PDA

Se fuld version : MoM | United - Chelsea

mufufu
03-04-2010, 14:42
Kampens spiller? Den skal jeg selv lige tænke over.

Jeg undrer mig stadig over hvordan dommere ikke kan dømme off-side. Den er jo ikke engang tvivlsom, og han står også i den før han bliver spillet. Sådan er det.

Paaske
03-04-2010, 14:46
Fletcher..

Benzet
03-04-2010, 14:47
Neville. Han spillede en flot kamp, og jeg fatter ikke Bruuns kritik af ham. Den var helt ude i skoven.

mufufu
03-04-2010, 14:50
Neville. Han spillede en flot kamp, og jeg fatter ikke Bruuns kritik af ham. Den var helt ude i skoven.

Jeg synes nu egentlig også han havde en masse gode indgreb og var stabil. Men han taber en potentiel stemme hos mig ved at lave 3 boldtab i træk i slutningen af kampen.

Berbatov335
03-04-2010, 14:52
Dommeren var godt nok dårlig! Snyder os for 2-3 strafffespark, dømmer ikke offside ved Drogba's scoring, og håndbold ved Macheda's mål. Snart kommer der nok en kommentar fra SAF om det..

Mr. Larsen
03-04-2010, 14:54
Jeg stemte på Rio, synes han gjorde det godt bagi sammen med Vidic - men hældte til Rio pga. nogle vigtige dueller han vandt.

United DK
03-04-2010, 14:56
Neville laver sine fejl, som han altid har gjort, men han kæmper trods alt for sagen, noget som andre kunne lærer noget af, så han får den.

I øvrigt er Morten Bruun en idiot. Først taler han Glazers sag før kampen, og håner hans modstandere, og så håner han Neville ligeså snart manden laver den mindste fejl. Fuck off!

Holmskov
03-04-2010, 14:59
Har stemt Rio. Bundsolid. Evra var også god.

Egentlig patetisk man skal stemme på forsvarspillere når vi er på hjemmebane.

Syntes dagens kamp viser vi mangler nogle midtbanespillere der i den grad kan sætte sig i respekt. Scholes blegner desværre i selskab med Lampard og Mikel og vores midtbane var ikke eksisterende i 1.halveg.

Og så mangler vi bare en angriber der kan tage pladsen fra Rooney. Berbartov er ikke manden og det så vi helt klart i dag. Han er TOTAL anonym og udover to hovedstød på mål(langt forbi) var manden helt væk.

RuudVanNissetøj
03-04-2010, 15:05
På trods af to mål, så stod valget for mit vedkommende også mellem Rio eller Vidic. De kan ikke anklages for særlig meget i dag, selvom Drogba fik lov at score - Tak til linjevogteren for lort

Vidic får min stemme - bundsolid og snart tilbage til den gamle form vi kender ham i

Grønholdt.
03-04-2010, 15:06
Min stemme gik til Fletcher i dag. Han var stort set den eneste der kæmpede for holdet i dag synes jeg... :mad:

Tue B
03-04-2010, 15:30
Stemmer på Rio. Han virkede stabil og rolig.

Dines
03-04-2010, 15:40
Neville får min stemme, da han var den spiller, der viste mest vilje. Han lavede godt nok sine fejl, men det gjorde de resterende spillere altså også. Neville forsøgte ihvertald i det mindste at rette på det.

Holmskov
03-04-2010, 15:41
Stemmen på Berbatov må være en fejl af dimensioner eller en ALT for sen aprilsnar.!

Glory Man United
03-04-2010, 15:59
Stemmen på Berbatov må være en fejl af dimensioner eller en ALT for sen aprilsnar.!

Fordi alle andre var bedre? Jeg stemte Vidic af mangel på bedre

Bud Spencer
03-04-2010, 16:08
Evra MoM.

Iøvrigt pinligt at spillere som Giggs levere sådan en gang lort, til sådan en kamp. Flovt!

MC86
03-04-2010, 16:12

Min stemme går til Flether. Neville lavede mange fejlafleveringer, og så heller ikke for godt ud ved målet. Ham og Giggs var pinlige idag

weeman
03-04-2010, 16:21
Neville var ringe - kæmpede godt, MEN, var elendig.. Så dum ud ved målet, og havde nogle afleveringer der kunne have gjort det farligt..

Berbatov - Dejligt at se han har ændret karakter, og løber mere efter bolden, og vil have de andre med til at lave pres - men han er ikke en verdensklasseangriber, desværre.. Han spillede ikke godt.

Fletcher - kæmpede?!?! ja! , men vi er på OT vi vil se offensive takter, og ik bare masser af løb og tacklinger.

Jeg stemte på Macheda da jeg synes United var ringe idag - og ikke følte at de kæmpede nok... Macheda får den fordi ingen andre sku have den.

RAppel
03-04-2010, 16:33
Ikke en bestemt der skiller sig ud for kønt var det ikke, men min stemme går til Rio.

tjarligdrengen
03-04-2010, 17:30
Jeg stemte Rio.. Synes han udstråler stabilitet og rolighed. Gør det godt. Vidic var også fin, men virkede dog lidt nervøs i starten.

NaniTheDoN
03-04-2010, 17:40
Min MoM er helt klart Vidic, selvom Rio var ikke mange procenter værre.

Kan ikke rigtig se hvordan nogle vælger flecher som MoM synes der mange her i forumet der begynder at overvurdere ham en del.

davidkamper
03-04-2010, 17:58
Min MoM er helt klart Vidic, selvom Rio var ikke mange procenter værre.

Kan ikke rigtig se hvordan nogle vælger flecher som MoM synes der mange her i forumet der begynder at overvurdere ham en del.

Enig.. Han er langt fra en Scholes i Topform... Men min stemme gik til Nani, ikke saa meget paa grund af assisten. Men han var bare det der manglede i kampen, for Han var den eneste der udfordrede i kampen.

Valencia tager bare de samme traek hver gang

Bud Spencer
04-04-2010, 03:04

Jeg har aldrig været den store fortaler for Fletcher, men alligevel har jeg måtte bøje mig det seneste årstid, hvor han har været en af de klart bedste for os, uden tvivl. Men kan sagtens følge dig i, at han er blevet overvurderet af rigtig mange herinde på forummet, imens jeg stadig føler at han er undervurderet, udenfor forummet. Sjældent at jeg møder folk der har samme opfattelse af ham, som jeg selv har. Enten over- eller undervurderer de ham, ift. mig. Men fred være med det. Det korte af den lange er at jeg godt kan følge dig.

@ Davidkamper: Kan ikke følge dig i Nani som kampens spiller. Mener klart at Evra var kampens bedste for os. Og hvis der skulle pilles ved det, skulle men nok pege på folk som Nemanja elle Rio som kampens bedste.