Se fuld version : DSR Vinder Forår 2010: Glory Man United
Don Kafai
10-05-2010, 05:37
Den Store Resultatkonkurrence vinder:
:juhuuuu: :Bouncing: Glory Man United :Bouncing: :juhuuuu:
http://www.oldtrafford.dk/forum/image.php?u=411&dateline=1248938424&type=profile
Et stort tillykke til Glory Man United
Derudover også tillykke til Gronkjor, som vandt sølv, og Seba, som hentede en flot bronzemedalje.
Hermed følger stillingen efter sidste runde
http://img245.imageshack.us/img245/4728/efterstoke.png
(http://img29.imageshack.us/my.php?image=dsrf09barcelonaz.jpg)
Jeg har nu stået for 5 DSR sæsoner, og Glory Man United kan prale af 3 førstepladser og 2 andenpladser. Imponerende.
Tillykke igen, og tak til alle for endnu et vellykket DSR.
Skriv hvad I lyster i denne tråd.
Jeg mener jeg kom på en 37. eller 38. plads sidste år, så jeg er bestemt tilfreds med min 36. plads.. Jeg har lagt en taktik til næste år, der gør, at jeg kommer i top 10.
nielzon21
10-05-2010, 06:23
Er satme stolt af min 16.plads, første gang jeg er med. Kan takke 2 nøglekampe for det; 1-2 nederlaget til Chelsea, og 4-0 sejren igår med fletcher som første målscorer.
Tak for en underholdende og sjov resultatjagt, og vi ses allesammen til august. Og tillykke til top 3 :trophy:
Glory Man United
10-05-2010, 06:53
Puha det var tæt i år. Nu har jeg været med 5 gange, og det er blevet til 3. førstepladser og 2 andenpladser. Er det egentlig ikke meget godt?
Don Kafai
10-05-2010, 07:01
Puha det var tæt i år. Nu har jeg været med 5 gange, og det er blevet til 3. førstepladser og 2 andenpladser. Er det egentlig ikke meget godt?
Minder om Uniteds sidste 5 sæsoner i PL
Gronkjor
10-05-2010, 08:26
aaaarh det var så tæt på!
Nå jeg må jeg vinde næste år:titte:
Kan man være stolt af at blive nummer 30? Oh well, stort tillyke til GMU :)
Ready123
10-05-2010, 09:39
Nummer 13 første gang jeg er med det syntes jeg selv er meget godt. Tillykke til top3 :)
Jurgensen
10-05-2010, 09:43
Hvorfor har jeg ikke fået 4 point for at gætte på 4-0 fra i går? Har kun fået to point fra dagens søndagens runde. Havde jo været en delt 3 plads.
Don Kafai
10-05-2010, 10:14
Hvorfor har jeg ikke fået 4 point for at gætte på 4-0 fra i går? Har kun fået to point fra dagens søndagens runde. Havde jo været en delt 3 plads.
Arrh lort, det er min fejl - jeg læste det som 4-1.
Jeg er på arbejde nu, så retter det når jeg kommer hjem. Det siger alt om denne fantastiske konkurrence at man vil gøre alt for at få en 3. plads! :D
Jurgensen
10-05-2010, 10:16
Arrh lort, det er min fejl - jeg læste det som 4-1.
Jeg er på arbejde nu, så retter det når jeg kommer hjem. Det siger alt om denne fantastiske konkurrence at man vil gøre alt for at få en 3. plads! :D
Ha ha. Bare i orden. En 4 plads er sku for surt, så selvfølgelig "kæmper" man for bronzen.
Kasper United
10-05-2010, 10:45
Tillykke til vinderen og ikke mindst til de andre tilfredse deltagere :)
Må jeg foreslå at der kommer et felt med antal gæt kontra antal spillede kampe? Altså hvis der er spillet 10 kampe og man har lavet to gæt og ligger nummer et så er det pænt flot, men man kan jo ikke se at man "kun" har lavet to gæt. Er det for besværligt? Eller bare en dårlig idé all together?
Hatten af... Hvordan gør du, hvad er hemmeligheden ? Dette minder mig om en kammerat, der vandt 4000 kr. i weekenden på odds, selvom han har meget begrænset forstand på fodbold. Det er held. Tror lidt, at det samme gør sig gældende her :)
Tillykke til mesteren ;)
Jeg tager hatten af.. :D Tak for kampen.
Havde dog slet ikke regnet med at ligge i top 3.. Men er super tilfreds ;)
hvad var vinder præmien egentlig i år ?
MosaverB
10-05-2010, 16:22
Tillykke til mesteren ;)
Jeg tager hatten af.. :D Tak for kampen.
Havde dog slet ikke regnet med at ligge i top 3.. Men er super tilfreds ;)
hvad var vinder præmien egentlig i år ?
Hey Seba ..
Jeg tror ikke at du får den 3. plads pga. Don Kafai har lavet en fejl. Eller også, så tager jeg grueligt fejl.
EDIT: Du deler en 3. plads med Jurgensen :-)
Hey Seba ..
Jeg tror ikke at du får den 3. plads pga. Don Kafai har lavet en fejl. Eller også, så tager jeg grueligt fejl.
EDIT: Du deler en 3. plads med Jurgensen :-)
Om jeg ender nr 3-4 betyder ikke det vilde for mig ;)
Jeg er stadig i top 5, hvilket jeg betegner som mere end godkendt..
At jeg så deler en 3 plads, gør kun det hele bedre :)
Det er jo kun et spil ;) :D
MosaverB
10-05-2010, 16:26
Om jeg ender nr 3-4 betyder ikke det vilde for mig ;)
Jeg er stadig i top 5, hvilket jeg betegner som mere end godkendt..
At jeg så deler en 3 plads, gør kun det hele bedre :)
Fair nok :) ..
Men, Tillykke til dig, og resten i top 3/5 .
Blasfemi!
Fair nok :) ..
Men, Tillykke til dig, og resten i top 3/5 .
mange tak (:
Glory Man United
11-05-2010, 09:35
Dette minder mig om en kammerat, der vandt 4000 kr. i weekenden på odds, selvom han har meget begrænset forstand på fodbold.Det er held. Tror lidt, at det samme gør sig gældende her :)
:Smackden:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.