Se fuld version : FA: MoM: United vs. Liverpool
NaniTheDoN
09-01-2011, 15:31
Carrick får min stemme, 0 fejl afleveringer bryder deres opstillinger gang på gang og spiller bolden rigtig flot videre..
Lynderup
09-01-2011, 15:31
Giggs. Dejligt at se Die Alte køre rundt med en ellers godt spillende Kelly.
Kampen havde den nærve et derby skal have, men der blev selvfølgelig lagt en dæmper på det hele efter udvisningen.
Webb var middelmådig idag, men udvisningen var dog korrekt. Sindssygt dumt af Gerrard!
Giggs, Evans, Rio og Evra var blandt favoritterne :)
Giggs fik den...
Synd og lidt ringe vi ikke savede dem over med 3,4-0...
Flax_Generous
09-01-2011, 15:32
I en kamp, hvor United vinder på et tyndt straffe og ikke formår at skabe specielt mange chancer mod 10 modstandere, kan MoM-prisen næsten ikke gå til en angrebsspiller. Så jeg vælger Ferdinand. Han lavede vist ikke én eneste fejl i dag.
Christensen
09-01-2011, 15:34
Giver Evra min stemme. Han var rigtig god i dag, især i anden halvleg. Hans bedste kamp i et stykke tid..
Evra fra mig..
Det kunne nok have været hvem som helst i bagkæden, selvom Rafael var lidt anonym i 2. halvleg.
Giggs var selvfølgelig også inde i billedet.. :)
Grønholdt.
09-01-2011, 15:38
Min stemme går til Giggs for kampen i dag. Han sad totalt på hele midtbanen i dag... :devilll:
schousboe9
09-01-2011, 15:42
Jeg kan ikke komme uden om Rafael, nok en gang. "Hertil og ikke længere" igen idag fra den lille brasilianer krydret med de sædvanlige offensive indslag.
Rio og Evans (velkommen tilbage!) var også rigtig stærke, også inden Stevie Me røg ud.
Som Flax siger kan en offensivspiller vel dårligt få den, selvom jeg må give Berbatov stor kredit for det, vi trods alt skabte idag.
Holmskov
09-01-2011, 15:42
Ferdinand.
Cool, calm and collected. As always.
Syntes Carrick og Giggs er lige i hælene på Rio.
ChristianR
09-01-2011, 15:46
Giggs. For hans anden halvleg, der var fantastisk. Det var i hvert fald ikke hans skyld, at vi ikke kom frem til mere.
MOHoegsted
09-01-2011, 15:52
Carrick får min stemme, 0 fejl afleveringer bryder deres opstillinger gang på gang og spiller bolden rigtig flot videre..
Så dog i hvertfald 1 fejl aflevering, som på dagen godt kunne blevet straffet.
Jeg har stemt på Giggs, han virket meget livlig i dag, og hans indlæg var gode.
Virket næsten til det var Giggs som vi så for 3-5 år siden .
Helt klart Carrick for mig.
Han styrede midtbanen og var sikkerheden selv.
Åh Giggs, du ligner en 25-årig igen.
Din 19. ungdom!
PatriceEvra3
09-01-2011, 16:19
Ferdinand.
Dejligt med en god kamp fra Evans, efter nogle katastrofale præstationer i starten af sæsonen. Evra spiller også sin bedste kamp længe.
på diverse forums menes der Rafel skulle være smidt ud. Det er simpelhen så tåbeligt. tacklingen kan slet ikke sammnelignes med Gerrards. Han bruger indersiden af foden, og ikke knopperne hvilket er e væsentlig forskel.
Kasper United
09-01-2011, 16:24
Giggs fik min stemme. Spillede en god kamp med gode indlæg og scorede sikkert på straffespark. Han har mange år foran sig endnu på banen.
tjarligdrengen
09-01-2011, 16:37
Giggsy!
Bud Spencer
09-01-2011, 21:54
Rio Ferdinand!
Hulle #7
09-01-2011, 21:57
Ferdinand.
Klart hans bedste kamp i år. Han var så sikker og stod altid i vejen for deres angreb. Evans var også god ved siden af Ferdinand. Kunne godt have været Giggs, men mener ikke en offensiv spiller skal have den i dag, fordi jeg føler vi skulle ha lukket kampen for længest og vi laver kun 1 mål ud af en del chancer.
Og dejligt at se at flere spillere har fået stemmer :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.