PDA

Se fuld version : Blog: Berbatov til eksamen

Casper
01-04-2010, 12:40
Læs denne blog... (http://www.oldtrafford.dk/rss/linkrss.php?id=152)

snegl
01-04-2010, 12:48
Fortjente det virkelig et blogindlæg istedet for en post i Berbatov tråden? Manden har scoret 12 mål i 19 PL kampe, så jeg forstår ikke at han så skal til eksamen, og evt dumpes hvis han ikke scorer mod Chelsea.

Hvis Berbatov ikke scorer mod Chelsea er det ikke verdens undergang. Rooney eller Ronaldo scorede heller ikke i virkelig mange kampe mod tophold, i lang lang tid og vi vandt ligaen alligevel. Det er i mine øjne langt vigtigere at vi ikke taber til Chelsea. Jeg forventer virkelig ikke at Berbatov scorer det afgørende mål mod Chelsea, og hvis nogen gør tror jeg godt jeg kan skuffe dem allerede nu. Så skal Anelka, Bendtner, osv vel allerede nu til omprøve til eksamen, når man tænker på at de har det til fælles med Berbatov at de er andenangriber.

Lad os nu ikke lave et eller andet åndssvagt build-up, så berbatov bliver bashet gigantisk hvis han ikke nødvendigvis scorer mod Chelsea.

Fletcherfan
01-04-2010, 12:49
Undskyld mig, men kan man kalde det en blog???

Jeg mener det kun er lidt informationer om Berba ikke hvad bloggeren mener...

Men hvis SAF tror på ham så gør jeg det også i denne omgang...

United DK
01-04-2010, 13:02
Fortjente det virkelig et blogindlæg istedet for en post i Berbatov tråden? Manden har scoret 12 mål i 19 PL kampe, så jeg forstår ikke at han så skal til eksamen, og evt dumpes hvis han ikke scorer mod Chelsea.

Hvis Berbatov ikke scorer mod Chelsea er det ikke verdens undergang. Rooney eller Ronaldo scorede heller ikke i virkelig mange kampe mod tophold, i lang lang tid og vi vandt ligaen alligevel. Det er i mine øjne langt vigtigere at vi ikke taber til Chelsea. Jeg forventer virkelig ikke at Berbatov scorer det afgørende mål mod Chelsea, og hvis nogen gør tror jeg godt jeg kan skuffe dem allerede nu. Så skal Anelka, Bendtner, osv vel allerede nu til omprøve til eksamen, når man tænker på at de har det til fælles med Berbatov at de er andenangriber.

Lad os nu ikke lave et eller andet åndssvagt build-up, så berbatov bliver bashet gigantisk hvis han ikke nødvendigvis scorer mod Chelsea.

Jeg ved ikke om han skal dumpes, men der SKAL leveres noget nu, og som United-spiller ved du, at der forventes meget af en. Jeg forventer heller ikke, at han lige laver et par kasser, men jeg vil godt tillade mig at forvente en ordentlig indsats, hvor han i stedet for mål skaber dem, eller i hvert fald skaber chancer. Hvis han bare falder ud af kampen(e), så er det bare ikke godt nok, og så kan man godt spørge sig selv, og han ikke er på dumpekurs, for det er ikke godt nok, at der er en verden til forskel på om det er Rooney eller Berbatov der spiller.

snegl
01-04-2010, 13:04
Jeg ved ikke om han skal dumpes, men der SKAL leveres noget nu, og som United-spiller ved du, at der forventes meget af en. Jeg forventer heller ikke, at han lige laver et par kasser, men jeg vil godt tillade mig at forvente en ordentlig indsats, hvor han i stedet for mål skaber dem, eller i hvert fald skaber chancer. Hvis han bare falder ud af kampen(e), så er det bare ikke godt nok, og så kan man godt spørge sig selv, og han ikke er på dumpekurs, for det er ikke godt nok, at der er en verden til forskel på om det er Rooney eller Berbatov der spiller.

Helt enig. Han skal give sin bedste indsats ligegyldigt hvad. Det er bare ikke jordens undergang hvis han ikke nødvendigvis scorer. En uafgjort mod Chelsea vil også gå fint an, selvom vi selvfølgelig håber på en sejr.

MOHoegsted
02-04-2010, 17:11
Berbatov skal ikke direkte til eksamen syntes jeg, han er 2' mand i Manchester United og syntes faktisk han har scoret en del mål i denne sæson, i forholdt til han er anden mand, og har ikke haft så mange kampe.

Men ja forventningerne er utrolig høje, nu skal han bevise sit værd, og i mine øjne fortjener han ikke en plads på holdet hvis han ikke gør det godt nok. Han skal ikke direkte score mål, men bare have en solid indsats. Han skal slå til når det virkelig gælder, men det tror jeg os han gør, også pga. hans fine form her imod bolton sidste weekend.

Snegl du skriver:
Rooney eller Ronaldo scorede heller ikke i virkelig mange kampe mod tophold, i lang lang tid og vi vandt ligaen alligevel.

Kan godt være Rooney ikke gjorde det, men han blev ikke brugt oppe i angrebet, men derimod på offensiv venstre kant sidste sæson. Men Ronaldo ikke scoret i VIRKELIG mange kamp, imod TOPHOLD det tror jeg ikke på :) Ville i hvertfald gerne vide hvilke kampe det var, og gerne et link.