Se fuld version : CC: MoM: United vs. West Ham
United DK
30-11-2010, 21:43
Jeg så ikke kampen, men Evans var den de fleste snakkede om.
Min umiddelbare tanke var, at jeg ikke gad stemme. Når alt kommer til alt, så synes jeg at Fabio var mest opløftende at se på i dag. Ja, han er uheldig at falde ved 2-0 målet og ser ikke voldsomt imponerende ud ved 4-0, men han viste i det mindste lidt hjerte og vilje idag - og var desværre en af de eneste der gjorde det.
Evans har jeg slet ikke lyst til at kommentere på, ud over at sige at det er synd for knægten at han er så hysterisk ringe i dag.
Andersodum
30-11-2010, 21:45
Hvorfor kan man ikke stemme på Spector?
Ja synd for Evans, synes vi så sidste sæson at han er god. Han skal godt nok tage sig sammen!
Synes egentlig kun der er tre spillere som kan være deres indsats nogenlunde bekendt: Anderson, Fabio og Smalling.
Smalling får den for at holde skansen nogenlunde helt alene nede bagved. Hans partner så ikke for godt ud :titte:
Jeg så ikke kampen, men Evans var den de fleste snakkede om.
All press is positive, ehh?
United DK
30-11-2010, 22:02
All press is positive, ehh?
Ironi uden smiley... :tumble:
Smalling var god, selvom han var omgivet af Evans, Fabio, O'Shea og TK, der alle sejlede, derfor får han min mom.
Smalling spillede igen en god kamp og han har vist masser af lovende takter siden han kom til klubben. En stor fysisk forsvarsspiller som virker bundsolid og god i hovedspillet.
Anderson får dog min stemme. Fortsatte sit gode spil fra Blackburn kampen og kæmpede en brav kamp for at iscenesætte sine holdkammerater.
Glory Man United
30-11-2010, 22:15
This is how it feels too be Cityyyy...
Bebé.. Godt nok så jeg ikke 2. halvleg, men han var i hvert fald én af de bedste i første.
MartinNielsen
30-11-2010, 22:23
Min umiddelbare tanke var, at jeg ikke gad stemme. Når alt kommer til alt, så synes jeg at Fabio var mest opløftende at se på i dag. Ja, han er uheldig at falde ved 2-0 målet og ser ikke voldsomt imponerende ud ved 4-0, men han viste i det mindste lidt hjerte og vilje idag - og var desværre en af de eneste der gjorde det.
Evans har jeg slet ikke lyst til at kommentere på, ud over at sige at det er synd for knægten at han er så hysterisk ringe i dag.
Fabio var da ikke på banen ved 4-0 målet?
Gav min til Anderson.
Ando fik min..
Det kan godt være nogle af de nye ikke ligefrem gjorde positivt opmærksom på sig selv, men jeg skal da love for at Welsh Wizard og Fletcher var anonyme.. Man havde nok håbet på at de to ville skinne igennem på midten..
Fabio var da ikke på banen ved 4-0 målet?
Gav min til Anderson.
Var det ikke ham der først blev snydt af Boa Mortes skudfinte, og dernæst bare stod og kiggede på ham? Det betyder ikke det store alligevel, jeg synes han var en af de få opløftende at se på i dag.
Christensen
01-12-2010, 07:31
Var det ikke ham der først blev snydt af Boa Mortes skudfinte, og dernæst bare stod og kiggede på ham? Det betyder ikke det store alligevel, jeg synes han var en af de få opløftende at se på i dag.
Det var Rafael.
Jeg stemte på Anderson. Han er en af de få, der leverede en acceptabel indsats.
Bebé.. Godt nok så jeg ikke 2. halvleg, men han var i hvert fald én af de bedste i første.
Han blev skiftet ud med Macheda ved halvleg, men han var da en af de få der viste noget frem af banen i første halvleg :)
United-Allan33
01-12-2010, 07:41
Tror min stemme går til Anderson, ikke fordi han spillede en super kamp, men fordi han spillede mindst dårligt..
Udover det så er det jo de gamle kendinge der skal jordes når holdet taber.. O'Shea og Evans bliver kaldt alt muligt lort, mens Fabio nærmest er en fryd at se på, selvom han også spillede af lort..
Evans var kanon i sidste sæson og beviste bestemt han kan begå sig på dette plan, men uden en Vidic eller Rio ved sin side så kommer han til at se håbløs ud.. Samme kan man sige om O'shea, jeg har fuldt ud tillid til at han kan gøre et godt job, med Rio, Vidic og Evra at læne sig op af, men når han så skal stå på egne ben falder han helt igennem, måske derfor han er 3-4 valg...
Ikke nogen tvivl imø, at det var Anderson som var kampens spiller - og han får derfor også min stemme. Den eneste, som kan være sin indsats bekendt set over hele kampen. Bebe, Obertan og Smalling havde ok perioder, men også for mange udfald. Rafael gjorde også god figur, da han kom ind, men det var bare for kort tid, til at hive mom'en hjem.
Iøvrigt dybt useriøst, at 4 personer har stemt på Evans. Tåbeligt. Det var nok den værste performance nogensinde i en Man Utd trøje, som Evans havde i går... og ja, da er Taibi, Barthez etc. etc. også talt med.
dawzdawz
01-12-2010, 07:59
Stemte Brown, fordi han sørgede for at Evans kom af banen.
NEJ! hvor var Evans piv elendig. Hvorfor beholdte man ham istedet for Pique?!
United-Allan33
01-12-2010, 08:54
Stemte Brown, fordi han sørgede for at Evans kom af banen.
NEJ! hvor var Evans piv elendig. Hvorfor beholdte man ham istedet for Pique?!
Måske fordi Pique ikke viste ret meget i hans United tid. Husker en kamp mod Bolton, hvor han gav et mål væk og virkede helt væk, eller måske fordi han selv ville tilbage til Barca fordi Fergie ikke kunne garanterer ham at han ville kunne slå vidic eller Rio af holdet. Desuden viste Evans i sidste sæson at han kan begå sig på dette plan. Faktisk over en længere periode, mere end hvad feks Anderson har gjort, men ham tror folk stadig på.
United DK
01-12-2010, 09:29
Måske fordi Pique ikke viste ret meget i hans United tid. Husker en kamp mod Bolton, hvor han gav et mål væk og virkede helt væk, eller måske fordi han selv ville tilbage til Barca fordi Fergie ikke kunne garanterer ham at han ville kunne slå vidic eller Rio af holdet. Desuden viste Evans i sidste sæson at han kan begå sig på dette plan. Faktisk over en længere periode, mere end hvad feks Anderson har gjort, men ham tror folk stadig på.
Jeg vil også godt have set en tung Pique, blive presset som Evans blev i går. Så vil han heller ikke se ret god ud, men når man spiller for Barcelona, så er det svært at se dårlig ud, i hvert fald som forsvarsspiller.
ChristianR
01-12-2010, 10:02
Jeg vil også godt have set en tung Pique, blive presset som Evans blev i går. Så vil han heller ikke se ret god ud, men når man spiller for Barcelona, så er det svært at se dårlig ud, i hvert fald som forsvarsspiller.
Ja, det er klart. Man kunne ligeså godt have en flok tilfældige kegler i Barcelonaforsvaret. Det kræver intet at se godt ud på det hold. I virkeligheden ville Pique eller Puyol slet ikke kunne begå sig i Premier League, og Pique ville blive på det groveste blive udstillet mod West Ham.
De sydlandske flødeboller som Ronaldo, Benzema, Özil, osv er jo easypeasy at holde fra målet, modsat Premier Leagues bundprop.
schousboe9
01-12-2010, 10:11
OT
Hold nu igen med sarkasmen, Christian. Pique bliver ikke tilnærmelsesvist sat under pres i den spanske liga. Og gjorde det heller ikke mod Real Madrid.
At han regnes som én af de (hos nogen den) bedste forsvarer i verden er en joke. Han spiller på to hold, som stortset aldrig er under pres i forsvaret, men så snart, der er større hold både internationalt og hjemligt, der formår at sætte tryk på, så vælter han ligeså klodset rundt, som han gjorde i kampen mod Bolton, som Allan hentyder til.
Det formår de færreste hold dog, og derfor er han ikke i den situation særlig tit. Det samme skal Abidal i øvrigt prise sig lykkelig for. Nøj, han er overvurderet.
/OT
Følger lige schousboes eksempel, men måske diskussionen skulle fortsætte i hans spillertråd.
OT
At sige at Evans skal ud virker fuldstændig malplaceret og en overreaktion af dimensioner. Fair nok, han spillede hans dårligste kamp i den røde trøje i går, men at sige han skal ud er direkte dumt. Han er et af de største talenter på sin plads og kampen i går kan ikke bruges som basis for hans fremtidige rolle hos United. Der kan vist ikke herske nogen tvivl om det, at blive kastet ind i en kamp hist og pist ikke er nemt. Specielt med tanke på det forventningspres der ligger i, at "nu får du chancen og så præsterer du fandme".
/OT
ChristianR
01-12-2010, 10:29
OT
Hold nu igen med sarkasmen, Christian. Pique bliver ikke tilnærmelsesvist sat under pres i den spanske liga. Og gjorde det heller ikke mod Real Madrid.
At han regnes som én af de (hos nogen den) bedste forsvarer i verden er en joke. Han spiller på to hold, som stortset aldrig er under pres i forsvaret, men så snart, der er større hold både internationalt og hjemligt, der formår at sætte tryk på, så vælter han ligeså klodset rundt, som han gjorde i kampen mod Bolton, som Allan hentyder til.
Det formår de færreste hold dog, og derfor er han ikke i den situation særlig tit. Det samme skal Abidal i øvrigt prise sig lykkelig for. Nøj, han er overvurderet.
/OT
Lad nu være med at gøre Barcelona mere fantastiske, end de er. Måske er han endnu ikke en af de bedste forsvarrer i verden, men Pique er en fantastisk spiller, der i den grad overstråler Evans' niveau på nuværende tidspunkt. Det kan IMO slet ikke diskuteres.
Han har som fast mand været med til at vinde The Treble og VM på ganske kort tid. Godt nok med gode hold, men er det ikke altid det, når man vinder sådanne trofæer?
Jeg mener, at man er dobbeltmoralsk, når man mener Pique ikke beviser noget, fordi han har det for nemt på et klassehold. Når vores egen Rio eller Vidic så holder målet rent i nogle af vores successæsonner, hvor vi har været verdens bedste, så er de verdens bedste centerforsvar? Tingene følges ad.
Det skal ikke opfattes som tuderi over, at Pique ikker spiller her længere og at Evans gør det. Jeg er bare træt af, at man ikke kan anerkende spilleres kvaliteter og tror, at det er jordens nemmeste hyggejob at holde målet rent for et af klodens mest offensivt orienterede hold.
Glory Man United
01-12-2010, 12:24
Her er følgende spillere, som en del gerne vil have solgt:
1. Evans
2. O´Shea
3. Gibson
4. Berbatov
5. Park
Halleluja....
1. Evans blev af nogen kaldt skurk ved 3 af målene i går. Så er det vist også sat på spidsen, hvad? mål nr. 3 kan diskuteres for her taber han en "bare" en hovedstødsduel med Cole. Hvordan indlægget derimod fik lov at komme, er derimod en gåde for mig. Mål nr. 4: ja helt klart Evans´s. Men hvilket er det 3. mål, I snakker om? Og hvis Rio, Vidic og Smalling er foran ham i køen, så vil jeg da gerne høre, om der findes andre klubber, der har bedre 4. valg til pladsen?
2. Ja fantastisk afslutning til indkast:p. Men lidt det samme: han står bag Rafael og Brown som højreback, og hvem har et bedre 3. valg som højreback?
4. Gider jeg egentligt ikke diskutere for 87. gang. jeg kigger bare på topscorerlisten :p.
5. Elsker ham ligeså meget nogle andre hader ham. Har slet ikke de samme offensive kvaliteter som Valle og Nani. Men som Bamse ville sige :"Han kan så meget andet"
Fordi Pique gerne ville hjem.
Kasper United
01-12-2010, 12:31
Så ikke kampen, men min stemme gik til Giggs, fordi han blev 37 år i mandags.
Andersodum
01-12-2010, 14:17
Så ikke kampen, men min stemme gik til Giggs, fordi han blev 37 år i mandags.
:haha:
ChristianR
01-12-2010, 15:43
Og hvis Rio, Vidic og Smalling er foran ham i køen, så vil jeg da gerne høre, om der findes andre klubber, der har bedre 4. valg til pladsen?
Hvis man lige skulle komme med en indvending, så er der nok ikke mange andre klubber, der bruger deres 4. valg så meget, som vi gør. Kritikken bliver IMO lidt mere berettiget, når han spiller omtrent hver 3. kamp grundet rotation og skader til især Rio.
2. Ja fantastisk afslutning til indkast:p. Men lidt det samme: han står bag Rafael og Brown som højreback, og hvem har et bedre 3. valg som højreback?
Her kunne man indvende det samme, at O'Shea får lige rigeligt med spilletid i forhold til at være 3. valg på højrebackpositionen. I det hele taget har vi nok haft lidt kvalietetsproblemer på den plads, siden Brown blev langtidsskadet. Vi har vel mindst 4 spillere, der kan dække pladsen nogenlunde tilfredsstillende, men i stærkeste 11 er det nok vores svageste position.
Men bortset fra det er jeg da enig med dig.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.