Se fuld version : MoM: United vs. Tottenham
Syntes Park spiller en rigtig god kamp for en gangs skyld :D Vidic kommer lige efter.
DavidMadsen
31-10-2010, 11:21
Synes helt bestemt det var Rafael. Han udslettede fuldstændigt truslen fra sindssygt dygtige Gareth Bale. Vidic spillede også en super kamp, og Fletcher satte næsten ikke en fod forkert. Nani var som sædvanligt også en af de bærende kræfter.
Jeg er uenig. Fletcher spillede da langt under evne, og jeg talte en del fejl. Nani er stadig farlig ja, men svinger utrolig meget. Så syntes ikke han var i nærheden af MOM.
Har selv valgt Vidic. Synes han er virkelig sikker i forsvaret. Virkelig noget vi har brug for. Vi har lukket alt for mange mål ind. Synes dog vi generelt spiller en rigtig god kamp så der er mange om buddet. Synes også Rafael, Park, Evra og Nani fortjener at blive nævnt.
Christensen
31-10-2010, 11:35
Vidic får min stemme. Han var sikker i forsvaret og scorer det første mål. Park og Rafael fortjener også ros for deres indsats.
Grønholdt.
31-10-2010, 12:56
Min stemme gik til Park for kampen i går. Han kæmpede rigtig godt i hele kampen, og så gjorde han det også ganske udemærket i det offensive også synes jeg... :devilll:
Stemte på Park.
Synes også Rafael og Carrick spillede en god kamp. Og Vidic (som altid).
Nani formår at være afgørende selv i kampe hvor han ikke rigtig gør væsen af sig.
Kan ikke huske en fejl fra Fletcher. Den går til ham. Også gode præstationer af Rafael og Park.
Min stemme går klart til Nani. Han er oplægger og score selv et samt har et skud på overliggeren.
Han skal dog stoppe med at Dive. Er ved at blive godt træt af at se på det.
Kan ikke huske en fejl fra Fletcher. Den går til ham. Også gode præstationer af Rafael og Park.
Fletcher blev også MOM af BBC, men han lavede en stor fejl, som var lige ved at give en farlig chance til spurs.
Men godt at se, at Fletcher er ved at komme op i form som sidste år. Han er nok vores vigtigste spiller.
Kasper United
31-10-2010, 15:39
Rafael fik min. Højrebacken er dækket til fremtiden.
tjarligdrengen
31-10-2010, 16:10
Rafael fik min stemme.. Jeg synes han ownede Bale - fremtidens mand på højrebacken.. :)
Rafael og Vidic var oplagte kandidater, men jeg synes alligevel Park's første halvleg gjorde mere indtryk..
Dejligt at se ham tage initiativ og chancen ude fra - det er noget jeg har savnet fra hans side!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.