PDA

Se fuld version : Forslag til et bedre forum

Don Kafai
02-05-2010, 01:06
Som skrevet i den anden tråd, så skal deciderede forum-forslag samles i denne tråd, da det ikke er Casper der skal beskæftige sig med dem.

I må også gerne skrive anonymt til sam@oldtrafford.dk.

Don Kafai
02-05-2010, 01:07
Fra United DK:

Automatisk "*Jeg kan ikke stave til Manchester United*" hvis man bruger den forkerte betegnelse for vores klub.

Don Kafai
02-05-2010, 01:07
Fra TankeSultanen:

Hmm...Synes ikke at i skal lave de store ændringer på forsiden, synes den er meget overskuelig og nem at finde rundt på, og kan godt lide det røde look, ret retro efterhånden.
Jeg har dog et par forslag til forummet, som i måske kunne overveje?

Jeg er helt vild med kamptråden, med preview, madsens corner, fakta osv. Men efter kampen er spillet, og jeg gerne vil læse reaktioner på kampen, synes jeg at det kan være forvirrende med en MOM tråd og kamp tråd, derfor så jeg gerne at admin lavede en før og efter kamptråd. Før kamp tråden, indholdende det preview vi kender og elsker, men som lukkes så snart kampen er spillet. Derefter kan man have en efter kamp tråd, hvor man kan stemme på kampens spiller, og diskutere og analysere kampen. Det vil gør forummet mere overskueligt, og måske endda få flere t at stemme på kampens spiller og dermed gør afstemmningerne mere nuanceret.

Desuden synes jeg at i stedet for at have en' "andre kampe+andet" tråd, en' "transfers (ABU) tråd og en' Transfers (United) tråd, alle fra år 2007, så kunne man måske efter den her sæson lukke disse tråde og så begynde at opdele dem efter sæsoner, dvs en "andre kampe" tråd for sæsonen 10/11 osv.

Sidste forslag i den her omgang er at indføre en "like" og "dislike" knap", på den måde slipper vi for oneliners (ik at de er det store problem lige nu, men alligevel) og mine indlæg vil dermed på en nem måde få den anderkendelse de skal have, når jeg nu begynder at anvende forummet lidt ofter.

ellers rigtige godt arbejde (thumps up)

Don Kafai
02-05-2010, 01:26
Automatisk "*Jeg kan ikke stave til Manchester United*" hvis man bruger den forkerte betegnelse for vores klub.

Problemet er den censur-feature vi har på det her nye forum (siden vi skiftede i maj 07)

Skriver du den forkerte betegnelse uden mellemrum, så rettes den til **** (Det er det eneste man kan rette den til. Og derfor ikke "Jeg kan ikke stave til Manchester United")

Skriver du den forkerte betegnelse med mellemrum, så slipper du afsted med det.

Jeg vil ved næste opdatering af forum se på, om der er en bedre censur feature, der både retter alle de forkerte betegnelser, og samtidig giver en begrundelse til den pågældende bruger. Det er nemlig noget vi har diskuteret før, og er noget du ikke er den eneste der savner.

Don Kafai
02-05-2010, 01:43
Jeg er helt vild med kamptråden, med preview, madsens corner, fakta osv. Men efter kampen er spillet, og jeg gerne vil læse reaktioner på kampen, synes jeg at det kan være forvirrende med en MOM tråd og kamp tråd, derfor så jeg gerne at admin lavede en før og efter kamptråd. Før kamp tråden, indholdende det preview vi kender og elsker, men som lukkes så snart kampen er spillet. Derefter kan man have en efter kamp tråd, hvor man kan stemme på kampens spiller, og diskutere og analysere kampen. Det vil gør forummet mere overskueligt, og måske endda få flere t at stemme på kampens spiller og dermed gør afstemmningerne mere nuanceret.

Det diskuterede vi til sidste forum-møde, og blev enige om at beholde det som det er. Det skyldes mange ting.

Det med pre- og postmatch er noget de gør hos rivalernes fora, og derfor er det noget vi har set på for lang tid siden. Som systemet er nu, så har vi alt om kampen samlet et sted, mens vi har har en separat MoM-tråd, hvor man kan fremhæve, kritisere eller komme med vinkler på de enkelte spillere.

For det første vil alternativet kræve, at der sidder en admin ved computeren når alle Uniteds kampe slutter. Grundet forummets overskuelighed kan vi ikke bare sige først til mølle kan oprette det. Det skal være en der har adgang til databasen. Og det er ikke en garanti vi på nuværende tidspunkt kan give. Sagt med andre ord, så vil det fungere efter nogle kampe, og det vil blive ragnarok for de andre.

Der er rigtig mange der debaterer i kamptrådene, og rigtig mange der stemmer i MoM-trådene. Derfor er det, på nuværende tidspunkt, ikke mulighed eller grund til at ændre noget.

Desuden synes jeg at i stedet for at have en' "andre kampe+andet" tråd, en' "transfers (ABU) tråd og en' Transfers (United) tråd, alle fra år 2007, så kunne man måske efter den her sæson lukke disse tråde og så begynde at opdele dem efter sæsoner, dvs en "andre kampe" tråd for sæsonen 10/11 osv.

For min skyld ingen alarm.

Min generelle holdning er, at jo færre tråde om samme emne, jo mere overskueligt. På mange fora ser du, at hver spiller der rygtes til klubben får sin egen tråd, mens "andre kampe" deles op i CL, PL, FA, LC osv. Vi har forsøgt det holdt samlet ved at have én. Det gør desuden søgefunktionen på forummet nemmere at bruge.

Jeg vil dog gerne påpege, at initiativer med glæde må vises. Hvis du føler for at der er noget der mangler, så er du velkommen til at gøre det. Det er kun i meget sjældne tilfælde, at en moderator vil synes tråden skal flettes, flyttes eller slettes.

Sidste forslag i den her omgang er at indføre en "like" og "dislike" knap", på den måde slipper vi for oneliners (ik at de er det store problem lige nu, men alligevel) og mine indlæg vil dermed på en nem måde få den anderkendelse de skal have, når jeg nu begynder at anvende forummet lidt ofter.

Det er klart dine indlæg skal have en anerkendelse. Vi er dog blandt forum-teamet blevet enige om, at vi holder os fra alt sådan noget ekstra lir som du kan finde på FB.

Hvis du synes et specifikt indlæg er velskrevet eller velargumenteret, så må du meget gerne rose vedkommende. Det tror jeg han/hun sætter lige så meget pris på som en "thumbs up" :)

zhagzi
02-05-2010, 02:00
Det diskuterede vi til sidste forum-møde, og blev enige om at beholde det som det er. Det skyldes mange ting.

Det med pre- og postmatch er noget de gør hos rivalernes fora, og derfor er det noget vi har set på for lang tid siden. Som systemet er nu, så har vi alt om kampen samlet et sted, mens vi har har en separat MoM-tråd, hvor man kan fremhæve, kritisere eller komme med vinkler på de enkelte spillere.

For det første vil alternativet kræve, at der sidder en admin ved computeren når alle Uniteds kampe slutter. Grundet forummets overskuelighed kan vi ikke bare sige først til mølle kan oprette det. Det skal være en der har adgang til databasen. Og det er ikke en garanti vi på nuværende tidspunkt kan give. Sagt med andre ord, så vil det fungere efter nogle kampe, og det vil blive ragnarok for de andre.

Der er rigtig mange der debaterer i kamptrådene, og rigtig mange der stemmer i MoM-trådene. Derfor er det, på nuværende tidspunkt, ikke mulighed eller grund til at ændre noget.

For min skyld ingen alarm.

Min generelle holdning er, at jo færre tråde om samme emne, jo mere overskueligt. På mange fora ser du, at hver spiller der rygtes til klubben får sin egen tråd, mens "andre kampe" deles op i CL, PL, FA, LC osv. Vi har forsøgt det holdt samlet ved at have én. Det gør desuden søgefunktionen på forummet nemmere at bruge.

Jeg vil dog gerne påpege, at initiativer med glæde må vises. Hvis du føler for at der er noget der mangler, så er du velkommen til at gøre det. Det er kun i meget sjældne tilfælde, at en moderator vil synes tråden skal flettes, flyttes eller slettes.

Det er klart dine indlæg skal have en anerkendelse. Vi er dog blandt forum-teamet blevet enige om, at vi holder os fra alt sådan noget ekstra lir som du kan finde på FB.

Hvis du synes et specifikt indlæg er velskrevet eller velargumenteret, så må du meget gerne rose vedkommende. Det tror jeg han/hun sætter lige så meget pris på som en "thumbs up" :)

Thumps up! :p

ChristianR
11-05-2010, 18:14
Som den flueknepper, man vel er, ville jeg gerne høre, hvor længe man havde tænkt sig, at VM for klubhold 2008 skulle være en 'klæbrig' tråd? :D

Michael
11-05-2010, 18:25
Indtil vi vinder det igen!! Så forvent et par år endnu! :lolol: ;)

ChristianR
11-05-2010, 18:55
Indtil vi vinder det igen!! Så forvent et par år endnu! :lolol: ;)

Point taken. I rest my case.

Thomas
11-05-2010, 20:51
Jeg er stolt af, at min over 3 år gamle guide til "Sådan lægger du et billede op" stadig er klæbrigt.. :')

Don Kafai
29-10-2010, 11:36
Hej!
Der er et forum-møde i næste uge, og hvis der er noget I gerne vil have ændret så må I meget gerne sige til. Bare husk at det kun er forummet der diskuteres. Hvis I har ting til selve hjemmesiden, så skriv stadig i denne tråd: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2522

I kan enten skrive i denne tråd, eller anonymt til sam@oldtrafford.dk.
Både ris, ros, forslag eller kommentarer modtages gerne.

ChristianR
03-03-2011, 18:27
Er det kun mig, der er begyndt at få smidt bannere ind midt over indlæggene her på forummet? Eller er det en ny stil?

Casper
03-03-2011, 18:32
Der er blevet smidt et banner ind efter det første indlæg på siden. Det burde gerne være centreret, men har hørt at det i nogle browsers er højrejusteret... Vil gerne have en tilbagemelding hvis det er tilfældet.

jQrgensen
03-03-2011, 18:42
Der er blevet smidt et banner ind efter det første indlæg på siden. Det burde gerne være centreret, men har hørt at det i nogle browsers er højrejusteret... Vil gerne have en tilbagemelding hvis det er tilfældet.

det er slet ikke centreret hos mig hvertfald.

Jeg bruger firefox (Nyeste version)

United DK
03-03-2011, 18:56
Hos mig er det placeret til højre, og jeg bruger IE9.

jmyrini
03-03-2011, 19:00

Hos mig er står banneren også til højre. Bruger IE8.

Danielsen
03-03-2011, 19:19
Hos mig er det også placeret lidt til højre. Jeg bruge Safari version 5.0.3

Thomas
03-03-2011, 19:52
Helt højrecentreret i både IE og FF ved mig..

snegl
03-03-2011, 19:55
Jeg bruger firefox og der er det også til højre. Og så er der et "bear-league banner, Køb din egen Liverpool Fodbold maskot" på forsiden allerøverst :D Men jeg går ud fra det bare er auto-genereret ud fra ord på siden som google ads

dannigizmo
03-03-2011, 20:26
Nej, det er en del af vores nye markedsføring. Fra søndag kl. 13.59 skifter vi over til at være et Liverpool-forum. Det blev desværre afsløret lidt for tidligt :(

zhagzi
03-03-2011, 20:31
Hvorfor skal det være der... Øjsh det er irriterende at kigge på. Hellere bruge siderne omkring den midterste (div-box, hvis det dét du bruger) forum boks.

Men den er i midten for mig. Bruger det eneste rigtige 'Google Chrome' . IE sucks guys, come on man! :)

United DK
03-03-2011, 21:07
Hvorfor skal det være der... Øjsh det er irriterende at kigge på. Hellere bruge siderne omkring den midterste (div-box, hvis det dét du bruger) forum boks.

Men den er i midten for mig. Bruger det eneste rigtige 'Google Chrome' . IE sucks guys, come on man! :)

Alt andet end IE er et billigt forsøg på at være anderledes.

Danielsen
03-03-2011, 21:10
Nu er det centreret hos mig! Weeeee.... :tumble:

zhagzi
03-03-2011, 21:32
Alt andet end IE er et billigt forsøg på at være anderledes.

Eller bare bedre og hurtigere. Alting skal være hurtigt. Hvem orker at vente næsten 60 sekunder på IE starter op, eller bruger 6-7 sekunder på at loade en side, når Chrome halverer det? :)

snegl
03-03-2011, 21:32
Nej, det er en del af vores nye markedsføring. Fra søndag kl. 13.59 skifter vi over til at være et Liverpool-forum. Det blev desværre afsløret lidt for tidligt :(

Så vil jeg gerne forudbestille den nye Steven Gerrard bamse med fængselsstriber på :) :) :)

Jeg tvivler iøvrigt på at Dirk Kuyt bamsen sælger så godt. Den får vel børn til at græde.

Lorensen
03-03-2011, 21:37
Mit forslag til et bedre forum, må være at fjerne de reklamer igen. Dem bryder jeg mig godt nok meget lidt om ;)

Og nå ja, de er forresten placeret i midten ved mig. Google Chrome.

Don Kafai
03-03-2011, 21:47
Mit forslag til et bedre forum, må være at fjerne de reklamer igen. Dem bryder jeg mig godt nok meget lidt om ;)

Vi er desværre nødt til at beholde dem for at overleve i en verden der er styret af penge.

Vores moderne forsidedesign kræver et 5-cifret beløb om ugen for at holde ved lige, og vores nye forum-signings har alle krævet lukrative sign-on fees.

Vi har i de seneste uger fået et par lukrative tilbud fra HKH Sheik Akbar og Kuwait Foundation, men de krævede begge at have fuldt råderet mht censur og selektiv programmering, så det er ikke noget vi er gået videre med. Derfor er bannere den midlertidige løsning.

United DK
03-03-2011, 22:00
Vi er desværre nødt til at beholde dem for at overleve i en verden der er styret af penge.

Vores moderne forsidedesign kræver et 5-cifret beløb om ugen for at holde ved lige, og vores nye forum-signings har alle krævet lukrative sign-on fees.

Vi har i de seneste uger fået et par lukrative tilbud fra HKH Sheik Akbar og Kuwait Foundation, men de krævede begge at have fuldt råderet mht censur og selektiv programmering, så det er ikke noget vi er gået videre med. Derfor er bannere den midlertidige løsning.

I er ikke andet end nogen sølle kapitalist-svin!

zhagzi
03-03-2011, 23:23

Var det for iøvrigt ikke snart på tide at få en lidt mere moderne/ny forside? Den er jo rimelig gammel. Og hvordan kan det lige være jeres forside som kræver så højt et beløb om ugen?

Er det ikke blot brugen af MB og domænet som koster månedligt?

Boock
03-03-2011, 23:32
Nu er det jo ikke selve hjemmesiden der kræver det høje beløb. alle penge der kommer ind bliver sendt til Irland hvor en af vores skribenter sidder og følger med i nyheder og kampe på den lokale pub.

øl er ikke gratis...:trophy:

Casper
03-03-2011, 23:34
Sam Kafai er dyr i drift.

Spøg til side (selvom det stadig er rigtigt!): Vi vil gerne gøre siden bedre og det kan blandt andet lade sig gøre ved at smide reklamer på siden, så vi har nogle midler at gøre brug af.

MadsG
06-04-2011, 20:44
Nu ved jeg ikke, om det er mod "forum-policies", men stødte helt tilfældigt over ham her http://www.youtube.com/user/StonyUnited på youtube, som åbenbart laver superfede optaktsvideoer til hver Unitedkamp.
Kunne man da passende smide ind i optaktstrådende ligesom med Madsens Corner :)

Don Kafai
07-04-2011, 18:59
Skidegodt forslag, MadsG.

Jeg giver det videre til vores kampsektion

Glory Man United
08-04-2011, 08:02
Jeg synes, vi skulle se at få lavet lidt en udskiftning i "personalet". Jeg træder gerne til i en kortere periode (indtil efter PL mod Chelsea :))

Skidegodt forslag, MadsG.

Giver du dig selv de to dage, det sprog automatisk giver?

United DK
08-04-2011, 08:06
Jeg synes, vi skulle se at få lavet lidt en udskiftning i "personalet". Jeg træder gerne til i en kortere periode (indtil efter PL mod Chelsea :))

Vi har ikke brug for midlertidige medlemmer af personalet. Ligesom United arbejder udfra kontinuitet, så bør det også være tilfældet for forummets høje herrer.

Glory Man United
08-04-2011, 08:17
Vi har ikke brug for midlertidige medlemmer af personalet. Ligesom United arbejder udfra kontinuitet, så bør det også være tilfældet for forummets høje herrer.

Der var bare noget, der trak....

Thomas
08-04-2011, 09:42
Hvis I følger Uniteds indkøbspolitik, så skal I nå at signe mig inden jeg bliver for gammel! Jeg vil stå for flere nøgne damer og bacon på hjemmesiden! Desuden vil jeg give øl til sociale arrangementer!

Elrantiri
08-04-2011, 09:52
Hvis I følger Uniteds indkøbspolitik, så skal I nå at signe mig inden jeg bliver for gammel! Jeg vil stå for flere nøgne damer og bacon på hjemmesiden! Desuden vil jeg give øl til sociale arrangementer!

http://bacolicio.us/http://oldtrafford.dk/forum ?

Så er der vel kun to punkter du skal ordne :p

United DK
08-04-2011, 12:19
Der var bare noget, der trak....

Ja, men der skal ikke uddeles fribilletter, fordi der er noget der lige trækker en kort overgang. De ansvarlige har nogle goder, og sådan skal det også være, når man knokler hver evig eneste dag, for at holde det her site oppe.

Zhaban
08-04-2011, 16:38
Nu ved jeg ikke, om det er mod "forum-policies", men stødte helt tilfældigt over ham her http://www.youtube.com/user/StonyUnited på youtube, som åbenbart laver superfede optaktsvideoer til hver Unitedkamp.
Kunne man da passende smide ind i optaktstrådende ligesom med Madsens Corner :)

Super MadsG , det smider jeg op i kamptrådene fremover :)
Selvom jeg ikke er fan af StonyUnited.. Puuha..

MadsG
09-04-2011, 12:27
Super MadsG , det smider jeg op i kamptrådene fremover :)
Selvom jeg ikke er fan af StonyUnited.. Puuha..

Hvem er han da?

Zhaban
09-04-2011, 13:06
Hvem er han da?

Da jeg selv brugte meget tid på at lave videor stillede jeg op i et uofficelt VM for den slags.. Der røg jeg ud i kvartfinalerne til Frankrig og Polen på point - StonyUnited var del af det polske team :)

zhagzi
16-04-2011, 17:32
Hvad i alverden blev der af afgørelsen på Oldtrafford.dk awards 09' ? Og hvorfor er 10'eren der ikke? Få lige gang i den feature igen, det et godt koncept, passer perfekt til det senmoderne samfund hvor vi alle vil være i centrum og skal vise os frem.

Runaldo
26-05-2011, 13:41
Foreslår at I indfører en /ignore-funktion på forummet så man slipper for at få retarderede 'notifications' fra mennesker på dette fora med en iq lige over hvad man skal bruge for at kunne trække vejret.

Hvis der fandtes en intelligens-test for at kunne bruge internet fora også, ville dette også være en god idé at indføre.

Glory Man United
26-05-2011, 13:51
:lolol:

Christensen
26-05-2011, 13:59
Foreslår at I indfører en /ignore-funktion på forummet så man slipper for at få retarderede 'notifications' fra mennesker på dette fora med en iq lige over hvad man skal bruge for at kunne trække vejret.

Hvis der fandtes en intelligens-test for at kunne bruge internet fora også, ville dette også være en god idé at indføre.

Den findes allerede... den kaldes "Log ud-knappen".

Boock
26-05-2011, 14:57

Det findes allerede...
Klik på navnet på den person du vil ignorere -> Se offentlig profil -> User list -> Add to ignore list

http://www.iqtest.com/ :fyi: :)

Michael
26-05-2011, 17:45

Det ville da være synd, at du skulle skrive helt for dig selv. ;)

Spøg til side. Jeg kan anbefale Christensens løsning hvis du finder folk irriterende. Det her er et forum, hvor der skal være plads til alle. Alternativt kan du ignorere kommentarer og indlæg du ikke bryder dig om.

Bugge
26-05-2011, 18:05

Synes du virkelig det er så slemt?

OldTrafford.dk er efterhånden det eneste forum på internettet, der ikke giver mig seriøse selvmordstanker.

Hvis man ser bort fra kamptråden efter et United nederlag, hvor der som regel er kollektiv nedsmeltning og hysterisk whine (ja, også fra undertegnede :D), så synes jeg generelt tonen er ganske fin på forummet.

Det er noget nær umuligt at finde et forum på internettet, hvor der ikke er grundlag for nogle seriøse facepalms foran skærmen engang imellem.

Christensen
26-05-2011, 18:24

Folk er sgu da debile herinde!

Ej, jeg er enig. I modsætning til mange andre fora, er der god stemning her. Ingen mudderkast (for det meste), folk kan tage en joke og man har efterhånden lært at leve med UnitedDKs sarkasme ;)

RAppel
26-05-2011, 18:36
Gad vide hvor mange der ignorer mine indlæg... Kan man trykke "Synes godt om" et eller andet sted for at få det at vide?

Runaldo
26-05-2011, 20:26
Det ville da være synd, at du skulle skrive helt for dig selv. ;)

Spøg til side. Jeg kan anbefale Christensens løsning hvis du finder folk irriterende. Det her er et forum, hvor der skal være plads til alle. Alternativt kan du ignorere kommentarer og indlæg du ikke bryder dig om.

Det med /ignore var på de idiotiske 'notifications' man modtager fra diverse stoddere der skal spille smart over internettet, men som i virkeligheden er små børn eller voksne med en IQ på 2. Det er det jeg hader.

Runaldo
26-05-2011, 20:29

OldTrafford.dk er efterhånden det eneste forum på internettet, der ikke giver mig seriøse selvmordstanker.

Hvis man ser bort fra kamptråden efter et United nederlag, hvor der som regel er kollektiv nedsmeltning og hysterisk whine (ja, også fra undertegnede :D), så synes jeg generelt tonen er ganske fin på forummet.

Det er noget nær umuligt at finde et forum på internettet, hvor der ikke er grundlag for nogle seriøse facepalms foran skærmen engang imellem.

Jeg gad godt at man kunne vælge/vrage om hvem man gider have private beskeder fra, for jeg synes at desværre at der er et par debile mennesker på dette fora, som jeg ihvertfald ikke gider høre fra. En ting er at være uenige offentligt, men at blive provokeret af en stodder som ikke forstår bedre privat, er noget der kan få mit pis i kog, giver mig seriøse tanker om at slæbe næverne frem.

Runaldo
26-05-2011, 20:30
Gad vide hvor mange der ignorer mine indlæg... Kan man trykke "Synes godt om" et eller andet sted for at få det at vide?

Jeg ignorerer kun dem med over 10.000 kommentarer ;)

K and the big B
26-05-2011, 21:11
Hvad med og lave en "slet besked" knap?

Don Kafai
26-05-2011, 21:42
@Runaldo:

Du blæser i den grad et problem op. Ja, det kan godt være man ikke er enige med alt man læser, men sådan er det overalt på nettet, og der er ingen grund til at overdrive.

Når det så er sagt, så er en ignore-funktion særdeles uegnet til en debat. Forestil dig at "Don Kafai" kommer på en ignore-liste. Udover det tragiske aspekt i at mine guldkorn går tabt for vedkommende (:D), så er der det afgørende aspekt i, at en diskussion bliver forvirrende at følge med i, når man ikke ved hvad alle skriver. Det vil kun skabe endnu større kaos.
Det er langt nemmere bare at bruge den interne ignore-knap, nemlig at skrolle videre.

Noget helt andet er den måde du har, mere eller mindre åbenlyst, omtaler folk på dette forum. Alene siden i eftermiddags:

mennesker på dette fora med en iq lige over hvad man skal bruge for at kunne trække vejret.

diverse stoddere der skal spille smart over internettet

som i virkeligheden er små børn eller voksne med en IQ på 2.

der er et par debile mennesker på dette fora, som jeg ihvertfald ikke gider høre fra.

En ting er at være uenige offentligt, men at blive provokeret af en stodder som ikke forstår bedre privat, er noget der kan få mit pis i kog, giver mig seriøse tanker om at slæbe næverne frem.

Som Michael så rigtigt skriver så skal der være plads til alle, og du er velkommen til at anmelde brugere til moderatorer hvis du synes de går over stregen, men begrundelsen skal bare være bedre end at deres IQ ikke er stor nok.

Runaldo
27-05-2011, 06:35
@Runaldo:

Du blæser i den grad et problem op. Ja, det kan godt være man ikke er enige med alt man læser, men sådan er det overalt på nettet, og der er ingen grund til at overdrive.

Når det så er sagt, så er en ignore-funktion særdeles uegnet til en debat. Forestil dig at "Don Kafai" kommer på en ignore-liste. Udover det tragiske aspekt i at mine guldkorn går tabt for vedkommende (:D), så er der det afgørende aspekt i, at en diskussion bliver forvirrende at følge med i, når man ikke ved hvad alle skriver. Det vil kun skabe endnu større kaos.
Det er langt nemmere bare at bruge den interne ignore-knap, nemlig at skrolle videre.

Noget helt andet er den måde du har, mere eller mindre åbenlyst, omtaler folk på dette forum. Alene siden i eftermiddags:

Som Michael så rigtigt skriver så skal der være plads til alle, og du er velkommen til at anmelde brugere til moderatorer hvis du synes de går over stregen, men begrundelsen skal bare være bedre end at deres IQ ikke er stor nok.

'the excessive use of expletives, is sometimes the only way to get your point across.'

ChristianR
27-05-2011, 16:56
'the excessive use of expletives, is sometimes the only way to get your point across.'

Du kan engelsk, alletiders.

Den lå lige til højrebenet! :D

Glory Man United
27-05-2011, 17:33
Hvorfor fanden vil du tage Bebe ud? En af de eneste der har vist farligt offensivt spil, og du vil tage ham ud? Det virker virkelig debilt. Og endda retarderet. Langt hellere tage en som Fabio eller O'Shea ud for Brown eller Rafael, muligvis Fletcher for Carrick og skubbe Anderson længere frem.

Tage Bebe ud .. Nogle gange tror jeg folk herinde sætter deres personlige meninger fremfor præstationer.

Sagt til Dines i Live tråden i CC mod West Ham. I pausen blev Bebe pillet ud af Fergie, hvilket gjorde tråden underholdende denne aften
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?p=206788#post206788

dannigizmo
06-06-2011, 00:57
Lad os lige sørge for at bruge de enkelte 'positions-tråde', når det drejer sig om enkelte spillere.

Så kan denne holdes det diskussioner, det mere generelt omhandler Uniteds trup.

Krede
06-06-2011, 08:07
Lad os lige sørge for at bruge de enkelte 'positions-tråde', når det drejer sig om enkelte spillere.

Så kan denne holdes det diskussioner, det mere generelt omhandler Uniteds trup.

Øh. Vi taler jo netop også om Uniteds trup. Vi diskutere hvorvidt, der findes engelske talenter vi bør få efter og om de er gode nok. Liverpool synes åbenbart at Wickham og Henderson er gode nok. Det er da ret relevant i hen til vores diskussion?

Skulle jeg så skrive i "Ny Midtbane" tråden at Liverpool ser ud til at have vundet kampen om Henderson, der er en engelsk u21 spiller jf. diskussionen i denne tråd? Og så gøre det samme i "Ny Angriber" tråden bare med en anden spiller?

Det giver jo ingen mening.....

Glory Man United
06-06-2011, 08:11
Skulle jeg så skrive i "Ny Midtbane" tråden at Liverpool ser ud til at have vundet kampen om Henderson, der er en engelsk u21 spiller jf. diskussionen i denne tråd? Og så gøre det samme i "Ny Angriber" tråden bare med en anden spiller?

Det giver jo ingen mening.....

Næ ville denne tråd ikke være den rigtige :)?:
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=64

Krede
06-06-2011, 09:39

Til at diskutere om United skal købe engelske talenter?

Glory Man United
06-06-2011, 09:43

Hvis Liverpool "ser ud til at vinde kampen om Henderson" så ja

Krede
06-06-2011, 10:31
Hvis Liverpool "ser ud til at vinde kampen om Henderson" så ja

Hvis du læser længere tilbage i tråden, så handler de sidste 2-3 sider om en diskussion af hvilke engelske talenter, der kunne være gode nok til United.

Derudover hvis du læser artiklen, så "ser Liverpool ud til at vinde kampen om Henderson" over UNITED.....

Derfor fastholder jeg, at det er ret relevant, når Henderson blandt andet er blevet diskutere flittigt i denne tråd.

Runaldo
06-06-2011, 10:57
det er 'dannigizmo' der bliver magtliderlig. Shh, dont listen to him!

Krede
06-06-2011, 13:30
Ja synes måske det virker lidt plat, at blande sig på den måde.

Det er jo et forum, hvor vi diskuterer ting.... I denne tråd diskuteres blandt andet sammensætning af truppen til næste sæson. Den allerførste post i tråden gennemgår det faktum, at flere rutinerede britiske spillere enten stopper/sælges nu eller har en fremskreden alder. Derfor kunne det være en mulighed, at Ferguson ville tilføje et par britiske spillere til truppen. Det udvikler sig så til en diskussion(hvilket vel er okay på et forum) om britiske talenter.

Derfor mener jeg det er yderst relevant med en post omkring Liverpools og Uniteds kamp om netop et britisk talent i Jordan Henderson.

Jeg kan ikke se problemet? Og jeg synes det er langt ude, at folk bruger tid på at blande sig, når diskussionen ellers kører fint afsted omkring et relevant emne om truppens sammensætning til næste sæson.

Ruunee
06-06-2011, 15:30

Det er jo et forum, hvor vi diskuterer ting.... I denne tråd diskuteres blandt andet sammensætning af truppen til næste sæson. Den allerførste post i tråden gennemgår det faktum, at flere rutinerede britiske spillere enten stopper/sælges nu eller har en fremskreden alder. Derfor kunne det være en mulighed, at Ferguson ville tilføje et par britiske spillere til truppen. Det udvikler sig så til en diskussion(hvilket vel er okay på et forum) om britiske talenter.

Derfor mener jeg det er yderst relevant med en post omkring Liverpools og Uniteds kamp om netop et britisk talent i Jordan Henderson.

Jeg kan ikke se problemet? Og jeg synes det er langt ude, at folk bruger tid på at blande sig, når diskussionen ellers kører fint afsted omkring et relevant emne om truppens sammensætning til næste sæson.

Er det ikke noget med at man fra administrators side har nogle ideer, som vi andre måske ikke altid forstår alle detaljer i.
Før de delte det op i "Ny midtbane spiller", "Ny angriber" etc., brugte vi vel Transfer United tråden - og de har så ment at det var mere fokuseret at dele det op. Jeg synes dine argumenter viser meget godt at det ligeså godt kan være nemmere at diskutere det hele under een. Og det er jo også tit tilfældet at en snak om en ny angriber overlapper en snak om en midtbane spiller. Hvis vi f.eks. taler om Sanchez el.lign. Og hvor skal man tale om Rodwell? Tanken om nye spillere handler vel tit om at se på helheden, både på banen og på praktiske ting som økonomi etc.

Jeg tror admin har en større plan, vi andre er bare ikke altid i synk med den. Og så kommer de til at virke som "bussemænd".

Svanen94
06-06-2011, 15:39
Jeg kan godt se, hvad du mener Krede, men jeg har selv oplevet at det bliver lidt forvirrende nogle gange. På et tidspunkt kørte der en diskussion om samme spiller i den her tråd og så i Ny midtbane tråd. Det var ret forvirrende. Da du oprettede den her tråd tænkte jeg det var en god idé, fordi jeg selv havde haft samme tanke. Men umiddelbart synes jeg det er svært at både have en tråd for hver enkelt spiller og så en for hele holdet, fordi det bliver mixet meget sammen, og der tit er perioder, hvor der kører lange diskussioner om én spiller. Eller folk bare poster det herinde i stedet for. Jeg synes vi skal køre enten eller. Der er fordele og ulemper ved begge dele.

Ruunee
06-06-2011, 15:44
Jeg kan godt se, hvad du mener Krede, men jeg har selv oplevet at det bliver lidt forvirrende nogle gange. På et tidspunkt kørte der en diskussion om samme spiller i den her tråd og så i Ny midtbane tråd. Det var ret forvirrende. Da du oprettede den her tråd tænkte jeg det var en god idé, fordi jeg selv havde haft samme tanke. Men umiddelbart synes jeg det er svært at både have en tråd for hver enkelt spiller og så en for hele holdet, fordi det bliver mixet meget sammen, og der tit er perioder, hvor der kører lange diskussioner om én spiller. Eller folk bare poster det herinde i stedet for. Jeg synes vi skal køre enten eller. Der er fordele og ulemper ved begge dele.

Enig. Men jeg stemmer for at bevare denne tråd, da det virker mest overskueligt for mig.
Men det kan være nogen synes det er dumt at skulle begynde på en ny efter dette transfer vindue, selvom det netop er det - at vi udelukkende taler om indkøb til næste sæson - der gør det overskueligt for mig.

Men at vi kører på alle fronter skaber lidt forvirring. Mon ikke admin har et godt svar, forestiller mig ihvert fald de ved mere om at køre et forum end jeg gør.

Michael
06-06-2011, 15:50

Ja og...

Ja!

Der er ikke rigtig noget der er rigtig eller forkert i det der. Hvis det er for at diskutere at Liverpool køber Henderson så hører den rigtig nok til den nævnte tråden, men omvendt hvis det er for at diskutere talenter der kunne være interessante for United (Eller som jeg ligger op til i mit indlæg, talenter vs. stjerner) så er den super relevant herinde! :)

Som Danni også rigtig påpeger, vil vi helst have at konkrete navne og rygter bliver diskuteret i "Forsvar", "Midtbane" og "Angriber" trådene. Især fordi at der oftets kører rygter om flere forskellige spillere på samme tid. Diskussionen bliver helt uoverskuelig hvis den forgår i samme tråd.

Ideen med at dele det op i flere tråde er for at overskueligegøre indholdet på forummet. Vi vil dog helst gerne slippe for at være bussemænd. Det er diskussionen bedst tjent med!!

ON TOPIC:
Når det så er sagt så holder jeg fast i det jeg tidligere skrev. Synes ikke Henderson virker til at være det vi har brug for pt., og der skal nok komme andre talenter i fremtiden. Det kommer selvfølgelig an på om Fergie mener, at Henderson er det bedste der er sket siden skiveskåret brød.. :lolol:

Svanen94
06-06-2011, 15:59
Enig. Men jeg stemmer for at bevare denne tråd, da det virker mest overskueligt for mig.
Men det kan være nogen synes det er dumt at skulle begynde på en ny efter dette transfer vindue, selvom det netop er det - at vi udelukkende taler om indkøb til næste sæson - der gør det overskueligt for mig.

Men at vi kører på alle fronter skaber lidt forvirring. Mon ikke admin har et godt svar, forestiller mig ihvert fald de ved mere om at køre et forum end jeg gør.

Det er forvirrende for mig, når jeg kommer hjem sent om aftenen, og folk har hamret i tasterne, og der så pludselig er 10 sider jeg skal læse igennem.

Kasper United
06-06-2011, 17:24
Det er forvirrende for mig, når jeg kommer hjem sent om aftenen, og folk har hamret i tasterne, og der så pludselig er 10 sider jeg skal læse igennem.

...du kan da bare lade vær' ;)

dannigizmo
06-06-2011, 17:38

...

Du må da undskylde, at jeg er så 'plat.' Jeg skal forsøge at undgå, at det sker igen.

Det kan godt være, du mener, det er 'langt ude', at vi som admins blander os, men reglerne er nu engang, som de er. Bum.

På forrige side var der to eller tre posts, der udelukkende handlede om Kieran Gibbs eller Henderson alene. Hvordan du vil få det over til, at det handler om Uniteds trupsammensætning, er op til dig - men de kunne med fordel være holdt i den relevante tråd.

Idéen med at dele det hele op var netop at skabe overblik. Vil man diskutere en ny midtbane, så brug midtbanetråden.

Efterfølgende kom denne tråd til, og det er fint, fordi det nogle gange er nødvendigt at kunne diskutere holdet mere overordnet. Det skal bare ikke udvikle sig til, at en enkelt spiller skal diskuteres for og imod her. Det kan gøres i positionstrådene. Så kan denne - ganske relevante - tråd holdes til det forkromede overblik.

Red Storm Rising
06-06-2011, 18:44
Du må da undskylde, at jeg er så 'plat.' Jeg skal forsøge at undgå, at det sker igen.

Det kan godt være, du mener, det er 'langt ude', at vi som admins blander os, men reglerne er nu engang, som de er. Bum.

På forrige side var der to eller tre posts, der udelukkende handlede om Kieran Gibbs eller Henderson alene. Hvordan du vil få det over til, at det handler om Uniteds trupsammensætning, er op til dig - men de kunne med fordel være holdt i den relevante tråd.

Idéen med at dele det hele op var netop at skabe overblik. Vil man diskutere en ny midtbane, så brug midtbanetråden.

Efterfølgende kom denne tråd til, og det er fint, fordi det nogle gange er nødvendigt at kunne diskutere holdet mere overordnet. Det skal bare ikke udvikle sig til, at en enkelt spiller skal diskuteres for og imod her. Det kan gøres i positionstrådene. Så kan denne - ganske relevante - tråd holdes til det forkromede overblik.

Problemet med den politik er jo, at diskussioner nogle gange udvikler sig i flere retninger, og hvis I holder strengt på, at alle indlæg skal være on-topic, sætter det en seriøs stopper for interessante diskussioner. Og så betyder det i øvrigt - som man kan se her - at diskussionen kommer til at handle om, hvad man må og ikke må, i stedet for at handle om Uniteds trup.

Krede
06-06-2011, 19:03

Jeg forstår bare ikke helt, hvorfor der er grund til, at du blander dig? Det virker ikke til, at du helt havde sat dig ind i, hvad der blev diskuteret. Det er der heldigvis andre administratorer der har. Fordi som Michael skriver, så kan indlægget være super relevant i denne tråd, men også relevant i andre tråde.

Skal det være helt firkantet, så kunne indlægget velsagtens være med i 4 tråde:

a) Denne tråd da vi diskutere - Stjerner vs. Talenter som Michael er inde på. Andre er inde på, at de er ligeglad med om vi spiller med 11 thai'er bare vi vinder, mens andre efterspørger britiske talenter. Derefter udvikler diskussionen sig naturligt til britiske kandidater til Truppen 2011-12, der ligeledes er titlen på denne tråd.

b) Andre Transfer - Her passer det også fint ind, da det øjensynligt er Liverpool, der har vundet kampen om Henderson over United.

c) Ny Angriber - Wickham kunne diskuteres i denne tråd, hvis man gerne så en ny talentfuld angriber i United.

d) Ny Midtbanespiller - I og med Liverpool kæmper mod United om Henderson, så passer det vel også fint her??

Så du mener det ville være mere relevant, at skrive samme indlæg 4 steder? Eller hvordan er dine regler?

Personligt mener jeg, at det er en stor fordel, at man kan diskutere det samlede billed i en tråd. Der er mange aspekter som formationer, talenter vs. stjerne, englændere vs. udlændinge osv. Hvis man får lov til at diskutere disse ting, så kan der blive vendt utrolig mange ting, som jeg mener vil være mere OT i en af positionstrådene.

Nu startede jeg selv denne tråd, hvor min første post netop omhandler spørgsmålet om ny britiske talenter. Jeg nævner endda i ALLERFØRSTE indlæg navnet Henderson som en kandidat til næste sæson. Hvis jeg så ikke må have lov til at diskutere om vi skal købe Henderson i næste sæson, jamen så synes jeg egentlig gerne du må slette tråden igen.

Jeg håber du vil svare på synspunkter. Det mener jeg nemlig ikke du fik gjort tilstrækkeligt i denne omgang. Det er åbenbart, at der bør være visse regler, men jeg kan bare ikke se problematikken i dette tilfælde. Du kan måske give en forklaring, så jeg ikke genererer dig en anden gang.

Runaldo
06-06-2011, 19:13
Problemet med den politik er jo, at diskussioner nogle gange udvikler sig i flere retninger, og hvis I holder strengt på, at alle indlæg skal være on-topic, sætter det en seriøs stopper for interessante diskussioner. Og så betyder det i øvrigt - som man kan se her - at diskussionen kommer til at handle om, hvad man må og ikke må, i stedet for at handle om Uniteds trup.

Thumbs up!

dannigizmo
07-06-2011, 12:08
Jeg håber du vil svare på synspunkter.

Jeg har sendt dig en privatbesked. Der er ingen grund til at bruge mere tid og plads i denne tråd på at diskutere noget mellem os to.

Runaldo, drop onelinerne og lad os få tråden tilbage på sporet.

zhagzi
07-06-2011, 21:09
Jeg må altså tilslutte mig skansen af folk som foretrak: Transfers (United).

Helt og aldeles simpelt og diskutionerne kommer tit til at overlappe hinanden, og så skal en eller anden type lege politimand og bede os om at være ON-TOPIC. Det træls, når man snakker Modric, hvor man dertil kan nævne hans offensive kvaliteter, hvorefter en anden kan nævne Lopèz fordi manden er god til at trække ned og hjælpe på midtbanen, og da vi ingen defensive kvaliteter mangler ender det pludselig om en angriber.. Osv osv.

Jeg foretrak godt at det hele var samlet.

Michael
07-06-2011, 21:43
Jeg kan godt forstå argumentet for at have det samlet, MEN der, imo, også rigtig gode argumenter imod. Det stærkste argument imod er, at der snildt kan komme op til 30+ indlæg om transfers om dagen! Det vil være umuligt hvis der bliver diskuteret midtbanespillere, angribere og andet godt folk i samme tråd.

Netop derfor valgt vi, at dele det op i kategorier. Selvfølgelig kan det ikke undgås, at trådene overlapper hinanden, og det er som udgangspunkt ikke noget vi er imod. Dog vil vi selvfølgelig gribe ind, hvis tråden løber helt af sporet, som Danni bl.a. gjorde i "Truppen 2011-2012"-tråden. Oftest er det slet ikke et problem, hvilket jo kun er en herlig ting! :)

Krede
08-06-2011, 18:10
Diskussionen om Phil Jones foregår pt. i tråden "Ny Forsvarsspiller", men den bør vel ret beset flyttes?

Jones har i denne sæson spillet mere på midtbanen end i forsvaret - ergo burde den diskuteres i tråden "Ny Midtbanespiller".

Jeg synes dette viser svagheden omkring positionstrådene. Jeg kan også godt se fordele ved dem, men jeg synes bare det til tider er mere uoverskueligt på denne måde.

Et andet eksempel er Sanchez, der bliver diskuteret i midtbanetråden påtrods af, at han i denne sæson har spillet i angrebet.

Det gør mig egentlig ikke det store, men bare for at underbygge min pointe om, at jeg synes det var forkert, at det blev sat en begrænsning på diskussionen i tråden "Truppen 2011-12".

Kunne man ikke overveje at have en samlet tråd til diskussion her i off season, da det oftest også kommer en diskussion om formation, talent vs. stjerner, nationalitet, etc.? Så kunne positionstrådene bruges i løbet af sæsonen, hvor der ikke sker nær så meget på transfer fronten.

Eksempelvis er der flere garvede brugere, der i relation til Jones har taget vores samlede indkøb op i "Ny forsvarspiller", hvilket vel ret beset ikke høre hjemme der, da det vel efter gældende regler bør splittes op i hver sin tråd.

Et andet eksempel er at vi bliver linket til Sneijder. Nogle siger så, at han ikke passer i 442, men istedet i 433, så kommer endnu en diskussion der.

Derfor mener jeg det er mere overskueligt med en samlet tråd - men det er selvfølgelig en smagssag. Her var ihvertfald mine synspunkter.

Chrkoge
08-06-2011, 18:28
Hey Oldtrafford.dk

Jeg har et godt forslag til jer. Eftersom de fleste folk nu til dags har en smartphone, de kan gå på nettet med, er det oplagt at man tjekker jeres forum ud som jeg tit gør, jeg synes dog det er lidt uoverskueligt at se på, med min mobiltelefon.

Jeg har nu fundet et program der hedder ”tapatalk” http://www.tapatalk.com/ som gør det muligt at ”opsætte” sit forum på mobiltelefoner, dette program virker på Android, iPhone, Symbian, BlackBerry Det vil sige godt og vel alle telefoner.

Jeg har været meget glad for programmet siden jeg har fået det. Men savner virkelig jeres forum der på, Jeg har kigget lidt, og kan se jeres forum er lavet af vBulletin, og netop dette system understøtter tapatalk . Det ligner heller ikke det er det sværeste at sætte op.

Jeg tror at der er mange bruger der vil blive glade for det, så de kan følge med i hvad der sker på forumet selv når de er på farten!

Jeg håber i vil tage mit forslag op til overvejelse
M.V.H Christian Hansen

ChristianR
08-06-2011, 21:57
Kunne man ikke overveje at have en samlet tråd til diskussion her i off season, da det oftest også kommer en diskussion om formation, talent vs. stjerner, nationalitet, etc.? Så kunne positionstrådene bruges i løbet af sæsonen, hvor der ikke sker nær så meget på transfer fronten.

Men har du overvejet, hvor mange indlæg, der kommer om dagen netop i Silly Season, hvis man kun har een enkelt tråd til samtlige transfers?

Jeg ser de samme problemer som dig, men der er ulemper ved alle måder. Og lidt formationssnak i forbindelse med køb af ny forsvar eller ny angriber er vel næppe forbudt, og så går diskussionen vel flydende.

Just my two cents..

Don Kafai
08-06-2011, 22:54
Diskussionen om Phil Jones foregår pt. i tråden "Ny Forsvarsspiller", men den bør vel ret beset flyttes?

Phil Jones slog igennem som forsvarsspiller, han går under betegnelsen forsvarsspiller (bla på Wiki), Sky Sports/BBC omtaler nyheder med "19-year old defender" osv. så ret beset er han forsvarsspiller, også selvom han åbenbart har spillet flere minutter på midten end forsvaret. Hvad Fergie har af planer med ham kan vi kun gisne om...

I grunden er jeg ligeglad med hvor han diskuteres, så længe diskussionen er saglig og holdes samme sted. Det er heller ikke jordens undergang hvis man kommer til at benævne Modric, Sneijder eller Benzema i fx. forsvars-tråden (fx hvis man skal vurdere hvor mange penge der er tilbage i banken), det kan ikke stilles så sort og hvidt op.

Vi har fra forum-administrationens side taget et valg om at dele transfertråden op i positioner, så vi undgår at der kommer 70 nye indlæg i én og samme tråd. Det er et valg vi ikke ændrer foreløbigt da det har fungeret glimrende, og virkelig har struktureret debatten i forhold til sidste sommer.

At brugere tager initiativ og opretter egne tråde (fx. din om truppen anno 2012) hilser jeg personligt meget velkommen, selvom jeg erkender at der vil ske overlap, og det må vi bare leve med, hvilket jeg synes går fint, selvom der er nogle der på det seneste forsøger at finde fejl med vores "system".

Når de første signinger bliver officielle pr. 1. juli, så vil trådene også give bedre mening, men indtil da må vi lige være lidt obs på ikke at gøre debatterne uoverskuelige. Fx. gør det ikke det store at Phil Jones diskuteres i en forsvarstråd et par dage endnu, indtil signingen bliver officiel og han får sin egen tråd.

zhagzi
08-06-2011, 22:57
Dette var også noget Michael nævnte. At jamen selvfølgelig kan vi ikke undgå at flette en masse forskellige topics sammen når man snakker Jones, og pludselig kommer til at snakke formationer også kommer Modric ind i billedet. Det er så selvfølgelig også tilladt i denne 'case'.

Men jeg må tilslutte mig Krede, jeg havde ingen problemer med at følge med i de forskellige nyheder på Transfers (United)-tråden. Hver sin smag ofc. Administrators decide.

Don Kafai
09-06-2011, 18:43
Hey Oldtrafford.dk

Jeg har et godt forslag til jer. Eftersom de fleste folk nu til dags har en smartphone, de kan gå på nettet med, er det oplagt at man tjekker jeres forum ud som jeg tit gør, jeg synes dog det er lidt uoverskueligt at se på, med min mobiltelefon.

Jeg har nu fundet et program der hedder ”tapatalk” http://www.tapatalk.com/ som gør det muligt at ”opsætte” sit forum på mobiltelefoner, dette program virker på Android, iPhone, Symbian, BlackBerry Det vil sige godt og vel alle telefoner.

Jeg har været meget glad for programmet siden jeg har fået det. Men savner virkelig jeres forum der på, Jeg har kigget lidt, og kan se jeres forum er lavet af vBulletin, og netop dette system understøtter tapatalk . Det ligner heller ikke det er det sværeste at sætte op.

Jeg tror at der er mange bruger der vil blive glade for det, så de kan følge med i hvad der sker på forumet selv når de er på farten!

Jeg håber i vil tage mit forslag op til overvejelse
M.V.H Christian Hansen

Hej Christian, tak for dit forslag.

Det virker til ikke at være det store problem for os bare at implementere det, så det er klart en idé der skal gennemføres. Eneste ulempe pt. er, at det omtalte program koster 22 kr, hvilket er lige lovlig meget for en App. Har hørt at der findes andre moduler der kan gøre forummet mere overskueligt (som er gratis), så vi vil lige tage en snak om det i crewet, og melde tilbage når vi finder ud af en løsning.

Jeg tror dog tidligst det bliver henover sommerferien vi vil implementere en række nye plug-ins på forummet, så pt er dit forslag noteret og vil blive taget op på vores næste møde.

Mvh. Sam

Chrkoge
09-06-2011, 19:05
Hej Christian, tak for dit forslag.

Det virker til ikke at være det store problem for os bare at implementere det, så det er klart en idé der skal gennemføres. Eneste ulempe pt. er, at det omtalte program koster 22 kr, hvilket er lige lovlig meget for en App. Har hørt at der findes andre moduler der kan gøre forummet mere overskueligt (som er gratis), så vi vil lige tage en snak om det i crewet, og melde tilbage når vi finder ud af en løsning.

Jeg tror dog tidligst det bliver henover sommerferien vi vil implementere en række nye plug-ins på forummet, så pt er dit forslag noteret og vil blive taget op på vores næste møde.

Mvh. Sam

Hej igen. Jeg ville blive meget glad hvis i ville sætte det på hverfald, og kender da også et par andre fans der ville bruge det :) Selvfølge er prisen lidt i vejen men. Lige nu koster det faktisk kun 18 kr til iphone, og 16 kr til android. Så det burde være til at overkomme for de fleste hehe :) Men håber i vil overveje det rigtig meget :)!

/Christian :)

RAppel
10-06-2011, 11:55
Kunne man ikke, når der blev lagt en ny artikel på oldtrafford.dk, gøre sådan at der automatisk bliver lavet en tråd vedrørende denne artikel? Man kunne eventuelt lave en ny sektion på forummet hvor der blev lavet tråde vedrørende artikler.

En eventuel tråd kunne have same overskrift som en artikel. Ville gøre vi fik diskuteret den enkelte artikel i stedet for at "overse" denne historie. Man kunne gøre som der bliver gjort ved blogs. Lige en kort intro og så et link (læs denne artikel).

Er spændt på hvad I finder ud af :)

Don Kafai
10-06-2011, 14:49
Kunne man ikke, når der blev lagt en ny artikel på oldtrafford.dk, gøre sådan at der automatisk bliver lavet en tråd vedrørende denne artikel? Man kunne eventuelt lave en ny sektion på forummet hvor der blev lavet tråde vedrørende artikler.

En eventuel tråd kunne have same overskrift som en artikel. Ville gøre vi fik diskuteret den enkelte artikel i stedet for at "overse" denne historie. Man kunne gøre som der bliver gjort ved blogs. Lige en kort intro og så et link (læs denne artikel).

Er spændt på hvad I finder ud af :)

Har vi faktisk også diskuteret engang, men det er kun et fåtal af nyheder den er relevant for.

Er det nyheder om skader, personlige forhold eller lign, så er der jo de enkelte spillertråde.

Er det nyheder om transfers (fx United agree fee with Young) så er der de pågældende transfertråde.

Er det kampnyheder (referater og optakter) så er der kamptrådene.

Det vil kun gavne nogle enkelte nyheder at få deres egen tråd, så derfor vil det uoverskueliggøre debatten hvis alle fik en.

Omkring de plug-ins der er på vej så har vi kig på nogle der vil skabe lidt interaktion med de sociale medier, og nogle der vil opgradere enkelte småting som nye smileys, lidt design-lir osv. Fælles for dem er at de lige skal testes først, så bliver tidligst henover sommeren grundet eksamener osv.

Runaldo
12-06-2011, 21:37
Hvad med en Shoutbox? med en 20-30 linier, så man kan se instant-messages under fx kampe.

Don Kafai
13-06-2011, 14:42
Hvad med en Shoutbox? med en 20-30 linier, så man kan se instant-messages under fx kampe.

Du tænker kommentarer til de enkelte nyheder, ala eb.dk og bold?

Generelt har vi fravalgt os den mulighed, idet vi ønsker debatten ind på vores forum, hvor man også skal igennem en registreringsproces før man kan skrive.

Instant-messages under en kamp kan følges i kamptråde. Der er en hel del aktive under hver enkel kamp.

Runaldo
13-06-2011, 14:51
Du tænker kommentarer til de enkelte nyheder, ala eb.dk og bold?

Generelt har vi fravalgt os den mulighed, idet vi ønsker debatten ind på vores forum, hvor man også skal igennem en registreringsproces før man kan skrive.

Instant-messages under en kamp kan følges i kamptråde. Der er en hel del aktive under hver enkel kamp.

Nej jeg mener en Shoutbox. I en Shoutbox, kan man sætte det det til at kun registrerede medlemmer kan skrive.

Det de har på EB, Bold, Goal osv, er kommentarer til nyhederne. Evt. google Shoutbox hvis du ikke ved hvad det er. :)

Svanen94
14-06-2011, 12:15
I forhold til det med transfer trådene kan jeg godt set det smarte i at have en samlet tråd, fordi samtaler udvikler sig, men der kan så komme så mange indlæg, men sådan som jeg synes tråden bliver brugt nu, synes jeg i hvert fald man skal bestemme sig om man vil have en transfertråd eller fire, for lige nu kører der diskussioner om Sanchez i 2 tråde, og da jeg ikke er en kvinde der kan multitaske, gør dette mig usandsynlig forvirret.

Er det overhovedet muligt at lave sådan en lang sætning, eller har jeg bare droppet en masse punktummer?

Runaldo
14-06-2011, 12:34
I forhold til det med transfer trådene kan jeg godt set det smarte i at have en samlet tråd, fordi samtaler udvikler sig, men der kan så komme så mange indlæg, men sådan som jeg synes tråden bliver brugt nu, synes jeg i hvert fald man skal bestemme sig om man vil have en transfertråd eller fire, for lige nu kører der diskussioner om Sanchez i 2 tråde, og da jeg ikke er en kvinde der kan multitaske, gør dette mig usandsynlig forvirret.

Er det overhovedet muligt at lave sådan en lang sætning, eller har jeg bare droppet en masse punktummer?

Sålænge du har nok komma'er går det nok. :D

Svanen94
14-06-2011, 14:46
Sålænge du har nok komma'er går det nok. :D

Ja, det gik lidt stærkt. Skulle jo skrive det, før jeg glemte, hvad jeg tænkte på :D

RasmusP
22-10-2011, 00:33
Til kamptrådene: Efter en kamp er spillet, kunne I så ikke gå ind i optakts-indlægget, og skrive hvordan den endelig opstilling endte med at komme til at se ud? Det kunne stå lige efter "mulig startopstilling". Det ville være en praktisk lille service, så man hurtigt kunne finde ud af hvordan vi stillede op i en kamp..

MOHoegsted
22-10-2011, 02:19
Til kamptrådene: Efter en kamp er spillet, kunne I så ikke gå ind i optakts-indlægget, og skrive hvordan den endelig opstilling endte med at komme til at se ud? Det kunne stå lige efter "mulig startopstilling". Det ville være en praktisk lille service, så man hurtigt kunne finde ud af hvordan vi stillede op i en kamp..

Der kommer jo altid en nyhed om hvordan vi stiller op. Hvor overskriften kunne være: Lindegaard starter inde i aftens kamp.

RasmusP
22-10-2011, 09:52
Så skal man se en pokkers masse nyhedsoverskrifter igennem. Hvis jeg f.eks. gerne vil se hvordan vi er stillede op i de sidste fem kampe mod City, så kunne det være smart hvi jeg bare skulle finde kamptrådene og se optaktsindlægget..

United DK
22-10-2011, 10:25
Så skal man se en pokkers masse nyhedsoverskrifter igennem. Hvis jeg f.eks. gerne vil se hvordan vi er stillede op i de sidste fem kampe mod City, så kunne det være smart hvi jeg bare skulle finde kamptrådene og se optaktsindlægget..

Seneste fem kampe mod City:

17/4-10
VDS
Neville - Vidic - Evans - Evra
Fletcher - Scholes - Gibson
Valencia - Rooney - Giggs

10/11-10
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Carrick - Scholes
Nani - Berbatov - Park

12/2-11
VDS
O'Shea - Smalling - Vidic - Evra
Fletcher - Scholes - Anderson
Nani - Rooney - Giggs

16/4-11
VDS
O'Shea - Rio - Vidic - Evra
Scholes - Carrick - Park
Valencia - Berbatov - Nani

7/8-11
De Gea
Smalling - Rio - Vidic - Evra
Nani - Carrick - Anderson - Young
Welbeck - Rooney

Det tog mig godt og vel 10 minutter, at finde de opstillinger på BBC Sports hjemmeside, din dovne hund! ;)

RasmusP
22-10-2011, 11:06
Lige meget... Jeg fandt en bedre hjemmeside i mine bogmærker, som jeg kan bruge i stedet. De fem startopstillinger UnitedDK skal bruge 10 minutter på at finde, kan jeg nu finde på 20-30 sekunder :trophy:

EDIT: Jeg ville da være et svin ikke at dele hjemmesiden.. Værsgo UnitedDK: http://www.whoscored.com/Matches/505801/Show/England-Premier-League-2011-2012-Manchester-United-Manchester-City

Thomas
22-10-2011, 11:09
Og det er en side, du ikke gider give til os andre, fordi .. ?

Broberry
22-10-2011, 22:34
Jeg er utrolig tilfreds med vores ugentlige kamp-tråde, men synes at en evt. tilføjelse at "mulig startopstilling" også af modstanderen ville være utrolig rart :)

schousboe9
04-01-2012, 23:35
Luk kamptrådene ét minut før kick-off og hold dem lukket frem til 12 timer efter slutfløjt (hvis muligt?).

ChristianR
05-01-2012, 07:44
Luk kamptrådene ét minut før kick-off og hold dem lukket frem til 12 timer efter slutfløjt (hvis muligt?).

Det er jo der, der er mest aktivitet og vel derfor umiddelbart også det tidspunkt, folk sætter mest pris på, at de kan skrive om kampen.

Bliver folk for negative, usaglige eller blot irriterende at høre på, kan man jo bare lad være med at læse flere indlæg før 12 timer efter kampen. Den løsning er jeg tit selv ude i.

schousboe9
05-01-2012, 09:29
Det er jo der, der er mest aktivitet og vel derfor umiddelbart også det tidspunkt, folk sætter mest pris på, at de kan skrive om kampen.

Bliver folk for negative, usaglige eller blot irriterende at høre på, kan man jo bare lad være med at læse flere indlæg før 12 timer efter kampen. Den løsning er jeg tit selv ude i.

Det ku' man, og det gør jeg selvfølgelig også. Men nu er der f.eks. også overbelasting på forum en gang imellem, og det kunne man nok godt komme til livs ved at undgå, at folk smider alle de ligegyldige oneliners, der af en eller anden grund alligevel ikke har den store effekt på banen.

Glory Man United
05-01-2012, 11:49
Jeg har en gang i min lange tid her skrevet i livetråden. Kun fordi jeg var nødt til at streame den. Ellers kunne jeg ALDRIG finde på at læse om folks usaglige frustrationer. I øvrigt fatter jeg ikke folk, der ser kampen i tv overhovedet koncentrerer sig om forummet. Jeg kan ikke engang sidde ned, men sådan er vi så forskellige...

Glory Man United
07-01-2012, 08:39
Her ca 29 timer før kick off mod Shitty, er der ikke oprettet en kamptråd. Det sker temmelig ofte, at den MEGET sent oprettes. Jeg har om nogen stor respekt for Zhabans store arbejde. Men jeg forstår bare ikke, hvorfor der ikke bare oprettes en tråd, og så kan Zhaban skrive optakt, når han har tid...

Michael
07-01-2012, 10:23
Her ca 29 timer før kick off mod Shitty, er der ikke oprettet en kamptråd. Det sker temmelig ofte, at den MEGET sent oprettes. Jeg har om nogen stor respekt for Zhabans store arbejde. Men jeg forstår bare ikke, hvorfor der ikke bare oprettes en tråd, og så kan Zhaban skrive optakt, når han har tid...

As you wish, my lord! ::::UNITED:::::

Barker
07-01-2012, 11:15
As you wish, my lord! ::::UNITED:::::

Det samme med MoM... I har virkelig et godt produkt herinde, og shit hvor gør i et godt stykke arbejde... men folk er ivrige efter at diskutere, stemme og læse.. Måske der skal en ekstra mand på jeres hold - så der er lidt flere om det :) ?

Keep up the good job..!!!:trophy:

Michael
07-01-2012, 11:32
Det samme med MoM... I har virkelig et godt produkt herinde, og shit hvor gør i et godt stykke arbejde... men folk er ivrige efter at diskutere, stemme og læse.. Måske der skal en ekstra mand på jeres hold - så der er lidt flere om det :) ?

Keep up the good job..!!!:trophy:

MoM-afstemningerne sker udelukkende på brugerinitiativ, og det er ikke noget, vi har planer om at lave om på.

Derfor skal der også lyde en stor cadeeu til Zhagzi og RApple, som har gjort et fremragende stykke arbejde med at få de afstemninger op, og opdatere på hvem der har fået flest titler som MoM. Det kunne vi ikke selv have gjort bedre.

Edit: Og alle jer andre som også har været med til lave afstemningerne. :)