PDA

Se fuld version : Javier Hernández

Sider : [1] 2 3

Don Kafai
08-04-2010, 20:06
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTrv6W_IaElJl272WMXDUScWnROgfhEk D56spE6YCLlUT3oQ7Eb

Javier Hernández
Kælenavn: Chicharito
Nr.: 14
Født: 1. juni 1988
Land: Mexico

Don Kafai
08-04-2010, 20:07
bGArcNf9tEo

VJk-OempCJI

Wjg06sHnDwA

jmlx7zKcALc

Don Kafai
08-04-2010, 20:09
Welcome

MosaverB
08-04-2010, 20:10
VJk-OempCJI

Wjg06sHnDwA

jmlx7zKcALc
Glæder mig til at se ham spille ..
Han har scoret massere af flotte mål, og håber han gør det samme i PL.

MosaverB

Don Kafai
08-04-2010, 20:12
Altid noget at han (trods alt) kan snakke lidt engelsk.

Kasper United
08-04-2010, 20:15
Glæder mig til at se ham spille ..
Han har scoret massere af flotte mål, og håber han gør det samme i PL.

MosaverB

Ja frygter bare, at det bliver ligesom med Diouf. De youtube-klip jeg så med ham var også nogle rigtig flotte mål, han havde lavet.

Ved I, om den mexikanske liga er bedre end den norske?

Men, velkommen da - Jeg håber du kan bidrage med noget godt.

Benzet
08-04-2010, 20:33
Jeg har som sådan ingen kommentarer til Hernandez, da jeg intet kender til ham overhovedet. Dog troede jeg, at United ville satse på Macheda og Wellbeck, og at Fergie havde en rigtig god fidus til Diouf. Det bliver spændende at se, om det nye indkøb betyder, at Fergie nu har fundet en af de nævnte for dårlig til holdet, eller om der "bare" skal være endnu mere kamp om pladserne.

Men hjertelig velkommen til Hernandez. Håber du bliver en superangriber for os :-)

Runaldo
08-04-2010, 20:59
Nu får Macheda & Welbeck ihvertfald ikke nogle chancer. Ellers skal vi smide Berbatov og Owen på porten, når man tænker på at vi kører med 1 angriber i 2/3 kampe.

Han ser spændende ud, men det er altid nemt at få spillere til at se gode ud på Youtube.

snegl
08-04-2010, 21:02
Fedt at han kan snakke engelsk allerede. Det gør det lidt lettere at omstille sig til kulturen og truppen, og i det hele taget forstå hvad manageren og trænerne siger.

Dines
08-04-2010, 21:03
Velkommen til. Jeg glæder mig til at se, hvad han duer til. Håber dog ikke, at han bliver det sidste angriber køb denne sommer.

Hille
08-04-2010, 21:06
Han ser da ud til at være hovedstødsstærk :)

RAppel
08-04-2010, 21:09
Fedt at han kan snakke engelsk allerede. Det gør det lidt lettere at omstille sig til kulturen og truppen, og i det hele taget forstå hvad manageren og trænerne siger.

:lolol:

RAppel
08-04-2010, 21:10
Er han den nye nummer 7?

Daniel
08-04-2010, 21:23
Underligt køb. Ved sku ikke helt hvad planen i vores angreb er. Rooney, Berbatov, Owen, Diouf, Welbeck, Macheda og ham her. Ligner ikke rigtig at vores to unge, Welbeck og Macheda, får chancen, og hvis ham her skal afløse Berbatov bliver jeg godt nok skuffet. Og hvad fuck er planen med Diouf, han har da intet vist.

Men man skal vel give ham chancen, forhåbentligt er han god og modbeviser mig.

Benzet
08-04-2010, 21:27
Nu får Macheda & Welbeck ihvertfald ikke nogle chancer. Ellers skal vi smide Berbatov og Owen på porten, når man tænker på at vi kører med 1 angriber i 2/3 kampe.

Han ser spændende ud, men det er altid nemt at få spillere til at se gode ud på Youtube.

Havde faktisk slet ikke tænkt på Owen :tumble: Men du har nok ret i, at han risikerer at ryge på porten efter denne sæson. Han har vist, at han er rigtig god til at komme frem til chancer, men han mangler den sidste skarphed. Jeg håber, at minimum en af Macheda og Wellbeck slår igennem. Det kunne især være godt med Wellbeck, da han jo er opvokset i Manchester, men tror mere på Macheda. Jeg tror, at Diouf får det mere end svært. Han kan, som Owen, komme frem til chancer, men virker rigtig uskarp. Omvendt skal han vel også spille for at kunne bevise noget.

MULIGE angribere i United næste sæson: Henandez, Diouf, Wellbeck, Macheda, Berbatov, Owen og Rooney. Det kan godt blive vanskeligt at erobre tredje priotriteten efter Rooney og Berbatov for de andre.

tjarligdrengen
08-04-2010, 21:45
Fed trøje - og sygeste sponsor ever! :lolol:

Nå, men jeg synes det er fornuftig han bliver købt nu,hvis han har været på tankerne i en periode. For han kunne sagtens være én af de spillere som bliver ekstra meget værd efter VM - han bliver spået til at være deres "kronjuvel". Bliver spændene med ham. Jeg tror Owen er væk - og så tror jeg, desværre, også det udelukker et køb af en ny klasseangriber.
Til gengæld åbner det døren for et køb, af den position jeg helst ser nyt blod på, af en kreatør.

Nu ved jeg ikke hvordan det er med "franchising/merchandise" i Mexico/sydamerika - men det kunne også være en af købegrundene.

Parkohargo
08-04-2010, 21:51
Spillermateriale i stil med Diouf, Manucho, Campbell osv. Det kan KUN blive godt. Han ser for rockervild ud i de der Youtube vids. Den nye Rooney......

Host host.. Jeg har absolut ingen anelse om hvem han er, og venter med at vurdere noget som helst før end han overhovedet får tilkæmpet noget der ligner spilletid hos os.

unitedforreal
08-04-2010, 22:10
Svært at sige meget om ham, men der er 2 gode ting.

1:Han ser stærk ud /krops bygning osv

2:Han sparker med begge ben og kan godt med hovedet.

Men lad os ss på dem vi har.

nr 1 er Rooney, men hvem er nr 2 ?. Der tror jeg ikke, at vi har en fast mand. Se hvordan året har udviklet sig.

Vi starter med at spille 4-4-2 de fleste af vores kampe. Og 99% af tiden er det Rooney og Berbartov. Men med tiden skifter vi til en 4-5-1 og pludselig bliver berbartov en spiller der bringer mere tide på bænken. Han får lov til at spille meget på det sidste. Men der var Rooney skadet.

Efter min mening, så tror jeg at Berbartov er faldet i vores, men også SAF's øjne. Så han er ikke længere nr 2. Jeg vil vædde at hvis Owen var klar, så var det ham som blev skiftet ind mod Bayern og ikke Berbartov.

Og hvis Welbeck eller Macheda var i form, og havde flere kampe i benene. Så tror jeg at en af de 2 var blevet skiftet ind.

Så som det ser ud og som det har udviklet sig igennem året. Så er Rooney nr 1. Og nr 2 er den der spiller bedst når preseason starter.

Hvad synes i ? Der må være en grund til at vi suddenly skifter til 4-5-1 og Berbartov kun spiller mod mindre hold eller når Rooney er skadet....

Ludvig
08-04-2010, 22:15
Også velkommen herfra - nu skal der bevises.

Runaldo
08-04-2010, 22:27
Spillermateriale i stil med Diouf, Manucho, Campbell osv. Det kan KUN blive godt. Han ser for rockervild ud i de der Youtube vids. Den nye Rooney......

Host host.. Jeg har absolut ingen anelse om hvem han er, og venter med at vurdere noget som helst før end han overhovedet får tilkæmpet noget der ligner spilletid hos os.

Haha :D

Ja jeg forstår heller ikke helt .. Men Arsenal og City har vist jagtet ham i nogen tid, mener jeg har læst noget om det ihvertfald på diverse hjemmesider. Kan dog være en anden Hernandez.

Christensen
08-04-2010, 22:56
Spændende. I følge hans statistik, så ser det i hvert fald ud til han ved hvor målet står. Velkommen til ;)

Don Kafai
08-04-2010, 23:08
Velkommen til. Jeg glæder mig til at se, hvad han duer til. Håber dog ikke, at han bliver det sidste angriber køb denne sommer.

Hmm, hvis vi skal have endnu en angriber, så skal minimum 2, og helst 3, af nedenstående sælges:

Owen, Welbeck, Macheda, Diouf, Berbatov

Og det kan jeg simpelthen ikke forestille mig.

schousboe9
08-04-2010, 23:14
Vi har ikke plads til 7 angribere. Det er godt set, jo tak, men Hernandez' ankomst må betyde farvel til et par stykker, evt. på lån. Diouf må da klø sig i nakken oven på den her... Jeg forstår ikke helt tankegangen efterhånden med alle de her 'gode-om-tre-fire-år'-angribere.

Ulrik Vida Vinther
08-04-2010, 23:27
Hvor er det vildt at vi i løbet af det sidste halve år har sikret både Mame Biram Diouf og Javier Hernandez! Med sådanne køb kan vores ambitioner da næsten ikke blive højere næste år!

:haha:

Maahn
08-04-2010, 23:28
Vi er efterhånden Liverpool vol. 2 med alle de mærkelige og underlige andenrangskøb Ferguson foretager - Diouf, Obertan, Owen, Hernandez. Vi mangler ikke bredde i truppen, men kvalitet!

unitedforreal
08-04-2010, 23:49
Det er svært at købe rigtigt ind, når man ikke rigtig ved hvem der ejer United næste år...

Hvis jeg var Glazer og vidste jeg skulle sælge klubben. Så vil jeg aldrig sige ja til et stort køb...500 mio mindre i United kassen. Det betyder 500mio mindre i hans pung. Det er altså hvis han ved, at han sælger klubben.

Det er nok langt ud... Men man ved aldrig med Bøssen...

Baunie
09-04-2010, 00:12
Det virker lidt til vi garderer os, såfremt der virkelig bliver krig om klubben til sommer. Et underligt køb taget i betragtning af alle de udviklingsangribere, som vi i forvejen har.

Vi har brug for noget rutine, vi har brug for en angriber der kan aflaste Rooney som enlig angriber, men samtidig kan fungere som makker til ham i andre kampe. Berbatov er tydeligvis ikke løsningen på det ene problem og kun en halv løsning på det andet.

jacobdahl8
09-04-2010, 00:30
Det er svært at købe rigtigt ind, når man ikke rigtig ved hvem der ejer United næste år...

Hvis jeg var Glazer og vidste jeg skulle sælge klubben. Så vil jeg aldrig sige ja til et stort køb...500 mio mindre i United kassen. Det betyder 500mio mindre i hans pung. Det er altså hvis han ved, at han sælger klubben.

Det er nok langt ud... Men man ved aldrig med Bøssen...

Et evt. køb vil altid blive kalkuleret i evt. salgspris af united.

unitedforreal
09-04-2010, 01:29
Et evt. køb vil altid blive kalkuleret i evt. salgspris af united.

Det er ikke rigtig, da United ikke er en normal virksomhed:

Du kan se på Ronaldo salget: 700 mio blev han solgt for.

Det betyder jo ikke at klubben koster 700 mio mere, han kan nemt smide 500 mio af dem i lommen, også stadig kræve samme pris for klubben som han altid har gjort.

Det er jo det som er problemet med Glazer, udover det kæmpe Gæld. Det største problem er, at vi ikke ved hvor pengene kommer fra / ender hen....

Jeg tror Glazer vil smide så mange penge i lommen som muligt før han sælger klubben.

Han sælger jo klubben med Gæld....Som Chelsea blev til Russeren...

robinho
09-04-2010, 06:01
Jeg har som sådan ingen kommentarer til Hernandez, da jeg intet kender til ham overhovedet. Dog troede jeg, at United ville satse på Macheda og Wellbeck, og at Fergie havde en rigtig god fidus til Diouf. Det bliver spændende at se, om det nye indkøb betyder, at Fergie nu har fundet en af de nævnte for dårlig til holdet, eller om der "bare" skal være endnu mere kamp om pladserne.

Men hjertelig velkommen til Hernandez. Håber du bliver en superangriber for os :-)

Jeg tænker nogle af de samme ting.

Dog tror jeg fergie ser welbeck lige så meget som en wing.

Men selvom han udlades så er der stadigvæk Diouf, Macheda og altså nu denne Hernandez som unge angribere i truppen sammen med de 3 etablerede i rooney, owen og berbatov.

Det virker også på mig som om at fergie har været skuffet over en af de unge, og denne er diouf i mit hoved. Det jeg har set til ham i hans få indhop har ikke været godt. Mod wolves var det decideret pinligt.

Macheda har også stået foran ham i køen på det sidste på trods af at han lige er vendt tilbage fra skade.

Tror sagtens man kunne forestille sig at diouf lejes ud til sommer for en sæson og at fergie vil følge ham. Gøres der så ikke fremskridt så vil man måske arrangere en permanent transfer til dem der har lejet ham.

Troede ikke jeg skulle sige det men lige nu er vi for mange angribere i truppen hvis de alle er tiltænkt 1.holds fodbold næste år.

RAppel
09-04-2010, 08:26
Manchester United: Daniel Taylor (http://www.guardian.co.uk/football/2010/apr/09/manchester-united-david-villa) puts the financial situation in perspective at Old Trafford. “Manchester United have turned down the chance to sign David Villa, the Spain striker, because of the financial restrictions placed upon Sir Alex Ferguson by the club’s ruling Glazer family. Villa, one of the most revered forwards in the world during five prolific years at Valencia, is to leave the Mestalla in the summer and, after initially stating that he wanted to stay in Spain and move to either Barcelona or Real Madrid, has changed his position with information reaching United in the last few weeks that they are his preferred destination. Ferguson is a long-time admirer of the 28-year-old but Valencia want around £35m to £40m and United’s position is that the fee will have to be lowered otherwise it will be financially prohibitive at a time when the club has accrued debts in excess of £700m.” Amusingly, the Daily Mirror (http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/blogs/mirror-football-blog/David-Villa-James-Milner-and-Karim-Benzema-to-join-Manchester-United-Dimitar-Berbatov-Michael-Carrick-and-Anderson-to-leave-Who-s-coming-and-going-in-the-Old-Trafford-summer-squad-overhaul-article385337.html) claim as their headline article that Villa is coming to Old Trafford along with James Milner, with Michael Carrick and Dimitar Berbatov heading for the exit.

Nu skal man ikke tro på alt hvad man læser, men der er nok en grund til at vores nye angriber hedder Hernandez og ikke Villa.

zhagzi
09-04-2010, 08:26
Ja frygter bare, at det bliver ligesom med Diouf. De youtube-klip jeg så med ham var også nogle rigtig flotte mål, han havde lavet.

Ved I, om den mexikanske liga er bedre end den norske?

Men, velkommen da - Jeg håber du kan bidrage med noget godt.

Hvad mener du med 'det samme som diouf' ? Han er jo kun lige ankommet (diouf), han kan sagtens slå til jo.

Men det ska da siges, det er et mærkeligt køb, som mange allerede nævner. Måske vil Fergie bare være 100% sikker på mindst én af de unge skud, bliver til noget, så han ikke taber face...
Skuffende, at vi igen køber noget med henblik på fremtiden.. Ligner sku snart et Arsenal hold!... Urituineret, men talentfuld.

Jeg vil have Higuain.. Com'on!

Bugge
09-04-2010, 09:27
Slettet

C.TeveZ
09-04-2010, 10:08
Nu skal man ikke tro på alt hvad man læser, men der er nok en grund til at vores nye angriber hedder Hernandez og ikke Villa.

Jeg vil da hilse et salg af Berbatov & Carrick velkommen! Så har vi også lidt mere plads til Hernandez, men han ender nok på reserveholdet sammen med enten welbeck eller macheda.. Håber der kommer en klasseangriber til sommer, som kan bruges sammen med Rooney og dermed kan vi have Owen & en "young boy" som bænkevarmer..

Mht Diouf, jeg aner ikk hva han laver i United, hvis SAF ikk vil bruge ham?

robinho
09-04-2010, 10:11
Jubii, endnu en ung spiller der ikke kan forstærke holdet, men som kan få chancen 1-2 gange på førsteholdet i Carling Cuppen og så rådne op på reserveholdet indtil han bliver solgt til et spansk segunda hold eller en League one klub for en pose pebernødder..

Det er også op til de unge spillere at vise hvorfor de skal spille.

Gibson har leveret nogle ok kampe i år= han får chancerne.

Rafael leverer(når han ellers kan blive på banen) = han får chancerne.

Det samme skete for Evans sidste sæson.

Diouf har leveret l..t i sine indhop.
Macheda er stadig meeget ung, men han viser noget når han kommer ind og han leverede også i pre season så han skal nok få flere chancer.

RAppel
09-04-2010, 10:28

Det samme som Obertan og Tosic (inden han blev lejet ud) vel?

C.TeveZ
09-04-2010, 10:33
Det samme som Obertan og Tosic (inden han blev lejet ud) vel?

Åbenbart, synes egentlig Obertan gjorde det fint på venstrekanten de kampe han fik, men er langsomt forsvundet helt ud af truppen..

Men vil ikk mene det er holdbart i længden at tro at disse spillere vil blive i United, hvis de ikk får chancen på første holdet.. Selvfølgelig skal de også vise at de kan være med på niveauet..

Jev
09-04-2010, 11:20
Ang. David Villa, så er 300 millioner kroner simpelthen for meget for en spiller, der ikke har mange år tilbage på sit absolutte topniveau, så hvis historien passer, er jeg nu glad for, at vi sagde nej.

Og så må jeg igen spørge: Hvorfor skulle en klasseangriber skifte til United for at sidde på bænken i de store kampe? Jeg tror ikke på, at vi kan finde en bedre angriber end Berbatov, som kan acceptere, at han kun spiller mod mindre hold.

RAppel
09-04-2010, 11:31
Tror jeg bestemt heller ikke han er tilfreds med. Tor næppe det var en del af aftalen da vi indgik kontrakt med ham.

Jev
09-04-2010, 11:33
I givet fald holder han da gode miner til slet spil. I alle sine interview forekommer han ekstremt ydmyg og siger, at så længe han er Manchester United-spiller, så bliver det ikke bedre for ham.

Uanset hvad; hvis Berbatov er utilfreds med sin rolle, så ville David Villa da være langt mere utilfreds med en lignende rolle?

Casper
09-04-2010, 11:54
Da han i onsdags var til lægetjek dukkede hans taxachauffør aldrig op. Jeg hørte om handlen dér, men tænkte ikke det var noget, da google ikke ku finde hans navn i samme artikel som United overhovedet, hverken i engelske eller mexikanske medier.

Lidt ærgeligt, da det jo ku ha været et scoop :)

Bud Spencer
09-04-2010, 12:24
Nogen der ved hvor meget vi har givet for den nye mand?

Dines
09-04-2010, 13:18
Nogen der ved hvor meget vi har givet for den nye mand?

Der står, at handlen er undisclosed. Altså hemmelig og ukendt for offentligheden.

NtotheT
09-04-2010, 13:23
Ifølge nogle engelske medier, så har vi givet 6 mio. pund for ham, altså svarende til små 50 mio. kr.

Vi kan jo håbe, at det er den nye Higuain, vi har hentet. Han blev også hentet som relativ ukendt fra Argentina, hvor ingen af de store var efter ham udover Real. Ud fra de klip der, virker han til at være en hurtig angriber, der har det tekniske i orden. Måske kan han blive det store, men jeg forstår bare ikke det, der foregår nu. 7 angribere og endnu flere linkes til klubben.

Ligemeget hvad, så bliver det en ufattelig spændende sommer.

United-Allan33
09-04-2010, 14:17
Ifølge nogle engelske medier, så har vi givet 6 mio. pund for ham, altså svarende til små 50 mio. kr.

Vi kan jo håbe, at det er den nye Higuain, vi har hentet. Han blev også hentet som relativ ukendt fra Argentina, hvor ingen af de store var efter ham udover Real. Ud fra de klip der, virker han til at være en hurtig angriber, der har det tekniske i orden. Måske kan han blive det store, men jeg forstår bare ikke det, der foregår nu. 7 angribere og endnu flere linkes til klubben.

Ligemeget hvad, så bliver det en ufattelig spændende sommer.

Jeg tror vi har gjort de handler vi skal inden næste sæson, så det eneste spændende er hvem vi får lov at beholde..

Jev
09-04-2010, 14:20
Med Scholes' fremtid i limbo og store spørgsmålstegn ud fra Cleverley, Hargo og Anderson (ang. form efter skader) samt en Michael Carrick, som overordnet set har haft en frygtelig sæson, kan jeg ikke forestille mig, at vi ikke henter en midtbanespiller. Men det bliver nok ikke til meget mere.

henke
09-04-2010, 14:31
Hmm, ja hvad skal man mene? Fuldstændig ukendt og det ligner en ny indkøbspolitik for United a la Liverpool. Hvad er chancen for at købe 5 forskellige flasker rødvin til en 20´er stykket og så håbe på at en af dem smager som en vellagret årgangsvin? Obertan,Diuof,Owen,Tosic osv. i stedet for f.eks Villa? Men lad os nu se, det kan jo være det er et scoop?

I øvrigt er jeg den eneste der synes han ligner Peter Palland fra " Morten og Peter" ?:)

Håber dog han kan lidt mere med en bold!:):):)

Cfg
09-04-2010, 15:23
Med Scholes' fremtid i limbo og store spørgsmålstegn ud fra Cleverley, Hargo og Anderson (ang. form efter skader) samt en Michael Carrick, som overordnet set har haft en frygtelig sæson, kan jeg ikke forestille mig, at vi ikke henter en midtbanespiller. Men det bliver nok ikke til meget mere.

Oliver Norwood.

unitedforreal
09-04-2010, 15:37
Ang. David Villa, så er 300 millioner kroner simpelthen for meget for en spiller, der ikke har mange år tilbage på sit absolutte topniveau, så hvis historien passer, er jeg nu glad for, at vi sagde nej.

Og så må jeg igen spørge: Hvorfor skulle en klasseangriber skifte til United for at sidde på bænken i de store kampe? Jeg tror ikke på, at vi kan finde en bedre angriber end Berbatov, som kan acceptere, at han kun spiller mod mindre hold.

Hvordan er 300 mio for meget for Villa men Berbartov var ok ?....

Jeg vil vædde på at vi sælger 200% flere trøjer med Villa end nogen anden spiller det år vi køber ham..

Nogen spiller henter beløbet tilbage ved trøje salg. Man siger at Ronaldo har allerede indhentet de 700 mio Madrid gav for ham....

Cfg
09-04-2010, 15:42
Oi, det lød som noget en Real Madrid tilhænger ville sige.

Hille
09-04-2010, 15:48
Jeg vil da hilse et salg af Berbatov & Carrick velkommen! Så har vi også lidt mere plads til Hernandez, men han ender nok på reserveholdet sammen med enten welbeck eller macheda.. Håber der kommer en klasseangriber til sommer, som kan bruges sammen med Rooney og dermed kan vi have Owen & en "young boy" som bænkevarmer..

Tror godt han vil bruge ham, men du skal tænke på at han ankom i vinterpausen, og skal, selvom det godt kan lyde som en nem nok opgave, altså stadig lige vænne sig til England, både vejret, de nye holdkammerater, træningen, tempoet, osv. :)

Jev
09-04-2010, 16:05
Hvordan er 300 mio for meget for Villa men Berbartov var ok ?....

Fordi vi allerede har en spiller til 300 millioner kroner, som kun spiller mod mindre hold. Hvis vi henter Villa for den pris, så har vi tre angribere, der tilsammen har kostet næsten en milliard, hvoraf én spiller i de store kampe. Det holder jo ikke.

unitedforreal
09-04-2010, 16:22
Oi, det lød som noget en Real Madrid tilhænger ville sige.

Det jeg sagde ?...

Anderson_8
09-04-2010, 16:33
HVIS vi nu henter Villa, så vil han jo højest sandsynligt komme til at spille de store kampe også, i og med, han er en af verdens bedste angribere..
Kunne han hentes for 30-35 mio £ ska vi slå til med det samme.. han har mindst 4 gode år i sig... så er der vel ok, hvis han laver 25 pr sæson? hvis ikke mere...

og så sælg berbatov, selvom jeg godt kan lide ham.

Jev
09-04-2010, 16:36
Vi har Wayne Rooney, og vi spiller 4-5-1, fordi vi ikke har to midtbanespillere, som er stærke nok til at sætte sig på midtbanen alene. Hvis vi havde Michael Essien og Steven Gerrard, kunne vi måske spille 4-4-2, men det har vi ikke. Vi har Fletcher, Carrick, Scholes, Giggs, Anderson, Gibson og Park, og derfor er vi nødt til at spille 4-5-1 for at dominere midtbanen mod de bedste hold. Som jeg skrev i den anden tråd: Hvis folk tror, at vi spiller 4-5-1 pga. Berbatovs mangler, så har de efter min bedste overbevisning misforstået noget.

Anderson_8
09-04-2010, 16:42
Jeg er enig med dig i at vi skal hente en klasse central midt samtidig.. helst offensiv, defensiv sys jeg vi har (for) mange af efterhånden..

en kreatør, en venstrewing og en klasse angriber, må være det vi skal investere i, selvom jeg tvivler meget på det desværre.

Manchester United
09-04-2010, 18:33
Velkommen til!
Bliver spændende at se hvem han er for en :)

Grønholdt.
09-04-2010, 20:23
Velkommen til klubben! Jeg kender intet til manden, men jeg håber da at han slår igennem med det samme... :)

Glory Man United
10-04-2010, 09:21
Banker han 10 mål af til VM for Mexico :p? Ved ligesom alle INTET om ham. Jeg ved bare, at vi nu står med 7 angribere, og at det må betyde farvel til 1-2 andre. Evt et salg og et udlån. Men velkommen til og af udseende får han næsten Chadwick og Tevez til at blegne...

Mikey-boy
10-04-2010, 09:43
Jamen, velkommen til Hernan!

MC86
10-04-2010, 13:46

Det håber jeg godt nok heller ikke. Håber vi henter en stjerne angriber, og skiller os af med berba. Owen må gerne blive for min skyld. Han brokker sig heller ikke over bænken.

Rooney
Ny angriber (Villa,Benzema eller Dzeko)
Javier Hernandez
Owen
Macheda
Welbeck

RAppel
11-04-2010, 13:20
wS7OEJswR6U

Rooney og Pato fremme :devill:

ChristianR
11-04-2010, 14:31
Så fik han lige føjet endnu en stjernespiller til listen af dem, vi var for nærrige til at hente :D

robinho
11-04-2010, 14:42
Så fik han lige føjet endnu en stjernespiller til listen af dem, vi var for nærrige til at hente :D

Jo men tag ikk fejl. Pato blev jo også kun så god fordi Milan fra starten valgte at bruge ham. Havde han rådnet op på en bænk, så var han heller ikke blevet så god.

Så talenterne udvikles ikke af sig selv fergie :)

NtotheT
11-04-2010, 15:01
Forkert.

snegl
11-04-2010, 15:03
edit: hov forkert tråd.

Casper
11-04-2010, 20:07
edit: hov forkert tråd.

Sker forhåbentlig ikke igen!!!!

snegl
11-04-2010, 20:24
Sker forhåbentlig ikke igen!!!!

UNDSKYLLDddd. Jeg er godt klar over at jeg har svigtet utallige brugere der i håb om noget nyt omkring hernandez har klikket sig ind på seneste indlæg forgæves:(

Jeg gør det straks godt med et flot flot wallpaper til dig og andre med Hernandez som jeg fandt:

http://www.football-wallpapers.org/wp-content/javierhernandez.jpg

United DK
11-04-2010, 21:12
Jeg kan kun se et rødt kryds.

Det er simpelthen for sløvt!

ChristianR
11-04-2010, 21:22
Enig! Hvis vi har betalt 50-60 millioner for et rødt kryds, så er indkøbspolitiken da helt hen i vejret efterhånden!

RAppel
28-04-2010, 09:29
Ifølge indkast.dk betyder El Chicahrito - Ærten

schousboe9
28-04-2010, 09:48

Jep, Little pea - med reference til hans øjne.

:MichaelkDanielsen:

RAppel
28-04-2010, 09:58
Jep, Little pea - med reference til hans øjne.

:MichaelkDanielsen:

Og hvad er der så med hans øjne? I don't get it :D

schousboe9
28-04-2010, 11:34
Jeg kunne forestille mig, de er små og grønne?? :titte:

RAppel
28-04-2010, 12:33
Jeg kunne forestille mig, de er små og grønne?? :titte:

Jeg synes de er brune, men sådan er der så meget. Gider ikke se på øjne. Er ikke gay! :D

schousboe9
28-04-2010, 12:39
Årh, hold op. Lidt intim kan man vel altid blive.

Kasper United
28-04-2010, 14:15

zhagzi
28-04-2010, 15:30
Årh, hold op. Lidt intim kan man vel altid blive.

Synes ikke vi kan blive meget mere intime på det her forum :)

VonKoblenz
28-04-2010, 16:29
Han snakker vildt sej ny ynglings spiller :lolol:

Han laver flotte mål, nu må vi se :) Håber han fører det til United - dog ser han også lidt langsom ud.:tumble:

maxim
17-05-2010, 21:32
Er det den nye forlan vi har hentet ? :D

http://www.youtube.com/watch?v=cnB6QbDQujk

Ej, tror squ nok han skal blive god.

MosaverB
17-05-2010, 21:37

Er det mig, eller træder han bare forkert af med højrebenet? Det ligner at han vrækker om?

Dines
17-05-2010, 21:52

Han er presset og ude af balance, men ja han skal score, men har set værre afbrændere end den der.

nielzon21
18-05-2010, 07:27
Ser frem til den træninskamp der er mellem England og Mexico senere på måneden. Bliver spændende at se ham i aktion. :)

PS. er MEGA vild med den sponsor Chivas har :D BIMBO!!! Kan United ikk nok få dem også???

United DK
21-05-2010, 16:03
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1350100.ece

Jeg har en fornemmelse af, at han bliver en kultfigur.

Clemme
21-05-2010, 16:08
Ligemeget, bare han score en helvedes masse kasser.
Synes vi har lidt mange midelmådige eller uprøvede angribe i øjeblikket. Eller er det bare mig ?

ChristianR
21-05-2010, 16:15
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1350100.ece

Jeg har en fornemmelse af, at han bliver en kultfigur.

Kult som i 20legend eller som i Djemba-twins?

United DK
21-05-2010, 16:21
Kult som i 20legend eller som i Djemba-twins?

Lad os sige et sted midt i mellem. Jeg tror aldrig vi får en som Solskjær, der ud af det blå bliver en kæmpe succes.

Clemme
21-05-2010, 16:37
Lad os sige et sted midt i mellem. Jeg tror aldrig vi får en som Solskjær, der ud af det blå bliver en kæmpe succes.

Ud af ingenting ! Hva mener du ?
Ronaldo havde jeg da heller ikke hørt om før :)

Kasper United
21-05-2010, 17:01
Ligemeget, bare han score en helvedes masse kasser.
Synes vi har lidt mange midelmådige eller uprøvede angribe i øjeblikket. Eller er det bare mig ?

Jeg frygter, at Hernandez er endnu en af dem..

Elrantiri
21-05-2010, 17:01

Fuck da Ronaldo.

Ole er så langt mere kult end Ronaldo nogensinde bliver, ihvertfald for mig.

At Ronaldo er en bedre og langt mere komplet fodboldspiller er så en helt anden historie.

United DK
21-05-2010, 17:56

Ronaldo slog ikke rigtig til før 06/07 sæsonen. Solskjær kom direkte fra Molde, og scorede i sin debut, og lavede herefter 19 mål i sin første sæson i klubben.

zhagzi
21-05-2010, 17:59
Ronaldo slog ikke rigtig til før 06/07 sæsonen. Solskjær kom direkte fra Molde, og scorede i sin debut, og lavede herefter 19 mål i sin første sæson i klubben.

Så 20 mål i sin første sæson altså?

United DK
21-05-2010, 18:08
Så 20 mål i sin første sæson altså?

Nej, 19 mål i alt.

Dines
22-05-2010, 13:24

Slog ikke rigtig til? Ronaldo var altså rigtig god i sæsonerne før 06/07, hvor han vandt både årets og årets unge spiller i England, forskellen på ham var bare, at han gik fra at være klasse til verdensklasse.

United DK
22-05-2010, 16:04
Slog ikke rigtig til? Ronaldo var altså rigtig god i sæsonerne før 06/07, hvor han vandt både årets og årets unge spiller i England, forskellen på ham var bare, at han gik fra at være klasse til verdensklasse.

Netop, og det skridt er alligevel stort. Det er næppe tilfældigt, at vi lige pludselig fik stor succes, da Ronaldo bliver meget mere konsistent i sit spil. Før 06/07 var der for mange udfald, men han formåede sidenhen at hæve sit bundniveau betragteligt, hvilket gjorde ham til verdens bedste i 2008.

Dines
23-05-2010, 00:32
Netop, og det skridt er alligevel stort. Det er næppe tilfældigt, at vi lige pludselig fik stor succes, da Ronaldo bliver meget mere konsistent i sit spil. Før 06/07 var der for mange udfald, men han formåede sidenhen at hæve sit bundniveau betragteligt, hvilket gjorde ham til verdens bedste i 2008.

Selvfølgelig løftede Ronaldo sit spil, og det betød rigtig meget. Men i 2006 ændrede vi spillestil med mere bevægeligt angrebsfodbold i stedet for, at vi førhen spillede meget på den stationære Nistelrooy. Det tror jeg var afgørende, samtidig med at Neville, Scholes og Giggs fandt sulten. Forsvaret fandt også sikkerhed med makkerparret Vidic-Ferdinand og Evra løftede sit niveau.

Acsadac
24-05-2010, 20:16
England - Mexico bliver vist på kanal 6 kl 21.00

Kan vi nogen steder ser en holdopstilling?

Håber vores nye håb er med fra start.. Duer ikke at han spiller mens der er paradise :D

GloryGloryMU
24-05-2010, 20:33

Håber vores nye håb er med fra start.. Duer ikke at han spiller mens der er paradise :D

Haha - sagt som et ægte mandfolk;)

Håber dog også han er med fra start. Er spændt på at se ham "in action", i stedet for kun på youtube klip.

Pils
24-05-2010, 20:33

Hvis man kan stole på denne side er Hernandez ikke med fra start
http://www.livegoals.com/gamecenter/england-vs-mexico-24-05-2010

schousboe9
24-05-2010, 20:35
Den ser god nok ud, det er i hvert fald Englands startopstilling.

Don Kafai
24-05-2010, 20:52
England: Green, Glen Johnson, Ferdinand, King, Baines, Walcott, Gerrard, Carrick, Milner, Crouch, Rooney.
Reserver: Hart, James, Carragher, Dawson, Upson, Warnock, Lennon, Parker, Huddlestone, Wright-Phillips, Adam Johnson, Heskey, Defoe

Mexico: Perez, Juarez, Aguilar, Marquez, Salcido, Osorio, Torrado, Rodriguez, Giovani, Franco, Vela.
Reserver: Ochoa, Michel, Barrera, Castro, Blanco, Hernandez, Moreno, Guardado, Magallon, Torres, Bautista, Medina, Jonathan.

MC86
24-05-2010, 20:53
Hvis man kan stole på denne side er Hernandez ikke med fra start
http://www.livegoals.com/gamecenter/england-vs-mexico-24-05-2010

hvad sker der for han ikke er med i mexicos trup..

EDIT: Han er med på bænken

Kasper United
24-05-2010, 21:23
hvad sker der for han ikke er med i mexicos trup..

EDIT: Han er med på bænken

Hvad i hele...... Har vi købt en spiller, der ikke engang er i startopstillingen på Mexicos landshold? :confused:

Christensen
24-05-2010, 21:27
Hvad i hele...... Har vi købt en spiller, der ikke engang er i startopstillingen på Mexicos landshold? :confused:

Ja, han må virkelig være elendig!

Kasper United
24-05-2010, 21:30
Ja, han må virkelig være elendig!

Sælg ham! :stuuupid: ;)

RAppel
24-05-2010, 21:48

Den ironi er selv United_DK værdig :D

shrug
24-05-2010, 22:07
han er inde!

United DK
24-05-2010, 22:17
Hvad nummer har han?

Acsadac
24-05-2010, 22:27
Hvad nummer har han?

Han har nr. 14

Lund_se
24-05-2010, 22:33
Han virker da lovende, hvis han skulle til Køge BK! - har han rørt bolden?

United DK
24-05-2010, 22:41
Han virker da lovende, hvis han skulle til Køge BK! - har han rørt bolden?

Ja, og havde han spillet godt, og scoret et mål i denne ene kamp, så havde han været et scoop. :stuuupid:

Benzet
24-05-2010, 23:11
Han var den dårligste på banen i dag, men havde også svære arbejdsbetingelser da Mexicos offensive spil ikke var så god efter pausen.

MosaverB
24-05-2010, 23:25
Han var den dårligste på banen i dag, men havde også svære arbejdsbetingelser da Mexicos offensive spil ikke var så god efter pausen.
Nu fulgte jeg ikke rigtigt med i kampen, men det er ikke nemt at spille for Mexico, mod England?
Det er nemmere at spille for United mod et af de lavere rang klubber eksempelvis :-) ..
Dårligt argument, men du forstår hvis godt hvad jeg mener.

Pils
24-05-2010, 23:44
Ja vi blev sgu ikke så meget klogere på den gode señor Hernandez efter dagens kamp. Men det var også svære betingelser han havde oppe foran.

GloryGloryMU
24-05-2010, 23:49
Hvis vi kan konkludere noget ud fra dagens kamp må det da være hvordan han er som type.
RImelig chancesøgende og ligger hele tiden og lurer i- og omkring boxen.
Som flere andre er inde på, havde han dårlige arbejdsbetingelser, men hvis han bliver serviceret ordenligt af Nani og især Valencia tror jeg sagtens han kan blive effektiv.

Dines
25-05-2010, 00:16
Så ikke kampen, men jeg forstår ikke folk, der afskriver ham, hvis han har spillet halvskidt, for han havde meget svære betingelser. Det samme med Diouf. Lad os vente og se, hvad han duer til, før vi afskriver ham efter 6 små indhop. Det er ikke alle, der slår til for dag et som Van Nistelrooy eller Rooney.

Flax_Generous
25-05-2010, 01:31
Baines, Carrick, Milner og Defoe var nu også pænt ringe.

unitedforreal
25-05-2010, 02:04
Baines, Carrick, Milner og Defoe var nu også pænt ringe.

Er du overrasket over det ? :D

synd for ham at han er faldet så meget på det sidste, håber han rammer formen snart.

zhagzi
25-05-2010, 06:18
Jeg har ramt formen!

Tevez
26-05-2010, 22:01
Så fik vores forhåbentlige mexicanske stjernefrø scoret mod Holland til aften

D9a9vL_7nfU

NtotheT
26-05-2010, 22:01
I dag scorede Javier Hernandez mod Holland. Er der nogle, der så kampen og kan beskrive, hvordan han spillede?

NtotheT
26-05-2010, 22:02
Så fik vores forhåbentlige mexicanske stjernefrø scoret mod Holland til aften

D9a9vL_7nfU

Den viirker ikke.

chrisserUnited
26-05-2010, 22:11
Javier Hernandez spillede fint mod Holland... Hvis han får arbejdstilladelse, kan han bestemt klare sig i Premier League... Han viste gode takter...

Edit: så dog kun den sidste halve time... men der var der også godt gang i ham...

MosaverB
26-05-2010, 22:12
Det er altid noget, at han kan score når han står tæt på mål, med hovedet.

United DK
26-05-2010, 22:22
Han scorede mod Holland?!

Jeg tror vi har gjort et scoop!!!

chrisserUnited
26-05-2010, 22:22
Det er altid noget, at han kan score når han står tæt på mål, med hovedet.

Ikke det kønneste mål ;) men den kom da ind... men ellers gjorde han det fint...

MosaverB
26-05-2010, 22:25
Ikke det kønneste mål ;) men den kom da ind... men ellers gjorde han det fint...
Nej, men jeg hentød till en vis Berbatov :-) ..
Detaljerne giver sig selv.

Lossen
26-05-2010, 23:12
En ordentlig blunder de tager sig i de hollandske forsvar. Det lover godt.

shrug
26-05-2010, 23:40
Målet til 2-1 (http://www.betscout.com/highlights/play/784403/5472)

snegl
27-05-2010, 00:09
Jeg tror ikke jeg har set en mand stå så langt fra sin markering i snart et par år. Vi snakker 3-4 meter.. Lad os håbe Holland er lige så ringe i forsvaret mod os.

Ikke desto mindre er det godt løbet i position. Hurtigt fremad efter at han har sendt bolden videre.

United DK
27-05-2010, 05:57
Ligeså ringe forsvarsspil, som da Rooney lavede sit andet mål i Milano i februar.

Nu er Holland jo så heller ikke frygtet pga. en stærk defensiv.

Kasper United
27-05-2010, 07:55
Målet til 2-1 (http://www.betscout.com/highlights/play/784403/5472)

Rimelig flot mål. Han løb da med 40 km/t ind i feltet og headede flot bolden i kassen. Sikke et tempo.

Lagoni
27-05-2010, 08:40
Af hvad jeg kan se er han hurtig og teknisk stærk samt han skyde lige godt med begge ben :) Han virker spændende, men nu må vi se. Syns ærlig talt vi skal sælge nogle af vores angribere (Berba, owen, diouf og welbeck) og evt få købt nogle offensive spillere. Gad godt se Benzema og ben arfa i klubben også prøve macheda mere af, da han helt sikkert har talentet.

Oversigt over offensive spillere:

Rooney, benzema, hernandez, macheda, ben arfa, nani, valencia. grundet den lidt smalle skare er at de unge talenter behøver en masse spilletid så de kan vokse :)

RAppel
27-05-2010, 08:46
Han scorede mod Holland?!

Jeg tror vi har gjort et scoop!!!

Men der er jo ikke engang andre klubber der var interesseret i ham!

MartinNielsen
27-05-2010, 09:41
Men der er jo ikke engang andre klubber der var interesseret i ham!

Du dømmer vel forhåbentlig ikke en spillers potentiale på hvor mange klubber der var interesseret i ham ?
Såfremt så kunne du jo have afskrevet enormt mange spillere?
F.eks. havde Nani ikke trukket sig den store opmærksomhed før han kom til United, præcis det samme havde Pique heller ikke.

Så jeg synes det er lidt mærkeligt at sidde og sætte spørgsmålstegn ved om han kan blive til noget, fordi andre klubber ikke var interesseret i ham ?
Og egentlig, så kan du jo ikke vide det ? - der var ingen rygter om ham før det blev offentliggjort, så hvorvidt andre klubber har kigget på ham forlyder der intet om, og nu skal vi heller ikke glemme at han bliver kaldt Mexicos største talent

Dr. Adams
27-05-2010, 09:45
Du dømmer vel forhåbentlig ikke en spillers potentiale på hvor mange klubber der var interesseret i ham ?
F.eks. havde Nani ikke trukket sig den store opmærksomhed før han kom til United, præcis det samme havde Pique heller ikke.

Så jeg synes det er lidt mærkeligt at sidde og sætte spørgsmålstegn ved om han kan blive til noget, fordi andre klubber ikke var interesseret i ham ?
Og egentlig, så kan du jo ikke vide det ? - der var ingen rygter om ham før det blev offentliggjort, så hvorvidt andre klubber har kigget på ham forlyder der intet om, og nu skal vi heller ikke glemme at han bliver kaldt Mexicos største talent

Nani var vidst kendt af en del i fodboldverdenen inden han skrev for United. Kan huske, at hans navn blev nævnt her på siden et års tid inden han blev købt, hvor mange drømte om ham på den ene kant og Ronaldo på den anden. Så jo, jeg mener bestemt at han tiltrak meget opmærksomhed inden han blev købt

MartinNielsen
27-05-2010, 09:49
Nani var vidst kendt af en del i fodboldverdenen inden han skrev for United. Kan huske, at hans navn blev nævnt her på siden et års tid inden han blev købt, hvor mange drømte om ham på den ene kant og Ronaldo på den anden. Så jo, jeg mener bestemt at han tiltrak meget opmærksomhed inden han blev købt

Men han blev ikke linket til flere klubber før United hentede ham, hvilket jo er det som der blev lagt vægt på før :)

Chicarito kan sagtens vise sig at være den spiller vi har manglet i angrebet, nu har jeg set ham spille enkelte gange når jeg tilfældigt er faldet over et par mexikanske landskampe, og han ligner uden tvivl en lysende spiller.

Han har en udemærket teknik, han kan finde ud af at bevæge sig i de rigtige rum, og har flere gange formået at vise at han kan rykke både bag forsvaret, men også splitte forsvaret med et ryk og så modtage stikningen, udover dette så er han okay hurtig, hovedstødsstærk, og har en utrolig træfsikkerhed :)

RAppel
27-05-2010, 11:00

He he, det er heller ikke nemt at være ny. Men det var ironisk ment. :)

http://oldtrafford.dk/forum/showpost.php?p=183642&postcount=9883

VonKoblenz
27-05-2010, 13:23
Af hvad jeg kan se er han hurtig og teknisk stærk samt han skyde lige godt med begge ben :) Han virker spændende, men nu må vi se. Syns ærlig talt vi skal sælge nogle af vores angribere (Berba, owen, diouf og welbeck) og evt få købt nogle offensive spillere. Gad godt se Benzema og ben arfa i klubben også prøve macheda mere af, da han helt sikkert har talentet.

Rooney, benzema, hernandez, macheda, ben arfa, nani, valencia. grundet den lidt smalle skare er at de unge talenter behøver en masse spilletid så de kan vokse :)

Ville nu hellere se Yoann Goucruff :)

United DK
27-05-2010, 14:55

Hvad er det dog folk ser i Ben Arfa? Han er efter min bedste overbevisning bare den franske udgave af Quaresma. Kan godt i glimt, men mangler generelt stabilitet.

Jeg vil i øvrigt også hellere beholde Welbeck fremfor Macheda, hvis det skulle komme dertil. Welbeck er meget mere bevægelig, og kan bruges på flere pladser.

Lagoni
27-05-2010, 18:11
Vælger Macheda, da han er mere farlig i angrebet og har mere talent. Mener i hvert falde han har talentet til at kunne blive tredje valg i angrebet, da jeg forventer fergie vil gå efter benzema. Han behøver kampe!!

Christensen
27-05-2010, 18:58
Så har han fået arbejdstilladelse. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11586

Tiden må vise om han bliver et flop eller en succes. Kender absolut intet til ham, glæder mig dog til at se ham i aktion og håber selvfølgelig på det bedste.

Kasper United
27-05-2010, 19:12
Så har han fået arbejdstilladelse. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11586

Tiden må vise om han bliver et flop eller en succes. Kender absolut intet til ham, glæder mig dog til at se ham i aktion og håber selvfølgelig på det bedste.

Ja, tillykke til Hernandez.

nielzon21
27-05-2010, 19:16
YES.... så fik han arbejdstilladelsen!

Tillykke og officielt velkommen i klubben herfra.
Ser frem til at se ham i aktion i løbet af sommerens VM og i de kommende træningskampe for United hen over sommeren... Er sikker på han nok skal falde til efter nogle kampe mod britiske modstandere.

MartinNielsen
27-05-2010, 19:33
Tillykke til Chicarito, lad os håbe han bliver en succes. :)

Er der egentlig nogen der kan fortælle mig hvem denne ''Dodô'' er som United eftersigende har hentet ?

http://www.transfermarkt.co.uk/en/statistiken/wettbewerbe/transfers.html

Dines
27-05-2010, 23:22
Så fik han arbejdstilladelse. Vel meget forventet, når Manucho også kunne få det. Lad os dog håbe, at Javier Hernandez har mere at byde på.

Jesus
28-05-2010, 15:23
http://www.youtube.com/watch?v=jkCHdxdaVJ8

flot mål, tillykke.

MOHoegsted
29-05-2010, 19:09
Jeg tror at Ferguson udemærket ved at vi mangler en god angriber, og han har fulgt Chicharito i noget tid nu, og flere andre store klubber har vist også vist interresse.
Jeg tror helt sikkert Ferguson håber at se ham som 2. mand, og købte ham så tidligt, og før vm pga. en højst sandsynligt lavere pris. Tror det hele afhænger af hans vm om vi får en ny angriber, og hvis han gør det godt, så tror jeg han bliver 2 mand.

Han virker som en meget komplet spiller, med godt skud, god på hovedet, løber godt i dybden, læser spillet godt. Men det jo klart youtube får ham til at se bedre ud.

Jeg håber at enten Macheda eller Welbeck bliver stjerner. Faktisk dem begge.
I starten af sæsonen troede jeg det klart ville blive Welbeck, men er bange for at Welbeck ikke kan nå sit fulde niveau pga. den skade han fik.

Christensen
30-05-2010, 10:48
Jeg håber at enten Macheda eller Welbeck bliver stjerner. Faktisk dem begge.
I starten af sæsonen troede jeg det klart ville blive Welbeck, men er bange for at Welbeck ikke kan nå sit fulde niveau pga. den skade han fik.

Mener du virkelig, at en skade ødelægger en spillers chance for at opnå sit potentiale? Gad sgu godt se Rooney, hvis han ikke havde haft alle sine skader..

snegl
30-05-2010, 11:05
Det gør jeg nok lidt med Welbeck. Det er lidt som om at man skal peake enten hos sin udlejningsklub eller for reserverne for at få en chance på førsteholdet i United. Hvis man skal se en udvikling hos en ung spiller som Macheda eller Welbeck, skal de helst have mange kampe i træk i lang tid, enten for reserverne eller hos en udlejningsklub. At præmisserne er svære, fordi Welbeck løb ind i en skade, er vel rigtigt nok. Han skal endnu engang bygge sit talent op, hvor meningen oprindeligt var at han skulle bombe i championship og komme tilbage mere udviklet og klar til førsteholdsbold. Nu skal han så udvikles på ny, men han er heldigvis stadig ung.

Hvis jeg var Ferguson ville jeg mene at han skulle i form og præstere stabilt før han får chancen foran Macheda, Diouf, Owen, Hernandez, Berbatov, Rooney, som alle kæmper for sin chance. Med mindre han selvfølgelig er et mirakel til træning og i pre season.

Så mange spillere kan han bare ikke konkurrere med i mine øjne, og derfor bør han også lejes ud igen før vi ser en udvikling stor nok til at bruge ham mere end i Carling Cuppen i mine øjne. Det har vi prøvet - nu bør han udvikles lidt mere med en lang periode hvor han får spilletid.

schousboe9
30-05-2010, 17:37
Han starter inde her kl. 17.30 mod Gambia, som forresten har Ousman Jallow og Demba-Nyrén med fra start. :D

Og siden det er en lidt sløv søndag eftermiddag, tror jeg sgu, jeg skal se den!

EDIT: Og han har så gjort det til 1-0 efter 17 min.

United DK
30-05-2010, 17:45
Han starter inde her kl. 17.30 mod Gambia, som forresten har Ousman Jallow med fra start. :D

Og siden det er en lidt sløv søndag eftermiddag, tror jeg sgu, jeg skal se den!

Hvor skal du se den?

schousboe9
30-05-2010, 17:55
Jeg fandt nogle gode billetter på første række på nettet. ;)

Anderson_8
30-05-2010, 17:58
så scorede han sku igen.. Ny Rooney :)

Christensen
30-05-2010, 18:18

Ja, ny Rooney!!

Og efter England-kampen var han en ny Manucho......

Kasper United
30-05-2010, 18:39

Ja, sikke en målform, Hernandez er kommet i :) Nogen der har set målet?

snegl
30-05-2010, 18:41
KP-bj5iqmXc

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL..
Fantastisk mål af Chicharito. Helt utroligt sat ind

snegl
30-05-2010, 18:43
Chicharito med endnu et mål.. 2-0. Gambia sover (igen)

Kasper United
30-05-2010, 18:47
KP-bj5iqmXc

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL..
Fantastisk mål af Chicharito. Helt utroligt sat ind

Han løber godt nok stærkt. OK mål, selvom det var en stor forsvarsfejl.

Chicharito med endnu et mål.. 2-0. Gambia sover (igen)

:trophy: Sikke en målkonge, vi har købt. :trophy:

snegl
30-05-2010, 18:48
Chicharito brænder en halvstor chance foran mål i en spids vinkel hvor han er okay fri. Ja, jeg er også overrasket over hvor hurtigt han egentlig løber.

Nu er han så skiftet ud.

Kasper United
30-05-2010, 18:59
Chicharito brænder en halvstor chance foran mål i en spids vinkel hvor han er okay fri. Ja, jeg er også overrasket over hvor hurtigt han egentlig løber.

Nu er han så skiftet ud.

Kan ellers se Mexico er kommet foran 3-0. Det kunne være fedt, hvis han havde scoret hattrick, men det havde han jo så ikke, hvis han er udskiftet.
Men han skal jo også gemme nogle mål til, når han spiller for os. :)

Stente
30-05-2010, 20:37
Tt1q6g-mspo

Og nr.2 mål, skulle nogen være interesserede :)

Kasper United
30-05-2010, 21:29
Tt1q6g-mspo

Og nr.2 mål, skulle nogen være interesserede :)

Der ser godt nok rimelig vildt ud, der hvor han lige sætter tempoet op, og når bolden til sidst og scorer. Et "rigtig" angriber mål, selvom det igen var skidt af Gambias forsvar.

MosaverB
30-05-2010, 21:32
Der ser godt nok rimelig vildt ud, der hvor han lige sætter tempoet op, og når bolden til sidst og scorer. Et "rigtig" angriber mål, selvom det igen var skidt af Gambias forsvar.
Ja, han er fandme hurtig, han er!

snegl
31-05-2010, 16:50
Er jeg den eneste der ser en mulighed for at Hernandez og Berbatov vil kunne blive et godt match? (når Rooney er skadet/sparet). Berbatov til at ligge som i Tottenham, hvor spillet roterer om ham, og Hernandez til at løbe hurtigt rundt i alle hullerne som da Keane + Berbatov huserede i Spurs.

Det virker ihvertfald som om han løber en del, og samtidig er meget meget hurtig.

Dines
31-05-2010, 22:01
Er jeg den eneste der ser en mulighed for at Hernandez og Berbatov vil kunne blive et godt match? (når Rooney er skadet/sparet). Berbatov til at ligge som i Tottenham, hvor spillet roterer om ham, og Hernandez til at løbe hurtigt rundt i alle hullerne som da Keane + Berbatov huserede i Spurs.

Det virker ihvertfald som om han løber en del, og samtidig er meget meget hurtig.

Måske. Men hvad med Diouf? Hvad med Welbeck? Hvad med Macheda? Og hvad med Owen? Der skal ryddes ud i det angreb. Der er for mange uvisse kort, og for lidt klasse til min smag, og alligevel står vi med et hav af angribere, men kun en laver nok mål. Owens målsnit er også godkendt.

snegl
31-05-2010, 22:49
Helt sikkert. I mine øjne bør vi udleje Welbeck igen og måske Macheda. Macheda virker dog allerede nu til at kunne give en impakt på førsteholdet fra næste sæson af og burde måske udlejes til en PL klub (fx Blackpool). Diouf virker lidt som en glemt spiller som nok bør sælges/minimum udlejes, og Owen tror jeg også ryger godt ned i hierarkiet.

Købet af Diouf bliver i mine øjne mere og mere mystisk. Man kan i mine øjne højest udvikle én spiller i angrebet ad gangen, hvor spilleren er 3. valg, da spilleren behøver en vis mængde spilletid. Jeg håber 3. valget bliver vores nyindkøb Hernandez, da både Welbeck og Macheda har et par år at gå på. Chicharito ligner en der 'bare' skal fortsætte og bygge videre på hans lovende udvikling. Ryger han ned som 4. eller 5. valg må jeg indrømme at jeg ikke forstår købet af ham.

Runaldo
31-05-2010, 22:57
Helt sikkert. I mine øjne bør vi udleje Welbeck igen....

Welbeck skal omskoles til inside forward / kantspiller, for der er han fænomenal, faktisk meget lig Ronaldo, pre-scoringsrekorderne.

MOHoegsted
31-05-2010, 23:01
Jamen jeg er også helt sikker på at købet af Javier Hernandez er købt som 2. valg, men igen, det afhænger af hans vm tror jeg. :) Men Macheda skal udlejes i år, sælg Owen og Diouf, da jeg også ser købet af Diouf ekstremt underligt. Sælg ham! Welbeck kan også godt udlejes 6 måneders tid tænker jeg lidt :)

Og godt set Snegl: Syntes også at Berbatov og Chicharito lyder lidt som et godt par deroppe, kan også være en af grundene til Ferguson købte ham, til at få Berbatov lidt mere i gang, hvis han ikke har mange flere mål i skoene, så lad ham da lave de mange assists han kan, og det kan han finde ud af!

Hald
01-06-2010, 00:12
Sælg Owen og Macheda.. Kiko bliver ikke den spiller vi alle håbede på da han satte sit navn fast i United mod Villa forrige sæson. Owen er over the hill. Welbeck er uden tvivl vores største offensive talent, og med salg af de to andre, bør vi ikke udleje ham, Diouf er for ny til at bedømme allerede imo. Men glæder mig virkelig til at se Hernandez, tror at han bliver et af de store navne til VM.

Haslund
01-06-2010, 01:45
Welbeck skal omskoles til inside forward / kantspiller, for der er han fænomenal, faktisk meget lig Ronaldo, pre-scoringsrekorderne.

Øhm, den må du godt lige uddybe.
Ronaldo før scoringsrekorderne udfordrede konstant og havde en fantastisk teknik. Derudover var han ganske enkelt langt mere talentfuld end Welbeck. Welbeck virker stik modsat Ronaldo en smule usynlig når han har fået førsteholdskampe, og alt i alt må jeg indrømme jeg bare har svært ved at se ligheden.

snegl
01-06-2010, 11:07
Idag er det Chicharitos fødselsdag. :groupdance:

Ærten bliver 22 år.

MOHoegsted
01-06-2010, 12:03
Sælg Owen og Macheda.. Kiko bliver ikke den spiller vi alle håbede på da han satte sit navn fast i United mod Villa forrige sæson. Owen er over the hill. Welbeck er uden tvivl vores største offensive talent, og med salg af de to andre, bør vi ikke udleje ham, Diouf er for ny til at bedømme allerede imo. Men glæder mig virkelig til at se Hernandez, tror at han bliver et af de store navne til VM.

Hvad snakker du om?
Du har lige så vel heller ikke set så meget til Kiko, fik 2 kampe sidste sæson, og han greb chancen begge gange. Han har også fået et par få kampe i denne sæson, scoret et lidt unfair mål mod Chelsea, ellers har han heller ikke fået meget spilletid, og har bare startet ude mens Rooney var skadet. Du ved ligeså lidt om Macheda som du gør om Diouf!

Øhm, den må du godt lige uddybe.
Ronaldo før scoringsrekorderne udfordrede konstant og havde en fantastisk teknik. Derudover var han ganske enkelt langt mere talentfuld end Welbeck. Welbeck virker stik modsat Ronaldo en smule usynlig når han har fået førsteholdskampe, og alt i alt må jeg indrømme jeg bare har svært ved at se ligheden.

Vil også gerne indrømme jeg heller ikke kan se ligheden på nogle punkter. Welbeck er hurtig, Ronaldo er hurtigt både uden og med bolden? :) Men de minder i mine øjne ikke på nogle måder hinanden.

Og tillykke til Chicharito!

Tevez
03-06-2010, 19:48
Nu sidder jeg og ser Italien mod Mexico og Mexico imponerer mig godt nok deriblandt vores stjernefrø Chicharito. Han har indtil videre haft rigtig gode løb, god forståelse og haft flere gode aktioner. Blandt andet en situation hvor han hopper over bolden og skaber en god chance. En anden situation bliver bolden fyrede afsted op mod ham og han tæmmer bolden mirakuløst, hvorefter han tører en italiensk midterforsvar og kun en glidende tackling fra en anden forsvarer forhindrer ham i at score. Men jeg må sige, at jeg er meget imponeret so far

Kasper United
03-06-2010, 20:06
Nu sidder jeg og ser Italien mod Mexico og Mexico imponerer mig godt nok deriblandt vores stjernefrø Chicharito. Han har indtil videre haft rigtig gode løb, god forståelse og haft flere gode aktioner. Blandt andet en situation hvor han hopper over bolden og skaber en god chance. En anden situation bliver bolden fyrede afsted op mod ham og han tæmmer bolden mirakuløst, hvorefter han tører en italiensk midterforsvar og kun en glidende tackling fra en anden forsvarer forhindrer ham i at score. Men jeg må sige, at jeg er meget imponeret so far

Det lyder spændende. Jeg glæder mig for alvor til VM, hvor vi får se, om han kan noget på internationalt niveau. Men efter din beskrivelse, lyder han god, selv mod et italiensk forsvar, som ikke er det ringeste. Følger den live på bold, så må vi se, om han scorer :D

Hr Hansen
03-06-2010, 20:16
Hvilken kanal?

MOHoegsted
03-06-2010, 21:26
hørte også godt han spillede en glimrende kamp, desværre kom der ingen mål, og blev udskiftet. tilgengæld gjorde Vela, som spiller i Arsenal. En spiller jeg også syntes er meget glimrende, og er utrolig flabet. Fik dog ikke lige set målet i dag :)

Hvad er Chicharito oppe på nu? 8 mål i 8 kampe for landsholdet? Det sgu blæret.

chrisserUnited
03-06-2010, 21:53
hørte også godt han spillede en glimrende kamp, desværre kom der ingen mål, og blev udskiftet. tilgengæld gjorde Vela, som spiller i Arsenal. En spiller jeg også syntes er meget glimrende, og er utrolig flabet. Fik dog ikke lige set målet i dag :)

Hvad er Chicharito oppe på nu? 8 mål i 8 kampe for landsholdet? Det sgu blæret.

Ifølge wiki har han spillet 12 landskampe og 7 mål. Stadig et rigtig godt snit

MosaverB
03-06-2010, 21:55
Ifølge wiki har han spillet 12 landskampe og 7 mål. Stadig et rigtig godt snit
Ja, det er meget godt, for en 22-årig.

MOHoegsted
03-06-2010, 22:50
Når :) Læste nemlig bare en gammel nyhed hvor der stod 4 mål på 4 landskampe, og troede kun han havde spillet 4 siden :)

Men ja det sgu meget godt alligevel.

Hald
04-06-2010, 01:16
Bliver lækkert at se Ham i aktion under VM men især også for United, denne gang tror jeg virkelig vi har gjort et scoop der har success med det samme, og kun bliver bedre.. Kan bare ikke finde ud af om man skal kalde ham Hernandez eller Chicharito, ser ud som om det er Chicharito der skal stå på hans United bluse...
Lyder mega fedt når de Mexicanske kommentatore råber hans navn, de udtaler det hurtigt, så det lyder som Tjitjato (for lige at tage det helt bogstavligt) ..
tror desuden at Mexico når langt !

Kasper United
05-06-2010, 13:30
Jeg har ikke set så meget til ham, men det jeg bl.a. har set er, at han er lynende hurtig. Mit spørgsmål er så, om der er nogen, der kan forestille ham spille i en 4-3-3?
Sådan at vores forreste del, f.eks. kunne se sådan ud, hvis Valencia ikke er med i højre side:
Nani - Rooney - Hernandez?

Tevez
05-06-2010, 13:34
Jeg har ikke set så meget til ham, men det jeg bl.a. har set er, at han er lynende hurtig. Mit spørgsmål er så, om der er nogen, der kan forestille ham spille i en 4-3-3?
Sådan at vores forreste del, f.eks. kunne se sådan ud, hvis Valencia ikke er med i højre side:
Nani - Rooney - Hernandez?

Tror ikke han ville fungere specielt godt på den plads. For mig at se er han en 100 % boksspiller, men han kunne self godt afprøves på positionen.

Kasper United
05-06-2010, 13:41
Tror ikke han ville fungere specielt godt på den plads. For mig at se er han en 100 % boksspiller, men han kunne self godt afprøves på positionen.

Ja. Så det vil nok være bedst at bruge ham i en 4-4-2 med Rooney og ham på toppen, hvis han da slår igennem og er god nok til startopstillingen. Selvom vi har mange angribere, synes jeg ikke, der er specielt meget konkurrence.

MOHoegsted
05-06-2010, 23:59
Tror også Mexico når langt, de har gjort det meget godt mod de store hold, men de er bestemt underdogs. Bliver ekstremt spændende at følge ham til VM.

Men jeg er også lige usikker på om han vil fungere i en 4-3-3. Men har i hvertfald speeden til det ser det ud til, men tror slet ikke han bliver målfarlig på den position.

Men Nani og Valencia ude på kanterne og Rooney i toppen fungerer jo rigtigt godt, så tror også han skal bruges i en 4-4-2.

Tevez: Er der ikke en eller anden måde du kan ændre dit brugernavn på? HÆHÆHÆ :D

Tevez
12-06-2010, 11:18
Tror også Mexico når langt, de har gjort det meget godt mod de store hold, men de er bestemt underdogs. Bliver ekstremt spændende at følge ham til VM.

Men jeg er også lige usikker på om han vil fungere i en 4-3-3. Men har i hvertfald speeden til det ser det ud til, men tror slet ikke han bliver målfarlig på den position.

Men Nani og Valencia ude på kanterne og Rooney i toppen fungerer jo rigtigt godt, så tror også han skal bruges i en 4-4-2.

Tevez: Er der ikke en eller anden måde du kan ændre dit brugernavn på? HÆHÆHÆ :D

hehe jeg må prøve at finde ud af et eller andet, men indtil da må jeg bare udskylde for navnet :)

MOHoegsted
12-06-2010, 11:47
Hehe :)

Så lige Mexico's kamp i går, og Chicharito startede ikke inde, og det er heller ikke forventede han vil gøre det under hele slutrunden. Undre mig faktisk selv over det, en som Carlos Vela starter inde. Han er yngre, men har også spillet flere kampe på landsholdet end han har. 27 har han spillet og scoret 8 mål, syntes da også det meget fint men nu har Chicharito spillet 13 og har scoret 7 mål. Man må jo da gå ud fra ud fra det snit, burde han starte inde. Mener nu ikke nødvendigvis at Vela skal starte ude da han gjorde det godt og kan godt lide Vela, samme med Giovani dos Santos, gør det godt og beundre også ham. Men G. Franco skal han erstatte som bruges som 100 % boksspiller, Vela og dos Santos er mere offensive kanter.

Vi har haft en diskution om Chicharito kan spiller ude på de offensive kanter, i går var det Vela som man tog ud til fordel for Chicharito, og Vela var ude på den offensive kant. Men kan godt være han blev rykket ind på Franco's plads.

snegl
12-06-2010, 12:17
Han lå ikke ude på fløjen/offensiv kant ihvertfald.

Broberry
17-06-2010, 21:46
Så er vores Prettyboy blevet skiftet ind og han får næsten en hele 45 min ;)

Bugge
17-06-2010, 21:51
Gooooaaaal!

shrug
Goooooooooooaaaaalllllll!!!!

Broberry
Goooooooooooooaal :D!!!

JDK
17-06-2010, 21:52
Chicharito, Chicharito, Chicharito!!!

Bugge
Efterabere!!!

MOHoegsted
1-0 JAVIER HERNANDEZ! Flot løb, var den offside?
Jeg blev fandme glad der, flabet lavet af tage målmanden af! :D
Det endda den målmand jeg ønsker til united.

Kiksu
Goooooooooooooooool chicharito!! :p

NtotheT
17-06-2010, 21:53
Fucking lækkert at Hernandez angiveligt sparker de tøsesure franskmænd ud af VM. Hold kæft hvor er det dog forfærdelige at se på. De begynder at tude over at en spiller får frataget sin startplads i stedet for at kæmpe for nationens farver! Dum træner eller ej, det kan man ikke være sit land bekendt.

mabu
17-06-2010, 21:54
måååååååååååååååååååååål nice man sådan hernandez :)

Kasper United
17-06-2010, 21:54
Så er vores Prettyboy blevet skiftet ind og han får næsten en hele 45 min ;)

Og han har lige scoret et flot mål! Det kan gå hen og blive et rigtig godt køb af Fergie. :trophy:

MOHoegsted
17-06-2010, 21:55
Syntes egentlig også det latterligt Chicharito starter ude, han er jo langt bedre end Franco!

United DK
17-06-2010, 21:55
Køligt mål, hvor han lige runder en af verdens bedste som ingenting. Mere af det fra august.

Sgoales
17-06-2010, 21:56
ja, det er fantastisk!!! Han er på drømmeholdet sammen med Rooney, Ronaldo, Park og Evra... dog lidt trist at Evra skal føre sit hold til sådan en skandale.

NtotheT
17-06-2010, 21:57
Nu har jeg set nogle kampe med Hernandez, og det virker sgu til, at vi har fået fat i en fodboldklog angriber. Dvs. en angriber, der tager de rigtige løb, og har en god fodboldforståelse. Det kan kun gavne vores trup, idet vi savner nogle dybdeløb fra angriberne udover Rooney. (Ja, Berbatov kan ikke løbe om så hans liv afhang af det).

MOHoegsted
17-06-2010, 21:58
ja, det er fantastisk!!! Han er på drømmeholdet sammen med Rooney, Ronaldo, Park og Evra... dog lidt trist at Evra skal føre sit hold til sådan en skandale.
Ja det lidt ærgeligt for Evra, men nu har Evra heller ikke haft et godt vm lige nu.. Men det også svært at lyse når de andre spiller så dårligt.

Broberry
17-06-2010, 21:58
Nu ved jeg godt at vi ikke lige er i transfertråden..
Men hvis vores fine ven kan levere mere af samme skuffe under dette VM, tror jeg ikke vi henter en klasse angriber mere til sommer :)

Jesus
17-06-2010, 22:11
Is på drenge, han virker da god, men han er da ikke en nye *indsæt valgfrit navn på tidligere united-stjerne".

btw - nu ved vi da hvilket nummer han får, nu hvor Zoran har forladt os.

MOHoegsted
17-06-2010, 22:18
Nu ved jeg godt at vi ikke lige er i transfertråden..
Men hvis vores fine ven kan levere mere af samme skuffe under dette VM, tror jeg ikke vi henter en klasse angriber mere til sommer :)
Har jeg også prøvet at forklare i rigtigt lang tid nu, sagde han er købt som anden valg, og sagde vi skulle satse på ham :)

MOHoegsted
17-06-2010, 22:20
Is på drenge, han virker da god, men han er da ikke en nye *indsæt valgfrit navn på tidligere united-stjerne".

´Ben Foster har også forladt os? Han kan da også få nummer 12 :)
Men spillede Zoran i nummer 14? :) Fordi så er det i hvertfald sikkert han skal spille i nummer 14 :D

Broberry
17-06-2010, 22:25

Lad os nu bare hygge os lidt over hans præstation! Ingen sure miner..
Og desuden er der ingen, der har sagt, at han er en kæmpe stjerne. Vi er naturligvis bare glade for at han har leveret en god præstation :trophy:

MOHoegsted
17-06-2010, 22:26
Ja, men han kunne også være en solid reservemand, tror dog meget på ham. :)

Dines
18-06-2010, 01:04
Så ikke kampen, så kan ikke udtale mig om ham som spiller. Men har set målet, og det er utrolig køligt. Det er selvfølgelig en kæmpe chance, da han er helt alene, men nogle gange, er de største chancer der, hvor man skal bevare fatningen mest. Og det gør han virkelig. Køligt lavet. Håber, at vi har fået os et nyt lovende angrebstalent, der kan mere end Manucho kunne.

robinho
18-06-2010, 06:36
Så ikke kampen, så kan ikke udtale mig om ham som spiller. Men har set målet, og det er utrolig køligt. Det er selvfølgelig en kæmpe chance, da han er helt alene, men nogle gange, er de største chancer der, hvor man skal bevare fatningen mest. Og det gør han virkelig. Køligt lavet. Håber, at vi har fået os et nyt lovende angrebstalent, der kan mere end Manucho kunne.

Jeg synes han som type er en sjov angriber. Han ved hvad han er med for. VI så det også mod sydafrika da han kom ind. Han lå konstant mellem de to centerforsvare og var parat til at stikke af.

Igår lykkedes det så og han var utrolig kølig. Lækker krops/skudfinte og målmanden var væk. Tror uden at kunne vide det at Manucho bare havde hugget til den. Og det er der heller ikke noget galt i hvis den går ind self.

Men det hernandez lavede igår i så vigtig en kamp i den alder vidner om overskud.

Nu er han ikke nogen frelser endnu, men han skal have den ros han skal ha,

RAppel
18-06-2010, 08:27
Vil ikke tage kredit fra ham, men synes det er lige overdrevet nok der er nogen der udråber ham til "den nye Messias" fordi han scorer et mål.

robinho
18-06-2010, 08:48
Vil ikke tage kredit fra ham, men synes det er lige overdrevet nok der er nogen der udråber ham til "den nye Messias" fordi han scorer et mål.

Vi er vant til at se på berbatov og owen. Please lad os nu glæde os over et mål fra en united-angriber :)

Acsadac
18-06-2010, 09:43
Vi er vant til at se på berbatov og owen. Please lad os nu glæde os over et mål fra en united-angriber :)

Enig.. Et eller andet sted minder han om en ung Owen. Det der er opløftende ved hans spil er, at han konstant er i boksen. Han flakker ikke rundt som fx Berbatov.

Han bliver spændende at følge, nu håber vi bare at han ikke drukner i mængden af angribere..

robinho
18-06-2010, 09:57
Enig.. Et eller andet sted minder han om en ung Owen. Det der er opløftende ved hans spil er, at han konstant er i boksen. Han flakker ikke rundt som fx Berbatov.

Han bliver spændende at følge, nu håber vi bare at han ikke drukner i mængden af angribere..

Det er jo så hans opgave at spille så fergie ikke kan se bort fra ham.

Diouf leverede meget lort i de indhop han fik. Nu skal han måske lejes ud, så han skal self. ikke opgives endnu.

Men altså det er jo ikke en gavebod, så der skal leveres når man får chancen.

snegl
18-06-2010, 10:16
Super indhop af ham igår. Man kan ikke tolke de helt store ting endnu, men man kan ihvertfald ane at han har et helt sindssygt antrit og acceleration på de første meter og holder farten godt efterfølgende. Det går møg hurtigt når han løber.

Jeg håber han af type er en rimelig alround angriber der kan løbe rundt både i den hængende rolle men også i berbatovs rolle, så Rooney ikke skal omskoles igen.

Kasper United
18-06-2010, 11:56
Han kan måske godt gå hen og blive en spiller, der virkelig kan lave mange mål for os. I går så vi jo, da han lavede et flot mål, hvor han brugte sin hurtighed på kanten af offside.
Derudover har han jo også scoret adskillige mål her op til VM i venskabskampene for Mexico. Hans stastistik er slet ikke så ringe endda, så måske skal vi bare droppe tankerne om en ny angriber, når vi har Hernandez. Det er selvfølgelig et sats og lad os nu se, hvordan Hernandez kommer til at klare sig, hvis Mexico går videre, og de skal spille mod dygtige hold med et godt forsvar. Frankrig havde i går et godt forsvar på papiret, men de gjorde det elendigt sammen.

Tenshu
18-06-2010, 12:49
Vela er skadet (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1364887.ece), så det øger Hernandez' chancer for at starte inde mod Uruguay.

Kasper United
18-06-2010, 13:00
Vela er skadet (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/vm2010/article1364887.ece), så det øger Hernandez' chancer for at starte inde mod Uruguay.

Ja, jeg tror også, han starter inde, da Vela er skadet og efter hans flotte prsætation, da han kom ind i går. Jeg håber, vi får flere mål for hans side her i VM, selvom det måske var bedre, han gemte til, han spillede kampe for os :D

MosaverB
18-06-2010, 14:04
Jeg så ikke så meget af kampen igår, men hold kæft et køligt mål der.
Han har set off-siden, og tager bolden rigtig godt til sig, og siger vi ses til målmanden.
Hvis han kan levere det samme her i United, så synes jeg også vi skal droppe tankerne om en ny angriber. Det er et sats, men går han hen og bliver et kanon-køb, så er det bare i orden :-) ..

MosaverB
18-06-2010, 14:18
Forresten, så kan jeg også godt lide, den måde kommentatoren råber "Chicharito" 5-6 gange på.
- Og, at han dræber sig selv i det der "GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL" :D

zhagzi
23-06-2010, 17:39
Nogen som ved hvordan Javier klarede sig igår??

chrisserUnited
23-06-2010, 18:03
Han fik ca enhalv time på banen igår. og var meget anonym, nok mest fordi at det meste af spillet havde Uruguay... han var okay når han havde bolden igår, men Uruguay var bare bedre.

zhagzi
23-06-2010, 18:11

Hva mener du med Ronaldo? Drømmehold i dit hovedet, eller drømmehold i overført betydning, altså = Manchester United?

zhagzi
23-06-2010, 18:15
Han fik ca enhalv time på banen igår. og var meget anonym, nok mest fordi at det meste af spillet havde Uruguay... han var okay når han havde bolden igår, men Uruguay var bare bedre.

Nå ja okay. Bliver svært for ham at starte inde nu, da det virkelig gælder, med knockout fasen som går igang.

Howitzer
27-06-2010, 20:37
Nå ja okay. Bliver svært for ham at starte inde nu, da det virkelig gælder, med knockout fasen som går igang.
Han starter sku i dag. Spændende at se ham gennem en hel kamp.

Seba
27-06-2010, 20:40
hvor viser de kampen ?

Hvis man hverken har canal 9 eller svensk tv ...

Howitzer
27-06-2010, 20:42
Jeg ser den på RTL.

Howitzer
27-06-2010, 21:59
Javier!!!
Fuck et lækkert mål!! Come on Mexico!

Bugge
27-06-2010, 22:30
Et klassemål af Hernandez.

Frækt taget med og iskoldt sparket ind med venstre skøjten.
Jeg synes generelt han spiller en god kamp..

Hvor er Giovani dos Santos da egentlig en cirkus klovn. Jeg har aldrig set en spiller lave så meget "hæl og tå" uden at få NOGET som helst ud af det.

Og di Maria er jeg godt nok heller ikke specielt imponeret over. Han må satme have gjort det godt for Benfica for hans VM indtil videre berettiger ham i hvert fald ikke til en plads i Real Madrid.

RuudVanNissetøj
27-06-2010, 22:37
Hernandez virker i den grad lovende...flot VM...gid man kunne sige det samme om Rooney. Hold kæft en skuffelse han er - håber virkelig ikke han overfører den form til næste sæson :(

RAppel
27-06-2010, 22:46
Spændende spiller vi har købt. Er spændt på at se hvilken rolle han får på holdet i næste sæson. Inden VM havde jeg ikke mange forventninger til ham, men nu er han vel tredjevalg? Håber han får flere chancer end Tosic...

Pils
27-06-2010, 22:50
Hernandez virker i den grad lovende...flot VM...gid man kunne sige det samme om Rooney. Hold kæft en skuffelse han er - håber virkelig ikke han overfører den form til næste sæson :(

Gør han det, så er vi virkelig i problemer. Han har desværre virket helt ved siden af sig selv i denne slutrunde. Måske er han aldrig sluppe af med den skade fra CL.. Han så i hvertfald ikke klar ud

Dines
27-06-2010, 23:10
Og di Maria er jeg godt nok heller ikke specielt imponeret over. Han må satme have gjort det godt for Benfica for hans VM indtil videre berettiger ham i hvert fald ikke til en plads i Real Madrid.

Er han skiftet ?

Dines
27-06-2010, 23:40
Apropos Hernandez, så er han den spiller ved VM, der har nået den højeste fart indtil videre. Det er en målfarlig hurtig satan, vi har fået. Begynder mere og mere at tro på, at han bliver et hit.

Top speed
Mexico's Javier Hernandez has offered a glimpse of what Manchester United fans can expect next season, reaching a top speed of 32.15 km/h, putting him just ahead of Greek duo Avraam Papadopoulos and Konstantinos Katsouranis.
The leaders: Hernandez (32.15 km/h), Avraam Papadopoulos (31.57), Konstantinos Katsouranis (31.50)

http://www.fifa.com/worldcup/statistics/news/newsid=1259849/index.html#statistical+stars+from+group+stage

Flax_Generous
28-06-2010, 00:03
Han lavede 2 mål på 169 minutter (1 kamp fra start, 3 indskiftninger). Desuden blev samtlige af Mexicos mål scoret med ham på banen. Utroligt, at han ikke blev brugt noget mere af Aguirre...

MartinNielsen
28-06-2010, 01:06
Han lavede 2 mål på 169 minutter (1 kamp fra start, 3 indskiftninger). Desuden blev samtlige af Mexicos mål scoret med ham på banen. Utroligt, at han ikke blev brugt noget mere af Aguirre...

Desuden blev begge hans mål scoret mod relativt gode forsvarer, Argentina og Frankrig, så man kan ikke engang sige at det var pga. modstanderen ;)

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11650

Kunne forestille mig at vi forholdsvis hurtigt kommer til at se ham næste sæson :)

Kasper United
28-06-2010, 09:17

Imponerende statistik! :devill:
Jeg glæder mig godt nok til at se ham i United trøjen i næste sæson. Man skal dog passe på man ikke har for høje forventninger, men man kan da altid håbe på det bedste. :)

Annand
28-06-2010, 09:29
Et klassemål af Hernandez.

Frækt taget med og iskoldt sparket ind med venstre skøjten.
Jeg synes generelt han spiller en god kamp..

Hvor er Giovani dos Santos da egentlig en cirkus klovn. Jeg har aldrig set en spiller lave så meget "hæl og tå" uden at få NOGET som helst ud af det.

Kun Giovani dos Santos? Har du set Lionel Messi ved dette VM? Man skulle tro at han kun spillede for sig selv. Krøller elle ej, Messi har været meget ueffektiv. Men nu ser man hvor stor betydning hele klubholdet har, rundt om spillere som Messi og Rooney... Hvis Antonio Valencia var englænder, ville Rooney skovle mål ind på samlebånd for England.

Rooney spillede med 3 skader samtidig. Knee,groin and ankle. Men hvad var der så galt med de andre 10 englændere?

Men for hulen da, som jeg har store forvetninger til Javier Chicharito Hernandez. Glæder mig at se ham på Old Trafford, og håber på hans succes :)

Stratego Thomas
28-06-2010, 10:49
Kun Giovani dos Santos? Har du set Lionel Messi ved dette VM? Man skulle tro at han kun spillede for sig selv. Krøller elle ej, Messi har været meget ueffektiv. Men nu ser man hvor stor betydning hele klubholdet har, rundt om spillere som Messi og Rooney... Hvis Antonio Valencia var englænder, ville Rooney skovle mål ind på samlebånd for England.

Rooney spillede med 3 skader samtidig. Knee,groin and ankle. Men hvad var der så galt med de andre 10 englændere?

Men for hulen da, som jeg har store forvetninger til Javier Chicharito Hernandez. Glæder mig at se ham på Old Trafford, og håber på hans succes :)

man kan nu ikke løbe fra, at rooneys vm har været utroligt dårligt og, at ghan faktisk har været en af de mest underpræsterende på englands landshold.

angående hernandez er jeg begyndt at se et voksende håb i ham, i og med han virker til at besidde nogen kvaliteter som vi (united) mangler i vores angrebsspil: han scorer på åbne chancer og er ekstremt målrettet!! -ikke noget berbatov kan prale af i hvertfald!!

Treble007
28-06-2010, 11:25
Ved godt det er lidt offtopic, men prøv lige og se denne her video fra Argentina - Mexico.. Vil gdt vædde med mange af jer vil få et godt grin ved 2.18, Gabriel Heinze banker hovedet ind i kameraet, og slår til det.. Bye the way.. fantasktisk kasse af vores mexicanske striker..
http://www.footytube.com/video/argentina-mexico-jun27-50948

NtotheT
28-06-2010, 11:25
Hernandez har nogle spidskompetencer, som kan gavne vores hold. Han er hurtig, han er forholdsvis teknisk stærk. Han kan godt tørre sin direkte modstander og hugge den ind (hvilket er noget vi mangler med Rooney og Berbatov). Han kan blive guld værd, for hans evner er noget, vi har manglet i en del år.

mufufu
28-06-2010, 11:38

Mener du det? Messi har været en af VM's bedste indtil videre, hvis ikke den bedste. Han har lavet nogle assist, og været med, og været en stor faktor i størstedelen af Argentina's angreb. Han har bare ikke scoret nu, primært på grund af nogle fremragende redninger, for han har virkeligt haft mange chancer, som han i øvrigt tit selv har skabt. Lidt utroligt han ikke har fået den ind endnu.

MC86
28-06-2010, 12:05
Virkelig ringe slutrunde af England. Forstår ikke Capello ikke prøver med Rooney alene på toppen, og Gerrard lige bagved.

---------Rooney---------

---------Gerrard----------

Cole-Carrick-Lampard-Lennon

--Cole-Terry-Upson-Johnson--

---------James-------------

Synes englands spil var alt for nemt at læse. Der var ikke nogen bredde. Det blev meget lange bolde. Barry burde aldrig have været med. Kæft hvor er han tung. Milner beviste også han ikke burde starte inde. Forstår ikke at Capello ikke kan se det.

Kasper United
28-06-2010, 12:14
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2010/06/Hernandez-vs-Tevez.gif

Hernandez var vist også United spiller under VM! :devill:

robinho
28-06-2010, 12:21
Virkelig ringe slutrunde af England. Forstår ikke Capello ikke prøver med Rooney alene på toppen, og Gerrard lige bagved.

---------Rooney---------

---------Gerrard----------

Cole-Gerrard-Lampard-Lennon

--Cole-Terry-Upson-Johnson--

---------James-------------

Synes englands spil var alt for nemt at læse. Der var ikke nogen bredde. Det blev meget lange bolde. Barry burde aldrig have været med. Kæft hvor er han tung. Milner beviste også han ikke burde starte inde. Forstår ikke at Capello ikke kan se det.

Altså ganske vist er gerrard løbestærk men alligevel :)

Ej jeg synes england blev udstillet mod tyskerne. Nogle spillere faldt helt igennem. En Barry er bare ikke god nok. Hargreaves er klasser over ham. Han kunne så af gode grunde ikke være med denne gang. Men han skal tilbage.

Unitedalisme
28-06-2010, 16:24
Mener du det? Messi har været en af VM's bedste indtil videre, hvis ikke den bedste. Han har lavet nogle assist, og været med, og været en stor faktor i størstedelen af Argentina's angreb. Han har bare ikke scoret nu, primært på grund af nogle fremragende redninger, for han har virkeligt haft mange chancer, som han i øvrigt tit selv har skabt. Lidt utroligt han ikke har fået den ind endnu.

Ikke fordi tråden ska handle om Messi, men synes nu ik han har haft et særlig godt VM.. Selvom jeg ik er fan af Tevez, har han været den bedste spiller for Argentina..

Glæder mig super meget til at se Hernandez i united!

GloryGloryMU
28-06-2010, 17:19
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2010/06/Hernandez-vs-Tevez.gif

Hernandez var vist også United spiller under VM! :devill:

Hehe, ja. Så kan han lære det:=)
Var der til gengæld nogen der lagde mærke til hvor meget Heinze divede igår?! Han faldt jo mere end en stiv rulleskøjteløber i 100 meter hækkeløb!
Det var ikke til at holde ud at se på! Han fik nærmest en Danni Alves til at ligne Roy Keane

MC86
28-06-2010, 18:07
Altså ganske vist er gerrard løbestærk men alligevel :)

Ej jeg synes england blev udstillet mod tyskerne. Nogle spillere faldt helt igennem. En Barry er bare ikke god nok. Hargreaves er klasser over ham. Han kunne så af gode grunde ikke være med denne gang. Men han skal tilbage.

Haha. Min fejl. Mente Carrick på den centrale midt. Og ja, Barry er langt fra godt nok. Han er alt for tung, og nem at læse. Han taber også bolden ned 3-1 målet, og tager et helt forkert sats til 4-1 målet.

Men det var vist også den forkerte tråd jeg fik det skrevet i.