PDA

Se fuld version : PL: MoM: WBA vs. United

RAppel
01-01-2011, 14:40
Kampens spiller?

VonKoblenz
01-01-2011, 14:44
Rooney spillede godt idag, hvor ellers hele United spillede som en sæk lort... Gary Neville har jeg mest af alt lyst til at tvangs pensionere.. Nej hvor er han dårlig!!:Smackden:

Bud Spencer
01-01-2011, 14:44
Rooney. Mål, assist og stor fightervilje.

Hartvigsen
01-01-2011, 14:45
Rooney, no doubt..

PatriceEvra3
01-01-2011, 14:46
Der kan vist ikke værer tvivl om det er Rooney. Utroligt så meget vilje den lille kraftfulde krop kan indeholde. Hvis der var nogle der var i tvivl om hvorvidt han gad, så er de det vist ikke mere ;)

Dog er det dybt forunderligt at vi kan blive spillet under græstæppet, mod WBA. Hvad sker der med det her hold, når i er væk fra OT? Der må snartfindes en løsning, det er ikke det United hold jeg kender. Hernandez er genial. Hans evne til at komme ind fra bænken, og afgører kampen er guld værd!

Men puhha, vi ser skidt ud. Hvis man ikke holdt med United kunne man godt unde Wba et point eller 3. Skræmmende ringe præstation

GN er færdig. Han får hele forsvaret (der dog heller ikke var prangende da han blev udskiftet) til at ligne noget fra serie 4. Brug Brown eller O'Shea når Rafael skal spares.

Og hvor så jeg dog gerne vi hentede Becks hjem. Vi har ikke en spiller der bessider den simple evne at lave et indlæg, når Nani og Valencia ikke er med.

Parkohargo
01-01-2011, 14:47
Rooney.

Ingen andre nærmede sig noget der tilnærmelsesvis lignede MoM.

Kofoed
01-01-2011, 14:48
Meget sjovt at der er en der vælger at stemme Neville :titte:

Bugge
01-01-2011, 14:50
Rooney.

Fighter for 2, scorer et mål og viser klasse ved at gå ind igen efter skaden.

Men det skal heller ikke være nogen hemmelighed at der ikke var specielt meget kamp om hæderen. Føj, en dårlig holdpræstation.

Bugge
01-01-2011, 14:51
Meget sjovt at der er en der vælger at stemme Neville :titte:

Enten en håbløs romantiker der vil forsvare hans ære eller også en ordentlig røvfuld sarkasme ;)
Jeg gætter på det sidste.

RAppel
01-01-2011, 14:54
Gary Neville is a red, is a red, is a red.
Gary Neville is a red, he hates scousers.

Kasper United
01-01-2011, 15:04
Rooney fik selvfølgelig også min stemme. Godt mål, assist og ikke mindst en fremragende indsats, hvor han kæmper sindsygt hårdt.

Men det var generelt en dårlig kamp, hvor alle spillerne lavede alt for mange fejl.

chrisserUnited
01-01-2011, 15:05
jeg kunne ikke stemme, den gik direkte til stemmeresultat da jeg åbnede tråden, men hvis jeg kunne stemme røg min stemme 100 sikkert til Rooney...

Og dejligt han kom på benene igen, trods han måtte bide smerten i sig

Dines
01-01-2011, 15:14
Rooney skal have 100% af stemmerne. Eneste spiller, der viste vilje og lyst.!

Grønholdt.
01-01-2011, 15:17
Min stemme gik til Rooney for kampen i dag. Han var overalt på banen for os i dag, og så kæmpede han som en gal i hele kampen... :devilll:

RAppel
01-01-2011, 15:22
Som, stort set, alle andre har jeg stemt på Rooney. Et skridt nærmere fordums styrke. Priser mig lykkelig over jeg kan nyde hans fodboldspil i stedet for at være bitter og hadsk. Det må være træls ikke at kunne nyde når han brillierer.

Damien
01-01-2011, 15:40
Hold da op vi spille egentlig skidt i dag. At vælge Gary til MOM, må være en joke ? han er slidt!
Vidic er kampens spiller!

Christensen
01-01-2011, 15:44
Min stemme går også til Rooney. Jeg håber, at han endelig har fået hul på bylden og han finder sidste sæsons målform frem.

Ruunee
01-01-2011, 15:53
Det er svært at argumentere imod Rooney som kampens bedste. Men jeg synes Carrick fortjener at blive nævnt. Og at det opleves som om ingen opdager hvor godt han spiller idag, viser efter min mening hvor umuligt det vil være for ham, nogensinde at modtage ros fra ret mange herinde.
Synes stadig rigtig mange herinde, kun ser mål og gennembruds driblinger. Jeg udfordrer alle til at se kampen igen og så finde mere end 2 fejl fra Carrick - eller bare 2 steder hvor det han laver ikke er positivt.

I samme ånd, synes jeg også det er for nemt at give Neville al skylden. Jo, han overbeviser heller ikke mig om at der er plads til ham på holdet. Han var ikke god idag. Men prøv og læg mærke til hvor ofte det f.eks. er Fletcher der skaber problemer for ham, ved at miste bolden eller ikke "dække" den højre side. Det er efter min mening ligeså meget det der udstiller Nevilles mangler. Og de problemer, viser endnu mere hvilken præstation Carrick laver i dag. Hvor ofte han redder Fletcher og Neville.

MC86
01-01-2011, 16:00
Helt klart Rooney

Damien
01-01-2011, 16:05
Det er svært at argumentere imod Rooney som kampens bedste. Men jeg synes Carrick fortjener at blive nævnt. Og at det opleves som om ingen opdager hvor godt han spiller idag, viser efter min mening hvor umuligt det vil være for ham, nogensinde at modtage ros fra ret mange herinde.
Synes stadig rigtig mange herinde, kun ser mål og gennembruds driblinger. Jeg udfordrer alle til at se kampen igen og så finde mere end 2 fejl fra Carrick - eller bare 2 steder hvor det han laver ikke er positivt.

I samme ånd, synes jeg også det er for nemt at give Neville al skylden. Jo, han overbeviser heller ikke mig om at der er plads til ham på holdet. Han var ikke god idag. Men prøv og læg mærke til hvor ofte det f.eks. er Fletcher der skaber problemer for ham, ved at miste bolden eller ikke "dække" den højre side. Det er efter min mening ligeså meget det der udstiller Nevilles mangler. Og de problemer, viser endnu mere hvilken præstation Carrick laver i dag. Hvor ofte han redder Fletcher og Neville.

Enig i Rooney og Carrick var gode... ang. Gary, det har jo ikke noget at gøre med om han ska have skylden, men han spiller jo elendigt!

Benzet
01-01-2011, 16:05
Kun Rooney og Vidic spillede en god kamp. Resten var enten middelmådige eller decideret elendige.

MOHoegsted
01-01-2011, 16:49
Rooney fik min.
Så desværre kampen, men har set nogle højdepunkter.

Ang. Carrick er jeg enig i han altid leverer et godt defensivt arbejde, men de kampe (ikke i dag) jeg har set har der intet være fremadrettet, og når han prøver lykkedes det ikke.

Martinsen
01-01-2011, 16:54
Rooney uden tvivl. Den eneste der diskede op med en god kamp og alt skulle komme fra ham

Kofoed
01-01-2011, 16:54
Ang. Carrick er jeg enig i han altid leverer et godt defensivt arbejde, men de kampe (ikke i dag) jeg har set har der intet være fremadrettet, og når han prøver lykkedes det ikke.

Jeg er også virkelig dårlig til at se når de def. midtbanespillere laver noget godt, men vil sige at nu er det jo heller ikke ham der skal lave noget fremadrettet.. Det er jo de 5 andre på midten og angreb der skal sørge for det, især som vi spiller idag, så skal han ikke kunne andet end at lave sit defensive arbejde.
Den defensive midtbane er bare et utaknemligt arbejde, da man sjældent bliver belønnet for sit arbejde. Især når man store dele af kampen spiller med 5 mand på midten, så er det svært at skille ham ud.

MOHoegsted
01-01-2011, 17:02
Jeg er også virkelig dårlig til at se når de def. midtbanespillere laver noget godt, men vil sige at nu er det jo heller ikke ham der skal lave noget fremadrettet.. Det er jo de 5 andre på midten og angreb der skal sørge for det, især som vi spiller idag, så skal han ikke kunne andet end at lave sit defensive arbejde.
Den defensive midtbane er bare et utaknemligt arbejde, da man sjældent bliver belønnet for sit arbejde. Især når man store dele af kampen spiller med 5 mand på midten, så er det svært at skille ham ud.
Helt enig. Hvis Carrick begyndte at blive mere fremadrettet, så kommer der for mange frem, og Carrick's defensive arbejde vil nok heller ikke lykkes. Rigtig god opstilling med Anderson (som kan både fremadrettet og defensivt) og Carrick.

RAppel
01-01-2011, 17:28
Rooney fik min.
Så desværre kampen, men har set nogle højdepunkter.

Ja kønt var det ikke! :D

MOHoegsted
01-01-2011, 17:44
Ja kønt var det ikke! :D

Haha! :D.
Det gik måske lige lidt for hurtigt!

PatriceEvra3
01-01-2011, 18:07
Jeg synes dog ikke man bare kan ignorere at vi rent faktisk bliver spillet under tæppet, af et hold som WBA. Hvordan kommer det ikke til at se ud når vi skal til Bernabeu eller Camp Nou?

Selvom vi vinder, er vores spil på udebane ikke en mester værdig. Havde Wba, fuldt fortjent scoret på straffesparker, tvivler jeg på vi havde fået point med. Det er mig også ubegribeligt at Wba vil det 80 % mere end os. Rooney er den eneste der viswr vilje i dag (han gør det så tilgændgæld for samtlige 11)

Hvad er der sket med hårtørren? Duer den ikke mere? Der var ikke forskel på 1 og anden halveg, bortset fra til sidst hvor Wba ikke har flere kræfter. Ud over Rooney, er der ingen der viser at de virkelig vil det her.

Nu nævner folk Carrick, som potientel MOM. Han var rystende tæt på at koste 2 mål da han mister simple bolde på midten, fordi han skal have 20 berøringer. Fletcher taber også mange bolde, og har slet ikke det niveau han har haft de seneste par år. Obertan er alt for svingende, og det duer ikke med en kantspiller der ikke kan slå et indlæg. Noget der undrer mig er også, at INGEN af vores spillere kan slå et indlæg.

Wba havde 3 forsvarspillere ude, som normalt er starter. Alligevel formår vi kun at skabe 1½ chance, hvor den ene er et hjørnespark.

I alle de udebanekampe vi har spillet, har modstanderen spillet lige op med os, hvis ikke de har udspillet os. I kampene mod Fulham, Bolton, Stoke, Sunderland, Wba og Birmingham har man slet ikke kunne se hvem der var midter/bundhold, og hvem der var mesterskabs bejler. Mod Aston Villa, der har haft en katastrofal sæson, blev vi udspillet på det groveste.

Jeg synes ikke bare man kan ignorere det, selvom vi ikke har tabt endnu. Jeg synes det er dynt bekymrende. Om det er Fergusons fejl, eller om holdet bare ikke er hvad det har været skal jeg ikke kunne sige.

Jeg synes der er for meget middelmådighed på det her hold. Og jeg synes ikke det er at male fanden på væggen, når bundhold har kunne spille op med os hele sæsonen. De er ikke lige så bange for United, som tilfældet var før i tiden. Og med god grund. Vi kan ikke kontrollere kampene mere, som vi kunne for bare 2 år siden. Og at vi får pointene har i flere tilfælde været rent held.

Vi har snart en udebane kamp mod Spurs. Hvis det her fortsætter bliver det en grim affærer.

Jeg synes ihvertfald det er bekymrende.

Anderson8
01-01-2011, 18:33
En af de dårligste kampe jeg har set fra United længe. Jeg ved simpelthen ikke, hvorfor vi ikke kan på udebane. Det eneste positive var selvfølgelig de 3 point og Rooney. Synes han gjorde en god figur. En kasse og et assist. Uden tvivl MoM.

Don Kafai
01-01-2011, 19:50
Jeg ved ikke om jeg har set samme kamp som pt. 55 andre herinde, men jeg synes ikke Rooney var den bedste i dag.

En af de mest oversete spillere er Vidic, og han holder i den grad forsvaret sammen i dag og redder den pivelendige midtbane. I SkySports studiet sagde de, at WBAs tre midtbanespillere overstrålede Uniteds, og det er jeg i den grad enig i.

Desuden redder Vidic også sejren, da han blokerer en bold der er på vej i mål. Han får min MoM

Rooney spiller dog (ENDELIG!!!!) en kamp han kan være stolt over. Efter målet ser vi glimter af den gamle Rooney igen, og det lover rigtig godt. Forhåbentlig er han ikke mere skadet end at han kan spille om 3 dage.

MOHoegsted
01-01-2011, 20:34
Lige nu venter jeg bare på NtotheT kommentar på MoM. :D
Rooney bliver det måske næppe, eller så gider han ikke se det i øjnene.

Mht. til Vidic, Don Kafai, syntes jeg bestemt ikke han er blevet overskygget, jeg så godt nok ikke kampen (desværre), men 4 har da også stemt på ham.

Jeg læste på onside.dk at Chicharito løb af med at blive nok officielt matchwinner, højst sandsynligt pga. vinder målet.

Don Kafai
01-01-2011, 20:56
Mht. til Vidic, Don Kafai, syntes jeg bestemt ikke han er blevet overskygget, jeg så godt nok ikke kampen (desværre), men 4 har da også stemt på ham.

Og snart 60 har stemt Rooney.

Ikke at det undrer mig, men for mit vedkommende havde Rooney ikke den bedste dag af alle, selvom et mål + assist taler for sig selv.

tjarligdrengen
01-01-2011, 21:10
Rooney

Christensen
01-01-2011, 21:15
Jeg læste på onside.dk at Chicharito løb af med at blive nok officielt matchwinner, højst sandsynligt pga. vinder målet.

Matchwinner og man-of-the-match er jo ikke det samme ;) han blev ganske rigtig matchwinner, men lyder lidt som du blander tingene sammen ;)

PatriceEvra3
01-01-2011, 21:17
Forsvaret sejlede i dag, så mon ikke det er derfor at Vidic ikke får mange stemmer.

Ud over mål og oplæg, står Rooney for alt offensivt i dag. Uden ham ville WBA ikke have nogle problemer med at holde vores tamme offensiv helt ude af kampen. Derudover er han her, der og alle vegne. Og ude rooneys mål, så havde slutstillingen formegenlig været 1-0 til Wba. så jeg synes ikke at et mål og oplæg er "bare". Det er ligesom det der afgør kampen. Han er den spiller der kæmper mest og viser mest vilje.

Jeg synes ikke der er nogen tvivl om at han er kampens spiller (for Uniteds vedkommende)

Ikke for at tage noget fra Vidic, men synes IMO han er svær at bedømme når forsvaret sejler så meget. Man kan selvfølgelig sige at det var i Nevilles side hver gang, eller mellem ham og Ferdinand, men synes absolut ikke han er bedre end Rooney i dag.

zhagzi
01-01-2011, 21:59
Rooney.

Ingen andre nærmede sig noget der tilnærmelsesvis lignede MoM.

Synes da Rio var fantastisk i defensiven idag, og han kørte bolden godt op. Han viste ligeså stor vilje som Rooney gjorde. Wayne blev bare sakdet og gik ind igen. Men de er som de to eneste der viste figther vilje, og jeg synes Rio overtog Vidic's normale rolle.

Don Kafai
01-01-2011, 22:28
Forsvaret sejlede i dag, så mon ikke det er derfor at Vidic ikke får mange stemmer.

Forsvaret sejlede langt fra. Midtbanen sejlede. Havde vi ikke haft Vidic (og Rio) bagi, så havde vi tabt kampen 5-1.

Carrick, Anderson og Fletcher var alibi-spillere i dag. WBAs Brunt, Dorrans, Thomas og Morrison pakkede vores midtbane ned i deres lomme og legede med dem som de ville. Vores midtbane var ikke-eksisterende, det tog tre-fire lange træk med bolden, og WBA-spillerne var nået ned til vores felt. Vi kunne ikke holde i bolden mere end 2-3 afleveringer af gangen, og jeg behøver vel ikke putte ord på vores presspil?

Vidic dominerede og vandt alt i luften og på jorden. At der bliver spillet nogle bolde imellem Neville og Rios side er naturligvis skidt, men det er billigt sluppet på en dag som i dag.

Scholes vil ikke gøre den store forskel fysisk på midten, men han vil i det mindste skabe noget boldbesiddelse kva sit overblik.

Den bedste centrale midtbane-spiller i dag var Gibson, selvom han spillede ude af position og kun fik 25 minutter.

schousboe9
01-01-2011, 22:36
Forsvaret sejlede langt fra. Midtbanen sejlede. Havde vi ikke haft Vidic (og Rio) bagi, så havde vi tabt kampen 5-1.

Carrick, Anderson og Fletcher var alibi-spillere i dag. WBAs Brunt, Dorrans, Thomas og Morrison pakkede vores midtbane ned i deres lomme og legede med dem som de ville. Vores midtbane var ikke-eksisterende, det tog tre-fire lange træk med bolden, og WBA-spillerne var nået ned til vores felt. Vi kunne ikke holde i bolden mere end 2-3 afleveringer af gangen, og jeg behøver vel ikke putte ord på vores presspil?

Vores...?

Den bedste centrale midtbane-spiller i dag var Gibson, selvom han spillede ude af position og kun fik 25 minutter.
Genial måde at opsummere det generelle niveau i dag.

MOHoegsted
01-01-2011, 22:42
Matchwinner og man-of-the-match er jo ikke det samme ;) han blev ganske rigtig matchwinner, men lyder lidt som du blander tingene sammen ;)

Det tror jeg på jeg har!
Men nu hvor vi er her, så kan du forklare mig det? :D
Matchwinner: Når man f.eks. gør noget f.eks. scorer et afgørende mål som sikrer kampen.
Man of the Match: Når man var den bedst spillende set over hele kampen.
Lyder det ikke meget rigtigt?

PatriceEvra3
01-01-2011, 22:58
Hvis forsvaret ikke sejlede ved jeg ikke hvad jeg vil kalde det. defenitionen "sejle" er muligvis forskellig fra United og så til Wolves. Over i Nevilles side sejlede det i den grad. Derudover laver vi to klokkeklare straffespark. Jeg siger ikke at Vidic havde noget med det at gøre, men over i Nevilles side sejlede forsvaret i den grad. At de så ikke får meget hjælp fra midbanen i dag, er jeg helt enig i.

RasmusP
01-01-2011, 23:04
Det tror jeg på jeg har!
Matchwinner: Når man f.eks. gør noget f.eks. scorer et afgørende mål som sikrer kampen.

:exactly:
Jeg synes umiddelbart ordene forklarer sig selv ret fint, men okay:o

unitedforreal
01-01-2011, 23:05
Hvis forsvaret ikke sejlede ved jeg ikke hvad jeg vil kalde det. defenitionen "sejle" er muligvis forskellig fra United og så til Wolves. Over i Nevilles side sejlede det i den grad. Derudover laver vi to klokkeklare straffespark. Jeg siger ikke at Vidic havde noget med det at gøre, men over i Nevilles side sejlede forsvaret i den grad. At de så ikke får meget hjælp fra midbanen i dag, er jeg helt enig i.

Ja vi er enig, men husk at det er 1 mand og kun 1 mand som var skyld i det.
Prøv at se kampen igen. Fletcher var mere Hb en Neville var, Neville var mere angriber end Rooney var. Jeg ved ikke helt hvad Neville ønskede i den her kamp ?. Ville han seriøst oppe og vinde kampen... En mand som ham skal kunne vide hvad han kan og kan ikke. Derfor skulle han kun være defensiv idag, og stole på holdet.

En anden ting er, fordi neville var så meget væk, så kræver det af Rio og Vidic at rykke kædet ned mod HB, det betyder større afstand imellem dem, og på den måde mere plads til WBA. Og det hjælper heller ikke at Fletcher skulle bruge 90% af tiden på at redde Neville, det gøre at Anderson og Carrick skal dække hele midtbanen alene...

Synes SAF handlede lidt sent idag, men igen.. vi har ikke rigtig nogen HB på bænken, Fabio kan godt spille den, men skal stadig bruge tid til at falde til efter de mange skader. Er ikke sikker om O'shea var tilbage, men det samme gælder ham...

Neville fik et stort ansvar idag og han levede ikke op til det.. Det er ikke godt at vi kan mærke at Rafael ikke er med, det skal vores trup kunne klare..

Kofoed
01-01-2011, 23:46
Det tror jeg på jeg har!

Correcto :)

MOHoegsted
02-01-2011, 00:02
Correcto :)
:exactly:
Jeg synes umiddelbart ordene forklarer sig selv ret fint, men okay:o

Haha! Jeg har bare aldrig tænkt over det. :D

United-Allan33
02-01-2011, 10:27
Min MOTM går til Rooney, uden jeg synes han var over god, men han viste trods alt mere end næsten alle de andre til sammen.. og med mål og oplæg så er det også forjent..

Alle er selvfølgelig efter Neville, og han spillede også en meget dårlig kamp, men synes folk bare forkuserer alt for meget på ham og hans fejl, hvorimod en spiller som Evra, som nok har været den spiller der over hele sæsonen har spillet mest under niveau, sjældent bliver kritiseret.. Igen igår blev han overspillet og fanget udenfor position, han vælger ofte de forkerte løsninger.. Han skal virkelig til at stramme sig an

United DK
02-01-2011, 10:34
Min MOTM går til Rooney, uden jeg synes han var over god, men han viste trods alt mere end næsten alle de andre til sammen.. og med mål og oplæg så er det også forjent..

Gad vide hvordan det var gået, hvis du havde været manager, og sendt ham ned på reserveholdet?

Jeg kan ikke lade være.

United-Allan33
02-01-2011, 10:39
Gad vide hvordan det var gået, hvis du havde været manager, og sendt ham ned på reserveholdet?

Jeg kan ikke lade være.

Det er jo præcis derfor jeg aldrig kritiserer SAF.. men havde han spillet for reserverne, og havde Hernandez spillet, så havde vi bare vundet 4-1 istedet..

United DK
02-01-2011, 10:49
Det er jo præcis derfor jeg aldrig kritiserer SAF.. men havde han spillet for reserverne, og havde Hernandez spillet, så havde vi bare vundet 4-1 istedet..

:lolol:

Kofoed
02-01-2011, 11:05

Haha :) Så Javier og Berba igår havde været opskriften på Succes?? Og hvem sku ha smidt det hjørne ind i panden på Hernandez!!

ChristianR
02-01-2011, 11:23
Det tror jeg på jeg har!

Det markerede kan du godt slette. Så stemmer det hele ;)

Glory Man United
02-01-2011, 12:09
Jeg ved ikke om jeg har set samme kamp som pt. 55 andre herinde, men jeg synes ikke Rooney var den bedste i dag.

Vi så den så sammen (eller 2. halvleg). Jeg er ikke overrasket over, at Rooney bliver MOM, men jeg det overrasker mig, at det er med det antal stemmer.

Jeg har haft Vidic som næstbedste eller tredjebedste en del gange, men denne gang tager jeg ham. Han (og Rio) reddede i den grad vores røv, fordi Carrick, Anderson og Fletcher var håbløse

ChristianR
02-01-2011, 13:13
Vi så den så sammen (eller 2. halvleg). Jeg er ikke overrasket over, at Rooney bliver MOM, men jeg det overrasker mig, at det er med det antal stemmer.

Jeg har haft Vidic som næstbedste eller tredjebedste en del gange, men denne gang tager jeg ham. Han (og Rio) reddede i den grad vores røv, fordi Carrick, Anderson og Fletcher var håbløse

Helt enig. Jeg stemte godt nok Rio, som jeg mener var 2. halvlegs bedste. Vidic var nok første halvlegs bedste. Rooney var vores ubestridt bedste offensive kort igår, men det siger ikke meget, sådan som det hele sejlede, og vi nåede frem til omkring 2 chancer mod WBA.

Det der reddede os igår var forsvaret - I særdelses hed vores fantastiske forsvarsduo Rio/Vidic. Evra så ikke godt ud, og Gaz var helt væk. Det gav overarbejde til de 2, og de klarede det upåklageligt - Måske med undtagelse af straffesparket.

Midtbanen var ligeledes katastrofal, så det var heldigt at vores forsvarsduo, som var verdens bedste i 07/08 sæsonen er tilbage.

schousboe9
02-01-2011, 17:01

Jeg stemte Rooney, ganske enkelt fordi han vinder kampen for os. Det kan man ikke sige om hverken forsvar eller midtbane.

Den eneste gode periode Neville havde var fra 70 og frem, Evra er blevet alt for nonchalant i sin spillestil og Rio begår et klodset straffespark, som meget vel kunne have kostet os sejren. Vidic var dog igen solid og en tæt 2'er hos mig. Man kan så diskutere om det er forsvaret eller midtbanen, der sejler, men hele holdet generelt hang ikke sammen, og så må den enkelte tage affære.

Siden MotM nu en gang gives til den enkelte, mener jeg det er meget lige for at stemme Rooney, da han (og Hernandez) udadtil var den eneste, som troede på sejren, og som aktivt gjorde noget ved det. Og så tæller det heller ikke ned, at han ville ind igen og forsvare føringen med en skadet ankel.