Se fuld version : Indkast.dk?
Er det bare mig eller er indkast.dk virkelig dårlige til at lave research?
De har før påstået at Trinidad og Tobago ligger i Afrika, at Manchester United er det seneste engelske hold der har vundet Champions Leauge, at Sammy Lee er Newcastle manager og der findes sikkert også andre eksempler. Det seneste:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=20257
Wigan er rykket ned? Wigan kaldes the Magpies? Mig bekendt passer ingen af de ting.
Ved ikke om det bare er mig der er flueknepper men synes de har lige lovligt mange fejl. Synes det utroligt de kan have SÅ mange fejl
Er i også stødt på lignende ting?
haha det er fandme skidt. Virkelig dårlig research de har lavet der. :D
ChristianH.
04-06-2007, 15:06
Udfra disse eksempler, kan jeg allerede afsløre jeg ikke har det store behov for at tjekke yderligere efter, eller gøre brug af sitet fremover :-)
Det er selvfølgelig ikke godt nok med sådanne fejl, men altså det kan jo ske. Nogle gange er der jo også fejl herinde på Old Trafford, selvom det er sjældent. Jeg synes selv, at siden er rimelig fin med nyheder, og det der rygtebørs i England er fedt.
En ting er stave- og slå fejl. Men sådan noget med en klub som lige pludselig er nedrykker, og får et andet kaldenavn er direkte pinligt. Sådan noget skal og bør undgåes.
ChristianH.
04-06-2007, 15:17
For en sjælden gangs skyld enig med Michael.
Ét er at lave slåfejl og stavefejl, selvom ethvert site der søger respekt hos brugeren, burde lave en tilstrækkelig korrekturlæsning.
Men direkte faktuelle fejl skyldes jo ikke uheld, men en kombination af dårlig research, og slet og ret mangel af viden om de emner de ynder at informere læseren om.
Ja, helt sikkert. Sådan noget må ikke ske, hvis man vil være blandt de bedste fodboldsider i Danmark. Ellers synes jeg, at deres nyheder/artikler er fede nok.
ChristianH.
04-06-2007, 15:42
Ja, helt sikkert. Sådan noget må ikke ske, hvis man vil være blandt de bedste fodboldsider i Danmark. Ellers synes jeg, at deres nyheder/artikler er fede nok.
Mmm. Men essensen er vel også lidt, at eftersom der ikke just er mangel på "ambitiøse" sports/fodbold-nyheds sites på nettet, vil det være spild af tid at gøre brug af dette, hvis andre sites gør det samme, bare bedre.
Men, folk må jo heldigvis selv bestemme hvad de vil bruge deres tid på :-)
Martinsen
04-06-2007, 15:46
ja det er en lorte side, jeg læste derinde regelmæssigt for et år siden, men det er jeg godt nok stoppet med bla. på grund af de mange fejl..
morten k
04-06-2007, 15:47
Nej, det er Newcastle der er The Magpies (Og Notts County. men det ved han nok ikke :) ). Den kan måske tilskrives en mindre kortslutning, da Newcastle jo optræder i artiklen.
Men hvordan han kan gøre Wigan til nedrykkere efter der har været et nedrykningsforløb med uhørt høj pressedækning pga af West Ham affæren...
Christensen
04-06-2007, 15:47
Hader virkelig indkast.dk. Synes det er en elendig side, fyldt med alle mulige fejl. Har svært ved at age den seriøst - og endnu mindre nu efter dette....
Dahlmann
04-06-2007, 20:17
jeg læser aldrig på indkast.dk... de er fyldt med fejl, og så sympatiserer de også med scousere (har jeg hørt).... det er 2 gode grunde til ikke at læse derinde, og 2 ting som bare ikke må ske nåår man driver en fodboldhjemmeside... :D
Kendte engang ham, der ejede hjemmesiden. Han var Newcastle fan. Jeg synes selv det er en meget uprofessionel hjemmeside, og inde på deres forum er gennemsnitsalderen 11 år. Der var i hvert fald en på et tidspunkt, der skiftede fra Arsenal til Chelsea, pga. deres succes.. Så stoppede jeg med at læse derinde. Jeg har ikke været inde på siden siden da.
Indkast.dk er en sjov side, hvis man skal have tiden til at gå. Deres klummer og andet er for det meste helt ude i hampen med nogle mærkelige påstande, som de ikke kan argumentere ordentligt for. Og så er der selvfølgelig alle de fejl og totalt misvisende overskrifter.
Mener ham Torsten Brix havde været til en AaB-kamp på VIP-billetter for noget tid siden. Han var så blevet fortørnet over den manglende stemning og lidenskab blandt sponsorerne. Hvad i alverden havde han forventet? At borgmesteren sad og gjorde sig selv totalt til grin efter at have drukket syv Tuborg eller hvad?
De vil så gerne se professionelle ud, og det er også utroligt hvor mange kræfter de smider i siden, men de fremstår altså ikke som meget andet end en flok naive amatører. Hopper på Mads Jørgensen skal præsenteres i AGF lillejuleaften osv.
Det eneste jeg bruger indkast.dk til, er at læse dagens rygter.
Disse er heldigvis nogle de får fra andre kilder.
Bare så man får et samlet overblik over alle dagens rygter..
Indkast.dk er en sjov side, hvis man skal have tiden til at gå. Deres klummer og andet er for det meste helt ude i hampen med nogle mærkelige påstande, som de ikke kan argumentere ordentligt for. Og så er der selvfølgelig alle de fejl og totalt misvisende overskrifter.
Mener ham Torsten Brix havde været til en AaB-kamp på VIP-billetter for noget tid siden. Han var så blevet fortørnet over den manglende stemning og lidenskab blandt sponsorerne. Hvad i alverden havde han forventet? At borgmesteren sad og gjorde sig selv totalt til grin efter at have drukket syv Tuborg eller hvad?
De vil så gerne se professionelle ud, og det er også utroligt hvor mange kræfter de smider i siden, men de fremstår altså ikke som meget andet end en flok naive amatører. Hopper på Mads Jørgensen skal præsenteres i AGF lillejuleaften osv.
Eller 1. april :D
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20284
OMG!! De har opfanget at Scholes er blevet solgt til Sunderland! :o
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20284
OMG!! De har opfanget at Scholes er blevet solgt til Sunderland! :o
Ja det må jeg sku sige. De er før ude end samtlige engelske sider og selv før denne side :lolol:
Refstrup
14-06-2007, 17:10
Den side er bare ikke til at stole på . Jeg tror heller ikke på det med Zlatan
HamudiiC
14-06-2007, 20:24
Den side er bare ikke til at stole på . Jeg tror heller ikke på det med Zlatan
Mærkelig kilde de har..
Har I set, at Liverpools danske hjemmeside har et samarbejde med Indkast.dk? :D
Christensen
17-06-2007, 22:44
Det siger ikke så lidt om indkast.dk - og liverpool sidens seriøsitet, for ringere nyhedsside, skal man da godt nok lede længe efter...
Har I set, at Liverpools danske hjemmeside har et samarbejde med Indkast.dk? :D
Jeg opdagede det faktisk tidligere i dag :D Jeg var inde for at læse nogle stemningsrapporter, for hvis det skulle ske at Owen skifter til United :D
Jeg har et indtryk af, at Indkast.dk trykker enhver nyhed uden af skelne til sandhedsværdien i den. Jeg aner intet om, hvem der kører siden, men umiddelbart virker der som en folk personer, der har det som en fritidsinteresse og arbejder ulønnet, for deres journalistiske opbygning af artikler virker ikke som om, det er uddannnede folk, der sidder ved tastaturet.
Ejeren har skrevet for både bold.dk og Tipsbladet. Dog var det, han lavede på TB, ekstremt pinligt og fyldt med faktuelle såvel som grammatiske fejl og stavefejl.
Han har også lidt journalistisk snit over sig, vil jeg mene. Han er dog rimelig sjusket ligesom resten af hans crew.
Ok, må indrømme at jeg er overrasket over, at der er tale om en uddannet journalist.
nu vi snakker journalistik, så er den her artikel godt skrevet:
http://manchesterunited.rivals.net/default.asp?sid=891&p=2&stid=8449289 :D
Jeg ved ikke om ham Brix er uddannet. Det han lavede for Tipsbladet var bare at skrive referater fra England, og bolds nuværende team har så vidt jeg ved ikke skyggen af journalistuddannelse. Undtagen en journalistpraktikant.
Jeg mener også jeg har læst et sted, at ham Brix har været lærer på en efterskole eller sådan noget.
Don Kafai
18-06-2007, 17:40
Jeg ved ikke om ham Brix er uddannet. Det han lavede for Tipsbladet var bare at skrive referater fra England, og bolds nuværende team har så vidt jeg ved ikke skyggen af journalistuddannelse. Undtagen en journalistpraktikant.
Jeg mener også jeg har læst et sted, at ham Brix har været lærer på en efterskole eller sådan noget.
Apropos Brix så synes jeg hans leder idag er meget god. Den handler om Uniteds indkøb i forhold til de andre store. Han er kæmpe Arsenal-fan så vidt jeg ved så synes han er overraskende objektiv i forhold til det jeg plejer at læse af ham på indkast.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=20923
HamudiiC
22-06-2007, 14:10
Så er Capello fyret på Indkast.dk :D
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21150
Endda i sidste uge.
Så er Capello fyret på Indkast.dk :D
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21150
Endda i sidste uge.
hahahha det er til grin.. Gad vide hvor de henter deres facts :rolleyes:
Don Kafai
01-07-2007, 21:31
En ny leg... Find 5 fejl.
United dropper Silvestre?
Manchester United fik taget holdbillede gældende for den kommende sæson og mystisk nok kunne man ikke finde franske Mikael Silvestre på billedet.
Den franske landsholdsspiller har haft en svingende sæson med mange skader og reelt har han mistet venstre back pladsen til Patrice Evra, som virkelig har spillet sig op i den forgangne sæson.
Silvestre har virket rusten, når han har fået chancen - blandt andet i hjemmekampen mod Milan i Champions League semifinalen, så Silvestre skidt ud i flere situationer, og havde en uheldig rolle ved begge Kaka’s mål.
Måske har Sir Alex Ferguson set nok og vil sælge venstrebensspilleren, men ingenting er bekræftet fra Manchester Uniteds side
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=21603
hjemmekampen mod Milan i Champions League semifinalen - Han var ikke med
så Silvestre skidt ud i flere situationer, og havde en uheldig rolle ved begge Kaka’s mål. - Han var stadig ikke med, og det var netop Evra der havde en uheldig rolle
Don Kafai
02-07-2007, 19:39
hjemmekampen mod Milan i Champions League semifinalen - Han var ikke med
så Silvestre skidt ud i flere situationer, og havde en uheldig rolle ved begge Kaka’s mål. - Han var stadig ikke med, og det var netop Evra der havde en uheldig rolle
læg så lige dem her til:
Den franske landsholdsspiller - Han har ikke været på landsholdet i knap et år.
har haft en svingende sæson med mange skader. - Han har kun haft 1 skade, og det var den han fik mod Lille.
og reelt har han mistet venstre back pladsen til Patrice Evra - Nej, han mistede den skam til Heinze, som så har mistet den til Evra.'
For helvede det er dårlig journalistik. Der er næsten flere fejl end bogstaver i den artikel...
Man skulle næsten informere indkast.dk's skribenter om, at de bare kan tjekke i denne tråd når de har skrevet en artikel for så slipper de for at lave korrekturlæsning - nåh nej, det gør det da vidst ikke i forvejen. :D
Utroligt, at en artikel, som den om Silvestre, i skrivende stund stadig ikke er blevet rettet for så grelle fejl.
har haft en svingende sæson med mange skader. - Han har kun haft 1 skade, og det var den han fik mod Lille.
Lige netop den der er rigtig nok. Han brækkede vist foden mod Arsenal i efteråret, og så den mod Lille. Han har ikke haft mange skader, men dem han har haft er har er så i en længere periode.
HamudiiC
06-07-2007, 19:38
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21890
Nani er brasser. det vidste jeg ikke:O
HAHA. Flere fejl. et er totalt til grint.
Det er til grin. Nogle burde jo informere dem om, at de skal bruge mere end 2 minutter på at lave deres nyheder.
For satan da! Vi skal da have gang i den her tråd igen!
Men men men......
http://indkast.dk/index.php?nyhed=59410
Forøvrigt er det fedt, at han prøver at retfærdiggøre sin overskrift i "artiklen"! Gad vide om man lærer det på DJH? :lolol:
Hvis Torsten Brix nogensinde har nærmet sig en journalistuddannelse, så har samfundet godt nok spildt mange penge på at få ham uddannet. Hvis ikke han selv ejede den side, så ville ingen tillade ham at skrive for den.
Artiklen er så pinligt ringe skrevet. Der er ingen sammenhæng i den, og at han skal hænge N'Gog ud fire-fem gange for at retfærdiggøre sig selv er helt lost. Gad vide, om et dive af van Persie havde fået samme behandling af indkast.dk. Næppe...
Don Kafai
11-11-2009, 18:49
Det er sjovt, for det tangerer jo næsten til at være sådan noget Spademanns Leksikon, hvor man med vilje laver fejl for at virke sjove. Det er underligt, at man ikke lukker indkast.dk ned, for hold kæft der kommer dagligt fejl af den grove karakter.
Min klare nr. 1, er en artikel i 2007, hvor Essien var blevet skadet. Så skrev indkast.dk, at Frankrig måtte undvære Essien, og så havde de krydret det med en udtalelse af Domenech, der beskriver hvor vigtig en spiller Essien er for det franske landshold og hvor stort tabet bliver. Dér troede jeg godt nok det var 1. april igen!
Torsten Brix der åbenbart er lederen af siden er jo kæmpe Arsenal-fan, og derfor er det virkelig farvet det der kommer ud. Uniteds sejre bliver ofte klandret for at komme som følge af dommerfejl, og en overskrift som "Liverpool filmer sig ud af krisen" (efter kampen i mandags) siger også det hele.
Derimod kommer der ofte startopstillinger kort før Arsenals kampe går i gang, og engang læste jeg sågar en halvlegs-artikel da Arsenal var foran mod Portsmouth.
Don Kafai
11-11-2009, 18:56
Kan I huske vores kamp i år på White Hart Lane? Hvor vi efter et hurtigt mål i mod os kommer tilbage og leverer noget nær sæsonens bedste præstation? Det hele var pga film!
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=57277
United-spiller filmer sig til sejr
Tidligere Tottenham-angriber gjorde en forskel på White Hart Lane.
I sommeren 2008 skiftede bulgarske Dimitar Berbatov fra Tottenham til Manchester United, efter angriberen havde lavet mål på samlebånd i London og samtidigt havde haft et længerevarende ønske om at komme til Manchester.
I dag var Berbatov tilbage på White Hart Lane efter en meget skuffende sidste sæson i United, hvor 31 Premier League-kampe kun gav ni mål for angriberen, som kostede over 200 millioner kroner. Dermed skulle Berbatov forsøge at rejse sig mod sine gamle holdkammerater, men det var Premier League-topscorer Jermain Defoe, der først kom i fokus i topopgøret. Inden der var spillet ét minut, sendte den engelske landsholdsangriber et saksespark ind til 1-0 for Spurs.
Tilbage til Berbatov, for United-angriberen filmede sig tydeligvis til et frispark midt i første halvleg. Frisparket sendte Ryan Giggs ind på flotteste vis, og ikke så underligt at Berbatov var meget upopulær blandt hjemmeholdets fans på White Hart Lane, for han faldt meget let ved frisparket. Var der tvivl om Uniteds første mål, kan man ikke indvende ret meget mod Andersons 2-1 mål, som blev sparket meget resolut ind med venstrebenet.
På otte minutter i starten af anden halvleg fik Paul Scholes to advarsler, og dermed skulle Manchester United spille den sidste halve time i undertal, men til trods for dette var det Wayne Rooney, som let kom fri af indskiftede Alan Hutton, og scorede til slutresultatet 3-1.
Dermed kom United tilbage efter de var nede med 0-1, men hvordan var det gået, hvis ikke de havde fået frisparket, som Berbatov filmede sig til?
Sådanne artikler kommer næsten dagligt fra Brix. Et eller andet sted viser det jo meget godt, hvor bitre Arsenal-fans er... :)
Don Kafai
11-11-2009, 20:29
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=59057
Filmede Drogba sig til sejren?
Chelsea er stadigvæk tophold efter lørdagens kampe, men Bolton vil sikkert sige at Ancelottis mandskab fik hjælp af dommeren.
Kort inden pausen af Premier League-kampen mellem Bolton og Chelsea valgte dommer Peter Walton at give Chelsea et straffespark og et rødt kort til Jlloyd Samuel. Der var næsten ingen kontakt mellem stakkels Samuel og Didier Drogba, der lod sig falde – meget let.
Drogba er tidligere kommet med uheldige udtalelser om sit skuespil, og han er blevet beskyldt for at ”dive”. Denne hændelse gør sikkert, at den debat bliver taget op igen. Straffesparket sparkede Frank Lampard sikkert ind, og dermed har Chelseas målmaskine ikke brændt et straffespark i over tre år. Ganske imponerende!
Chelsea dominerede kampen indtil den kontroversielle kendelse og havde bl.a. fået Branislav Ivanovic’ mål annulleret for off-side.
Nede mod Premier League topholdet og med en mand i undertal gjorde anden halvleg til en stor opgave for Bolton, og efter en times spil lukkede Deco kampen, da han scorede til 2-0 efter en god stopfinte.
Det blev også 3-0 og 4-0 ved et selvmål af Zat Knight og et mål af Drogba, men hvordan havde kampen udviklet sig, hvis afrikaneren var blevet på benene ved straffesparkskendelsen?
SantasLittleHelper
11-11-2009, 20:42
Jeg har en gang været inde på indkasts hjemmeside. Jeg blev så fornærmet på vegne af den proffession jeg på det tidspunkt ønskede, at jeg aldrig har nærmet mig siden igen. Jeg forstår ikke at folk gider at læse derinde.
bold.dk er det eneste rigtige når det kommer til almene fodboldnyheder.
Haha, gyldne eksempeler Don Kafai hiver op af skuffen dér. Og der findes tonsvis af andre artikler fra samme skuffe. Eksempelvis denne, hvor det hele går lidt imod Arsenal:
Arsenal vs. Chelsea – med skidt dommer
Drogba afgjorde FA Cup-semifinalen mellem Chelsea og Arsenal, der startede med mange reserver.
Arsenals aktuelle skadesliste er alen lang i den i forvejen forholdsvis tynde trup. Derfor var det næsten Davids kamp mod Goliat i aftenens FA Cup-kamp på Wembley.
Arsène Wenger måtte starte med så ukendte spillere som Lukasz Fabianski, Kieran Gibbs og Abou Diaby, men også den kasserede Manchester United-forsvarer Mikaël Silvestre.
Til trods for dette var det Arsenal, der scorede kampens første mål, da Theo Walcott sparkede bolden op på den tidligere Arsenal-spiller Ashley Coles hånd, og herefter smuttede bolden ind bag Petr Cech.
Chelsea var dog igennem hele kampen dominerende og kom til langt de fleste afslutninger, som da Nicolas Anelka ramte indersiden af stolpen - efter Abou Diaby havde mistet bolden på et ualmindelig farligt sted.
I første halvleg frarøvede dommer Martin Atkinson målscorer – og hurtigløberen – Theo Walcott en stor chance, da Atkinson fløjtede fejlagtigt for off-side. Det var skidt, for få minutter senere udlignede Chelseas Florent Malouda i en position, hvor han skulle have være dømt off-side.
Igennem hele kampen var Chelsea klart det bedste hold på banen, men i de sidste 45 minutter kom Arsenal til lidt mere og formåede at holde bolden lidt længere i egne række. Midt i anden halvleg fik Frank Lampard dog en kæmpe mulighed for at bringe Chelsea foran, men for en gang skyld fejlede sparketeknikken hos den engelske landsholdsspiller.
Kort efter tog dommer Atkinson fejl igen, da Silvestre klart have hånden på bolden i en nærkamp mod Didier Drogba i Arsenal-feltet, og få minutter senere filmede Lampard sig til et frispark kun to meter fra den dårlige dommer. Med syv minutter igen afgjorde Drogba dog kampen, da han totalt løb fra Silvestre og afdriblede Fabianski i Arsenal-målet og scorede til 2-1.
Det lykkes altså ikke for Arsenal at komme igen, selvom Wenger forsøgte at ændre slagets gang ved at indskifte de tre offensive kort - Andrey Arshavin, Samir Nasri og Nicklas Bendtner.
Sådan startede de to hold kampen:
ARSENAL:
Lukasz Fabianski
Emmanuel Eboué
Kolo Touré
Mikaël Silvestre
Kieran Gibbs
Theo Walcott
Cesc Fàbregas
Denilson
Abou Diaby
Robin Van Persie
Emmanuel Adebayor.
PÅ BÆNKEN:
Vito Mannone
Andrey Arshavin
Alex Song
Samir Nasri
Nicklas Bendtner
Carlos Vela
Aaron Ramsey
CHELSEA:
Petr Cech
Branislav Ivanovic
John Terry
Alex
Ashley Cole
Michael Ballack
Frank Lampard
Michael Essien
Florent Malouda
Nicolas Anelka
Didier Drogba.
PÅ BÆNKEN:
Henrique Hilario
Ricardo Carvalho
Franco Di Santo
Mikel
Salomon Kalou
Juliano Belletti
Michael Mancienne.
Jeg har en gang været inde på indkasts hjemmeside. Jeg blev så fornærmet på vegne af den proffession jeg på det tidspunkt ønskede, at jeg aldrig har nærmet mig siden igen. Jeg forstår ikke at folk gider at læse derinde.
bold.dk er det eneste rigtige når det kommer til almene fodboldnyheder.
Helt enig, jeg bruger det aldrig. Har kun set de lorte artikler der er blevet postet herinde (desværre, men man blev jo nød til at se hvad det var)
Det er meget let til de brugere der ofter brokker sig over dem og bliver forargede. Bare la' vær at gå ind på siden. Det er ikke så svært igen. Det kan godt være i bruger undskyldninger som, tjekke statistikker og resultater og sår'n. Men i klikker stadigvæk på "Lionel Messi på tale hos United". Der undgår jeg at blive fyldt med lort, ved ganske simpelt og lade være med at gå ind. Jeg synes der er mange der tror for meget på hvad de læser, selv på lorte sider.
Don Kafai
30-11-2009, 02:29
He strikes again!
Tjek lige denne her overskrift: CASHley Cole sænker Arsenal
Man kan for helvede ikke kalde ham for CASHley i en objektiv analyse af kampen. Han skriver desuden meget talesprogsagtigt:
.....Sådan en afslutter har Arsenal ikke i øjeblikket. Eduardo startede kampen og blev senere afløst af Carlos Vela, hvilket er langt fra Drogba-klasse, og det afgør altså topkampene. Arsenal havde nemlig igennem hele kampen klart mest i boldbesiddelse, og midt i anden halvleg viste procenterne f.eks.: 62-38, men det blev aldrig helt farligt for det ellers målrige Arsenal-hold
Eneste grund til jeg er derinde er pga Torsten Brix. Jeg vil se hvor langt han kan gå, før der er nogen der siger noget :D
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=60220
EDIT: Forstår heller ikke hvordan Cole sænkede Arsenal. Om nogen var det vel Drogba med 2 af de 3 mål.
OnlyUnited
03-12-2009, 22:54
Drømmemål i City - mod lille Mozart
Vanvittig niveau-forskel i Carling Cup-kamp på City of Manchester Stadium mod Arsenal, men det var ikke til at se – før i anden halvleg.
Traditionen tro havde Arsenal-manager Arséne Wenger valgt at starte med nogle af klubbens talenter i Carling Cuppen, da London-holdet onsdag aften gæstede de nyrige Manchester City.
Hjemmeholdet på City of Manchester Stadium kom med alle deres kanoner. I startopstillingen var spillere som Shay Given, Joleon Lescott, Kolo Toure, Gareth Barry, Craig Bellamy, Emmanuel Adebayor og Carlos Tévez, mens Mark Hughes havde placeret dyrtindkøbte spillere som Vincent Kompany, Roque Santa Cruz og selveste Robinho på bænken.
Voldsom forskel – jah vel næsten vanvittig - i navnene i forhold til Arsenal, hvis startopstilling præsenterede spillere som de 18-årige Craig Eastmond og Aaron Ramsey samt Jack Wilshere på kun 17 år. Endnu mere grotesk var det på Wengers bænk, hvor totalt ukendte spillere som Francis Coquelin, Kyle Bartley, Emmanuel Frimpong og Sanchez Watt var placeret.
Trods den åbenlyse niveauforskel var Arsenal meget godt med i de første 45 minutter, selvom City var mest i boldbesiddelse. Midt i første halvleg fik begge hold en god chance, men Craig Bellamy misbrugte første halvlegs største mulighed, mens det var tydeligt, at Arsenals klejne angriber Carlos Vela manglede noget fysik, da han en smule presset sparkede over mål.
Nuvel havde Arsenal også nogle rutinerede kræfter med i Tomas Rosicky og Mikael Silvestre, men sidstnævnte trak faktisk niveauet for ” The Young Guns” ned. Rosicky – også kaldet ”Lille Mozart” - var heller ikke heldig kort efter pausen, da han var skyld i, at bolden havnede hos Tévez, der efter et par træk satte bolden ind – helt oppe i målhjørnet.
Drømmeafslutning af Tévez, men alligevel ikke bedre end målet som Shaun Wright-Phillips scorede til 2-0. Den usikre Silvestre var langt fra højrekanten, der sendte bolden meget hårdt ind – også helt oppe i målhjørnet. Dermed var Rosicky og Silvestre meget involveret i Citys første to mål, hvilket næsten er komisk, da de to skulle fremstå, som de etablerede spillere sammenlignet med resten af Arsenals ”børn”. Mod slutningen spillede Craig Bellamy den indskiftede Vladimir Weiss totalt fri efter en god dribletur, og dermed sluttede det 3-0 til City.
Som artiklen startede med at nævne, er det normal procedure, at Wenger satser på de unge talenter i Carling Cuppen, men til trods for dette har de været i kvartfinalen de sidste syv år. Det blev stopklodsen i år – alt andet ville næsten have været naturstridigt.
Vi har fattet det Brix.. Arsenal stillede med unge talenter
http://indkast.dk/index.php?nyhed=60360&nation=3&turnering=16_17_18_38&hold=
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64490
Mon Kasper Vestergård er Chelsea-fan?
jacobdahl8
29-03-2010, 13:24
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64490
Mon Kasper Vestergård er Chelsea-fan?
Synes nu det er fair nok!
nielzon21
29-03-2010, 14:07
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64494
"...mens Rooney har siddet udenfor og plejet en skadet fod.
KANON research :whine:... burde nok læse nogle historier et par dage tidligere hvor det klart står det er hans knæ den er gal med.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64494
"...mens Rooney har siddet udenfor og plejet en skadet fod.
KANON research :whine:... burde nok læse nogle historier et par dage tidligere hvor det klart står det er hans knæ den er gal med.
"Wayne’s got a bruise on his foot. If he’d played and got a whack on it, then he would have been doubtful for Tuesday." - Ferguson efter Bolton kampen.
United DK
29-03-2010, 15:02
Spillede Martin Olsson i angrebet for Blackburn, siden han kan komme på ugens hold som angriber? Mig bekendt er han venstre back/kant.
Spillede Martin Olsson i angrebet for Blackburn, siden han kan komme på ugens hold som angriber? Mig bekendt er han venstre back/kant.
Han spillede venstre kant i den kamp. Skal ikke kunne sige om det er en lille kommentar på hans åbenlyse dive i feltet, der førte til Blackburns mål på straffespark, eller fordi han rent faktisk var Blackburns primære offensive trussel i kampen (hvilket han var).
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66366
...disse stunder typisk tilhører badet efter kampen.
BURN! Der er vist en der synes United er en flok homoer, tsk tsk.
Kæft en ussel amatør.. Er der ikke mulighed for at skrive til Indkast.dk ang. dette, for det er da helt til grin..
Ulrik Vida Vinther
18-05-2010, 16:04
Kæft en ussel amatør.. Er der ikke mulighed for at skrive til Indkast.dk ang. dette, for det er da helt til grin..
Han tror jo bare han er sjov. Lad ham dog være den eneste der griner af sin egen dårlige joke..
MosaverB
18-05-2010, 16:04
Ja okay hvad sker der man? .. Som "FRL" over mig skriver, så ville det være dejligt hvis man kunne skrive til dem. EPIC FAIL!
Fletcherfan
18-05-2010, 17:44
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66346
Det er om noget en langt ude dårlig artikel... Nu linker han heller ikke til nogle kilder... Men er der nogen her, der har et link hvor det står, at Hargo og Fergie ikke kan sammen???
Elrantiri
18-05-2010, 17:45
Det er om noget en langt ude dårlig artikel... Nu linker han heller ikke til nogle kilder... Men er der nogen her, der har et link hvor det står, at Hargo og Fergie ikke kan sammen???
Det skulle komme af diskussionen om Owen og landsholdet, hvor Sir Alex skulle have snakket med Capello og få Hargo ud af truppen igen.
Elrantiri
18-05-2010, 17:48
Han har slet ikke fortjent så meget opmærksomhed.
Idioten finder et oldgammelt billede, som var lidt sjovt i sin tid (havde det være Torres og Gerrard havde det selvfølgelig været sjovere), og synes han er sjov.
Bare vent og se, om et par år finder han billedet med M. Laudrup fra VM-kampen hvor Michael er rigtig fræk, rauw.:whine:
Hargreas forlod holdet mod Stoke 40 mins før kampen og kørte væk fra old trafford 5 min inde i kampen.
Ved dog ikke hvad der er sket.
Thepostman
01-06-2010, 20:37
Det ser ud til at Indkast.dk er kommet lidt i problemer...
http://www.bt.dk/danmark/studine-udstillet-som-luksusluder-paa-fodboldsite
Nej, de er bestemt ikke amatørere på det site :) Hvorfor har de overhovedet et billede af en M-model i deres fodbold"arkiv"?
Kasper United
01-06-2010, 21:04
Haha :lolol:
MosaverB
01-06-2010, 21:13
That's what I call an epic fail.
Don Kafai
01-06-2010, 22:19
Kan en af jer med BT.dk brugere ikke poste artiklen herinde :D?
Kan en af jer med BT.dk brugere ikke poste artiklen herinde :D?
Du kan læse den her Don :)
http://m.bt.dk/article.pml?guid=5916181
- Journalisterne har formodentlig brugt billedet, fordi det er det eneste af den slags, der lå i vores arkiv, og det er selvfølgelig en kæmpe brøler.
Ikke ligefrem en heldige udtalelse han kommer med der...
Glory Man United
02-06-2010, 16:40
Torsten Brix er en legend. Thats a fact
Kasper United
02-06-2010, 17:21
Torsten Brix er en legend. Thats a fact
Arghh? Den kan vist diskuteres.. :)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67079&turnering=&hold=&nation=&emne=&
lol
Kasper United
08-06-2010, 16:02
lol
:lolol:
GloryGloryMU
12-06-2010, 14:16
Er det bare mig, eller sætter über professionelle indkast.dk lige en ny standard, ved at poste et billede af Rooney i en RM trøje til en VM nyhed...
Det overrasker mig gang på gang hvor amatør agtigt det site er. Jesus...
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=67239&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
jeg kan ikke se noget problem der? Rooney har united trøje på..?
lol
Hvad er sjovt der???:confused:
Kan heller ikke se problemet? Er billedet blevet skiftet eller hvad?
Ulrik Vida Vinther
12-06-2010, 14:56
Kan heller ikke se problemet? Er billedet blevet skiftet eller hvad?
Jep. Før var der et amatør-animeret billede af Rooney i en Real Madrid-trøje.. totalt meningsløst?
MOHoegsted
12-06-2010, 14:56
Syntes egentlig bare de konstant laver fejl, og hvergang har jeg tænkt på om jeg skal poste dem her, men der er fejl i stortset hver anden nyhed.
Syntes opsætningen er dårligt lavet, og kedeligt at se på.
Men tilgengæld har de nogle nyttige rygter :)
Kunne godt tænke mig at se dem lave en ordenlig brøler :) Bruger ikk selv sitet. Så post endelig hvis i finder noget latterligt.
Eneste fejl jeg har fundet, var på Onside.dk. Hvor der var en afstemning om hvorvidt Rooney var bedre end Ronnie og Messi, ligeså god, eller dårligere.
- 22% bedre
- 31% ligeså god
-47% dårligere.
Og Onsides konklusion var at flertallet syntes Rooney var dårligere en Messie og Ronaldo.
GloryGloryMU
12-06-2010, 15:32
Kunne godt tænke mig at se dem lave en ordenlig brøler :) Bruger ikk selv sitet. Så post endelig hvis i finder noget latterligt.
Eneste fejl jeg har fundet, var på Onside.dk. Hvor der var en afstemning om hvorvidt Rooney var bedre end Ronnie og Messi, ligeså god, eller dårligere.
- 22% bedre
- 31% ligeså god
-47% dårligere.
Og Onsides konklusion var at flertallet syntes Rooney var dårligere en Messie og Ronaldo.
Haha, der er vist en onsidejournalist der ikke har fulgt med i matematik:)
Ja, som Ulrik er inde på har de skiftet billedet nu. Før havde han Real trøje på, i en VM nyhed, det giver jo INGEN mening:lolol: Skulle næsten have taget et screenshot af det... De er helt håbløse på det site!
Det store spørgsmål er som om, en journalist har taget nogle eftemiddags timer i Photoshop, og så med vilje givet Rooney RM trøje på, og så uplodet artiklen.. haha. Det ville ihvertfald være det mest åndsvage :)
Jeg er sjældent inde på indkast.dks side, da jeg ikke har det bedste indtryk af sidens troværdighed. Dog mener jeg, at siden drives af amatører, der udelukkende beskæftiger sig med siden på fritidsbasis - lidt som ot.dk. Derfor må man også regne med nogle flere fejl til tider, dog laver de graverende fejl gang på gang (modsat ot.dk, der virkelig køres godt :)), og jeg gider derfor ikke spilde min tid på siden, med mindre jeg virkelig keder mig og har tjekket de fodboldsider, jeg normalt besøger.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67260&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
150 mio? Ja tak, men hvis man oversætter fra den italienske avis er beløbet ganske anderledes. Så er det næsten 200 mio. Ved ikke om der er ander artikler om Diego/United på den side.
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.calciomercato.com%2Fjuventus%2F manchester-united-diego-e-kjaer-pronti-40-mln&sl=it&tl=en
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67561&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Yay! Håber de får nogle gode nogen :)
http://indkast.dk/index.php?nyhed=67561&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Yay! Håber de får nogle gode nogen :)
Haha.. Deres email står også nederst på artiklen, og der var vist nogen som godt ville klage over indkast, men ikke liige havde muligheden før nu :D :devill:
Manchester City er ved at sælge Craig Bellamy efter de nu har erhvervet sig David Villa for 223 millioner kroner, som er udset til at skulle udfylde positionen i venstre side af angrebet. (Guardian)
Først Barcelona nu City. Gi GAS!
Først Barcelona nu City. Gi GAS!
Ha Ha . Bummer
MOHoegsted
15-07-2010, 14:37
Den var dog utrolig haha, det er noget man slet ikke rigtig behøver research om haha.
Rasmus-K-J
21-07-2010, 01:10
Indkast har endnu en gang været snu! Deres standard er virkelig høj : )
quote:
Efter de indledende gruppekampe ved de nu overståede verdensmesterskaber udfordrede Indkast.dk sine læsere til at komme med deres kvalificerede bud på en vinder af VM.
Knap 70 personer var med i konkurrencen, men kun 10 læsere havde gættet på Spanien som verdensmestre.
Vinderen blev Jonas Heinsvig fra Horsens-området.
Han vandt bogen 'Fra Pyramiden til 4-4-2 - fodboldtaktikkens historie' af fodboldjournalist Jonathan Wilson. Præmien var sponsoreret af forlaget Herreværelset.
Jonas tippede på Spanien som verdensmestre og kom med denne begrundelse:
Personligt tror jeg, Spanien napper VM-pokalen i en finale sejr over Argentina.
Ham har man kraftdedme givet noget til? Nej nej hvor dum kan man være! Hvem er den første herinde, der regner ud hvad der mon kan være galt?
Link til artikel: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=68643&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Indkast har endnu en gang været snu! Deres standard er virkelig høj : )
quote:
Efter de indledende gruppekampe ved de nu overståede verdensmesterskaber udfordrede Indkast.dk sine læsere til at komme med deres kvalificerede bud på en vinder af VM.
Knap 70 personer var med i konkurrencen, men kun 10 læsere havde gættet på Spanien som verdensmestre.
Vinderen blev Jonas Heinsvig fra Horsens-området.
Han vandt bogen 'Fra Pyramiden til 4-4-2 - fodboldtaktikkens historie' af fodboldjournalist Jonathan Wilson. Præmien var sponsoreret af forlaget Herreværelset.
Jonas tippede på Spanien som verdensmestre og kom med denne begrundelse:
Personligt tror jeg, Spanien napper VM-pokalen i en finale sejr over Argentina.
Ham har man kraftdedme givet noget til? Nej nej hvor dum kan man være! Hvem er den første herinde, der regner ud hvad der mon kan være galt?
Link til artikel: http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=68643&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
de kunne slet ikke mødes fordi de var i samme halvdel, Tyskland slog Argentina ud, og Spanien ekspiderede efterfølgende Tyskland ud. ergo kunne de aldrig mødes i finalen under alle omstændigheder...
Rasmus-K-J
21-07-2010, 01:32
de kunne slet ikke mødes fordi de var i samme halvdel, Tyskland slog Argentina ud, og Spanien ekspiderede efterfølgende Tyskland ud. ergo kunne de aldrig mødes i finalen under alle omstændigheder...
BINGO vi har en vinder : ) Måske du også skulle have en præmie : ) Det er virkelig en kæmpe brøler af Indkast!
Kan ikke forstå hvordan nogen kan få sig selv til at se med kritiske øjne, på den fremragende og gennemtænkte journalistisk som Indkast praktiserer??
Spøg til side;)
Personligt har jeg svært ved at se hvorfor nogen overhovedet besøger den side, den er en parodi på journalistik, de folk der ligger rygterne ud har ingen kritisk sans og tilsyneladende en meget lille viden om fodbold.. Personligt holdt jeg op med at bruge den side for ca 2 år siden, da tingene bare blev dummere og dummere og ham der ejer siden i en periode konstant gav udtryk for United fjendske holdninger som både var usaglige og decideret latterlige..
United DK
21-07-2010, 06:07
BINGO vi har en vinder : ) Måske du også skulle have en præmie : ) Det er virkelig en kæmpe brøler af Indkast!
Jeg er ked af at sige det, men det er faktisk dig, der ikke er helt skarp, for var et af de to hold endt som nr. 2 i deres gruppe, mens det andet hold havde vundet deres, så kunne en finale mellem Spanien og Argentina godt lade sig gøre.
Tillykke til Jonas Heinsvig.
Kristensen
21-07-2010, 06:54
Jeg er ked af at sige det, men det er faktisk dig, der ikke er helt skarp, for var et af de to hold endt som nr. 2 i deres gruppe, mens det andet hold havde vundet deres, så kunne en finale mellem Spanien og Argentina godt lade sig gøre.
de skriver at de skulle gætte efter gruppe kampene, der kunne spanien og argentina ikke mødes i finalen!
Rasmus-K-J
21-07-2010, 12:31
Jeg er ked af at sige det, men det er faktisk dig, der ikke er helt skarp : ) Læs artiklen igen og se om du ikke kommmer på andre tanker : )
EDIT: Hov det var der en der have pointeret. Kiggede ikke lige hele siden igennem! Så du kan faktisk have ret i jeg ikke er så skarp, men ikke i den situation du hentyder til :)
Kan ikke forstå hvordan nogen kan få sig selv til at se med kritiske øjne, på den fremragende og gennemtænkte journalistisk som Indkast praktiserer??
Spøg til side;)
Personligt har jeg svært ved at se hvorfor nogen overhovedet besøger den side, den er en parodi på journalistik, de folk der ligger rygterne ud har ingen kritisk sans og tilsyneladende en meget lille viden om fodbold.. Personligt holdt jeg op med at bruge den side for ca 2 år siden, da tingene bare blev dummere og dummere og ham der ejer siden i en periode konstant gav udtryk for United fjendske holdninger som både var usaglige og decideret latterlige..
Den er jo ikke værre end så mange andre sider, så som goal.com, tribalfootball.com for ikke at tale om alle sportsaviserne i de forskellige lande. Det er jo ikke fordi det er indkast.dk der finder på rygterne selv.
United DK
21-07-2010, 15:17
de skriver at de skulle gætte efter gruppe kampene, der kunne spanien og argentina ikke mødes i finalen!
Fuck dig og Rasmus-K-J for at gøre mig til grin!
Ulrik Vida Vinther
21-07-2010, 15:28
LOL, taber.
United DK
21-07-2010, 15:32
LOL, taber.
Fordi du stadig ikke har opfattet, at jeg ynder at bruge ironi UDEN smiley?
schousboe9
21-07-2010, 15:39
Nej, fordi du er en taber! Det er garanteret dig, der har opfundet Indkast.dk! Vig bort, matas yngel!
United DK
21-07-2010, 15:56
Nej, fordi du er en taber! Det er garanteret dig, der har opfundet Indkast.dk! Vig bort, matas yngel!
http://www.idealshop.com.br/loja/images/novas_estampas/fuck_off.jpg
MosaverB
21-07-2010, 16:08
LOL, taber.
Owned!
- Go' griner af dit " LOL " x)'
Ulrik Vida Vinther
21-07-2010, 16:48
Nope - fordi det var taber-agtigt af dig at tro, at du havde ret og spille klog, når du i virkeligheden ikke havde det.. :)
United DK
21-07-2010, 16:57
Nope - fordi det var taber-agtigt af dig at tro, at du havde ret og spille klog, når du i virkeligheden ikke havde det.. :)
Klokken var 6 om morgen!
Rasmus-K-J
21-07-2010, 17:05
Klokken var 6 om morgen!
Ja og der var for mange skyer på himlen, og fuglene larmede for meget osv...!!
United DK
21-07-2010, 17:31
Ja og der var for mange skyer på himlen, og fuglene larmede for meget osv...!!
Det var faktisk ganske godt vejr, men stadig!
Javier Hernandez, der netop er skiftet til Manchester United, scorede forleden for sin nye klub imod Chivas, der tilfældigvis er mexicanerens gamle arbejdsgiver. United tabte dog kampen med 2-3. (Various)
De er vist meget forvirrede ovre his indkast.dk. Altså han scorede jo i 5-2 sejren over MLS All-Stars, men han scorede mod os for Chivas i nattens kamp vi tabte 3-2.
schousboe9
31-07-2010, 12:30
Selvfølgelig er de forvirret, de har jo varierende kilder! Den ene dag spørger de den lokale sut, den anden dag kigger de tarotkort - det jo slet ikke til at finde rundt i.
Selvfølgelig er de forvirret, de har jo varierende kilder! Den ene dag spørger de den lokale sut, den anden dag kigger de tarotkort - det jo slet ikke til at finde rundt i.
http://sharetv.org/images/guide/260388.jpg
Mentalo!
schousboe9
31-07-2010, 12:49
Sources from beyond the grave say... proceeeed!
Thank you ever so much, mummy!
Kasper United
05-08-2010, 11:33
Citat fra Indkast.dk: "El Chicharito" (ærten, red.) viste gode takter ved VM for Mexico og fortsætter med at imponere i Man U.
:Smackden:
Citat fra Indkast.dk: "El Chicharito" (ærten, red.) viste gode takter ved VM for Mexico og fortsætter med at imponere i Man U.
:Smackden:
Jeg kan fortælle det ikke kun er indkast, men rigtig mange andre medier som også formulere os som "Man U", og det skulle slet ikke undre mig, hvis det også var noget indkast har tyvstjålet for en anden hjemmeside.
Det kan ikke rigtigt for mit pis i kog, de er jo bare uvidende og vil gerne være med på moden, og nævne os sådan som så mange andre uvidende gør.
Ham der nfl tossen der var på tv2sport ved chl blev også ved med at sige det.
Arrh, det jo nærmest uundgåeligt at høre, at det lyder dumt - Man U :mad:
MosaverB
05-08-2010, 13:52
Det er jo totalt latterligt, at de både skriver og siger det.
- Ærlig talt, det kan ikke være svært at sige United, eller skrive Man Utd. Come on, det er 2 bogstaver mere.
Det er jo totalt latterligt, at de både skriver og siger det.
- Ærlig talt, det kan ikke være svært at sige United, eller skrive Man Utd. Come on, det er 2 bogstaver mere.
Og et punktum. Er du klar over hvor lang tid det tager at skrive :)
Jacob FG
05-08-2010, 14:23
For år tilbage kunne jeg ikke rigtig forstå hvorfor folk hidsede sig op over det. Jo, det lyder åndssvagt, men mere er der vel ikke i det.. Men så var der nogle kloge hoveder herinde der opfordrede til at læse historien bag det, og lige siden kan man ikke andet end at væmmes når man hører det.
Og ja det bliver desværre stadig flittigt brugt i diverse medier. Kan huske situationen hvor Casper var med i Go'morgen Danmark (dagen hvor vi skulle møde Chelsea i CL-finalen) hvor Line Baum Danielsen blev ved med at kalde os det. Han holdte sig i skindet omend det så meget svært ud for ham!
For år tilbage kunne jeg ikke rigtig forstå hvorfor folk hidsede sig op over det. Jo, det lyder åndssvagt, men mere er der vel ikke i det.. Men så var der nogle kloge hoveder herinde der opfordrede til at læse historien bag det, og lige siden kan man ikke andet end at væmmes når man hører det.
Og ja det bliver desværre stadig flittigt brugt i diverse medier. Kan huske situationen hvor Casper var med i Go'morgen Danmark (dagen hvor vi skulle møde Chelsea i CL-finalen) hvor Line Baum Danielsen blev ved med at kalde os det. Han holdte sig i skindet omend det så meget svært ud for ham!
Dog skal man også huske at skelne mellem, hvornår det menes hånligt, og hvornår det er en simpel fejltagelse. Jeg mener eksempelvis ikke, at man kan klandre Line Baun Danielsen for ikke at kunne Man. Utd.'s historie. Indkast.dk-journalisten er formentlig også bare uvidende om, at han bruger et skældsord.
Så jeg synes egentlig ikke man skal gå så meget op i det. Der er vel kun noget galt i at sige Man U, HVIS man kender historien bag. Ellers refererer man jo bare uvidende/uskyldigt til en storklub, som alle andre også kalder det samme. Stort set alle jeg kender kalder "OS" Man U, og det har jeg det ganske fint med, så længe jeg ved, de ikke gør det af de grunde, der står i historiebøgerne.
Desuden synes jeg faktisk også det er det navn, der lyder bedst og ligger bedst i munden, og kan sagtens stadig selv bruge det, da jeg ikke udtaler det som manure eller har nogle tanker om grusomheder eller andet ondt, men kun min hjerteklub i tankerne når jeg ytrer mig.
Ulrik Vida Vinther
05-08-2010, 14:32
Så jeg synes egentlig ikke man skal gå så meget op i det. Der er vel kun noget galt i at sige Man U, HVIS man kender historien bag. Ellers refererer man jo bare uvidende/uskyldigt til en storklub, som alle andre også kalder det samme. Stort set alle jeg kender kalder "OS" Man U, og det har jeg det ganske fint med, så længe jeg ved, de ikke gør det af de grunde, der står i historiebøgerne.
Jeg er fuldstændig enig - det er urimeligt at bebrejde folk der ikke kender til historien.
Men ikke desto mindre, er det ubehageligt, at udtrykket stadig er "i live".
Jacob FG
05-08-2010, 14:51
Dog skal man også huske at skelne mellem, hvornår det menes hånligt, og hvornår det er en simpel fejltagelse. Jeg mener eksempelvis ikke, at man kan klandre Line Baun Danielsen for ikke at kunne Man. Utd.'s historie. Indkast.dk-journalisten er formentlig også bare uvidende om, at han bruger et skældsord.
Nej det har du ret i. Man kan ikke klandre folk som ikke ved noget om det. Ville egentlig mere bare påpege hvordan det bliver brugt flittigt i medierne og måske endnu mere også som Vinther siger, så er det egentlig ubehageligt at udtrykket stadig lever.
ChristianR
05-08-2010, 17:28
Desuden synes jeg faktisk også det er det navn, der lyder bedst og ligger bedst i munden, og kan sagtens stadig selv bruge det, da jeg ikke udtaler det som manure eller har nogle tanker om grusomheder eller andet ondt, men kun min hjerteklub i tankerne når jeg ytrer mig.
Jeg forstår så ikke, hvordan man fortsat kan bruge det, når man ved hvilke sammenhænge, det er blevet brugt i.
dannigizmo
05-08-2010, 18:46
Jeg forstår så ikke, hvordan man fortsat kan bruge det, når man ved hvilke sammenhænge, det er blevet brugt i.
Nej, der må jeg erklære mig ganske enig.
Hvordan man som United-fan kan bruge begrebet, når man er fuldt ud klar over dets historie, går over min forstand. Uanset, om man så lige føler, det ligger godt på tungen. Så svært er det trods alt ikke at sige "United".
MartinNielsen
14-08-2010, 23:04
Er det bare mig, eller mangler der mange spillere i den her artikel?;
http://indkast.dk/index.php?nyhed=69447&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Bider bl.a. mærke i at de har udelukket Anderson, Fabio, og Rafael
Christensen
14-08-2010, 23:19
Nu er det jo en artikel om de bedste og værste brasilianere i PL, og Anderson, Fabio og Rafael hører vel ikke til i en af de to kategorier?
Nu er det jo en artikel om de bedste og værste brasilianere i PL, og Anderson, Fabio og Rafael hører vel ikke til i en af de to kategorier?
Jeg tvivler på opkast.dk har nok kapacitet på øverste etage, til at have lavet en mellem-pulje af brassere i PL.
Kunne faktisk godt være de har glemt dem?
ChristianR
15-08-2010, 11:33
Jeg tvivler på opkast.dk har nok kapacitet på øverste etage, til at have lavet en mellem-pulje af brassere i PL.
Kunne faktisk godt være de har glemt dem?
Det er jo bare en useriøs liste, hvor de har taget en håndfuld udvalgte brassere og forsøgt at vurdere dem, selvom det tilsyneladende kniber med et par stykker af dem.
Det er jo ikke en endegyldig liste over alle brassilianere i Premier League. Så det er ikke helt forkert ikke at have Uniteds 3 brasilianere med. Men det er en dårlig og ligegyldig artikel på et elendigt site.
Man kan så undre sig over, at Kleberson ikke er blevet inddraget når Indkast jo normalt bruger hver en mulighed for at gi' United en lille sviner på medfarten.
Donnichlas
15-08-2010, 12:00
Er jeg den eneste som sidder med åben mund, og ikke fatter en skid?
"Heurelho Homes
Klub: Tottenham (2008-nu)
Denne spiller gik fra at være skurken til helten, som var med til at sikre fjerdepladsen i sidste sæson.
Syv clean sheets i træk i sidste sæson var med til at ændre fansenes opfattelse af spilleren. Den excentriske målmand er nu gået hen og blevet en publikumsfavorit. Det kan man bl.a. takke manageren, Harry Redknapp, for. Han bevarede tilliden til sin målmand og undlod at vrage ham. "
Altså jeg ved at Gomes stod godt sidste år, men jeg ved ikke hvem homes er..
Klasse indkast..
Og så syntes jeg det er dybt useriøst at tage "kommende stjerne" med i en flop eller succes blog.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=69829&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Fantastisk overskrift Thomas Joseph Bansø kommer med her!
Det der er godt nok for meget! Tror ikke han er United fan :P
Sidste gang jeg besøger indkast.dk, den er simpelthen så spækket med fejl og andet lort.
Thepostman
24-08-2010, 20:50
Jeg håber ikke at denne Thomas, er en dag over 12. Den overskrift viser med alt tydelighed, hvor seriøst man kan tage siden.
MartinNielsen
27-09-2010, 23:19
Endnu en fejl - endda to af dem i samme artikel
http://indkast.dk/index.php?nyhed=71186&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
''Marco Balotelli'' - må godt nok indrømme at jeg aldrig har hørt om denne ''City-spiller'' mon ikke han taler om Mario Balotelli :)?
Derudover omtaler de ''Luca Antonini'' - denne mand påstår de spiller i Parma, og er 23 år, og er ''uddannet'' på Milans talent akademi - det er korrekt nok at han er fra Milan, men er han er der stadig, og han er bestemt ikke 23, han er derimod 28.
Manden de mener må jeg gå ud fra er Luca Antonelli som er blevet solgt fra Milan til Parma, og som er 23 år.
Utrolig dårlig journalistik.
Jurgensen
28-09-2010, 00:59
Endnu en fejl - endda to af dem i samme artikel
http://indkast.dk/index.php?nyhed=71186&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
''Marco Balotelli'' - må godt nok indrømme at jeg aldrig har hørt om denne ''City-spiller'' mon ikke han taler om Mario Balotelli :)?
Derudover omtaler de ''Luca Antonini'' - denne mand påstår de spiller i Parma, og er 23 år, og er ''uddannet'' på Milans talent akademi - det er korrekt nok at han er fra Milan, men er han er der stadig, og han er bestemt ikke 23, han er derimod 28.
Manden de mener må jeg gå ud fra er Luca Antonelli som er blevet solgt fra Milan til Parma, og som er 23 år.
Utrolig dårlig journalistik.
Nu er det vel så os tæt på at være verdens ringeste fodbold side. Desuden er det überklovnen over dem alle, Arsenal supporteren Torsten Brix der står for nævnte artikel.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72007&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Tak for en overskrift. Kvalitetsjournalistik!
MOHoegsted
18-10-2010, 23:58
Pires som kant, mig bekendt spiller han def. eller i hvertfald på det centrale.
Både Premier League-klubber og Championships nuværende førerhold, Queens Park Rangers, skulle være interesserede i kantspillerens underskrift – en interesse som Pires gengælder:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72084&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
- I hvertfald mega dårlig journalistik.
Så kan man sætte spørgsmål ved Uniteds startopstilling, som netop er FORVENTET:
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Scholes - Gibson
Berbatov - Rooney
Hvis man forventer at se Gibson på kanten så ok, det er mere et dårligt gæt.
- I øvrigt tror jeg Fergie vil satse med lidt flere talenter på onsdag, hvad mener i?
Syntes næsten man burde lave en Bummert-scorerliste, hvor vi skriver forfatteren op i en liste, og skriver hvor mange bummerter han har lavet. Nu har vi jo 14 sider med 10 indlæg på hver side = 140 bummerter, og jeg har oplevet rigtig mange, som jeg ikke endda har skrevet herind.
Både Premier League-klubber og Championships nuværende førerhold, Queens Park Rangers, skulle være interesserede i kantspillerens underskrift – en interesse som Pires gengælder:
VDS
Berbatov - Rooney
- I øvrigt tror jeg Fergie vil satse med lidt flere talenter på onsdag, hvad mener i?
Syntes næsten man burde lave en Bummert-scorerliste, hvor vi skriver forfatteren op i en liste, og skriver hvor mange bummerter han har lavet. Nu har vi jo 14 sider med 10 indlæg på hver side = 140 bummerter, og jeg har oplevet rigtig mange, som jeg ikke endda har skrevet herind.
Indkast.dk er ikke ligefrem en side man skal tage seriøs, men synes nu ikke de tager fejl lige på det punkt. Pires spillede kant i både Marseille og også Arsenal og nogen gange hængende angriber. Det samme har han gjort i Villareal. Han har ihvertfald aldrig været en def. midt, han er alt alt for offensiv til det. Jeg ved ikke hvorfor du tror han er en def. midt? Det er næsten som at sige Kaka er en def. midt, eller Nasri.
Fletcherfan
19-10-2010, 00:27
VDS
Berbatov - Rooney
Nu er det ikke så meget at forsvare denne lorte side, men Pires er almindelig kendt som fløj... Siden hvornår er han blevet defensiv midt???
MOHoegsted
19-10-2010, 02:07
Indkast.dk er ikke ligefrem en side man skal tage seriøs, men synes nu ikke de tager fejl lige på det punkt. Pires spillede kant i både Marseille og også Arsenal og nogen gange hængende angriber. Det samme har han gjort i Villareal. Han har ihvertfald aldrig været en def. midt, han er alt alt for offensiv til det. Jeg ved ikke hvorfor du tror han er en def. midt? Det er næsten som at sige Kaka er en def. midt, eller Nasri.
Som jeg skriver laver Indkast.dk bummerter, og jeg tager den ikke seriøs, denne gang var det bare mig der lavet en bummert.
- Men som jeg skriver var jeg mig uklar hvad han præcis var, og sagde også efter jeg skrev def. midt at han i hvertfald spillet i midten - hvilket så viste sig at være forkert.
Men selvom han har været brugt som kant, og offensiv midt., er han i hvertfald ikke blevet brugt på kanten mere, og i hans tid i Villareal er han også gået længere tilbage på banen.
- Bare fordi man har været det i Marseille og Arsenal, betyder det ikke at man ændre sig på banen, hvilket Scholes er et glimrende eksempel på.
Jeg kunne egentlig ikke huske så langt tilbage han var kant, men når i nu også nævner det kan jeg egentlig godt, dog har jeg ikke set en kamp hvor Pires har spillet som kant hos hans tidligere klub Villareal, det kan dog være det er sket i yderste tilfælde.
Som jeg skriver laver Indkast.dk bummerter, og jeg tager den ikke seriøs, denne gang var det bare mig der lavet en bummert.
- Men som jeg skriver var jeg mig uklar hvad han præcis var, og sagde også efter jeg skrev def. midt at han i hvertfald spillet i midten - hvilket så viste sig at være forkert.
Men selvom han har været brugt som kant, og offensiv midt., er han i hvertfald ikke blevet brugt på kanten mere, og i hans tid i Villareal er han også gået længere tilbage på banen.
- Bare fordi man har været det i Marseille og Arsenal, betyder det ikke at man ændre sig på banen, hvilket Scholes er et glimrende eksempel på.
Jeg kunne egentlig ikke huske så langt tilbage han var kant, men når i nu også nævner det kan jeg egentlig godt, dog har jeg ikke set en kamp hvor Pires har spillet som kant hos hans tidligere klub Villareal, det kan dog være det er sket i yderste tilfælde.
Så har du ikke fulgt ham særlig meget, mens han var i Villareal. Han spillede oftest på en af kanterne, højre eller venstre, da han var i Villareal. Engang imellem spillede han også som hængende angriber, men midt-midt, det er meget sjælden hvis ikke næsten aldrig, at Pires har spillet på den position. Men som sagt, også i Villareal spillede han på en af kanterne.
JumpingCarrot
19-10-2010, 05:56
Enig med Pep :)
Pires er fortrinsvis kantspiller. Go Pep! :)
Jeg viste ikke hvor jeg skulle placere det den her, men tænkte at jeg kunne bruge den her tråd ;) For det er jo samme emne, bare fra en anden fodbold side..
Det er DENNE (http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/man-utd-og-arsenal-slaas-om-hollandsk-stjernefroe) artikel fra tipsbladet, hvor jeg bed mærke i nedestående.. :devilll:
"Mest opsat skulle Man Utd dog være, eftersom klubben inden sæsonen solgte Wes Brown, og stadig råder over Gary Neville, der har passeret sine bedste fodbold-år. Prisen på Gregory van der Wiel skulle ligge i omegnen af 160 millioner kroner."
Til deres forsvar skal det siges, at Brown kun har spillet mod Scunthope i denne sæson. :D Ellers er det ikke meget man har set til ham.
MartinNielsen
25-10-2010, 00:27
Hvornår er Meireles skiftet til Chelsea?
Og Kevin Nolan i Bolton :)?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72383&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Hvornår er Meireles skiftet til Chelsea?
Og Kevin Nolan i Bolton :)?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72383&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Opkast.dk som vi sædvanlig kender dem! Det simpelthen for dårligt! At Raul Meireiles overhovedet er med! er mig en gåde. Men det skidt, skidt skidt, SKIDT!
Det en OM'ER!:Smackden:
tjarligdrengen
25-10-2010, 07:39
Opkast.dk som vi sædvanlig kender dem! Det simpelthen for dårligt! At Raul Meireiles overhovedet er med! er mig en gåde. Men det skidt, skidt skidt, SKIDT!
Det en OM'ER!:Smackden:
Ja, og så har Nolan også lige flyttet klub hurtigt..
Utroligt de ikke engang kan finde ud af at skrive af. Kevin Nolan er ikke på ugens hold. Det er hans makker i angrebet Caroll (altså hans makker i angrebet hvis han spiller i Newcastle...)
http://soccernet.espn.go.com/columns/story?id=835885&sec=england&root=england&cc=5739
GK: Lukasz Fabianski
DEF: Jose Bosingwa
DEF: Nemanja Vidic
DEF: Fabricio Coloccini
DEF: Liam Ridgewell
MID: Samir Nasri
MID: Youssuf Mulumbu
MID: Raul Meireles
MID: Florent Malouda
ST: Andy Carroll
ST: Javier Hernandez
Manager: Arsene Wenger
MartinNielsen
27-10-2010, 10:02
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72465&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Hvornår scorede Chicharito mål nummer 2 mod Wolves?
I går nettede han så igen to gange, da Wolverhampton blev besejret med 3-2
En rimelig alternativ måde at skrive Carling Cuppen på
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72465&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Hvornår scorede Chicharito mål nummer 2 mod Wolves?
I går nettede han så igen to gange, da Wolverhampton blev besejret med 3-2
En hjemløs og en mexicaner er jo i bund og grund det samme.
MOHoegsted
27-10-2010, 10:44
En hjemløs og en mexicaner er jo i bund og grund det samme.
Mindes ikke at vi har nogle hjemløse i klubben?
- Vi har en tidligere, men syntes da det lidt ondt at fansene kalder ham for "den hjemløse" i stedet for Bébé.
NaniTheDoN
27-10-2010, 12:28
- Vi har en tidligere, men syntes da det lidt ondt at fansene kalder ham for "den hjemløse" i stedet for Bébé.
Mange tak.
PatriceEvra3
27-10-2010, 18:57
Sir Alex Ferguson har planer om at tilbyde sine nøgne spillere en ny kontrakt. Næste mand er John O'Shea
Jeg tror ikke de læser det igennem, før det ligger det på hjemmesiden :)
Fuck hvor er indkast.dk til grin.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72621
Den artikel oser af United-had.. Jeg kan ikke andet end at grine!
Jurgensen
30-10-2010, 21:58
Det er os kæmpe spaden Torsten Brix der har skrevet den. I øvrigt selv samme mand der ejer siden. I øvrigt stor Arsenal supporter.
Ved udmærket godt hvem han er. Mage til fjols skal man fanme lede længe efter!
Jurgensen
30-10-2010, 22:06
Ja det er helt vildt. Forstår slet ikke hvorfor man som "ejer" vælger at fremstille sig selv så United hads og barnlig. Det giver da hans i forvejen kummerlige side mindre troværdighed.
Hvorfor er det ondt?
United DK
30-10-2010, 22:20
Han kan heller ikke sin historie, for den kamp han omtaler, hvor vi er bagud 3-0, vinder vi 5-3, ikke 4-3.
Han er dog den typiske modstanderfan. Der skal lige findes en snart seks år gammel episode frem, og der skal lige påpeges, at Nani altså havde hånd på bolden, men når Gomes vælger at spille videre, så er Nani i sin gode ret til at gøre det samme, og altså score. Torsken Brix.
http://www.facebook.com/profile.php?id=697428768&v=wall
Danmarks største idiot..
K and the big B
30-10-2010, 23:55
Danmarks største idiot..
Hvad går det der ud på? Finde hans FB-profil, nu må du lige oppe dig!
han er grim ...:whine:
DavidMadsen
31-10-2010, 00:37
Danmarks største idiot..
Lol: "har Roskilde-syge.... efter at have gået fuld i seng fire gange denne uge." Så er det sgu da derfor, indkast.dk kører som det gør.
"Rooney eller Manchester United......- hvem er mest vanvittig?"
Lol: "har Roskilde-syge.... efter at have gået fuld i seng fire gange denne uge." Så er det sgu da derfor, indkast.dk kører som det gør.
"Rooney eller Manchester United......- hvem er mest vanvittig?"
http://www.gratisupload.dk/download/51314/view/
lol @ michael jensen :D
DavidMadsen
31-10-2010, 12:39
http://www.gratisupload.dk/download/51314/view/
lol @ michael jensen :D
Man kan jo kun være enig. ;)
Don Kafai
31-10-2010, 13:13
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72639&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Lederen skriver: Dumt af Gomes, skandale af dommer Clatttenburg og især linjevogteren, trist for Tottenham - men heldigt for Manchester United.
Lørdag aften postede Indkast.dk artiklen ”Nok en skandale i United vs. Spurs” – hvilket har frembragt reaktioner fra mange utilfredse Manchester United-fans, der ikke mener, at United var heldige med målet til 2-0 i afslutningen på lørdagens topkamp i Premier League. Den umiddelbare reaktion fra den anerkendte Skysports kommentator – Andy Gray var:
- Dette er et komisk mål, men også en af de største dommerfejl, som Premier League kommer til at se i de næste mange år! - Det er skandale… prøv at forestille dig, hvordan Ferguson ville have reageret, hvis Tottenham havde scoret sådan et mål mod United.
Det kan være svært at lægge begrundelser til grund for Grays tanker, men det vil Indkast.dk alligevel forsøge. Men først skal det retfærdigvis siges, at Younes Kaboul begik et klart straffespark på Nani forinden, og havde dommer Mark Clattenburg dømt dette, ville han ikke have været på alles læber i de kommende dage.
Det er han fordi, at han i den grad bidrog til den latterlige dommersituation, hvor der var flere graverende fejl inden for få sekunder, men også i afviklingen efterfølgende – f.eks. fik Rio Ferdinand lov til at overhøre Clattenburgs samtale med linjevogteren, da afgørelsen skulle træffes.
Netop linjevogteren er meget skyldig i denne sammenhæng, hvilket Sir Alex Ferguson også slog fast efter kampen. At han begynder at vinke med flaget må indikere, at han havde set noget ulovligt, men hvorfor han og Clattenburg ender med at godkende målet – er en gåde!
Udover linjevogteren mente Ferguson også, at Gomes havde lavet en stor fejl ved ikke at lytte til dommerens fløjte, hvilket i den grad også er korrekt, og dermed fortsætter den brasilianske målmand med at være indblandet i underlige situationer.
Efter kampen var de føromtalte studieværter på Premier League-matchday dog ikke enige med Ferguson om, hvem der var skyld i den komiske situation, hvilket henviser til den tidligere udtalelse fra Gray. Manchester United-manageren ikke ville give Nani eller dommeren noget af skylden, men eksperterne hængte portugiseren noget til tørre.
Nani blev beskrevet som et forkælet barn, da han efter den manglende straffesparkskendelse lå på ryggen og svingede med arme – som et barn, der ikke kunne få sin vilje – inden han usportsligt tog bolden med hænderne.
Sidstnævnte kan Clattenburg ikke have set, og linjevogterne kan også være undskyldt, da hans synsfelt kunne være dækket af Nanis krop – hvem sagde, at det kunne hjælpe dommeren med tv-billeder?
Nåh… vi skal også lige tilbage til den omtalte artikel, hvor Indkast.dk refererer til en tidligere hændelse fra 2005, hvor Roy Carroll tydeligvis fumlede bolden i eget net, men der blev ikke dømt mål i 0-0 kampen, hvor Clattenburg også var dommer. Måske var ordvalget omkring at skrive ”United var heldige – igen” ikke det rette, men det var også sagt i forbindelse med den vanvittige kamp, hvor de var nede med 0-3 ved pausen,og alligevel vandt på en fantastisk anden halvleg. Heldige… arhhh… gode… JA!
Men heldige var United i hvert fald på Mendez' vanvittige langskud i 2005, og eftersom udgangen af gårsdagens situation blev et mål, kan man vel godt slå fast, at United i hvert ikke var uheldige ved målet til 2-0, hvilket Tottenham-manager Harry Redknapp vist også mener:
- Hvilken farce. Jeg synes, det er en helt skandaløs beslutning. Alle kunne se, at der var hånd på bolden, altså lige undtagen dommeren. Alle spillere stoppede op, linjedommeren viftede med flaget og Nani skulle have haft gult kort for episoden. Men når dommerne kommer ud fra omklædningsrummet, skal de nok have en undskyldning parat. En bortforklaring som kan få deres dom til at se korrekt ud. Selvfølgelig har linjedommeren set situationen, ellers stod han ikke og viftede med sit flag. Han hævede det, fordi der skete noget ulovligt.
Trist! - at sådan en topkamp skal huskes for en dommerfarce, men det er desværre ikke første gang, at Premier League i denne sæson har set noget lignende. For en måned siden spillede Sunderland og Liverpool 2-2 på Anfield, hvor Dirk Kuyt lavede et ”Ghost-goal”, efter der var meget voldsom debat, om Michael Turner havde taget et frispark på det rigtige sted.
Denne weekend var det Gomes, der forsøgte at vinde nogle meter ved at tage et frispark et par meter længere fremme på banen, men frisparket blev aldrig dømt. Dumt af Gomes, skandale af Clatttenburg og især linjevogteren, trist for Tottenham - men heldigt for Manchester United.
FANTASTIC STUFF.
Don Kafai
31-10-2010, 13:14
I øvrigt, hvis I henviser til en fejl, så quote artiklen ind her. Hvis I kun skriver linket så kan man ikke se fejlen efterfølgende da den er rettet.
Så folk kan nyde hans idiotiske statusopdateringer og grine af at en mand med intelligens som en våd brosten har et nyhedssite som nogle folk tager alvorligt.
Det er ikke for at opfordre til at vi marcherer mod ham med fakler.
Så chill the F* out.
Arsenal taber en fodboldkamp, og i stedet for at skrive et egentligt referat kaster Torsten sig ud i en herorisk forsvarstale krydret med en masse ligegyldige oplysninger om Shakhtars stadion.
Kostbare
Arsenal-mål på drømmestadion
Af Torsten Brix
Shakhtar Donetsk var for stor en mundfuld for en ualmindelig uerfaren trup fra Nordlondon.
Lige inden kick-off af Champions League-kampen mellem Shahktar Donetsk og Arsenal ville sidstnævntes manager Arséne Wenger trække sit hold til side og advare dem om onsdagens modstander fra Ukraine. Nok havde Arsenal for et par uger siden vundet 5-1 over de nyrige østeuropæere, men den franske manager ville ikke have, at hans hold skulle bruge dette, som en sovepude og dermed undervurdere mandskabet på den imponerende hjemmebane – Donbass Arena.
Wenger kunne også bruge peptalken til at få nogle af de unge Arsenal-spillere til at slappe lidt af, for London-holdet kom til det vanvittige stadion, der har kostet 400 millioner dollars at bygge – med et ultra-ung trup.
På bænken sad navne som Henri Lansbury, Jay Emmanuel-Thomas og Wojciech Szczęsny, mens blot 18-årige Jack Wilshere startede på den centrale midtbane sammen med Craig Eastmond på 19 år - og det blev kostbart. Efter en halv times spil scorede Eastmond i eget net til 1-1, efter hurtigløberen Theo Walcott havde bragt Arsenal foran. Wilshere misbrugte senere en stor mulighed i anden halvleg.
Arsenal var bl.a. uden Cesc Fábregas, Manuel Almunia, Thomas Vermaelen, Aaron Ramsey, Andrei Arshavin, Alex Song, Denilson, Robin van Persie – og også Eduardo, som Arsenal jo solgte til Shakhtar Donetsk i sommerpausen. Det blev kostbart, for den brasilianskfødte angriber scorede til 2-1.
Eduardo var én af den brasilianske kvartet, der startede for det nye ukrainske storhold. Klubben er ejet af verdens 148. rigeste mand – Rinat Leonidovitj Akhmetov – der har bygget det femstjernede stadion, hvor Arsenals unge mandskab havde store problemer mod Akhmetovs tropper.
Shakhtar Donetsk – Arsenal: 2-1 (1-1)
0-1: Theo Walcott
1-1: Craig Eastmond (selvmål, 28)
2-1: Eduardo (45)
Dommer: Massimo Busacca
Arsenal taber en fodboldkamp, og i stedet for at skrive et egentligt referat kaster Torsten sig ud i en herorisk forsvarstale krydret med en masse ligegyldige oplysninger om Shakhtars stadion.
Det er vist heller ikke første gang han har gjort det. Især den del med "den ultra-unge trup" er en hyppig genganger.
schousboe9
04-11-2010, 15:05
Det er vist heller ikke første gang han har gjort det. Især den del med "den ultra-unge trup" er en hyppig genganger.
Og det blev kostbart! :D
Jeg elsker, at han skriver "bl.a." for derefter at nævnte 17 tusind navne :D Normalt ville man bare nævne et par stykker.
Næsten ingen sammenhæng mellem tekst og overskrift. I virkeligheden burde han have ændret et par detaljer og skrevet en blog om klubbens stadion i stedet for denne lange undskyldning for pointtab.
EDIT: "Vanvittige stadion".... Dejlig formelt.
MOHoegsted
04-11-2010, 15:42
kæft en ringe journalistik.
- der er gået nået galt på den journalist skole, som han nok ikke engang har været på.
Der er faktisk et par af skribenter på indkast.dk som godt kan administrere at skrive en nyhed uden at man får selvmordstanker af at læse det.
Men Torsten Brix er godt nok en analfabet. Uha da da, hvor er han bare en dej.
Man ville næsten have ondt af ham hvis han ikke var sådan et mavesurt bittert a-hole.
Det kan godt være de fleste føler, at "fodboldsitet" Indkast.dk fremstår som Man Utd fjendske, men de har dog lavet nogle artikler der beskriver VORES stjerner nøgternt... Da jeg selv er stor Nani fan faldt jeg over denne artikel:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=72687
En objektiv artikel der giver Nani den kredit, han fortjener!...
http://indkast.dk/index.php?nyhed=73116&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Zinedine Zidane – af mange betragtet som den bedste midtbanecréateur i nyere tid – udtalte om Paul Scholes:
Hva? Midtbanekreatør?
United DK
12-11-2010, 08:54
http://indkast.dk/index.php?nyhed=73116&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Hva? Midtbanekreatør?
Nu vi er ved bagateller, så har jeg tit undret mig over din underskrift:
United is life. The rest are mere details.
Er det bare The Julekalender-engelsk, eller er det en gigantisk stavefejl fra din side?
kæft en ringe journalistik.
- der er gået nået galt på den journalist skole, som han nok ikke engang har været på.
Problemet er jo, at det intet har med journalistik at gøre. Går selv på Journalisthøjskolen, og vil da gerne slå fast, hvis nogle skulle være i tvivl, at vi ikke bliver og aldrig er blevet undervist i at lave sådan en omgang lort - undskyld udtrykket.
Og nej, Torsten Brix er uddannet lærer ikke journalist.
Nu når tråden alligevel er hevet frem, så kan jeg da lige bidrage med en "anekdote" fra sidste uge.
Her kunne indkast.dk rapportere, hvordan Liverpool jagtede den catalanske angriber Fernando Llorente fra Athletic Bilbao. At han var catalaner blev gentaget flere gange i artiklen.
Jeg troede ellers det var rimelig almén fodboldviden, at Athletic Bilbaos hold udelukkende består af baskiske spillere. Hvis ikke indkasts teenage-skribenter vidste det i forvejen, så har de vel fundet ud af det, da de valgte Bilbao i FM og stort set ikke kunne få lov at købe spillere.
Ready123
12-11-2010, 10:01
Hvis ikke indkasts teenage-skribenter vidste det i forvejen, så har de vel fundet ud af det, da de valgte Bilbao i FM og stort set ikke kunne få lov at købe spillere.
Nu vi er ved bagateller, så har jeg tit undret mig over din underskrift:
United is life. The rest are mere details.
Er det bare The Julekalender-engelsk, eller er det en gigantisk stavefejl fra din side?
http://dictionary.reference.com/browse/mere
;)
United DK
12-11-2010, 10:16
http://dictionary.reference.com/browse/mere
;)
:tumble:
MOHoegsted
12-11-2010, 16:57
Problemet er jo, at det intet har med journalistik at gøre. Går selv på Journalisthøjskolen, og vil da gerne slå fast, hvis nogle skulle være i tvivl, at vi ikke bliver og aldrig er blevet undervist i at lave sådan en omgang lort - undskyld udtrykket.
Og nej, Torsten Brix er uddannet lærer ikke journalist.
kan jo være fuldstændig ligemeget, det elendig journalistik.
kan jo være fuldstændig ligemeget, det elendig journalistik.
Selvfølgelig er det ikke ligemeget, forestil dig at være journalist og så blive fejlagtigt sat i bås med sådan en taber ;)
Jeg kan godt lide indkast.dk's dækning af interviewet med Ferguson omkring pension. Den allerførste sætning de citerer er : "Pension er for unge mennesker", og så skal man da selvfølgelig lave en overskrift der hedder "Ferguson: Pension er for gamle mennesker" :D
http://indkast.dk/index.php?nyhed=73340&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Onlinejournalistik er da generelt noget pis. Der er konsekvent stave- og sprogfejl i stort set alle artikler selv på tv2.dk og lignende sider. De læser tydeligvis ikke deres værk igennem før de smider det op, og som kommende journalist kan jeg ikke lade være med at krumme tæer hver gang. Det er virkelig ynkeligt til tider.
Sunderland-manager Steve Bruce er bange for, at David Welbecks gode form kan gøre det svært for klubben at hente United-lejesvenden på en permanent aftale. (Daily Mirror)
Nu har United_DK tidligere kritiseret mig for, at kritisere indkast.dk for ikke at læse korrektur på deres artikler, men synes nu denne stavefejl er meget graverende da det bare er at oversætte fra en engelsk avis. Og så er der jo hele sagen med generel viden, men det tror jeg ikke han er "stor nok" til.
United DK
03-12-2010, 10:28
Nu har United_DK tidligere kritiseret mig for, at kritisere indkast.dk for ikke at læse korrektur på deres artikler, men synes nu denne stavefejl er meget graverende da det bare er at oversætte fra en engelsk avis. Og så er der jo hele sagen med generel viden, men det tror jeg ikke han er "stor nok" til.
David, Danny, Daniel.
Potato, potato, potota.
MOHoegsted
09-12-2010, 09:28
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=74198
"Den offensive Everton-spiller er tidligere blevet kædet sammen med et skifte til Everton."
FAIL! :D
"Den offensive Everton-spiller er tidligere blevet kædet sammen med et skifte til Everton."
Det er vel bare en kreativ måde at sige, han måske vil forlænge sin kontrakt ;)
Smaakage
09-12-2010, 10:03
Det er den eneste måde Indkast.dk kan ramme noget rigtigt på... de mener jo selvfølgelig før han kom til Everton, og ramte så rigtigt med deres rygte om at han ville skifte til Everton. Snedigt!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=74221&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Utroligt som en overskrift alligevel kan være så langt fra, hvad der egentlig snakkes om. Vidic nævner jo hverken navner, eller siger nogle skal slibe deres knive.
Han siger endda 'VI' skal gøre det bedre.
Skummelt nok indkast.dk har to artikler på opstillingerne i aftenens kamp. Underligt er det bare de ikke er ens (altså de opstillinger der er beskrevet i de to artikler).
http://indkast.dk/index.php?nyhed=74534&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
lol... tror nu heller ikke det var ment på den måde ..
Manchester United, som også har vist interesse for Andy Carroll, er villige til at betale 180 kr. for den 21-årige englænder. (Caughtoffside)
Men heller ikke en krone mere! Så vi får ham sgu nok ikke :D
Og så snakker Ferguson om "no value in the marked". :)
Hvis han klipper sin vamle hestehale af, så vil jeg gå så vidt som til at sige vi godt kan hæve prisen til 300 kr.
Det sjoveste er da, at de kopierer rygter fra caughtoffside. Jesus christ :lolol:
Kasper United
21-12-2010, 21:31
Det sjoveste er da, at de kopierer rygter fra caughtoffside. Jesus christ :lolol:
Alle rygterne kommer jo fra alle mulige åndssvage sider, hvor 9 ud af 10 af emnerne er opdigtet efter, hvad de tror, holdene har brug for.
Men i stedet for at læse alle rygtesiderne, kan man jo bare gå ind på indkast og finde dagens rygter fra alle de forskellige aviser.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=74814&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Artikel omhandlende emner for FCK.
Wayne Bridge (Manchester City)
Han er blandt Premier Leagues bedste backs, men den tidligere landsholdsspiller har haft svære arbejdsbetingelser på klub- og landshold. Han var i sine første sæsoner i Chelsea førstevalg, men efter ankomsten af Ashley Cole i 2006, der betragtes som en af verdens bedste på sin position, havde han svært ved at bide sig fast i startelleveren. Cole spændte også ben for Bridge på landsholdet. I januar skiftede Bridge til rigmandsklubben, Manchester City, og her blev han igen fast mand. Den 30-årige back har gjort det godt, men med tilgangen af stjernespillere har han i denne sæson haft svært ved at få spilletid. Englænderen har i denne sæson haft svært ved at finde plads i startelleveren. Det er blot blevet til to Premier League optrædener i indeværende sæson for den kompetente back. Der er formentlig mange klubber, som vil forsøge hente Bridge, der savner fast spille Parken. Den store interesse kan betyde, at han er umulig at hente til Parken for løverne - men måske kan FCK lokke den tidligere Chelsea-spiller med Champions League-fodbold i fremtiden.
Wayne Bridge? Arrrr, skulle vi nu ikke lige. Denne FCK-forherligelse der hersker i DK er vist steget folk til hovedet.
Kasper United
24-12-2010, 18:04
http://indkast.dk/index.php?nyhed=74814&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Artikel omhandlende emner for FCK.
Wayne Bridge? Arrrr, skulle vi nu ikke lige. Denne FCK-forherligelse der hersker i DK er vist steget folk til hovedet.
Undrede mig også over den, men alligevel. Hvis man ser på danske-hold har verdens tidligere største talent i følge mange mennesker, Freddy Adu været til træning i Randers, hvor han i følge rygterne ikke har været meget bedre end de spillere, som allerede er i klubben.
Derudover blev den brasilianske Denilson, som vist engang har været verdens dyreste spiller, rygtet til Aab i sommers. Jaaah - der sker sgu noget i dansk fodbold ;)
Men jeg tror nu heller ikke på Wayne Bridge i FCK.
PatriceEvra3
24-12-2010, 23:40
Der bliver værre endnu:
Ryan Babel (Liverpool FC)
Liverpool-floppet, Ryan Babel, som kom til Anfield Road i 2007 fra Ajax, var et af de mest lovende talenter i Europa på daværende tidspunkt, men tiden i Liverpool har langt fra været succesrigt. Manageren, Roy Hodgson, har givet hollænderen besked på at vise sit værd før nytår, men det ser ikke ud til, at Babel kan finde frem til fordums styrke, så et skifte til en mindre klub, hvor han kan genfinde formen med fast spilletid, vil ikke været tosset. Tidligere har fodboldeuropa set hollændere, som er gået i stå, blomstrer efter et klubskifte. Blandt de mest kendte spillere finder vi Arjen Robben og Wesley Sneijder, der forlod Real Madrid til fordel for Bayern München og Inter Milan. Begge spillere formåede at nå Champions League-finalen i sidste sæson for deres respektive klubber. Babel kunne bruge en klub som FCK til at genfinde formen. En spiller af hans kaliber vil styrke løverne på kanten, og han kunne blive en god Grønkjær-erstatning. Den 24-årige hollænder har formentlig mange tilbud på hånden og hans prisskilt kan være en hindring – men de danske mestre kan evt. leje den tidligere Ajax-spiller, som kunne blive fristet af løvernes Champions League-eventyr.
Magen til storhedsvanvid og overvurderning fra og af en klube skal man da lede længe efter. Lur mig om de ikke henter Messi og Ronaldo.
Ja..Hold da kæft hvor er de urealistiske i deres vurderinger!...FCK's nye hold:
Casillas
Bosingwa
Pepe
Puyol
Evra
Beckham
Iniesta
Kaka
Ronaldo
Messi
Eto'o
haha..
men skribenten skriver da i det mindste måske...
Det er (desværre) ikke kun på indkast.dk de sløser!
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36206410:ingen-lindegaard-hos-man-united.html
Her er der vist tale om dårlig research...
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-36206410:ingen-lindegaard-hos-man-united.html
Der står også Ben Foster på bænken..
Kasper United
01-01-2011, 14:50
Ja, de er da helt væk. Ikke nok med de ikke ved, at han ikke kan spille endnu, så skriver de dudundenfløjtme også, at det er Ben Foster, som sidder på bænken. De er helt væk..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=75661&loc&
Hidtil i denne sæson har Chamberlain scoret syv mål for ”the Saints” og lavet mange flere assists.
Han har så lavet 3 assists, men hey, hvem tæller?
Don Kafai
16-01-2011, 14:48
Fatter ikke hvordan den side finder deres skribenter. De er jo helt blanke.
MOHoegsted
16-01-2011, 15:00
Hahaha.. Man skal blot skrive en ansøgning noget i dur med: "Mit navn er Mathias Olm Høgsted, og jeg vil godt være skribent her på indkast.dk"
Så er den vist hjemme!
Er helt med på at de skriver gratis for siden, men til tider skriver de bare for at skrive tror jeg. Man vil jo hellere aldrig se en mere anset side skrive at en given person har lavet mange assist. Det giver ingen mening og er alt for sløset.
Nogle af dem der skriver for indkast.dk vil vel gerne være journalister og tror det vil pynte på deres CV at kunne skrive de har været freelance skribent for indklast.dk, men tror nu mere det har en negativ effekt, he he :D
MOHoegsted
16-01-2011, 15:29
Er helt med på at de skriver gratis for siden, men til tider skriver de bare for at skrive tror jeg. Man vil jo hellere aldrig se en mere anset side skrive at en given person har lavet mange assist. Det giver ingen mening og er alt for sløset.
Nogle af dem der skriver for indkast.dk vil vel gerne være journalister og tror det vil pynte på deres CV at kunne skrive de har været freelance skribent for indklast.dk, men tror nu mere det har en negativ effekt, he he :D
Bold.dk's skribenter er vel også skribenter der skriver gratis. Dog har de sikkert nogle krav der gør siden lidt bedre! :D
Don Kafai
16-01-2011, 15:31
Bold.dk's skribenter er vel også skribenter der skriver gratis. Dog har de sikkert nogle krav der gør siden lidt bedre! :D
Mener de er lønnede. I hvert fald en del af dem.
Jeg så vist også engang et jobopslag på 15 timer om ugen fra bold, og det var lønnet.
MOHoegsted
16-01-2011, 15:58
Ja okay, Bold.dk kører jo også som det skal.
Mikey-boy
17-01-2011, 17:38
Det er nu I skal slå til! http://indkast.dk/index.php?nyhed=75677&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
Men I må nok skynde jer, der er sikkert "rift" om pladserne..
MOHoegsted
17-01-2011, 17:53
Mindst i starten af 20'erne. Det har de da lavet om.
Og nu skal man også have viden.. Interessant.
Et nederlag til Wolverhampton i dagens udekamp til West Bromwich ville være katastrofalt, men Jamie O'Hara sikrede alle tre point.
Med 24 point på sidstepladsen og tre point op til West Bromwichs 27 point ville Wolverhampton isolere sig yderligere i bunden i tilfælde af et nederlag. Derfor var det ekstremt vigtigt for bundproppen, at Jamie O'Hara i dag sikrede alle tre point på The Hawthorns.
O'Hara er netop kommet til Wolverhampton på lån fra Tottenham, og Wolves fik fuld valuta for nyindkøbet, da O'Hara bragte sin nye arbejdsgiver i front godt fem minutter før pausen. Nenad Milijas fandt lejesvenden med en flad aflevering efter en dødbold, og så hamrede midtbanespilleren bolden ind til 1-0.
West Bromwich jagtede udligningen i resten af kampen - men forgæves, for Wolves holdt stand lige til dommerens slutfløjt.
Med sejren rykker Wolverhampton dermed op på siden af Wigan på 18. pladsen, der har et fuldstændig identisk pointantal - og tilmed identisk målscore. West Bromwich bevarer sin position over stregen i kraft af bedre målscore.
Kampen endte så 1-1... Vela scorede i overtiden. Det er godt at være først med nyheder, men man kan også være for hurtig :D
Kampen endte så 1-1... Vela scorede i overtiden. Det er godt at være først med nyheder, men man kan også være for hurtig :D
Haha:) Flovt for dem...
Don Kafai
20-02-2011, 15:12
Rutineret af dig at kopiere hele nyheden ind, og ikke bare linket!
Props!
Rutineret af dig at kopiere hele nyheden ind, og ikke bare linket!
Props!
Det var der en meget klog mand der engang sagde man skulle ;)
Don Kafai
06-03-2011, 22:55
Godt nok ikke indkast.dk, men jeg synes der mangler et eller andet i dette referat. Især omkring dér hvor Rafaels svinestreg bliver nævnt.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1514077.ece
Liverpool lagde fra starten af eftermiddagens kamp pres på Manchester United.
Der skulle dog spilles mere end en halv time, før hjemmeholdet fik udbytte af anstrengelserne.
Efter 34 minutter bliver bolden trillet fladt ind foran mål, hvor Dirk Kuyt nemt kunne sparke den ind.
Det var kun Edwin van der Sar i buret, der kunne se, at der skulle være fløjtet for offside. Kun fem minutter senere kunne Dirk Kuyt score sit og Liverpools andet mål, da Nani gavmildt headede bolden på tværs af feltet til en helt fri Kuyt. 2-0 var pausestillingen.
Første halvleg blev forlænget med nogle minutter, da Rafael fuldstændig kører Lucas over. En svinestreg, der helt naturligt gav gult, som Skrtel også fik, da han stormede over en halv banelængde for at skrige sin utilfredshed ud.
Liverpool var uden danskerne. Daniel Agger er skadet, mens Christian Poulsen kiggede med fra bænken.
United kom meget bedre fra starten af anden halvleg og havde store chancer for reducering. Det blev dog Liverpool, der igen kom på tavlen. Igen ved Dirk Kuyt. Hattrick.
Et frispark blev havlklaret af van der Sar og bolden lige ud til Kuyt, der nemt vipper den ind. Der var spillet 65 minutter.
Manchester fik i overtiden pyntet på resultatet, da Javier Hernandez tæt på mål kan heade den ind.
Slutresultat 3-1. Det er Manchesters andet nederlag i træk, hvilket giver fornyet spænding i toppen af Premier League, som det fremgår af stillingen til højre for artiklen.
Godt nok ikke indkast.dk, men jeg synes der mangler et eller andet i dette referat. Især omkring dér hvor Rafaels svinestreg bliver nævnt.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1514077.ece
Sjovt det med Nani ikke bliver nævnt
Tidligere ****-keeper Roy Carroll er klar til at skrive under på en kort kontrakt med League Two-holdet Barnet. Carroll har været uden klub, siden han blev løst fra sin kontrakt i OB (Daily Mail).:Smackden:
Robin van Persie er flere gange kommet fra en landskamp med alvorlige skader. Blandt andet i 2009 da Juventus' usympatiske forsvarer, Giorgio Chellini, smadrede van Persies ankel i en landskamp mod Italien. Arsenal møder Blackburn hjemme på lørdag.
"Usympatisk".. Er det en objektiv vurdering?
United DK
30-03-2011, 15:58
"Usympatisk".. Er det en objektiv vurdering?
Jeg kan heller ikke se det usympatiske i, at smadre Van Persies ankel.
Jeg kan heller ikke se det usympatiske i, at smadre Van Persies ankel.
Nej, ikke lige i Van Persies tilfælde.
Man kan godt tillade sig at stemple selve handlingen som "usympatisk", men ligefrem at stemple selve spilleren som usympatisk er vel næsten udelukkende bygget på skribentens subjektive vurdering af Chiellini.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=78496
Belgieren etablerede sig hurtigt som en stamspiller i sæsonen 2008-2009, og den frygtløse midtbanemand blev samme år kåret til årets yngste spiller
Hazard var den første udenlandske spiller til at vinde prisen, og sæsonen efter genvandt Lille-spilleren prisen – en bedrift ingen af de ovennævnte spillere opnåede.
Kunne sgu ikke helt lade være med at grine :D
Kunne sgu ikke helt lade være med at grine :D
Haha, jeg studsede også lidt over den der "årets yngste spiller" da jeg læste nyheden :D
Korrektur er overvurderet!
Real Madrid følger Evertons belgiske midtbanespiller, Marouane Fellaini. Hvis den 23-årige belgier ikke ekstenderer sin kontrakt til sommer, vil kongeklubben forsøge at hente ham. (Metro)
Arrr, den er vist lidt hjemmebrygget den der :p
Chelsea overvejer at hente Arjen Robben tilbage til Stamford Bridge. Den unge hollænder ønsker at forlade Bayern München, hvis tyskerne ikke kvalificerer sig til Champions League i næste sæson. (Caughtoffside)
Ifølge indkast.dk er man altså ung når man er 27 år?
Refstrup
06-04-2011, 12:48
Ifølge indkast.dk er man altså ung når man er 27 år?
Hehe, jeg tænkte det samme :D
Én ting er at de tyvstjæler samtlige nyheder fra andre sites, men de kan da i det mindste holde sig fra google translate.
Ekstenderer... Fuck me..
Refstrup
06-04-2011, 13:20
Én ting er at de tyvstjæler samtlige nyheder fra andre sites, men de kan da i det mindste holde sig fra google translate.
Ekstenderer... Fuck me..
Men de skal også have ros for at finde samtlige nyheder. Istedet for at skulle lind på diverse sites, så samler de alt, og oversætter det til dansk. Men jeg giver dig helt ret i, at de skal holde sig fra google translate.
Og så alligevel ikke ;) : http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/e-ek/ekstendere
Og så alligevel ikke ;) : http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Sprog/Fremmedord/e-ek/ekstendere
Ja, ordet er sådan set fint nok, men det godt nok en underlig sammenhæng at benytte det i. 'Forlænge' havde nok været mere velvalgt, og det kan nemt tyde på, at Google Translate har været i brug.
Det er stadigvæk en gåde for mig, hvordan de kan have så mange besøgende, med det niveau de kører derinde.. :tumble:
schousboe9
06-04-2011, 16:11
Det er stadigvæk en gåde for mig, hvordan de kan have så mange besøgende...
... eller en hel tråd herinde... :titte:
Men de skal også have ros for at finde samtlige nyheder. Istedet for at skulle lind på diverse sites, så samler de alt, og oversætter det til dansk. Men jeg giver dig helt ret i, at de skal holde sig fra google translate.
Nej, det gør de ikke.
De sakser hele lortet fra en engelsk side som jeg ikke kan huske hvad er for en. De præcis samme rygter står på Redcafe.
... eller en hel tråd herinde... :titte:
Det er ligesom Sydney Lee, Amalie, beton-lebben fra X-Factor osv.
De fleste folk (inklusiv undertegnede) har bare et behov for at komme af med nogle spydigheder når der er mennesker der er tilpas belastende.
Ekstenderer... Fuck me..
Minder mig om Schmeichel i CL-studiet i går. Vi var nået til "forretningsenden" af sæsonen. Mere fordansket kan business end vel næppe blive.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=78762
Den engelske spillerforening, PFA, offentliggør snart de nominerede til årets spiller i Premier League.
Er det ikke ved at være et stykke tid siden at de nominerede blev offentliggjort?
DavidMadsen
07-04-2011, 15:05
Er det ikke ved at være et stykke tid siden at de nominerede blev offentliggjort?
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-her-er-kandidaterne-til-arets-spiller-i-pl
Tja. Som jeg husker det, så er det ikke offentliggjort endnu - men blot avisernes "spekulationer", selvom de godt kunne have fået fat i nogle informationer.
Bayern München har set sig lune på Sunderlands Asamoah Gyan og er klar til at smide mere end 120 millioner pund for angriberen i sommerens transfervindue. (Talksport)
Arr... Over én milliard for Gyan?
Manchester United nærmer sig Shakhtar Donetks Douglas Costa, efter spillerens agent indrømmede, at hans agent er interesseret i et skifte til Old Trafford. (CaughtOffside)
Spillerens agent agent vil til United? Han skal da være velkommen. :D
hahahahaha - Det dejlig humor du disker op med der RAppel.
Spillerens agent agent vil til United? Han skal da være velkommen. :D
Noget andet er så, at spillerens agents agent gerne må komme til klubben...
Ulrik Vida Vinther
20-04-2011, 12:21
Balotelli vinder 200.000 på casino, og giver 10.000 til en hjemløs (http://indkast.dk/index.php?nyhed=79239).. hold kæft en hero!
Give me a fucking break
Balotelli vinder 200.000 på casino, og giver 10.000 til en hjemløs (http://indkast.dk/index.php?nyhed=79239).. hold kæft en hero!
Give me a fucking break
Han er en sand helgen.
Det må være et resultat af dårlig samvittighed efter at have været et gennemført røvhul i årevis.
En mand der tjener noget der ligner 1 million om ugen, giver 10.000 kr væk..
Det er vel cirka samme størrelsesforskel som når jeg tjener 10.000 om mdr og giver en flad 10'er væk. Der er aldrig nogen der giver mig spalteplads når jeg giver lidt håndører til en bums :(
United DK
20-04-2011, 13:14
Om ikke andet er det sjældent folk med mange penge, rent faktisk deler lidt ud af dem. Bill Gates kunne sikkert redde hele verden, men gør det ikke.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.