Se fuld version : Anderson til United
Liverpool_sucks
30-05-2007, 21:38
jeg fandt den på manutd.com.. så den må være rigtige ellers har jeg læst forkert
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=431940
film om spilleren
http://youtube.com/watch?v=lH7uQwOhKd4&mode=related&search=
Smaakage
30-05-2007, 21:40
Goddag for en overraskelse. Her ser man Gill og CarlosQ gå ud i Lissabon, og så kommer de med sådan en nyhed. Det virker da til at være rigtig nok.
Spændende!
Der kom sommerens overraskelse vist. Hvem er han? Og hvad kan han?
han skulle være et rigtig rigtig stort talent.. han er vidst playmaker alla Ronaldinho og skulle ligesom ham have en utrolig teknik.... NIIICE
Nye Scholes velkommen, hvis han altså kommer ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MA1IHwOJScw
http://www.youtube.com/watch?v=lH7uQwOhKd4&mode=related&search=
woooow
http://youtube.com/watch?v=lH7uQwOhKd4&mode=related&search=
YOUTUBE VED ALT!!!
Edit: Lidt presse gøgl fra FC Portos side
http://www.fcporto.pt/Info/Futebol/Noticias/infofut_futcomunicadoanderson_300507_27130.asp
Regner med det er det. Der står noget om United! :D
Dahlmann
30-05-2007, 21:50
jeg er fuldstændig i chok over det her... det havde jeg ikke regnet med... smaakage kan berette hvor chokeret jeg blev da han sendte linket over messenger..
er han ikke offensiv midt/angriber? det mener jeg... ved at han er et rimelig stort talent, men ellers intet...
stadig fuldstændig i chok..
Smaakage
30-05-2007, 21:51
jeg er fuldstændig i chok over det her... det havde jeg ikke regnet med... smaakage kan berette hvor chokeret jeg blev da han sendte linket over messenger..
er han ikke offensiv midt/angriber? det mener jeg... ved at han er et rimelig stort talent, men ellers intet...
stadig fuldstændig i chok..
Jeg så bare en hr. Peter Dahlmann falde ned af stolen. Nuff said
Ifølge sider spiller han offensiv central midt. Ser spændende ud. Er endnu en der er udråbt som ROnaldinhos efterfølger.
God teknik, og så kan han vist sparke frispark.
Glæder mig til at se, men for dælen da for en overraskelse
SantasLittleHelper
30-05-2007, 21:53
Ville sgu gerne se Quiroz lige nu... Han ville da stå med jordens største griner over at pressen havde fanget ham Gillermand på et hotelværelse, og så troede de at det var Nani...
SNYDT KEBAB!
KaptajnKjaer
30-05-2007, 21:56
Der står han er offensivt midtbane, og wing. Det samme som en Ronaldinho så passer fint med han er hans efterkommer.
Må indrømme jeg aldrig har set en kamp med ham, men jeg kender ham godt - både igennem manager men også hvad man hører rundt omkring i krogene. Her er han begge steder et kæmpe talent med endnu større potentiale.
Det kommer fuldstændig bag på mig det her, han var faktisk rygtet til Arsenal. Så det var da helt vildt. Det er sgu pisse nice, men bliver spændende hvordan han klarer Premier League. Han skal vel nok have et år til at tilvænne sig. Heldigvis har vi en Ronaldo som har tilvundet sig ligaen, han kan med garanti hjælpe de små tekniske spillere fra syden igang med tips og råd. I og med han er sådan et kæmpe idol er han også en jeg tror mange vil lytte til, så derfor tror jeg godt vi kan regne med en bedre tilvæningsperiode.
men super! Vil dog lige se hvad manden kan.
ja de smiler sq nok over hele femøren. Hvem ved imorgen står der måske at Nani ligeledes er blevet signet?
Utroligt at selveste Manchester United, en af de mest overvåget klubber i verdenspressen, har taget røven på alt og alle. :D
Handlen sender chockbølger overalt.. nu os skysports er med
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469458&CPID=8&clid=1&lid=3&title=United+agree+deal+for+Porto+ace
Smaakage
30-05-2007, 22:01
Nu er Nani også officiel. Goddag for en god aften!!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=431947
Wauw! Det havde jeg ikke lige troet. Hvilken plads spiller han egentlig på? Det synes jeg ikke, at man får at vide
Lige i dette øjeblik får jeg at vide vi også har købt NANI!! Vi er vilde nu! Kom an, Chelsea! Kom an!
Don Kafai
30-05-2007, 22:02
Hvad fanden?
Jeg er ret mundlam lige nu. Men her er lidt info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Lu%C3%ADs_de_Abreu_Oliveira
"He joined FC Porto in December but only made his debut on 5 March 2006, in a game for the Portuguese championship, still in time to allow him to claim his part in the 2005-06 victorious run. World Soccer magazine recognises him as one of the key players of his generation and, actually, he was one of the most important players in the FC Porto squad.
He already has a starting spot on the squad at the age of 18, playing either on the left flank or as the creative midfielder for the team. With a small frame, he isn't scared to go against bigger players and chase every ball down with fearless tackles.
On May 30th 2007, Manchester United agreed a fee to sign Anderson from FC Porto."
damn de opdatere hurtigt på wikipedia.
Liverpool_sucks
30-05-2007, 22:02
jeg ville gerne se mourinho og Rijkaards ansigter.. de var efter ham helle sommeren sidste år
Don Kafai
30-05-2007, 22:03
Hvad fanden? Har vi også fået Nani?
Var der nogle der sagde United var langsomme på transfermarkedet?
Liverpool_sucks
30-05-2007, 22:03
Nu er Nani også officiel. Goddag for en god aften!!!
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BB4CEE8FA%2D9A47%2D47BC%2DB0 69%2D3F7A2F35DB70%7D&newsid=431947
..OMG.. "Rocking"
Smaakage
30-05-2007, 22:04
Wauw! Det havde jeg ikke lige troet. Hvilken plads spiller han egentlig på? Det synes jeg ikke, at man får at vide
Lige i dette øjeblik får jeg at vide vi også har købt NANI!! Vi er vilde nu! Kom an, Chelsea! Kom an!
Som jeg skrev tidligere. Han er offensiv central midt
Dahlmann
30-05-2007, 22:04
ja de smiler sq nok over hele femøren. Hvem ved imorgen står der måske at Nani ligeledes er blevet signet?
Utroligt at selveste Manchester United, en af de mest overvåget klubber i verdenspressen, har taget røven på alt og alle. :D
hvorfor vente til i morgen
Vi har også signet Nani;
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=431947
Edit;
Nå andre var sgu hurtigere end undertegnede
hvor er det vildt det her.. Kiggede lige på Manchester Evening news.. Hvor er det fedt..!
Det var så vores 3 spillere på sommer transmarkedet.. :)
Alt snak om Nani skal forsættes i Nani tråden!!
SantasLittleHelper
30-05-2007, 22:11
Af min arm, det gik sgu lige pludselig stærkt, haha.. Betyder det mn at Ronaldo bliver sendt til Milan?
Flax_Generous
30-05-2007, 22:11
Jeps, den skulle sgu være god nok! Wow! Han er en af de største talenter i europæisk fodbold og jeg har tidligere anbefalet ham her på forummet. Enhver der har set bare lidt portugisisk fodbold ved, at han er en spændende og særdeles underholdende spiller. Han minder meget om Ronaldinho - plus lidt mere fighterhjerte og kampgejst. Han kan blive meget, meget stor og skræmmende god.
På Portos hjemmeside bekræfter de aftalen. Der mangler kun små formelle ting á la Hargreaves.
Hvis Nani og Anderson lever op til forventninger ser det ud som om vi har sikret fremtiden i spillertruppen. Ronaldo, Rooney, Fletcher, Anderson, Nani, Hargreaves, Vidic (centerforsvarer topper i en alder af 30, siger mine erfaringer mig ;)) osv. kunne blive ved.
hahahahah hvor er det genialt !!!!!
Kan Anderson spille angriber også??
Og er der nogen der ved hvor meget vi har givet
500 ialt
hargo:180
Nani:120
- men 200 mio?
Liverpool_sucks
30-05-2007, 22:23
Af min arm, det gik sgu lige pludselig stærkt, haha.. Betyder det mn at Ronaldo bliver sendt til Milan?
han bliver måske solgt til barcelona fordi ronaldinho skal måske til milan og ronaldo har selv sagt at han ikke gider spil for madrid.. så det giver lidt menning
Jeg kan ikk se hvorfor United skulle skille sig af med en af de bedste fodboldspillere i verden bare fordi man har fået de næstbedste :D - eller hvorfor Ronaldinho skulle gide at tage til Milan.. det jo ik engang hans form for fodbold
Tror og håber da også at Ronaldo er at finde i United efter sommerferien, han har jo varmt anbefalet Nani og nu kommer han, hvorfor skulle Ronaldo så smutte?????
Med den sæson han har haft med stor personlig hæder og ikke mindst et mesterskab har han jo også udtalt at han er sulten efter at vinde flere trofæer med UNITED.
Så krydser fingre og ber en lille bøn til at Ronaldo også er Manchester United spiller i sæsonen 2007/2008
Nej hvor er det dejligt at få de spillere..
----------------VDS---------------
------Gaz----Rio----Vida----Evra--
----Ronaldo--Carrick--Scholes--Nani--
-------------Anderson-----------
------------Rooney----------
Bænk: Foster, Hargo, Giggs osv...
Det ser godt ud på papiret...
United DK
30-05-2007, 22:30
Jeg byder de to nye spillere velkommen, men jeg er ikke ubetinget begejstret, for fortsætter vi på denne måde, så ender vi med at ligne Arsenal.
BillyTheKid
30-05-2007, 22:31
Anderson er venstrebenet og ligner en mulig afløser for Giggs der nok får en lidt mere central rolle på holdet næste sæson.
Det vil være mit umiddelbare gæt. Så tror at Nani og Anderson kommer til at indgå i et rotationssystem hvor de skiftes lidt.
Jeg byder de to nye spillere velkommen, men jeg er ikke ubetinget begejstret, for fortsætter vi på denne måde, så ender vi med at ligne Arsenal.
Hehe, 2 udenlandske og én englænder? Mon ik du overdramatiserer en smule ;)
Liverpool_sucks
30-05-2007, 22:31
men så store talenter har arsenal heller ikke.
Don Kafai
30-05-2007, 22:32
Enig... Det optimale havde faktisk været kun at signe en af dem... eller lade en af dem spille i portugal det næste år.
Men er du gal et sydlandsk hold vi får i 2008/09 når de 2 Brasilianske backs ankommer :D
Ja hvad er det nu de to hedder?
Ikke forstået??
De her spillere HAR jo på det nærmeste allerede slået igennem?
Desuden har vi jo også netop i dette transfervindue købt en "aldrende" Englænder: Hargo..
Langt fra Arse's standard, hvis jeg skal udtale mig...
Enig... Det optimale havde faktisk været kun at signe en af dem... eller lade en af dem spille i portugal det næste år.
Men er du gal et sydlandsk hold vi får i 2008/09 når de 2 Brasilianske backs ankommer :D
Det er jo også fremme på rygtebørsen at United vil leje Nani ud til Sporting Lissabon i næste sæson så han kan "modnes"
Det må jeg sgu sige der blev jeg taget på sengen. Det gik godt nok stærkt. Kender ikke Andersson andet end af navn og hvad jeg har hørt lidt hist og her men bliver meget spændende at følge. En dejlig aften. Nu skal vi bare ikke klokke i det her i de afsluttende forhandlinger
United DK
30-05-2007, 22:37
men så store talenter har arsenal heller ikke.
Jeg tænkte nu mere på antallet af udlændinge.
Sådan ser vores startopstilling måske ud, til sæsonen 2008/09:
Foster
Brasiliansk tvilling 1 - Rio - Vidic - Brasiliansk tvilling 2
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Nani
Rooney - Huntelaar/Eto'o/en helt tredje
Tre og en halv englændere, men hvadså når Rio stopper? Så henter vi måske bare endnu en udlænding? Det er sgu en kedelig tendens!
Tjah.. Her går de jo ind på hold der fungerer i forvejen. Og det har mehet at sige. Det glæder mig at vi for nogle variationsmuligheder på kanterne nu, det er et godt sted at skifte hvis en kamp står lidt i stampe..
Dahlmann
30-05-2007, 22:39
£12 mio for anderson
£15 mio for Nani
Ikk for at fornærme dig men jeg tror stadig Scholes og Giggs spiller i 2008/2009.. Ihvertfald Giggs, og Neville lige så
Anderson til United.
Hold kæft hvor er jeg glad, og hvor det dog kommer som en kæmpe overreskelse for mig!
Efter hvad jeg har læst mig frem til det sidste år tid, så mener jeg at Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Milan, Inter og Sevilla alle skulle ha været ude efter Anderson i løbet af det sidste års tid.
schousboe9
30-05-2007, 22:43
Tror ikk vi behøver være bange for, det går den vej... Ferguson har selv utallige gange understreget hvor vigtigt det er med englesk blod i engleske klubber, så ingen problemer på dét område, det er jeg sikker på!
Mht. til de to nye 'unger' i folden: GENIALT; GENIALT; GENIALT!!! INTET MINDRE!!
Er selv helt tosset med Anderson - han har været ny Ronaldinho lige siden han fik gennembrud i Gremio, hvor Porto hentede ham (og hvor Ronaldinho selvfølgelig selv spillede) og Nani behøver ingen nærmere præsentaion!
STORT stykke arbejde af vores dir. og ass.!! VIGTIGT, VIGTIGT!! SÅDAN DÈR!!!
Er der nogen der kan bekræfte at Anderson sparker nogle gode frispark?
Nu mangler vi vel bare en i forsvaret i stedet for Heinze, som nok smutter til sommer.
27 mio. pund for disse to talenter... Det er sQ helt i orden...
Edit: Så er kr. rettet til pund :D
Don Kafai
30-05-2007, 22:47
Nu mangler vi vel bare en i forsvaret i stedet for Heinze, som nok smutter til sommer.
27 mio. kr. for disse to talenter... Det er sQ helt i orden...
vi har nok givet en smule mere:D
schousboe9
30-05-2007, 22:47
27 mio kr. må være det man populært kalder et 'bargain'!!
Men tror nu oss der er tale om pund, må jeg nok sige..
Men whatever, klassehandel uanset!!:skaaal:
spændende med de nye signings!
Personligt synes jeg det er for tidligt at være bekymret for Arsenal-lignende tilstande, da vi med den gamle garde stadig har mange briter på holdet. Vil være forsigtig optimist indtil jeg har set dem i aktion, men det tegner lovende.
Forresten hedder de to brasilienske backs Fabio og Rafael
HamudiiC
30-05-2007, 22:48
Er der nogen der kan bekræfte at Anderson sparker nogle gode frispark?
Jeg ved ikke om det kan bruges, men i CM 06 har han da et godt skud. Og i spillet kan han også spille angriber.
Liverpool_sucks
30-05-2007, 22:49
det er ikke meget når man tænker på det... vi har nok penge tilbage til at købe Owen H og ham kommer til at estate Scholes.. tro jeg nok.!
HamudiiC
30-05-2007, 22:51
Jeg syntes virkeligt at det er fedt den måde de snørrede alle.
Jeg sad bare og opdaterede alle fodboldsider for at se om der ikke vil komme lidt nyt fra **** lejren, og da jeg så så det fór jeg op. Det er virkeligt nogle kæmpe talenter.
With a small frame, he isn't scared to go against bigger players and chase every ball down with fearless tackles.
Er det en englænder? :b han går jo ind i tacklinger, som en Roy Keane, som der står.
United DK
30-05-2007, 22:55
Ikk for at fornærme dig men jeg tror stadig Scholes og Giggs spiller i 2008/2009.. Ihvertfald Giggs, og Neville lige så
Ja, jeg overdrev måske også lidt, men lad os så sige om fem år.
Jeg må indrømme, at det jeg altid har fremhævet ved United er, at vi har holdt os rimeligt meget til englændere...
Hvis dette er begyndelsen på en tendens synes jeg det er skidt, men ligenu kan jeg ikke lave andet end at glæde mig :D
Fanme nice at vi er så hurtige på markedet, så er der heller ikke nogen til at presse priserne op som der plejer :D
Don Kafai
30-05-2007, 23:00
Jeg syntes virkeligt at det er fedt den måde de snørrede alle.
Jeg læste en artikel her i formiddags om at United skulle være interesserede i at snuppe Leighton Baines. Det var et meget løst rygte, men det er nu ikke så meget det....
De skrev at klubben jagtede ham "the United way", hvor alle aftaler osv bliver ført så hemmeligt at pressen først ved det når det er offentliggjort:D
Nice måde at handle på :D
Jeg læste en artikel her i formiddags om at United skulle være interesserede i at snuppe Leighton Baines. Det var et meget løst rygte, men det er nu ikke så meget det....
De skrev at klubben jagtede ham "the United way", hvor alle aftaler osv bliver ført så hemmeligt at pressen først ved det når det er offentliggjort:D
Nice måde at handle på :D
En smule off-topic, synes du ikke?
Det eneste der kan forbindes her er, at Anderson-handlen har taget fusen på alle...
Jo det er så. Tilbage til Anderson, og post det andet under en passende transfertråd.
MaSoliVer
30-05-2007, 23:08
Umm.. Det er bedre end sex (næsten):InLove
Men jeg tror heller ikke at vi er færdige med at handle! - Vi mangler stadig lidt defensivt..
- Og nej, hvorfor skulle Ronaldo smutte nu? Nu har vi jo hentet halvdelen af Portugal til United, så nu må han da føle sig endnu mere hjemme:juhuuuu:
Wow.. Sikke en nyhed
Det bliver spændende at se de to i aktion.. Mon ikke den gode Richardson får sparket nu :D
og hvem var det der sagde at united var lang tid om at købe spillere.. shit det gik stærkt lige pludselig.. men jeg tror ikke på det før jeg ser en officiel udmeldelse fra united om at de har skrevet under og et billede af dem med united trøjen..
Stuhrdrengen
30-05-2007, 23:16
Fremragende indkøb, glæder mig til den nye sæson starter. Håber virkeligt at Anderson kan skabe noget samba på midten. Spørgsmålet er om vi nu har set de sidste indkøb for denne sæson eller om der er mere hvor det kommer fra! Etoo bliver det nok ikke i denne omgang!
rolig nu.. vi har da stadig en del spillere der er engelske, rio, brown, rooney, scholes, gary, smith, flere unge spillere, foster.. nå ja og hargreaves.. så bare rolig vi bliver aldrig som dem
United DK
30-05-2007, 23:32
rolig nu.. vi har da stadig en del spillere der er engelske, rio, brown, rooney, scholes, gary, smith, flere unge spillere, foster.. nå ja og hargreaves.. så bare rolig vi bliver aldrig som dem
Måske ikke trupmæssigt, men hvad med startopstillingen? Hverken Scholes eller G. Neville har mange år tilbage, og umiddelbart er erstatningerne to brasilianere (Anderson og den ene af de to brasilianske tvillinger).
Måske ikke trupmæssigt, men hvad med startopstillingen? Hverken Scholes eller G. Neville har mange år tilbage, og umiddelbart er erstatningerne to brasilianere (Anderson og den ene af de to brasilianske tvillinger).
jo jo.. men jeg er ikke så sikker på at anderson er en erstatning for scholes.. jeg tror godt fergie kunne tænke sig at prøve sig med Anderson liggende bag ved rooney som en meget offensiv midt/hængende angriber.. og jeg mener godt at brown kan erstatte neville når den tid kommer.. men der er jo smag og behag..
Aquarium
30-05-2007, 23:49
OMG OMG OMG! Da jeg læste at anderson var signet på ot.dk tænkte jeg what the f***! det kom bag på alle! Nu kan jeg godt forstå hvorfor quiroz havde den lumske smil i de billeder casper postede tidligere på dagen. De her er gode nyheder for det er netop breden på midtbanen som vi har manglet en del siden keano tiden.
Nu skal vi bare sige farvel til saha, heinze og richardson og så ind med huntelaar, pique og rossi så er vi klar!
kan godt se de forskellige spillere indgå i en rotations system:
VDS/Foster
Neville/Oshea-Rio/Brown-Vidic/pique-Evra/Silvestre
Ronaldo/Fletcher-Scholes/Anderson-carrick/hergreaves-Giggs/Nani
Rooney/Rossi-Huntelaar/Smith
kan virkeligt ikke se eagles, dong og de andre unge spille for førsteholdet i den nærmeste fremtid.
det bedste er at vi ikke skal være så afhængige af at ronaldo skal komme med det kreative hver gang fordi nani kan det som ronaldo kan. han kan også får en pause når han føler sig lidt træt.
Jeg tror ikke at vi vil se hverken Nani eller Anderson som startere næste år.
Nani bliver måske udlejet til Sporting og hvis ikke tror jeg han bliver cover for Giggs og så spille nogle af de lidt mindre vigtige kampe. Vi skal trods alt tænke på hvor fremragende Giggs har været i denne sæson og at Nani ikke er vant til at spille i PL. Og så kan det være at Giggs og Nani bytter plads i 08/09, hvis altså alt går som det skal mht. udvikling osv. Og så kan Giggs på den måde stille og roligt glide ud uden for store tab spillemæssigt.
Anderson er kun 19 år så han bliver måske lejet ud til en anden engelsk klub. Hvem ved? Ellers tror jeg han ligesom Nani vil køre som cover og få nogle kampe så han kan vænne sig til ligaen og måske få et par reservekampe for der kan han jo også vænne sig til den engelske spillestil selvom der er et stort spring fra reserveligaen til PL. Men han vil nok ikke opholde sig vildt meget til reservenes kampe.
Men vi skal give de to spillere masser af tid, for vi har før set hvor svært det er at tilvænne sig, se bare Vidic og Evra. Og de er stadig meget unge så der er ingen grund til at haste med at spille dem ind på holdet når vi nu har et så godt hold som vi har.
Men nu skal vi jo lige først have spillernes underskrift. Men jeg håber da på vi snart får det overstået.
kan være det har været postet før, men her er lige det bedste youtube link kvalitet - og indholdsmæssigt.
http://www.youtube.com/watch?v=lH7uQwOhKd4&mode=related&search=
Hold kæft hvor er det vildt.. Der er ikke sket en skid da jeg tager til bold og når jeg så kommer hjem så har vi købt to megatalenter.. det er da fantastisk..
Jeg nægter at bruge min tid på at tage de kritiske briller på, jeg synes det er helt fantastisk at vi har købt Nani og Anderson :D..
Flax_Generous
31-05-2007, 00:21
Men vi skal give de to spillere masser af tid, for vi har før set hvor svært det er at tilvænne sig, se bare Vidic og Evra. Og de er stadig meget unge så der er ingen grund til at haste med at spille dem ind på holdet når vi nu har et så godt hold som vi har.
Men nu skal vi jo lige først have spillernes underskrift. Men jeg håber da på vi snart får det overstået.
Ja, vi skal ikke forvente noget som helst de første 6 måneder. Måske når vi ikke engang at se noget stort fra dem i de første 12 måneder. De skal helt sikkert vende sig til spillestilen. Ikke vores, for den vil de passe fint ind i, men modstandernes hårde, fysiske og kontante spil. Men forhåbentlig kan Ronaldo fungere som mentor og lære af sig, så de ikke bliver forskrækket over tempoet og de meget hårde tacklinger. For der er virkelig en kæmpe forskel på den portugisiske liga og den engelske liga. Jeg følger med i dem begge og det virker til tider slet ikke som samme sportsgren.
Så lad os ikke forvente for meget lige med det samme. Men lad os til gengæld forvente urealistisk meget for fremtiden. Om 2-3 år har vi Rooney, Ronaldo, Nani og Anderson (og Rossi?) - det er altså et helt uhyggeligt angreb, der i mine øjne kan blive det bedste nogensinde i klubben. Så store talenter mener jeg, at Nani og Anderson er.
Flax_Generous
31-05-2007, 00:26
Jeg må dog lige pointere, at jeg ikke mener, at vi skal leje de to spillere ud. Det kan jeg ikke se nogen idé i. Nani skal ikke tilbage til Sporting, for han kan ikke udvikle sig meget mere i den portugisiske liga. Og han kan slet ikke udvikle sig på de områder, han har behov for at udvikle sig på (fysik, holdsamarbejde og konstruktive og effektive driblinger), hvis han skal have succes i United.
Et lån til en anden engelsk klub er mere realistisk og brugbart, men igen kan det være relativt unyttigt. Jeg tror, at Anderson og Nani vil have det godt med Carlos Q og Ronaldo. Jeg kan faktisk næsten ikke forestille mig, at de kunne udvikle hurtigere og mere effektivt andre steder end i vores trup med vores trænere og vores fodboldmentalitet. Så mon ikke vi får dem at se som reserver for vores gamle angribere og midtbanespillere i næste sæson.
Mikkelsen
31-05-2007, 00:33
man køber ikke spillere for knap 300 mill, for derefter at leje dem ud. De har begge 2 Cl erfaring. De bliver selvfølgelig ikke stamspillere fra dag 1. De skal trods alt kæmpe med Giggs og Scholes m.fl. men de får helt bestemt chancen til næste sæson.
Jeg synes ikke Nani skal lejes ud til Sporting og Anderson skal heller ingen steder.. De skal spilles langsomt ind på holdet, for især Giggs har vist svaghedstegn i slutningen af sæsonen og vi skal ikke være på røven lige pludselig fordi Giggs eller Scholes går fodboldkolde..
Som Mikkelsen siger så har de begge to CL erfaring og (begrænset) landsholdserfaring, i hvert fald i Nanis tilfælde..
Hold da helt kæft for en overraskelse!
Hvor ser han godt nok giftig ud på disse film. Hurtig og skarpe driblinger. Hvorfor stater sæsonen ikke i morgen :(
Bliver så spændende at følge både ham og Nani.
Aquarium
31-05-2007, 01:47
Jeg glæder mig også meget til pre-season. jeg håber virkeligt at de 2 nye fra portugal kan udvikle sig til spillere som kan måle sig med the master trickster CR7. Jeg vil ikke være en forsvarsspiller i PL til næste sæson. Tænk på de 4 wonderkids CR7, Nani, Anderson og Rooney løbende imod dig! frygtindgydende.
det her er en helt igennem fantastisk handel for en fodbold-fan som mig. Et kæmpe talent.
Og ja han er en type ala ronaldinho. Altså han dribler skidegodt men modsat ronaldo som vi har, jamen så har anderson den lille ekstra feature at han kan lave de der frispilninger ingen ser
Og hold mig ikke op på det, men mener at han er venstrebenet.
Men united har handlet den her igennem i det stille, for han var sidste år sindsygt eftertragtet af blandt andet barcelona og chelsea.
Stort stort, når og hvis der sættes en klo på kontrakten.
Kan jo godt lide vi køber sådanne typer.
Hvis vi så henter ham, og evt hente nani, som vi så nu kan tillade os og leje ud det første år til sporting, jamen så kan vi stadigvæk stille noget der ligner
Ronaldo- Anderson/Giggs/Rooney
Rooney/Rossi/En ny?
og i fremtiden denne her:
Ronaldo/Nani- Rooney- Anderson
Rooney/Rossi/En ny?
høj klasse.
Tror i så fergie pønser på en handel mere her i sommerferien?? Tror meget det afhænger af hvorvidt vi selv skiller os af med nogen, eller om en angriber lige pludselig viser sig til en fornuftig pris. Tror der med de indkøb her plus købet af hargreaves, ligges op til et formationsskifte, og ser ud til at rooney skal ligge på top, så uanset hvilken angriber der så skulle hentes, jamen så vil det blive en der kan indgå i noget rotation, så det bliver nok ikke etoo hehe. Måske en lille handel med darren bent, eller endda den frie transfer med viduka, som så kunne give os noget andet at spille på, hvis vi skulle spille med høje bolde til sidst.
Det med antal englændere/ irere, skotter osv skal vi ikke bekymre os så meget om
Vi har en engelsk målmand som den fremtidige nr.1. Vi har neville- Rio-brown- scholes- carrick- hargreaves- rooney-smith som også er engelske, fletcher fra skotland, o´shea fra irland, og til sin tid vil nordirske evans også komme med.
Hold da op nogle overraskelser at vågne op til. For det første glæder det mig endnu engang, at vi er så hurtige på transfermarkedet. Ham Anderson virker til at været et stort talent, og jeg glæder mig utroligt til at se ham i aktion. Nu har vi stortset købt tre spillere allerede Hargreaves, Nani og Anderson, og bredden på midtbanen er for stor? Der må sælges, og jeg tror udentvivl at Richardson har spillet sin sidste kamp, men hvad med en mand som Park. Han er nu 4-5 valg på kanten? Fergie og Gill lovede os omkring 500 millioner til sommeren, og de ser så små ud til at være brugt nu, men hvad med en angriber? Tror Fergie på Saha, Rooney, Smith og Ole oppe foran? Der er mange ubesvarede spørgsmål omkring denne transfer. Det bliver spændende at følge os i den næste stykke tid.
United 4-ever
31-05-2007, 08:17
Det var noget af en super overraskelse. Rigtig gode indkøb, rigtig godt set af United at de straks at sæsonen er slut går ud og køber alle deres nye spillere med det samme. Så er vi fri for alle de spekulationer, og det er sket inden de andre store klubber er nået at se sig om.
Tror ikke der kommer flere spillere til United. Tror dog vi sælger Heinze og Richardson. Det gør helelr ikke noget med truppen vi har nu.
Tror måske at Saha bliver og spiller ved siden af Rooney, og tror at Anderson kan spille deroppe også. jeg tror ikke der bliver plads til ham på midtbanen..
Bliver fedt at se United komme igang næste sæson, med disse nye super offensive kræfter.. Rigtig godt Ferguson..
Jeg tror ikke, som mange siger, at Anderson vil skulle spille Scholes' plads! Vi har i år indkøbt Hargreaves, og jeg er næsten 100% sikker på at han skal agere makker med Carrick de næste mange år!
Som jeg ser det kommer vi til at spille således:
Ronaldo-Hargo-Carrick-Nani
------Anderson-----------
-----------Rooney--------
Med to so offensive kanter er det vigtigt med nogle solide centrale midtbanespillere.. Med Anderson på Scholes' plads ville vi let komme til at spille med ham, CR, Nani, Rooney og en anden angriber liggende langt fremme, og ville dermed kun have 4 forsvarsspillere + Hargo/Carrick med tilbage..
Endelig er det lykkedes United at sikre en spiller, inden pressen vidste det. Og endelig har man skrevet under med en spiller, uden der skulle gå flere måneder med diskussioner som med Hargreaves, i Essien sagaen osv..
Kender ikke rigtig Anderson. Har kun set klip på nettet. Men ud fra hvad jeg kan læse, så lyder han jo som en rigtig dygtig spiller.. Glæder mig til at følge ham, og Nani i United..
Hey jeg har lige været ind på youtube for at se nogle videor med Anderson og jeg troer skam at han bliver en gold fugl for united han er kun 20 og han kan allerede meget med en bold han er guld united fans har noget at glæde sig til jeg glæder mig meget til at se ham i united trøjen
Nah han er nu kun 19, men ja han ser spændende ud. Skal nok blive interessant at følge ham i Premier League.
Men han får det hårdt (samme med Nani). Jeg er sikker på at Valter di Salvo får til opgave at få smidt noget kød på de drenge. Teknikken er der, men ligesom med Ronaldo, da han kom i sin tid, mangler de noget muskelmasse.
jeg må sgu sige, at jeg fik en grinern på i morges da jeg læste det. Først fattede jeg det ikke rigtig, og så kiggede jeg på den officielle hjemmeside, hvor der står begge er sikret. Og så af Manchester United, lange transfere min bare:D
Jeg har set nogle kampe med ham, for Porto og tror han nok skal kunne udvikle sig og blive et godt køb - jeg elsker, at (ligesom Evra og Vidic-transferne) det blev holdt så hemmeligt, som det gjorde
Enig at Valter skal træner ham (og Nani) op, så de, ligesom Ronaldo, kan begå sig i PL fysisk
Er der nogen der har nogle stats på spilleren? Indlæg, Mål, kampe i sæsonen, kort fx?
Hmm hvor gammel var Ronaldo da han kom til United?..
Ham her Andersson virker for mig somom han er endnu længere henne i udviklingsforløbet som bare 19 årig.. Ronaldo blev først rigtig vild i år, selvom han altid har vist lovende takter
The Sun har fået disse udtalelser ud af Anderson:
"I cannot wait to play in the same team as Cristiano Ronaldo, who is a great player, as well as Wayne Rooney and many more.
"I could not imagine I would ever get to work with a manager like Sir Alex Ferguson but it has happened.
"... ever since I was a boy, I always wanted to play for Manchester United and now that dream has come true. I am very happy.
"What can I say? It is a dream the size of the world."
http://clientimages.teamtalk.com/07/05/240/Anderson_227453.jpg
Husker ham mest for denne kamp. Glæder mig satma til han får den røde trøje på istedet.
Er der nogen der har nogle stats på spilleren? Indlæg, Mål, kampe i sæsonen, kort fx?
Navn: Anderson Luís de Abreu Oliveira
Født: 13 de Abril de 1988
Fødested Porto Alegre, Brasil
Højde:176
Aktuelle klub: FC Porto ( Ikke længere hehe:InLove )
Nummer:10
Position: Offensiv midtbane
Tidligere klubber;
Grêmio:
Har ingen landskampe endnu for A-landsholdet.
Hmm hvor gammel var Ronaldo da han kom til United?..
Ham her Andersson virker for mig somom han er endnu længere henne i udviklingsforløbet som bare 19 årig.. Ronaldo blev først rigtig vild i år, selvom han altid har vist lovende takter
Som mange af jer nok ved, om som I nok har set klip af på Youtube, flækkede Katsouranis (Benfica) ham den 28/10/2006, hvilket resulterede i et brækket ben (mener jeg). Derfor har han siddet ude det meste af sæsonen, og har følgende stats for denne sæson:
Kampe: 15.
Hele kampe: KUN 4!
Mål: 2
Gule kort: 2
Meget beskedne stats, men mon ikke de har set bedre ud i sidste sæson?
man skal også huske på at han er en meget ung spiller. De har som regel ikke de der vanvittige sæsoner allerede i den alder, hvis de ikke spiller for et tophold. Og vel og mærke brækker benet. Ronaldo havde jo heller ikke de vilde stats med sig, da han kom som 18 årig. Anderson er 19
morten k
31-05-2007, 13:13
Video med Anderson kan også findes på metacafe med titlen "Anderson "The New Ronaldinho"" - lidt i tvivl om hvorvidt jeg må linke direkte til den på det her forum.
Og han fyrer den syge finte af omkring 75% inde.
Han ser ekstremt hurtig - og ikke mindst kropsstærk ud. Og meget direkte i sit spil.
PL-pedersen
31-05-2007, 13:17
yes yes !!! jeg sprang rundt da jeg så vi har fået de her to super talenter!!! yes yes!!!!
MUFC=Champions
31-05-2007, 14:32
Blev også fuldstændig overrasket. Men det er nu nogle geniale køb! Synes nu godt Nani kan blive udlejet, evt, med en klausul så vi kan hente ham tilbage hvis vi får skader. Der har jo også været snak om at han skal blive i Sporting endnu en sæson.
Synes nu stadig vi ska have fat i endnu en angriber. Vi kan, som jeg har nævnt før, evt. bytte Saha med Fred, for Lyon var da interesserede i ham på et tidspunkt, men ellers kan vi jo bare spille med en 4-5-1 formation:
----------VDS/Foster----------
-Gary-----Rio-----Vidic---Evra-
-Ronaldo--Carrick/Owen--Giggs-
-----Scholes------Anderson----
------------Rooney------------
Er der nogen der ved hvilket nummer Anderson får? Jeg skal godt nok ud og have en trøje med ham.
Det må da blive nr. 10
Anderson
---10----
United holder nok pressemøde omkring starten af juli, hvor spillerne bliver præsenteret. Hargreaves er pt på ferie, og skriver under når han vender tilbage i slutningen af juni. Det samme gælder nok med de to andre nyindkøb..
Der får vi nok også den nye sæsons numre at se, og dermed hvilke numre de nye får.
En del afhænger jo af hvem der bliver solgt, og evt andre nyindkøb..
Men Anderson får nok 10'eren som han havde i Porto..
Gode udtaleser for Anderson. Det kan jeg lide. ;)
Gode udtaleser for Anderson. Det kan jeg lide. ;)
Ja, det lyder som om han godt kan lide United. Og han ser vældig meget frem til at spille for os og under Fergie. Det er altid lækkert at se..
den nye ronaldinho kan i hvert fald ikke tegne helt skidt. Og så er han endda ikke engang så grim som ronaldinho, sikke da et kup;) Ej glæder mig meget til at se ham og CR7 sætte samtlige forsvarsspillere af.
Liverpool_sucks
31-05-2007, 21:32
jeg er bang for at united bliver et sydamerikansk hold.. jeg har læst rygter om kerlon skulle være på vej
jeg er bang for at united bliver et sydamerikansk hold.. jeg har læst rygter om kerlon skulle være på vej
Kerlon er alt for overvurderet, imo. Det eneste man har set med ham er den sældribling, og hvad skal vi med ham, når vi har Anderson?
og de rygter har været der i et par sæsoner nu. Tror ikke du skal være bange for det. Vi har en spiller fra sydamerika? og så to der minder om det i spillestil ja, men med engelsk dominans. SAF ikke mindst, stort set hele forsvarskæden, næsten hele midtbanen, og angrebet også. Vi kunne jo egentlig stille med ren britisk startopstilling med foster i buret, hvis det skulle være. Det er ikke noget jeg frygter, overhovedet.
Tror jeg altså ikke på... Nu må der være nok med "Latinos" i vores truppe. Og tror ikke vi køber endnu en offensiv spiller nu når vi lige har købt to..
Men endnu et indlæg der hører til under transfer snak og ikke under Andersons tråd...
Don Kafai
31-05-2007, 23:52
Tilbage til Anderson:
Er der nogle der ved om han kan nogle specielle ting? alt fx er han en farlig frisparksskytte, er han den sikre straffesparksskytte, har han gode langskud osv osv?
Savner lidt en kort profil af ham hvor hans spidskompetancer er angivet.
Jeg har redigeret i tråden. Posts omkring LFC.DK og deres diskussionen om Uniteds transfer er smidt ind under ligegyldighedstråden (Hold den der!!!). Er i utilfredse, kan i sende en pb. Koncentre jer om emnet, nemlig Andersons forstående transfer.
der er åbenbart ikke noget der kan køre gnidningsfrit
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=20118
Hvilke problemer kan det give for United og Anderson transferen? Forstår intet af det der..
Ro på, der er jo intet at undersøge endnu. Han har ikke skrevet under endnu.. Og desuden er United helt uden skyld i dette.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/06/01/anderson-deal-probe-89520-19229322/
De sidste linier af artiklen siger "United have done nothing wrong in the way they have paid the money to Porto. But the Premier League will now seek assurances about where the cash goes from there."
Så intet at være urolig over der..
Nåh, det er da altid noget.. Så længe United har opført sig ordentligt så er jeg tilfreds (;
Anderson ligner i øvrigt en fodboldspiller lige efter mit hoved, lidt i stil med Cristiano.. Det første han gør når han modtager bolden, er at søge hurtigt og direkte mod mål i samme stil som Cristiano og så er han helt urimelig hurtig.. Det ser også ud som om han har et godt skud, men jeg ved ikke om han kan sparke frispark..
Det må i undskylde. Mig der ikke lige har læst det ordentligt, inden jeg postede linket. Man kan jo nemt starte panikken hehe
Så Vi kan godt ånde lette op igen. :skaaal:
Det ser også ud som om han har et godt skud, men jeg ved ikke om han kan sparke frispark..
har set et par frisparksmål med ham fra hans tid i gremio og på brasiliens ungdomslandshold. I det hele taget har han en fantastisk venstre fod.
En meget spændende spiller, som vil frigøre spillere som rooney og ronaldo meget mere, da man nu ikke kun skal holde øje med de to
jillybilly
01-06-2007, 10:18
Jeg tænkte nu mere på antallet af udlændinge.
Sådan ser vores startopstilling måske ud, til sæsonen 2008/09:
Foster
Brasiliansk tvilling 1 - Rio - Vidic - Brasiliansk tvilling 2
Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Nani
Rooney - Huntelaar/Eto'o/en helt tredje
Tre og en halv englændere, men hvadså når Rio stopper? Så henter vi måske bare endnu en udlænding? Det er sgu en kedelig tendens!
Helt enig!
Og burde man egentligt ikke snart spare United's talentafdeling væk? Så kunne dette jo kompensere økonomisk for købene, i stedet for at fansene konstant skal betale højere og højere entrepriser... Desuden er 90'ernes tradition for, at talenterne skal integreres på 1. holdet ved at blive udvandet. Med nyindkøbene får Eagles aldrig chancen, og det samme gælder mange af hans yngre kolleger (Kieran Lee og Frazier Campbell fx), som under andre omstændigheder måske ville have fået chancer nok på 1. holdet til, at de kunne slå igennem. Den seneste spiller, som er gået denne vej, er Fletcher (23!), og på trods af at han har spillet en glimrende sæson, så ser hans dage i United ud til at være talte. Ærgeligt at miste en spiller, der har SÅ meget Unitedblod i årerne til fordel Anderson, som garanteret er et stort talent, men som også repræsenterer den Queiroz'ske del af trænerteamet (hvor Fletcher repræsenterer den Fergie'ske).
Når man køber spillere til skyhøje beløb £12 og £15 mio, så er det et must, at de slår igennem, hvorfor de vil få en masse kampe - kampe som man også kunne have givet til United's hjemmeavl.
MVH
Stuhrdrengen
01-06-2007, 10:21
Der er ingen tvivl om at Andersson er indkøbt i forbindelse med en overordnet strategi om at United skal spille mere uforudsigeligt og kreativt, da SAF også ser at det er denne vej fodbolden vil gå i fremtiden. Det har været for let at dæmme op for Uniteds midtbane med Scholes og Carrick på midten. Ikke et ondt ord om de to, men verdensklasse forsvarsspilllere har efterhånden lært at dæmme op for alt andet end det geniale. Giggs, Ronaldo, Andersson, Nani og Rooney er der ingen der kan sikre sig imod! Jeg glæder mig helt vildt til den nye sæson, hvor United vil spille utroligt underholdende. Og jeg tror på endnu et mesterskab, selvom det blir svært at få spillet de her spillere ind på så kort tid. Andersson laver de mest geniale ting, samtidigt med at hans fysik er stærkere end Nanis eksempelvis. Tror han sætter sig på en stamplads, før Nani gør det.
schousboe9
01-06-2007, 11:08
jo jo.. men jeg er ikke så sikker på at anderson er en erstatning for scholes.. jeg tror godt fergie kunne tænke sig at prøve sig med Anderson liggende bag ved rooney som en meget offensiv midt/hængende angriber.. og jeg mener godt at brown kan erstatte neville når den tid kommer.. men der er jo smag og behag..
Dét tror jeg nemlig også. Anderson er off. midt og de gange Rooney har spillet helt på top, har han bombet. Han spillede så hudt jeg visker alene på toppet da han lavede hattrick mod Bolton, f.eks.!
Anderson lige bagved ville i den grad være giftigt, og det vil samtidig tilføje den 'speed' Fergie har snakket om, idet man i givet fald ville rykke Rooney frem. Men hvor er jeg egentlig klog, når det kommer til stykket...:whine:
Ronaldo - Nani/Giggs
Anderson
Rooney
Forholdsvis giftige kontra!
Glæder mig sygt meget til at se de nye i aktion!
Det her er big shit, er det ikke? Fatter ikke lige om det kan få konsekvenser for os, men det er sguda ikke skide godt så vidt jeg kan forstå, uanset hvad...http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=96683&Itemid=1484&lang=dk
Hmm.. var stridspunktet i Tevez sagen ikke at det var et firma der ejede ham som også lejede ham ud? Altså at han spillede i PL og samtidig var ejet af noget eller nogen der IKKE var en fodboldklub..
Hvis selskabet som ejer 75% af Andersson sælger til United kan jeg ikke se problemet for united - så er han vel ejet 100% af United.. Måske problemer for Porto hvis samme regler er gældende i Portugal..
Men det er bare noget jeg gætter mig til
Det her er big shit, er det ikke? Fatter ikke lige om det kan få konsekvenser for os, men det er sguda ikke skide godt så vidt jeg kan forstå, uanset hvad...http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=96683&Itemid=1484&lang=dk
Læs evt på et par af de forgående sider i denne tråd. Der står at United intet har med det at gøre, og at klubben ikke har gjort noget forkert.
Så vidt jeg her forstået er kernen i sagen, hvor pengene i bund og grund ender. Det er vidst den eneste del som der er tvivl om.
CC
SantasLittleHelper
02-06-2007, 01:13
Såfremt at United har betalt alle pengene til FC Porto kan jeg ikke se a der skulle være nogle problemer.. Reglerne siger at en spiller i Premier League ikke må være ejet af en andenpart.. Men hvor Porto fordeler pengene for transferen kan jeg da ikke være mere ligeglad med..
Refstrup
02-06-2007, 09:31
Ja, for da West ham fik tevez betalte de ikke en øre. Men vi har betalt penge til porto så det er deres problem
Hr Hansen
02-06-2007, 11:11
Den brasilianske landstræner mener, at Manchester Uniteds nye boldekvilibrist har alle muligheder for at blive en af verdens bedste.
Manchester Uniteds fans kan godt begynde at glæde sig. I år har de haft Ronaldo til at udføre de ting, der gør fodbold magisk, men næste år kommer nye store talenter, som der er gigantiske forventninger til, der kan lidt af hvert med bolden. Og Dunga mener, at Anderson har verden for sine fødder.
- Anderson er en fantastisk spiller, der vil blive en stjerne til næste måneds Copa America. Han har fart, fremragende fodarbejde og elsker at drible modstanderne, siger Dunga om den unge spiller til The Daily Mirror.
- Han er et stort talent med en fremragende attitude, og han har ingen frygt. Med hans styrke, power og fart, kan han blive en stor succes i Europa, og en af de bedste i verden i årene, der kommer.
Lækkert at hører fra en mand der har set ham spille mange gange.
Martinsen
02-06-2007, 11:36
ja det lyder godt med så fine ord fra Dunga, men jeg vil stadig ikke koge helt over på grund af de handler her, for der er en risiko for at to så tekniske spillere ikke kan slå igennem i England... men lad os håbe at de slår igennem, og begge får en fantastisk karriere hos os..
United DK
02-06-2007, 12:21
Enig med Martinsen.
Der er altså en risiko for, at de ikke slår til i England, da PL ikke er en liga for tøsedrenge, og eftersigne skulle vores to nye spillere være et par divere ala Ronaldo, og det lyder ikke godt i mine øre.
Jeg håber da selvfølgelig det bedste for de to, men jeg har altid ment, at spillere fra syden hører til i Spanien eller Italien, men lad os nu se...
DonBrask
02-06-2007, 14:07
Anderson ser virkelig spændende ud ligesom Nani.
Dog er jeg mest glad for Owen Hargreaves som kun er 26!
de tre indkøb er virkelig verdensklasse ! Lad os dog håbe det ikke går ligesom med Kleberson og Djemba Djemba !!
DonBrask
02-06-2007, 14:14
Helt enig!
Og burde man egentligt ikke snart spare United's talentafdeling væk? Så kunne dette jo kompensere økonomisk for købene, i stedet for at fansene konstant skal betale højere og højere entrepriser... Desuden er 90'ernes tradition for, at talenterne skal integreres på 1. holdet ved at blive udvandet. Med nyindkøbene får Eagles aldrig chancen, og det samme gælder mange af hans yngre kolleger (Kieran Lee og Frazier Campbell fx), som under andre omstændigheder måske ville have fået chancer nok på 1. holdet til, at de kunne slå igennem. Den seneste spiller, som er gået denne vej, er Fletcher (23!), og på trods af at han har spillet en glimrende sæson, så ser hans dage i United ud til at være talte. Ærgeligt at miste en spiller, der har SÅ meget Unitedblod i årerne til fordel Anderson, som garanteret er et stort talent, men som også repræsenterer den Queiroz'ske del af trænerteamet (hvor Fletcher repræsenterer den Fergie'ske).
Når man køber spillere til skyhøje beløb £12 og £15 mio, så er det et must, at de slår igennem, hvorfor de vil få en masse kampe - kampe som man også kunne have givet til United's hjemmeavl.
MVH
Jeg er helt enig ! for de penge vi har betalt for de to nye sydamerikanere, kunne vi faktisk have købt engelske spillere som jeg klart foretrækker, men lige nu vil jeg dog helst bare se om de er lige så sindsyge som Cristiano og hvis de er det kan man jo ikke rigtig brokke sig. bare de også køber en engelsk angriber. (læs. Michael Owen!!)
Refstrup
02-06-2007, 14:14
Anderson ser virkelig spændende ud ligesom Nani.
Dog er jeg mest glad for Owen Hargreaves som kun er 26!
de tre indkøb er virkelig verdensklasse ! Lad os dog håbe det ikke går ligesom med Kleberson og Djemba Djemba !!
Jeg tror ikke at det går sådan fordi, at kleberson havde ikke sådan en god teknik. Han kostede heller ikke så meget som anderson. Anderson er meget bedre , jeg tror/håber at han kommer til at spille angriber
PL-pedersen
02-06-2007, 16:03
kunne det tænkes at når Anderson skrive under at han så får tildelt nr.10??
Ja, det kunne sagtens ske, da 10'eren er ledig igen efter Ruuds afgang sidste år.
Det kan meget vel tænkes, men jeg tror nummeret bliver gemt til den super angriber, vi henter her i transfervinduet! ;)
Andersons udvikling kommer i høj grad til at afhænge af, hvor lang tid Fergie fortsætter endnu.
Det er ikke let at omskole en Samba-fodbold-spiller til en Premier League kriger + at han jo stadig er meget ung og dermed meget urutineret.
Refstrup
02-06-2007, 17:14
Kunne ikke være mere enig
SantasLittleHelper
02-06-2007, 17:38
Kunne ikke være mere enig
Så vidt jeg husker er du blevet bedt om at argumentere for dine holdninger, men jeg har endnu ikke set noget som helst fra dig endnu.. Det er da møgirriterende at sidde og læse indlæg der bare er blevet skrevet for at skrive et eller andet uden de har noget som helst indhold overhovedet...
thetrible99
03-06-2007, 14:15
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=469993&CPID=8&clid=1&lid=2&title=Ferguson+wants+youth+focus&channel=football_home&
Interessant at han foretrækker at spille venstre back. Jeg tvivler nu meget på at vi kommer til se ham på den position. Hans spidskompetencer ligger længere fremme på banen.
Venstre back.. ! :O det troede jeg squ ikke ligefrem.. men er sikker på at vi får ham at se i en lidt mere offensiv position..
ah mon dog han kommer til at spille back.
Tror ikke fergie vil give 17 mio pund for en venstre back, med så få defensive kompetencer, og så mange offensive.
Hvis han ville have en venstre back, så var han nok gået mere hårdnakket efter bale
Ja det ville sku virke meget underligt hvis de brugte 17 mio. pund på ham også at han vil spille venstre back hvor vi jo er dækket rimligt ind.
Mikkelsen
03-06-2007, 22:35
Mon ikke at journalisten har drukket, as usual.
Han skal sgu da ikke spille back.
Don Kafai
03-06-2007, 22:59
Men det er i grunden meget godt at vide at de spillere vi køber er meget alsidige. Hargreaves kan spille alle midtbanens pladser og endda højre back, Anderson kan spille venstre kant, offensiv midtbane, angriber og venstre back åbenbart, og Nani kan spille begge kanter og centralt offensivt.
Men jeg tror den dag vi bruger Anderson som fast mand til den back, må være samme dag Hargreaves bliver fast mand på den højre back :D haha sjov tanke at Ferguson skulle have udset dem som Uniteds startende backs..
Han siger han vil spille venstreback i stil med R. Carlos som i mine øjne aldrig har kunnet kalde sig selv venstreback for han betræder jo knap nok græsset på egen banehalvdel :D
Nægter at tro på at det er den position han får i United.. måske i nødstilfælde (;
Tror slet ikke han er fysisk nok til at spille forsvar i PL.. Han skal da op på midten eller i angrebet!
Jeg ville lade Anderson/Rossi/Saha kæmpe om pladsen foran Rooney.. Og så kan man jo os bruge Anderson som reserve til midten..
Men dejligt at han kan spille så mange forskellige pladser, så er der også større chance for han hurtigt får spilletid :D
Holmskov
06-06-2007, 18:31
Er det her ikke noget man har været klar over, eller snorksover man bare når man køber spillere .??
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007260176,00.html
Hr Hansen
06-06-2007, 18:44
Det er helt sikkert noget man har været klar over, Park's arbejdstilladelse blev vist også anket og det samme med Obi Mikel i Chelsea!
Hvis spilleren ikke har spillet 75% af de seneste 2 års landskampe kan man kun få arbejdstilladelse i england hvis man er et supertalent! (har jeg hørt/læst et sted)
Er det her ikke noget man har været klar over, eller snorksover man bare når man køber spillere .??
Det er da for dumt. Jeg ved ikke om jeg har forstået det ret. Skal man, som et minimum, have spillet 75% af Brasilliens landskampe inden for de sidste 2 år? Så er der ikke noget at sige til, der spiller så få Brasillienere i England.
Holmskov
06-06-2007, 18:59
Det er helt sikkert noget man har været klar over, Park's arbejdstilladelse blev vist også anket og det samme med Obi Mikel i Chelsea!
Hvis spilleren ikke har spillet 75% af de seneste 2 års landskampe kan man kun få arbejdstilladelse i england hvis man er et supertalent! (har jeg hørt/læst et sted)
Så må vi håbe knægten har et usædvanligt talent. Syntes bare det er risikabelt at købe en spiller og så håbe andre betragter ham som usædvanlig.
Så forstår jeg bedre Liverpool fik Crouch. For han er da usædvanlig ringe. :-)
SantasLittleHelper
06-06-2007, 19:26
hehe, hvis Park kan få arbejdstilladelse tror i så ikke Anderson kan? Og Liverpools Lucas etellerandet har vel også fået arbejdstilladelse, så jeg kan ikke se at det skulle være noget problem at kalde ham et usædvanligt talent.. Hvornår lærer folk at man ikke skal tro på The Sun? Man sidder jo og tænker på om deres SunBird overhovedet er en tøs...
Holmskov
06-06-2007, 19:35
hehe, hvis Park kan få arbejdstilladelse tror i så ikke Anderson kan? Og Liverpools Lucas etellerandet har vel også fået arbejdstilladelse, så jeg kan ikke se at det skulle være noget problem at kalde ham et usædvanligt talent.. Hvornår lærer folk at man ikke skal tro på The Sun? Man sidder jo og tænker på om deres SunBird overhovedet er en tøs...
Kender ham ikke. Derfor har jeg vel ret til at så tvivl om denne regel og vores nye spiller. Eller hva'??
Og som det fremgår af artiklen så har Manchester United kørt advokater i stilling for at overbevise en eller anden instans om at Anderson er så god som alle siger. Derfor er der jo stadig noget arbejde der skal gøres, og derfor er intet vel sikkert. Eller hva'?
Liverpool_sucks
06-06-2007, 19:37
han har spillede for u21 og skal være med i Copa America.. der er ikke så meget at bekymre sig over
Holmskov
06-06-2007, 19:55
han har spillede for u21 og skal være med i Copa America.. der er ikke så meget at bekymre sig over
Hvis nu manden ikke får spilletid eller bliver skadet ??
Liverpool_sucks
06-06-2007, 20:01
Hvis nu manden ikke får spilletid eller bliver skadet ??
det er ikke hans skyld.. så på et eller andet måde kommer han ind..
måske derfor... at de har en advokater klar!
Ellers kan de jo leje ham ud 1 år så han kan få spillet de der 75% af kampene, måske de vil låne ham i Sporting Lissabon, det skal nok blive populært i Porto. :devill: :devill:
Liverpool_sucks
06-06-2007, 20:54
Ellers kan de jo leje ham ud 1 år så han kan få spillet de der 75% af kampene, måske de vil låne ham i Sporting Lissabon, det skal nok blive populært i Porto. :devill: :devill:
det bliver nok porto :titte:
SantasLittleHelper
06-06-2007, 21:03
Kender ham ikke. Derfor har jeg vel ret til at så tvivl om denne regel og vores nye spiller. Eller hva'??
Og som det fremgår af artiklen så har Manchester United kørt advokater i stilling for at overbevise en eller anden instans om at Anderson er så god som alle siger. Derfor er der jo stadig noget arbejde der skal gøres, og derfor er intet vel sikkert. Eller hva'? Jeg skriver bare at hvis Liverpool kan få arbejdstilladelse til deres ukendte spiller fra Gremio, kan vi vel også få arbejdstilladelse til vores forholdsvis ukendte spiller fra Porto. Men det har jeg måske ikke ret til eller hvad?? Sådan som jeg ser det er reglen at spilleren skal have spillet det antal kampe der, og hvis ikke skal han have dispensation, hvilket naturligvis kræver advokater, der kan argumentere for at han er et usædvanligt talent. Men sådan ser du det måske ikke, eller hvad??
Holmskov
06-06-2007, 21:12
Jeg skriver bare at hvis Liverpool kan få arbejdstilladelse til deres ukendte spiller fra Gremio, kan vi vel også få arbejdstilladelse til vores forholdsvis ukendte spiller fra Porto. Men det har jeg måske ikke ret til eller hvad?? Sådan som jeg ser det er reglen at spilleren skal have spillet det antal kampe der, og hvis ikke skal han have dispensation, hvilket naturligvis kræver advokater, der kan argumentere for at han er et usædvanligt talent. Men sådan ser du det måske ikke, eller hvad??
Som sagt så er spilleren/spillerne, og for så vidt også den regel der bliver henvist til, forholdsvis ny for mig. Derfor tvivler jeg det er "en dans på roser" at få Anderson klar til sæsonstart. Det er vel ok?? Eller hva'?
Og så må det vel være op til den enkelte at tro om The sun hvad de vil, er det ik'??
SantasLittleHelper
06-06-2007, 21:25
Som sagt så er spilleren/spillerne, og for så vidt også den regel der bliver henvist til, forholdsvis ny for mig. Derfor tvivler jeg det er "en dans på roser" at få Anderson klar til sæsonstart. Det er vel ok?? Eller hva'?
Og så må det vel være op til den enkelte at tro om The sun hvad de vil, er det ik'??
Men som jeg nævner, så kom Park til klubben på denne regel. Og vil du ikke mene at Anderson er et større talent end Park når han bliver sammenlignet med Ronaldinho, eller hvad??
Desuden tror jeg at mange folk er enige i at The Sun ikke er jordens mest pålidelige kilde. Men det er du måske ik', eller hvad??
Holmskov
06-06-2007, 21:32
Men som jeg nævner, så kom Park til klubben på denne regel. Og vil du ikke mene at Anderson er et større talent end Park når han bliver sammenlignet med Ronaldinho, eller hvad??
Desuden tror jeg at mange folk er enige i at The Sun ikke er jordens mest pålidelige kilde. Men det er du måske ik', eller hvad??
Jeg har hørt mange spillere der er blevet sammenlignet med Ronaldinho uden at blive til en skid. Derfor tillader jeg mig at være skeptisk til andet er bevist. På den måde kan jeg kun blive positivt overrasket. Er det ok eller hva'??
Ja, mange folk er enige, men det betyder ikke alle. Så det er vel et eller andet sted i orden at folk skal ha' lov til at så tvivl om avisens oprigtighed. Eller hva'??
Stuhrdrengen
06-06-2007, 21:35
Tror aldrig jeg har hørt om en premier league spiller som ikke har fået arbejdstilladelsen i anden omgang. Det er mere eller mindre formalitet, og grunden til han ikke får den i første omgang er som i skriver manglende landsholdskampe.
Og må jeg lige opfordre folk til at huske hvorfor vi hedder:
UNITED!
Han er også i Copa America truppen, så det bliver nok den afgørende faktor når FA skal overveje hvorvidt han skal have den. Selvfølgelig får han en tilladelse.
SantasLittleHelper
06-06-2007, 21:49
Jeg har hørt mange spillere der er blevet sammenlignet med Ronaldinho uden at blive til en skid. Derfor tillader jeg mig at være skeptisk til andet er bevist. På den måde kan jeg kun blive positivt overrasket. Er det ok eller hva'??
Ja, mange folk er enige, men det betyder ikke alle. Så det er vel et eller andet sted i orden at folk skal ha' lov til at så tvivl om avisens oprigtighed. Eller hva'??
Forventer du også at vi bliver sidst i ligaen, så du ikke bliver skuffet, eller hvad?? Det må du jo selv om, vi lever i et frit land (eller hvad :p).
Jeg kan ikke se, at jeg har gjort andet end at så tvivl om deres oprigtighed. Eller hvad?
Hvad hvis Anderson ikke havde spillet med i Copa America i år? Havde vi så ikke fået ham, pga. opholdstilladelsen?
Holmskov
06-06-2007, 22:01
Forventer du også at vi bliver sidst i ligaen, så du ikke bliver skuffet, eller hvad?? Det må du jo selv om, vi lever i et frit land (eller hvad :p).
Jeg kan ikke se, at jeg har gjort andet end at så tvivl om deres oprigtighed. Eller hvad?
Nu ved jeg af erfaring at du ikke kan li' at "tabe" en diskussion, og begynder at stille spørgsmål væk fra det det handler om.
Selvfølgelig tror jeg på vi vinder ligaen, der er da absolut ingen tvivl der, men "silly-season" er noget helt andet. Ihvertfald som jeg ser det. Hvis det da er ok??
Overhovedet ikke. Men tvivlen skal stadig komme tvivlerne til gode.
SantasLittleHelper
06-06-2007, 22:13
Nu ved jeg af erfaring at du ikke kan li' at "tabe" en diskussion, og begynder at stille spørgsmål væk fra det det handler om.
Selvfølgelig tror jeg på vi vinder ligaen, der er da absolut ingen tvivl der, men "silly-season" er noget helt andet. Ihvertfald som jeg ser det. Hvis det da er ok??
Overhovedet ikke. Men tvivlen skal stadig komme tvivlerne til gode.
Men når du forventer at Anderson bliver et flop så du ikke bliver skuffet kan man vel godt forvente at du er lidt konsistent i dine holdninger. Men det er du måske ikke, eller hvad?
Et er at tabe hvad nogen vil kalde en diskussion, et andet er at svare igen på, hvad jeg vil kalde, en provokation.
Holmskov
06-06-2007, 22:24
Men når du forventer at Anderson bliver et flop så du ikke bliver skuffet kan man vel godt forvente at du er lidt konsistent i dine holdninger. Men det er du måske ikke, eller hvad?
Et er at tabe hvad nogen vil kalde en diskussion, et andet er at svare igen på, hvad jeg vil kalde, en provokation.
Jeg ved ikke hvor jeg skriver at jeg forventer Anderson flopper. Det må du gerne linke til.
Det jeg siger er at man nu skal til at køre advokater i stilling for at få en nyligt indkøbt spiller gjort spillerberettiget. Selvfølgelig har Manchester United prøvet det før, men jeg vil blot lade tvivlen komme mig til gode. Længere er den såmænd ikke. Håber det er ok??
Hvis du føler dig provokeret må du gerne lige sige hvor jeg provokerer dig.
Holmskov
06-06-2007, 22:26
Er i sure... Eller hvad
Slet ikke.
Forstår bare ikke hvorfor min mening/holdning ikke er ok. Det er måske fordi jeg henviser til en artikel fra the sun den smutter af sporet fra santa. For det er jo i ALLES øjne noget pis de skriver.
Som jeg ser vores lille samfund indrettet, så har alle jo ret til deres mening.
SantasLittleHelper
06-06-2007, 23:06
Jeg ved ikke hvor jeg skriver at jeg forventer Anderson flopper. Det må du gerne linke til.
Jeg har hørt mange spillere der er blevet sammenlignet med Ronaldinho uden at blive til en skid. Derfor tillader jeg mig at være skeptisk til andet er bevist. På den måde kan jeg kun blive positivt overrasket.
Her mener du vel at du ikke forventer at han bliver den nye Ronaldinho, men tværtimod forventer at han ikke bliver til en skid. Det vil jeg da kalde at floppe...
Hvis du føler dig provokeret må du gerne lige sige hvor jeg provokerer dig.
Og som det fremgår af artiklen så har Manchester United kørt advokater i stilling for at overbevise en eller anden instans om at Anderson er så god som alle siger. Derfor er der jo stadig noget arbejde der skal gøres, og derfor er intet vel sikkert. Eller hva'?
Det markerede, i sammenhæng med det du quotede mig for ser jeg som en helt klar provokation, da jeg ikke har sået tvivl om din ret til at tro noget som helst, men blot gav mit syn på artiklen. Derudover virker "Eller hva'?" meget provokerende på mig, og det er jeg sikker på at det også gør på andre. Faktisk sad jeg og tænkte på at spørge dig om du havde drukket en eller to for meget i anledningen af landskampen, men det var nok ikke faldet i god jord.
Holmskov
06-06-2007, 23:18
Her mener du vel at du ikke forventer at han bliver den nye Ronaldinho, men tværtimod forventer at han ikke bliver til en skid. Det vil jeg da kalde at floppe...
Det markerede, i sammenhæng med det du quotede mig for ser jeg som en helt klar provokation, da jeg ikke har sået tvivl om din ret til at tro noget som helst, men blot gav mit syn på artiklen. Derudover virker "Eller hva'?" meget provokerende på mig, og det er jeg sikker på at det også gør på andre. Faktisk sad jeg og tænkte på at spørge dig om du havde drukket en eller to for meget i anledningen af landskampen, men det var nok ikke faldet i god jord.
Jeg tillader mig at være skeptisk. At du kan tolke det jeg skriver til at jeg forventer at Anderson flopper må være for din egen regning. Det er direkte latterligt.
Og så skal du gøre mig en tjeneste. Vil du ikke nok spørge mig om jeg har drukket en eller to for meget i anledningen af landskampen ??
Så skal du bare se løjer. Spørg ?!
SantasLittleHelper
06-06-2007, 23:26
Jeg tillader mig at være skeptisk. At du kan tolke det jeg skriver til at jeg forventer at Anderson flopper må være for din egen regning. Det er direkte latterligt.
Du skriver jo at du har set mange nye Ronaldinho'er der ikke er blevet til en skid. At du er skeptisk/ikke forventer at han udfylder sit potentiale er i min bog det samme som at floppe.
Spørg ?!
Endnu en provokation...
Har du mon drukket en eller to for meget i anledningen af landskampen Holmskov? Eller er det ikke i nogen speciel anledning?
Holmskov
06-06-2007, 23:37
Du skriver jo at du har set mange nye Ronaldinho'er der ikke er blevet til en skid. At du er skeptisk/ikke forventer at han udfylder sit potentiale er i min bog det samme som at floppe.
Endnu en provokation...
Har du mon drukket en eller to for meget i anledningen af landskampen Holmskov? Eller er det ikke i nogen speciel anledning?
Igen kommer tvivlen mig til gode. Jeg skal ovebevises før jeg er overbevist.
Du spørger lidt kryptisk om jeg har drukket i andledningen af landskampen?? Hvor kommer det fra ?? (provokation)
Og skulle jeg ha' drukket, så har du ret. Landskampen var ikke nogen anledning. Hvor vil du hen ??
rozenaldo
06-06-2007, 23:39
Jeg er skeptisk overfor en midtbane bestående af Nani, Ronaldo, og Andersen... Det vil efterlade en enkelt midtbanespiller til ALT det defensive arbejde - formentlig hargreaves - såfremt en 442 formation opretholdes. Mod nogle hold vil det selvfølgelig være en dødbringende konstellation, men tror også det vil koste på organisationen og pasningsspillet på holdet. Men så kan man selvfølgelig veksle taktisk med en Carrick. Men vil spillerne på sigt være tilfreds med et rotationsprincip, og vil det være det optimale?
Løsningen kan naturligvis findes i at ændre taktik til 4-3-3 / 4-5-1 som vi tidligere har set. Men det har jo ikke været succesfuldt.
Men det der imponerer mig mest ved Anderson, foruden det tekniske, er at han ser fysisk stærk ud i en megen tidlig alder, hvilket er positivt. Offensiv midt er jeg nu mere tilhænger af en klog spiller som f.eks. Scholes der kan ligge nogle fantastiske afleveringer, samt skyde og finte når nødvendigt. Anderson tvivler jeg på kan blive samme kloge spilfordeler, og Hargreaves tror jeg heller ikke magter det. Carrick minder der mere om scholes imo. Men det gør det ikke mindre spændende hvad Ferguson finder på de kommende år.
SantasLittleHelper
06-06-2007, 23:52
Igen kommer tvivlen mig til gode. Jeg skal ovebevises før jeg er overbevist.
Du spørger lidt kryptisk om jeg har drukket i andledningen af landskampen?? Hvor kommer det fra ?? (provokation)
Og skulle jeg ha' drukket, så har du ret. Landskampen var ikke nogen anledning. Hvor vil du hen ??
Det er der skam ikke noget kryptisk i. Det første spørgsmål var for ikke at antyde at du bare drak uden anledning, mens tilføjelsen var en provokation for at antyde at du har drukket uden anledning. Den første var for at være flink, den anden var bare for at provokere, som svar på din provokation. Dog vil påvirkelsen af alkohol forklare det som jeg så som en provokation i første omgang, i hvilket tilfælde jeg ikke skulle have provokeret som svar på din provokation, men blot ladet dig være i fred, eller svaret "Ro på Batman" og forklaret at jeg ikke ville anfægte din ret til noget :)
Såfremt dette ikke giver mening bør du måske vente med at svare til i morgen...
Holmskov
07-06-2007, 07:27
Det er der skam ikke noget kryptisk i. Det første spørgsmål var for ikke at antyde at du bare drak uden anledning, mens tilføjelsen var en provokation for at antyde at du har drukket uden anledning. Den første var for at være flink, den anden var bare for at provokere, som svar på din provokation. Dog vil påvirkelsen af alkohol forklare det som jeg så som en provokation i første omgang, i hvilket tilfælde jeg ikke skulle have provokeret som svar på din provokation, men blot ladet dig være i fred, eller svaret "Ro på Batman" og forklaret at jeg ikke ville anfægte din ret til noget :)
Såfremt dette ikke giver mening bør du måske vente med at svare til i morgen...
Det giver stadig ingen mening.
Men hvis du skal begynde at kalde folk alkoholikere, imellem linjerne, så smider du mig bare en PM, så tager vi den derfra.
Santa og Holmskov. Tag den over PM i stedet for. Den egentlige debat er jo røget af sporet.
Så back to topic..
Holmskov
07-06-2007, 08:16
Santa og Holmskov. Tag den over PM i stedet for. Den egentlige debat er jo røget af sporet.
Så back to topic..
Yes sir.
Har bedt om det samme. :D
Rex_Hunt
07-06-2007, 10:25
Arguing over the internet is like the speciel olympics - even if you win you're still retarded :D
SantasLittleHelper
07-06-2007, 10:35
Arguing over the internet is like the speciel olympics - even if you win you're still retarded :D
Selvom diskussionen er stoppet behøver vi vel ikke at finde os i at blive kaldt retarderede... Har du nogle fakta der understøtter denne påstand?
@Topic
Gad egentlig vide hvordan Fifa vil have at en 18-årig spiller skal have spillet 75% af landskampene på 2 år? Så skulle han jo næsten have begyndt på landsholdet da han var 16 :o Men man kan vel ikke benægte at han er et usædvanligt talent hvis han kommer til at spille i Copa America som 18-årig, så lad os da håbe at det ikke bliver noget problem. Specielt hvis "usædvanligt talent" tolkes som om at han skal kunne hæve niveauet i Premier League, som det var tilfældet med Park...
Kristensen
07-06-2007, 11:02
Kan ikke forstille mig der skulle blive noget problem i at få en arbejdstilladelse til Anderson, og reglerne er vel netop lavet på den måde for at det skal være muligt at købe fremtidige landsholdspillere i en ung alder...
Et andet punkt som jeg syntes passer godt med at anderson skal til copa america er at han har været skadet det meste af året og forhåbenligt kan han komme til at spille i turneringen så han møder op i united i topform med masser af selvtillid! Oftest håber man jo på at spilleren kan holde fri i sommeren så han ikke bliver udkørt, men i dette tilfælde kan det blive en fordel...
Holmskov
07-06-2007, 12:47
Hvad var omstændighederne omkring Dong og Antwerpen?? Blev han ikke betragtet som værende go' nok, eller hvordan så det ud ?
Rex_Hunt
07-06-2007, 13:39
Selvom diskussionen er stoppet behøver vi vel ikke at finde os i at blive kaldt retarderede... Har du nogle fakta der understøtter denne påstand?
Ej okay tag dig dog sammen man.. Skrev det bare i sjov! Du er sgu da godt nok en kedelig fætter hva? Shit undskyld trækker den tilbage, for har ikke lige nogle påstander, der understøtter den grove anklage.. Du har vist set for meget Mattlock i dine unge dage hva?
Og hvem siger den var møntet på dig? Vandt du diskussionen? Du er da en joke! Og hvis jeg endelig skulle finde et fact, der understøtter påstanden, så fandt du det jo faktisk selv for mig - i og med du vælger at tage en uskyldig, harmløs bemærkning personlig!
Jeg synes du skulle tage at få bare en lille smule selvironi, det kommer man alligevel langt med her i livet.
SantasLittleHelper
07-06-2007, 13:58
Ej okay tag dig dog sammen man.. Skrev det bare i sjov! Du er sgu da godt nok en kedelig fætter hva? Shit undskyld trækker den tilbage, for har ikke lige nogle påstander, der understøtter den grove anklage.. Du har vist set for meget Mattlock i dine unge dage hva?
Og hvem siger den var møntet på dig? Vandt du diskussionen? Du er da en joke! Og hvis jeg endelig skulle finde et fact, der understøtter påstanden, så fandt du det jo faktisk selv for mig - i og med du vælger at tage en uskyldig, harmløs bemærkning personlig!
Jeg synes du skulle tage at få bare en lille smule selvironi, det kommer man alligevel langt med her i livet.
Tak for dit kreative, dybdegående og saglige indlæg til debatten on Anderson. Hvor kan jeg nominere dette til årets indlæg?
@Ikke topic
Hvem fanden er mattlock?
haha.. det er godt nok komisk at læse :P
Rex_Hunt
07-06-2007, 14:14
Tak for dit kreative, dybdegående og saglige indlæg til debatten on Anderson. Hvor kan jeg nominere dette til årets indlæg?
@Ikke topic
Hvem fanden er mattlock?
En latterlig gammel advokat serie! Og så vidt jeg husker, var det ikke mig, der brød topic. Svarer blot på dit åndssvage indlæg. Så lad være med at give mig skylden for ikke at holde mig til topic.
Du kan da vist ik være meget mere end tolv år gammel, men okay dem skal der jo også være plads til. Dog må du lige stikke fingeren i jorden engang eller to! Vil du mig mere så skriv en PM, andre skal bestemt ikke pines med den her dybt idiotiske diskussion, som du har startet. Det må være nok, at de allerede har skulle følge DIN latterlige diskussion med Holmstrøm.
Håber virkelig ikke The Suns rygte om Anderson skifte taler sandt.. Ville være alt for nedern hvis skiftet ikke bliver til noget alligevel... Men lad os nu se!
Håber virkelig ikke The Suns rygte om Anderson skifte taler sandt.. Ville være alt for nedern hvis skiftet ikke bliver til noget alligevel... Men lad os nu se!
Det skulle ikke blive noget problem.
Han kan ikke få arbejdstilladelse, da han ikke opfylder kravene for landskampe m.v.
Men Manchester United kan forsvare det med, at han er et supertalent. Dette kan de kun gøre i en appelsag, så derfor bliver den første ansøgning med stor sikkerhed afvist. herefter kan United indkalde vidner, som skal bekræfte/overbvise juryen om, at han er et supertalent.
Sådan sikrede unite også Ji Sung Park.
Hvad var omstændighederne omkring Dong og Antwerpen?? Blev han ikke betragtet som værende go' nok, eller hvordan så det ud ?
Nej, ikke af myndighederne. Derfor blev han sendt til Antwerpen, hvor han nu har fået belgisk statsborgerskab og derfor kan komme ind i England lovligt.
Holmskov
07-06-2007, 17:51
Nej, ikke af myndighederne. Derfor blev han sendt til Antwerpen, hvor han nu har fået belgisk statsborgerskab og derfor kan komme ind i England lovligt.
Prøvede man ikke at få folk til at vidne i den sag? Eller blev han sendt til Antwerpen for at udvikle sig??
Så vidt jeg er orienteret kørte de den sædvanlige sag med Dong, men appellen blev også afvist, og det er vist ikke muligt at appellere appellen!
Men så vidt jeg forstod på M.E.N. så er handlen klausuleret således, at United kun skal smide pengene på bordet og afslutte aftalen HVIS han får fingre i en opholds/arbejdstilladelse...
Men så vidt jeg forstod på M.E.N. så er handlen klausuleret således, at United kun skal smide pengene på bordet og afslutte aftalen HVIS han får fingre i en opholds/arbejdstilladelse...
uanset om vi skal leje ham ud 1 år eller ej, så skal vi have ham, så vi kan lige så godt lukke den transfer. Han bliver en af fremtidens helt store stjerner, og vi skal have ham, nu hvor vi kom før de andre storklubber. Ellers vil det give klubber som madrid og barce en fordel, fordi de i spanien, ikke skal belæmres med den lorteregel med 75% landskampe.
Men mon ikke vi skulle kunne få ham, ad hensyn til også at gøre premier league til et attraktivt sted for de unge sydamerikanske talenter, som der snottes lidt flere ud af, end engelske talenter. Hvis man kan være så dygtig en retoriker at man kan argumentere for at Park vil være en forbedring af premier league, så skulle handlen med anderson være et sikkert hit
Ja han burde få den opholdstilladelse uden de store problemer..
Hvor lang tid gik der inden Dong fik sin?
Hvor lang tid gik der inden Dong fik sin?
mener der gik 2 år. Men er ikke sikker
Doh.. jeg mente Park..
Jeg prøver igen:
Hvor lang tid gik der før PARK fik sin?
Liverpool_sucks
08-06-2007, 13:51
mener der gik 2 år. Men er ikke sikker
2 år er alligevel lang tid når man tænker på hvor hurtigt ronaldo udviklede sig i de sidte 3 år
Har også læst, at Anderson ikke vil få arbejdstilladelse i første forsøg, men at man i en appelsag ikke vil få problemer med det, da han betragtes som et af verdens største talenter... Bliver sgu spændene at følge ham:devill:
Hl-Glory
24-06-2007, 23:56
Ja utrolig spænende!
vi går endnu en stor sæson i møde, og fremtiden er på plads på de offensive pladser!
Anderson bliver et hit, hans talent er kæmpe stort, men det går nok lidt år inden han er etapleret, men spændende at følge ham!
Uhh.. bliver spændende forhåbentligt at følge Anderson for Brasilien i aften mod Mexico.. Mange medier tror på han starter inde, så måske bliver dette den første smagsprøve på hans talenter :)
Nogen der ved hvornår han og de andre nye spillere bliver præsenteret ?
det ble sagt at de skulle alle presenteres 1.juli. Men Anderson kan nok ikke presenteres før etter asiatouren pga copa america!
som noen andre her nevner gleder jeg meg voldsomt til å se Anderson for Brasil i natt.. 0240 på c+ :D Har større forhåpninger til Anderson enn jeg har til Nani inntil videre :p
Okay :)
Men glæder mig til at se dem blive præsenteret..
Men kan desværre ikke se Anderson i kampen idag :(
Bliver den vist på andre kanaler?
Puha, det bliver en kort nat for mit vedkommende. Landskamp i nat og tandlæge i morgen tidlig. Nu bliver jeg rasende hvis Anderson ikke spiller med i kampen :D
Anderson starter formentlig på bænken. Det er i hvert fald, hvad de fleste brasilianske medier forventer, hedder det sig...
United DK
27-06-2007, 18:23
Brasiliens trup til Copa América:
1 Helton (FC Porto)
2 Maicon (Inter)
3 Alex (Chelsea)
4 Juan (Leverkusen)
5 Mineiro (Hertha Berlin)
6 Gilberto (Hertha Berlin)
7 Elano (Shakhtar Donetsk)
8 Gilberto Silva (Arsenal)
9 Vágner Love (CSKA Moskva)
10 Diego (Werder Bremen)
11 Robinho (Real Madrid)
12 Doni (Roma)
13 Daniel Alves (Sevilla)
14 Alex Silva (São Paulo)
15 Naldo (Werder Bremen)
16 Kléber (Santos)
17 Josué (São Paulo)
18 Fernando (Bordeaux)
19 Júlio Baptista (Real Madrid)
20 Anderson (Manchester United)
21 Afonso Alves (Heerenveen)
22 Fred (Lyon)
Lorensen
27-06-2007, 18:53
Er det bare mig eller er det der en "b" trup ?
Hvor er Ronaldinho ? og hvor er Ronaldo ?
Men borset fra det er det da en trup som ser mere end skræmmende ud :-O, og det er vel kun Argentina, som har en chance mod dem.
Liverpool_sucks
27-06-2007, 19:01
Brasiliens trup til Copa América:
1 Helton (FC Porto)
2 Maicon (Inter)
3 Alex (Chelsea)
4 Juan (Leverkusen)
5 Mineiro (Hertha Berlin)
6 Gilberto (Hertha Berlin)
7 Elano (Shakhtar Donetsk)
8 Gilberto Silva (Arsenal)
9 Vágner Love (CSKA Moskva)
10 Diego (Werder Bremen)
11 Robinho (Real Madrid)
12 Doni (Roma)
13 Daniel Alves (Sevilla)
14 Alex Silva (São Paulo)
15 Naldo (Werder Bremen)
16 Kléber (Santos)
17 Josué (São Paulo)
18 Fernando (Bordeaux)
19 Júlio Baptista (Real Madrid)
20 Anderson (Manchester United)
21 Afonso Alves (Heerenveen)
22 Fred (Lyon)
hvem alex mener du ham fra psv eller hvad..
hvem alex mener du ham fra psv eller hvad..
Ja, Chelsea havde lejet ham til PSV.
Er det bare mig eller er det der en "b" trup ?
Hvor er Ronaldinho ? og hvor er Ronaldo ?
Men borset fra det er det da en trup som ser mere end skræmmende ud :-O, og det er vel kun Argentina, som har en chance mod dem.
Ronaldinho og Kaka har fået fri. De har begge bedt Dunga om ferie, for at komme sig ovenpå en lang sæson..
Liverpool_sucks
27-06-2007, 20:24
Ja, Chelsea havde lejet ham til PSV.
hmm.. vits ikke at han var en chelsea spiller...
Lorensen
27-06-2007, 20:27
Ronaldinho og Kaka har fået fri. De har begge bedt Dunga om ferie, for at komme sig ovenpå en lang sæson..
Nå ja, havde glemt Kaká :o
Men er det ikke ligesom EM ? for så er det da mærkeligt at de vil gå glip af det.
Mr. Larsen
27-06-2007, 20:56
hmm.. vits ikke at han var en chelsea spiller...
Så vidt jeg ved er han heller ikke chelsea spiller officielt. Men PSV og Chelsea er jo samarbejdsklubber, så det var noget med at Chelsea fik handlen i hus. Der skulle være en aftale mellem de to klubber om at han skulle købes fri for 1 £, så i princippet er han vel Chelsea spiller
United DK
27-06-2007, 22:03
Nå ja, havde glemt Kaká :o
Men er det ikke ligesom EM ? for så er det da mærkeligt at de vil gå glip af det.
Copa América har lidt samme status, som EM havde for 30-40 år siden, hvor ingen tog det helt så seriøst, som de gjorde med VM.
United DK
27-06-2007, 22:11
Argentinas trup til Copa América:
1 Roberto Abbondanzieri (Getafe)
2 Roberto Ayala (Valencia)
3 Daniel Díaz (Boca Juniors)
4 Hugo Ibarra (Boca Juniors)
5 Fernando Gago (Real Madrid)
6 Gabriel Heinze (Manchester United)
7 Rodrigo Palacio (Boca Juniors)
8 Javier Zanetti (Inter)
9 Hernán Crespo (Inter)
10 Juan Román Riquelme (Boca Juniors)
11 Carlos Tévez (West Ham)
12 Juan Pablo Carrizo (River Plate)
13 Lucho González (Porto)
14 Javier Mascherano (Liverpool)
15 Gabriel Milito (Zaragoza)
16 Pablo Aimar (Zaragoza)
17 Nicolás Burdisso (Inter)
18 Lionel Messi (Barcelona)
19 Esteban Cambiasso (Inter)
20 Juan Sebastián Verón (Estudiantes La Plata)
21 Diego Milito (Zaragoza)
22 Agustín Orión (San Lorenzo de Almagro)
Liverpool_sucks
27-06-2007, 22:15
hvornår strater kampen... Brasilien - mexico
Christensen
27-06-2007, 22:33
Kampen starter kl. 2:50
Lorensen
27-06-2007, 22:46
Copa América har lidt samme status, som EM havde for 30-40 år siden, hvor ingen tog det helt så seriøst, som de gjorde med VM.
Tak, man lære noget nyt hver dag. :)
Men håber at Anderson starter inde og viser om det er fortjent at han for al den ros. Håber selvfølgelig han fortjener den. !
Liverpool_sucks
27-06-2007, 23:00
Kampen starter kl. 2:50
tak.."Rocking"
Er der nogen, der ved, hvor man kan se kampen fra?
Er der nogen, der ved, hvor man kan se kampen fra?
Nej men vil herre gerne vide det !!! :)
Nej men vil herre gerne vide det !!! :)
Præcis :)
Kunne godt tænke mig at følge anderson. Der må vel være en mulighed for noget streaming.
Præcis :)
Kunne godt tænke mig at følge anderson. Der må vel være en mulighed for noget streaming.
Må man håbe. Tror virkelig Anderson bliver stor i United, han har alle kvaliteterne til det. Byrner, du sej nok
jeg har stor tro på Anderson.. bare gi han litt tid til tilvenning.
menneh kampen sendes ihvertfall på norsk canal +. jeg regner med dansk også sender den? det er ihvertfall verdt å sitte oppe for å se. og ja får håpe Anderson får starte... gleder meg også til å se hander Alfonso fra heerenveen og Robinho så klart. Alex. mange som kan bli morsomme å følge. 2 timer til kampstart.
Liverpool_sucks
28-06-2007, 00:37
har i parabol med hotbird.. i behøver ikke have viasat..
kanalen hedder Dubai sports.. den er arabisk men bedre end ikke noget
http://www.uaeinteract.com/news/article_pics/19115.jpg
http://w3.satkurier.pl/pliki/4821.jpg
Er det helt lovligt?
Jeg er faktisk lidt i tvivl, men ud fra de sider jeg har undersøgt, mener de i hvert fald selv, det er lovligt.
Tak for hjælpen - har desværre ikke canal+. :(
Liverpool_sucks
28-06-2007, 01:21
jeg ved ikke rigtige hvem der føre 2 - 1 (Ecuador - Chile)
Liverpool_sucks
28-06-2007, 02:54
kampen starter nu..
Liverpool_sucks
28-06-2007, 04:00
anderson kommer ind.. asgafgafhdfahfdah hohohoho
anderson kommer ind.. asgafgafhdfahfdah hohohoho
Øhhhh??? Nå, fik I så en forsmag på Andersons talenter, eller blev Brasilien bare mejet ned?
han gjorde et greit inntrykk. hadde en avslutning i stolpen og et par gode innlegg. men en vanskelig kamp å komme inn i. ble byttet inn i pausen.
Syntes os han viste gode ting, han vil hele tiden frem, og havde et rigtig godt overblik over medspillerne, og han havde også et par gode forsøg..
Alt i alt så det fornuftigt ud :D havde i hvert fald ikke problemer med at holde mig vågen til kl. 5..
hvor bliver kampene vist?
Den bliver vist på Canal Plus.
Bliver der vist flere ulovlige links i denne tråd, bliver vedkommende bannet omgående fra sitet. Links til steder hvor man kan se kampene er ulovlige, og er IKKE velkommen her på siden.
Alt snak om Copa America skal forgå i følgende tråd. http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=307
16casper
28-06-2007, 15:43
LOL LOL LOL.
ikk så sur altid :D Anderson spillede rigtig godt synes jeg sku .. tror ronaldinho og kaka skulle være bange :D
Sur.. Jeg er bestemt ikke sur. Nu er det bare sådan at i er nogen som skal opret holde regelsættet her på sitet.
Forsæt trådens oprindelige emne!
Han gjorde ihvertfall en mye bedre jobb enn han han kom inn for. Håper han får starte neste kamp! Han har en guts og arbeidsinnsats ihvertfall, og det liker vi :D
Ifølge BBC falder der snart en afgørelse ang. Uniteds appel til afvisningen af Andersons arbejdsstilladelse. Dog kan vi risikere, at vi først kan få Anderson til klubben om et år, hvor appellen skulle blive afvist.
Uniteds indsigelse blev givet torsdag, og der skal træffes en afgørelse indenfor 48 timer derefter.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6252368.stm
Hvis Anderson bliver afvist, kan man undre sig over, hvordan Mikel fik en arbejdstilladelse.
eller Kleberson......:lolol:
Liverpool_sucks
29-06-2007, 11:49
Ifølge BBC falder der snart en afgørelse ang. Uniteds appel til afvisningen af Andersons arbejdsstilladelse. Dog kan vi risikere, at vi først kan få Anderson til klubben om et år, hvor appellen skulle blive afvist.
Uniteds indsigelse blev givet torsdag, og der skal træffes en afgørelse indenfor 48 timer derefter.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/6252368.stm
Hvis Anderson bliver afvist, kan man undre sig over, hvordan Mikel fik en arbejdstilladelse.
mikel var næsten væk helt året (05/06)
eller Kleberson......:lolol:
reglerne var måske anderledes den gang
MadsSkovgaard
29-06-2007, 12:02
Mon ikke Anderson får arbejdstilladelse. Nu har han fået sin debut på det brasilianske A-landshold, og Sir. Alex har sagt til myndighederne, at der er tale en helt speciel og unik spiller - så mon ikke den er hjemme!?
skulle ikke undre mig om det her var en af dem hvor de sagde nej, for at træde Man Utd over tæerne. Men så er det med at holde øje med om chelsea får en tilladelse hvis de evt køber ham der Pato, for så skal united brokke sig
Anderson bør da helt sikkert få arbejdstilladelse, via benævnelsen "Stort talent". Kan ikke forestille mig andet.. Så lad os nu se, inden vi går i panik..
Ang. Kleberson. Havde han ikke spillet en del landskampe i løbet af de 2 foregående år, så han opfyldte kriterierne for at få arbejdstilladelse.? Det mener jeg. Han var jo også med Brasilien ved VM i 2002.
Jeg krydser i hvert fald alle mine fingre for han får arbejdstilladelsen i denne omgang.. Men ellers kan vi vel leje ham ud et år eller to ?
Så skulle det være på plads... Niiiiice
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=440117
Arbejdstilladelse givet :D
Liverpool_sucks
29-06-2007, 14:41
Så skulle det være på plads... Niiiiice
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=440117
Arbejdstilladense givet :D
Awesome
He will now join up with Sir Alex Ferguson's squad in time for the new season, but will report to Carrington later than the other players due to his participation in the Copa America.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=474351&CPID=8&clid=1&lid=&title=United+await+Anderson+verdict
nu kan jeg sov i fred.. lol.. hehe
Vigtigt at han fik arbejdstilladelsen, men det var jeg heller ikke så bange for, da han er et stort talent!
Fedt at han fik arbejdstilladelse. Det ville have været surt, hvis vi måtte vente med at få i et år.
Ja, rigtig godt at vi fik ham. Kender egentlig ikke manden, har aldrig set ham spille, og har for den sags skyld heller ikke hørt om ham, før han kom i forbindelse med United.
Nu glæder jeg mig til at se ham 'in action' for United.
LUKKET!
Brug i stedet for følgende tråd:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=370
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.