Se fuld version : Forslag til et bedre OldTrafford.dk
Forslag og ideer til nye features modtages gerne.
Denne tråd handler om features og ikke design. vi arbejder som sagt på en ny version af sitet. Der er pt. ingen tidshorisont om denne.
slettet.
Sitet er iorden funktionelt.
Refstrup
01-05-2010, 17:33
Hjemmesiden er god lige nu. Synes ikke der mangler noget ved den :)
Flere nøgne damer på forsiden!!!
MosaverB
01-05-2010, 17:51
Hørt :titte:
Glory Man United
01-05-2010, 17:57
?????
United DK
01-05-2010, 17:59
?????
Ja, jeg kan heller ikke finde de nøgne damer, der skulle være der i forvejen.
ChristianR
01-05-2010, 18:07
Forslag og ideer til nye features modtages gerne.
Denne tråd handler om features og ikke design. vi arbejder som sagt på en ny version af sitet. Der er pt. ingen tidshorisont om denne.
Der er vist nogen, der glemmer at læse første indlæg igennem, før de kommer med nye ideer:lolol:
Ulrik Vida Vinther
01-05-2010, 18:32
Jeg så gerne at der blev bragt en smule flere rygter samt en vurdering af disse. Selvfølgelig ud fra et kildekritisk perspektiv, således at siden ikke bombarderes med upålidelige The Sun-rygter konstant.
Jeg er naturligvis klar over, at dette vil gøre nyhedsskrivningen mere omfattende..
Ja, jeg kan heller ikke finde de nøgne damer, der skulle være der i forvejen.
Det er fordi man skal have nogle ganske særlige 3D briller for at kunne se dem!!
Jeg kunne godt tænke mig en Premier League stilling med målforskel og hele moletjavsen ude på forsiden:) Derudover er jeg selvfølgelig enig med Thomas...
Smaakage
01-05-2010, 19:06
Jeg kunne godt tænke mig en Premier League stilling med målforskel og hele moletjavsen ude på forsiden:) Derudover er jeg selvfølgelig enig med Thomas...
Det er noget med at det koster 2/3 af en formue + det løse af have rettigheder til at vise tabellen. Fuldstændig hul i hovedet
Det er noget med at det koster 2/3 af en formue + det løse af have rettigheder til at vise tabellen. Fuldstændig hul i hovedet