Se fuld version : Diskoteker i Manchester
jens0071
21-10-2010, 08:43
Hej folkens,
skal over og se man u mod wigan i slutningen af november sammen med en kammerat.
Vi var også derovre sidste år, men fandt aldrig et ordentligt diskotek. Er der nogle af Jer der kender et godt sted derovre, hvor man kan komme ud og give den gas ;)??
Hej folkens,
skal over og se man u mod wigan i slutningen af november sammen med en kammerat.
Vi var også derovre sidste år, men fandt aldrig et ordentligt diskotek. Er der nogle af Jer der kender et godt sted derovre, hvor man kan komme ud og give den gas ;)??
Man u??? :) Ej nu skal du lige vide, at denne forkortelse bruger man ikke om United. Troede alle vidste det by now.
jens0071
21-10-2010, 10:40
Man u??? :) Ej nu skal du lige vide, at denne forkortelse bruger man ikke om United. Troede alle vidste det by now.
Ja det var sandelig da også væsentligt for emnet, men så lad mig endelig omformulere mig:
vi skal over og se United mod Wigan.
Glad nu?
Jo man gør, og det er snart den største internet myte verden over at man ikke må kalde United for Man U. Det har klubben selv gjort på officielt tryk på busby materiale.
Poster of the year på RedCafe, har lavet en super gennemgang af at det er helt normalt at bruge Man U, og at det altid har været det, selvom det måske ikke lyder så godt som United. Selve termen Man U stammer ikke fra en hadsk Liverpool sang, men er faktisk bare måden man på scoreboards skrev Manchester United. Det stammer fra langt tilbage.
Den synes jeg helt sikkert selv du bør læse, inden rygtet spreder sig endnu mere, for det er utter bullshit, sorry. Læs her:
http://www.redcafe.net/f17/using-term-man-u-all-nonsense-goes-297623/
Jeg var inde på noget der hedder The Printworks sidste gang. Vi nåede kun at besøge nogle barer derinde, men vi gik da også fordi et par diskoteker. Det kunne måske være noget. Det er i hvert fald nemt at finde.
Vil også anbefale printworks. Kæmpe stort. !!
Jo man gør, og det er snart den største internet myte verden over at man ikke må kalde United for Man U. Det har klubben selv gjort på officielt tryk på busby materiale.
Poster of the year på RedCafe, har lavet en super gennemgang af at det er helt normalt at bruge Man U, og at det altid har været det, selvom det måske ikke lyder så godt som United. Selve termen Man U stammer ikke fra en hadsk Liverpool sang, men er faktisk bare måden man på scoreboards skrev Manchester United. Det stammer fra langt tilbage.
Den synes jeg helt sikkert selv du bør læse, inden rygtet spreder sig endnu mere, for det er utter bullshit, sorry. Læs her:
Beklager jeg går off topic i denne tråd. Jeg kender desværre ikke nogen diskoteker i Manchester. kun pubber.
@ Snegl. Efter Munchen blev Man U droppet.
Derfor du stadig vil se Man U på Busby relaterede ting, men ikke på nye ting.
Du har ret i at det ikke stammer fra en hadsk liverpool sang. Scouserne fik det nemlig fra West Brom som sang:
Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave
jens0071
22-10-2010, 10:47
OK, vi prøver printworks :) Tak for hjælpen!
Beklager jeg går off topic i denne tråd. Jeg kender desværre ikke nogen diskoteker i Manchester. kun pubber.
@ Snegl. Efter Munchen blev Man U droppet.
Derfor du stadig vil se Man U på Busby relaterede ting, men ikke på nye ting.
Du har ret i at det ikke stammer fra en hadsk liverpool sang. Scouserne fik det nemlig fra West Brom som sang:
Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave
Ja nu er det lige off-topic, men lad os lige få den klaret anyways hehe. Efter München blev Man U ikke droppet. Det er bl.a på billedet nedenunder - en officiel supporterting udgivet af en merchandise store ejet af selveste Sir Matt Busby og som hørte til under München uret (Nu Megastoren). Butikken fandtes ikke før efter flystyrtet, så det er bevis nok i sig selv at den har udgivet noget med Man U på. Men ja du har da ret i at der ikke bliver lavet officielle ting med Man U på nu.
Det er en ganske normal ting at sige Man U for de fleste i England og man skal ikke nødvendigvis ligge noget negativt i det, og det er slet ikke så nedladende som internetmyten gerne vil have det til at lyde, selvom vi United fans gerne (nok mere af fri vilje) vil have at man kalder os United. Det lyder jo bedst i ordklangen. Jeg synes helt klart alle bør læse den tråd jeg har linket til for den opklarer meget.
Her er hvad Tom Clare, respekteret mand der er vokset op med United bl.a i Busby Babetiden og har studeret United (udgivet en respekteret bog) skriver:
However, in the mid 60's we started to see ITV come more into the football commentary side of things, and also, there was another breed of football journalist that started to appear, and it's from here that you started to hear "Man U" used more and more frequently. It was nothing more than sloppy phraseology and sloppy journalism. Times were changing back then and as the game started to become more and more high profile, so did those two terms. Fans picked up on it and it became a normal thing for opposition fans to use those terms. There was never any real disrespect in it - it was just what they saw and what they read.
It's interesting when you look back... even Big Fat Ron when he was at Albion, United, and clubs after that, always referred to United as "Man U". Just sloppiness.
On another note; there was no club merchandise store around in the 50's early 60's. The first shop was actually a little wooden hut (that was owned by Sir Matt!) that appeared underneath the Munich Clock in the mid-60's. It sold things like lapel badges rosettes etc and the team's name was abbreviated on those items.... that little hut developed into what became known as the Megastore, and then when Edwards got his grubby little hands on it (he bought out Sandy Busby) he jumped on Michael Knighton's idea regarding merchandising and the thing we see today, is what has developed from that initial little red hut!
http://i126.photobucket.com/albums/p118/decorativeedison/GeoffBentBadgeC1957.jpg
MOHoegsted
22-10-2010, 20:56
Syntes det lidt for meget at i (zhagzi og snegl), kommentere kun på at han skrev Man U, og egentlig ikke hjalp ham med det han spurgte om. - Ja okay, det måske forkert at sige Man U, i vores øjne, så skriv det, men prøv i det mindste at hjælpe ham, eller lad være med at kommenter.
Syntes det lidt for meget at i (zhagzi og snegl), kommentere kun på at han skrev Man U, og egentlig ikke hjalp ham med det han spurgte om. - Ja okay, det måske forkert at sige Man U, i vores øjne, så skriv det, men prøv i det mindste at hjælpe ham, eller lad være med at kommenter.
Årh tør øjnene. Ingen andres dag end din er blevet ødelagt af det, og tråden har vel kun fået lidt flere bumps og flere oplyste folk omkring Man U af det (åbenbart ikke dig da du igen ikke har læst hvad jeg har skrevet og i hvilken sammenhæng). Så er det hele vist heller ikke værre
Igen: Læs hvad der bliver skrevet inden du farer i flint. Du har jo bare scrollet over det hele fordi du tror jeg har disset trådstarteren. Jeg irettesætter netop ikke trådstarten, men forsøger generelt at oplyse folk (jeg skriver til Zhagzi og ikke trådstarteren) om at det ikke er unormalt eller hadsk at sige Man U. Du har jo slet ikke læst det der bliver skrevet. Der er intet negativt i hvad jeg skriver, heller ej til Zhagzi. Det er bare en info jeg ville ønske flere havde, men det pisser mig da ærgelig talt lidt af hvis jeg åbenbart skal ses ned på af folk som dig for at komme med noget ny viden som 95% af folk ikke ved.
Men jeg skal da undskylde hvis jeg kommer med ny viden. Den rammer måske ikke dig, men der er da nok andre der finder det interessant, og igen: Tråden er da på ingen måde ødelagt af to informerende indlæg, med mindre man virkelig kun ser det man gerne vil se.
Og for lige at give tråden lidt mening i forhold til det første indlæg, så er det eneste sted jeg har været i byen i Manchester, Piccadilly. En lidt steneren bar, som ligger centralt, som jeg ikke rigtigt kan anbefale.
Edit: Nå ja, har også været på en slags rave club et sted, det var okay men med en masse slagsmål.
MOHoegsted
22-10-2010, 22:09
Årh tør øjnene. Ingen andres dag end din er blevet ødelagt af det, og tråden har vel kun fået lidt flere bumps og flere oplyste folk omkring Man U af det (åbenbart ikke dig da du igen ikke har læst hvad jeg har skrevet og i hvilken sammenhæng). Så er det hele vist heller ikke værre
Igen: Læs hvad der bliver skrevet inden du farer i flint. Du har jo bare scrollet over det hele fordi du tror jeg har disset trådstarteren. Jeg irettesætter netop ikke trådstarten, men forsøger generelt at oplyse folk (jeg skriver til Zhagzi og ikke trådstarteren) om at det ikke er unormalt eller hadsk at sige Man U. Du har jo slet ikke læst det der bliver skrevet. Der er intet negativt i hvad jeg skriver, heller ej til Zhagzi. Det er bare en info jeg ville ønske flere havde, men det pisser mig da ærgelig talt lidt af hvis jeg åbenbart skal ses ned på af folk som dig for at komme med noget ny viden som 95% af folk ikke ved.
Men jeg skal da undskylde hvis jeg kommer med ny viden. Den rammer måske ikke dig, men der er da nok andre der finder det interessant, og igen: Tråden er da på ingen måde ødelagt af to informerende indlæg, med mindre man virkelig kun ser det man gerne vil se.
Og for lige at give tråden lidt mening i forhold til det første indlæg, så er det eneste sted jeg har været i byen i Manchester, Piccadilly. En lidt steneren bar, som ligger centralt, som jeg ikke rigtigt kan anbefale.
Edit: Nå ja, har også været på en slags rave club et sted, det var okay men med en masse slagsmål.
Jeg har bestemt ikke bare scrollet ned igennem, og nu hvor du selv siger det, kan jeg godt se beskeden ikke skal være rettet mod dig, men derimod zhagzi, det godt med noget viden han, eller folk ikke vidste, men hører lidt hjemme i off-topic, som du selv også skriver.
Men det bestemt heller ikke for at lyde negativ til nogle af jer, bare blot for at sige at det ikke var det han søgte hjælp til.
Du må undskylde hvis du føler jeg så ned på dig, det er godt at have dig på dette forum til at give brugerne noget viden vi ikke vidste.
@ MOHoested
Du har faktisk bidraget med mindre end den anklagede (Zhagzi) til trådstarterens spørgsmål om diskoteker i og med at du har skrevet mere tekst, der ikke handler om emnet.
Fy skamme! :)
MOHoegsted
22-10-2010, 22:38
@ MOHoested
Du har faktisk bidraget med mindre end den anklagede (Zhagzi) til trådstarterens spørgsmål om diskoteker i og med at du har skrevet mere tekst, der ikke handler om emnet.
Fy skamme! :)
Det har du helt ret i! - Men hvis der ikke var skrevet, havde jeg heller ikke kommenteret fordi:
Jeg har ikke været på nogle diskoteker i Manchester, men kender i hvertfald en masse pubbe.
- Hvilket nok ikke hjælper ham så meget..
http://bleacherreport.com/articles/95405-its-united-not-man-u
Så læser vi hver vores.
Men nu vi snakker internet myter, vil dit indlæg jo også indgå i disse myter, som modargumenter mod dette store 'Man U'-rygte. It's 50/50.
http://bleacherreport.com/articles/95405-its-united-not-man-u
Så læser vi hver vores.
Men nu vi snakker internet myter, vil dit indlæg jo også indgå i disse myter, som modargumenter mod dette store 'Man U'-rygte. It's 50/50.
Hehe jeg synes lidt du ser hvad du gerne vil se lige nu. Den tråd jeg linker til afkræfter jo myten rimelig stærkt og beskriver altså tingene fra en mand der har skrevet en bog om emnet og er vokset op med det hele. Det blir næsten ikke mere troværdigt, og jeg synes ikke rigtigt det er spørgsmål om hvad man tror på, da gennemgangen netop er så saglig og konkret. Der er intet 50/50 i det.
Jeg tror at hvis alle læste begge tråde/sider af sagen igennem ville der ikke være særlig meget myte over det mere fordi forklaringen netop er gennemgået af fx Poster of the year på RedCafe og en mand der har skrevet en bog om emnet, Tom Clare, hvor han også dækker området med 'Manure' sangene (!). Det er kun én lille del i en større snak om ordet Man U, og desværre er det åbenbart svært at få igennem at der er mere i ordet Man U end bare det, selvom Tom Clare og iøvrigt rigtig mange andre i England ikke ser noget problem i ordet Man U og ikke forbinder det med andet end en hurtig forkortelse for Manchester United. Jeg har fx en ven der stillede sig helt hovedløst undrende overfor at jeg engang sagde hun ikke måtte sige Man U - det var jo helt normalt i England, og hun er endda fra Manchester. Det bliver iøvrigt også brugt i filmen Looking for Eric i en sætning af en United fan kan jeg huske.
Det er bare dagligt ordsprog i mange englænderes måde at omtale United, og der er intet nedladende i det. Men jeg forstår godt at internetrygtet har fået så meget medvind. Det er nemt at tro på og nemt at sluge.
For lige at sammenligne det med noget måske mere håndgribeligt, så troede Columbus og Spanien sikkert også at der kun fandtes Europa inden man opdagede Amerika og Asien også. Vi snakker facts, som er håndgribeligt bevist og observeret af utallige englændere. Når du siger den er 50/50 svarer det til at du ved at Amerika og Asien eksisterer men at du stadig kun vil tro på at Europa er det eneste sted der findes.
ChristianR
25-10-2010, 21:57
Der eksisterer vel ingen myter omkring emnet - Udelukkende subjektive følelser. Hvad er det, du mener er myte, Snegl?
Det er da facts, at 'Man U' er blevet brugt i bl.a. smædesange omkring Duncan Edwards og München-ulykken.
At det også har været trykt på officielt merchandise er vel også et fact.
Det er vel subjektivt, hvorvidt man ser navnet som nedladende. Deraf også den naturlige sitaution, hvor en part holder sig fra ordet, fordi man finder det nedladende - Og en anden part, der bruger det, finder det naturligt og ikke lader sig støde, fordi det er blevet brugt i smædesange for længe siden.
EDIT: Pointen er, at det vel er op til den enkelte at være dommer for, hvad man vil synes om ordet. Jegselv benytter mig bestemt ikke af det - Uanset hvad der er trykt på officielt merchandise. Der står jo også 'Tevez' på officielt merchandise ;)
Der eksisterer vel ingen myter omkring emnet - Udelukkende subjektive følelser. Hvad er det, du mener er myte, Snegl?
Jeg gider ikke begynde en lang diskussion, hvor jeg bare gentager mig selv med en ny. Der blev fra start snakket om at det var et fy-ord at sige Man U. Det bliver i mange sammenhænge trukket ned over mange supporteres hoveder at man ikke må sige ordet da det er nedladende, og det bliver altid forklaret med at det er pga en sang at Man U er et fy-ord og det tager folk ligesom for gode varer, selvom der ligger langt mere i det, og at størstedelen af ordets brugere i England altid har sagt Man U fordi det var nemt og hurtigt.
Derefter forklarede jeg at det var en myte skabt mest på nettet og at man altid godt har måtte sige Man U, selvom det måske ikke lyder bedst. Deraf snakken om at det var en myte at man ikke måtte sige Man U da det skulle virke hånende. Det er der hele snakken foregår, og længere er den egentlig ikke.
ChristianR
26-10-2010, 11:16
Jeg gider ikke begynde en lang diskussion, hvor jeg bare gentager mig selv med en ny. Der blev fra start snakket om at det var et fy-ord at sige Man U. Det bliver i mange sammenhænge trukket ned over mange supporteres hoveder at man ikke må sige ordet da det er nedladende, og det bliver altid forklaret med at det er pga en sang at Man U er et fy-ord og det tager folk ligesom for gode varer, selvom der ligger langt mere i det, og at størstedelen af ordets brugere i England altid har sagt Man U fordi det var nemt og hurtigt.
Derefter forklarede jeg at det var en myte skabt mest på nettet og at man altid godt har måtte sige Man U, selvom det måske ikke lyder bedst. Deraf snakken om at det var en myte at man ikke måtte sige Man U da det skulle virke hånende. Det er der hele snakken foregår, og længere er den egentlig ikke.
Jajaja. Jeg har godt læst indlæggene. Du behøver ikke gentage dig. Min pointe lå i, om man kunne bruge ordet 'myte' om det. For mig er der nogle helt klare facts, og så må det være op til individuelle, subjektive beslutninger om, hvordan man vil tolke disse facts.
En 'myte' går vel mere på et rygte, som man ikke ved om er sand eller usand. Men alle kortene er vel lagt på bordet i denne situation - Ikke mindst fordi du også har bidraget med en anden side af sagen, end den mange ofte refererer til.
Jajaja. Jeg har godt læst indlæggene. Du behøver ikke gentage dig. Min pointe lå i, om man kunne bruge ordet 'myte' om det. For mig er der nogle helt klare facts, og så må det være op til individuelle, subjektive beslutninger om, hvordan man vil tolke disse facts.
En 'myte' går vel mere på et rygte, som man ikke ved om er sand eller usand. Men alle kortene er vel lagt på bordet i denne situation - Ikke mindst fordi du også har bidraget med en anden side af sagen, end den mange ofte refererer til.
Jamen min holdning er da også at man må fortolke det som man vil. Det er bare utrolig naivt/ignorerende hvis man efter at have fået hele historien, stadig mener at man ikke må sige Man U og stadig belærer andre om at man ikke må.
Kender man begge sider af sagen, og man stadig kun prædiker en meget indsnævret del af den, så er det jo som om man ikke anerkender de historiske facts om at det er normal brug af folk fra Manchester til London. Factsne skyder myten/historien (kald den hvad du vil) ned, og så er spørgsmålet om man kan fortolke facts som man vil? I min verden er det at bevidst/ubevidst manipulere med både sig selv og andre.
Der er måske lidt ære på spil i at indse at man har påduttet andre det med Man U en masse gange, og til at man så finder ud af at det må man altså godt sige. Jeg vil da ihvertfald gerne selv erkende at jeg selv har sagt til andre at man ikke må sige Man U.
United DK
26-10-2010, 17:44
Jamen min holdning er da også at man må fortolke det som man vil. Det er bare utrolig naivt/ignorerende hvis man efter at have fået hele historien, stadig mener at man ikke må sige Man U og stadig belærer andre om at man ikke må.
Kender man begge sider af sagen, og man stadig kun prædiker en meget indsnævret del af den, så er det jo som om man ikke anerkender de historiske facts om at det er normal brug af folk fra Manchester til London. Factsne skyder myten/historien (kald den hvad du vil) ned, og så er spørgsmålet om man kan fortolke facts som man vil? I min verden er det at bevidst/ubevidst manipulere med både sig selv og andre.
Der er måske lidt ære på spil i at indse at man har påduttet andre det med Man U en masse gange, og til at man så finder ud af at det må man altså godt sige. Jeg vil da ihvertfald gerne selv erkende at jeg selv har sagt til andre at man ikke må sige Man U.
Man kan vel kalde det en uskreven regel, at man som United-fan ikke omtaler klubben Man U. Udfra den historie jeg har fået om, hvorfor man ikke siger Man U, finder jeg det helt forståeligt, at man ikke siger det.
Det er vel heller ikke tilfældigt, at andre fangrupper altid benytter sig af Man U (eller Man Yoo), og ikke bare siger United, som ikke er meget svære at sige.
Man kan vel kalde det en uskreven regel, at man som United-fan ikke omtaler klubben Man U. Udfra den historie jeg har fået om, hvorfor man ikke siger Man U, finder jeg det helt forståeligt, at man ikke siger det.
Det er vel heller ikke tilfældigt, at andre fangrupper altid benytter sig af Man U (eller Man Yoo), og ikke bare siger United, som ikke er meget svære at sige.
Nej nej jeg er også selv enig i at United lyder meget bedre. De fleste vil nok også mene Man U lyder skod. Som det link jeg refererrer til også nævner så er det blandt dem som siger Man U også mest pga sjusk.
Man kan så sige at hele Manure historien har fået så meget opmærksomhed og tro på den, at den er blevet til en slags virkelighed, og at det er blevet en metode til at pisse United fans af, som så også bliver brugt, fordi præmissen netop er blevet at man tror på den og fortæller den videre.
Edit: Og ja, der ligger selvfølgelig også den normale del af forklaring på at nogle folk prøver at pisse os af med at kalde os Man U - fordi det er en sjusket måde at omtale os på, som en del fans ikke selv bryder os om. Lidt ligesom at have et øgenavn. Dog uden at der er nogen historie i det ala den med Manure.
ChristianR
26-10-2010, 18:01
Jegselv har også fortalt folk, der har brugt udtrykket 'Man U', at det for mange Unitedfans er et stødende udtryk. Det vil jeg ikke trække tilbage, for det kan jeg stadig stå inde for - Uanset hvorfor de skulle føle sig stødt.
Når det er sagt, så er det jo netop også facts, at det er blevet brugt i forfærdelige sammenhænge. Jeg er sikker på, du selv kender tilråb/sange som "Man U Never Intended Comming Home" og "Duncan Edwards is manure/**** rotting in his grave" og et par andre sange om München-tragedien blandt andet.
Det er vel så forfærdelige sange, at man forstår, hvorfor ordet '****' kan bringe stødende følelser eller fornemmelser frem - Uanset om udtrykket blev brugt før München-ulykken.
Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan følge din pointe. Jeg pointerer bare, at det altså er rigtige og faktuelle sange, '****-modstanderne' forholder sig til og ikke blot myter eller røverhistorier. Jeg forstår dog godt, at du ikke er af den mening, at man bør boykotte udtrykket, blot fordi det har indgået i disse smædesange, da det allerede var et velbenyttet udtryk inden disse sange.
Jegselv har også fortalt folk, der har brugt udtrykket 'Man U', at det for mange Unitedfans er et stødende udtryk. Det vil jeg ikke trække tilbage, for det kan jeg stadig stå inde for - Uanset hvorfor de skulle føle sig stødt.
Når det er sagt, så er det jo netop også facts, at det er blevet brugt i forfærdelige sammenhænge. Jeg er sikker på, du selv kender tilråb/sange som "Man U Never Intended Comming Home" og "Duncan Edwards is manure/**** rotting in his grave" og et par andre sange om München-tragedien blandt andet.
Det er vel så forfærdelige sange, at man forstår, hvorfor ordet '****' kan bringe stødende følelser eller fornemmelser frem - Uanset om udtrykket blev brugt før München-ulykken.
Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan følge din pointe. Jeg pointerer bare, at det altså er rigtige og faktuelle sange, '****-modstanderne' forholder sig til og ikke blot myter eller røverhistorier. Jeg forstår dog godt, at du ikke er af den mening, at man bør boykotte udtrykket, blot fordi det har indgået i disse smædesange, da det allerede var et velbenyttet udtryk inden disse sange.
Hehe jamen enig i ca det hele. Der er også blevet sunget masser af hadesange hvor ordet United indgår, hvilket ikke får mig til at afsky ordet United. Det kunne fx nemt rimes med noget med disunited, eller andet for at slå plat på münchen. Men det er trods alt også et ord man som United fan altid har brugt mest. Det er ordet Man U dog ikke, og det har nok altid være lidt sjusket ordbrug, hvilket måske kan være endnu en faktor i det hele.
Faktum er vel netop som der bliver nævnt at udtrykket tidligere er blevet brugt i forbindelse med forskellige hadesange, er derfor er det vel grund nok til at man ikke føler at andre fans skal gå rundt og referere til klubben således?
Efter at have læst snegls argumenter begyndte jeg at lede lidt rundt på nettet og tjekkede derved også forskellige United fora. Jeg er selv en hyppig bruger af Redcafe, og ved da derfor også at der er mange af de rigtig gamle supportere som absolut ikke kan lide udtrykket.
Når det så er sagt, stødte jeg på flere forskellige "posts" på disse fora, hvor en ukendt bruger beskriver det på selv samme måde som snegl, og bruger endda også samme billede-link, som er tilfældet nedenfor:
http://community.manutd.com/forums/t/4772.aspx
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om snegl har begivet sig ud på sin egen personlige rejse for at overbevise alle over at det er okay at sige ****, og jeg er faktisk også ligeglad. Faktum er bare at nogle folk ikke finder det vidunderligt når deres medfans bruger udtryk som tidligere har været associeret med tragedier og død.
God kamp i aften :devill:
Hehe, som du kan se to indlæg længere oppe, er det også hvad jeg selv mener: At selve historien har fået så meget vokseværk, at den er blevet en præmis for at andre fans kan håne os med det, selvom ordet man u selvfølgelig også bare bruges til at drille fordi det lyder som et alment dårligt øgenavn, man ikke selv vil kaldes.
Personligt støder det mig meget mindre hvis folk siger Man U nu, end det gjorde da jeg ikke kendte det større aspekt (og det store fantastiske man u lys gik op for mig - gosh, jeg lyder som en TV Shop reklame)
God kamp selv, og nej det er ikke mig der er på pilgrimstogt :) Det er kun herinde jeg prøver at give brugen af ordet Man U en lidt bredere dækning, end den meget snævre dækning den i mine øjne ofte får.
RasmusJt
26-10-2010, 18:51
Hej folkens,
Utroligt meget off-topic snak om dit indlæg... Men jeg et bud på et diskotek eller noget der kunne ligne.. det hedder "The Warehouse Project" og hvad jeg har læst, så er det nok mere en slags 1 dags festival. Men det er hovedsageligt store DJ's der spiller der...
Jeg har aldrig selv været det, men har lyttet til en del radiotapes, så det kunne være en ide... :)
jens0071
01-11-2010, 18:56
Utroligt meget off-topic snak om dit indlæg... Men jeg et bud på et diskotek eller noget der kunne ligne.. det hedder "The Warehouse Project" og hvad jeg har læst, så er det nok mere en slags 1 dags festival. Men det er hovedsageligt store DJ's der spiller der...
Jeg har aldrig selv været det, men har lyttet til en del radiotapes, så det kunne være en ide... :)
Hey,
tak for tippet. har lige siddet og kigget lidt på det, og det ser da mega fedt ud. Det kunne vi vist godt overveje. Kan se at lørdag allerede er udsolgt, men der er da frie billetter til fredag endnu.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.