PDA

Se fuld version : United i ny reklame

Ruunee
08-11-2010, 16:42
Hej folkens

Fik bare lyst til at linke til den her

aqTcL1A3fNM

http://www.youtube.com/watch?v=aqTcL1A3fNM

Den er lavet af et dansk filmhold. En af mine venner var fotograf på reklamefilmen, og selvom han hverken er United fan eller specielt fodbold interesseret, så fortæller han at det var en ret fantastisk oplevelse. Han sagde bl.a. at alle spillerne var utrolig søde og nemme. Han spurgte mig om ham Bebe var en af de største stjerner, fordi alle behandlede ham som om han var det. Måske det er drengenes måde at få en ny spiller til at føle sig godt tilpas. Alle "bold tricks" er lavet på stedet og der er altså ikke snydt, og min ven fortæller hvor sindssygt det var at alle spillere kunne gøre det samme "trick" fuldstændig ens for hvert eneste take. Nu er det ikke fordi det er de vildeste tricks i verden, men når han bl.a. fortæller om tvillingerne der kunne heade frem og tilbage med millimeter præcis nøjagtighed, så lyder det da ret imponerende. Den præcision, var min ven især glad for da Rooney skulle skyde bolden få centimeter hen over hans kamera - havde han ramt lidt lavere ku det ha kostet min vens øje. Optagelserne foregik omkring d. 20 september lige da "luder" skandalen var brudt ud i aviserne, men eftersigende virkede det kun som noget der skabte ekstra god stemning - der blev ihvert fald joket og grinet en del af det. Ligesom der blev grinet da instruktøren valgte at Paul Scholes skulle sidde og læse i avis. Her sagde Fletcher "That would never ever happen", og Rooney spurgte om han skulle vise Scholes hvordan man skulle holde rigtigt på en avis. Det skulle i øvrigt ha været Fergie, og ikke Bobby Charlton, men en time inden optagelserne meldte han afbud og så blev filmholdet tilbudt Sir Bobby, mod en ekstra betaling på 50.000 pund. Det sagde man så ja til. De penge går så til Bobby Charlton personligt (ikke dårligt for en halv times arbejde), mens spillerne (i følge hvad min ven fik at vide) ikke får ekstra honorar for at deltage. Pengene skulle gå direkte til klubben.
Fly "kulissen" blev sat op i nærheden af Carrington, og filmholdet havde kun ca 20 minutter med hver af spillerne - hvilket ikke er ret meget, når der skal sættes lys o.s.v. Hvilket sikkert også var grunden til at min vens planlagte videohilsen til mig fra alle spillerne blev droppet :(

United DK
08-11-2010, 16:51
Se Evans har teknik!

snegl
08-11-2010, 19:27
Fedt med et indblik bag kulisserne. Spændende læsning til.