PDA

Se fuld version : Edwin van der Sar

Sider : 1 [2]

SantasLittleHelper
05-08-2009, 12:49
Det er jo en katastrofe at han er skadet... Ben Foster er en rigtig god shot-stopper, men i alle andre facetter af målmandsspillet er han nærmest komplet ubrugelig :/

Tesla
05-08-2009, 13:34
Time to shine, Foster!

Troelsgaard
05-08-2009, 15:15
Det er en svækkelse, men personligt ser jeg frem til, at Foster får mange kampe i træk, og endelig får lov at vise, om han er den næste nr. 1, eller om vi skal have fat i en udefra. Når lovprisningen af Ed så er færdig, så synes jeg ikke han er så fantastisk længere, det er primært Rio og Vidic der holder røven oppe på ham, og han blev derfor sjældent testet for alvor.

RAppel
05-08-2009, 15:22
Så det du siger er at vi kunne nøjes med at smide Enckelman på mål? :D

Troelsgaard
05-08-2009, 15:29
Så det du siger er at vi kunne nøjes med at smide Enckelman på mål? :D

Det er nok lige at stramme den, manden lod jo et indkast gå ind engang, men jeg synes ikke Ed har lavet noget fantastisk, det har været bundsolidt, når der har været brug for ham, hvilket selvfølgelig også er fint nok, men mirakelredningerne ser man ikke fra ham (mere).

SantasLittleHelper
05-08-2009, 15:57
Det gør man jo heller ikke rigtig fra Foster. Til gengæld kan han helt alene formå at gøre en ufarlig situation rigtig farlig. Det er vel ikke mere end 1½ uge siden vi så det sidst.

Personligt synes jeg nu, at VDS reddede os et par 1-0'ere med nogle rigtig gode redninger, selvom han har stået bumstille i en hel kamp. Jeg tvivler meget på, at Foster har Ed's evne til at koncentrere sig på den måde.

Mikke7
05-08-2009, 16:12
Virkelig træls med VDS! Det bliver squ en nervepirrende start, udover det sædvanlige, men nu må vi, om Foster kan klare den, håber selvfølgelig og tror det også - hvis forsvaret er påplads, så tror jeg nok, han vil komme til at vise, at han er en kompetent erstatning :)

marc_93
05-08-2009, 16:39
må indrømme jeg jublede lidt da jeg altid har haft et godt øje til foster så er glad for han får chancen nu må han jo gribe den

Dines
05-08-2009, 18:58
Da ærgeligt, men samtidig kan man sige, at det er held i uheld, for nu har Foster chancen for at bevise sit værd, men hvis det ikke sker, kan det blive meget meget problematisk.

Mikey-boy
06-10-2009, 16:51
He is back :D Bare han klarer det bedre end Foster :lolol:

http://www.bold.dk/nyt/Van-der-Sar-tilbage-i-aktion

snegl
06-10-2009, 18:35
He is back :D Bare han klarer det bedre end Foster :lolol:

http://www.bold.dk/nyt/Van-der-Sar-tilbage-i-aktion

:trophy::loved::trophy:::::UNITED:::::

SantasLittleHelper
06-10-2009, 18:38
Oh thank god.. Foster har været lige så dårlig som jeg har frygtet..

Dines
06-10-2009, 19:12
Godt med Van der Sar tilbage. Foster har brug for en pause, og vi har brug for stabilisering og sikkerhed nede bagved og der findes ingen bedre end VDS til dette. Forhåbentlig kan have også løfte Vidic og Rios niveau, for de har ikke været lige så stærke i år som sidste år.

Daniel
06-10-2009, 20:09
Fantastisk nyhed. Forhåbentligt kan vores defensiv nu komme op på samme niveau som de seneste år, så man ikke skal konstant skal frygte for at lukke mål ind.

chrfigoraul
06-10-2009, 20:23
Gud er tilbage :D ! :devill::devill::devill::devill:

RAppel
06-10-2009, 21:17
Dejligt at have ham tilbage. Så kan man bare håbe på han ikke falder i niveau som det er set før når folk har været væk med en skade. Så har vi et seriøst problem, men han har heller ikke været væk så længe så det er bare mig der maler fanden på væggen.

Der kommer til at ske en kæmpe forandring i vores spil (tror jeg) når VDS og Hargo er tilbage. Og med Rio helt fit. :devill:

C.TeveZ
06-10-2009, 21:43
Ifølge manutd.com vandt reserverne 1-0 og VDS holdte målet rent på en forholdsvis stille aften.. Matchvinder: Macheda

Troelsgaard
06-10-2009, 21:57
Nu håber jeg bare ikke, at vi går tilbage til 1-0 mentaliteten, fordi vi får mr. clean sheet tilbage, hellere 4-0 end 1-0.

Glory Man United
07-10-2009, 07:49
Nu håber jeg bare ikke, at vi går tilbage til 1-0 mentaliteten, fordi vi får mr. clean sheet tilbage, hellere 4-0 end 1-0.

DOH! Vi vinder jo ikke 4-0 med Foster

snegl
07-10-2009, 08:21

Du er eddermanme Foster fanatisk hvis du mener at et skift til Van Der Sar på de sidste 10 meter af banen kan betyde om vi vinder 1-0 istedet for 4-0 :lolol:

Troelsgaard
07-10-2009, 14:06
DOH! Vi vinder jo ikke 4-0 med Foster

Nej, men siden Foster er kommet på mål, og hans fejl har kostet en del mål, har vi været pisket til at score mere end en selv, hvorimod vi med clean sheets kun er forpligtet til at score en enkelt. Vi skulle gerne fortsætte med at score mange mål, for vi har jo vist, at vi magter det, selvom jeg i sidste sæson kom lidt i tvivl.

Troelsgaard
07-10-2009, 14:08
Du er eddermanme Foster fanatisk hvis du mener at et skift til Van Der Sar på de sidste 10 meter af banen kan betyde om vi vinder 1-0 istedet for 4-0 :lolol:

Hvad har det med Foster fanatik at gøre? Der gik da sovepude i den i sidste sæson, da Ed havde sin lange periode med clean sheets, fordi vi vidste at et mål var nok.

Glory Man United
07-10-2009, 18:27
Nej, men siden Foster er kommet på mål, og hans fejl har kostet en del mål, har vi været pisket til at score mere end en selv, hvorimod vi med clean sheets kun er forpligtet til at score en enkelt. Vi skulle gerne fortsætte med at score mange mål, for vi har jo vist, at vi magter det, selvom jeg i sidste sæson kom lidt i tvivl.

Så din konklusion er, at vi skal have en elendig keeper på, så vi kan score mere? :lolol:

Parkohargo
07-10-2009, 18:33
For fanden da hvor bliver det godt at få noget ordentlig rutine imellem stængerne igen for os. Foster trænger virkelig til en pause efter hans udsving de seneste par kampe, men vil dog ikke afskrive Foster endnu. Tror på ham, men der skal sku arbejdes med mentaliteten hvis han skal være vores faste 1'er. VDS er tilbage og snart er Hargo også! Skønt:)

Martinsen
07-10-2009, 18:42
Ja det luner sku at få VDS tilbage. Også at han starter med en formentlig forholdsvis rolig kamp mod Bolton, da de er et hold vi bør slå uden de store problemer.

Dines
07-10-2009, 19:36
Godt at VDS kom godt ud af reserveholds kampen igår. Foster har som sagt brug for en pause, og VDS rutine og ro kan forhåbentlig smitte af på forsvaret også, der heller ikke har set for godt ud i den her sæson. Lad os håbe, at han er med mod Bolton.

Troelsgaard
07-10-2009, 20:15
Så din konklusion er, at vi skal have en elendig keeper på, så vi kan score mere? :lolol:

Nej, men det at vi har haft en elendig keeper inde har gjort, at holdet har været pisket til at gøre mere end højest nødvendigt, der har ikke været den samme sikkerhed fra tidligere, hvor man nærmest vidste at et mål var nok. Jeg håber grundet Eds tilbagevendende ikke, at vi falder i samme hul, og lader os nøjes med 1-0, mentaliteten skal være den samme.

Don Kafai
08-10-2009, 04:47
Nej, men det at vi har haft en elendig keeper inde har gjort, at holdet har været pisket til at gøre mere end højest nødvendigt, der har ikke været den samme sikkerhed fra tidligere, hvor man nærmest vidste at et mål var nok. Jeg håber grundet Eds tilbagevendende ikke, at vi falder i samme hul, og lader os nøjes med 1-0, mentaliteten skal være den samme.

Ja hvis vi var garanteret en 4-3, 3-2 eller 2-1 sejr i alle kampe ville jeg da foretrække det, men jeg tror nu ikke Foster har så meget at sige i den sammenhæng. Havde Vds stået i lørdags, havde vi nok vundet 1-0 eller 2-1, og det er jo at foretrække frem for 2-2.

Det med at "gøre mere end højest nødvendigt" har også meget med held at gøre. Ingen ville kunne klage, hvis vi stod med 14-16 point i stedet for de 19 vi har nu.

Don Kafai
08-10-2009, 04:48

Den prøvede Liverpool med Dudek vist i en årrække men den gav aldrig rigtig pote :)

snegl
08-10-2009, 08:57
Ja hvis vi var garanteret en 4-3, 3-2 eller 2-1 sejr i alle kampe ville jeg da foretrække det, men jeg tror nu ikke Foster har så meget at sige i den sammenhæng. Havde Vds stået i lørdags, havde vi nok vundet 1-0 eller 2-1, og det er jo at foretrække frem for 2-2.

Det med at "gøre mere end højest nødvendigt" har også meget med held at gøre. Ingen ville kunne klage, hvis vi stod med 14-16 point i stedet for de 19 vi har nu.

.. Og så skal man ikke glemme at vi som tophold ofte har et af de hårdeste programmer, hvilket gør at det rent faktisk kan være en belønning for os selv, hvis man i ny og næ kan spare dem der spiller allermest. Forestil jer at Rooney skulle spille 48 kampe á 90 minutter, fordi man skulle helgardere sig mod en målmand der i ny og næ svigter.

Anyways så synes jeg debatten er hypotetisk, for det har - udover på udebane i Europa - sjældent gjort sig gældende for United at man decideret går efter 1-0. Det er oftere et udtryk for at vi simpelthen ikke kan ramme kassen og lukke kampene, end at det er et udtryk for at vi træder på pedalen.

RAppel
24-11-2009, 19:05
Det er dog helt sikkert, at United-fans ikke vil få at se van der Sar, Ferdinand, O'Shea, Neville, Evans og Fabio i aktion i kampen, da de alle er ramt af skader.

Hvorfor er VDS ude? Var det på grund af det sammenstød han havde med Cahill (tror jeg det var) i weekenden? Og hvad er der galt?

Stente
24-11-2009, 20:45
Ja, han skulle eftersigende have fået et slag på knæet i Everton-kampen..
Tror det var på bold.dk jeg læste det..

Dines
24-11-2009, 20:45
Hvorfor er VDS ude? Var det på grund af det sammenstød han havde med Cahill (tror jeg det var) i weekenden? Og hvad er der galt?

Ikke noget alvorligt. Jeg læste kun, at han var tvivlsom, men måske er det en undskyldning for en lille pause. VDS er jo 39 år, og jeg tror under alle omstændigheder at TK eller Foster ville stå imorgen om VDS var klar eller ej.

Stente
24-11-2009, 20:49
Ja, han skulle eftersigende have fået et slag på knæet i Everton-kampen..
Tror det var på bold.dk jeg læste det..

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1183749_berbatov_fit_for_besiktas

Det var sgu MEN der havde bragt nyheden..
(4. sidste linje)

RAppel
10-12-2009, 10:03
http://www.goal.com/en-gb/news/2559/rumours/2009/12/10/1678068/report-edwin-van-der-sar-keen-to-extend-manchester-united

Michael
10-12-2009, 10:51
Han kan ligeså godt indfinde sig med at han skal være målmandstræner i klubben!

nielzon21
10-12-2009, 12:06
Han kan ligeså godt indfinde sig med at han skal være målmandstræner i klubben!

Kunne ikke udtrykke det bedre selv :)
Han vil være en god træner, for Kuzczack, Foster og de andre målmænd. Ellers må han bruges som talentspejder inden for området, og så finde den rette målmand til at stå mellem stængerne.

SantasLittleHelper
29-12-2009, 08:27
Det er godt nok skidt:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1275504.ece

schousboe9
29-12-2009, 09:04
Det er godt nok skidt:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1275504.ece

Ja... Så kommer andre ting trods alt i første række.

RAppel
29-12-2009, 09:46
Der er nogle ting der er vigtigere end fodbolden så det er helt fair han smutter hjem til konen. Uheldigt for os, ja, men det er der ikke noget at gøre ved.

Vi har Kuzzen! :D

United DK
29-12-2009, 10:59
Kuszczak har stået godt i de kampe han har fået, så jeg er ikke videre bekymret.

Dines
29-12-2009, 14:20
TK har været fremragende som gardering ovenpå Van Der Sars fravær, så jeg er ligesom United DK ikke særlig bekymrende. Den næste storkamp ligger i slutningen af januar mod Arsenal.

Fletcherfan
12-01-2010, 12:00
VDS skal ikke få lov at stå i målet før han helt 100 % klar igen, da TK har stået fornemt i sine kampe... Men dog vil jeg sige, at forhåbentlig bliver VDS snart 100 %...

robinho
12-01-2010, 12:39
VDS skal ikke få lov at stå i målet før han helt 100 % klar igen, da TK har stået fornemt i sine kampe... Men dog vil jeg sige, at forhåbentlig bliver VDS snart 100 %...

Tk har gjort det rigtig godt ja, og i min optik klart overhælet foster.

Men vds giver noget andet som ikke har noget med redninger eller at gribe indlæg at gøre. Han giver ro.

Han kan lede det forsvar, selvom det måske mangler et par mand. Det kan TK ikke, for det er ikke bare noget man kan træne.

Hvis man ikke har lederegenskaberne i sig, så kommer de ikke bare.

Benzet
21-02-2010, 08:04
Der Alte har forlænget til 2011. Gad vide hvad Foster og Kuz synes om det? Havde i øvrigt regnet med, at vi skulle have ny keeper til sommer.

United DK
21-02-2010, 08:55
Dvs. han når at runde de 40, inden han stopper.

Vildt nok.

Parkohargo
21-02-2010, 09:08
God nyhed. VDS er utrolig vigtig og har en ro som hverken TK og slet ikke Foster besidder. Nu mangler han bare at få et forsvar der dur op foran sig...

Carl-keane
21-02-2010, 09:29
Dejligt at høre! Rigtig god målmand som kamp på kamp laver verdensklasse redninger!

Martinsen
21-02-2010, 09:59
Han har i år holdt det høje niveau fra de foregående, så det er helt fint han får sin kontrakt forlænget.

Benzet
21-02-2010, 10:56
Hvis VDS, Neville, Scholes og Giggs starter inde samtidigt, begynder vi at ligne Milans alderdomshjem ;-9

RAppel
21-02-2010, 11:04
Må indrømme det ærger mig lidt hvis det betyder, at vi ikke hente en ny og yngre model til sommer (helst Lloris), men fantastisk spiller er han under alle omstændigheder.

Glory Man United
21-02-2010, 11:35
Der Alte har forlænget til 2011. Gad vide hvad Foster og Kuz synes om det? Havde i øvrigt regnet med, at vi skulle have ny keeper til sommer.

Skulle vi vel også, hvis VDS ikke forlængede. God nyhed. Jeg mener stadigvæk, at han er den målmand i PL, der laver færrest fejl.

Jev
21-02-2010, 11:47
Jeg begriber ikke, at man kan ærgre sig over, at vi har verdens måske bedste målmand i endnu en sæson. Vi finder ikke en bedre målmand end van der Sar. Hugo Lloris når ham ikke til knæene.

RAppel
21-02-2010, 12:09
Jeg begriber ikke, at man kan ærgre sig over, at folk ærgrer sig over vi har verdens måske bedste målmand.

Jev
21-02-2010, 12:11
Glimrende forsvarstale. Top-notch.

RAppel
21-02-2010, 12:46
EDIT: Har efter grundige overvejelse besluttet, at jeg vil være "den store" her og lade være med at kommenterer mere på det.

Jev
21-02-2010, 13:22
Du har jo ikke kommenteret på det alligevel. Jeg vil gerne høre, hvorfor du mener, det vil være en fordel at hente Hugo Lloris - og om du virkelig mener, han på nuværende tidspunkt er en bedre målmand end VDS. Man kan vel altid hente en ny målmand i 2011? Hugo Lloris, René Adler, Akinfeev - det er vel ét fedt. Og så skriver du et indlæg, som ingen mening giver overhovedet.

JDK
21-02-2010, 13:47
Super at han forlænger - det giver ro, da han stadig holder et rigtig højt niveau! Om vi køber en ny og yngre målmand til sommer eller sommeren 2011, kan jeg, som andre også skriver, ikke se noget galt i, da vi jo stadig har en klassemålmand her Edwin

Christensen
21-02-2010, 14:26
Så længe van der Sar holder niveauet og har lysten, så ser jeg det som den bedste løsning. Hans ro, stabilitet og erfaring vil gavne et hvert hold, og han er i en alder af 39, stadig blandt de bedste.

Parkohargo
29-10-2010, 11:12
Tillykke med de 40! Mon ikke dette bliver hans sidste sæson for os.

MC86
29-10-2010, 11:16
Tillykke med de 40! Mon ikke dette bliver hans sidste sæson for os.

Ja tillykke med dagen

Jo jeg tror også det bliver hans sidste sæson for os i år. Men fuck hvor har han gjort det godt..

Hille
02-01-2011, 20:27
Manchester United har ifølge sporten.dk skrevet kontrakt med Edwin Van Der Sars 12 årige søn som spiller på Uniteds u12 hold :D

Bugge
02-01-2011, 20:30
Manchester United har ifølge sporten.dk skrevet kontrakt med Edwin Van Der Sars 12 årige søn som spiller på Uniteds u12 hold :D

Move aside, Lindegaard :D

MadsG
02-01-2011, 20:35
Det kunne måske også betyde, at hans ophold i United bliver forlænget, hvad enten det bliver som spiller eller en anden slags rolle i klubben som f.eks. målmandstræner.

Solskjærs søn spiller/spillede jo også for vores ungdomshold fordi farmand blev ansat som træner for reserveholdet.

United DK
02-01-2011, 20:47
Move aside, Lindegaard :D

Hvem siger han er målmand?

Paaske
02-01-2011, 20:51

Han startede eftersigenede som markspiller, men blev vidst keeper for et par år siden.

schousboe9
02-01-2011, 20:56

Det gør du. Du har ham i hvert fald i startopstillingen mod Stoke. Og hvis du siger det...

Bugge
02-01-2011, 21:17

Det siger indkast.dk, you cnut.

Og hvis du sætter spørgsmålstegn ved Indkast.dk's troværdighed, så er du ikke rigtig i hovedet!

United DK
02-01-2011, 21:30
Det gør du. Du har ham i hvert fald i startopstillingen mod Stoke. Og hvis du siger det...

Suk...

Det siger indkast.dk, you cnut.

Og hvis du sætter spørgsmålstegn ved Indkast.dk's troværdighed, så er du ikke rigtig i hovedet!

Torsken Brix' side? :whine:

Bugge
02-01-2011, 21:36
Torsken Brix' side? :whine:

He who shall not be named.
The wank of all wanks..

Men jeg tror nu den er god nok at VDS Jr. er målmand..

PatriceEvra3
26-01-2011, 20:04
Steele bekræfter at VDS slutter til sommer:

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/legger_opp

Så skal vi ud og finde en afløser. VDS er en af verdens bedste målmænd og bliver uden tvivl svær at erstatte.

jmyrini
26-01-2011, 20:36
Steele bekræfter at VDS slutter til sommer:

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/legger_opp

Så skal vi ud og finde en afløser. VDS er en af verdens bedste målmænd og bliver uden tvivl svær at erstatte.

Ville helst se, at vi hentede en etableret spiller ind, til det som jeg mener er den vigtigste plads på holdet. Så gerne en Julio Cesar, men det er nok utopi.

Set i bakspejlet af transfers den senere tid (udelukkende talenter og billige spillere), er jeg faktiskt bange for, at vi kan forvente nogle sæsoner med PiG på mål, med Lindegaard som backup.

Svanen94
26-01-2011, 20:52
Jeg er stadig fan af at man finder en erfaren målmand der kan overtage, MEDMINDRE at Lindegaard kan klare det, og han skal have chancen i det her halve år.

jmyrini
26-01-2011, 21:10
Jeg er stadig fan af at man finder en erfaren målmand der kan overtage, MEDMINDRE at Lindegaard kan klare det, og han skal have chancen i det her halve år.

Jeg håber også at Lindegaard har det som skal til, men umiddelbart synes jeg, at der går for meget nationalisme i ønsket om, hvem der skal stå på mål for os.
Rent objektivt, så er Lindegaard noget af et uskrevet blad. Fik ikke rigtigt chancen i OB, men har stået godt i den norske liga. Fik chancen på det danske landshold med et par kampe, og stod rigtigt godt med nogle rigtig gode redninger. Men i det store hele, så er det ikke det store, når man tænker på den store scene.

Der ville f.eks være langt fra samme hype Lindegaard, hvis han f.eks. var fra Estland - eller Georgien for den sags skyld!

Jo, givetvis har han et stort talent, men vi snakker altså om Manchester United, hvor der kræves det bedste af det bedste - hele tiden!
Ingen håber mere end mig selv, at han har det som skal til - en ny Schmeichel - men jeg nægter at ønske det, ud fra hans nationalitet. Med det i mente, så kan ikke lade være med at være skeptiskt, når jeg tænker på Lindegaards chancer som første målmand - i hvert fald de første par år.

Svanen94
26-01-2011, 21:19
Jeg indrømmer også gerne, at jeg nok ikke havde haft den samme holdning, hvis han ikke var dansker udover at jeg selvfølgelig ønsker alle United spillere succes. Jeg kan også godt være i tvivl, hvordan han er i en mod en situationer, men af hvad jeg har set (landskampe, youtube videoer og så hans 2 redninger for reserverne) så er han genial til at redde bolde på stregen (har glemt det rigtige ord for det) Og af flere af dem han redder, der i blandt de 2 for reserverne, så holder han bolden i stedet for at bare at skubbe den til siden, og det er jeg vil med, om han så var fra Estland, Polen eller sågar Sverige ;)

NtotheT
27-01-2011, 03:13
Så håber jeg, at David De Gea eller Julio Cesar fra Inter er dem, Fergie vil jagte.

Jeg ved godt, at det er vigtigt, at Uniteds målmand helst skal være en rutineret målmand, men lige med David De Gea er jeg villig til at tage chancen med ham. Den dreng er godt nok målmandens svar på en ung Wayne Rooney eller Lionel Messi, hvor han fuldstændig forbløffer en med sit målmandsspil. Han har alle aspekter i sit spil klar til at blive verdens bedste målmand. Ikke siden Casillas har jeg haft sådan en wow-følelse over en målmand i så ung en alder.

Ellers er der også Julio Cesar. En fantastisk målmand, der har prøvet det hele og ved, hvad topfodbold er. Stabil og teknisk dygtig målmand, som også har højden med sig.

Glory Man United
27-01-2011, 14:21
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Features/2011/Jan/Video-Edwin-saves-the-day.aspx

Bugge
27-01-2011, 15:07
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Features/2011/Jan/Video-Edwin-saves-the-day.aspx

World class keeper.

Og samtidig et vaskeægte steal til den pris.
Vel et af Fergies bedste køb overhovedet.

Paaske
27-01-2011, 15:54
Klart en af årtiets bedste målmand og nok en af de bedste lige nu! Fantastisk målmand og fantastisk tid i United.. Tak for tiden!

zhagzi
27-01-2011, 16:00
Jeg har skam heller intet imod Edwin, men jeg håber lidt at dette bliver hans sidste sæson. Han har gjort et super stykke arbejde her, men når vi har en lysende målmandstjerne på bænken der banker på døren, så synes jeg at vi skal have ham ind næste sæson.

Godt, det ikke blev hans sidste :)

Kofoed
27-01-2011, 17:57

Det er fanme smukt. Det blir sørgeligt den dag vi skal sige farvel. Velnok en af de absolut bedste i det sidste årti!!

Glory Man United
06-03-2011, 08:17
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12912

Uanset hvor meget jeg bifalder det, tror jeg, VDS har bestemt sig

Benzet
06-03-2011, 08:29
Van der Sar er forsat en af verdens bedste målmænd, men jeg mener, man skal respektere, at han nu gerne vil fokusere mere på sin familie, og måske især konen der er ved at komme sig over et alvorligt sygdomsforløb. Har fuld forståelse for, at hans prioriteter ligger hos familien fremfor klubben. Han fylder trods alt 41 år, og det er dermed naturligt at stoppe, når ens familie samtidigt rammes så hårdt.

United DK
06-03-2011, 09:33
Han kan jo stadig være med synes man, men der er jo også det her med, at man helst skal stoppe på toppen. Han kan jo risikere, at der lige kommer lidt snavs på den sidste sæson, hvorimod hvis han stopper til sommer med et mesterskab (og måske CL og FA Cup ;)), så vil man jo udelukkende husker ham for det gode. Man skal altid stoppe, mens legen er god, og når man har rundet de 40 på topplan, så er det nok tid, uanset ens niveau.

schousboe9
06-03-2011, 09:37
VDS skal stoppe her, hvis han har bestemt sig for det. Der er ingen grund til at lægge ekstra pres på ham over det. Han stopper for at være mere sammen med familien, når konen lige har haft en alvorlig blodprop. Det her er trods alt kun fodbold.

Nej, vi henter en bundrutineret herre ind som midlertidig løsning de første par år, indtil Lindegaard er klar til de næste 10 sæsoner.

Dines
17-03-2011, 09:00
VDS kommer til at forlaenge sin kontrakt med et aar

United DK
17-03-2011, 09:04

http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=225658#post225658

Don Kafai
17-03-2011, 11:31

Er din interne kilde en fuld taxachauffør i Manchester?

Bugge
17-03-2011, 15:17

Jeg holder dig personligt ansvarlig hvis det ikke sker..

Dines
18-03-2011, 14:55
Er din interne kilde en fuld taxachauffør i Manchester?

Nope, venner af Anders Lindegaard. Jeg var på Rio Ferdinands restaurant i onsdags, hvor Lindegaard sammen med to danske venner også var der. Senere møder jeg hans venner (Lindegaard er taget hjem der), og jeg spørger dem så, hvad de som venner af Lindegaard tror, at hans fremtid bringer i United. De fortæller mig så, at Ferguson har fortalt Lindegaard, at VDS vil forlænge sin kontrakt med klubben endnu et år - hvilket Lindegaard faktisk er glad for, sagde de.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er lort det de lukker ud, men jeg har svært ved at forestille mig, at de lyver.

jQrgensen
18-03-2011, 15:00
Nope, venner af Anders Lindegaard. Jeg var på Rio Ferdinands restaurant i onsdags, hvor Lindegaard sammen med to danske venner også var der. Senere møder jeg hans venner (Lindegaard er taget hjem der), og jeg spørger dem så, hvad de som venner af Lindegaard tror, at hans fremtid bringer i United. De fortæller mig så, at Ferguson har fortalt Lindegaard, at VDS vil forlænge sin kontrakt med klubben endnu et år - hvilket Lindegaard faktisk er glad for, sagde de.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er lort det de lukker ud, men jeg har svært ved at forestille mig, at de lyver.

Er det sådan en "før" 1. April joke der kommer til kort her? :)

Dines
18-03-2011, 15:04
Er det sådan en "før" 1. April joke der kommer til kort her? :)

Nej, det er det ikke. Har lige været på studietur i Manchester i en uge. I kan tro på mig eller lade være. Jeg tror på, at Lindegaards venner taler sandt. Men når VDS forlænger med endnu et år, så husk på, hvor i hørte det først :)

Glory Man United
18-03-2011, 15:07
Det var en historie, som jeg kunne have fundet på at fortælle :).

Det skal dog siges, at jeg håber, du har ret

Bech72
18-03-2011, 15:14

Den nyhed burde da sættes op på forsiden med BREAKING BREAKING.:)
Håber der er noget om det, det er dog vigtig at det er lysten til fodbold, og ikke et pres fra forskellige sider, der evt for ham til at forlænge.

Er Rio`s restaurant iøvrigt et besøg værd?

Dines
18-03-2011, 22:31
Den nyhed burde da sættes op på forsiden med BREAKING BREAKING.:)
Håber der er noget om det, det er dog vigtig at det er lysten til fodbold, og ikke et pres fra forskellige sider, der evt for ham til at forlænge.

Er Rio`s restaurant iøvrigt et besøg værd?

Jeg tror, at der har været pres for Fergie, hvis det skulle passe. Fergie kan få ALLE til at ombestemme sig. Vi har set det med Cantona, Ronaldo, Rooney, Roy Keane you name it.

Rios restaurant var rigtig god. Lækker italiensk mad, virkelig flot arkitektur og til at betale. Gav 40 pund for forret og hovedret, samt to øl og en drink i baren. Det er fair nok, når den er blevet kåret til Manchesters bedste i 2010/2011. Derudover kan man være heldig at sidde tæt på en United spiller. Så Lindegaard på vej ud og få borde fra mig sad Kieran Richardson med en pige og spiste.

MOHoegsted
19-03-2011, 00:30
Kan man ikke sælge sådan en historie?! :D..

Don Kafai
19-03-2011, 02:59
Men når VDS forlænger med endnu et år, så husk på, hvor i hørte det først :)

Og hvis han ikke forlænger med et år?

Så finder forum og jeg i fællesskab en passende straf til dig, Dines

Stente
19-03-2011, 09:08
Hvis historien holder vand, og VDS tager endnu et år, så kan jeg sagtens se hvorfor Lindegaard er glad for det..
Hvis VDS stopper her til sommer, så har klubben brug for at han tager sit niveau ekstremt langt på kort tid - hvilket jeg har lidt svært ved at se. Derfor ville klubben formentlig blvie nødt til at finde en erstatning som allerede har bevist på topniveau (Stekelenburg, Neuer, Adler, Buffon - i kender vel de navne vi har været sat i forbindelse med..)

Med hvis VDS tager endnu et år, så har Lindegaard i min optik en meget bedre chance for at overtage efter ham - det vil jo betyde at han har haft 1½ år til at lære fra "mesteren" og til at falde til i det engelske..

Så hvis man ønsker at se Lindegaard på førsteholdet, så er denne historie vel noget nær det perfekte der kunne ske..

United DK
19-03-2011, 09:52
Og hvis han ikke forlænger med et år?

Så finder forum og jeg i fællesskab en passende straf til dig, Dines

Nu ved jeg næsten ikke hvad jeg skal håbe. :devilll:

schousboe9
19-03-2011, 10:58
Så er Dines' historie smidt på TEAMTalk's Rumour Room! Så' der sgu pres på! :D

Don Kafai
19-03-2011, 11:04

Husk at skrive hvad der blev spist på restauranten, hvilken vin osv.

Dines
19-03-2011, 18:29

Link lige historien til mig, tak.

Dines
21-03-2011, 12:58
Link lige historien til mig, tak.

Venter stadig......

schousboe9
21-03-2011, 13:42
Venter stadig......

Undskyld ventetiden... :(

Link den til dig? Altså, bevise at det er din røverhistorie eller eller hvordan?

ChristianR
21-03-2011, 16:14
Undskyld ventetiden... :(

Link den til dig? Altså, bevise at det er din røverhistorie eller eller hvordan?

Mon ikke han gerne vil have et hyperlink, der henviser til det, du omtaler? ;)

schousboe9
24-03-2011, 16:02

Venter stadig......

Anyways, så fik du ret! VDS bliver! (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1369530/Edwin-van-der-Sar-snubs-Ajax-Manchester-United.html)

Mon ikke han gerne vil have et hyperlink, der henviser til det, du omtaler? ;)
Henvisning til TEAMTalk's Rumour Room burde være tilstrækkeligt.

Don Kafai
24-03-2011, 16:31
Meget velskrevet rygte, Schousboe!

Jeg trykkede dog "Stinker" som nr. 53. Du må sælge den bedre, for jeg er ikke overbevist.

Dines
24-03-2011, 16:48
Meget velskrevet rygte, Schousboe!

Jeg trykkede dog "Stinker" som nr. 53. Du må sælge den bedre, for jeg er ikke overbevist.

Jeg er heller ikke overbevist. Fortæller bare præcis hvad, jeg har fået fortalt af Lindegaards venner. Og hvorfor skulle de stå og lyve, det har jeg svært ved at se.

United DK
24-03-2011, 17:19
Jeg er heller ikke overbevist. Fortæller bare præcis hvad, jeg har fået fortalt af Lindegaards venner. Og hvorfor skulle de stå og lyve, det har jeg svært ved at se.

Vi tror heller ikke de lyver, vi tror du gør.

Dines
24-03-2011, 17:21
Vi tror heller ikke de lyver, vi tror du gør.

Jeg var beruset ja, men står fandme stadig ved det :)

United DK
24-03-2011, 17:24

Nå, først nu kommer det frem, at du var beruset. Det gør jo ikke ligefrem historien mere troværdig.

Svanen94
24-03-2011, 17:44

Havde du skrevet indlægget mens du var beruset havde det været ret troværdigt ;) (sandheden fra fulde folk, you know)

Ruunee
24-03-2011, 18:50
Kan det tænkes at Lindegaard selv går i den tro - at Van Der Sar bliver et år mere, og det år skal bruges på at køre ham frem til 1. mand i målet?

Eller hvad tror I Lindegaard forventer / har fået at vide, da han skrev under? At han skulle være første målmand til næste sæson? Eller at han skulle kæmpe med et ny indkøb? Eller at han er købt som andet valg?
Hvis jeg var ham, ville jeg helst høre historien om at de klubben ikke køber flere, men at han skal læres op i skyggen af VdS til næste sæson... Og så ville jeg håbe/tro på, at VdS tog et år mere. Og det ville mine homies så fortælle en stiv Dines når de mødte ham i byen...

Dines
25-03-2011, 10:17
Nå, først nu kommer det frem, at du var beruset. Det gør jo ikke ligefrem historien mere troværdig.

Haha, jeg kan stadig huske, hvad han ordret sagde til mig.

Acsadac
01-05-2011, 13:34
Nej, det er det ikke. Har lige været på studietur i Manchester i en uge. I kan tro på mig eller lade være. Jeg tror på, at Lindegaards venner taler sandt. Men når VDS forlænger med endnu et år, så husk på, hvor i hørte det først :)

VDS - Hvorfor stopper jeg? (http://indkast.dk/index.php?nyhed=79626)

Acsadac
01-05-2011, 13:36
Kan det tænkes at Lindegaard selv går i den tro - at Van Der Sar bliver et år mere, og det år skal bruges på at køre ham frem til 1. mand i målet?

Eller hvad tror I Lindegaard forventer / har fået at vide, da han skrev under? At han skulle være første målmand til næste sæson? Eller at han skulle kæmpe med et ny indkøb? Eller at han er købt som andet valg?
Hvis jeg var ham, ville jeg helst høre historien om at de klubben ikke køber flere, men at han skal læres op i skyggen af VdS til næste sæson... Og så ville jeg håbe/tro på, at VdS tog et år mere. Og det ville mine homies så fortælle en stiv Dines når de mødte ham i byen...

For Lindegaard kunne det jo være genialt hvis VDS blev et år mere og kunne bruge dette år på at oplære ham.. Synes ikke det virker som om, at Lindegaard er købt som et klart 2. valg.. Og med det ting han tidligere har vist, kan vi vel godt forsvare, at han næste år vil få nogle flere kampe?

RuudVanNissetøj
01-05-2011, 13:42
Jeg har en god fornemmelse op til denne her kamp. Arsenal er et hold blottet for mod og rygrad efterhånden...tror godt vi kan hive en sikker 2-0 sejr hjem i dag, ikke mindst når vores forsvar er intakt med Rio og Vidic i topform.

ChristianR
01-05-2011, 14:13
Jeg har en god fornemmelse op til denne her kamp. Arsenal er et hold blottet for mod og rygrad efterhånden...tror godt vi kan hive en sikker 2-0 sejr hjem i dag, ikke mindst når vores forsvar er intakt med Rio og Vidic i topform.

Men hvad har det med Van der Sar at gøre? ;)

unitedforreal
21-05-2011, 07:46
Hvem er har været bedst for United ?.. Peter eller Edvin van der sar ?

Peter har sikkert været bedre rent spillemæssigt. Men synes at Edvin's personlighed og professionalisme er bedre end Peters. Og det at Peter skiftede til City det trækker helt vildt i min bog. Hvis jeg skulle vælge mellem de 2, så vil jeg heller have Edvin, + Peter havde en del flere drops...

robinho
21-05-2011, 08:17

Peter har sikkert været bedre rent spillemæssigt. Men synes at Edvin's personlighed og professionalisme er bedre end Peters. Og det at Peter skiftede til City det trækker helt vildt i min bog. Hvis jeg skulle vælge mellem de 2, så vil jeg heller have Edvin, + Peter havde en del flere drops...

Der er også stor forskel på deres måde at agere på. Schmeichel var meget aggressiv og det lyste ud af ham at han bare ville vinde for enhver pris. Schmeichel stod for et united-hold som satsede mere offensivt end de gør idag, hvilket også vil sige at jeg synes han havde væsentlig mere at tage sig af i en kamp end vds har.

Der er ingen tvivl i min bog, hvis jeg skulle vælge imellem dem. Dermed ikke sagt at vds ikke har været fremragende for os.

United-Allan33
21-05-2011, 10:01
Jeg vil sige at Schmeichel er den bedste af de to.. Begge har været fremragende målmænd for os, men Schmeichel har bare lige det ekstra, der gør ham bedst..

Allan
21-05-2011, 10:05

Hælder mest til Schmeichel.

Men kan Van der Sar få samme afslutning på United karrieren som Schmeichel havde er det perfekt.

Schmeichel vandt jo på Nou Camp, Barca's højborg og kan Van der Sar så slutte karrieren med at vinde Champions League finalen mod netop Barca så har de to en del til fælles ud over at kæmpe om titlen som den bedste United keeper i nyere tid.

ChristianR
21-05-2011, 10:19

Du skal vel lige blive enig med dig selv om spørgsmålet. Taler vi om, hvem der har været den bedste målmand eller, hvem man bedst kan lide?

Det er klart, at Schmeichel var/er en kontroversiel personlighed, hvilket nok trækker ned hos nogen. Omvendt er det måske også denne personlighed, der gør hans spil og karakter en smule mere unik end Edwins.

Når vi taler spil og bedrifter for klubben, så hælder jeg til Schmeichel, men det er kun fantastisk, at han får så tæt konkurrence.

United DK
21-05-2011, 10:24
Jeg vil altid mene, at Schmeichel er den bedste målmand gennem tiderne, men når det så er sagt, så stod han for United fra han var 27 til han var 35, VDS ankom som 34-årige, så det har givet Schmeichel en fordel. Schmeichel kunne lave de der redninger, som man slet ikke kunne fatte, dem laver VDS meget sjældent, men til gængæld er VDS utrolig god til at holde fast i bolden, og dermed skabe ro. Der havde Schmeichel det med at give nogle returbolde, for så 9 ud af 10 gange, at nå den først, og afværge situationen.

Youtube-videoer lyver nogengange, men ikke i det her tilfælde.
32bK9BfxFMQ&feature=related

MOHoegsted
21-05-2011, 10:45
For mit vedkommende er det svært at vælge mellem de 2, men mit falder kommer nok på Schmeichel.

Dog skal det siges at VDS er flere længder mere sikker at have på mål end Schmeichel imo.
Schmeichel er ikke ret god til at håndtere eller holde på bolden, han gav den tit til ripost, i stedet for at forsøge at holde den eller slå den ud. Dog var han jo så fantastisk med hans reflekser at han også tog den i anden eller tredje omgang.

Jeg ved ikke om han havde været så fantastisk i dag, jeg syntes fodbold er blevet et meget klogere spil, og nogle gange satser Schmeichel bare hvergang og løber ud i feltet og gør ham større i tilfælde af skud, men det kræver bare en enkelt aflevering til en holdkammerat og så er Schmeichel chanceløs.

robinho
21-05-2011, 10:52
Jeg vil altid mene, at Schmeichel er den bedste målmand gennem tiderne, men når det så er sagt, så stod han for United fra han var 27 til han var 35, VDS ankom som 34-årige, så det har givet Schmeichel en fordel. Schmeichel kunne lave de der redninger, som man slet ikke kunne fatte, dem laver VDS meget sjældent, men til gængæld er VDS utrolig god til at holde fast i bolden, og dermed skabe ro. Der havde Schmeichel det med at give nogle returbolde, for så 9 ud af 10 gange, at nå den først, og afværge situationen.

Ah men fantastisk video med en helt igennem fantastisk målmand og fodboldpersonlighed. Flere af de redninger står jo ikke i nogen bog. Han burde jo ikke gøre det.

United-Allan33
21-05-2011, 10:52

Der er jeg ikke helt enig i, det synes jeg faktisk er VDS største svaghed, selvom han er blevet bedre, synes jg stadig han giver nogle dumme returbolde, det er så yderst sjældent vi bliver straffet for det, som skrevet er det yderst sjældent, men kan da nævne 3 mål der er kommet på den måde:

Roma 1-2 ude
Portsmouth 1-2 ude
Newcastle 2-1 Ude

United DK
21-05-2011, 11:14
Der er jeg ikke helt enig i, det synes jeg faktisk er VDS største svaghed, selvom han er blevet bedre, synes jg stadig han giver nogle dumme returbolde, det er så yderst sjældent vi bliver straffet for det, som skrevet er det yderst sjældent, men kan da nævne 3 mål der er kommet på den måde:

Roma 1-2 ude
Portsmouth 1-2 ude
Newcastle 2-1 Ude

Der er da enkelte gange det har kikset, i de seks år han har været i klubben, men generelt synes jeg han er meget bedre end alle andre målmænd, til at holde fast i bolden. Der er mange situationer, hvor 98% af alle målmænd ville give en retur, eller slå den ud til siden, hvor han bare holder fast i den. På det plan er han klart verdens bedste i mine øjne.

United-Allan33
21-05-2011, 11:23
Der er da enkelte gange det har kikset, i de seks år han har været i klubben, men generelt synes jeg han er meget bedre end alle andre målmænd, til at holde fast i bolden. Der er mange situationer, hvor 98% af alle målmænd ville give en retur, eller slå den ud til siden, hvor han bare holder fast i den. På det plan er han klart verdens bedste i mine øjne.

Som sagt er det også yderst sjældent, og jeg ved heller ikke om man kan det en svaghed, men det er faktisk der jeg ser et lille problem ved VDS... I forhold til Schmeichel står han bag et hold, der stiller sig mere dybt, og derfor er der færre skud og dem som kommer er ikke så kvalificerede at den behøver give retur..

United DK
21-05-2011, 11:31
Som sagt er det også yderst sjældent, og jeg ved heller ikke om man kan det en svaghed, men det er faktisk der jeg ser et lille problem ved VDS... I forhold til Schmeichel står han bag et hold, der stiller sig mere dybt, og derfor er der færre skud og dem som kommer er ikke så kvalificerede at den behøver give retur..

Det mener jeg så heller ikke rigtig sker, hvis vi ser bort fra enkelte tilfælde. Jeg synes mere hans "svaghed" er hans alder der gør, at han så at sige aldrig laver de sindsyge redninger, og af og til ser tung ud. Jeg vil jo mene, at en VDS i sin bedste alder havde snuppet Ramseys skud, da han scorede mod os for nogle uger siden, men der var langt derned for en mand på 40, der samtidig er 1.98.

United-Allan33
21-05-2011, 11:47
Det mener jeg så heller ikke rigtig sker, hvis vi ser bort fra enkelte tilfælde. Jeg synes mere hans "svaghed" er hans alder der gør, at han så at sige aldrig laver de sindsyge redninger, og af og til ser tung ud. Jeg vil jo mene, at en VDS i sin bedste alder havde snuppet Ramseys skud, da han scorede mod os for nogle uger siden, men der var langt derned for en mand på 40, der samtidig er 1.98.

Nu er han jo også en verdensklasse målmand, så den slags fejl sker som skrevet yderst sjældent..
Jeg ved ikke om alderen har noget at gøre med at han ikke laver sindsyge redninger, det synes jeg faktisk aldrig rigtig han har gjort.. Der hvor han er rigtig god, har været at han tager som regel de vigtige redninger, dem som gør forskellen på om man får 3 eller 1 point..

RAppel
21-05-2011, 12:10
*slettet*

Howitzer
21-05-2011, 17:14
Højdepunktet i van der Sars United-tid må helt klart være 21. maj 2008: Champions League-finalen mod Chelsea. 1-1 efter ordinær og forlænget spilletid, og kampen må afgøres på straffespark. Time to shine for United-målmanden, og han fik i den grad en hovedrolle. 6-5 til United, og Anelka står klar til at forsøge at udligne Uniteds føring. Iskold som han er, venter van der Sar tre-fire sekunder med at gå ind på kassen og nidstirrer Anelka. Han peger øverst til venstre for sig selv, som om han prøver at sige: ”Jeg ved, du sparker den derop, Nicolas.” Om det var det, der fik Anelka til at skifte mening, ved jeg ikke, men han sparkede i hvert fald modsat, og den havde van der Sar, naturligvis, læst.

Med til historien hører faktisk nedenstående, som jeg har skrevet af fra en artikel i Weekendavisen 21-28. maj 2010. "Snyd målmanden med matematik" hedder artiklen. Det er en helt fantastisk historie, som jeg synes I også skal have fornøjelsen af.

Uddrag:
"Mens Palacios-Huerta (spilteoretiker og matematiker, red.) skrev på sin artikel (vedr. straffespark og størst sandsynlighed for scoring, red.) drøftede han sine pointer med en professor i økonomi og matematik på et israelsk universitet, hvis gode ven var Chelseas daværende manager Avram Grant. Da Chelsea i 2008 nåede finalen mod United i verdens mest prestigefyldte turnering Champions League, blev Palacios-Huerta kontaktet for at få gode råd i tilfælde af, at kampen endte med straffespark.

Palacios-Huerta analyserede sig frem til følgende: Uniteds målmand, Edwin var der Sar, havde en tendens til at kaste sig oftere til en skyttes naturlige side, end teorien sagde var optimalt. Chelseas spillere kunne således udnytte van der Sars svaghed ved kun meget sjældent at sparke diagonalt.

Champions League finalen i 2008 endte i straffespark. Chelseas første to skytter, Ballack og Belletti, scorede begge sikkert til egen højreside, præcis som Palacios-Huerta havde anbefalet.

Hvad der er ganske fantastisk, og sandsynligvis blev overset i kampens hede, var, at Chelsea næste fire straffespark tilsvarende blev sparket til spillerens højreside. Chelseas seks første spark blev altså sat til højre og meget tyder på, at Chelseas spillere havde lyttet til Palacios-Huertas råd. Fem af de seks gik ind, mens Chelseas anfører John Terrys forsøg ramte stolpen - i en situation, hvor van der Sar endnu en gang havde kastet sig til den forkerte side (vdS kaster sig dog rigtigt 3/6 gange, så helt skidt var det nu ikke, red.).

Men som Chelseas syvende sparker, Nicolas Anelka, gjorde sig klar til at sparke, så det ud, som om Manchester Uniteds målmand havde gennemskuet strategien. Ser man Anelkas straffespark igen, vil man bemærke, at van der Sar inden sparket pludselig peget mod sin egen venstreside, som for at signalere, at det var dér, sparket ville falde. Havde van der Sat gennemskuet, at Chelsea indtil nu havde spillet en ren strategi ved kun at sparke til egen højreside?

Anelka stod nu i samme dilemma, som i Gato Días i Sorianos novelle (omtalt i artiklens indledning, red.); Anelka vidste, at van der Sar vidste, at Anelka vidste, at van der Sar havde en tendens til at kaste sig til højre - det var spilteori i sin reneste form. Anelka valgte at sparke bolden til sin naturlige side, hvorefter van der Sar reddede bolden og gjorde Manchester United til Champions League mestre i 2008."

Sebastian1993
28-05-2011, 23:13
God tur på pension, verdens bedste keeper... Ærgeligt du ikke lavede et mirakel ved Messis 2-1 scoring...

Daniel
28-05-2011, 23:42
Hyldest til Van der Sar. På trods af sine 40 år, er han stadig blandt verdens absolut bedste. Jeg kommer sgu til at savne ham.

Anderson8
28-05-2011, 23:46
Det er sørgeligt, men forståeligt. Vi kommer bestemt til at savne dig. Du er en fantastisk keeper. I min verden den bedste. RESPEKT!

Refstrup
28-05-2011, 23:48
Fantastisk keeper. Bedste efter Schmeichel i United

DavidMadsen
29-05-2011, 03:48
@Dines:
Hvornår annoncerer han så sin 1-årige forlængelse?! ;)

Runaldo
29-05-2011, 08:08
Det er så synd for Sar at han skal slutte sin karriere med sådan en abysmal præstation. Men sådan er fodbold jo nogle gange.

VonKoblenz
29-05-2011, 10:26
Edwin Van Der Sar tusind tak!

Du har været vidunderlig siden du ankom. hav en fantastisk pension, håber du dukker op som træner i United om nogle år ;)

Gonna miss you

Cristiano Ronaldo7
29-05-2011, 10:30
Tusind tak for alt Van Der Sar! Du har været guld værd siden du ankom til klubben, og trods nederlaget igår, så får du den dybeste respekt herfra. Vi kommer til at savne dig!

Bugge
29-05-2011, 10:49
Tak for 6 fantastiske år.

Synd at slutte af med at tabe en CL finale, men det må trods alt være at slutte på toppen.

MOHoegsted
29-05-2011, 11:06
Tak for alt VDS, du har modsagt alle kritikere.

Kommer til at savne dig.

Grønholdt.
29-05-2011, 12:45
Tak for alt, van der Sar! Du var simpelthen en fantastisk målmand for os! Som du så rigtigt har sagt, så kom du nok til klubben nogle år for sent. Jeg vil sige 6 år for sent! Endnu engang tak!!! :)

schousboe9
29-05-2011, 12:53
En levende legende er fortid. Det må ha' været en svær kamp igår...

Tak for alt!

Christensen
31-05-2011, 09:55
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2011/05/Drop-trophy.jpg

Sikke et farvel det kunne have været :D

Dines
31-05-2011, 10:16
Tak for alt. En rigtig stor målmand og han burde have været i klubben lang tid. Et ærgerligt farvel, da han stadig har noget at tilbyde. På den anden side, er det måske ok, at han også afslutter sammen med Scholes og Neville, så vi til sommer kan lave et endeligt generationsskifte. Nu mangler der bare Giggsy af de ældste.

Tak for alt VDS - du har haft stor andel i de seneste års succes. Ærgerligt at min teori om at han vil forlænge ikke holdt stik.

Onelove
31-05-2011, 10:22
Ærgerligt at min teori om at han vil forlænge ikke holdt stik.

Den har du hørt meget for :D

Christensen
31-05-2011, 10:26
Den har du hørt meget for :D

.. og jeg har en fornemmelse af, at det ikke er slut endnu ;)

Svanen94
31-05-2011, 11:05
En rolig målmand man altid kan stole på. Han er verdens bedste efter min mening og der er ingen der kan erstatte ham.

LyngUnited
31-05-2011, 11:20
Tak for alt Van der Sar. Du gav United rigtig meget i de 6 år du var hos os.

Glory Man United
01-08-2011, 15:11
En del af vore spillere deltager i hans testimonial på onsdag...
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Aug/van-der-sar-testimonial-details.aspx

Ups:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13725