PDA

Se fuld version : Fodboldrejse

SMR
22-06-2010, 09:52
Hej hej.

Jeg søger nogle gode råd i forhold til at tage til Manchester og se fordbold.

Jeg vil gerne købe billetter til evt. Man U vs. Everton seperat, da jeg godt vil spare et par kroner og selv finde hotel, fly mv. Er der mon nogle af jer, som har et par gode råd, en hjemmeside, hvor de er reelle?

Jeg spekulerer også i, hvad en rimelig pris for en sådan kamp er, - nogle erfaringer? Gider bare ikke bliv taget ved næsen... :)

Håber I kan hjælpe.

Hilsen S.

mufufu
22-06-2010, 10:51
Hej hej.

Jeg vil gerne købe billetter til evt. Man U vs. Everton seperat, da jeg godt vil spare et par kroner og selv finde hotel, fly mv. Er der mon nogle af jer, som har et par gode råd, en hjemmeside, hvor de er reelle?

Jeg spekulerer også i, hvad en rimelig pris for en sådan kamp er, - nogle erfaringer? Gider bare ikke bliv taget ved næsen... :)

Håber I kan hjælpe.

Hilsen S.

Du kan godt købe billetter seperat via www.travel2Football.com (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da). Det kræver bare du kontakter dem omkring det. De er som regel flinke til at hjælpe med sådanne ting.

RAppel
22-06-2010, 11:15
Pas på når du kommer derover med at referere til klubben som "man u" ;)

Michaelkp
22-06-2010, 11:26
Er der nogle der har erfaring med at købe billetter her: http://www.livefootballtickets.com/english-premiership-tickets.html

Eller måske kan forslå et andet sted?

Casper
22-06-2010, 12:32
Hej hej.

Håber I kan hjælpe.

Hilsen S.

Mine erfaringer er at det bedst kan betale sig at købe en hotelpakke. Både pengemæssigt, tidsmæssigt og kvalitetsmæssigt.

1. Hotelprisen kan hurtigt blive dyr.
2. Hvis du skal gøre det på samme budget som hotelpakken, så vil kvaliteten af dit hotel givet vis være ringere.
4. Du skal bruge tid på at lede efter hotel.
5. Mange hoteller i Manchester er udsolgt når United spiller hjemme.
6. Du skal bruge tid på at finde kampbillet.
7. Kan være svært at finde kampbillet.
8. Du kan let blive snydt
9. hvis du køber den på nettet, så vil prisen også være derefter og du kan let blive snydt.

Jeg ville kun selv arrangere det, hvis jeg havde været derovre et par gange før og fået kontakter eller lært Manchester og markedet at kende.

Du kan også søge råd her:
http://www.oldtrafford.dk/rejseguide.php

OldTrafford.dk samarbejder med travel2football (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da) om hotelpakker

Michael
22-06-2010, 12:33
Er der nogle der har erfaring med at købe billetter her: http://www.livefootballtickets.com/english-premiership-tickets.html

Eller måske kan forslå et andet sted?

Jeg ville personligt aldrig købe billetter andre steder end igennem manutd.com eller et rejsebureauer hvor jeg ved de har sæsonkort til Old Trafford. Mange er blevet snydt når de købte igennem uofficielle billetforhandlere.

thomaslund
06-07-2010, 08:04
Jeg har købt billetter gennem Viagogo. Hvis man melder sig ind i one United på manutd.com (koster ca 30-35 pund), så kan man tilmelde sig viagogo, hvor man kan købe de billetter sæsonkortholderne ikke vil bruge. Billetterne koster face value + ca 80 kr. per billet. Billetterne bliver sendt til dig. Hvis ikke du når at få dem inden du rejser, ringer man bare til dem, så kan du hente dem på OT.
http://www.viagogo.co.uk/manutd

Jeg synes fodbold pakkerne er ALT for dyre, så hvis man har mod på det, så kan man bestille selv. Jeg fik lavet en fodbold rejse til United-Hull for 1800 kr. pr. person, for fly, hotel og kampbillet. Dette er inkl. medlemskab af One United.

Vi fløj med Easyjet, og boede på gardens hotel. Ikke verdens bedste hotel, men det ligger i centrum, og er godt for pengene. Man kan få et dobbeltværelse for 45 pund per nat for begge personer.

Kasper United
20-12-2011, 21:05
Vidste ikke lige, hvor jeg skulle skrive dette, men det blev i denne tråd.

Skal til London i februar i en weekend, hvor der også skal ses bold. En af kampene er selvfølgelig vores hold, Manchester United, der spiller mod Chelsea på Broen. Mit spørgsmål er, om der er nogen herinde, der ved, om spillerne ikke tager til London en dag før og overnatter på et hotel i London? Gør de det, vil jeg derudover også høre, om nogen har hørt, hvor spillerne har boet henne eller måske endda ved, hvor de skal bo?

På forhånd tak.

conradsen
21-12-2011, 06:47
Hej!

Meld dig ind i supporterklubben. Vi sælger billetterne til pålydende pris. Vi rådgiver også med fly, hotel mv. Undgå hajerne på nettet.

Casper
23-12-2011, 13:06
Hej!

Meld dig ind i supporterklubben. Vi sælger billetterne til pålydende pris. Vi rådgiver også med fly, hotel mv. Undgå hajerne på nettet.

Helge, det er jo direkte løgn. Billetter gennem supporterklubben koster altid 500 kroner, og så er det uanset om du får en billet på langsiden eller bag målene, hvor du kan risikere at ende med en billet hvor pålydende pris var 100 eller 200 under prisen. (blandt andet derfor købte jeg billet til benfica-kampen direkte hos united fremfor supporterklubben)

Så selvom jeg har forståelse for at supporterklubben tager en fast pris, både for at dække omkostninger og for nemhedens skyld, så er det forkert det du siger og det er falsk markedsføring som ikke klæder supporterklubben særlig godt, da supporterklubben helt sort på hvidt er ligeså meget en billethaj som enhver anden billethjemmeside på nettet.

Casper
23-12-2011, 13:07
Vidste ikke lige, hvor jeg skulle skrive dette, men det blev i denne tråd.

Skal til London i februar i en weekend, hvor der også skal ses bold. En af kampene er selvfølgelig vores hold, Manchester United, der spiller mod Chelsea på Broen. Mit spørgsmål er, om der er nogen herinde, der ved, om spillerne ikke tager til London en dag før og overnatter på et hotel i London? Gør de det, vil jeg derudover også høre, om nogen har hørt, hvor spillerne har boet henne eller måske endda ved, hvor de skal bo?

På forhånd tak.

kan ikke huske hvor de bor. Det plejer vist at være forskellig fra kamp til kamp, men de tager ganske rigtigt enten fly eller tog ned dagen før kampen.

Kasper United
23-12-2011, 16:35
kan ikke huske hvor de bor. Det plejer vist at være forskellig fra kamp til kamp, men de tager ganske rigtigt enten fly eller tog ned dagen før kampen.

Så kan det være, at man har chancen for at se dem en lørdag, selvom de først spiller søndag. Det kan være, der kommer noget frem om, hvor de befinder sig, op til kampen.
I øvrigt tak for svar :)