PDA

Se fuld version : Første kamp mod Newcastle

thomaslund
12-07-2010, 09:50
Nogen der ved om det plejer at være svært at få billetter til den første ligekamp? Vil gerne over at se Newcastle kampen, men tør ikke bestille fly før jeg har kampbilletter.

schousboe9
12-07-2010, 10:13
Jeg tror ikke, det bliver en lige kamp. :p

Ready123
12-07-2010, 11:29
Jeg tror ikke, det bliver en lige kamp. :p
lawl:haha:

Dines
12-07-2010, 22:32
Nogen der ved om det plejer at være svært at få billetter til den første ligekamp? Vil gerne over at se Newcastle kampen, men tør ikke bestille fly før jeg har kampbilletter.

Søgefristen gennem supporterklubben, er vidst udløbet. Du kan søge gennem One United her om et par dage, tjek selv på hjemmesiden. Chancerne for billet er vel rimelige, ikke en topkamp, men stadig første runde, hvor mange nok er sultne efter fodbold. Prøv ad. Jeg ville dog ikke bestille hotel eller fly, før jeg havde billet.

Held og lykke.

thomaslund
13-07-2010, 10:55
Søgefristen gennem supporterklubben, er vidst udløbet. Du kan søge gennem One United her om et par dage, tjek selv på hjemmesiden. Chancerne for billet er vel rimelige, ikke en topkamp, men stadig første runde, hvor mange nok er sultne efter fodbold. Prøv ad. Jeg ville dog ikke bestille hotel eller fly, før jeg havde billet.

Held og lykke.

Hehe nej... Det er noget skidt med de fly, da det blir dyrere og dyrere som tiden nærmer sig. Skal også søge om billetter når de åbner for det, og måske benytte Viagogo, hvis det andet mislykkes.