PDA

Se fuld version : Beskæring af videoklip

Bugge
02-05-2010, 17:05
Er der en nørd herinde der kender et program (helst gratis) som man kan bruge til at beskære videoklip?

Fx:
Jeg har optaget en fodboldkamp med mit videokamera og vil gerne fjerne et par ligegyldige pauser hist og pist som jeg har optaget fordi jeg åbenbart ikke kunne magte at trykke på "stop" og "start" igen bagefter!

RasmusP
03-05-2010, 12:49
Hvis du har windows, kan du bare bruge movie maker. Hvis du kører mac, hedder det vist iMovie. De følger begge med styresystemet..

JakobR
03-05-2010, 12:55
Ville du udødeliggøre Randers' nedrykningskamp? :D

mufufu
03-05-2010, 16:10
Er der en nørd herinde der kender et program (helst gratis) som man kan bruge til at beskære videoklip?

Fx:
Jeg har optaget en fodboldkamp med mit videokamera og vil gerne fjerne et par ligegyldige pauser hist og pist som jeg har optaget fordi jeg åbenbart ikke kunne magte at trykke på "stop" og "start" igen bagefter!

Windows movie maker er super nemt at bruge, også til at klippe med. Du importere ønsked(e) fil(er) ind i programmet, hvorefter du trækker filen ned i stroy linen. Når du har den der, kan du opdele punkter med cursoren, og dermed lave flere små "bits" af en længere video, som du så kan slette eller redigere.