Se fuld version : MoM | United - Bayern
Så giver jeg en til Valencia når I rotter jer sammen.
Grønholdt.
07-04-2010, 21:59
Min stemme går til Nani i dag. Han var med i stort set alt i offensiven, og så lavede han jo også 2 mål i en kamp der blev en kold klud i ansigtet på os... :mad:
Bud Spencer
07-04-2010, 22:07
Gibson.
Nani fik den.
Han havde scoret mere end 2 mål hvis Rafael havde haft lyst til at blive på banen.
Kasper United
08-04-2010, 14:34
Nani fik min. Hold niveauet sammen med Valencia, så ser det godt ud på begge kanter.
ChristianR
08-04-2010, 14:42
Nani fik min. Valencia spillede en helt fantastisk kamp, men Nani overgår ham lige med 2 mål og en fight og et løbepensum, der kunne gøre Park misundelig.
Vidic spillede også en godkendt kamp, mens VDS stod en udemærket kamp, selvom han ikke optrådte for heldigt ved det første mål.
Glory Man United
08-04-2010, 14:48
Nani i hård konkurrence med Valencia
schousboe9
08-04-2010, 14:56
Nogen, der vil gå til bekendelse mht. Rafael? Sådan en tåbelig udvisning kan umuligt fortjene MoM.
Valencia får min, hans udfordringer fungerede og hans indlæg var gode. Nani kunne det også have været med hans to flotte mål.
Nani spillede en af sine bedste kampe i vores trøje. Han var en trussel konstant og scorede et par rigtig gode mål. Han var den eneste, der virkede til at true Bayern efter udvisningen. Valencia var også giftig på den anden kant med gode oplæg. Han er en glimrende spiller, flot første sæson.
tjarligdrengen
08-04-2010, 20:46
Har også stemt Nani.. Han var SÅ god igår!
Klart Nani, han var forygende. Bare ærgeligt at det ikke kan bruges til noget:mad:
Parkohargo
08-04-2010, 21:02
Nani og Valencia var de bedste synes jeg.. Stemte dog Nani da han scorede et par flotte mål og var vores største trussel. Rafael var også super i starten, især overfor Ribery, men alle kender jo slutningen på den historie..
Lang tid siden at en Spiller som Rooney ikke har fået en eneste stemme. Måske også klart pga hans rolle i kampen, men selvfølgelig også Nani's rigtige gode spil. Der går min stemme selvfølgelig også
Christensen
08-04-2010, 21:55
Nani får også min stemme. To flotte mål, og et stort stykke arbejde. Da han stod og kæmpede efter at få vejret ved hjørnespark, havde han nærmest sikret sig min stemme ;)
Rafael spillede også en flot kamp, indtil udvisningen naturligvis, og holdte Ribery i meget kort snor. Valencia gav Badstuber problemer flere gange i løbet af kampen, og er manden bag begge Nanis scoringer.
jacobdahl8
08-04-2010, 22:29
Gid nanni gad spille halv så godt hver kamp! og holde det niveau!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.