PDA

Se fuld version : Billet: United - Newcastle 16. aug

Casper
19-07-2010, 20:43
travel2Football har billetter i overskud til Manchester United - Newcastle. Pris: 650 kr inkl eksklusiv bar, kampprogram og siddeplads i den nye sektion på Old Trafford. Kontakt info@travel2football.dk og fortæl du så det på OldTrafford.dk

MC86
20-07-2010, 23:19
travel2Football har billetter i overskud til Manchester United - Newcastle. Pris: 650 kr inkl eksklusiv bar, kampprogram og siddeplads i den nye sektion på Old Trafford. Kontakt info@travel2football.dk og fortæl du så det på OldTrafford.dk

Det lyder sku fristende:) Men hvordan kan det være det er så billigt?

Casper
21-07-2010, 00:14
det er ikke inklusiv hotel!!

Hvis du vil have hotel med, så kan du få det fra 1.500 kr

Runaldo
21-07-2010, 00:37
Hvordan er rejsetiden mellem Manchester Airport & Oldtrafford / Princess Hotel?

Jeg overvejer lidt at tage derover, men kunne ikke lige gennemskue rejsetiden samt afstanden mellem lufthavnen og byen.

Casper
21-07-2010, 00:54
Afhænger af transportformen... tager vel en halv times tid i en taxa.
Tog tager 20 minutter fra luthavn til piccadilly(10 mins gang til hotel), men det jo så ikke medregnet evt. ventetid.

Runaldo
21-07-2010, 00:59
Afhænger af transportformen... tager vel en halv times tid i en taxa.
Tog tager 20 minutter fra luthavn til piccadilly(10 mins gang til hotel), men det jo så ikke medregnet evt. ventetid.

Fint nok .. Regner med at skulle lande 2timer 50minutter før Kickoff, så mon ikke man kan nå det?

dannigizmo
21-07-2010, 06:30
Fint nok .. Regner med at skulle lande 2timer 50minutter før Kickoff, så mon ikke man kan nå det?

Nu ved jeg tilfældigvis, det er din første tur derover, og jeg synes klart, du enten bør lande før eller simpelthen udskyde turen.

Der er så mange oplevelser forbundet med den første tur til Old Trafford, at jeg synes, det ville være synd at mase dem alle sammen på tre timer, hvor du også lige skal fra lufthavnen, finde billet og så videre.

Synes helt sikkert, du skal tage en af de billige weekendture i stedet, så du har mulighed for at få en rundtur på Old Trafford, opleve Manchester, som er en fantastisk by, og sidst, men bestemt ikke mindst, have tid til at tage på pub før og efter kampen for at opleve stemningen.

Just my two cents :)

Runaldo
21-07-2010, 09:57
Nu ved jeg tilfældigvis, det er din første tur derover, og jeg synes klart, du enten bør lande før eller simpelthen udskyde turen.

Der er så mange oplevelser forbundet med den første tur til Old Trafford, at jeg synes, det ville være synd at mase dem alle sammen på tre timer, hvor du også lige skal fra lufthavnen, finde billet og så videre.

Synes helt sikkert, du skal tage en af de billige weekendture i stedet, så du har mulighed for at få en rundtur på Old Trafford, opleve Manchester, som er en fantastisk by, og sidst, men bestemt ikke mindst, have tid til at tage på pub før og efter kampen for at opleve stemningen.

Just my two cents :)

Yeah det har du nok ret i Danni :) Nu ville jeg bare have lidt information, når nu det var så billigt, så hvis det passer med arbejdet, ville det jo være fænomenal :)

tjarligdrengen
23-07-2010, 00:03
Nogen idé om hvor mange billetter der er tilbage? For vi er en grupper på ca. 6 der overvejer at tage afsted til netop den kamp..

Casper
23-07-2010, 00:20
skriv en mail, så finder du ud af det :) det koster ingen ting.

Dines
24-07-2010, 09:35
Kampen er nu gået på general sale, hvilket er tegn på, at der er mange, der ikke har ansøgt om billet. Er det ikke lidt unaturligt til første ligakamp?

snegl
24-07-2010, 11:08
Det må hænge sammen med at der er solgt 50.000 sæsonkort, i modsætning til 55.000 som normalt er antal sæsonkortholdere.

Jeg mener det var 50.000 der var solgt for nylig.. Det kunne være grunden.

jacobdahl8
24-07-2010, 11:20
Kampen er nu gået på general sale, hvilket er tegn på, at der er mange, der ikke har ansøgt om billet. Er det ikke lidt unaturligt til første ligakamp?

Meget meget bemærkelsesværdigt kan man købe dem til Strefford end!

RAppel
24-07-2010, 11:24
http://united.no/united/nyheter/nyheter/sesongkort_selges_som_loesbilletter

Casper
24-07-2010, 12:14

Selvom der helt sikkert er et glazer-aspekt i det, så tror jeg også at det spiller ind at der er tale om en mandagskamp, som gør den svær at tage til, for turisterne