PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Bayern München

Sider : [1] 2

Sivebæk
04-04-2010, 19:37
http://www.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/52682.pngManchester United - Bayern Münchenhttp://www.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/50037.png
Champions League, kvartfinale | Onsdag, 7. april 2010, 20:45 | Old Trafford

Med to nederlag i den seneste uge har Manchester United gjort resten af sæsonen meget svær for dem selv. På onsdag får de muligheden for at gøre lidt af skaden god igen mod Bayern.

Manchester United havde i weekenden muligheden for at bringe sig et stort skridt nærmere Premier League-trofæet. Joe Cole og Didier Drogba ville det dog anderledes, og nu er det Chelsea, som er i førersædet til at snuppe trofæet.

Også i Champions League ser det svært ud, men her har United selv muligheden for at afgøre sin skæbne. I sidste uge måtte man se sig slået med 1-2 i München efter en overtidsscoring fra værterne. På onsdag mødes de to storklubber igen for at finde ud af, hvem der skal videre til turneringens semifinaler. Scenen er Old Trafford, og United skal bruge en sejr på mere end ét mål eller en 1-0-sejr for at sikre avancement.

Sidste gang, United var i en tilsvarende situation, var i 2007. Dengang spillede ’De røde djævle’ kvartfinale mod Roma og tabte den første kamp i Rom med 1-2. I returopgøret viste United et helt nyt niveau og besejrede italienerne med 7-1. Det er ikke sikkert, at det samme sker mod Bayern, men det er et eksempel på, at United bestemt ikke lader et nederlag slå sig ud.

Bayern München spillede ligesom United topkamp i den hjemlige liga i weekenden. På udebane vandt sydtyskerne med 2-1 over Schalke og indtog førstepladsen i Bundesligaen. Franck Ribéry scorede det ene af Bayerns to mål og viste, at han var i stand til at tage over for den skadede Arjen Robben.

Netop Robben sad ude i den første kamp mod United, men er med i truppen til returopgøret. Det er dog endnu uvist, om den storspillende hollænder bliver klar til kamp. Hos United er Wayne Rooney stadig skadet og forventes første tilbage til lokalopgøret mod Manchester City. John O’Shea er tæt på at gøre comeback og er i spil til en bænkeplads på onsdag.

Skribentens bud på kampens udfald
Bayern München gjorde en god figur i den første kamp, men det er et hold, som United skal slå, med eller uden Rooney. Med den rette indstilling bliver tyskerne kørt over. Manchester United 2-0 Bayern München.

Mulig startopstilling
van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidić – Evra
Fletcher – Carrick – Scholes
Park – Berbatov – Nani

Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, Rafael, O’Shea, Ferdinand, Vidić, Evans, Evra, Fábio, De Laet, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Giggs, Park, Nani, Valencia, Obertan, Berbatov, Macheda, Diouf.

Bayerns trup
Kommer…

Seneste kampe
Indbyrdes
30/03-2010 Bayern 2-1 United
13/03-2002 United 0-0 Bayern
20/11-2001 Bayern 1-1 United
18/04-2001 Bayern 2-1 United
03/04-2001 United 0-1 Bayern

Manchester United
03/04-2010 United 1-2 Chelsea
27/03-2010 Bolton 0-4 United
21/03-2010 United 2-1 Liverpool
14/03-2010 United 3-0 Fulham

Bayern München
03/04-2010 Schalke 1-2 Bayern
27/03-2010 Bayern 1-2 Stuttgart
24/03-2010 Schalke 0-1 Bayern
20/03-2010 Frankfurt 2-1 Bayern

Historie
Kampe: 8
United-sejre: 1
Bayern-sejre: 3
Uafgjorte: 4

Odds
Manchester United: 1,70
Uafgjort: 3,68
Bayern: 4,86

Tv
TV3+

Skader
Manchester United
W Rooney Sprained Ankle 24th Apr 10
D Welbeck Knee Injury Jun 10
W Brown Metatarsal Fracture 25th Apr 10
M Owen Hamstring Injury Jun 10
Anderson ACL Knee Injury Sep 10
J O'Shea Thigh Muscle Strain 11th Apr 10

Madsens Corner

Manchester United har mødt Bayern Munchen 8 gange.
Det er blevet til 1 sejr, 4 kampe er endt uafgjort, og det er blevet til 3 nederlag. Målscoren er 8-10.

Manchester United har købt følgende spillere fra Bayern Munchen:
Owen Hargreaves.

Spillere som har været i begge klubber uden direkte overgang:
Mark Hughes.

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
30 9 1998 Bayern Munchen - 2-2 EC 55,000 Yorke1 Scholes1
9 12 1998 Bayern Munchen 1-1 - EC 54,434 Keane1
26 5 1999 Bayern Munchen - 2-1 EC F 90,000 Sheringham1 Solskjær1
3 4 2001 Bayern Munchen 0-1 - EC QF 66,584
18 4 2001 Bayern Munchen - 1-2 EC QF 60,000 Giggs1
20 11 2001 Bayern Munchen - 1-1 EC 59,000 van Nistelrooy1
13 3 2002 Bayern Munchen 0-0 - EC 66,818
30 3 2010 Bayern Munchen - 1-2 EC QF 66,000 Rooney1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 2 1 1- 2 187,836
UDE 5 1 2 2 7- 8 330,000
ialt 8 1 4 3 8- 10 517,836

Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin

JakobR
04-04-2010, 20:13
van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evra
Valencia - Fletcher - Park - Giggs - Nani
Berbatov

Kravene må være en sejr og en mere stabil præstation ift. de seneste par kampe.

NtotheT
04-04-2010, 21:06
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher
Valencia - Nani
Berbatov
Diouf - Macheda

Der skal angribes fra første fløjt. Nemmere kan det ikke siges.

United DK
04-04-2010, 21:13
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Park - Scholes
Valencia - Berbatov - Nani

Jeg håber fandeme vi kridter skoen, og vender tilbage med et brag, og sparker Bayern af helvedes til. Der skal knald på fra start, ligesom for 3 år siden i den berømte kvartfinalekamp, og sætter vi tempo på, så tror jeg helt ærligt også vi løber dem over ende, med eller uden Robben og Ribery.

Paaske
04-04-2010, 21:34
Er overhovedet ikke enig med dig, NtotheT, du mener 2 spillere som overhovedet næsten ikke har spillet førsteholdsfodbold i år, skal starte inde i sådan en vigtig kamp? .

Jeg er enig med dig United DK:

VDS
Fletcher - Park/Carrick - Scholes
Valencia - Berbatov - Nani/Park

United skal være klar fra start! Den her kamp kan måske ødelægge vores sæson af, vi SKAL bare ikke ryge så tidligt ud! Hvis mesterskabet ryger, så skal vi være langt/vinde i ChL. Kom så United :devilll:

NtotheT
04-04-2010, 21:40
Er overhovedet ikke enig med dig, NtotheT, du mener 2 spillere som overhovedet næsten ikke har spillet førsteholdsfodbold i år, skal starte inde i sådan en vigtig kamp? .

Jeg er enig med dig United DK:

VDS
Fletcher - Park/Carrick - Scholes
Valencia - Berbatov - Nani/Park

United skal være klar fra start! Den her kamp kan måske ødelægge vores sæson af, vi SKAL bare ikke ryge så tidligt ud! Hvis mesterskabet ryger, så skal vi være langt/vinde i ChL. Kom så United :devilll:

Nej, men jeg har jo ingen anelse om, hvordan vi skal starte - især når alle spillerne har været lgie elendige og ingen gør sig fortjent til at starte inde. Men min indikation var, at vi skulle ud og flyve og tromle det pølsehold over. Ligeledes prøver jeg også at indikere, at Berbatov skal have en makker. En 4-5-1 med Berbatov bliver for tamt, fordi han kan ikke uden en makker.

Paaske
04-04-2010, 21:43
Det har du ret i :)

Men syntes overhovedet ikke det hører sammen at en spiller som Diouf, som næsten ikke har spillet og har overhovedet ikke været prangende når han har været inde, skal starte inde.. Men du har ret i en makker til Berba ville være godt.

Niko
04-04-2010, 21:59
Kan vi vinde? Gu kan vi så! går vi videre? Gu gør vi så! kom så drenge, spil det spil vi ved i kan spille, og giv os endnu en magisk european night, og endnu en semifinale plads. Vi skal rejse os nu som et hold, og tilbage på sporet mod de to store titler. Come on United!!! ;)

jQrgensen
04-04-2010, 22:04
Enig med United DK.

VDS
Fletcher - Park - Scholes

Nani skal ud at kører de pølsetyskere rundt på kanten!

Hartvigsen
04-04-2010, 22:45
VDS
Fletcher - Carrick - Scholes

Jeg håber virkelig vi spiller Rafael, han bidrager til det offensive hvilket er hvad vi skal bruge. Jeg føler mig virkelig usikker når Neville spiller, jeg syntes han var pinlig dårlig mod Chelsea, jeg syntes heller ikke hans præstation mod Bayern i den første kamp var særlig imponerende, hans manglende speed blev demostreret op til flere gang!

Michael
04-04-2010, 22:50
Er jeg den eneste der tror/gerne så vi måske vil spille en 4-4-2 med Berbatov og Macheda oppe foran?

Min tiltro til Berbatov som enlig angriber er ikke den største, men sammen med f.eks. Macheda, vil man kunne udnytte de kvaliteter han besidder i taktisk forståelse og teknisk snilde.

Paaske
04-04-2010, 22:56
Er jeg den eneste der tror/gerne så vi måske vil spille en 4-4-2 med Berbatov og Macheda oppe foran?

Min tiltro til Berbatov som enlig angriber er ikke den største, men sammen med f.eks. Macheda, vil man kunne udnytte de kvaliteter han besidder i taktisk forståelse og teknisk snilde.

Nej, overhovedet ikke! Berbatov er bedst med en anden ved siden af sig, men jeg kan bare ikke lige se hvordan midtbanen bliver. Jeg vil da mene at både Nani og Park skal starte inde. Så hvad gør United på midtbanen, hvis Macheda og Berba starter sammen oppe i angrebet?

(Michael, har sendt en besked :))

tjarligdrengen
04-04-2010, 23:24
Jeg frygter og glæder mig som en tosse til denne kamp... Hvis vi ryger ud, tror jeg det giver "det sidste" i et selvtillidsknæk - til gengæld et boost til den sidste tid i denne sæson hvis vi går videre. Så kampen har også stor indvirkning på PL-succes imo.

Tror vi starter med en 4-5-1 og ser om den ikke kan køres hjem med det.

Bud på opstilling:
VDS
Neville-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Park-Nani
Berba

Håber dog selv lidt på en 4-4-1-1:
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Nani
Berba
Macheda/Diouf

Synes Berba er bedst med en makker på toppen, men med al respekt for Bayern, er deres forsvar altså nemmere at tale med. Og jeg synes egentlig Berba gjorde det ok imod Chelkij, så mon ikke han kan gøre det godt imod Bayern også. (som han gjorde imod Bolton)

Synes, selv om vi ikke spiller så godt lige pt. at vi er et bedre hold og vi skal vinde.

Gronkjor
04-04-2010, 23:41
Synes denne her situation minder virkelig meget om, vores situation før 7-1 kampen mod Roma. 2 nederlag i streg, og et 2-1 nederlag der skal vendes.
Det fik mig til at tænke på formationen til 7-1 kampen, hvor Smith stressede Roma forsvaret hele kampen. Hvis vi stillede i en 4-4-2 formation ville vi kunne bruge Macheda i samme rolle. Fordi jeg tror virkelig ikke at det er nok "kun" at have Berbatov som eneste mand på toppen. Bayerns forsvar er ikke noget særligt, og det vil formentlig lave fejl, hvis der konstant er pres på:)

VDS
Rafael Rio Vida Evra

Valencia Fletcher Carrick Nani

Macheda Berbatov

Attack attack attack!

Come on United:devill:

Thomas Hansen
05-04-2010, 00:30
Synes denne her situation minder virkelig meget om, vores situation før 7-1 kampen mod Roma. 2 nederlag i streg, og et 2-1 nederlag der skal vendes.
Og hvis jeg ikke husker forkert endte den anden kvartfinale´s 1 kamp også 2-2. kan ikke lige huske hvem der spillede dengang, men det kan I jo nok skrive for mig hehe...så måske historien gentager sig

Attack attack attack!

Come on United:devill:[/QUOTE]

Casper
05-04-2010, 00:31
bayern vil givet vis stå langt tilbage på banen, så ja en 4-4-2 formation med Kiko og Dimi i front lyder som løsningen.

nielzon21
05-04-2010, 01:14
Jeg har gennem hele sæsonen udtrykt mig som berbatov-kritiker. Og jeg ved nu hvorfor.

Han gør et SUVERÆNT godt stykke arbejde, omkring midtbanen og hjælper tit med at sætte rooney op til scoring etc. Men når han er alene deroppe, så hjælper det ikke at han løber med ned omkring midten og samler bolden op, for han har ingen at spille til.

Derfor skal vi gerne have en 4-4-2 stablet på benene på onsdag. Ellers er jeg meget sikker på at CL slutter for Uniteds vedkommende.

VDS
Nani - Fletcher - Scholes - Park
Berbatov - Macheda

snegl
05-04-2010, 01:32
Der er ikke andet end at fyre alle kræfter af. Vi har måske smidt PL på gulvet, så CL kan lige så godt opprioriteres.. Håber vi stiller op med noget stærkt individualistisk og folk med stor fightervilje

VDS
Neville/Rafael-Vidic-Rio-Evra
Berbatov-Macheda

Parkohargo
05-04-2010, 08:37
De sidste par kampe har vores 4-3-3 formation ikke virket optimalt, mest fordi midtbanen slet ikke har aflastet forsvaret, og givet muligheder fremadrettet.
Hvorfor ikke prøve den goe gamle 4-4-2..

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Valencia Carrick Fletcher Nani

Macheda Berbatov

Værd at bemærke er navnet som er fremhævet skal presse røvbalderne sammen og vise os alle hvilken dygtig spiller han egentlig er. Det samme gælder Valencia der absolut ikke har formået at kunne sætte en serie 6 spiller af ude på kanten de sidste par kampe. Jeg tror Macheda er virkelig sulten efter at give den en skalle, samtidig med at han vil være et friskt pust til truppen, der har set lidt sløj ud på det sidste.

Mikey-boy
05-04-2010, 09:10
De sidste par kampe har vores 4-3-3 formation ikke virket optimalt, mest fordi midtbanen slet ikke har aflastet forsvaret, og givet muligheder fremadrettet.
Hvorfor ikke prøve den goe gamle 4-4-2..

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Valencia Carrick Fletcher Nani

Macheda Berbatov

Værd at bemærke er navnet som er fremhævet skal presse røvbalderne sammen og vise os alle hvilken dygtig spiller han egentlig er. Det samme gælder Valencia der absolut ikke har formået at kunne sætte en serie 6 spiller af ude på kanten de sidste par kampe. Jeg tror Macheda er virkelig sulten efter at give den en skalle, samtidig med at han vil være et friskt pust til truppen, der har set lidt sløj ud på det sidste.

Enig, jeg synes bare du er en anelse hård ved Valle, men det kommer jo også efter 2 nederlag i træk, så er det svært at finde lyspunkter ved de forskellige spillere.. Jeg tror også på at Kiko, vil vise sin klasse, hvis han altså for chancen..

Believe!

Glory Man United
05-04-2010, 09:53
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Fletcher-Carrick-Park
Berbatov-Macheda

Er stadigvæk nede over nederlaget i lørdags. Jeg har svært ved at se os som mester nu. Så ryger vi også ud af den næstvigtigste turnering, bliver jeg sgu gal i skralde (og det er ikke sjovt)

Martinsen
05-04-2010, 09:59
VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Carrick

Valencia-Giggs-Nani

Berbatov

vi spiller 1-1 og ryger dermed ud. nani laver vores mål.

schousboe9
05-04-2010, 10:11
Park skal ikke spille i den her kamp. Jeg var dybt skuffet over den defensive indstilling mod Chelsea, og når vi skal slå Bayern komfortabelt, skal Park simpelthen ikke spille. Vi er begyndt at slås og løbe med modstanderen i stedet for at nedspille dem, og det er en helt forkert drejning. Vi er Manchester United hjemme, ikke Wolverhampton ude!

VDS
Neville - Rio - Vida - Evra
Fletcher - Scholes - Giggs
Valle - Berbatov - Nani

Udover Ribery er Schweinsteiger og Robben nok med igen, og det tror jeg egentlig ikke er en dårlig ting. De har en føring, de sikkert gerne vil forsvare hjem i store dele af kampen, og de tre kan ikke dække op. Vores backs har selvfølgelig en opgave at passe i Bayerns omstillingsspil, men hvis vi for en gangs skyld gider lægge et højt pres, så bliver de aldrig sat i scene alligevel. Van Bommel må ikke få den samme plads igen, og så skal der køres hårdere på Badstuber end tilfældet var i sidste uge.
Synes ikke, Macheda skal stare inde. Er der derimod spillet en time og vi stadig mangler et mål...

Acsadac
05-04-2010, 12:42
VDS

Valencia - Fletcher - Carrick - Nani

Berbatov - Kiko

Der skal blæses til angreb. Jeg vil hellere spille 3-3 end 0-0!

Spillerne skal ud at bevise at de to seneste meget mangelfulde kampe var en enlig svale..

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Sir-Alex-Ferguson-set-axe-Manchester-United-s-old-guard-of-Ryan-Giggs-Paul-Scholes-and-Gary-Neville-against-Bayern-Munich-after-the-devastating-defeat-to-Chelsea-article381123.html

Dines
05-04-2010, 15:01
Jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente. Vi har i den her sæson været som dag og nat. Men et eller andet sted forventer jeg et respons. Det var skidt i München, og det var næsten værre mod Chelsea. Nu må spiller vise, hvad der er gemt i dem. Jeg håber virkelig, at vi stiller med to angribere. Vi skal frem og angribe, og jeg håber at Kiko får chancen, da han lavede et udemærket cameo mod Chelsea. Og han sprudler virkelig af spillelyst og engagement. Rooney vil selvfølgelig ikke være dårlig at få tilbage. Tvivler lidt, vi må vente og se, hvad Fergie siger, men han kunne være en afgørende mand at få tilbage. Jeg tror på det, jeg håber spillerne gør det samme. Old Trafford skal live op til kampen og støtte gutterne. Kom så. BELIEVE!

VDS

Valencia - Carrick - Fletcher - Nani

Berbatov - Macheda

God kamp!

MC86
05-04-2010, 15:15
Det fik mig til at tænke på formationen til 7-1 kampen, hvor Smith stressede Roma forsvaret hele kampen. Hvis vi stillede i en 4-4-2 formation ville vi kunne bruge Macheda i samme rolle. Fordi jeg tror virkelig ikke at det er nok "kun" at have Berbatov som eneste mand på toppen. Bayerns forsvar er ikke noget særligt, og det vil formentlig lave fejl, hvis der konstant er pres på:)

VDS
Rafael Rio Vida Evra

Valencia Fletcher Carrick Nani

Macheda Berbatov

Attack attack attack!

Come on United:devill:

Haha sjovt nok. Jeg tænkte fuldstændig det samme. Kæft smith var klasse i den kamp. kan vi ikke låne ham til den her kamp:)

MC86
05-04-2010, 15:19
Jeg tror på vi går videre, men det bliver svært. Berba skal sku vise noget i den her kamp. Håber også vi starter med Rafael inde, istedet for Neville idet Ribery eller Robben ville bare køre ham rundt. Rafael er også bedre offensivt, og det får vi brug for. Giggs og Scholes fortjerner heller ikke chancen igen. jeg tror også Rooney er med. Tror fodboldverdenen får sig en kæmpe overraskelse:)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BC7DF7CEC%2D3BC3%2D4859%2DA3 FD%2DFE4AAD215DD8%7D&newsid=6647860

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Carrick-Fletcher-Park

Valencia-Berba(Rooney)-Nani.

Vi vinder 2-0

ChristianR
05-04-2010, 15:26
Der skal scores mål, og vi skal frem over stepperne. Derfor bør vi stille med et offensivt stærkt hold, hvor alle kan bidrage med noget individuelt frem ad banen.

-----------VDS-----------

--Rafael - Rio - Vidic - Evra---

------Berbatov - Macheda-----

Der bliver desværre ikke genvalg til Park, som ikke har formået at sætte sig rigtig igennem de seneste par kampe og som heller ikke er den store trussel offensivt. Der bliver derimod plads til en formsvag Carrick, som jeg håber griber chancen. Giggs og Scholes er heller ikke helt oppe i omdrejninger og har det ofte hårdt mod sådanne hårde midtbaner.
Den tredje af de gamle får også lov at sidde over til fordel for Rafael. Gaz har haft et hårdt program og er ikke helt så skarp frem ad banen som Rafael, men Ribery bliver nok en stor mundfuld for den unge brasilianer.

Helt fremme skal en stor Macheda få nogle bolde i kassen. Berbatov er ikke en goalgetter og med ham alene på toppen har bolden svært ved at finde målet. Macheda vil kunne bringe et helt nyt perspektiv til spillet, selvom han ikke skal gøres til mere, end han er. For han er en rimelig ubevægelig fodboldspiller.

United DK
05-04-2010, 15:28
zZ5tt6_guR4

NtotheT
05-04-2010, 15:39
Husk det her, drenge!

http://www.oleole.com/media/main/images/member_photos/group1/subgrp251/believe_243843.jpg

Flax_Generous
05-04-2010, 15:52
VDS

Valencia - Carrick - Fletcher - Nani

Berbatov - Macheda
Det er det mindst trætte og mest offensive hold, United kan stille med, så den er jeg med på. :)

Hovgård
05-04-2010, 16:34
Jeg tror, at Macheda vil være mere giftig som indskifter hvis vi mangler et mål til sidst. Jeg synes heller ikke vi skal lave om på den formation der har fungeret bedst for os i denne sæson, bare fordi vi har spillet et par dårlige kampe. Derfor skal Berbatov starte alene på top.

VDS
Valencia - Fletcer - Park - Carrick - Nani
Berbatov

Kampen ender 2-1, og vi går vidre efter straffesparkskonkurence

Berbatov og Valencia scorer vores mål.

ChristianR
05-04-2010, 16:41
Jeg tror, at Macheda vil være mere giftig som indskifter hvis vi mangler et mål til sidst. Jeg synes heller ikke vi skal lave om på den formation der har fungeret bedst for os i denne sæson, bare fordi vi har spillet et par dårlige kampe. Derfor skal Berbatov starte alene på top.

VDS
Valencia - Fletcer - Park - Carrick - Nani
Berbatov

Kampen ender 2-1, og vi går vidre efter straffesparkskonkurence

Berbatov og Valencia scorer vores mål.

Den formation har bare kun fungeret bedst for os, fordi Rooney har spillet den. Jeg mener efterhånden, at Berba har bevist, at han ikke fungerer alene på toppen. Det er han simpelthen bare ikke typen til.

shrug
05-04-2010, 17:26
Carrick må meget gerne finde sparketeknikken fra Roma kampen frem!

COME ON! BELIEVE

United DK
05-04-2010, 17:27
Den formation har bare kun fungeret bedst for os, fordi Rooney har spillet den. Jeg mener efterhånden, at Berba har bevist, at han ikke fungerer alene på toppen. Det er han simpelthen bare ikke typen til.

Problemet er bare at vi ikke har noget andet valg. Jeg kan se at mange prøver lykken med Macheda, men jeg har svært ved at se ham gøre en forskel, i så vigtig en kamp. Så stort et talent er han jo heller ikke.

Flax_Generous
05-04-2010, 17:41
Problemet er bare at vi ikke har noget andet valg. Jeg kan se at mange prøver lykken med Macheda, men jeg har svært ved at se ham gøre en forskel, i så vigtig en kamp. Så stort et talent er han jo heller ikke.
Ferguson mener, at han er en af de mest spændende unge angribere, han har haft i klubben. Han har godt nok ikke væltet sig i unge angribere (det er kun Wenger der gør det), men det fortæller alligevel lidt.

Desuden har jo også allerede afgjort en kamp mod Aston Villa. Og scoret i to andre kampe.

Men måske vil det være bedst at bruge ham som indskifter. Han er trods alt lige kommet tilbage fra en skade, og hvis han ikke kan holde 90 minutter, så har United ikke rigtig en reserve i truppen.

RAppel
05-04-2010, 17:43

Har heller ikke specielt stor tiltro til Macheda.

United DK
05-04-2010, 17:45
Ferguson mener, at han er en af de mest spændende unge angribere, han har haft i klubben. Han har godt nok ikke væltet sig i unge angribere (det er kun Wenger der gør det), men det fortæller alligevel lidt.

Desuden har jo også allerede afgjort en kamp mod Aston Villa. Og scoret i to andre kampe.

Men udover målene har han ikke ligefrem vist noget, i de kampe han har fået, ikke engang i Liga Cuppen, hvor ham-vi-alle-hader har gjort sig mere bemærket.

Dines
05-04-2010, 17:51
Jeg synes bare, at Macheda viste en helt utrolig sult og vilje, da han kom ind mod Chelsea. Og den vilje, kan blive afgørende, da mange af de andre virker slidte og uden rigtig gejst.

ChristianR
05-04-2010, 17:53

Det er nu heller ikke, fordi jeg ser det helt store lys i Macheda. Jeg har bare svært ved at se, hvor målene skal komme fra med Berbatov alene på toppen. Macheda vil kva sin styrke og størrelse som minimum være en trussel på indlæg og dødbolde og generelt i feltet - I højere grad end eksempelvis Park, der nok er alternativet til Macheda.

ChristianR
05-04-2010, 17:54
Men udover målene har han ikke ligefrem vist noget, i de kampe han har fået, ikke engang i Liga Cuppen, hvor ham-vi-alle-hader har gjort sig mere bemærket.

For min skyld må han gerne spille som en sæk kartofler mod Bayern, hvis bare han leverer de omtalte mål ;)

United DK
05-04-2010, 17:57
Det er nu heller ikke, fordi jeg ser det helt store lys i Macheda. Jeg har bare svært ved at se, hvor målene skal komme fra med Berbatov alene på toppen. Macheda vil kva sin styrke og størrelse som minimum være en trussel på indlæg og dødbolde og generelt i feltet - I højere grad end eksempelvis Park, der nok er alternativet til Macheda.

Vi skal i princippet kun bruge et mål, og hvis defensiven ellers fungere, så bør vi klare os, selvom Berbatov ikke er meget værd. Fletcher og Scholes kan begge lave mål, ikke mange ganske vist, men nogengange kommer de, og Park kommer somregel også frem til et eller andet, og hvis han bare for en gangs skyld ejer lidt skarphed, så er han også en mulig målscore. At Macheda scorede i lørdags, gør ham ikke til den spiller vi mangler oppe foran, tværtimod var det mål jo mere held end forstand.

United DK
05-04-2010, 17:58
For min skyld må han gerne spille som en sæk kartofler mod Bayern, hvis bare han leverer de omtalte mål ;)

Så skal Gibson måske også starte inde? ;)

ChristianR
05-04-2010, 18:01
Så skal Gibson måske også starte inde? ;)

Der er da en Ferguson gemt i dig. Det var også hans tankegang, da vi havde svært ved at score mod Chelsea. Ind med kanonen!

EDIT: Men som sagt ser jeg ikke Macheda som nogen mesisas. Det er vel bare et desperat gær på, hvordan vi lettest for bolden ind over stregen, for jeg er ikke særlig optimistisk uden Rooney.

Men som du rigtig nok er inde på, så skal vi jo bare have et heldigt mål og ellers bare holde buret rent.

Flax_Generous
05-04-2010, 18:27
Hvem er ham vi hader? Gibson?

Macheda plejer at være bedst i de vigtige kampe (han har været god mod CSKA Moskva, som er i Champions League-kvartfinalen, men ringe mod Barnsley). Jeg vil ikke have et problem ved at lade ham starte inde, hvis han kan holde til det.

Sgoales
05-04-2010, 18:31
Jeg er pessimistisk... Vi har det notorisk svært mod Bayern (og nej, jeg har ikke glemt KAMPEN, men der var vi også nedspillet i 90 minutter).
De er bare ufatteligt disciplinerede og har en fantastisk fysik, som vi åbenbart slet ikke kan matche. Vi er meget afhængige af Fletcher og Carrick får pasningsspillet til at fungere og også at Neville starter på tribunen.
Jeg tror målene skal komme fra midtbanen, da Berba får det svært mod mod Bayerns kompakte forsvar

Don Kafai
05-04-2010, 18:52
Problemet med at Macheda starter inde, er at vi så har spillet alle vores offensive kort ud med det samme. Så vil vores mest offensive bænkspiller måske være Obertan, og det betyder vi i den grad er nød til at lægge ALT vores lid til den opstilling vi starter med.

I sidste ende giver det flere muligheder med en Macheda på bænken, og så må vi se kampens forløb. Jeg synes det der med "vi skal bare score én gang, og sætte vores lid til forsvaret" er en meget forkert indstilling at gå ind til kampen på.

Vds
Carrick - Fletcher - Scholes

Vores meget udskældte midtbane må træde i karaktér. Park, Giggs, Macheda og Neville vil være vores primære indskiftere - alt efter hvordan kampen former sig.

Jeg tror og håber på et United-avancement.

unitedforreal
05-04-2010, 19:04
Det er sjovt at se, at når folk kommer med deres bud på hvad vi stiller op med.
Så er der 1 navn som kommer igen og igen, men starter bare ikke ind. Rafael....

Jeg kan godt se SAF mening med at have Neville, men hvorfor bruge ham i de kampe hvor vi mangler offensiv spiller ?.

Mod Chelsea havde en Rafael været 100 gange bedre... Da vi havde Park-Fletcher som løbestærk og god i det defensiv arbejde.

Anyway, nu håber jeg at han har lært lidt. På hjemmebane skal man helst score 1-2 mål. Det med at have en Wing som ens bedste offensiv spiller... det er ikke smart.

Mod chelsea var Valencia vores bedste kort fremad... 1 ud af 11 som var 99%offensiv.

Spiller vi med 1 angriber, (Berbatov).

Så skal Rafeal-Valencia og Nani starte ind.. ellers har vi ingen som kan score mål..

MC86
06-04-2010, 12:46
Kæft man begynder at blive nervøs nu. Håber virkelig vi kan finde noget af vores gode spil frem, for kan vi det, er jeg også sikker på vi vinder.

robinho
06-04-2010, 13:43
Synes det kunne være spændende at gå ud og vise omverdenen at vi er presset og går 100% efter det ved at stille op i en offensiv formation der indikere at vi gerne vil trykke bayern tilbage

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Berbatov

Macheda.

To store gutter i feltet til at møde indlæggene som valencia kommer til et hav af.

Michael
06-04-2010, 14:00
Tid til pressemøde! Bliver interessant at se hvad Ferguson har af spændende nyt om bl.a. Rooney. Ved hans side har han Giggsy. :)

http://img192.yfrog.com/img192/3487/5u7.jpg

Edit 14:04
Bum! Ingen chance for at se Rooney mod Bayern. Der er måske mulighed for at han kommer på bænken til Blackburn kampen. Det er "the big chief" himself som kommer med den melding!

Edit 14:08
Fergie roser Macheda for hans indsats mod chelsea. "Vi så bedre ud da Macheda kom på banen". 4-4-2 anyone?

Edit 14:18
'The boy' er talentfuld, men forvent ikke at han starter. 4-5-1 anyone?

jacobdahl8
06-04-2010, 14:06
Der er da en Ferguson gemt i dig. Det var også hans tankegang, da vi havde svært ved at score mod Chelsea. Ind med kanonen!

EDIT: Men som sagt ser jeg ikke Macheda som nogen mesisas. Det er vel bare et desperat gær på, hvordan vi lettest for bolden ind over stregen, for jeg er ikke særlig optimistisk uden Rooney.

Men som du rigtig nok er inde på, så skal vi jo bare have et heldigt mål og ellers bare holde buret rent.

Vidic snakker om manglende vindermentalitet, 3 års PL titler + en cl titel + det løse, kan netop sætte sine sport efter hvor sulten man er på den sidste srejkning. Derfor ser jeg det som et udemærket valg at have en ung, frisk, sulten Macheda ind på banen.

RazziC
06-04-2010, 15:28
Tid til pressemøde! Bliver interessant at se hvad Ferguson har af spændende nyt om bl.a. Rooney. Ved hans side har han Giggsy. :)

http://img192.yfrog.com/img192/3487/5u7.jpg

Edit 14:04
Bum! Ingen chance for at se Rooney mod Bayern. Der er måske mulighed for at han kommer på bænken til Blackburn kampen. Det er "the big chief" himself som kommer med den melding!

Edit 14:08
Fergie roser Macheda for hans indsats mod chelsea. "Vi så bedre ud da Macheda kom på banen". 4-4-2 anyone?

Edit 14:18
'The boy' er talentfuld, men forvent ikke at han starter. 4-5-1 anyone?

Haha, hvordan har I fået sneget jer med til Fergies pressemøde? Good stuff.

Bud Spencer
06-04-2010, 16:21
1-0, må blive mit gæt på kampen.

Vi skal bare videre fra denne kamp, og så er alt andet næsten ligegyldigt.

NtotheT
06-04-2010, 18:44
Jeg har mere fidus til Diouf i denne kamp end Macheda. Macheda er ufattelig stationær - en tank er mere mobil end ham, og de spidskompetence han har, mener jeg ikke, at vi har brug for, når vi har en Valencia på kanten, hvis indlæg er ufattelig knivskarpe og gode. Med en Berbatov på toppen, bliver Valencia per automatik dårlig, fordi man ikke får noget udbytte af hans indlæg.

Diouf har netop en spidskompetence i indlæg, da han er god til hovedstød, og jeg mener, at det ville være godt med variation. Berbatov som den kreatøren og Diouf som angriberen. Derudover har Diouf en god speed, så det kan vi også udnytte. Ja, jeg ved godt, at en Diouf og Macheda aldrig ville være til tale i sådan en kamp, men det er desværre, de realiteter vi står overfor - og qua at Diouf har mere fodboldmæssig erfaring end Macheda, hælder jeg også mere til ham.

VDS
Berbatov - Diouf

PIG, Neville, Evans, Giggs, Scholes, Obertan, Macheda

Jeg håber eddermeme, at Carrick viser sit sande ansigt og knokler røven ud af bukserne og ikke er så tungrøvet, at han får en Jonny Evans til at ligne Usain Bolt. For der skal angribes så meget, at Bayern-spillerne efter kampen ville ønske, at de aldrig havde betrådt Old Trafford d. 7. april 2010 i tidsperioden 20.45-22.35.

BE-FUCKING-LIEVE!
http://www.oleole.com/media/main/images/member_photos/group1/subgrp251/believe_243843.jpg

Tongi
06-04-2010, 19:03
Jeg har mere fidus til Diouf i denne kamp end Macheda. Macheda er ufattelig stationær - en tank er mere mobil end ham, og de spidskompetence han har, mener jeg ikke, at vi har brug for, når vi har en Valencia på kanten, hvis indlæg er ufattelig knivskarpe og gode. Med en Berbatov på toppen, bliver Valencia per automatik dårlig, fordi man ikke får noget udbytte af hans indlæg.

Diouf har netop en spidskompetence i indlæg, da han er god til hovedstød, og jeg mener, at det ville være godt med variation. Berbatov som den kreatøren og Diouf som angriberen. Derudover har Diouf en god speed, så det kan vi også udnytte. Ja, jeg ved godt, at en Diouf og Macheda aldrig ville være til tale i sådan en kamp, men det er desværre, de realiteter vi står overfor - og qua at Diouf har mere fodboldmæssig erfaring end Macheda, hælder jeg også mere til ham.

Hvis jeg ikke tager meget fejl (det er sket før ;-)), så er Diouf ikke i vores Champions League truppe. Så tror ikke vi får ham at se. Er ellers meget enig i dit indlæg.

NtotheT
06-04-2010, 19:10
Hvis jeg ikke tager meget fejl (det er sket før ;-)), så er Diouf ikke i vores Champions League truppe. Så tror ikke vi får ham at se. Er ellers meget enig i dit indlæg.

Jeg ved godt, at man ikke kan tage fuldstændig udgangspunkt i Oldtrafford.dks fremragende startoplæg af kampene med trupperne i, men her florerer hans navn da, så han må da være registreret til CL?

unitedforreal
06-04-2010, 19:45
Vi vinder kun kampen hvis vi ønsker at vinde den og spiller vores form for fodbold, og ikke noget med at tænke hvad Bayen vil.

Vi har vundet næsten alle vores stor kampe iår, hvor vi har stillet med et offensiv hold.

Gider bare ikke til at se endnu en kamp på hjemmebane hvor endten er Nani eller Valencia som er dem der truer deres mål mest.

Berbartov er ikke en rigtig angriber, han er ikke en man skal regne med kan aføre en kamp. Han fungere bedst som stationen som skal spilles før målet kommer.

Altså manden bag den sidste eller anden sidste aflevering. Vi så det mod Chelsea, han var vores eneste angriber, men alligevel var han ved siden af Fletcher 75% af tiden...

4-3-3 eller 4-4-2...

Eller spil 2-2-3-2-1-.....

Mr. Larsen
06-04-2010, 20:31
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/clubs/club=52682/squad/index.html

Diouf er med i truppen!

Ludvig
06-04-2010, 20:39
BELIEVE!
..med andre ord kan det ikke siges

MC86
06-04-2010, 23:14
BELIEVE!
..med andre ord kan det ikke siges

Nemlig. Vi skal sku tro på det. Men man skal hellere ikke gøre det mere umuligt en det er. Nægter at tro på vi spiller 3 dårlige kampe i træk. Forventer vi blæser til angreb, og at Nani og Rafael starter inde. Tror på en stor kamp fra Carrick også:)

VDS

Rafael-Rio-Vidic-Evra

Valencia-Carrick-Fletcher-Park-Nani

Berba

Vi tager dem 3-0

agger01
06-04-2010, 23:20
Ikke en særlig god uge for United. Det kan dog reddes med avancement i morgen.

Jeg plejer at dele sæseonen op i 3 dele:
1. Indledende fase: Her ser man hvor holdet ligger, hvordan de spiller sammen, også skal holdet fasttømres.
2. Mellem fase: Her skal holdet præstere for at så scenen sat til den afgørende fase, og for at spille med om alt det sjove.
3. Sidste fase: Her kræver det fuld koncentration hvor tingene bliver afgjort på få kampe.

Holdet har bestået de 2 første faser, og scenen er sat til at spille om "det sjove". Vi er begyndt med den sidste fase, og med nederlag imod Bayern og Chelsea ser det ud som om, at holdet ikke har fokus nok til denne fase, men det er ikke forsent.

Håber holdet rammer formen i morgen. SAF må starta inde med Nani og Macheda i morgen, da jeg mener at de har mere at bidrage med til kampen end Berbatov og Giggs.
Jeg er sikker på at united går videre. Jeg kan allerede begynde at mærke sommerfuglene.

God kamp til alle.

Come on!!!!

schousboe9
07-04-2010, 14:30
zZ5tt6_guR4

Hvad den film så ikke viser, er at De Rossi brændte straffe ved 1-0...

Don Kafai
07-04-2010, 14:39

Det er en anden kamp du tænker på.

NtotheT
07-04-2010, 14:48

Det er fra sæsonen 07/08, hvor vi havde vundet 2-0 over Roma på Stadio Olimpico (Den kamp, hvor Ronaldo svæver i luften og header bolden ind - legendarisk mål), hvor Ferguson i returkampen stiller op med halvt reserve, hvor De Rossi brænder straffespark ved 0-0.

Det var i øvrigt den kamp, hvor Hargo var højre kant, og han gjorde det helt fantastisk i den kamp.

Don Kafai
07-04-2010, 14:51
Det er fra sæsonen 07/08, hvor vi havde vundet 2-0 over Roma på Stadio Olimpico (Den kamp, hvor Ronaldo svæver i luften og header bolden ind - legendarisk mål), hvor Ferguson i returkampen stiller op med halvt reserve, hvor De Rossi brænder straffespark ved 0-0.

Det var i øvrigt den kamp, hvor Hargo var højre kant, og han gjorde det helt fantastisk i den kamp.

Back, hvis jeg ikke husker forkert :D.

RAppel
07-04-2010, 14:53
Den er til dig den her United_DK

Hvornår har United sidst tabt tre kampe i træk?

NtotheT
07-04-2010, 15:10
Back, hvis jeg ikke husker forkert :D.

Hvis jeg husker rigtigt, så stillede de op sådan her 9. april 2008 mod Roma i returopgøret.

VDS
Brown - Rio - Vidic - Silvestre
Hargo - Carrick - Anderson - Park
Giggs
Tevez

Kasper United
07-04-2010, 15:13
Kom så United!

Gør min fødselsdag perfekt!

Opfyld mit fødselsdagsønske i aften = vind/gå videre! :trophy:

Don Kafai
07-04-2010, 15:19
Hvis jeg husker rigtigt, så stillede de op sådan her 9. april 2008 mod Roma i returopgøret.

VDS
Brown - Rio - Vidic - Silvestre
Hargo - Carrick - Anderson - Park
Giggs
Tevez

Som om du ikke lige har googlet det :).

Men fair nok!

MosaverB
07-04-2010, 15:21
03:00 - kæft et mål .. det er de skud vi vil se fra Carrick!:trophy:

NtotheT
07-04-2010, 15:22
Som om du ikke lige har googlet det :).

Men fair nok!

Nej, det skyldes mere, at jeg så kampen for nogle uger tilbage, da jeg kedede mig og downloadede den! Jeg ville se 7-1 kampen, men der var nogle nørder, der synes, det var sjovt at omdøbe den til 7-1, så da jeg hentede den, viste det sig at være 2-0-kampen :(

schousboe9
07-04-2010, 15:37
Det er en anden kamp du tænker på.

Det er også derfor, den ikke viser det... :titte:

United DK
07-04-2010, 16:01
Den er til dig den her United_DK

Hvornår har United sidst tabt tre kampe i træk?

Der skal vi tilbage til 2001, hvor vi tabte de tre sidste ligakampe, men vi var allerede mestre på daværrende tidspunkt. I konkurrencepræget periode (eller hvad man skal kalde det) er det til gængæld ikke sket siden efteråret 1992.

Flax_Generous
07-04-2010, 16:35
Der skal vi tilbage til 2001, hvor vi tabte de tre sidste ligakampe, men vi var allerede mestre på daværrende tidspunkt. I konkurrencepræget periode (eller hvad man skal kalde det) er det til gængæld ikke sket siden efteråret 1992.
Min United-selvtillid har været meget lav på det seneste, men det der hjalp lidt. :)

3-1 til United.

ChristianR
07-04-2010, 17:14
Så taber vi vel heller ike 3 kampe i træk nu - Men derfor kan vi jo godt spille uafgjort:titte:

henning_b_j
07-04-2010, 17:17
Hey jeg ER MEGA sikker på vi vinder i aften og de lorte tysker får en sæk med hjem hvor der er et 5-0 nederlag i!

Efter jeg var meget dårlig op til Chelsea kampen og følte noget skidt. Har jeg det mega godt op til denne kamp.

Og det 5-0 til United samt Vidic som første målscore køre rundt i hovedet på mig. Har også lige spillet 10kr på det til oddest 1320.00 :devilll:

Til alle som tror vi ryger ud i aften GLEM DET vi går sikker vider!

Go' kamp til alle.

Hartvigsen
07-04-2010, 17:27
Hey jeg ER MEGA sikker på vi vinder i aften og de lorte tysker får en sæk med hjem hvor der er et 5-0 nederlag i!

Efter jeg var meget dårlig op til Chelsea kampen og følte noget skidt. Har jeg det mega godt op til denne kamp.

Og det 5-0 til United samt Vidic som første målscore køre rundt i hovedet på mig. Har også lige spillet 10kr på det til oddest 1320.00 :devilll:

Til alle som tror vi ryger ud i aften GLEM DET vi går sikker vider!

Go' kamp til alle.
Hva fanden! Det er mit odds!!! :D Lige for at præcisere score Vidic efter 13 minutter efter hjørnespark.

MosaverB
07-04-2010, 17:33
Jeg har oddset 1000 kr. på at United vinder 7-0 med Van Der Sar som 1. målscorer, på saksespark :)

RAppel
07-04-2010, 17:34

Phew, så synes jeg da ikke det skal være i aften vi bryder den statestik. Tror jeg nu heller ikke det er.

Ruunee
07-04-2010, 17:36
Dejligt med så god energi herinde idag! Kan I mærke det? Solen skinner, troen er her. Vi kan vinde i aften. Yes we can!
Som andre nævner, tror jeg også en stor nøgle ligger hos Carrick. Ikke at han behøver skabe det helt vilde, men kan han komme ind med energi, selvtillid og autoritet og sætte sig på den midtbane, så skal de forreste nok stå for resten.

Tillykke til Kasper United - og forhåbentlig et tillykke til os alle, hvis vi senere i aften kan vende tilbage til en sæson med pil opad!!!!!! Believe !!!!!!!!!!!!!!!!

Flax_Generous
07-04-2010, 17:38
Så taber vi vel heller ike 3 kampe i træk nu - Men derfor kan vi jo godt spille uafgjort:titte:
Du skulle lige ødelægge det for mig. Nu er jeg igen unormalt usikker før en kamp på Old Trafford. ;)

henning_b_j
07-04-2010, 17:41
Jeg har oddset 1000 kr. på at United vinder 7-0 med Van Der Sar som 1. målscorer, på saksespark :)

Ja men det er synd for dig. For det bliver 5-0 til united og som sagt vidic der hammer den første kasse ind.:devilll:

henning_b_j
07-04-2010, 17:42
Hva fanden! Det er mit odds!!! :D Lige for at præcisere score Vidic efter 13 minutter efter hjørnespark.

Det er lige det han gør:)

MosaverB
07-04-2010, 17:42
Ja men det er synd for dig. For det bliver 5-0 til united og som sagt vidic der hammer den første kasse ind.:devilll:
Jeg er ret sikker på, at VDS scorer på saksespark :)

henning_b_j
07-04-2010, 17:48
Jeg er ret sikker på, at VDS scorer på saksespark :)

Ja ja vi få se. Vidic vs VDS "saksespark" det er jo en ren gyser.....:)

RAppel
07-04-2010, 17:50

Nogen ser glasset som halvt fyldt. Andre ser det som halvt tomt.

MosaverB
07-04-2010, 17:52
Ja ja vi få se. Vidic vs VDS "saksespark" det er jo en ren gyser.....:)
Ja, det kilder allerede i maven nu .. :)

Cfg
07-04-2010, 18:06
0-1
-En eller anden München spiller. :Bouncing:

ChristianR
07-04-2010, 18:10
Nogen ser glasset som halvt fyldt. Andre ser det som halvt tomt.

Og jeg må indrømme, at mit er halvtomt for tiden. Jeg er et nervevrag, der er meget usikker op til kampen. De sidste par kampe har ikke hjulpet på min United-selvtillid.

Så derfor hiver jeg gerne et par stykker med i faldet, hvis jeg har chancen.

Kasper United
07-04-2010, 18:23
Dejligt med så god energi herinde idag! Kan I mærke det? Solen skinner, troen er her. Vi kan vinde i aften. Yes we can!
Som andre nævner, tror jeg også en stor nøgle ligger hos Carrick. Ikke at han behøver skabe det helt vilde, men kan han komme ind med energi, selvtillid og autoritet og sætte sig på den midtbane, så skal de forreste nok stå for resten.

Tillykke til Kasper United - og forhåbentlig et tillykke til os alle, hvis vi senere i aften kan vende tilbage til en sæson med pil opad!!!!!! Believe !!!!!!!!!!!!!!!!

Takker :)

Ja, solen skinner, og Manchester United vinder!

RAppel
07-04-2010, 18:25
Vi har kun fået hjælp fra Selvmål i PL. Så må vi klare os selv!

Michael
07-04-2010, 18:34
Vi har kun fået hjælp fra Selvmål i PL. Så må vi klare os selv!

Fergie må have glemt at registrere ham i truppen! :(

RAppel
07-04-2010, 18:42
Fergie må have glemt at registrere ham i truppen! :(

Det er da der den ligger. Og hvorfor så vi ikke Hargo i lørdags? Han har jo lovet os Johnny i dag. Dumme ham!

Cfg
07-04-2010, 18:50
Det' taktik.

NtotheT
07-04-2010, 18:59
I følge en af mine Bayern-venner, så starter Robben ude. Det er nu en god nyhed at få at vide. Så skal United i teorien kun holde øje med Ribery.

VonKoblenz
07-04-2010, 19:05
van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidić – Evra
Fletcher – Carrick – Scholes
Park – Berbatov – Nani

Håber virkelig ikke Neville starter inde, så får jeg en hjerteblødning.

RAppel
07-04-2010, 19:33
From Oliver Kay:
Consensus in the press room at Old Trafford is that Rooney is in line to start against Bayern. Teamsheets will arrive shortly #mufc

RAppel
07-04-2010, 19:35
BenHibbs
Rumour is Rooney starts. Teams shortly

Michael
07-04-2010, 19:40
Selv OldTrafford.dk rapportere det!!! Must be true!

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11426

United DK
07-04-2010, 19:42
Hvis Rooney er med tror jeg allerede jeg vil gå i seng, for så er vi jo i princippet videre.

Michael
07-04-2010, 19:44
Han starter!

Cfg
07-04-2010, 19:46
Mon det for tidligt at smide ham på banen?

Rodam
07-04-2010, 19:46
Hold kæft hvor er det sindsygt! Havde jeg satme godt nok ikke forestillet mig. De har godt nok taget røven på mig! Men hold kæft det føles lækkert! hahaha. Håber bare ikke det er for tidligt. Lad os så slå de pølsetyskere!!

Paaske
07-04-2010, 19:48
Hold kæft hvor er det sindsygt! Havde jeg satme godt nok ikke forestillet mig. De har godt nok taget røven på mig! Men hold kæft det føles lækkert! :)

Er det officielt?

Hvis ja, så er verdens bedste tilbage!! :)

Hold kæft jeg glæder mig til kampen! Den kamp skal vindes. Believe!
:devill:

Dines
07-04-2010, 19:49
Han starter!

Link?!

Rodam
07-04-2010, 19:52
Link?!

oldtrafford.dk skriver det selv. Ved ikke mere. Men kunne da ikke forestille mig de smider det på forsiden uden det passer?

Jurgensen
07-04-2010, 19:53
Lagoppstilliinger:
Manchester United: Van der Sar - Evra, Ferdinand, Vidic, Rafael - Fletcher, Carrick, Gibson - Valencia, Rooney, Nani.

I følge VG.no

Sker der for Gibson?

Klasse med Rooney.

Paaske
07-04-2010, 19:53
Gode nyheder: Rooney starter med stor sansynlighed inde! :devill:
Dårlige nyheder: Gibson starter muligvis også inde! :(

Rodam
07-04-2010, 19:54
Hvorfor er Gibson med!? Fuck da. Håber han overrasker. Men for fanden et boost det må give at have Rooney med igen så pludseligt. Kom så drenge! :D

RAppel
07-04-2010, 19:55
CONFIRMED:

van der Sar

Rafael
Ferdinand
Vidic
Evra

Carrick
Fletcher
Gibson

Valencia
Rooney
Nani

SUBS: Kuszczak, O'Shea, Evans, Scholes, Giggs, Berbatov, Macheda.

Paaske
07-04-2010, 19:55
CONFIRMED:

van der Sar

Rafael
Ferdinand
Vidic
Evra

Carrick
Fletcher
Gibson

Valencia
Rooney
Nani

SUBS: Kuszczak, O'Shea, Evans, Scholes, Giggs, Berbatov, Macheda.

ChristianR
07-04-2010, 20:28
Mærkeligt at Park slet ikke er med.

MosaverB
07-04-2010, 20:28
Det er fandme dejligt, at han starter inde!
Kæft, hvor er det herligt!

GO UNITED!!

Jacob FG
07-04-2010, 20:31
wtf?! Den havde jeg ikke set komme.. Rooney og Gibson i start-elleveren?? Nøj hvor bliver det spændende..

Paaske
07-04-2010, 20:39
Kom så United! :devilll:

Det her er den en af den vigtigste, hvis ikke den vigtigste kamp i sæsonen!

Kom så United!

Emiili
07-04-2010, 20:44
Fra BBC (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8605730.stm):

Sir Alex Ferguson on the inclusion of Wayne Rooney: "It wasn't a serious injury and obviously he wasn't fit for Saturday but the progress in the last two days has been incredible. Yesterday afternoon, he did some real good training. I made my mind up after I saw him yesterday. He's not done a lot of training but we hope the work he's done in the gymnasium compensates. There's no risk as it was a soft tissue injury, not ligament damage. He can play without worry of a recurrence."

Acsadac
07-04-2010, 20:45
Puha en kamp.. Er nødt til at drikke en øl med mig selv for at styre nerverne..

Manchester United
07-04-2010, 20:48
Gibson!!!!!! SÅDAN!!!

RasmusP
07-04-2010, 20:49
Get in!! Gibbo er så ringe!!

MosaverB
07-04-2010, 20:49
Goaaaaaaaaaaal! Gibson!

Blockx
07-04-2010, 20:50
Derfor er Gibson med! Godt set Ferguson.

Thepostman
07-04-2010, 20:51
Så ikke målet. Hvordan var det ?

mufufu
Jeg elsker old traffords fans lige nu.

Caller
Gibson!!! Hvornår lære jeg og andre folk at lade være med at stille spørgsmålstegn ved SAF?

Manchester United
07-04-2010, 20:52
NANI!!!!! Frækt!!!!! med hælen:D

mufufu
Såååååååååååååååååådan!!! 8- 0 8 - 0 8 - 0

RasmusP
Whoooooop!! Det ender jo 7-1 det her!!

Caller
Hahahahah naaaaaaniiiiiii!

Jurgensen
Vildt!!!!!!

Jim
07-04-2010, 20:53
Sygt hvordan vi udspiller dem lige nu :)

ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONEY IS THE KING

Thepostman
07-04-2010, 20:53
SÅdan Nani!!!!! .

mufufu
07-04-2010, 20:54
Flere mål. Flere mål. Flere mål!!!!!!

Kasper United
07-04-2010, 20:55
Klasse start!!!

Paaske
07-04-2010, 20:55
Hvad sker der her!!! :) ?

Sådan United!!!! ;)

MosaverB
07-04-2010, 20:57
UNIIIIITED!
Frækt af nani!
fuck, jeg har lige smadret alt af glæde!

Thepostman
07-04-2010, 21:01
Hold kæft hvor er det dejligt at se at der bliver gået sådan til den i nærkampene!

Mikey-boy
07-04-2010, 21:01
Fuck en start! Dejlige fans! Nu mangler vi bare en Rooney scoring!

Tæt på Rooney!

Acsadac
07-04-2010, 21:02
Hvem havde lige forudset den start - har de fået råt kød under opvarmningen?

Mikey-boy
07-04-2010, 21:06
Jeg føler lidt at, vi bli'r nød til at skifte Gibson ud, inden han fucker et eller andet op..

DU SKAL IKKE HUMPE ROONEY!

Bud Spencer
07-04-2010, 21:06
Ser ikke godt ud Rooney..

Manchester United
07-04-2010, 21:07
Det ser ikke godt ud for rooney :(

Thepostman
07-04-2010, 21:09
Synes sku at Rafael har gjort det rigtig godt indtil nu. Bedre end jeg havde forventet.

Kasper United
07-04-2010, 21:12
Det her kan godt gå hen og blive en klasse fødselsdag!

Super spil af United! :devilll:

RasmusP
07-04-2010, 21:13
Jeg føler lidt at, vi bli'r nød til at skifte Gibson ud, inden han fucker et eller andet op..

Hvad får dig til at sige det? Jeg synes Gibson har gjort det godt. Lige nu er jeg mere nervøs for at Rafael skal lave et eller andet dumt igen, selvom han har gjort det godt defensivt indtil videre.

mufufu
07-04-2010, 21:16
Det ser faktisk ud som Van buyten bevidst giver Rooneys højre ankel et spark.

Mikey-boy
07-04-2010, 21:16
Hvad får dig til at sige det? Jeg synes Gibson har gjort det godt. Lige nu er jeg mere nervøs for at Rafael skal lave et eller andet dumt igen, selvom han har gjort det godt defensivt indtil videre.

Ved jeg faktisk ikke, jeg føler bare at han kan, floppe lige om snart.. Håber selvfølgelig at jeg tager fejl..

MosaverB
07-04-2010, 21:19
Er der ikke en der kan sende mig et link til United kampen?
Har nemlig ikke Tv3+ , og alt andet fucker!

Tak på forhånd.

Paaske
Barca har messi..

United har Valencia!! :devill:

Nøøøj hvor den mand spiller godt!!

Mikey-boy
Rafael for fanden! Spil den bold!

Caller
07-04-2010, 21:20
Jeg er altså mere bange for Carrick. Synes alt for ofte at han bliver tacklet på midten hvilket fører til en stor chance mod os

Jim
07-04-2010, 21:22
Hvad fanden sker der for Rafeal, manden har 2 fuldstændig åbne spillere.

RasmusP
07-04-2010, 21:22
Ved jeg faktisk ikke, jeg føler bare at han kan, floppe lige om snart.. Håber selvfølgelig at jeg tager fejl..

Lige nu er det i hvert fald Carrick og ikke Gibson du skal være nervøs for;)

RasmusP
07-04-2010, 21:23
Hvad fanden sker der for Rafeal, manden har 2 fuldstændig åbne spillere.

Synes det er fint nok han prøver selv. Han havde masser af plads til det. Det var bare dårligt afsluttet.

Caller
Lige nu er det i hvert fald Carrick og ikke Gibson du skal være nervøs for;)

Enig ;)

Paaske
Jeg har satme overvurderet Robben og Ribery.. "Stjerner" :P

Rafael og Valencia spiller kanon! Faktisk alle United spillerne.. Fletcher og Evra har også været outstanding.

Mikey-boy
De Bayern-svin går jo efter at skade Rooney!

VDS skadet?!

Mikey-boy
07-04-2010, 21:26
Naaaannniii!!!!

Manchester United
Nani!!!!!

RasmusP
Jaaaaaa! For fanden hvor er de ringe Bayern:D

MosaverB
De går jo efter Rooney?!

VDS , sådan klar igen!

Daffy
Fuck et mål!!!!! genialt touch af valencia

Jim
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aani goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aal :d

3-0

Thepostman
07-04-2010, 21:27
Hvor er du bare nice Nani!! Lækkert mål.

Mikey-boy
07-04-2010, 21:28
Fandes osse..

Jim
07-04-2010, 21:28
FUCk, noget lort

Maahn
07-04-2010, 21:29
Du er sateme uduelig, Carrick.

Thepostman
07-04-2010, 21:29
Skidt skidt forsvarsspil.

Ruunee
07-04-2010, 21:30
Ikke noget med at stresse over deres mål nu, drenge! Bare klø på... Hold overtaget!!

Kasper United
07-04-2010, 21:31
Klasse af Nani!

MEN - skidt med 3-1, vi skal helst have en eller to mere..

Mikey-boy
07-04-2010, 21:31
Godt VDS! Hold den til pausen!

JakobR
07-04-2010, 21:32
Du er sateme uduelig, Carrick.

Uduelig? Det var da venligt af ham, at han overhovedet gad gøre Ferdinands og Vidics arbejde.

RasmusP
07-04-2010, 21:32
Der er sgu ingen grund til at gøre det spændende nu! Ét mål til Bayern og de er videre:(

Jim
07-04-2010, 21:33
Kom nu pause for pokker da.

Så vi kan komme ind og få ro på den.

MosaverB
07-04-2010, 21:34
Forhelvede, lad være med at kritisere Carrick .. Det der var slet ikke hans job, og han kan ikke gøre for, at han bliver skubbet ( som jeg ser det ) ..
Og, NEJ Bayern får ikke det fuckin' mål, C'mon united!

RAppel
07-04-2010, 21:36
Hvor er Valencia da bare konge!

mufufu
Det var sku ikke så godt. Vi skulle gerne have haft den fjerde først. Så ville de have mistet mere gejst. Nu skal de kun have 1, og de får en van gaal tale i pausen. Den er ikke helt god.

Angreb er det bedste forsvar. Vi skal have den fjerde. Imponerende back spil af rafael og evra.

zhagzi
Den dommer favoriserer en lille smule Bayern imo.. Synes nogle af hans kendelser mod United er ligeså gode som Bayerns, men de er okay...

imc
Evra spiser jo Robben!

Rafael æder Ribery!

Valencia er bare en klasse for sig!

Og der findes ingen fighter over Rooney!

Nani skal også have en kommentar, kan bare ikke finde en passende!

TrincoBoy
07-04-2010, 21:38
Hvor er det ufortjent at de får det lortemål.

Mikey-boy
07-04-2010, 21:38
Evra spiser jo Robben!

Rafael æder Ribery!

Genial!

Kasper United
07-04-2010, 21:39
Evra spiser jo Robben!

Rafael æder Ribery!

Sande sætninger! :D

Cfg
07-04-2010, 21:40
Lige som at man troede at den kamp var lukket, åbner de den fuldstænding. Det' jo det der er så godt ved Champions League.

ChristianR
07-04-2010, 21:40
Kæft, hvor Valencia owner dem alle! Fletcher spiller fantastisk, og Gibson presser virkelig hårdt. Det er fedt at se så fantastisk spil, uden at Rooney gør den store forskel.
Alligevel tror jeg nu det stresser det nervøse Bayern-forsvar, at han konstant ligger derinde.

Kampen er indtil nu gået langt over min forventning. Alligevel er det stressende, at man ikke kan føle sig sikkre på trods af, at man kommer foran 3-0 på så kort tid.

RuudVanNissetøj
07-04-2010, 21:41
Det er et pis mål vi indkaserer til sidst....meget skidt! Vi skal op og score en kasse endnu for at få ro. Det skal vi nok gøre, men ellers vil jeg bide alt for meget negle hvis ikke det lykkes!

Ellers dejligt sprudlende angrebsspil

Mikey-boy
07-04-2010, 21:43
Come on United!

snegl
07-04-2010, 21:43
Vild kamp.

Synes vi bør tage Rooney ud. Han ligner ikke en der kan give den 100%, og hvis vi så kan smide Macheda eller Berbatov ind der kan give mere end Rooney på 60% så lad os gøre det. Vi skal også tænke på at have Rooney klar i PL og evt CL, så han skal ikke rive op i skaden selvom hans ankel lige nu er varm.

Kom så United!!

Rizk
07-04-2010, 21:44
Kunne ikke være mere enig Snegl!!!

ChristianR
07-04-2010, 21:47
Vild kamp.

Synes vi bør tage Rooney ud. Han ligner ikke en der kan give den 100%, og hvis vi så kan smide Macheda eller Berbatov ind der kan give mere end Rooney på 60% så lad os gøre det. Vi skal også tænke på at have Rooney klar i PL og evt CL, så han skal ikke rive op i skaden selvom hans ankel lige nu er varm.

Kom så United!!

Jep. Og Berbatov har altså indiskutabelt mere klasse end Macheda. Så hvis bare han kan få banket ind i hovedet, at han skal blive i Rooneys position på toppen og mere eller mindre fiske efter indlæg fra vores to fantastiske kanter, så er jeg sikker på, det nok skal fungerer.
Det går først galt, hvis Berba lægger sig fopr dybt i banen, så vi ikke længere har nogen for målet. I så fald må Macheda næsten være at foretrække.

Benzet
07-04-2010, 21:47
Med overhængende fare for at lyde som en plade, der er gået i hak: Carrick er bare ikke god nok til United. Han koster målet til 3-1 og glider igen, da Robben afslutter kort efter.

Elrantiri
07-04-2010, 21:49
Vild kamp.

Kom så United!!

Både og, han ligner ikke en der giver sig 100%, men jeg synes nu stadig at han kæmper ret godt i forhold til hvad vi ville se fra en Berbatov.
Men når Rooney samtidig er skadet ville en udskiftning alt i alt nok være det bedste.

Benzet
07-04-2010, 21:49
Skal i øvrigt lige nævne, at jeg har Gibson som første målscorer i DSR ;-)

ChristianR
07-04-2010, 21:50
Med overhængende fare for at lyde som en plade, der er gået i hak: Carrick er bare ikke god nok til United. Han koster målet til 3-1 og glider igen, da Robben afslutter kort efter.

I lang tid har jeg været meget uenig, men han har efterhånden kørt under niveau i så lang tid, at jeg hænger til at erklære mig enig. Idag overstråles han vel også af samtlige resten af midtbanespillerne i mine øjne.

Bud Spencer
07-04-2010, 21:53
det er så dumt

Manchester United
Forhelvede rødt til rafael! Dumt dumt!!

RasmusP
Super Rafael:( Det er fandme noget pis det her

Skjøt
07-04-2010, 21:54
Rødt til rafael... føj forsatan

Jim
07-04-2010, 21:54
Rafael din beep store klumpe nar.

Tak for at koste os semi-finalen pladsen

Cfg
07-04-2010, 21:55
Jeg kunne overhovedet ikke se den.:titte:

Rafael din beep store klumpe nar.

Tak for at koste os semi-finalen pladsen

Arrhh come on.

Maahn
07-04-2010, 21:56
Helt ærligt, hvorfor får Rooney lov til at løbe rundt på 50-60%. Han er tydeligvis MEGET mærket.

RasmusP
07-04-2010, 21:57
Rooney er da overhovedet ikke klar.. Smid Macheda ind. Så kan han løbe Bayern forsvaret forvirret.

Jim
07-04-2010, 21:57
Helt ærligt, hvorfor får Ronneylov til at løbe rundt på 50-60%. Han er tydeligvis MEGET mærket.

Fordi Rooney er manden som har sørget for at vi nu fører med 1 pind.

RasmusP
07-04-2010, 22:05
Det ser ikke godt ud. Vi bliver nødt til at have en at spille op på. Ellers kan vi bare fortsætte med at losse den op til Bayerns forsvar den næste halve time..

Blockx
07-04-2010, 22:05
Det her gutter. Det bliver en rigtig lang kamp!

Acsadac
07-04-2010, 22:07
Det her holder ikke i en halv time..

MosaverB
07-04-2010, 22:08
Nani luk kampen!!
Neeej!

Jim
07-04-2010, 22:08
Hmm, har Nani lånt Ronaldos sko eller sådan noget, for pokker da hvor er han altså bare energiske i dag.

mufufu
07-04-2010, 22:13
Jeg tør ikke at kigge

Manchester United
07-04-2010, 22:15
Kom nu united!!

Luk den kamp! Mine nerver holder ikke de sidste 20 min.

RasmusP
Jeg har snart ikke mere negl at bide i:( Det er simpelthen for spændende.

Thepostman
Der bliver altså nød til at ske noget! Vi kan ikke stå så langt tilbage hele tiden. Der er næsten ingen pres på dem.

Lable
07-04-2010, 22:16
Jeg tør ikke at kigge

Samme her. Det her er helt forfærdeligt!

Paaske
Jeg tør ikke at kigge

Samme her.. Det her er alt for spændende!!

MosaverB
KOM NU GIBSON!
Det ligner dig ikke at brænde den der!

Thepostman
07-04-2010, 22:17
Jeg har snart ikke mere negl at bide i:( Det er simpelthen for spændende.

Jeg har heller ikke flere negle :(

Kom nu lidt United.

Manchester United
Fuck lort!!!

RasmusP
Fuck mand. Det måtte jo komme

Jim
Tak og farvel United....... Fraging Rafael.

Thepostman
07-04-2010, 22:18
Fuck!

Skjøt
forhelvede hvor er det her noget lort....
foran 3-0 på hjemmebane!!!

Jurgensen
Bittert. At ryge til så ordinært et hold. De var jo helt væk i første havleg, så får de et kagemål før halveg, og vi får et rødt kort lige efter pausen. SÆD!!!!

Lable
07-04-2010, 22:19
Det er ikke færdigt endnu, men tak for lort Rafael :mad:

Thepostman
Kom så Fergie. Find på noget genialt.

Maahn
Flot Carrick. Skyld i to kasser. Ved andet mål bliver han endnu engang tacklet, fordi han spiller så fucking langsomt.

RasmusP
07-04-2010, 22:20
Men vi har sgu kun os selv at takke for det her. Nani har en friløber og Carrick og Gibson har også to kæmpe muligheder.

MosaverB
Vi er ikke færdige endnu!
Kom nu drenge!!

Blockx
kampen er slet ikke slut.. Jeg tror på videre avancement:devill:

Paaske
07-04-2010, 22:21

Det bliver svært. :(

Caller
07-04-2010, 22:21
Ses drenge, går ud og tar rebet.. Det er simpelthen for bittert

PatriceEvra3
07-04-2010, 22:22
Man kan sgu ikke give Rafael skylden. Ja det er urutineret lavet, men det er satme også urutineret af dommeren og vise ham ud. 2 frispark og to gule kort.
Men for satan Carrick!!! han kunne have kostet 10 mål i dag med de der fuldstændig hovedløse boldtab. Scholes/ ny mand næste år tak!!

Thepostman
Jeg kan simpelthen ikke tro det her. Vi er foran 3-0 på hjemmebane, og alligevel er vi på vej ud..

KOM NU UNITED!!

Paaske
Ses drenge, går ud og tar rebet.. Det er simpelthen for bittert

:haha:

Benzet
Rafael kostede den kamp. Klassekamp indtil hans udvisning.

Manchester United
07-04-2010, 22:23
Kom så Berbatov!!!

Govan
07-04-2010, 22:23
Endelig

Benzet
07-04-2010, 22:24
Endelig går Carrick ud. Elendig kamp. United kunne have afgjort denne kamp i anden halvleg selv efter udvisningen. Carrick, Gibson og Nani har alle haft meget store chancer.

Jim
07-04-2010, 22:25

Den er slut, spørgsmålet er nu bare hvor mange Bayern score.

Rooney ud og United falder fra hinanden igen.

Rafael ud med rødt og tak og farvel .

Jeg håber Rafael ryger så langt væk at han ikke kan se en rød trøje nogen sinde mere.

MosaverB
07-04-2010, 22:25
Berbatov, red vores aften /:

Thepostman
07-04-2010, 22:26
kom nu united.. lav nu det mål! jeg vil give ALT for det mål..

RasmusP
07-04-2010, 22:29
Ind med Macheda for fanden. Det her ser umuligt ud

EDIT: Ikke flere udskiftninger:(

PatriceEvra3
07-04-2010, 22:30
Den er slut, spørgsmålet er nu bare hvor mange Bayern score.

Rooney ud og United falder fra hinanden igen.

Rafael ud med rødt og tak og farvel .

Jeg håber Rafael ryger så langt væk at han ikke kan se en rød trøje nogen sinde mere.

Rafael spillede en klassekamp. Urutineret lavet, men at give det andet kort på sådan en det sgu også hårdt.

I mine øjne koster Carrick i aften, som han så mange gange har gjort i denne sæson. I Hans to første sæsoner var han klasse, men nøj hvor er han blevet ringe. Hvis jeg bestemte var det farvel og tak for indsatsen til sommer!

Jim
07-04-2010, 22:32
Rafael spillede en klassekamp. Urutineret lavet, men at give det andet kort på sådan en det sgu også hårdt.

I mine øjne koster Carrick i aften, som han så mange gange har gjort i denne sæson. I Hans to første sæsoner var han klasse, men nøj hvor er han blevet ringe. Hvis jeg bestemte var det farvel og tak for indsatsen til sommer!

Rafael spiller en ok kamp, men en spiller på Uniteds hold bør f.... være mere rutineret end det.

Manden koster os jo sejren og semi-finalen.

Elrantiri
07-04-2010, 22:34

Enig, Carrick skulle have været røget ud da han slog skallen.

nielzon21
07-04-2010, 22:35
Sikke et kollaps :(

Jim
07-04-2010, 22:36
Sikke et kollaps :(

Det skete da rooney begyndt at humpe, der faldt de fra hinanden.

Uden Rooney ingen United i topform.

Det er virkelig ringe at vi har afhængig af en spiller så meget.

Paaske
07-04-2010, 22:36
Sæsonen smadret på 20 min :(

RAppel
07-04-2010, 22:38
Nu må alle Neville-haterne sidde med en pissedårlig smag i munden. Noget så urutineret skal man sgu kigge længe efter. Nå, vi vandt da Liga-cuppen. Hvilken sæson!

Benzet
Idiotisk af Rafael. Utilgiveligt af ham. Vil skide på at han kun er 19 år, han er vel professionel og ved hvorfor han får gult 2 gange. Lortekamp af Carrick, resten af holdet har spillet godt.

Paaske
LORTE SÆSON!!!

Fuck det ødelægger ALT det her!

Manchester United
07-04-2010, 22:39
Rafael er skyld i vi ikke når semi.. Længere er den ikke!!