Se fuld version : Modent gjort, Pique
W8ipQ_4Xvpg
Jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert eller om det kun er mig der ikke kan se videoen.
Jeg fatter ikke at poste det lort..
United DK
16-07-2010, 13:30
Hvem spytter han efter?
Flax_Generous
16-07-2010, 14:17
Deres målmandstræner, vist nok. Som har været ansat af Valencia tidligere. Og det er vist et stykke tyggegummi.
Hvem spytter han efter?
Den tidligere præsident i Valencia CF!
Lorensen
16-07-2010, 14:21
Dette, krydret med Fabregas episoden, efterlader ikke ligefrem et billede af en sympatisk type ved mig..
United DK
16-07-2010, 14:22
Okay, så det er altså en person, der har været tilknyttet Valencia. Om han så er tidl. målmandstræner eller præsident vides åbenbart ikke.
Flax_Generous
16-07-2010, 14:27
Det er 100% sikkert, at han er tidligere præsident for Valencia, men jeg har læst, at han er nuværende målmandstræner for landsholdet. En eller anden funktion må han i hvert fald have for landsholdet.
Man skal nok ikke lægge for meget i det. Det er tyggegummi og Pedro Cortes, som det går udover, ser ikke specielt sur ud i slutningen af klippet. Umodent, ja, men Pique er vel også lettere beruset.
EDIT: Nu har jeg lige tjekket lidt om på det. Pedro Cortes er ikke fyren som vender sig, han er den lille tykke som går videre. Så det er temmelig umuligt at vurdere hans reaktion.
Flax_Generous
16-07-2010, 14:30
Her (http://www.agf.co.dk/news.asp?id=7804) fortæller Mark Howard lidt om Pique:
"Han er vanvittig, men en meget solid spiller. Jeg er overrasket over, hvor godt det er gået ham, men jeg er glad på hans vegne, for han er virkelig en rar fyr. Men han er vanvittig. Han finder altid på de mest tåbelige ting, og så er han uden sammenligning den mest højrøstede fyr, jeg nogensinde har mødt."
Han lyder lidt som en tosse. Eller gøgler. Eller hvad man nu kalder sådan en type. Men ikke en ond type.
Fabregas har det med at være involveret i episoder, hvor der sendes klamme ting efter personer, han ikke bryder sig om. Tidligere kastede han et stykke pizza på Fergie, og nu opfordrer han Pique til at spytte efter den tidligere præsident i Valencia. Han virker til at være en utrolig primitiv type. Meget mere kan man desværre ikke sige om Pique, der let hopper med på opfordringen. Ufatteligt at han er så nem at lokke.
De har vundet VM, de er sikkert beduggede, så at han spytter et stykke tyggegummi efter en i en brandert, er da total harmløst, og jeg forstår ikke, at der skal komme kritik af dette.
Gør jeg sådan set heller ikke. Jeg har fanme også haft mine dumheder, i en rimelig beruset tilstand. Men meget grinern klip faktisk. At se spillerne være fulde på den måde, har jeg ikke set før.
God grineren! :D
Håber da de fleste kan genkende det her, som noget de måske kunne have gjort under en tur i byen :lolol:
Har aldrig set det humoristiske i at spytte på andre, når jeg er fuld. Jeg må åbenbart være kedelig, selv når jeg har drukket, når jeg ikke kan se det morsomme i det.
De har vundet VM, de er sikkert beduggede, så at han spytter et stykke tyggegummi efter en i en brandert, er da total harmløst, og jeg forstår ikke, at der skal komme kritik af dette.
Så fordi man er vissen er det okay at spytte et stykke tyggegummi i nakken på et andet menneske? Seriously?
Måske er det bare mig der er gammeldags, men jeg havde revet hans ansigt af hvis han havde spyttet mig nakken.
Det er da for vammelt og for usselt..
God grineren! :D
Håber da de fleste kan genkende det her, som noget de måske kunne have gjort under en tur i byen :lolol:
Så håber jeg oprigtigt at vedkommende opdagede det og tævede dig ;)
For det er da noget af det mest barnlige..
Alle kan da se at han inden han spytter lige snotter igennem og så sender en hakker afsted.. Se hans ansigt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.