PDA

Se fuld version : Danmark - Sverige

Sider : 1 [2]

snegl
29-08-2007, 16:47
Det jeg mener er, at hr. Østergaard gang på gang løber fra sit ansvar. Og det er jeg træt af. Derfor håber jeg ved gud, at det vitterligt koster ham 7 mil.
Din sammenligning med vold er meget søgt, da politiet jo ikke kan være alle steder.
Faktum er jo, at Flemses (DBUs) kontrollører kiggede fodbold og ikke på fansene. Det blev så bekræftet, da endnu en fuld idiot kunne løbe fra det ene mål til det andet og "score" et mål, inden han blev stoppet!
Nææææh lad det være en lærestreg for Østergaard. Hvis man ikke kan klare det med sikkerheden, skal man heller ikke kunne stå for så stort et arrangement

Mit eksempel passede ikke 100% på samme situation, det jeg bare gerne ville pointere er at manden selv har et ansvar. Jeg synes det er meget mærkeligt hvis man skal kunne slippe uden omkostninger, når man SELV har dummet sig. Og især i den her størrelsesorden.

Benzet
29-08-2007, 16:57
Det er helt klart, at manden selv bærer et ansvar for at løbe ind på banen. Men kontrollørerne burde have stoppet ham, inden han kom så langt, og en del af ansvaret kan derfor også placereres hos dem, idet sikkerheden i Parken åbenbart ikke lever op til forventningerne.

TrincoBoy
29-08-2007, 18:58
Det er ren forretning og jeg synes sgu det er helt fint.. Han skal da have pengene for tabt indtægter i 3 kampe eller hvor meget det var.. Manden var selv uden om det så, synd siger jeg bare...

Ja det er vel nok rent forretning, men så burde hr. Østergaard nok have tænkt en ekstra gang, inden han lod en flok turister til at stå som kontrollører.

Glory Man United
30-08-2007, 15:50
Rystende...men er vel bare et udtryk for vor standard pt :rant:

http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=127154&Itemid=1472&lang=dk

Benzet
30-08-2007, 15:53
Der er udtaget følgende spillere til landsholdskampen mod Sverige. 6 yderligere spillere vil senere blive udtaget dertil. Hvad synes I om truppen, og hvilke 6 spillere kunne Olsen udtage yderligere?

Jesper Christiansen, FC København
Stephan Andersen, Brøndby IF
Daniel Agger, Liverpool FC
Leon Andreasen, SV Werder Bremen
Martin Laursen, Aston Villa FC
Michael Gravgaard, FC København
Niclas Jensen, FC København
Thomas Helveg, OB
Daniel Jensen, SV Werder Bremen
Dennis Rommedahl, AFC Ajax
Rasmus Würtz, FC København
Thomas Kahlenberg, AJ Auxerre
Thomas Kristensen, FC Nordsjælland
Jesper Grønkjær, FC København
Jon Dahl Tomasson, Villarreal CF
Nicklas Bendtner, Arsenal FC
Peter Løvenkrands, FC Schalke 04

Personligt mener jeg, at Helveg og Niclas Jensen ikke burde udtages længere til landsholdet. Selv om de har store erfaringer, er de blevet for langsomme og dalet voldsomt i niveau. Især undrer jeg mig over, at Helveg er med, når der ellers findes flere bedre alternative på den plads. Jensen er vel heldig, at der er mangle på venstre backs, og at Jan Kristiansen ikke kan finde ud at spille den. Dog mener jeg, at Aabs Michael Jakobsen er bedre på den plads, idet han har hurtigheden, teknikken og styrken til at spille den.

Med alle mand klar er landsholdets ideal opstilling i mine øjne:

---------Sørensen---------

Priske---Laursen--Agger--Bøgelund

----------Poulsen--Andreasen-------
---------------Tomasson------------

Rommedahl----------------Løvenkrands-

--------------Larsen------------------

Bænk: Christiansen, Gravgaard, D. Jensen, M. Jørgensen, Bendtner