Jose Moreira
Spurs: Heurelho Gomes/Brad Friedel
West Brom: Ben Foster
Wigan: Ali Al Habsi
Wolves: Wayne Hennessey/Dorus de Vries
Liverpool kunne godt bruge en ny mand da de har den mest overvurderede keeper nogensinde, hold kæft jeg synes han har et spædt niveau!!!
Martinsen
17-08-2011, 20:01
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13821
Den tror jeg desværre ikke på da de netop har hentet Frazer Forster i Newcastle på sæson langt lån med købsoption. Desværre for ser egentlig gerne bare han forsvinder vi har 3 målmænd der er bedre.
Kasper United
29-08-2011, 21:33
Det har været oppe tidligere i dette transfervindue, men nu lukker det jo snart. Hvad sker der lige med Kuzz? Tror I, at han bliver "nød til at blive", eller hvad? Synes godt nok det virker mærkeligt, at han ikke er solgt endnu.
Har han overhovedet været med til træningen på det seneste?
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3812618/Alex-Ferguson-Wayne-Rooney-is-the-white-Pele.html
I am angry and disappointed with the way I am treated. I had a few good offers. The problem was the club who wanted to sell me for £4m.
Vi burde have gået ned i pris. Han skal jo have løn nu og vi holder på en spiller som ikke er ønsket i klubben.
MOHoegsted
14-09-2011, 09:31
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3812618/Alex-Ferguson-Wayne-Rooney-is-the-white-Pele.html
Vi burde have gået ned i pris. Han skal jo have løn nu og vi holder på en spiller som ikke er ønsket i klubben.
Det ligner ikke United at holde på en spiller, og lade ham "rådne" op.
Men jeg er godt nok ligeglad med ham, har aldrig set ham som United materiale, deriblandt hans så ofte uprofessionelle udtalelser.
Jeg forstår ikke at vi ikke bare solgte ham for en pose pebernødder.
Han har aldrig været mere end en udmærket reservemålmand. Men jeg synes det er ekstremt sjældent at spillere beklager sig over United som Kuzzen gør nu, vi plejer at være gode til at sparke folk ud, både for deres og vores egen skyld.
schousboe9
14-09-2011, 11:02
Han skal da bare klappe kaje fuldstændig. Hvis vi går ud fra, at vi har forlangt de nævnte £4 mio, så er det vist ikke os, der er noget galt med. Det er sgu en meget fornuftig pris for en mand med massevis af Premier League-kampe og europæisk erfaring.
Hvad signal vil en købende klub sende, hvis man mener, det kun er f.eks. £2 mio værd? "Ja, vi vil jo gerne have dig, Tomasz. Meeen vist ikke SÅ meget igen, hva'!?"
En klub som Norwich havde eksempelvis ikke taget skade af at investere de penge i lidt erfaring.
Jeg forstår ikke at vi ikke bare solgte ham for en pose pebernødder.
Han har aldrig været mere end en udmærket reservemålmand. Men jeg synes det er ekstremt sjældent at spillere beklager sig over United som Kuzzen gør nu, vi plejer at være gode til at sparke folk ud, både for deres og vores egen skyld.
Enig...
Hvad er grunden til at man ønsker at beholde en mand i truppen der med garanti ikke får spilletid og samtidig er utilfreds?
Så vidt jeg husker, betalte vi heller ikke ret meget for ham i sin tid. Så hvis han blev solgt for 2-3 mio pund så er det nok en fin handel for alle...
schousboe9
08-11-2011, 10:43
http://www.teamtalk.com/news/2483/7298371/Kuszczak-treated-like-a-slave-
Luk nu r****! Jeg er så møgtræt af fodboldspillere, der omtaler sig selv som 'slaver'!
For det første skulle de måske tage et kig i historiebøgerne, inden de bruger det udtryk, og for det andet så har de kraftstejleme da selv skrevet under på en f***ing kontrakt!
"Hej. Jeg hedder Tomasz og jeg binder mig hermed til Manchester United frem til sommeren 2013(?)". Længere er den ikke. Binder. Der står ikke noget om "... medmindre det viser sig, at jeg rent faktisk er ligeså uduelig, som min gymnastiklærer altid sagde og jeg egentlig aldrig har været det mindste berrettiget til min astronomisk hyre!" Nej. Du har skrevet under, du får din løn, vi får din tid. Lev med det!
edit: De vil jo gerne have sign-on fees og udbetaling hver uge, men så snart vi spiller reservebold og ikke er med i Champions League, så er det ikke så sjov, hva'? F***ing klaphat. Gå dog hjem. Medmindre vi selvfølgelig ikke helt mener, at du har løbet alle de omgange du skulle. For i fodboldmæssig forstand ejer vi dig, så det bestemmer vi suverænt!
Vi skal passe på vi ikke får Amnesty på nakken. Først Ronaldo og nu Kuszczak.
Flet nu kuzzen, Kuz.
Hold det internt i stedet for at skabe dig.
Han vil ikke kritisere Ferguson, men alligevel siger han, at han ikke bekymrer sig om han.. sikke da en klaphat!
Det er ikke så mærkeligt, at han er vranten. Klubben har tydeligvis afskrevet ham, ja, nærmest fremmedgjort ham, og hvad end han gør, vil han ikke komme til at spille i denne sæson. Hvis hans tidligere påstande om, at klubben afviste tilbud, man fandt for nærige, ellers stemmer overens med sandheden, så er det da ikke særligt elegant håndteret af Manchester United.
Martinsen
08-11-2011, 13:38
Der er ikke det fjerneste at sige til manden er frustreret, selvom han godt lige kunne have holdt igen med slavekortet. Jeg var hellere end gerne 4.valg til hans hyre. Men forstår godt det er frustrerende for ham, For 6 måneder siden stod han titelkampen på Ewood Park og nu er han total væk fra holdet.
United-forever
08-11-2011, 14:19
Selvfølgelig er slavekortet da klodset, men man kan da sagtens forstå manden. Og ja ja, han tjener en hulens masse penge og bla bla bla, men de fleste professionelle sportsfolk vil gerne have lov til at gære det de er betalt for - at udøve deres sportsgren. Det synes jeg da på alle mulige måder er en sund og god indstilling at have og jeg kan ikke se hvorfor han skal klandres for det, bare fordi United i sin tid mente han havde fortjent en stor løn ..
Derudover giver det da ikke megen mening at vi vælger ikke at sælge ham for de penge vi nu engang kan få, hvis nu manden får den "astronomiske" løn som folk herinde snakker om. Hvorfor dog ikke slippe af med den udgiftspost til en mand, der tilsyneladende blot er fjerdemålmand og aldrig vil komme i kamp alligevel?
Desuden nævner han jo også at han gerne vil være i spil til EM på hjemmebane for Polen, det kan man vel heller ikke klandre ham for? Noget tyder jo faktisk på at han gerne vil gå ned i løn for at tage til en mindre klub hvor han kan få mere spilletid, hvorfor skal han så høre for den løn United har valgt at tilbyde ham?
Til sidst, til "kritikken" af Ferguson er det vel meget reelt at sige at han føler sig overset/at Fergie ikke bekymrer sig om ham, men at han alligevel ikke føler han kan kritisere ham som manager, da alle ved hvilke fantastiske resultater han opnår. Det ligner dog, som andre også har nævnt, slet ikke Ferguson at lade spillerne blive i klubben så længe at de bliver utilfredse, og behandlingen af PiG virker ikke rigtig typisk for Fergie ..
PatriceEvra3
08-11-2011, 17:06
Hold kæft. Hvis der sidder nogle derude og rent faktisk har prøvet at være slaver, så må de da græmme sig og rive sig håret. Det er da klart at manden vil spille, det forstår vi godt alle sammen. At man på et tidspunkt bliver sat helt af er jo en del af gamet, og det burde man måske tænke over når man skriver under på en kontrakt med en stor klub. Kuzz har slet ikke gjort det godt nok, havde han det var han ikke i den situation.
Men at kalde sig selv en slave må være mangel på intilligens. Selvom de ikke spiller, så har de sgu godt, og mon ikke Kuzz nok skal finde en ny klub. Sådanne udtalelser kan ikke forsvares med at "han vil jo bare gerne spille". Det er at gå langt over stregen at kalde sig selv en slave. Han kan selvfølgelig gos sige at han ikke er tilfreds med situationen, og leder efter en ny klub, men fodboldspillere der betragter sig selv som slaver er sgu brækfremkaldene. Send dem ud i den virkelige verden.
Godt man ikke er professionel fodboldspiller. Det lyder jo helt umenneskeligt..
ChristianR
08-11-2011, 17:52
Hold kæft. Hvis der sidder nogle derude og rendt faktisk har prøvet at være slaver, så må de da græmme sig og rive sig håret.
Ja, man må ikke håbe, der sidder nogen slaver derude og læser bold.dk og andre fodboldnyheder idag :D
PatriceEvra3
08-11-2011, 17:53
Ja, man må ikke håbe, der sidder nogen slaver derude og læser bold.dk og andre fodboldnyheder idag :D
Jeg tror nu godt du ved hvad jeg mener ;)
MOHoegsted
08-11-2011, 18:28
:haha:
Ja, gud forbyde det.
Det ville jo starte et oprør!
Og med de 4 teenage piger jeg har lukket inde i kælderen, så er jeg glad for at de ikke har internet adgang dernede, for så var helvede sgu brudt løs hvis de først havde set Kuzzens udtalelser.
Ja, gud forbyde det.
Og med de 4 teenage piger jeg har lukket inde i kælderen, så er jeg glad for at de ikke har internet adgang dernede, for så var helvede sgu brudt løs hvis de først havde set Kuzzens udtalelser.
:lolol:
Kasper United
08-11-2011, 20:48
Fatter simphelthen ikke, at klubben ikke bare skillede sig af med ham i sommers. Måske fik klubben ikke det tilbud, som der blev håbet på, men det er lige før jeg mener, at han skal ud på en fri transfer. Det er til grin at have ham siddende på bænken og surmule (ja, og han får også løn) - hvilket er meget forståelig i og med, at både Amos, Lindegaard og De Gea står foran i køen til en eneste plads.
Det er vel noget med at Ferguson ikke vil låne spillere ud til Leeds, eller andre historiske rivaler for den sags skyld. Han fik jo ikke nej til at tage til Sheffield eller Doncaster, han måtte bare ikke tage til Leeds. Det skulle da ikke ryste mig om vi har en regel mod at låne spillere ud til klubber med gensidigt usympati. Desuden låner man vel ikke en spiller ud nu når man vil sælge ham til Januar. Kuzzen har altid været lidt af en whiner, og så længe han er på kontrakt og får sin løn skal han sgu holde kæft. Han var 2. målmand lige indtil vi fik Lindegaard og De Gea, så nu må han bare være lidt tålmodig og holde lidt ferie indtil vi kan få ham solgt. Det er jo ikke fordi vi har haft ham låst inde i en kælder i årevis, der har bare ikke været plads til ham på det sidste og så må han sgu vente til vi kan få ham afsat til en pris der ikke er rent gavebod.
http://www.bold.dk/nyt/United-keeper-benaegter-slave-kommentar
ChristianR
10-11-2011, 18:39
Ja, gud forbyde det.
Det var da nogen syge, syge indrømmelser at komme med her på et onlineforum. Een ting er at have kælderen fyldt med sexslaver. Det kan vi alle sætte os ind i. Men at nægte dem internetadgang?!? Det er jo bare sygt...
Crazy Maniac
03-02-2012, 16:18
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2012/Feb/sir-alex-on-tomasz-kuszczak-situation.aspx
Det er lige før, at jeg i nat må græde mig selv i søvn af bare ærgrelse over at miste sådan en klassekeeper...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.