PDA

Se fuld version : PL: MoM: United vs. Sunderland

RAppel
26-12-2010, 20:17
Kampens spiller?

Martinsen
26-12-2010, 20:21
Berbatov. Tæt forfulgt af Anderson, som for tiden nærmest er 1. mand på holdkortet.

Christensen
26-12-2010, 20:27
Berbatov. Tæt forfulgt af Anderson, som for tiden nærmest er 1. mand på holdkortet.

I second that :)

Damien
26-12-2010, 20:37
Anderson is on fiiiiiiiire!!!

FRL
26-12-2010, 20:38
Anderson!
Var simpelthen med i alt, og var endnu engang bedste mand.

Kasper United
26-12-2010, 20:50
Ando fik min. Han er genial. Han er klart vores "nye" midtbane.

Bugge
26-12-2010, 21:21
Berbatov.

Iskold foran målet, blandede sig i det opbyggende spil og kunne snildt have scoret 1-2 mål mere.

Anderson viser igen igen igen at han er et supertalent i svøb og Rafael spiller med skræmmende stor rutine allerede.

tjarligdrengen
26-12-2010, 22:13
Jeg stemte på Rafael.. Synes, igen, at han spillede en rigtig god kamp! Var rigtig god offensiv og synes hans defensive spil bliver bedre og bedre! Tror det bliver for vildt med ham og Valencia - når sidstnævnte kommer tilbage.

Overvejede kraftigt Anderson! Ærgeligt, han blev udskiftet så hurtigt.. Men mon ikke han skulle spares lidt.

Berba var også god idag!

Benzet
26-12-2010, 22:48
Stemte Anderson, da han var bindeleddet på midten og fik spillet til at hænge sammen.

PatriceEvra3
26-12-2010, 22:59
Anderson bliver uhyggelig. Godt vi fik forlænget med ham, før de får nogen gode ideer i Madrid.

Berbatov kunne også have fået den. Dejligt han følger op på det!

Når Rafael og Anderson har fået (endnu) mere rutine, samt Rooney er tilbage i scoringsform, bliver det jo uhyggeligt med Nani også:devill:

Flax_Generous
26-12-2010, 23:24
Jeg stemte Berbatov. Han afgjorde kampen.

Anderson spillede fremragende i det offensive, men Anderson uden Carrick havde været en katastrofe. Anderson er altså stadig en smule sløv i det defensive - til gengæld er Carrick eminent til at positionere sig og dækkede næsten for to mand i dag. Park, Giggs og Rooney arbejdede også godt tilbage i banen for at kompensere for Anderson. Så det er i mine øjne lidt unfair, at det er Anderson som får al rosen for arbejdet på midtbane. Selvom han da igen rigtigt nok gjorde det flot.

Firebackkæden var også strålende. Mere eller mindre fejlfri.

Dines
27-12-2010, 09:12
Berbatov!

Da han tørrede røv i Bardsley, skulle han have min stemme. Nøj, hvor var det fedt lavet. Derudover scorer han selvfølgelig to mål, og er dermed manden, der afgører tingene for os.

Berbatov spiller ikke meget bedre end sidste sæson, men i år skyder han mere og kommer frem til flere chancer. Det er fantastisk. Okay, han kunne godt være skarpere ind imellem, men han kommer frem til noget, og det er langt bedre end han ikke gør. God udvikling. Han har nu oppe på 14 sæsonmål, dvs han slog sidste års 12 mål og er på samme antal mål som første sæson i United.

Barker
27-12-2010, 09:58
Jeg stemte Berbatov. Han afgjorde kampen.

Anderson spillede fremragende i det offensive, men Anderson uden Carrick havde været en katastrofe. Anderson er altså stadig en smule sløv i det defensive - til gengæld er Carrick eminent til at positionere sig og dækkede næsten for to mand i dag.
.

Synes jeg er helt korrekt.. Carrick er ofte en spiller man ikke rigtig "ser i kampen" , men han laver så meget arbejde, og Anderson er en offensiv spiller, og har perioder hvor han ikke altid kommer med hjem, hvor Carrick redder hans røv..

Berba fik min stemme efterfulgt af Carrick og Rafael..

Jeg synes Anderson er genial, men glæder mig til at se ham mod et hold i topform, f.eks. i champions league - jeg tror og håber han kan klare opgaven, men kan til tider stadig godt tvivle...

Barker
27-12-2010, 10:00
Jeg var iøvrigt MEGET skuffet over at Macheda kommer ind før Hernandez :S :S

Mener klart Macheda skal helt tilbage i det heiraki..

RAppel
27-12-2010, 10:30
Jeg synes Anderson er genial, men glæder mig til at se ham mod et hold i topform, f.eks. i champions league - jeg tror og håber han kan klare opgaven, men kan til tider stadig godt tvivle...

Herinde på ot.dk stemte vi Anderson som MoM i begge kampe mod Valencia. I den første kamp hvor vi mødte dem var de nummer et (er jeg næsten sikker på) så jeg har ingen bekymringer ved at spille ham mod "de store hold". Vi stemte ham også MoM mod Arsenal så lige pt er han vel en af de bedste på sin plads. Synes det er lækkert han har fået en mere offensiv rolle på holdet efter han er kommet tilbage fra sin skade.

ibaek
27-12-2010, 10:31
berbatov lavede to mål og var god når han fik bolden inden for hans minimale løbe pensum anderson, giggs, ferdinand og rafael var klart de bedste. Giggs løber utrolig meget, lige så anderson.

Nu var jeg på trafford og se kampen og der lægger man sgu mærke til hvor lidt løbevillig berba er. blev utrolig irriteret på manden på trods af han lavede to kasser. Det virker som om han intet godt vil for holdet, kun hvis det er ham selv der i sidste ende kommer til at se godt ud.

Glory Man United
27-12-2010, 12:56
To mål og kampens detalje....

Barker
27-12-2010, 13:03
Herinde på ot.dk stemte vi Anderson som MoM i begge kampe mod Valencia. I den første kamp hvor vi mødte dem var de nummer et (er jeg næsten sikker på) så jeg har ingen bekymringer ved at spille ham mod "de store hold". Vi stemte ham også MoM mod Arsenal så lige pt er han vel en af de bedste på sin plads. Synes det er lækkert han har fået en mere offensiv rolle på holdet efter han er kommet tilbage fra sin skade.

Synes ikke Valencia eller Arsenal spillede godt mod os... Specielt Valencia har været tamme, og deres top placering i spansk fodbold bevidner mere om mangel på bredde i spansk fodbold, end Valencias kunnen..

Jeg vil ikke tage noget fra Anderson, for jeg synes også klart han er vores fremtid.. Men lad os se når vi forhåbentligt går videre mod Marseille og skal møde en af de store :)

VonKoblenz
27-12-2010, 13:41
Bæstet Anderson! :D Han var jo gaaaal..

Berbatov var nu også dygtig

Grønholdt.
27-12-2010, 14:10
Min stemme gik til Anderson for kampen i går. Han sad alene mand totalt på midtbanen i al den tid han var inde i går... :devilll:

tjarligdrengen
27-12-2010, 14:10
Synes ikke Valencia eller Arsenal spillede godt mod os... Specielt Valencia har været tamme, og deres top placering i spansk fodbold bevidner mere om mangel på bredde i spansk fodbold, end Valencias kunnen..

Jeg vil ikke tage noget fra Anderson, for jeg synes også klart han er vores fremtid.. Men lad os se når vi forhåbentligt går videre mod Marseille og skal møde en af de store :)

Hvad så når/hvis "de store" hold ikke spiller fantastisk imod os...? Skal hans spil kun vurderes når "de gode" hold spiller kanon imod os? Måske, han er én af grundene til at de ikke spiller så godt?

MC86
27-12-2010, 15:51
Anderson får min stemme. Men Berbatov spillede også en rigtig god kamp

Don Kafai
27-12-2010, 15:55
Berbatov.

Jeg synes Andersons kamp var fornuftig, men slet ikke så vanvittig god som den gøres til. Han får ekstrem løs snor, og bliver derfor meget iøjenfaldende. Enig med Flax:
Anderson spillede fremragende i det offensive, men Anderson uden Carrick havde været en katastrofe. Anderson er altså stadig en smule sløv i det defensive - til gengæld er Carrick eminent til at positionere sig og dækkede næsten for to mand i dag. Park, Giggs og Rooney arbejdede også godt tilbage i banen for at kompensere for Anderson. Så det er i mine øjne lidt unfair, at det er Anderson som får al rosen for arbejdet på midtbane. Selvom han da igen rigtigt nok gjorde det flot.

Synes fx Vidic er tættere på Berbas indsats end Anderson.

MOHoegsted
27-12-2010, 16:14
Ingen tvivl om det er Berbatov, men Anderson super kamp, igen.

I mine øjne spillede Berbatov bedre idag end han gjorde mod Blackburn.
Men jeg ligger det sådan her op: 1. Berbatov 2. Anderson 3. Rafael.

Men syntes også vi glemmer Vidic og Ferdinand, nogle stemmer herinde blot pga. en opblomstring. Vidic og Ferdinand spillede en god kamp, ikke meget at lave, men siden Ferdinand er kommet tilbage, har de vel bevist de stadig er verdens bedste forsvar.

MOHoegsted
27-12-2010, 16:27
Jeg var iøvrigt MEGET skuffet over at Macheda kommer ind før Hernandez :S :S

Mener klart Macheda skal helt tilbage i det heiraki..

Bare fordi han kommer før ind betyder det ikke at Chicharito er bagham i hierkiet. Det jeg også helt sikker på han ikke er, at du er meget skuffet over det er måske det forkerte ordvalg, du har i hvertfald ikke grund til det.

Lad os nu sige vi var foran 3-0 mod et tilfældigt hold, Vidic har ikke startet inde i midterforsvaret, men det går alligevel godt der og der er ro. Så tager vi Ferdinand ud til fordel for Evans. Vil det så også sige Evans er foran Vidic i hierkiet? Eller lad os sige det som Vidic og Ferdinand startet inde, og Evans kom ind og det gjorde Smalling ikke, selvom han har spillet bedre. Det betyder jo ikke at Smalling ikke er foran ham i hierkiet eller har spillet bedre, det kan vel betyde han skal have kamperfaring, spilleglæde osv.

KR89
27-12-2010, 16:59
Ingen tvivl om det er Berbatov, men Anderson super kamp, igen.

I mine øjne spillede Berbatov bedre idag end han gjorde mod Blackburn.
Men jeg ligger det sådan her op: 1. Berbatov 2. Anderson 3. Rafael.

Men syntes også vi glemmer Vidic og Ferdinand, nogle stemmer herinde blot pga. en opblomstring. Vidic og Ferdinand spillede en god kamp, ikke meget at lave, men siden Ferdinand er kommet tilbage, har de vel bevist de stadig er verdens bedste forsvar.

Enig ang. Rio og Vida. De gør det bare sublimt. Vidic er 100% sikker hver gang han griber ind i mano e mano situationer, og Rio sørger for de ikke kommer.. Hvor mange gange løb han ikke i mellem angriber og bolden når den blev spillet? Han er så forudseende, det er fantastisk.

Stente
28-12-2010, 17:39
Ando for mit vedkommende..

Men jeg synes der var en lang række af spillere der endnu en gang gjorde en fremragende figur..