Se fuld version : MoM: Sunderland vs. United
Don Kafai
02-10-2010, 17:29
En afstemning ville pynte :D
En afstemning ville pynte :D
Men kan først tilføje en afstemning efter man har oprettet en tråd og så ændrer den ;)
Anyway, det var ikke kønt. Der er flere spillere der ikke burde kunne stemmes på :D
Men jeg vælger Rio. Han udviser stoisk ro, et godt overblik og erfarenhed.
Jeg ved helt ærlig ikke, hvem jeg skal stemme på, for der var ingen særlig gode. Vidic fik dog clearet mange bolde, så han får den i mangel af bedre.
Jeg har smidt en stemme på Chicharito - selvom det er lidt tyndt, baseret på minutter på banen..
Men jeg synes han viste god teknik, godt drive, overblik og at han ved hvilken vej man skal løbe når man skal score.. - det var der ikke meget af fra de første 2 angribere..
Grønholdt.
02-10-2010, 17:36
Min stemme går til van der Sar for kampen i dag. Han havde nogle vigtige indgreb i løbet af kampen synes jeg.
Ingen kan næsten være deres indsats bekendt, for at være helt ærlig.
Måske lige med undtagelse af Hernandez som bidrog med en masse energi og Van der Sar som tog det der skulle tages + lidt ekstra.
Forsvaret gjorde det OK. Men heller ikke mere. Stadig alt for mange usikre indgreb og Sunderland ku ligeså godt ha scoret 2-3 mål.
Don Kafai
02-10-2010, 17:46
Men kan først tilføje en afstemning efter man har oprettet en tråd og så ændrer den ;)
Lorte-forum!
Men godt arbejde :D
tjarligdrengen
02-10-2010, 18:03
Jeg stemte på Anderson... Synes han, som én af de få, viste vilje og gejst... Jeg synes ikke han skulle have været skiftet ud..
Jeg stemte på Anderson... Synes han, som én af de få, viste vilje og gejst... Jeg synes ikke han skulle have været skiftet ud..
Jeg syntes han gjorde det pænt dårligt. Det var da ikke ret meget der lykkedes for ham.
Van der sar stemte jeg.
Jeg syntes han gjorde det pænt dårligt. Det var da ikke ret meget der lykkedes for ham.
Van der sar stemte jeg.
Synes han havde nogle momenter i første halvleg, hvilket er noget mere end man kan sige om Fletcher og Scholes der blev pillet fuldstændig ud af kampen.. Har selv stemt Rio, mest af alt fordi jeg er glad for at se ham tilbage sammen med Vidic, og de gjorde det okay..
Ferdinand. Manden har skabt en essentiel sikkerhed og ro i forsvaret, siden han kom tilbage efter en langvarig skade.
Donnichlas
02-10-2010, 20:23
Ferdinand. Manden har skabt en essentiel sikkerhed og ro i forsvaret, siden han kom tilbage efter en langvarig skade.
Det var vel mere held end forstand at vi holdte nullet? :p
/Van der saar, han beviste at han er en klassemålmand
Synes han havde nogle momenter i første halvleg, hvilket er noget mere end man kan sige om Fletcher og Scholes der blev pillet fuldstændig ud af kampen.. Har selv stemt Rio, mest af alt fordi jeg er glad for at se ham tilbage sammen med Vidic, og de gjorde det okay..
Generelt var vores midtbane rimelig svag, men syntes nu ikke Anderson gjorde det til en motm.
Kasper United
02-10-2010, 21:57
Ingen fortjener det efter endnu et pointtab. Men Vidic får min.
Det var vel mere held end forstand at vi holdte nullet? :p
/Van der saar, han beviste at han er en klassemålmand
Du kan jo aldrig udelukke at dit holds forsvar vil være under pres. Vi jo ikke guder. Selv dengang united havde en stærk defensiv tilbage i 07/08 sæsonen, havde de andre hold chancer, og farlige nogle endda. Men vores forsvar holdte dem altså væk i sidste ende. Du kan aldrig have et forsvar som intet lukker ind. Umuligt.
Så at vi holdte nullet, er efter min overbevisning rigtig godt gået. Fordi vi var fanme nær gået hjem uden nogle point idag.
Giggs4ever
02-10-2010, 23:54
Min stemme går til van der Sar for kampen i dag. Han havde nogle vigtige indgreb i løbet af kampen synes jeg.
enig - han reddede vores røv endnu engang... Skuffende indsats generelt..
VDS var klart MoM idag.
Donnichlas
03-10-2010, 09:34
Du kan jo aldrig udelukke at dit holds forsvar vil være under pres. Vi jo ikke guder. Selv dengang united havde en stærk defensiv tilbage i 07/08 sæsonen, havde de andre hold chancer, og farlige nogle endda. Men vores forsvar holdte dem altså væk i sidste ende. Du kan aldrig have et forsvar som intet lukker ind. Umuligt.
Så at vi holdte nullet, er efter min overbevisning rigtig godt gået. Fordi vi var fanme nær gået hjem uden nogle point idag.
Korrekt, og det er heller ikke fordi at jeg syntes vores forsvar gjorder det dårligt, men de lukkede altså nogle store chancer ind, i sær der hvor ?? løb direkte imellem 2 forsvarsspillere.
Jeg stemte Van der saar fordi han ikke lavede nogle fejl.
Korrekt, og det er heller ikke fordi at jeg syntes vores forsvar gjorder det dårligt, men de lukkede altså nogle store chancer ind, i sær der hvor ?? løb direkte imellem 2 forsvarsspillere.
Jeg stemte Van der saar fordi han ikke lavede nogle fejl.
Det var Malbranque, og ja de lukkede ham igennem, men hvis nu VDS havde været sweeper, og i rød trøje frem for den gule, havde du så set anderledes på tingene? Altså hvis det var en forsvarer der reddede dagen der? Og Vidic er også kun milimeter fra at nå den, men det undskylder ikke at det gik galt der. Men samtidig skal man også rose afleveringen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.