PDA

Se fuld version : PL: Manchester City - Manchester United

Sider : 1 [2]

Gronkjor
17-04-2010, 15:58
http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Pix/pictures/2010/4/17/1271513803477/Gary-Neville-kisses-Paul--001.jpg

Gary gør det vi alle nok havde gjort! :D

Se hvordan Gary lukker øjnene imens:lolol:

Legends!

Fletcherfan
17-04-2010, 16:05
Jeg ved ikke med jer, men jeg synes, at det var en fortjent sejr... Og derudover var Neville bedste mand på banen... Han holdt Bellamy nede i sin baglomme... Høj høj klasse af Neville i dag... Fortsætter han det her spiller så kommer han til Sydafrika, det er helt sikkert :D

agger01
17-04-2010, 16:08
Forløsning! Sidst jeg gik i ekstase som idag var imod Fulham på udebane sidste sæseon, hvor Ronaldo scorede i overtiden til 2-1. Amaziiiiiiiiiiiing. Come on Tottenham!

Bugge
17-04-2010, 16:13
Forløsning! Sidst jeg gik i ekstase som idag var imod Fulham på udebane sidste sæseon, hvor Ronaldo scorede i overtiden til 2-1. Amaziiiiiiiiiiiing. Come on Tottenham!

Var det ikke helt tilbage i 06/07 sæsonen :)?

jacobdahl8
17-04-2010, 16:13
Man kunne leve som single mand, hvis man fik disse forløsninger hele tiden ;)

United DK
17-04-2010, 16:40
Man kunne leve som single mand, hvis man fik disse forløsninger hele tiden ;)

Du kender ikke til håndkraft?

NtotheT
17-04-2010, 17:03
Jeg vil nu stadig gerne have set Keane på banen i dag, da Scholes og Neville kyssede. Ville gerne se hans reaktion over hans to makkere snaver hinanden i gulvet.

Ludvig
17-04-2010, 17:42
Solid indsats, og mener selvfølgelig at det er fuld fortjent.

Til slut i kampen blev der et større rum mellem forsvar og midtbane, men det var selvfølgelig en reaktion på at sætte flere offensive spillere ind.

Fortjent at det er Scholes der bliver tildelt kassen. Rigtig god kamp.

Ludvig
17-04-2010, 17:43
Og -

Fandme dejligt at se United fansne prøvede at invadere banen, som i gode gamle dage.

JakobR
17-04-2010, 17:51
http://cache.daylife.com/imageserve/0ff9ddhcD8cTt/610x.jpg

Fuck dem alle sammen

JakobR
17-04-2010, 17:54
http://cache.daylife.com/imageserve/04hG6Jncx014J/610x.jpg

God kamp, løgnhals. Bare ikke godt nok.

Dines
17-04-2010, 18:33
Oplevelser som i dag, er det, der gør livet som fan så fedt. Opture og nedture. Og sejre som i dag, føles næsten altid bedst, når de kommer ovenpå en nedtur som vi har været inde i. Det er fandme længe siden, at jeg har jublet så meget over en scoring som, da Scholes headede den i nettet. Jeg havde næsten opgivet håbet, vi lignede ærlig talt ikke et hold, der ville score et mål, men så dukkede en af de mest talentfulde spillere i vores historie op og skød liv i mesterskabet. Dette mål, kan vise sig at være så vigtigt for mesterskabskampen. Chelsea ser ud til at have følt presset, da de er nede 0-2 til Spurs ved pausen, holder det hjem, er det hele åbent igen, og drømmen om det 19'ende mesterskab, kan blive en realitet.

SteveBruce4
17-04-2010, 18:53
http://onside.dk/sites/default/files/imagecache/450/98512620_10.jpg

Lige fra en lidt anden vinkel

shrug
17-04-2010, 19:00
Hvor finder i de billeder?

JakobR
17-04-2010, 19:00
www.daylife.com - genial side

SteveBruce4
17-04-2010, 19:04
Hvor finder i de billeder?

Onside.dk

Parkohargo
17-04-2010, 20:46
Fantastisk oplevelse! Det er simpelthen DET der gør at man er Manchester United fan. De øjeblikke hvor det hele ser umuligt ud, hvor vi er i de døende sekunder, hvor alt ser sort ud.. så kommer der øjeblikke som det her. Fantastisk... Vi har absolut ikke vundet mesterskabet overhovedet endnu.. men vi har endelig taget et skridt i den rigtige retning, med to ugers nedtur. Denne kamp må give et selvtillids boost til truppen som bare fanden.

Holgersen76
17-04-2010, 21:17
Hold nu kæft en lørdag!!!!!!!!!!!!!! På afgrundens rand bliver vi reddet af Mr Scholes og for 3. gang i denne sæson, sætter vi City på plads i overtiden. Chelski har gummiben nu og mon ikke de sætter et par point overstyr mod Liverfool og hvis vi så bare kan holde tungen lige i munden i vores 3 kampe mod Tottenham, Sunderland og Stoke. :devill:

Kom nu sæsonen kan sagtens reddes endnu og titel nr. 19 ligger måske alligevel og venter lige rundt om hjørnet.:trophy:

http://www.daylife.com/photo/00VC5hR2CWbmo?q=green+AND+gold

Dines
17-04-2010, 21:46
Får sgu gåsehud, når jeg sidder og genser Scholes mål... Prøv at se den passion hos spillerne, især Vidic. Han har virkelig en vinder mentalitet. Han hader at tabe.

Benzet
17-04-2010, 23:13
Havde ikke regnet med det sammenfald af resultater i dag, fantastisk! Tror dog ikke på, at Liverpool er specielt interesserede i at tage points fra Chelsea, med mindre de selv skal til at kæmpe for en plads i UEFA cuppen ;-)

Glory Man United
18-04-2010, 07:31

Viste min to årige søn dette billede her til morgen og spurgte: "Hvem er det?"
"Uniiiiiiited". Næste spørgsmål: "Hvad laver de?". "De møøøøøser". Derpå løb han ind i stuen og råbte til sin mor: "Uniiiited møsser". Hun forstår nu mindre og mindre det hele....

Acsadac
18-04-2010, 08:21

Scholes' venstre fod får mig til at tænke på en film - Hvor en prinsesse siger, at hun håber at hendes venstre fod løftes op når hun får sit første kys..

Derudover, United er bare et bedre hold en Shitty.. Og mener stadig at vi er afhængig af Nani og Valencia på kanten og ikke Giggs/Valencia. Selvom Nani laver nogle fejl, så er han mere dynamisk.

Så er det bedre at give Giggs en fri rolle på den centrale midt..

ChristianR
18-04-2010, 13:05
Jeg bed igår mærke i, at Berba spillede bedre og skabte langt mere på den korte tid, han var inde, end Rooney formådede at skabe på meget længere tid. Berbatov er en gudsbenådet fodboldspiller, så han skal altså ikke bare afskrives IMO - Især fordi, jeg tror, at en eventuel pris ikke vil være ret høj.

Erfarring har efterhånden vist os, at Berbatov på ingen måder fungerer alene på toppen. Men han har en teknik og et overblik, der gør ham værd at holde på. Måske man bare skulle eksperimentere med ham og give ham en mere fri wingrolle eller offensiv midtbane, så han kunne få lov at flakke lidt rundt.

Så længe, der ikke forventes mål af ham, så synes jeg faktsik, at han ofte gør det fornuftigt. Ansvaret alene på toppen kan han dog ikke honorere.

Ulrik Vida Vinther
18-04-2010, 17:12
Fantastisk oplevelse! Det er simpelthen DET der gør at man er Manchester United fan. De øjeblikke hvor det hele ser umuligt ud, hvor vi er i de døende sekunder, hvor alt ser sort ud.. så kommer der øjeblikke som det her. Fantastisk... Vi har absolut ikke vundet mesterskabet overhovedet endnu.. men vi har endelig taget et skridt i den rigtige retning, med to ugers nedtur. Denne kamp må give et selvtillids boost til truppen som bare fanden.

Helt bestemt.

Men er det også DÉT, der gør, at men efter nederlaget til Blackburn prædiker følgende:

Slut prut.. Er 85% sikker på at det var mesterskabet der røg der. Lige nu drejer det sig bare om at vi stadig viser hvem der bestemmer i Manchester hvilket gøres ved at lå shitty på Lørdag.. det vil da være et plaster på såret. UNITED WILL NEVER DIE!

Just curious...

snegl
18-04-2010, 19:19
Helt bestemt.

Men er det også DÉT, der gør, at men efter nederlaget til Blackburn prædiker følgende:

Just curious...

Nu ved jeg ikke hvem der "prædiket" følgende, men det må vel kun være naturligt at have dømt mesterskabet virkelig langt væk efter den periode vi var inde i. Det må alligevel siges at være lidt af et mirakel at vi kun er ét point efter.

Ulrik Vida Vinther
18-04-2010, 19:50
Nu ved jeg ikke hvem der "prædiket" følgende, men det må vel kun være naturligt at have dømt mesterskabet virkelig langt væk efter den periode vi var inde i. Det må alligevel siges at være lidt af et mirakel at vi kun er ét point efter.

Personligt synes jeg, at det er en lad fan-attitude. Hvis vi ikke tror på det til det sidste, hvorfor f***** skulle spillerne så gøre det?

United DK
18-04-2010, 20:13
Personligt synes jeg, at det er en lad fan-attitude. Hvis vi ikke tror på det til det sidste, hvorfor f***** skulle spillerne så gøre det?

De får 1 mio. om ugen for at gøre det.

MosaverB
18-04-2010, 20:14
Præcis :D ..

snegl
18-04-2010, 20:22

I min optik kan man sagtens give 100% i resten af kampene, og samtidig se at mesterskabet ligger langt væk. Det er trods alt kun Chelseas skyld at vi stadig er med i kampen, hvilket i mine øjne er meget overraskende efter vores sløje spil mod Blackburn + Citykampen der nær var gået i uafgjort.

Ulrik Vida Vinther
18-04-2010, 20:32
I min optik kan man sagtens give 100% i resten af kampene, og samtidig se at mesterskabet ligger langt væk. Det er trods alt kun Chelseas skyld at vi stadig er med i kampen, hvilket i mine øjne er meget overraskende efter vores sløje spil mod Blackburn + Citykampen der nær var gået i uafgjort.

Men mesterskabet ligger tilsyneladende ikke så langt væk, når kabalen går op, og pludselig tror folk på guld og grønne skove igen. For mig at se handler det ikke nødvendigvis om at være realist eller ej, men om at tro på det til det sidste. Alt kan ske når bolden er rund, og det var generelt en ærgerlig modløshed der kom til udtryk blandt mange herinde, omend kampen vi spillede mod Blackburn var yderst elendig.

Det skal dog siges at Parkohargo langt fra var den værste..

Men handler det at være fan ikke i ligeså høj grad at tro på det umulige, inden det sker, som efter det sker?

MosaverB
18-04-2010, 20:42
Mange herinde mister håbet, når United failer, men så får I håber tilbage, fordi Chelsea lige pludselig også failer..
Jeg har det selv sådan, at indtil det er matematisk bevist at vi ikke har chancen mere, så opgiver jeg - og sådan er det ..
Mange af de store hold, har epic failet i den her sæson, så hvorfor ikke også i slutfasen?
Det har været en mega mærkelig sæson, og jeg håber bare på at Chelsea failer, og United udnytter det ..

Peace ..

Kasper United
18-04-2010, 20:44
Mange herinde mister håbet, når United failer, men så får I håber tilbage, fordi Chelsea lige pludselig også failer..
Jeg har det selv sådan, at indtil det er matematisk bevist at vi ikke har chancen mere, så opgiver jeg - og sådan er det ..
Mange af de store hold, har epic failet i den her sæson, så hvorfor ikke også i slutfasen?
Det har været en mega mærkelig sæson, og jeg håber bare på at Chelsea failer, og United udnytter det ..
Peace ..

Det håber jeg saksusme også! :trophy:

snegl
18-04-2010, 20:45
Men mesterskabet ligger tilsyneladende ikke så langt væk, når kabalen går op, og pludselig tror folk på guld og grønne skove igen. For mig at se handler det ikke nødvendigvis om at være realist eller ej, men om at tro på det til det sidste. Alt kan ske når bolden er rund, og det var generelt en ærgerlig modløshed der kom til udtryk blandt mange herinde, omend kampen vi spillede mod Blackburn var yderst elendig.

Det skal dog siges at Parkohargo langt fra var den værste..

Men handler det at være fan ikke i ligeså høj grad at tro på det umulige, inden det sker, som efter det sker?

Det handler om hvilken type menneske man er. En fan har ret til at være lige præcis så sur og modløs han har lyst til at være. Tænk hvis man aldrig var modløs, og kun forventede positive ting. Hvornår ville man så nogensinde blive overrasket? - for mig at se er det kun sundt at se på det med objektive briller og sige at mesterskabet var virkelig langt væk - det er stadig ude af vores hænder. At man er modløs efter måske de største slag vi har fået i 4 år, er kun naturligt, men vi bliver vist ikke enige, så jeg gider ikke gentage mig selv igen.

MosaverB
18-04-2010, 20:47
Det håber jeg saksusme også! :trophy:
Det eneste vores håb lever på, er at Chelsea failer..
Fordi jeg tror sku' ikke de taber mod Liverfool, da de har mistet Torres, og hvor mange herinde tror at de vil hjælpe os med at vinde den 19. og 4. i træk?

Ulrik Vida Vinther
18-04-2010, 20:52
Det handler om hvilken type menneske man er. En fan har ret til at være lige præcis så sur og modløs han har lyst til at være. Tænk hvis man aldrig var modløs, og kun forventede positive ting. Hvornår ville man så nogensinde blive overrasket? - for mig at se er det kun sundt at se på det med objektive briller og sige at mesterskabet var virkelig langt væk - det er stadig ude af vores hænder. At man er modløs efter måske de største slag vi har fået i 4 år, er kun naturligt, men vi bliver vist ikke enige, så jeg gider ikke gentage mig selv igen.

Det lyder som en fin måde at runde den af på - Jeg vælger at opponere mod den måde at være fan på, men samtidig må jeg acceptere at vi ikke alle kan være perfekte.........

;)

EDIT: Jeg mener dog ikke at man kan sætte ligehedstegn mellem det at "tro" og "forvente". Og at jeg forsøger at tro på det til det sidste, er ikke ensbetydende med at jeg sad helt roligt i min lænestol, da Scholes scorede 15 sekunder før slutfløjtet i går - ej heller da Chelsea-kampen blev fløjtet af :)

United DK
18-04-2010, 20:59
Der er også forskel på at afskrive mesterskabet med fire kampe igen, hvor man er 4 point efter, og så dem der efter 2. spillerunde kaster håndklædet i ringen, fordi vi mangler Ronaldo.

MosaverB
18-04-2010, 21:02
Dette har været den mærkeligste sæson nogensinde, men vi bliver nødt til at tro på det..
Man ved aldrig hvad der kan ske ..
Chelsea skal bare mega faile!

ChristianR
19-04-2010, 06:29
Der er også forskel på at afskrive mesterskabet med fire kampe igen, hvor man er 4 point efter, og så dem der efter 2. spillerunde kaster håndklædet i ringen, fordi vi mangler Ronaldo.

Det kan jeg også tilslutte mig. At afskrive mesterskabet, før vi er nået halvvejs i sæsonen pga lidt pointtab bliver hurtigt belastende.

Men jeg må indrømme, at jeg efter Blackburnkampen også erklærede mesterskabet tabt, og det standpunkt står jeg sådan set ved indtil videre.
Jeg håber, jeg bliver positivt overrasket, for så går jeg da fuldstænidg amok og vil fejre mesterskabet langt mere, end jeg nogensinde har gjort.

Glory Man United
19-04-2010, 07:43

Det sidste er jo direkte dumt, for vi vidste også, at han ikke ville spille i 1. spillerunde :titte:
Don Kafai er vidne på, at jeg ikke troede på mesterskabet lørdag formiddag, men derfor er jeg vel kæmpefan alligevel? Der hvor grænsen går, og hvor det irriterer mig, er når man sviner spillere, manager m.m til, fordi man er pigefornærmet. Så sågar en liste på 8-9 spillere som burde sælges. Jeg er ALDRIG online mens vi spiller. Først og fremmest fordi jeg sidder klinet til skærmen. Kone og søn får en skideballe, hvis de generer mig det mindste. Sønnen fik dog et knus, da Scholes scorede i lørdags, for han var blevet forskrækket, da far løb rundt i stuen hos svigerforældrene. Men sgu da også fordi jeg ved, at jeg undervejs i en kamp kommer til at skrive noget, som jeg ikke mener/fortryder. Jeg forstår simpelthen ikke, at folk skriver i livetråden (jeg har gjort det 2-3 gange i pausen)...

Don Kafai
19-04-2010, 09:19
United-fans er vel nogle forkælede møgsvin. Det er konsekvensen af så mange titler de sidste mange år.

Det er fair nok at forvente holdet præsterer, men man kan sgu ikke have alle marginaler med sig i alle kampe i alle sæsoner. Vi har haft dem de sidste 3 år, men nu ser det ud til at vende. Og alligevel er vi kun 1 point fra.

Jeg ved ikke hvem der skrev det, men jeg er fuldkommen enig i, at hvis vi tager mesterskabet i år, så er det nok det mest mindeværdige for mit vedkommende også.

RuudVanNissetøj
19-04-2010, 09:51
United-fans er vel nogle forkælede møgsvin. Det er konsekvensen af så mange titler de sidste mange år.

Jeg er bestemt forkælet. Omvendt forventer jeg også en titel af de store hvert år med det hold vi har. Med hensyn til titel kampen ser det lysere ud, men Chelsea er fortsat kæmpe favoritter.

Scholes redder vores røv mod City, men det er stadigvæk dybt kritisabelt, at vi ikke tog maks. point mod Blackburn, eller viste noget mere mod og mandshjerte på egen bane mod Chelsea.

Selvfølgelig ville det være et interessant eksperiment at se, hvor mange "fans" der vil falde fra hvis vi gik uden at vinde noget i nogle sæsoner.

Don Kafai
19-04-2010, 10:14
Jeg er bestemt forkælet. Omvendt forventer jeg også en titel af de store hvert år med det hold vi har. Med hensyn til titel kampen ser det lysere ud, men Chelsea er fortsat kæmpe favoritter.

Scholes redder vores røv mod City, men det er stadigvæk dybt kritisabelt, at vi ikke tog maks. point mod Blackburn, eller viste noget mere mod og mandshjerte på egen bane mod Chelsea.

Selvfølgelig ville det være et interessant eksperiment at se, hvor mange "fans" der vil falde fra hvis vi gik uden at vinde noget i nogle sæsoner.

Enig. Som jeg også skriver, så er det helt fair at være kritisk, men jeg tror vi er mange United-fans der ikke kan holde ud at se vores spillere tilsvines.

Der er en grænse mellem at kritisere den manglende vilje eller indsats, som du skriver, og så at decideret svine spillere, fordi de ikke er så populære (Neville, Nani, Berbatov, Gibson, O'Shea, Foster osv).

RuudVanNissetøj
19-04-2010, 10:51
Vi er enig igen. Nogle fans (ingen nævnt, ingen glemt) er nok for meget i deres følelsers vold når vi ikke præsterer - og der er så de typiske sorte får som du nævner. Nogle gange med rette, men tit virker det som man bare ikke bryder sig om spilleren/spillerne generelt.

Men jeg må da indrømme, at jeg er en smule skuffet over vores hold generelt hvis vi ser på de sidste par uger. Godt nok havde vi ikke marginalerne med os i enkelte kampe, men resultaterne kan man nok ikke argumentere imod.

weeman
19-04-2010, 12:30
(Neville, Nani, Berbatov, Gibson, O'Shea, Foster osv).

Synes nu ik jeg har lagt mærke til at nogen der Sviner Foster eller Berba til+!?!? hvorfor siger du det? - læs nu efter hva folk skriver ;) :P

RAppel
08-11-2010, 10:49
"Låner" lige den gamle kamptråd :)

De sidste otte ture til Eastlands er endt LWLWLWLW. Tja, hvis man er statestikrytter ser det ikke godt ud.

MC86
08-11-2010, 10:56
Skidt hvis vi kommer til kampen uden Rooney nani Valencia og giggs. Det er Sku noget skidt

Parkohargo
08-11-2010, 11:04
Skidt hvis vi kommer til kampen uden Rooney nani Valencia og giggs. Det er Sku noget skidt

Ja de tre første kan man godt glemme alt om.. Puha har på fornemmelsen at det godt kunne gå hen og blive en øretæve på onsdag.

schousboe9
08-11-2010, 11:09
Ja de tre første kan man godt glemme alt om.. Puha har på fornemmelsen at det godt kunne gå hen og blive en øretæve på onsdag.

Arh, rolig nu. Hvorfor skulle vi få en øretæve? De har lige tabt 1-3 til Lech Poznan, ffs!

VDS
Rafael, Rio, Vida, Evra
Fletcher, Carrick, Scholes, Park
Hernandez, Berbatov

bør være godt nok til at få et resultat med hjem.

MC86
08-11-2010, 11:10

Jeg frygter lidt det samme. Er godt tilfreds hvis vi kan få en uafgjort.

Dines
08-11-2010, 11:22

Vi har klaret det ok uden Giggs, Valencia og Rooney de sidste par uger. Nani bliver et stort tab, men regner med at Giggs er med så det kompenserer for det.

RAppel
08-11-2010, 11:26
http://cache.daylife.com/imageserve/08l89g19H1b0h/439x.jpg

Please please please lad os vinde onsdag.

ChristianR
08-11-2010, 12:21
http://cache.daylife.com/imageserve/08l89g19H1b0h/439x.jpg

Please please please lad os vinde onsdag.

Det er sq nogen dramaqueens de sydlændinge ;)

RAppel
09-11-2010, 08:27
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/8118527/Manchester-United-manager-Sir-Alex-Ferguson-wheels-out-the-big-guns-for-derby.html

God I hope Nani er med.

Stuhrdrengen
09-11-2010, 09:13

United får ikke øretæver... kan ikke huske hvornår det sidst er sket, men det er i hvert fald lang tid siden.... (var det ikke nederlaget på hjemmebane til bastards for et par år siden? men der vidste vi jo at vi vandt mesterskabet alligevel, så det tæller ikke)

MC86
09-11-2010, 09:29
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/8118527/Manchester-United-manager-Sir-Alex-Ferguson-wheels-out-the-big-guns-for-derby.html

God I hope Nani er med.

Kæft hvor er Det vigtigt hvis nani og berbatov og giggs er med. Men det ved vi nok først i morgen desværre. Er Det idag han udtager truppen.?

Glory Man United
09-11-2010, 10:32
Kæft hvor er Det vigtigt hvis nani og berbatov og giggs er med. Men det ved vi nok først i morgen desværre. Er Det idag han udtager truppen.?

Hvad mener du med spørgsmålet? Ingen (bortset fra Fergie & co.) ved noget før en time før kampen, altså kl 20 imorgen?

MC86
09-11-2010, 10:54
Hvad mener du med spørgsmålet? Ingen (bortset fra Fergie & co.) ved noget før en time før kampen, altså kl 20 imorgen?

nej vi bliver nok heller ikke klogere før kl.20 så. Men ville være lækkert hvis vi kunne stille sådan her i morgen......

Vds
Rafael rio vidic evra
Nani fletcher scholes Carrick giggs
Berbatov

Fergie har vel ikke sagt nani og Berba og giggs er ude definitivt?

RAppel
09-11-2010, 11:04
4cVhFvhBlu4

Genialt.

MC86
09-11-2010, 11:08
4cVhFvhBlu4

Genialt.

Hehe den er griner.....

Glory Man United
09-11-2010, 11:47
nej vi bliver nok heller ikke klogere før kl.20 så. Men ville være lækkert hvis vi kunne stille sådan her i morgen......

Vds
Rafael rio vidic evra
Nani fletcher scholes Carrick giggs
Berbatov

Fergie har vel ikke sagt nani og Berba og giggs er ude definitivt?

Ja for pokker, lad os se vores snit til at sætte Park af :titte:

MartinNielsen
09-11-2010, 11:50

Enig i at det er en idiotisk tankegang :)
Giv Park en plads på banen.

Nani tror jeg sku på er med - vel bare et af Fergies ''spind'' op til store kampe :)

Stente
09-11-2010, 11:54

Ja Park er jo elendig for tiden, og han er heller ikke typen til at spille sådan nogle vigtige kampe hvor der skal kæmpes på midtbanen :trophy:

Foged
09-11-2010, 11:55
Så vigtigt at vinde i morgen nu, hvor Chelsea tabte i weekenden.
Ville være lidt nedtur at nedbringe forspringet til 2 point for så at smide point runden efter.

Tror desværre kun, at vi er gode nok offensivt for tiden til at lave 1 mål, så må vi håbe på at Vidic og co. står godt bagved (skulle være første gang i lang lang tid!)

MC86
09-11-2010, 12:36

Når ja. Park lavede 2 mål i sidste kamp. Så skal han selfølgelig starte inde. Det kan jeg godt se.

Tenshu
09-11-2010, 13:04
Når ja. Park lavede 2 mål i sidste kamp. Så skal han selfølgelig starte inde. Det kan jeg godt se.

Og har været en af vores bedste spiller de seneste uger. Selvfølgelig skal han starte inde.

Sivebæk
09-11-2010, 13:35
Denne tråd er nu låst. Anvend venligst den nye kamptråd (http://oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=2701).