PDA

Se fuld version : Transfers Premier League 2010/11

zhagzi
02-05-2010, 02:25
Okay, så nu oprettede jeg lige denne, da denne sommer ser ud til at blive utrolig spændende på transfer markedet.

Og så vil jeg da starte med at sige, jeg er virkelig ked af Chelsea har fået fat i Agüero.. Synes han er en fantastisk spiller, og vil bare ikke se ham spille for andre i PL end United.. Ærgeligt ærgeligt. Håber vi også kommer til at købe sådant et talent.

robinho
02-05-2010, 07:25
Okay, så nu oprettede jeg lige denne, da denne sommer ser ud til at blive utrolig spændende på transfer markedet.

Og så vil jeg da starte med at sige, jeg er virkelig ked af Chelsea har fået fat i Agüero.. Synes han er en fantastisk spiller, og vil bare ikke se ham spille for andre i PL end United.. Ærgeligt ærgeligt. Håber vi også kommer til at købe sådant et talent.

Først vil jeg lige sige at det er en god ide at lave sådan en samlet tråd her, da der som du siger nok kommer til at ske en del i PL. Specielt hos Arsenal, Liverpool og Man City.

Chelsea har jo proklameret at de vil rykke flere af deres egne i 1.holdstruppen når nogle af de ældre skifter væk. Deco, Belletti er nok stensikre mens en Ballack også var en mulighed.
Mht Aguero så tror jeg ikke du skal ægre dig for tidligt. Ikke fordi vi får ham, men jeg har nu heller ikke set det bekræftet at chelsea får ham, bortset fra en artikel i en dansk avis.

Kasper United
02-05-2010, 08:23
Jeg tror, Kasper Schmeichel skifter til en Premier League klub til sommer.

Zubbi
02-05-2010, 10:18
Hvor læser i, at Chelsea har fået fat i Aguero?

schousboe9
02-05-2010, 10:54
Her (http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/04/30/1903157/chelsea-to-sign-atletico-madrid-striker-sergio-aguero-for) måske. Ingen tvivl om, det ville være ærgeligt, meeeen... Lad os nu se.

Spandet10
02-05-2010, 11:12
Jeg må nu indrømme at jeg hellere ser Benzema i United end Agüero, tror han vil passe bedre ind i United, men i det hele taget også i Premier League. :)
Så smid pengene på bordet for ham og jeg er sikker på at det han ikke har vist i Real, skal han nok vise hos os. :trophy:

United DK
02-05-2010, 11:26
Skal vi have en ny angriber, så skal vi lige have Berbatov ud først, ellers kommer det ikke til at fungere. Tænk sig en CL-kamp i vores efterhånden traditionelle 4-5-1 med Rooney alene på top, og så med Berbatov og Benzema/Villa/et tredje stort navn på bænken. Det holder ikke.

AJ
10-05-2010, 14:58
Indtil videre har der vel af væsentlige tilgange været:

Chicharito, Guadalajara -> Man Utd
Chris Smalling, Fulham -> Man Utd
Marouane Chamakh, Bordeaux -> Arsenal
Jonjo Shelvey, Charlton -> Liverpool
Milan Jovanovic, Standard Liegè -> Liverpool
Jerome Boateng, HSV -> Man City
Sandro, Internacional -> Tottenham

Ikke alle er bekræftede, men ser ud til at gå hjem.

Kasper United
10-05-2010, 15:12
Indtil videre har der vel af væsentlige tilgange været:

Chicharito, Guadalajara -> Man Utd
Chris Smalling, Fulham -> Man Utd
Marouane Chamakh, Bordeaux -> Arsenal
Jonjo Shelvey, Charlton -> Liverpool
Milan Jovanovic, Standard Liegè -> Liverpool
Jerome Boateng, HSV -> Man City
Sandro, Internacional -> Tottenham

Ikke alle er bekræftede, men ser ud til at gå hjem.

Spændende signing for Tottenham med ham Sandro. Jeg synes, der har været mange rygter omkring nye spillere til Tottenham. Det kan godt blive spændende at se, hvad der kommer til at ske til sommer i Tottenham.

Christensen
10-05-2010, 15:20
Håber vi kan tilføje "Luka Modric, Tottenham -> Man Utd" til listen!

RAppel
10-05-2010, 16:20
Skulle vi ikke bruge en der kan score mål? Hvad har han lavet 3-4 stykker?

United DK
10-05-2010, 16:38
Skulle vi ikke bruge en der kan score mål? Hvad har han lavet 3-4 stykker?

Du skal tænke på, hvor meget nemmere det er at score for United fremfor Spurs. Det kan vi se på Berbatov.

Christensen
10-05-2010, 16:46
Han har scoret 3 i ligaen. Men vi har da klaret os godt nok de seneste 4 sæsoner, uden en midtbanespiller der har scoret mange mål (Ronaldo tæller ikke). Jeg synes, at Modric er en fantastisk spiller, og det mener jeg også han beviste så sent som d. 24. april, da vi havde Spurs på besøg. At han ikke scorer 20+ mål, er ikke noget der gør at vi skal afvise ham - han har så mange andre kvaliteter. Og målene kan også komme - vi behøver bare se på Valencia, som scorede 7 mål på 3 år i Wigan, men har scoret 7 mål for os i år.

Modric' fodboldhjerne, kreativitet og teknik kunne blive en kæmpe gevinst for os, og han er, manglende mål eller ej, nummer et på min ønskeliste.

VonKoblenz
10-05-2010, 17:23
En Yoann Goucruff og en Dzeko så er min dag reddet :) Måske en Manuel Neuer eller en René Adler?

Thepostman
10-05-2010, 17:28
En Yoann Goucruff og en Dzeko så er min dag reddet :) Måske en Manuel Neuer eller en René Adler?

Dette hører måske ikke til debatten. Men af ren nysgerrighed vil jeg høre hvorfor at du skriver 'en' foran spillerene...

MosaverB
10-05-2010, 17:46
Dette hører måske ikke til debatten. Men af ren nysgerrighed vil jeg høre hvorfor at du skriver 'en' foran spillerene...
Fordi, der kun findes én af dem. Det koster ikke penge at tænke selv.
Nej helt seriøst, det vil jeg sku også gerne vide?

Ulrik Vida Vinther
10-05-2010, 17:52

Fordi det lyder klogere end blot at skrive navnet. Det kan du da sige dig selv..

RAppel
10-05-2010, 17:52
Du skal tænke på, hvor meget nemmere det er at score for United fremfor Spurs. Det kan vi se på Berbatov.

Nå ja, havde jeg ikke lige tænkt på. Det kan vi jo se. Modric it is!

Thepostman
10-05-2010, 18:33
Fordi det lyder klogere end blot at skrive navnet. Det kan du da sige dig selv..

Ja det kunne jeg jo. Undsklyd :(

Kasper United
14-05-2010, 11:33
http://indkast.dk/index.php?nyhed=66226

Får vi for alvor en ny mesterskabskonkurrent næste år?
- Synes der har været mange rygter omkring Tottenham her på det seneste med nye spillere.

schousboe9
14-05-2010, 11:47
Det er også den nemmeste klub, at rygte spillere til. De har for vane at smide adskillige milioner efter mere eller mindre middelmådige spillere hvert år, og nu hvor de er i Champions League (-kval, om ikke andet), så er det jo dobbelt så nemt; alle virker sandsynlige på et eller andet plan.

Men Redknapp har selv udtalt, at holdet ikke kræver de store forbedringer, og det vil jeg give ham ret i.

United DK
14-05-2010, 12:02
Nu er det ikke fordi Carrick, Joe Cole og Dzeko hæver deres generelle niveau betragteligt. Slår de tre spillere til, så bliver de da mere konkurrencedygtige, men så er det heller ikke vildere. Jeg håber dog vi lige nupper Joe Cole, hvis han ikke gider Chelsea mere.

Glory Man United
16-05-2010, 08:54
Spurs har i en del år ligget lige efter top 4. En af grundende har været, at de har skiftet et halvt hold ud i sommerpausen. Hvis de undgår det, har de en fin chance for at blive i top 4, men mesterhold? No way!

RAppel
16-05-2010, 09:13
Tja, der skal jo være en klub der bryder Uniteds/Chelseas dominans, men om det bliver næste sæson tror jeg sgu næppe.

United DK
16-05-2010, 10:36
Tja, der skal jo være en klub der bryder Uniteds/Chelseas dominans, men om det bliver næste sæson tror jeg sgu næppe.

Nej, bedste bud p.t. er vel Arsenal, men så skal defensiven styrkes markant.

Bare det ikke bliver City. Jeg kan ikke klare tanken om, at de kan gå fra middelmådige til topklasse ved hjælp af penge, men det ender nok med at være et fact. Chelseas vej til toppen gik også den vej, men i perioden op til 2003 havde de trods alt lavet nogle resultater:

FA Cup: 1997, 2000
Liga Cup: 1998
UEFA Cup Winner's Cup: 1998

Placeringer i PL:
96/97: 6
97/98: 4
98/99: 3
99/00: 5 (kvartfinale i CL)
00/01: 6
01/02: 6
02/03: 4

City kan slet ikke prale af samme resultater. Ingen titler siden 1976 siger det hele, og kun en finaledeltagelse siden, da de tabte FA Cup-finalen i 1981. Hvad deres bedste placering i ligaen er i nyere tid ved jeg ikke, men jeg kan ikke mindes City i top 6 i min levetid, hvis vi ser bort fra denne sæson. Faktisk var de helt nede og vende, i den gamle 2. division (i dag League One) i 98/99.

zhagzi
24-05-2010, 16:30
Spændende signing for Tottenham med ham Sandro. Jeg synes, der har været mange rygter omkring nye spillere til Tottenham. Det kan godt blive spændende at se, hvad der kommer til at ske til sommer i Tottenham.

Og så at tænke på Tottenham havde problemer i 2007/08 og 2008/09 sæsonerne, og så se dem idag. Jeg bryder mig 'objektivt' meget mere om Spurs end City. City's måde at blive større, og bedre og bla bla.. er simpelthen for latterligt. Og det varmer mit fodbolds hjerte at se en klub som Tottenham, som har flere engelske navne på holdet, kommer i top 4. Det sgu fedt :)

zhagzi
24-05-2010, 16:36
Nej, bedste bud p.t. er vel Arsenal, men så skal defensiven styrkes markant.

Bare det ikke bliver City. Jeg kan ikke klare tanken om, at de kan gå fra middelmådige til topklasse ved hjælp af penge, men det ender nok med at være et fact. Chelseas vej til toppen gik også den vej, men i perioden op til 2003 havde de trods alt lavet nogle resultater:

FA Cup: 1997, 2000
Liga Cup: 1998
UEFA Cup Winner's Cup: 1998

Placeringer i PL:
96/97: 6
97/98: 4
98/99: 3
99/00: 5 (kvartfinale i CL)
00/01: 6
01/02: 6
02/03: 4

City kan slet ikke prale af samme resultater. Ingen titler siden 1976 siger det hele, og kun en finaledeltagelse siden, da de tabte FA Cup-finalen i 1981. Hvad deres bedste placering i ligaen er i nyere tid ved jeg ikke, men jeg kan ikke mindes City i top 6 i min levetid, hvis vi ser bort fra denne sæson. Faktisk var de helt nede og vende, i den gamle 2. division (i dag League One) i 98/99.

Penge er efter min mening langt fra nok i Fodbold. Og vi har nok har set den bedste 'eksemplariske'-sæson hidtil, på dette område. Real Madrid. Klubben over alle klubberne (når vi snakker galeanstalt).
1,5 mia. kr brugt på spillere, ryger ud samme sted i ChL som de sidste 5 år, ryger ud af Copa Del Rey, (piiiiiinligt 0-4 nederlag til 2. divisions hold) og sidste år sluttede de også nummer 2 i La Liga. Altså, ingen rigtig forbedring.

Mourinho hjalp Chelsea. Hvis ikke han havde været deres træner, så tror jeg ikk de havde oplevet de 2 års PL hæder som de nu gjorde.

Regn ikke med Shitty.

MOHoegsted
28-12-2010, 20:30
Tja.. Nu kommer vi til januar og transfervinduet starter, så vi kunne lige så godt starte den her tråd op igen? :)

ChristianR
29-12-2010, 00:42
Den burde vel ret beset heller ikke ligge under 'MAnchester United', men under 'andet' som transfers ABU gør.

Ja, så fik jeg da lige sat det på plads, som det røvsyge menneske man vel er.

Parkohargo
29-12-2010, 10:37
Dzeko måske til Man shitty, jo jo. http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6620170,00.html

Lidt flere angribere til deres overskudslager, Jo, Adebayor, Santa Cruz..

zhagzi
28-01-2011, 12:41

Kan simpelthen ikke huske hvorfor jeg troede dette. :lolol: