PDA

Se fuld version : HJÆLP en fodbold idiot med at glæde sin kæreste

saharah
21-06-2010, 21:38
Hey!!

håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig?!?!
jeg vil rigtig rigtig gerne give min kæreste en weekend tur til manchester.
jeg har tjekket lidt billetter på nettet, og umiddelbart er der billetter til salg til en kamp D.7 Maj næste år...!!

men kan man ikke købe sån nogle 'færdige ture'?? med fly, hotel og fodbold billetter??? så man ikke selv skal matche tingene!!

(ja undskyld mig, er mega fodbold idiot :stuuupid: ... men har da hørt så meget efter at jeg ved min kæreste er helt syg for at opleve manchester united på hjemmebane!!!)

håber virkelig virkelig nogle kan hjælpe mig?!?!?!??!

spørg endelig, hvis jeg har vrøvlet helt vildt óg det på ingen måde giver mening!!!!

mange hilsener og tak på forhånd fra Sarah.... :)

Don Kafai
21-06-2010, 21:45
http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da
Her er der samlede løsninger, og du skal bare selv sørge for flybilletter

saharah
21-06-2010, 21:51
tak.... jeg kigger på det.... :)

men kan man virkelig ikke købe helt færdige pakkeløsninger... hvor flybilletten er med... eller med bus evt!?!??!

Ruunee
21-06-2010, 22:22
Du kan evt prøve at ringe eller skrive til Travel2football, og forklare situationen - så plejer de at være ret gode til at hjælpe - også dem der ikke liiige har prøvet det før. De kan ikke bestille fly og bus til dig, men de kan sende dig videre.
Tlf. +45 6146 2525 eller email: info@travel2football.dk
Det hjælper hvis du ved hvornår du ca gerne vil afsted.

Når du kalder dig selv fodbold idiot, tror de at du er ligesom os - en der ikke tænker på meget andet - så brug hellere et andet udtryk - at du er "amatør" eller noget:)

Og så lige en 'thumbs up' for dit initiativ - du ku godt lære min kæreste nogle ting "Rocking"

saharah
21-06-2010, 22:28
Den er taget til mig.... fodbold amatør!!! :)

Tak... jeg prøver at sende dem en mail.

Og tak tak... jeg prøver (ville ha gjort det da han fyldte 30, det er så 2 år siden nu, så tænkte at nu må det sgu være) :)

Ruunee
21-06-2010, 22:32
...der burde også være nogen herinde, der ka gi et tip til et passende hotel - og der er helt sikkert dem der har den bedste måde at komme derover og ud på stadion (det gir dog sig selv når I er der)...

Go tur!

ChristianR
22-06-2010, 13:03
Transporten er nu heller ikke svær selv at arrangere. Eksempelvis flyver Easyjet oftest billigt fra København og direkte til Manchester.

Det er et par klik på easyjets hjemmeside, og så er du sådan set i Manchester, hvor Travel2football eksempelvis har sørget for kampbillet og hotel til dig.

Det bør selv en amatør eller idiot kunne finde ud af ;)

Casper
22-06-2010, 13:12
Transporten er nu heller ikke svær selv at arrangere. Eksempelvis flyver Easyjet oftest billigt fra København og direkte til Manchester.

Det er et par klik på easyjets hjemmeside, og så er du sådan set i Manchester, hvor Travel2football eksempelvis har sørget for kampbillet og hotel til dig.

SAS opererer nu også på ruten :))

www.sas.dk :)

RAppel
22-06-2010, 13:27
Skjult reklame Capper? :D

Acsadac
22-06-2010, 13:32
Det billigste er 100% af gå via www.manutd.dk, 3 overnatninger koster ca 2.200 uanset modstander. Og så købe billet fx via easyjet.

Det er altså ikke særligt svært :P

Michael
22-06-2010, 14:09
Det billigste er 100% af gå via www.manutd.dk, 3 overnatninger koster ca 2.200 uanset modstander. Og så købe billet fx via easyjet.

Det er nu 2500 NOK ~ 2400 Dkr. + 200 kroner for at melde sig ind i supporterklubben.

saharah
22-06-2010, 22:35

men man skal være medlem af support klubben for at kunne bestille den tur!!
men tak.... :)

saharah
22-06-2010, 22:37
...der burde også være nogen herinde, der ka gi et tip til et passende hotel - og der er helt sikkert dem der har den bedste måde at komme derover og ud på stadion (det gir dog sig selv når I er der)...

Go tur!

Tak.... er lige igang med at tjekke de forskellige muligheder i allesammen har givet mig....

saharah
22-06-2010, 22:40

jeg kigger på det... kan da ikke ha hængende på mig at enhver amatør eller idiot burde kunne!! :)

conradsen
23-06-2010, 13:59
Kære saharah!

Supporterklubbens rejser er med afstand de billigste på markedet. Rejsen koster 2.200 kr., hvilket inkluderer tre overnatninger på et godt middelklassehotel med morgenmad samt billet til kampen. Der er en kompetent rejseleder med. Du skal selv sørge for transport. Lavprisselskabet easyJet flyver dagligt fra København, og det er nemt at bestille. Det kræver selvfølgelig medlemsskab af supporterklubben, hvilket koster 225 kr. for en sæson. Udover billige rejser er der mange andre fordele ved at være medlem. Du kan kontakte mig på tlf. 75441396/20418109 eller via mail på helge@united.no så skal jeg med glæde guide dig.

Med venlig hilsen

Helge Conradsen
Manchester United Supporters Club

saharah
24-06-2010, 10:30
Kære saharah!

Supporterklubbens rejser er med afstand de billigste på markedet. Rejsen koster 2.200 kr., hvilket inkluderer tre overnatninger på et godt middelklassehotel med morgenmad samt billet til kampen. Der er en kompetent rejseleder med. Du skal selv sørge for transport. Lavprisselskabet easyJet flyver dagligt fra København, og det er nemt at bestille. Det kræver selvfølgelig medlemsskab af supporterklubben, hvilket koster 225 kr. for en sæson. Udover billige rejser er der mange andre fordele ved at være medlem. Du kan kontakte mig på tlf. 75441396/20418109 eller via mail på helge@united.no så skal jeg med glæde guide dig.

Med venlig hilsen

Helge Conradsen

Hej Conrad.
Ja det lyder som om det bedst kan betaæle sig med jer!!
jeg ku jo også bare sige at medlemsskabet var en del af gaven... det ville han sikkert syns var herligt!! :)
skal man være hurtigt ude??? eller kan jeg godt vente lidt endnu med at købe en tur?? havde tænkt slut maj, der er en kamp ik??

conradsen
25-06-2010, 14:44
Hej SAHARAH!

Jeg synes, at du skal kontakte mig enten pr. tlf. eller mail, så er det nemmere at forklare dig det.

Med venlig hilsen

Helge Conradsen