PDA

Se fuld version : Tur til Old trafford over Travel2football

Donnichlas
19-07-2010, 18:51
Halløjsa gutter og gutinder.

Jeg har i en længere periode ønsket at komme til manchester og se noget bold, Da jeg aldrig har haft penge til det er det udeblevet, og planlægningen og spekulationer ligeså.

Nu til det som det her handler om.
Jeg vil have at den her tur skal være noget specielt, så jeg vil have det nogenlunde billigt, og med ordentlige pladser.
Over travel2football følges pakkerne jo fint med 'Billet info: Old Trafford, Quadrant business seat og adgang til Sportsbar' men her er mit spørgsmål.
Disse pladser, er det inden for en bestemt zone? For jeg har et lille ønske om at sidde bag målet, (Stretford end) for at opleve den perfekte stemning osv.
Hvis jeg bestiller det over travel2football, kan jeg så få en plads der? Og hvis jeg bestiller over en zone eks. 'East stand EL137' som er helt ned til banen, har jeg så de der ? 100 ? forskellige sæder, som faktisk bare er først til mølle princippet? for at komme helt henne ved målet. Eller hvor har folket bedst erfaring med at sidde? på langsiden eller hvorledes.

Tak (:

Casper
19-07-2010, 20:34
Jeg vil have at den her tur skal være noget specielt, så jeg vil have det nogenlunde billigt, og med ordentlige pladser. Hvis det skal være specielt, så er det normalt svært at gøre det billigt hehe

anyways...

Travel2footballs sæde er i NE quadrants.
Kender ikke nogen rejsebureauer med pladser på stretty. Supporterklubben råder over nogen dér, men deres fordeling sker tilfældigt. Så der kan du havne på alt lige fra North Stand tier 3 til SE tier 2.

Man siger at Stretford End er stemningstribunen. Det er også her hvor jeg har oplevet den bedste stemning på Old trafford til en kamp en enkelt gang. Men har også siddet der til kampe, hvor stemningen har været utrolig ringe.

Donnichlas
19-07-2010, 20:38
Ja selvfølgelig billigt :>
I det hele taget betyder pengene ikke det store, men ser ingen grund til vip og fancy mad deroppe osv. kommer for at se fodbold med gode pladser.
Nogle der har erfaring med hvordan pladserne er fra de sæder Travel2football udlover? kan ikke umiddelbart finde ud af hvor det er fra det du siger? :>

Casper
19-07-2010, 20:41
Læs nogen af de mange tråde her i rejsesektionen. der er blevet snakket om det flere steder
bla. her:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=331
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=937

mufufu
19-07-2010, 23:12
Ja selvfølgelig billigt :>
I det hele taget betyder pengene ikke det store, men ser ingen grund til vip og fancy mad deroppe osv. kommer for at se fodbold med gode pladser.
Nogle der har erfaring med hvordan pladserne er fra de sæder Travel2football udlover? kan ikke umiddelbart finde ud af hvor det er fra det du siger? :>

Det er oppe i det hjørne modsat fra hvor spillerne kommer ind. Der er et fantastisk overblik over banen, og det føles ikke engang så langt væk hvis man kommer lidt lavere nede, på den blok de råder over. Stemningen er mindre god.

Jinx
11-08-2010, 13:48

Vi sad midt for på langsiden, fantastiske pladser i forhold til at se kampen, men vi var stort set de eneste der klappede/råbte så stemningsmæssigt var det lidt tamt.
Vil dog alligevel anbefale Travel2football da det hele gik ganske smertefrit med hotel og billetter.