Se fuld version : CL: Bayern München - Manchester United
http://www.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/50037.pngBayern München - Manchester Unitedhttp://www.uefa.com/imgml/TP/teams/logos/70x70/52682.png
Champions League, kvartfinale | Tirsdag, 30. marts 2010, 20:45 | Allianz Arena
På tirsdag mødes Manchester United og Bayern München for første gang siden 2002. Foruden en semifinaleplads står håneretten på spil.
”Is this their moment? Beckham. Into Sheringham. And Solskjaer has done it!”
Ingen Manchester United-fans vil nogensinde glemme disse ord, ligesom ingen heller vil glemme den fantastiske finalesejr over Bayern München i 1999. Tyske fans har det på samme måde, men alligevel fuldstændig anderledes. De vil aldrig glemme den aften på grund af smerten, den medførte. Og den smerte gør, at Bayern-fans den dag i dag stiller bærer et enormt had til klubben Manchester United.
Med andre ord er der mere på spil end blot en semifinaleplads, når de to storklubber mødes i Champions League. For selvom Bayern to år efter finalen i Barcelona sendte United ud af turneringen, er hævntørsten endnu ikke stillet.
De største trusler på Bayerns hold er for tiden Franck Ribéry og Arjen Robben. Men selvom især Robben er i storform, har den tyske klub bestemt ikke vist sig uovervindelige. Tre af de sidste fem kampe er nemlig blevet tabt. Senest i weekenden, hvor VfB Stuttgart vandt med 2-1 på Allianz Arena. På trods af det har Bayern dog ikke mere end to point til toppen af Bundesligaen, hvor Schalke 04 er duks.
Wayne Rooney og Rio Ferdinand sad over mod Bolton i weekenden, men begge er med ombord på flyet til München. Michael Carrick, som havde karantæne i returopgøret mod Milan, er igen tilgængelig for Ferguson.
Bayern venter spændt på at se, om Arjen Robben bliver klar, efter den tidligere Chelsea-spiller blev skadet mod Stuttgart. Derudover har blandt andre Mario Gomez og Martin Demichelis på skadeslisten.
Robben tvivlsom
Skribentens bud på kampens udfald
United er det bedste af de to hold og bør gå videre, men en kamp på Allianz Arena bliver aldrig nem. Bayern München 1-1 Manchester United.
Mulig startopstilling
van der Sar
Rafael – Ferdinand – Vidić – Evra
Fletcher – Carrick – Park
Valencia – Rooney – Nani
Uniteds trup
Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, Rafael, Vidic, Evans, Ferdinand, Evra, De Laet, Carrick, Fletcher, Gibson, Scholes, Obertan, Nani, Valencia, Park, Giggs, Rooney, Berbatov, Macheda.
Bayerns trup
Kommer…
Seneste kampe
Indbyrdes
13/03-2002 United 0-0 Bayern
20/11-2001 Bayern 1-1 United
18/04-2001 Bayern 2-1 United
03/04-2001 United 0-1 Bayern
26/05-1999 Bayern 1-2 United
Manchester United
27/03-2010 Bolton 0-4 United
21/03-2010 United 2-1 Liverpool
14/03-2010 United 3-0 Fulham
10/03-2010 United 4-0 Milan
06/03-2010 Wolverhampton 0-1 United
Bayern München
27/03-2010 Bayern 1-2 Stuttgart
24/03-2010 Schalke 0-1 Bayern
20/03-2010 Frankfurt 2-1 Bayern
13/03-2010 Bayern 2-1 Freiburg
09/03-2010 Fiorentina 3-2 Bayern
Historie
Kampe: 7
United-sejre: 1
Bayern-sejre: 2
Uafgjorte: 4
Odds
Bayern: 2,83
Uafgjort: 3,21
Manchester United: 2,43
Tv
TV3+
Skader
Manchester United
W Rooney Knee Injury 30th Mar 10
D Welbeck Knee Injury Jun 10
W Brown Metatarsal Fracture 25th Apr 10
M Owen Hamstring Injury Jun 10
Anderson ACL Knee Injury Sep 10
J O'Shea Thigh Muscle Strain 11th Apr 10
Madsens Corner
Manchester United har mødt Bayern Munchen 7 gange.
Det er blevet til 1 sejr, 4 kampe er endt uafgjort, og det er blevet til 2 nederlag. Målscoren er 7-8.
Manchester United har købt følgende spillere fra Bayern Munchen
Owen Hargreaves.
DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
30 9 1998 Bayern Munchen - 2-2 EC 55,000 Yorke1 Scholes1
9 12 1998 Bayern Munchen 1-1 - EC 54,434 Keane1
26 5 1999 Bayern Munchen - 2-1 EC F 90,000 Sheringham1 Solskjær1
3 4 2001 Bayern Munchen 0-1 - EC QF 66,584
18 4 2001 Bayern Munchen - 1-2 EC QF 60,000 Giggs1
20 11 2001 Bayern Munchen - 1-1 EC 59,000 van Nistelrooy1
13 3 2002 Bayern Munchen 0-0 - EC 66,818
k v u t for imod tilskuer
HJEMME 3 2 1 1- 2 187,836
UDE 4 1 2 1 6- 6 264,000
ialt 7 1 4 2 7- 8 451,836
Links til sider, hvorved det er muligt at streame kampen, og eventuelle indlæg herom vil udløse en advarsel.
Opfordring til PM indeholdende samme type links vil ligeledes udløse en advarsel.
/Admin
United DK
28-03-2010, 21:31
VDS
Neville - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Park - Carrick
Valencia - Rooney - Giggs
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg har Bayern, men kan vi komme fra München med en uafgjort, så er det vist fint nok. Jeg vil dog helst undgå 0-0, for kommer de så foran på Old Trafford, så kan det godt blive en giftig en.
jacobdahl8
28-03-2010, 21:42
VDS
Fletcher - Park - Carrick
Valencia - Rooney - Giggs
Jeg ved ikke rigtig hvor jeg har Bayern, men kan vi komme fra München med en uafgjort, så er det vist fint nok. Jeg vil dog helst undgå 0-0, for kommer de så foran på Old Trafford, så kan det godt blive en giftig en.
Uden at lave nogen nærmere research så har United da scoret i samtlige kampe siden vi tabte 1-0 til Leeds. Så tror ikke du skal være bekymret for at vi ikke for lavet en enkelt pind.
Jeg tror helt sikkert på en sejr i Munchen. Tror Rafael tager den højre back pga Deres hurtige kanter som er Ribery og (Robben hvis han er klar). Kan ikke se os tabe til bayern. Bayern er også i en ringe krise men 2 nederlag i træk.
Mon ikke en Wayne Rooney nok skal banke en kasse ind:)
VDS
Rafael - Rio - Vidic - Evra
Fletcher - Giggs - Carrick
Nani - Rooney - Park
Bænk: TK-Neville-Gibson-Scholes-Valencia-Berbatov
Bayern Munchen - Manchester United 0-2
2xRooney
Hold kæft Rooben kommer til at æde sine ord igen. Med alle de skader vi har haft, så viser det sku vores klasse at vi fører verdens klart bedste liga. Synes ikke vi er ringere en for 2 år siden. Mistede godt nok meget for Rooben efter den der udtalelse.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64464
Flax_Generous
28-03-2010, 22:38
Hold kæft Rooben kommer til at æde sine ord igen. Med alle de skader vi har haft, så viser det sku vores klasse at vi fører verdens klart bedste liga. Synes ikke vi er ringere en for 2 år siden. Mistede godt nok meget for Rooben efter den der udtalelse.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64464
Men han har jo ret. Det var tydeligt mod Bolton, at spillere som Nani, Berbatov, Giggs, Fletcher og så videre ikke kunne skabe noget, og da slet ikke score fire mål.
Robben har aldrig været så skarp. Det er ellers underligt, for en mand på 65 år må da have en enorm livserfaring og visdom at dele ud.
Men han har jo ret. Det var tydeligt mod Bolton, at spillere som Nani, Berbatov, Giggs, Fletcher og så videre ikke kunne skabe noget, og da slet ikke score fire mål.
Robben har aldrig været så skarp. Det er ellers underligt, for en mand på 65 år må da have en enorm livserfaring og visdom at dele ud.
Haha:lolol:
På den ene eller anden side, så har Robben jo ret. Rooney er vores talismand og vores bedste spiller. Men han skulle lige kigge på dem selv først, for uden ham eller Ribery, så kan Bayern Munchen ikke engang gøre sig gældende i SAS-ligaen.
Holdet mod Bayern skal være et fysisk-stærk hold, for de har svinene Tymoshuch (Staveplade - gider ikke at tjekke wikipedia) og Van Bommel inde på midten til at save og slagte. Her vil Fletcher og Carrick være gode. Scholes og Giggs vil på Allianz Arena være lidt selvmord, for de bidrager ikke så meget med defensiv arbejde som Carrick og Fletcher.
Mit hold:
VDS
Fletcher - Carrick
Valencia - Park - Nani
Rooney
Ovenstående burde klare skærerne i Tyskland. Hvis Nani failer, kan Giggs snildt indsættes og iværksætte noget kreativitisme i truppen.
- Det eneste, det kræver er 90 minutter + det løse koncentration. Tyskerne har bare altid en slags held, der gør, at de slår til. Vi skal være vågne!
May the force be with us ...
På den ene eller anden side, så har Robben jo ret. Rooney er vores talismand og vores bedste spiller. Men han skulle lige kigge på dem selv først, for uden ham eller Ribery, så kan Bayern Munchen ikke engang gøre sig gældende i SAS-ligaen.
Holdet mod Bayern skal være et fysisk-stærk hold, for de har svinene Tymoshuch (Staveplade - gider ikke at tjekke wikipedia) og Van Bommel inde på midten til at save og slagte. Her vil Fletcher og Carrick være gode. Scholes og Giggs vil på Allianz Arena være lidt selvmord, for de bidrager ikke så meget med defensiv arbejde som Carrick og Fletcher.
Mit hold:
VDS
Fletcher - Carrick
Valencia - Park - Nani
Rooney
Ovenstående burde klare skærerne i Tyskland. Hvis Nani failer, kan Giggs snildt indsættes og iværksætte noget kreativitisme i truppen.
- Det eneste, det kræver er 90 minutter + det løse koncentration. Tyskerne har bare altid en slags held, der gør, at de slår til. Vi skal være vågne!
May the force be with us ...
Anatoliy Tymoschuk er slet slet ikke fast mand, ham slipper i for. Bayern spiller med Bommel og Schweinsteiger på midten, og de er slet ikke gode nok mod et Man Utd hold imo.
Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen, en Rooney mod passivt, blødt og middelmådigt Bayern forsvar, det kan kun betyde mål.
Jeg kan ærlig talt ikke se, hvordan Bayern skal slår jer ud over to kampe. Og især hvis de skal spille uden arrogante Robben, er de for alvor på røven. Ribery har slet slet ikke været i nærheden af at vise det niveau, han har haft de sidste 2-3 sæsoner.
Mon ikke vi går videre mod Bayern, vi er langt bedre end dem på samtlige pladser bortset fra fløjene.
Startopstilling:
VDS
Valencia - Carrick - Fletcher - Nani
Park
Rooney
Vi vinder 3-1
2xRooney
Berbatov kommer ind fra bænken og score det sidste mål.
Vi skal ned og have nogle mål i München.. Ikke så meget pis. Vi vinder 1 elelr 2-0 tror jeg. Vi står som regel ret disciplineret på banen, hvilket nok gir pote overfor Bayern.
Jeg håber vi kommer foran tidligt, så vi kan spare lidt kræfter og skifte lidt ud op mod den sindssyg vigtige Chelsea kamp på lørdag.
Vi tager lige to eller tre mål på udebanen, så er vi sikre.. Kan på ingen måde se, hvordan vi kan misse at gå videre over to kampe... jeg kan heller ikke på nogen måde se, hvorfor min fransklærer har planlagt en studietur til Paris, der ligger oveni returkampen! Nu kan jeg jo ikke se den!!!
Sar
Neville Rio Vidic Evra
Park
Scholes/Carrick Fletcher
Valencia Rooney Nani
Ser en 1-1 eller 2-2 i Munchen. Robben er yderst farlig i øjeblikket og United skal være meget påpasselige med ham. Ribery er altid en farlig mand også.
Sidenote:
God chance for Ferguson til at kigge på Ribery og Robben som mulige transferemner til sommer. De ville begge tilføre noget Ronaldo-movement til holdet.
Vi skal agere som mod milan i 2.halvleg dernede og som vi gjorde hjemme i returopgøret, for der er absolut ikke nogen grund til at være bange for bayern.
De går mange gange langt frem på banen hjemme, med det resultat at deres i forvejen rystende ringe forsvar og keeper bliver isoleret endnu mere.
Ribery og Robben er emnerne. Intet andet.
Jeg må indrømme jeg har os som kæmpefavorit henover de 2 kampe her.
Jeg er ikke i tvivl om at vi scorer imorgen i bayern. Kunne også scorer mere end en.
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick
Valencia-Park-Nani
Rooney
Vi vinder 2-1
Glory Man United
29-03-2010, 09:37
Er der et par spillere, som vil have svært ved at spille både Bayern kampen og Chelsea kampen, så håber jeg, at de spares her. PL > CL
Jeg tror, at Neville, Scholes og Giggs starter ude, da de jo spillede i lørdags.
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick-Park
Valencia-Rooney-Nani
Kunne faktisk godt ende 0-0 men det sagde jeg vist også om Milan kampen :titte:
Vigtig kamp, men samtidig en mindst ligeså vigtig kamp i weekenden mod Chelsea. Eftersom Giggs og Scholes fik meget tid forleden, tror jeg de starter ude mod Bayern. Spændende at se om Berbatov ryger ud på bænken efter hans mål forleden dag, eller om vi starter med to angribere.
Ellers ja, ingen grund til at frygte Bayern, men jeg synes der er mange som tror det bliver en ren walk-over. Det er lidt farligt at tro vi bare kan bade igennem kvartfinalen i Champions League med et reservehold. For så ringe er de trods alt heller ikke Bayern..
Manchester United
29-03-2010, 10:40
Glæder mig meget til i morgen. Bayern er et af de hold, som ligger højt oppe på min hadeliste.
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick
Valencia-Park-Nani
Rooney
Dette hold klasker dem med 3 - 0 :devill:
Rooney x2
Park x1
Martinsen
29-03-2010, 10:42
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Fletcher-Carrick
Valencia-Park-Nani
Rooney
vi vinder 3-1 Rooney, Nani og Park scorer.
Jeg følger ikke så meget med i tysk fodbold, men jeg ved, at Bayern München ikke har fordoms styrke og at de udover Ribery og Robben ikke har det store at byde på. Jeg vil ikke undervurdere dem, men altså jeg tror ikke, at vi kan få en bedre modstander end Bayern. Jeg regner med vores disciplinerede defensiv og vores hurtige offensiv med Nani, Valencia og Rooney kan bære os igennem og få skaffet os et godt resultat til Manchester. Scholes, Neville, Berbatov og Giggs spares til weekendens kamp mod Chelsea.
VDS
Carrick - Fletcher - Park
Valencia - Rooney - Nani
God kamp!
Truppen som er rejst med til München rummer ikke de store overraskelser.
Målmænd
Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak og Ben Foster.
Forsvar
Gary Neville, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra, Jonny Evans, Rafael da Silva og Ritchie De Laet.
Midtbane
Ryan Giggs, Darren Fletcher, Michael Carrick, Paul Scholes, Ji-Sung Park, Antonio Valencia, Nani, Darron Gibson og Gabriel Obertan.
Angreb
Wayne Rooney, Dimitar Berbatov og Federico Macheda.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11387
Glory Man United
29-03-2010, 11:12
....og heraf ryger Foster, De Laet, Gibson og Obertan/Macheda ud af truppen i morgen
....og heraf ryger Foster, De Laet, Gibson og Obertan/Macheda ud af truppen i morgen
Ja de kommer nok til at se kampen fra tribunen. :)
Parkohargo
29-03-2010, 11:38
Når vi kunne slå Milan 2-3 på San Siro så gir det altså også tro på at vi kan hive et resultat med hjem fra Allianz arena. Bayern er ret så ustabile men man skal selvfølgelig aldrig undervurdere nogen som helst hold når det er CL. Jeg mener dog helt sikkert vi har en rigtig god chance for at komme videre til semierne.
------------------------Edwin Van der Sar-------------------------
--Rafael da Silva---- Rio Ferdinand---- Nemanja Vidic----Patrice Evra--
-----------Darren Fletcher----------- Michael Carrick----------------
--Antonio Valencia--------Ji Sung Park----------------Luis Nani--
-----------------------Wayne Rooney-----------------------------
Med denne opstilling er jeg sikker på vi kan score en eller to gange imod dem. Tror på en 2-1. Rooney x 2
Nogle, der ved, om Rooney blev sparet i lørdags, eller om det var fordi, han ganske enkelt ikke kunne spille pga. smerter?
Glory Man United
29-03-2010, 12:05
Nogle, der ved, om Rooney blev sparet i lørdags, eller om det var fordi, han ganske enkelt ikke kunne spille pga. smerter?
Et sted der imellem vel. Det samme med Rio
tjarligdrengen
29-03-2010, 12:05
Jeg er ikke helt så sikker, som mange andre, på at vi "bare" tager til Tyskland og ordner Bayern M.
Jeg tror på en uafgjort 2-2
Anatoliy Tymoschuk er slet slet ikke fast mand, ham slipper i for. Bayern spiller med Bommel og Schweinsteiger på midten, og de er slet ikke gode nok mod et Man Utd hold imo.
Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen, en Rooney mod passivt, blødt og middelmådigt Bayern forsvar, det kan kun betyde mål.
Jeg kan ærlig talt ikke se, hvordan Bayern skal slår jer ud over to kampe. Og især hvis de skal spille uden arrogante Robben, er de for alvor på røven. Ribery har slet slet ikke været i nærheden af at vise det niveau, han har haft de sidste 2-3 sæsoner.
Nårh ja, jeg havde helt glemt svinestigeren. Men Van Bommel håber jeg, at han får smagt noget svinsk. Selvom jeg normalt ikke kan klare det, så er det ikke nogen hemmelighed, at Van Bommel deler 1. pladsen hos mig sammen med Ballack over de mest usympatiske spillere. De (Bayern og Van Bommel) skal smage engelsk kærlighed aka. hårdt spil.
Et sted der imellem vel. Det samme med Rio
Forhelvede, man er ved at dø, hver gang Rooney, Rio og skader sammenkobles i en og samme sætning ... Det er hårdt at være United-fan nu til dages.
Forhelvede, man er ved at dø, hver gang Rooney, Rio og skader sammenkobles i en og samme sætning ... Det er hårdt at være United-fan nu til dages.
Sådan har jeg det også. Men tror godt de begge kunne spille mod Bolton, men tror bare ikke sir alex turde tage nogle chancer. Slet ikke med de næste 3 kampe vi har. Og eftersom vi slog Bolton 4-0 så var det vist meget godt vi sparede dem. Også var det også vigtigt Berba lige lavde 2 kasser:)
VDS
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Fletcher-Carrick
Valencia-Park-Nani
Rooney
Tror desværre Carrick starter inde, havde håbet på at se Giggs, men eftersom han spillede næsten hele kampen mod Bolton tror eg kun på en indskifter fra hans side.
Rafael pga. hurtighed overfor evt. Ribery
3-0 til os. Rooney, Nani og Valencia
Så hellere Neville fremfor Rafael. Rafael blev jo fuldstændig rundbarberet af Ronaldinho i Milan.
Glory Man United
29-03-2010, 13:10
Så hellere Neville fremfor Rafael. Rafael blev jo fuldstændig rundbarberet af Ronaldinho i Milan.
Sådan kan man vel ikke bare stille det op. VI blev presset i bund i de første 30 mins, og herefter så man heller ikke Ronaldinho mere
jacobdahl8
29-03-2010, 13:16
I de store kampe så vil jeg også foretrække Neville frem for Rafael.Ellers er det kun vores centerforsvar som kan vinde luftduellerne. Men jeg er tilgengæld også ved at være pisse træt af Nevilles indlæg som sjællent bliver lagt ordentlig ind over.
Neville har jo slet ingen hurtighed, og hvis en Ribery er i hopla, så vil jeg hellere bruge Rafael, for han kan da følge med. Neville har da stadig tendenser - trods 18 års mega erfaring - at sejle fuldstændig, senest mod Liverpool, hvor manden laver mikroputfejl i opdækningen.
Men en Ribery i hopla er meget, meget, meget svær at stoppe. Derfor så jeg, at en Fletcher tog sig kærligt af ham, så han kan agere som backup, for ham der bliver højre back. Så kan Carrick og Evra tage sig af Robben og Park akn tage sig af midten! :D
Aaah, jeg burde være manager pause not.
Sådan synes jeg ikke helt man kan se på det. Neville er da også før blevet tørret af Rooben da han spillede i chelsea. Mener nu også Rafael skal spille backen pga hans hurtighed. Tror også han spiller, idet Neville har spillet 3 kampe i træk nu. Kunne godt forestille mig Neville spillede kampen mod Chelsea i stedet for.
I de store kampe så vil jeg også foretrække Neville frem for Rafael.Ellers er det kun vores centerforsvar som kan vinde luftduellerne. Men jeg er tilgengæld også ved at være pisse træt af Nevilles indlæg som sjællent bliver lagt ordentlig ind over.
Helt enig. Nevilles indlæg er "tæerkrummende". Det er trist at se, og vide at et indlæg fra Neville ender på tribunen.
just arrived in Munich with #mufc team, Ben Foster spent flight with sticker on back saying 'i love ass' footballers huh!
:lolol:
Don Kafai
29-03-2010, 14:43
Jeg synes der er en faktor der bliver overset.
Bayern Munchens træner er en erfaren herre. Nu har han godt nok aldrig været min favorittræner, men han er altså en træner der kan sætte "det rigtige" hold - ligesom Ferguson kan - og han kan agere så vel som reagere på hvad United gør.
Jeg håber Pep herindefra har ret i sin kritik af Bayern, men jeg tvivler stærkt på at vi bare tromler dem over. Jeg sælger den gerne for en 1-1. Jeg tror ikke på en sejr. Står det 0-0 langt hen af vejen så kan en af deres klassefløje afgøre det til deres favør.
Jeg synes der er en faktor der bliver overset.
Bayern Munchens træner er en erfaren herre. Nu har han godt nok aldrig været min favorittræner, men han er altså en træner der kan sætte "det rigtige" hold - ligesom Ferguson kan - og han kan agere så vel som reagere på hvad United gør.
Jeg håber Pep herindefra har ret i sin kritik af Bayern, men jeg tvivler stærkt på at vi bare tromler dem over. Jeg sælger den gerne for en 1-1. Jeg tror ikke på en sejr. Står det 0-0 langt hen af vejen så kan en af deres klassefløje afgøre det til deres favør.
Dig og din forsigtighed :D
Bare vent og se, du vil se hvordan Rooney og resten af jeres offensiv, voldtager Van Buyten, Demichelis og Badstuber! Det bliver en lang og ubehagelig voldtægt i München, der står på i 90 minutter, tror de, for den ubarmhjertige dommer lægger 3 min. tid, for han kan se, Rooney endnu ikke har fået forløsning.
Nok er Van Gaal er erfaren herre, men når hans hold er elendigt, kan han ikke gøre så meget. Senest mod Stuttgart sejlede forsvaret, og det kostede som sagt et nederlag, på hjemmebane!
EDIT: Lad mig sige det sådan, der er absolutINTET der taler for/peger i retning af at Bayern skulle være i nærheden af at være på niveau på Man Utd. Jeg ved, at alt kan ske i fodbold, men hvis Bayern. Men for at Bayern skal gå videre, skal de spille de spille meget meget bedre end det de har præsteret i 3-4 år, og samtidig skal Man Utd slet slet slet slet slet ikke ramme dagen, i begge kampe. Hvis det sker, har Bayern en chance. Hvis Bayern går videre, (Gud forbyde det) vil det ikke være deres fortjeneste, men mere Man Utd, der fejler grotesk.
Jeg kan altså heller ikke se, hvorfor vi skulle være så bange for Bayern. Selvfølgelig skal man have respekt for modstanderen, men direkte skræmte ser jeg ingen grund til at være. De skulle bruge en klar dommerfejl for at besejre Italiens nummer ti og er i langt højere grad end os afhængige af enkelte individualister. Uden Robben (som i øvrigt meldes småskadet) og Ribéry (som har haft en halvsløj sæson) har de slet ikke klasse til dette selskab, og vi er efter min mening bedst på stort set samtlige pladser. Jeg tror på, at vi kan vinde, og over to kampe ville det efter min mening være en fiasko, hvis vi røg ud.
VDS
Valencia - Fletcher - Park - Scholes/Carrick - Nani
Rooney
Dig og din forsigtighed :D
Bare vent og se, du vil se hvordan Rooney og resten af jeres offensiv, voldtager Van Buyten, Demichelis og Badstuber! Det bliver en lang og ubehagelig voldtægt i München, der står på i 90 minutter, tror de, for den ubarmhjertig dommer lægger 3 min. tid, for han kan se, Rooney endnu ikke har fået forløsning.
Nok er Van Gaal er erfaren herre, men når hans hold er elendigt, kan han ikke gøre så meget. Senest mod Stuttgart sejlede forsvaret, og det kostede som sagt et nederlag, på hjemmebane!
Okay okay, nu er det ikke HB Køge vi skal møde. Det er altså Bayern München, og selvom jeg tror, at vi får et godt resultat med hjem derfra, så tror jeg på ingen måde, at vi køre dem over.
Okay okay, nu er det ikke HB Køge vi skal møde. Det er altså Bayern München, og selvom jeg tror, at vi får et godt resultat med hjem derfra, så tror jeg på ingen måde, at vi køre dem over.
Det samme sagde man om Milan. de havde jo Nesta, og en upcomming star i Thiago Silva, i forsvaret. Men hvad skete der? jeg ved godt man ikke kan sammenligne de kampe, eller sætte det op sådan, men... Bayern og Milan er utrolige ens, på mange områder minder de om hinanden. En langsom midtbane, 2 dygtige offensive spillere, men en katastrofe keeper og endnu mere katastrofe defensiv.
United DK
29-03-2010, 15:24
Jeg sad lige og prøvede at sammenligne det nuværrende Bayern-hold (start 11'eren), med det hold der vandt CL i 2001.
2001:
Kahn
Sagnol - Kuffour - Linke - Lizarazu
Hargreaves - Jeremies - Effenberg
Salihamidzic - Scholl
Elber
2010:
Butt
Lahm - Demichelis - Van Buyten - Badstuber
Van Bommel - Schweinsteiger
Ribery - Müller - Robben
Gomez
Det er svært at sammenligne her 9 år efter, men navnemæssigt er de egentlig fint med, det fungere bare ikke ligeså godt som dengang. Måske mangler man typer som Kahn og specielt Effenberg, der ligesom Keane ikke var nogen gudsbenådet fodboldspiller, men alligevel havde noget over sig.
ChristianR
29-03-2010, 15:29
Nok er det ikke HB Køge, men på trods af et par stærke kanter skulle vi gerne overmatche Bayern München klart. Vi skal op og lave mål på udebane, så vi kan tage det roligt på Old Trafford og i øvrigt have ro i sindet til Chelsea-kampen.
------------------VDS-------------
--------Rafael - Rio - Vidic - Evra------
Valencia - Feltcher - Park - Carrick - Nani
----------------Rooney---------------
Formstærke Nani på den ene kant og Valencia på den anden. Giggs og Scholes får ro, og Park får lov at styre midtbanen, som han gjorde det så godt mod Milan.
Jeg har det lidt skidt med at lade Berbatov sidde på bænken med den form, han er ved at finde, men det er vigtigere, at vi sætter os fuldstændig på midtbanen. Wonderboy er jo i sit livs form, så han skulle gerne kunne banke et par kasser ind.
Jeg sad lige og prøvede at sammenligne det nuværrende Bayern-hold (start 11'eren), med det hold der vandt CL i 2001.
2001:
Kahn
Salihamidzic - Scholl
Elber
2010:
Butt
Ribery - Müller - Robben
Gomez
Det er svært at sammenligne her 9 år efter, men navnemæssigt er de egentlig fint med, det fungere bare ikke ligeså godt som dengang. Måske mangler man typer som Kahn og specielt Effenberg, der ligesom Keane ikke var nogen gudsbenådet fodboldspiller, men alligevel havde noget over sig.
Badstuber, Müller & Robben. Sikke nogle spillere, men Giovane Elber var sku klasse.
Flax_Generous
29-03-2010, 16:36
2001:
Kahn
Salihamidzic - Scholl
Elber
2010:
Butt
Ribery - Müller - Robben
Gomez
Kahn, Sagnol, Kuffour, Linke og Lizarazu er alle bedre end dem som spiller på deres positioner nu. Hargreaves, Jeremies og Effenberg var også alle stærke defensivt, mens Salihamidzic også knoklede utroligt meget. De havde også Patrick Andersson, som vist spillede i finalen, så vidt jeg husker (brændte et straffe).
Med en så sindssyg defensiv er det noget lettere at vinde kampe. Der blev i hvert fald ikke scoret mange mål mod dem, og når så Elber og Scholl lige kunne kombinere sig frem til et enkelt mål, så var det jo som regel nok.
Kasper United
29-03-2010, 16:52
Det kunne være guld værd, hvis vi scorede et par kasser eller tre, ligesom vi gjorde i Milano. Jeg håber, at vi starter offensiv orienteret, så det kan lykkes at score en masse mål.
unitedforreal
29-03-2010, 17:07
Bayern er ikke et dårligt hold. De er bare dårlig til at spille 90 min.
Lad os sige de har deres 2 bedste spiller med Robben og Ribery. Hvor meget hjælper de til i defensiven ? Tror det er farligt at have 4 spiller som ikke hjælper til i en CL kamp på hjemmebane.
Jeg er 110% sikker på vi score, Flere ting spiller ind.
Rooney/Park er vores 2 løbestærk spiller, og begge 2 sad over, Fletcher har ikke brug for pause. Det vil sige vi har 3 sindsyg løbestærk spiller, mod et hold som svaghed ligger i 90 min's kamp (mentalt).
Det betyder intet hvis de score på os, men det betyder alt at vi score på dem.
2-1 til dem er rigtig godt for os, (men det er også det værste resultat vi får derfra) Regner med at vi vinder eller mindst får 1-1... Men kan ikke se hvordan de skal holde Valencia-Nani- Rooney fra chancer.
Ved ikke om han spiller med Neville eller Rafael.. Den er svær Neville er vist at han er med igen.. Og Rafael er rigtig god offesiv kvaliteter til en udbane kamp.
Midtbane... Håber det er den samme som mod Milan. hvor vi har 5. og Rooney på Toppen.
Carrick-park og fletcher. Eller måske Giggs isted for Carrick.
Offensiv: Nani-Valencia og Rooney... (bedre kontra hold svært at finde)
Men det er fodbold og alt kan ske. Husk vi har tabt mod Leeds-Liverpool- burnley... alle 3 er bundhold..
Vi skal bare sørge for at starte med et fysisk stærk midtcentral med Fletcher, Carrick og Park. Scholes eller Giggs vil være en anelse tamt i defensiven, for de er nogle store brød Bayern Munchen.
Hvis den så står 0-0 ved 60.-70. minut, klan vi altid indsætte Scholes eller Giggs for at være mere offensive.
Jeg tror på 2-0 sejr i Munchen. Bayern Munchen - som Pep også er inde på - er meget svage i defensiven, og hvis Rooney og Valencia kan assistere hinanden, som de har gjort hele sæsonen, så bliver det godt. Nani er et lotteri. Man kan aldrig være sikker på den mand. Spil nu godt for fanden.
Det skal så nok også lige siges, at det er en NOTW-historie. Den bliver heller ikke ligefrem bedre af at blive fortolket af en indkast-klovn.
Jeg er mega optimist før disse kampe, på lige fod med stort set alle andre. En stor del af min optimisme bunder i Bayerns nuværende form og kvalitet. Det er en middel skandale, at de stadig er med i Champions League. Bordeaux kunne de ikke følge med, og kun sejr over et tragisk Juve-hold sendte dem videre fra gruppen. Over 2 kampe mod Fiorentina, vil jeg sige at 9 ud af 10 gange var Fiorentina gået videre, efter kampenes forløb. Kun kæmpe dommerfejl og drømmespil af Robben på afgørende tidspunkt er skyld i, at de stadig er med i turneringen.
Jeg tror på vi slår dem 2-0, efter en kamp hvor vi trækker lidt på erfaringen fra San Siro kampen, og ikke lader os presse sådan i bund fra starten af. Vidic og Rooney laver kasserne, Fletcher Man of the Match og vi er 90% sikre på at skulle møde frøspiserne i semien!
Berbalove
29-03-2010, 19:33
Bliver en spændende kamp, men den skal absolut ikke tages for let på kampen, ved ikke om robben er klar til imorgen, læste han gik ud med en skade i weekenden, man kan da håbe han er ude, så er det rigtig gode muligheder for United.
Og udfra hvad jeg har læst af nyheder om Bayern på det sidste, så har det ikke set alt for stabilt ud.
Så jeg vil gætte på denne kamp ender 1-2 eller 0-2 til os :)
United DK
29-03-2010, 21:09
zRVAnB4CbMo
EPIC!
Mig bekendt også den eneste gang vi har slået dem.
Bud Spencer
29-03-2010, 21:11
Jeg glæder mig meget til kampen imorgen. To giganter, historisk set. Jeg tror på en 0-1 til os. Min mavefornemmelse siger mig, at Berbatov kommer ind og prikker bolden i kassen, med en 10 min's tid tilbage. God kamp, drenge.
VDS
Valencia - Fletcher - Carrick - Giggs - Park
Rooney
Mig bekendt også den eneste gang vi har slået dem.
Yeps! Det står også i Sivebæks optakt i første indlæg! :D
United DK
29-03-2010, 21:18
Yeps! Det står også i Sivebæks optakt i første indlæg! :D
Du tror sikkert ikke på, at jeg ikke havde læst den statistik? ;)
Who put the ball in the Germans net? - Glæder mig som en sindsyg til i morgen. Jeg vægter altid Premier League højere end Champions League, hvorfor ved jeg ikke, men der er altid noget specielt over kampe i Europa. Stemningen og optakten er noget for sig, og det gør det ikke mindre, når modstanderen hedder Bayern München, da jeg ikke bryder mig om dem.
I følge tyske medier, så bliver hverken Robben eller Ribery klar. Schweinsteiger, eller hvordan det staves, har vist karantæne.
Det burde være muligt at holde nullet mod dem, mens det ikke er helt usandsynligt, at vi scorer mere end én gang.
Ønskeopstilling:
van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evans
Valencia - Fletcher - Scholes - Park - Nani
Rooney
Et hvil til Evra, der har spillet mange kampe i træk efterhånden. Evans har tidligere spillet fornuftigt på venstreback, så det må blive ham, da jeg ikke stoler på Fabio i de her kampe.
En anelse arrogant dog allerede at have et øje på weekendkampen, når det er Cl-kvartfinale.
schousboe9
29-03-2010, 21:47
Schweinsteiger, eller hvordan det staves, har vist karantæne.
Jeps!
After the storm, Bayern's defence brought calm, absorbing the pressure and trying to hit Cesare Prandelli's men on the break through the jet-heeled Ribéry and Robben. Frey was twice called into action, punching away a Bastian Schweinsteiger free-kick and scrambling the ball off the line following a goalmouth scramble. Bayern's place in the 19 March draw was never threatened, although Schweinsteiger will be suspended for the first leg.
Hvis både Ribery og Robben er ude, så er jeg helt sikker på vi kører dem over, og afgøre det i det første kamp. Rooben og Ribery er de eneste der har klasse på det hold. Men tror nu enten Ribery eller Robben er med. Glæder mig helt vildt til kampen. Men glæder mig nu mere til kampen på lørdag mod Chelsea:)
I følge tyske medier, så bliver hverken Robben eller Ribery klar. Schweinsteiger, eller hvordan det staves, har vist karantæne.
Det burde være muligt at holde nullet mod dem, mens det ikke er helt usandsynligt, at vi scorer mere end én gang.
Ønskeopstilling:
van der Sar
Neville - Ferdinand - Vidic - Evans
Valencia - Fletcher - Scholes - Park - Nani
Rooney
Et hvil til Evra, der har spillet mange kampe i træk efterhånden. Evans har tidligere spillet fornuftigt på venstreback, så det må blive ham, da jeg ikke stoler på Fabio i de her kampe.
En anelse arrogant dog allerede at have et øje på weekendkampen, når det er Cl-kvartfinale.
Så vil jeg da hellere bruge Rafael på den back. Evans er alt, alt, alt, alt for langsom til en backposition. Jeg synes, at det skal være en offensiv-tænkende back, vi skal have på den position, for det virker som om, at de offensive spillere per. automatik ved, at der kommer en sød negerbasse fræsende bag dem på venstrekante. Hvis Evans gør det, så skal Rooney holde på bolden i 1 minut og 45 sekunder, før Evans har nået midterlinjen.
Hvor ville Anderson eller O'Shea have været guld at have til at aflaste Evra af og til, for Evra er IMO en af vores allervigtigste spiller.
Nogle der ved om vi har spillere i karentæne fare?
Hvor ville Anderson eller O'Shea have været guld at have til at aflaste Evra af og til, for Evra er IMO en af vores allervigtigste spiller.
Kan Anderson spille venstre back?
Kan vi slippe afsted med en uafgjort og undgå skader og slå Chelski på lørdag og vågne uden tømmermænd efter påskefrokosten.. ja, så er jeg sgu tilfreds!
Tror på 1-1 og denne opstilling:
VDS
Rafael-Rio-Vidic-Evra
Valencia-Carrick-Fletcher-Park-Nani
Rooney
Nogle der ved om vi har spillere i karentæne fare?
Vidic (surprise?)
Bayern har Van Bommel og Pranjic i farezonen.
Personligt synes jeg fokus skal være på en solid defensiv, med gode kontra bølger med Valencia, Nani og Rooney.
Går vi fra med 0-0 eller 1-1 er opgaven klaret.
Kampen mod Chelsea er 10x vigtigere IMO - med en sejr i den kamp, er vi 4 point foran, og vil med 5 kampe igen, næsten have sikret os mesterskabet.
Jeg føler mig HELT sikker på en sejr mod Bayern på OT - så hvad der sker i aften (uafgjort eller et måls nederlag) er formig ligegyldigt - og jeg tror på vi kan klare opgaven hjemme i england
VonKoblenz
30-03-2010, 10:53
VDS
Fletcher - Carrick
Valencia - Scholes - Nani
Rooney
0-1 til United
har følelsen af, at Vidic scorer eller så må jeg sige Roone
VDS
Fletcher - Carrick - Park
Valencia - Rooney - Nani
Egentlig ville jeg gerne at Berbatov spillede på toppen, men da vi må formode at de vil frem af vil en 4-3-3 (4-5-1) nok være den bedste løsning, så nakker vi dem på kontra.
Personligt synes jeg fokus skal være på en solid defensiv, med gode kontra bølger med Valencia, Nani og Rooney.
Går vi fra med 0-0 eller 1-1 er opgaven klaret.
Kampen mod Chelsea er 10x vigtigere IMO - med en sejr i den kamp, er vi 4 point foran, og vil med 5 kampe igen, næsten have sikret os mesterskabet.
Jeg føler mig HELT sikker på en sejr mod Bayern på OT - så hvad der sker i aften (uafgjort eller et måls nederlag) er formig ligegyldigt - og jeg tror på vi kan klare opgaven hjemme i england
0-0 er absolut ikke at foretrække. Så vil jeg hellere tabe 2-1.
Vidic (surprise?)
Bayern har Van Bommel og Pranjic i farezonen.
Nej Vidic er ingen overraskelse overhovedet:) Vidste vare ikke hvem der havde. Hvis vi fører 2-0 tilsidst skal han trække et gult kort.
nielzon21
30-03-2010, 12:06
Præcis... hellere spille 4-4 for den sags skyld. Hvis ikke vi formår at score i aften, så skal bayern jo bare spille på at score et mål på OT i næste uge, for så at grave sig så langt ned som muligt.
Og hvis de vinder 2-1, kan de grave sig ned fra start. Et 1-2-nederlag kan aldrig være bedre end 0-0.
Parkohargo
30-03-2010, 12:29
Ved ikke om det har været oppe før men nu kommer Ribery også med udtalelser om at Rooney "Bayern Munich playmaker Franck Ribery believes that Wayne Rooney is 'carrying' Manchester United this season. " Åh ja. Ingen tvivl om at Rooney har været skarp som en i helvede denne sæson men der har altså også været dårlige kampe fra hans side af.. Jamen Ribery, hvis det stod til dig kunne vi jo bare lade Rooney spille ene mand mod Bayern, ikke? For helvede hvor er jeg træt af de latterlige udtalelser.
United er et one-man team! Nuff said! ;)
ChristianR
30-03-2010, 12:50
Det er vel de samme mennesker, der siger den slags, der også sagde sidste sæson, at vores hold var lige til at lukke op og skide i uden Ronaldo.
Bare fordi man har en skidegod spiller, betyder det ikke nødvendigvis, at han er komplet uundværlig.
Og hvordan man kan diskutere, hvorvidt et nederlag kan være bedre end en uafgjort er mig da en gåde.
Glory Man United
30-03-2010, 13:27
Med hvilket resultat i returen, er 1-2 fremfor 0-0 at foretrække? :titte:
United er et one-man team! Nuff said! ;)
Fis med dig, Rooney har da også været god i år!
Don Kafai
30-03-2010, 13:51
Med hvilket resultat i returen, er 1-2 fremfor 0-0 at foretrække?
Læs nu på din historie!
Sidst vi spillede 0-0, vandt vi kun 2-0 i returen. Sidst vi tabte 1-2 derimod, der brød helvede løs på Old Trafford!
ChristianR
30-03-2010, 14:31
Læs nu på din historie!
Sidst vi spillede 0-0, vandt vi kun 2-0 i returen. Sidst vi tabte 1-2 derimod, der brød helvede løs på Old Trafford!
Og med disse tunge argumenter, giver jeg straks Robinho ret i, at 0-0 vil være det bedste resultat. Vi skulle jo nødig vinde 7-1 igen.
Damn you, statistics! :D
Nu er der kun 6 timer, 45 minuter og 45 sekunder, kan ikke vente!
Hehe, jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der tæller ned.. Har lige kastet mig ind i et projekt, der hedder The King of Queens, sæson 9!
Hehe, jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der tæller ned.. Har lige kastet mig ind i et projekt, der hedder The King of Queens, sæson 9!
Haha :)
Kan Anderson spille venstre back?
Jeps, det gav en engang udtryk for, at han godt kunne lide at spille venstre back.
Glory Man United
30-03-2010, 16:39
Jeps, det gav en engang udtryk for, at han godt kunne lide at spille venstre back.
Er jo ikke det samme, som at han kan...
Sandsynlig Bayern opstilling i aften:
Butt, Lahm, van Buyten, Badstuber, Contento, van Bommel (capt), Ribery, Muller, Pranjic, Gomez, Olic
http://indkast.dk/index.php?nyhed=64530
Kæft der er mange der har lavet 4 kasser. GOOOOOOOOOOOOOO WAYNE!! (bølge)
Hvor plejer der at blive posted startopstillinger tidligst? Som plejer at holde stik.
Glory Man United
30-03-2010, 17:21
Hvor plejer der at blive posted startopstillinger tidligst? Som plejer at holde stik.
I denne tråd!!!
Uefa er der de bliver offentliggjort først. Omkring 20.00 kan du få holdopstillingerne.
Uefa er der de bliver offentliggjort først. Omkring 20.00 kan du få holdopstillingerne.
Takker :) Det er mere Bayerns jeg ville se nemlig. Robben og ribery afgør om det bliver 500 eller 1500 på united sejr!
God opstilling + god bænk!
Jeg glæder mig til det, plus de ikke har Robben med fra start!
Jacob FG
30-03-2010, 19:58
God opstilling + god bænk!
Jeg glæder mig til det, plus de ikke har Robben med fra start!
Ja og ikke engang på bænken! Den ska vi klare den her.. Fornuftig opstilling!
Vi dræber dem på kontraen..
Kasper United
30-03-2010, 20:00
Så er der 45 minutter til kampen starter :trophy:
Come on United! :devill:
Kan godt se logikken i at lade Park spille højrekant, for at hjælpe Neville i det defensive mod Ribery. Alligevel er jeg lidt ærgelig over at vi ikke spiller med Valencia, for Bayerns back er en ret urutineret en af slagsen. Uden af have særlig meget kendskab til Badstuber, ville Valencia sagtens kunne komme forbi ham og selvom Park den seneste måned har bevist at han også kan spille fodbold, ville Valencia kunne ligge et kæmpe tryk i 90 minutter. Men så får han da en pause til Chelsea-kampen.
Så bliver det nok en mere flad midtbane med Scholes i midten og Fletcher og Carrick ved hans side. Kampen på midtbanen burde vi i hvert fald vinde.
Med fare for at lyde selvpromoverende, så er oldtrafford.dk blandt de hurtigste til at levere dem.
Med fare for at lyde selvpromoverende, så er oldtrafford.dk blandt de hurtigste til at levere dem.
:stuuupid:
Sindsygt stærkt hold. Noget af det bedste vi kan stille, bliver spændende at følge. Lidt overrasket over, at Valencia starter ude og Scholes starter inde. Men rigtig stærkt hold, vi stiller med.
Fantastisk at Ribery er på bænken og ikke i topform + Robben der ikke er med. Meget mere heldige kan vi ikke være - uafgjort eller en smal sejr er fint fint (nok mest det sidste med deres trup)
Hvis vi kan vinde 7-1 over Roma kan vi vel også vinde 7-1 over Bayern? :D
Jacob FG
30-03-2010, 20:12
Fantastisk at Ribery er på bænken og ikke i topform + Robben der ikke er med. Meget mere heldige kan vi ikke være - uafgjort eller en smal sejr er fint fint (nok mest det sidste med deres trup)
Inde på UEFA's hjemmeside står Ribery angivet i startformationen..
Inde på UEFA's hjemmeside står Ribery angivet i startformationen..
Ribery starter, mens Robben slet ikke er med. Altintop starter også, det må da være et stort plus til os!
Klose på bænken, kan også være godt for os.
Sjovt at TV3+ prøver at claime en verdenspremiere på en video, som har floreret på nettet i mindst 5 år!
den er uploaded her på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=QcLTn4Kj1cc
Manchester United
30-03-2010, 20:47
Roooooooney!!!! HAHAHAH
Jacob FG
hahahaha!
MUFC - not arrogant, just better!
ROOOONEY!
red-ronaldo7
ROOOOOOOOOOOOOOONEY 1min
Thepostman
30-03-2010, 20:48
Sikke en start!! Kæft det er godt !
Det var utrolig dårligt forsvarsspil af Bayern:devilll:
Det var utrolig dårligt forsvarsspil af Bayern:devilll:
Som forventet.
Kasper United
30-03-2010, 20:52
D-r-ø-m-m-e-s-t-a-r-t-!
Thepostman
30-03-2010, 20:53
Kanon start vi har fået. Et hurtigt mål, og vi har indtil vider sat os på spillet. Det kan blive en rigtig stor aften.
Rosgaard
30-03-2010, 20:57
Elsker når mit stream ikke virker før efter 5 minutter! Heldigvis fører vi :-)
Kasper United
30-03-2010, 20:57
puha - panik spil..
Puha - spark nu bolden væk frem for at skabe unødvendige problemer.
Kanon start.
Dog lidt irriterende at se, at Carrick fortsætter med sit urolige spil. Slet ikke noget der ellers har kendetegnet hans spil siden hans skifte fra Tottenham.
Har dog allerede lavet to fejlafleveringer i farlige områder, som kunne have kostet.
Kasper United
30-03-2010, 21:02
Godt spil af United
- Ærgeligt, men godt spil Nani.
Uhh overlæggeren frækt af Nani.
Thepostman
30-03-2010, 21:08
Synd Nani. Kunne ellers have været et lækkert mål.
Kolorteman
30-03-2010, 21:17
Nøj hvor er vi heldige
vi spiller af h... til pt.
Vi spiller med en noget lad indstilling. Især Carrick.
Boldtab efter boldtab, det er til at brække sig over lige nu.
vi spiller af h... til pt.
Vi spiller med en noget lad indstilling. Især Carrick.
Jeg kunne godt forestille mig, at vi sætter Valencia ind i stedet for Carrick, og trækker Park ind på midten. For Carrick har havt en håndfuld uheldige boldtab allerede i aften.
Men vi er ikki i gear for øjeblikket. Må passe på, så det ikke koster...
hold kæft hvor vi mister bolden hele tiden!
Rosgaard
30-03-2010, 21:21
Vi spiller nervøst, og Carrick fortsætter sit elendige spil. Synes vi bør overveje at anskaffe os en mere dynamisk defensiv midtbane end ham, han er ufattelig skildpadde-agtig at se på
Kolorteman
30-03-2010, 21:21
Jeg kunne godt forestille mig, at vi sætter Valencia ind i stedet for Carrick, og trækker Park ind på midten. For Carrick har havt en håndfuld uheldige boldtab allerede i aften.
Men vi er ikki i gear for øjeblikket. Må passe på, så det ikke koster...
Det er så ikke kun Carrick der taber bolde.. Scholes har også lige tabt en totalt unødvendig bold.. det er da mega irriterende at se på.
hvordan fanden kunne du brænde den rooney?!?!?!??!
Hvis bare Rooney havde regnet med den kom.... Men det ville også være skrigende ufortjent hvis førte 2-0, MEEEN dejligt!
Det skuespil Rooney laver i feltet er på niveau med Gerrard :/
Thepostman
30-03-2010, 21:25
Hvad laver du Rooney :( ?? Den skal altså være der.
Kolorteman
30-03-2010, 21:26
utroligt at vi er så sløsende.. Bayern er jo skræmmende ringe i det forsvar..
Lidt irriterende, at Nani's ufattelige lave smertetærskel ALTID skal udstilles på den mest extreme måde! Et lille skub, så skriger han og ruller rundt flere gange.
Kasper United
30-03-2010, 21:33
Lidt irriterende, at Nani's ufattelige lave smertetærskel ALTID skal udstilles på den mest extreme måde! Et lille skub, så skriger han og ruller rundt flere gange.
Er det skrevet til hans stempling?
Thepostman
30-03-2010, 21:33
Nu fik han vist en stempling oven på foden, og hvis du har prøvet det, så vil du vide at det faktisk godt kan gøre ret nas.
Martinsen
30-03-2010, 21:34
Ja vi kan være tilfredse med resultatet i hvertfald! Synes vi giver lidt for meget væk til Bayern, men for pokker hvor kører vi og i særdeleshed Rooney rundt med dem med det samme vi hæver tempoet bare lidt. Jeg føler vi er minimum en klasse bedre og vil blive en anelse skuffet, hvis vi ikke laver mere end det ene mål.
Er det skrevet til hans stempling?
1. minut, 44. minut etc. etc. take a pick!
Det sker mest som hver eneste gang nogen rører ved ham.
Ellers en helt OK kamp fra Nani's side, det kommer vi ikke udenom. Det virkere bare negativt på mig, at han altid skal ømme sig om alting, uanset hvor lidt det drejer sig om.
Vi skal være glad for at Bayerns højrekant hedder Altintop og ikke Robben for så tror jeg næppe der havde stået 0-1. Nok nærmere 2-1.
Unfair at de starter anden halvleg uden United er kommet på banen! :(
Kom nu lige igang efter pausen, vi er heldige med at tyskerne ikke tænker sig lidt mere om i de afgørende situationer.
Kolorteman
30-03-2010, 21:50
Kom nu lige igang efter pausen, vi er heldige med at tyskerne ikke tænker sig lidt mere om i de afgørende situationer.
Og så starter vi af lort! flot!
Kolorteman
30-03-2010, 21:57
Kun mig, der er lidt pissed over at se på det lort vi levere?
Thepostman
30-03-2010, 21:58
Nej, bestemt ikke.
Kom nu ind i kampen? Det er kun VDS der holder niveauet!
Kasper United
30-03-2010, 21:58
Godt VDS!
- Kom nu ind i kampen United. Skidt start på 2. halveg.
Det må kun være et spørgsmål om tid, inden de scorer, hvis vi ikke opper os på en eller anden måde. Selv vil jeg gerne se Valencia, for at få lidt fart på højrefløj, Nani over i venstre for så at trække Park ind midtpå hvor han kan udnytte sit arbejdspotentiale. Så er bare spørgsmålet, om det er Scholes eller Carrick, som skal skiftes.
Ferguson bliver nødt til at gøre noget.
Så gerne Berbatov kom ind, idet vi smider bolden alt for let væk. Han kan således holde på den og skabe ro.
Derudover Valencia i stedet for Nani.
Thepostman
30-03-2010, 22:00
Van der Sar!! Hvor er jeg dog glad for at du har forlænget. Hvilke redninger.
Men de andre må simpelthen til at tage sig sammen. Synes ikke rigtig der er nogle der holder niveau.
Rosgaard
30-03-2010, 22:03
Ribery er da okay god! Vi spiller godt nok skidt
Kolorteman
30-03-2010, 22:03
Van der Sar!! Hvor er jeg dog glad for at du har forlænget. Hvilke redninger.
Men de andre må simpelthen til at tage sig sammen. Synes ikke rigtig der er nogle der holder niveau.
De andre spiller, som om de egentlig helst bare vil hjem. De virker slet ikke tændte.
Jacob FG
30-03-2010, 22:05
De andre spiller, som om de egentlig helst bare vil hjem. De virker slet ikke tændte.
Ikke enig.. Fletcher viser virkelig vejen ude i marken, hvor han kæmper som en gal og også skiller sig fornuftig af med bolden - i modsætning til stort set alle andre.. Scholes eller Carrick skal ud til fordel for Valencia..
Thepostman
30-03-2010, 22:07
Ikke enig.. Fletcher viser virkelig vejen ude i marken, hvor han kæmper som en gal og også skiller sig fornuftig af med bolden - i modsætning til stort set alle andre.. Scholes eller Carrick skal ud til fordel for Valencia..
Ja, Fletcher kæmper som han plejer, og det er virkelig vigtigt. Men udover ham, så synes jeg ingen rammer det niveau som vi jo ved du kan ramme. Men ja, tror det vil være godt at få Valencia ind.
Nøj Nøj Nøj hvor er det skidt at se på lige nu.
Kolorteman
30-03-2010, 22:09
Tjo Fletcher gør det da fint. men spillet kører sku bare ikke. vi skal lige et par gear op, hvilket vi sagtens kan. så kører vi sku de tysker over. de er jo ikke ligefrem pragende i forsvaret.
Jacob FG
30-03-2010, 22:10
Og lige når man har siddet og rost en spiller laver han selvfølgelig en dum dum fejlaflevering, der fører til et relativt farligt forsøg..
Tjo Fletcher gør det da fint. men spillet kører sku bare ikke. vi skal lige et par gear op, hvilket vi sagtens kan. så kører vi sku de tysker over. de er jo ikke ligefrem pragende i forsvaret.
Det ser ud til, at det er det vi skal gøre. Berbatov og Valencia står klar til at komme ind... Derved får vi større tyngde i angrebet...
Thepostman
30-03-2010, 22:13
Park ud? Den havde jeg godt nok ikke set komme.
Ligeglad hvem der blev skiftet ind bare der kom friske spillere på banen :) Berbatov kan holde på bolden og Valencia lynhurtig med gode indlæg... Men vi kunne nu godt bruge Parks fighterindsats de sidste 20 min.
Thepostman
30-03-2010, 22:14
Men jeg håber godt nok at vi kan få gang i det gode sammenspil mellem Berbatov, Valencia og Rooney. De har flere gange vist i denne sæson, at de spiller rigtig godt sammen.
Jacob FG
30-03-2010, 22:18
Det var da det mest tåbelige frispark man kan gi på det her tidspunkt!
Kolorteman
at Neville kan være så dum, at sætte hånd på den er da utroligt!
Manchester United
For helvede!!
Thepostman
30-03-2010, 22:19
Lort!
Rosgaard
30-03-2010, 22:19
1999 om igen... lort
Jacob FG
30-03-2010, 22:20
Fuldt fortjent udligning..
- Men på den anden side, 1-1 er satme heller ikk et dårligt resultat! :)
Selvom vi har ført i over 75 minutter, så kan man ikke sige at det er godkendt indsats, vi har leveret. Virker som om tankerne allerede er sat ind på Chelsea kampen!
Kasper United
30-03-2010, 22:32
:whine:
Van der sar er verdensklasse....!
Manchester United
30-03-2010, 22:34
Fuck!!!!!
Thepostman
30-03-2010, 22:36
Hvor er jeg skuffet.
red-ronaldo7
30-03-2010, 22:37
Øv, det var fuld fortjent, men Rooney nej nej nej....
Det er ikke ufortjent, men det er en katastrofe at det er de rutinerede Neville og Evra der svigter 100 % og at Rooney måske er skadet alvorligt... det ser ikke godt ud...
Hvad f***** laver Evra? Hvor er det ringe. Nej nej nej, hvad sker der?
Lad, uinspireret, ideforladt og amatøragtig indsats.
Bliver kørt rundt af et middelmådigt hold i europæisk regi.
Billederne af rooney til sidst var sæsonen der røg.
Mr. Larsen
30-03-2010, 22:37
OMFG EVRA! Hvad fuck har han gang i!?
Manchester United
30-03-2010, 22:38
Det var en fejl at spille 4-4-2..
Fatter ikke hvorfor giggs kom ind...
:whine:
Nå sådan kan det gå når man spiller så ringe. Op på hesten igen. Vi tager dem hjemme næste uge..
Hold nu kæft hvor er vi ringe. Så helt ufattelig mange fejlafleveringer
Og nu det her. For satan hvor er det amatøragtige forudsigeligt og rystende
svagt. en arrogance som er utilgivelig.:(
Kolorteman
jeg er sååå pissed, som noget kan blive! som Laudrup siger: " United faldt i søvn efter deres tidlige scoring".. ja mon ikke. Vi sover sku da totalt.
Og kun Van Der Saar kan sku være sin indsats bekendt!
Thepostman
Hvad skete der med Rooney? nåede ikke lige at se det...
Martinsen
30-03-2010, 22:39
Ganske enkelt ikke godt nok. Vi får lige nøjagtig som fortjent. Der er mange ting der bare ikke er godt nok. Hvorfor skal Berbatov ind og vi derved ændrer formation? Hvorfor bliver Nani ikke pillet ud i stedet for Park og Carrick?
Og nu er Rooney vel ude et par uger. hvis det kan gøre det.
Satan det var en uprofessionel indsats.
Kasper United
30-03-2010, 22:39
Vi taber kampen.
Forsvaret sejler.
Rooney er måske skadet, den så godt nok ikke god ud (Chelsea på lørdag :confused:)
Lad, uinspireret, ideforladt og amatøragtig indsats.
Bliver kørt rundt af et middelmådigt hold i europæisk regi.
Billederne af rooney til sidst var sæsonen der røg.
Kan kun ryste på hovedet over det du lukker ud.
Hvad skete der med Rooney? nåede ikke lige at se det...
Han vred om.
Vores forsvar var så elendigt. Samme var park og nani. Gary Neville er ny håndboldspiller for Århus GF og hvad fanden sker der for Evra til sidst. Det var noget af det klammeste jeg længe har set.
Fuldt fortjent, vi burde have tabt med 2-3 mål og var i bund og grund heldige fordi vi havde en klasse keeper.
Nu håber jeg da bare, at Rooney ikke er alvorlig skadet så vi ikke smider hele sæsonen på gulvet
EDIT: er frustreret
red-ronaldo7
30-03-2010, 22:41
Enig med RAppel, Robinho så hold dog op!!!!! DET ER SÅ LATTERLIGT DET DER!!!
Kan kun ryste på hovedet over det du lukker ud.
Fucking pis man. Rooneys sæson ser desværre færdig ud nu. det er en fucking lorte dag man..
En taktisk fadæse af Fergie, der dropper den kompakte midtbane i en kamp, hvor vi er presset. Jeg er desuden ikke overrasket over Rooneys skade, da han tydeligvis i hele anden halvleg ikke kan løbe helt igennem. Ufatteligt at der satses, og at han ikke skiftes ud.
Det er selvfølgelig let at pege på Fergie, men i denne kamp laver han i mine øjne 2 vigtig fejl: Det offentsive sats og den manglende udskiftning af Rooney, der nu risikerer at være væk noget tid.
Desuden ærgeligt at deres 2 mål sker på deres personlige fejl: Første det hjernedøde frispark af Neville, og dernæst Evra der jokker for længe i bolden.
RuudVanNissetøj
30-03-2010, 22:42
Noget lort at vi slutter med at tabe. Har ikke set kampen, men et udebane mål kan unægteligt være supervigtigt for os nu.
Rooney = Jeg krydser fingre for at det på ingen som helst måde er alvorligt !
Rosgaard
Det her så skuffende!!! Er meget pessimistisk lige nu... Men lad os håbe at Rooney ikke er alvorligt skadet.. Og så skal vi sgu rejse os om to uger!!! Come on you reds!
TrincoBoy
Hvor det pinligt og fuld fortjent at Bayern vandt. Må gå udfra at de har haft Chelsea kampen i bagknolden, siden man kan spille så amatøragtigt. Føj!!!!
Han vred om.
Jeg troede, han blev trådt over foden, men svært at se...
Desuden kan jeg ikke bebrejde nogen, hvis de er skeptiske mht. resten af sæsonen. Chelsea er i topform og vi har lige mistet vores absolutte trumfkort efter en flad indsats.
Kasper United
30-03-2010, 22:43
Jeg synes bestemt heller ikke, at Vidic og Ferdinand gjorde det særligt godt - deres samarbejde fungerede slet ikke, som det plejede.
Hold kæft en forpulet ynkelig indsats.
Det er kraftedme flovt at se på.
*slettet*
Elendig indsats. Drømmestart med lynhurtig scoring og derefter er vi bare elendige. Fuck hvor smed vi bare den her kamp væk, de sidste minutter var så unødvendige. Jeg er simpelthen rasende nu. Evra skulle bare sparke den bold væk, så var der intet problem. Og nu er Rooney skadet. FUCK!!!
Jacob FG
30-03-2010, 22:47
*slettet*
Det var sgu lidt ligesom at se AGF (nu når du nævner farven), der tror, at bare fordi man scorer en enkelt pind inden for de første minutter af en kamp, så kan man grave sig ned resten af kampen og håbe på det bedste..
Jeg synes ikke at de er skadede så længe når de vrikker om - de kan tapes op til meget. Jeg forstår ikke helt SAF i dag. Carrick er om nogen en mand der kan holde bolden i egne rækker når det brænder på?
Trist, men Bayern var fanme også gode i dag! De var markant bedre end os og meget mere fysisk stærke
Ganske enkelt ikke godt nok. Vi får lige nøjagtig som fortjent. Der er mange ting der bare ikke er godt nok. Hvorfor skal Berbatov ind og vi derved ændrer formation? Hvorfor bliver Nani ikke pillet ud i stedet for Park og Carrick?
Og nu er Rooney vel ude et par uger. hvis det kan gøre det.
Satan det var en uprofessionel indsats.
Det er sgu da ikke Fergies skyld at der løber 10 totalt hovedløse høns rundt og smider bolden lige hen til en modstander hver gang de fik mulighed for det.Man må som bekendt kun skifte 3
Og han var jo tvunget til at pille Carrick ud han var jo IGEN helt væk. han kunne måske blive en god indendørsspiller men det her niveau er han ikke klar til endnu.
Kolorteman
30-03-2010, 22:49
Jeg har stadig ikke fattet, hvorfor Neville satte hånd på den bold :confused: Manden har spillet et utal af kampe, og bør være en af de mest rutinerede holdet. Alligevel sætte manden bevist hånden på den bold.. doooh!
Jeg synes ikke at de er skadede så længe når de vrikker om - de kan tapes op til meget. Jeg forstår ikke helt SAF i dag. Carrick er om nogen en mand der kan holde bolden i egne rækker når det brænder på?
Trist, men Bayern var fanme også gode i dag! De var markant bedre end os og meget mere fysisk stærke
Hvis han har forstrukket et ledbånd, så kommer det til at tage noget tid.
Hvis det er revet over, kommer det til at tage meget lang tid.
Iøvrigt dybt pinligt med alle de dives, vi havde i kampen: Neville, Rooney, Nani m.fl.
Så bruger jeg flere 1000 rupies på at være oppe hele natten for at se en fucking dårlig kamp.
Jamen hold kæft hvor er det til grin at se på. Rooney's mål var pisse heldigt, og ikke en skid fortjent.
Bayern kører rundt med United. United er heldige at få et par KÆMPE chancer som en mand ved navn Rooney vælger at brænde.. dejlig tid at vælge dem på..
Og den selv samme mand vælger at løbe fra sin mand og derfor rette bolden af lige forbi en ellers fantastiskt stående VDS!
Jeg er så pisse sur over hvordan United spillede idag.
Tamme og kedelige uden nogen kontrol over bolden, som tit skal til for at der kan vindes fodboldkampe!
En kamp der giver en skøn håneret til alle de fede pølsetyskere der sidder derhjemme i deres lædermøbler og griner over hvor smart engelsk fodbold spiller, når de ikke en skid har at have det i... i hvert fald ikke efter denne her kamp.
og ja - det kan være at nogle af jer vil sige "det er fint med 2-1, godt udgangspunkt osv." så vil jeg stadig skide på hvordan udgangspunktet ser ud når United leverer sådan en præstation når man har Chelsea på Lørdag..
Giver mig en smule glæde at United spillerne skal overnatte i Munchen. Så kan de måske se og høre alle de pølsede fans fejrer deres hold som fortjent fik en sejr i hus..
Skuffet,, det er ordet..
Hvis jeg nu endnu en gang bliver suspenderet eller banned fra forumet efter denne besked vil jeg sku klage, for det jeg vælger at skrive i denne besked er end underdrivelse af det Ferguson vil fortælle det pisse ringe United hold efter denne fiasko af en kamp.
Hvorfor fanden stopper vi også helt med at spille fodbold efter scoringen? Bayerns forsvar består af boldmongoler som Demichelis, Van Buyten og Badstuber. Vi kan køre dem over hvis vi gider. I stedet vælger vi selvfølgelig at grave os ned og losse bolden frem til Rooney hver gang vi får den, i håb om at han redder os.
Det her så skuffende!!! Er meget pessimistisk lige nu... Men lad os håbe at Rooney ikke er alvorligt skadet.. Og så skal vi sgu rejse os om to uger!!! Come on you reds!
der er kun 8 dage til. frygter sku for Rooney. Men kan være det bare er slaget der gør ondt.
*slettet*
lige mine ord.
Grønholdt.
30-03-2010, 22:51
Sikke en omgang bræk! Elendig indsats af United i dag! Hele forsvaret sejler rundt i hele kampen! Det hurtige mål blev en total sovepude for United. Den eneste der kunne være sin indsats bekendt i dag var van der Sar. Resten af holdet spillede som en pose lort i stort set hele kampen. At tabe 1-2 på udebane er ingen katastrofe, for det kan vi sagtens hente på hjemmebane og samtidigt gå videre. Det allerværste var skaden til Rooney. Og sat lidt på spidsen, så kan det være sæsonen det handler om det her. På lørdag kommer CSKA Chelskij på besøg, og hvis vi taber den kamp, så er jeg bange for at det var det. For vi kan simpelthen ikke undvære Rooney i resten af sæsonen. Endnu engang, sikke engang bræk!!! :rant:
Mærkeligt at Rooney spiller hele kampen. Han var tydeligvist mærket af skaden fra første minut.
Derudover er jeg træt af at se den utålmodighed vi spiller med. Evra, Neville, Scholes vil hele tiden lave den afgørende lange aflevering i stedet for at finde ind i en rytme, hvor man stille og roligt kører bolden rundt i egne rækker.
Opfordring til alle
Tæl til 10 før I poster indlæg! Gider ikke se det sprogbrug som nogen bruger herinde!
Parkohargo
30-03-2010, 22:54
lort lort lort lort.. Alle pånær VDS var elendige idag. Total off day. Fletcher og Park som skulle drive og fighte var helt væk og virkede totalt trætte.. Carrick og Scholes fik aldrig noget til at køre.. Det værste ved det hele er Rooney humper derfra skadet....
Flax_Generous
30-03-2010, 22:55
Hvad var pointen ved at tage Carrick ud og sætte Berbatov ind? Som om United ikke var på hælene på midtbanen og i defensiven i forvejen. :confused:
EDIT: Og det er ikke en kritik af Berbatov, for han gjorde det egentlig fornuftigt omstændighederne taget i betragtning. Men hvorfor gamble på den måde?
Jeg håber i øvrigt, at Evra og Neville skammer sig lidt. To elendige fejl fra deres side.
Hvorfor fanden stopper vi også helt med at spille fodbold efter scoringen? Bayerns forsvar består af boldmongoler som Demichelis, Van Buyten og Badstuber. Vi kan køre dem over hvis vi gider. I stedet vælger vi selvfølgelig at grave os ned og losse bolden frem til Rooney hver gang vi får den, i håb om at han redder os.
Mere præcis kan det ikke siges.
Når man spiller mod et hold der består af 4-5 klassespillere og 6-7 motorisk handicappede, hvorfor *F* lægger man sig så bare til at dø efter 2 minutters spil?!
Bayerns forsvar er til grin og alligevel præsterer United INTET offensivt.
Nu er Rooney formentlig skadet, Robben er sikkert med i returkampen og der står 2-1 til Bayern.
Fantastisk.
Opfordring til alle
Tæl til 10 før I poster indlæg! Gider ikke se det sprogbrug som nogen bruger herinde!
Fuldstændig enig!
Hvad var pointen ved at tage Carrick ud og sætte Berbatov ind? Som om United ikke var på hælene på midtbanen og i defensiven i forvejen. :confused:
Det var ingen ide med det. Men Fergie plejer vide hvad han gør. Håber sku Rooney er klar mod Chelsea, men tror det desværre ikke. Kæft det er skidt man.
Neville gider jeg snart ikke se på mere. Kæft en mongol man. Er sku nervøs inden returopgøret...
Ready123
30-03-2010, 22:58
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige tror ikke der findes ord til at sige hvor skuffet jeg er over indsatsen (dog ikke VDS) som redder os en del gange:(
Suk suk suk..
Resultatet er ingen katestrofe, men måske tabte vi både PL og CL på 20 sek..
Enig i at det hurtige mål blev en sovepude. Vi fik aldrig rigtig fat på midtbanen. Bayern kommer til rigtig mange chancer. Ender vel med 12-13 inden for rammen. Det er godt nok for mange. Neville synes jeg igen spiller en usikker kamp. Resten af forsvaret vil jeg ikke klandre, pånær lige ved det sidste mål, de får ikke meget hjælp af midtbanen.
De 3 centrale lavede rigtig mange fejl. Synes det var en fejl at have Park på kanten. Valencia skulle have spillet i stedet for Scholes og så skulle Park være rykket ned som mod Fools.
Men det er bare op på hesten. De resterende angribere må vise hvad de er lavet af. Håber inderligt at Rooney ikke er ude i længere tid, det kan blive rigtig dyrt resten af sæsonen.
PS. Som en anden skrev, tæl til 10 inden der kommer håbløse one-liners..
Martinsen
30-03-2010, 23:03
Neville gider jeg snart ikke se på mere. Kæft en mongol man. Er sku nervøs inden returopgøret...
Ak ja. Man kan i min verden godt sætte spørgsmålstegn ved om vores captain har niveauet længere, men at kalde ham en mongol er så lavt og respektløs over for en true red som Neville. Den slags kommentar gør mig sku pinlig og håber ved gud ikke at mange udefra læser en kommentar som den, da det vil sætte united fans i et utrolig dårligt lys
Det var ingen ide med det. Men Fergie plejer vide hvad han gør. Håber sku Rooney er klar mod Chelsea, men tror det desværre ikke. Kæft det er skidt man.
Hva sker der for at du kritisere en mand der har spillet i klubben i hele sit liv? Han spillede ikke fremragende, men pga. det er han så en mongol? Kom dog ind i kampen.
Mht. kampen var resultatet ikke en katestrofe men det var Rooneys skade dog. Jeg krydser virkelig fingre for at det ikke er alvorligt.
Opfordring til alle
Wauw! Look at me!
Plejer de ikke nogle gange hutigt og finde ud af om en skade er meget alvorlig???. Kan sku ikke sove før jeg ved noget
Der er ingen grund til at pege hverken den ene eller den anden United spiller ud som dårligt spillende.
For med undtagelse af VDS så var samtlige andre spillere cirka lige miserable.
Neville var hverken værre eller bedre end de øvrige 9 markspillere + udskiftere.
Ak ja. Man kan i min verden godt sætte spørgsmålstegn ved om vores captain har niveauet længere, men at kalde ham en mongol er så lavt og respektløs over for en true red som Neville. Den slags kommentar gør mig sku pinlig og håber ved gud ikke at mange udefra læser en kommentar som den, da det vil sætte united fans i et utrolig dårligt lys
Generelt set, gjorde han det også rimelig fornuftigt overfor Ribery, så det virker ikke specielt nuanceret at fare op over hånd på bolden, selvom det var ret unødvendigt.
I det hele taget, synes jeg, folk er alt for hårde ved Neville. Jeg synes, han holder rimelig højt niveau hver gang. Han er selvfølgelig ingen verdensklassespiller, men han har helt klart sin berettigelse på holdet, hvis I spørger mig.
Jeg er fuldstændig enig, nu stopper nogle af jer satme! I ved godt i kalder en United spiller en mongol?!
Nu hvor vi snakker om hvor god VDS er så, så jeg lige kampen mellem Lyon - Bordeaux og nøøøøj, Hugo Lloris! Han laver satme nogle klasse redninger og redder Lyon mange gange, håber det er Uniteds nye keeper til sommer/næste sommer, ikke kun bedømt pga. denne kamp, men har set masser af ham og en rigtig klassekeeper! :)
Martinsen
30-03-2010, 23:09
Generelt set, gjorde han det også rimelig fornuftigt overfor Ribery, så det virker ikke specielt nuanceret at fare op over hånd på bolden, selvom det var ret unødvendigt.
I det hele taget, synes jeg, folk er alt for hårde ved Neville. Jeg synes, han holder rimelig højt niveau hver gang. Han er selvfølgelig ingen verdensklassespiller, men han har helt klart sin berettigelse på holdet, hvis I spørger mig.
Helt enig.
Synes Neville spiller en ok kamp, men han vælger lidt mærkelig at sætte "lappen" på den bold der gav frispark og derved også mål. Og det får så åbenbart nogen herinde til at fare i flint og kalde ham en mongol.
rystende.
Hva sker der for at du kritisere en mand der har spillet i klubben i hele sit liv? Han spillede ikke fremragende, men pga. det er han så en mongol? Kom dog ind i kampen.
Mht. kampen var resultatet ikke en katestrofe men det var Rooneys skade dog. Jeg krydser virkelig fingre for at det ikke er alvorligt.
Neville har set skidt ud længe. han har været god for klubben. men han dummer sig ofte for meget. Og det står jeg fast ved. Sagde fra start jeg håbede rafael startede inde.
Nu har jeg talt til 10 ja jeg har faneedmed talt til 100, men jeg fatter stadig
væk ikke hvordan det lykkedes at smide en sådan fordel væk, (ingen Robben, en
hurtig føring, og et generelt ringe Bayern ) det bliver sgu svært at komme oven
på igen, En indsats bare i nærheden, af det her, mod Chelsea og vi kan godt
vinke farvel, til mesterskabet også.:mad::mad::mad:
Rasmus-K-J
30-03-2010, 23:11
Hold da helt op en katastrofe. Jeg satsede 550 kr. på united vandt, og hvad fanden laver de tossehoveder så. Utroligt Ferguson vil ned og stå defensivt på udebane. HOLD KÆFT noget lort. Nu bliver resten af pengene sat på vinderholdet Barca så jeg kan vinde det hele tilbage. De skuffer sgu ikke ligeså så fælt som det her tandløse United hold. Nej hvor vi savner Ronaldo.
Lad nu være med at råbe op fordi nogen reagerer følelsesladet. Der er ingen her der mener, at Neville er en mongol og heller ikke en bold-mongol...
Jeg er også frustreret over at Rooney måske er alvorligt skadet, men samtidig priser jeg mig lykkelig for at vi ikke fik en røvfuld i dag, for det havde vi faktisk fortjent.
Vi vandt 4-0 over Bolton ude og det var uden Rooney, så slap nu af... vi er ikke et one man team!
Hvis vi får et point mod chelsea, så er vi stadig favorit til at tage PL-
Tag det nu roligt, drenge!
Jacob FG
30-03-2010, 23:13
Tjaa ang Neville såå er det, ja som JakobR siger, meget unuanceret at rette alt det tunge skyts mod ham.. Er meget positivt overrasket over, hvordan han kunne holde Ribery fra fadet i store dele af kampen.. Gang på gang tvang han ham til at trække ind i banen.. Jeg må indrømme, at jeg rev mig meget mere i håret over en anden veteran, Scholes, samt dennes kollega, Carrick.. Synes simpelthen ikke de formår at lukke ned på den midtbane - og ligesom resten af holdet laver de tåbeligt mange fejlafleveringer..
RuudVanNissetøj
30-03-2010, 23:13
Resultatet er ikke en katastrofe overhovedet...lad os nu vente og se. Kampen med Chelsea kan vi sagtens vinde uden Rooney. Lad os nu ikke sætte ham op på en "Gude plads" som så mange andre gjorde med Ronaldo. Vi er et hold, og et hold kan sagtens undvære en Rooney så længe vi hedder United. Der er rigeligt med folk i kulissen til at tage over....jeg er ihvertfald fortrøstningfuld og sælger absolut ikke nogen Premier League pokal eller CL pokal på nuværende tidspunkt.
Parkohargo
30-03-2010, 23:14
Hold da helt op en katastrofe. Jeg satsede 550 kr. på united vandt, og hvad fanden laver de tossehoveder så. Utroligt Ferguson vil ned og stå defensivt på udebane. HOLD KÆFT noget lort. Nu bliver resten af pengene sat på vinderholdet Barca så jeg kan vinde det hele tilbage. De skuffer sgu ikke ligeså så fælt som det her tandløse United hold. Nej hvor vi savner Ronaldo.
Det der er det mest latterlige jeg har hørt længe..
Neville har set skidt ud længe. han har været god for klubben. men han dummer sig ofte for meget. Og det står jeg fast ved. Sagde fra start jeg håbede rafael startede inde.
En ting er at du ikke synes han spillede godt, det tror jeg der er en del herinde der synes han ikke gjorde, men så at gå derfra og så sige at han er en mongol, det er jo bare så usmageligt. (Ikke at mongoler ikke er mennesker:))
nielzon21
30-03-2010, 23:16
Nu har jeg talt til 10 ja jeg har faneedmed talt til 100, men jeg fatter stadig
væk ikke hvordan det lykkedes at smide en sådan fordel væk, (ingen Robben, en
hurtig føring, og et generelt ringe Bayern ) det bliver sgu svært at komme oven
på igen, En indsats bare i nærheden, af det her, mod Chelsea og vi kan godt
vinke farvel, til mesterskabet også.:mad::mad::mad:
Jeg giver dig ret...
kan godt være der sidder 1000 håbefulde personer herinde der regner med vi vinder det hele... Glem det!
med det forsvar vi render rundt med, kan vi sagtens nå at tabe et par kampe mere i ligaen og vinke farvel til CL også...
Jeg tror du er den eneste der kommer med sådan noget lort.. Ronaldo vil være god for ALLE! Men kom nu for satan videre, der er gået 1 år! Og du snakker stadig om Ronaldo..
Nøøj hvor vi savner Nistelrooy, vi kan ikke uden ham! (ironi)
Rasmus-K-J
30-03-2010, 23:19
Det der er det mest latterlige jeg har hørt længe..
Hvilken del er latterlig? Nu når du kan komme med din one-line kan du jo godt lige uddybe hvorfor du mener jeg er latterlig. Kan du huske sidste års finale? Den var sgu det samme som i dag. I dag manglede vi bare Ronaldo til at skabe problemer.
Don Kafai
30-03-2010, 23:20
Vi var jo ikke langt fra at vinde 1-0, og gjorde vi det, så var der lutter roser.
Én ting der dog har været soleklart i mange kampe er, at vores midtbane ikke er god nok. Vil vi bevare vores dominans skal vi ud og investere på midtbanen. Scholes og Carrick er gode boldspillere, men de er altså ikke gode uden bold. Og når Fletcher ikke spiller fantastisk, så kan selv Bommel dominere.
Se målet til 1-2. Mange vil give Evra skylden, men tag lige et kig på den midtbane. Skandaløst.
.... Jeg må indrømme, at jeg rev mig meget mere i håret over en anden veteran, Scholes, samt dennes kollega, Carrick.. Synes simpelthen ikke de formår at lukke ned på den midtbane - og ligesom resten af holdet laver de tåbeligt mange fejlafleveringer..
Fuldstændig enig..
Og den tåbe der lige skrev at vi mangler Ronaldo - er dette den eneste united kamp du har set i år? Vi mangler på ingen måde Ronaldo, men måske er vi for afhængige af Rooney...
Rasmus-K-J
30-03-2010, 23:22
Jeg tror du er den eneste der kommer med sådan noget lort.. Ronaldo vil være god for ALLE! Men kom nu for satan videre, der er gået 1 år! Og du snakker stadig om Ronaldo..
Se nu bare på hvordan vi spiller i dag? det er jo ikke første gang vi spiller sådan her. Ja jeg savner sgu Ronaldo. For vi har ikke hentet en direkte erstatning. Vi mangler en verdensstjerne udover Rooney. Mange herinde har sgu for røde briller på. Mange kan slet ikke se vi mangler noget når nogle spillere falder igennem.
Berbalove
30-03-2010, 23:24
Har ventet et stykke tid med at skrive, da jeg synes det er den værste kamp i meget lang tid.
Vi har haft alle fordele:
1. Robben skadet
2. Hurtig scoring (plejer vi vi at udnytte til flere scoringer)
3. At bayeren har ringe forsvar
4. Osv
Men når jeg ser neville have en duel overfor scarface(ribéry), så kan han slet slet ik følge med, heller ikke engang på kortere afstande, der var da flere gange for Rio gik ind og tog tjansen mod ribéry. Og at Neville så vælger at lave noget så katastrofalt som at spille håndbold, det er for dumt, det er endnu en stor brøler fra hans side, ligesom mod milan hvor han skulle dække pato op, men bare står og kigger. Synes Fergie skulle overveje om det ik var en god ide at sætte rafael ind på næste onsdag.
Generelt synes jeg holdet ikke virkede som om de rigtig gad spille bold idag, den eneste der kan være sin præstation bekendt er VDS, han tog sgu sin tjans. Det var ren elendighed idag, og prikken over i'et er rooney blev skadet, og så lige når vi skal møde Chelsea også.
Vil absolut ik afskrive mesterskabet, men håber satme de tager sig gevaldigt sammen og vil kæmpe på lørdag, og ik stå med hænderne i lommen som en flok knoldesparkere fra larstyndskidsmarker.
Giv dem en opsang Fergie :devill:
Fuldstændig enig.
Det er plat at sige, at vi savner alle mulige spillere, vi har solgt. Situationen ville have set en del mere positiv ud, hvis nu ikke Michael Owen også var skadet - måske bare Danny Welbeck. De har selvfølgelig ikke Rooneys niveau, men de er jo netop de spillere, der oprindeligt var ment backup, men som nu er skadede.
Nej nej nej... har talt til 100000000 og er stadig fuldstændig forundret over Nevilles hovedløse aktion. Kan godt være at han stod godt (dele) af kampen mod Ribery - men at gøre det som han gjorde ville man ikke engang forvente af en forsvars spiller for et hold i serie 5... Vores mest rutinerende spiller koster os et godt resultat i dag!"!!!!
Nej nej nej... har talt til 100000000 og er stadig fuldstændig forundret over Nevilles hovedløse aktion. Kan godt være at han stod godt (dele) af kampen mod Ribery - men at gøre det som han gjorde ville man ikke engang forvente af en forsvars spiller for et hold i serie 5... Vores mest rutinerende spiller koster os et godt resultat i dag!"!!!!
Ja, det er sgu nedern, når resten af holdet ellers spillede fuldstændig fantastisk. Damn you, Neville.
det lyder til det ikke er så slemt siden han kun er tvivlsom til lørdag:)
http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=11398
Hvilken del er latterlig? Nu når du kan komme med din one-line kan du jo godt lige uddybe hvorfor du mener jeg er latterlig. Kan du huske sidste års finale? Den var sgu det samme som i dag. I dag manglede vi bare Ronaldo til at skabe problemer.
Altså, jeg havde lovet mig selv at jeg ikke ville blande mig, i Man Uniteds kampe, men kan ikke lade være alligevel.
Det der giver jo ingen mening overhovedet? For, hvad skete der sidste år, selv med en Cristiano på holdet? Det er nemt nok at gå tilbage, spille bagklog, og sige, amen vi mangler Cristiano..
Det var hele holdet, der fejlede idag, og jeg er sikker på at selv en Cristiano ikke kunne have gjort særlig meget ved resultatet i aften. Det er lidt svært at vinde en kamp alene mand.. Idag er det hele holdet, der af uforklarlige årsager, vælger at tage 90 minutters hyggelur i München.
Jeg kan stadig ikke fatte, hvordan i kan tabe til et middelmådigt hold, som Bayern jo er. Jeg synes det er ISÆR midtbanen, der svigter i den grad i dag. De mister alt for mange bolde, kan ikke spille bolden rundt, ( det var vel det Sir Alex havde tænkt på, da han startede med carrick og scholes) og de hjalp slet ikke til i forsvaret.
EDIT: Synd hvis Rooney er alvorlig skadet.
Fuld fortjent sejr til Bayern Munchen. Hvis de overbetalte spillere inde på den bane gjorde lidt mere ud af deres anstrengelser, så havde vi været vindere af den kamp. Jeg lider med Rooney og VDS. De to eneste, der var deres indsats bekendt.
Og igen: Neville skal ikke spilel de kampe. Manden var en træningskegle for Ribery i kampen, og hans idioti kostede 1-1 målet. Brug nu heller Rafael, Fergie.
Jeg er så skuffet over United i dag ..
schousboe9
31-03-2010, 00:14
Jeg havde været mere nervøs, hvis vi havde hevet et 1-1 med hjem. Med 1-2 skal vi jagte et resultat og den kan sagtens stå både 2 og 3-0 ved pausen, hvis vi kommer rigtigt i gang. Med eller uden Rooney. Ellers er 1-0 jo rigeligt, husk det.
Surt, hvis han er skadet, men Bayern manglede også deres 'Rooney' i aften i Arjen Robben, så ingen undskyldninger.
Fuld skrald fra start i returen, og så er de tilbage til den tyske hverdag, før de aner det.
Men Evra... Hvor er det ualmindelig arrogant forsvarsspil - og på det tidspunkt! Der er lagt to til og uret siger 91:55. Utilgiveligt i ordets bogstaveligste forstand. Han er selvfølgelig selv udmærket klar over det, men han er 100% ikke sluppet for hårtørren. Og det velfortjent, det er uacceptabelt på det her niveau.
Fuld fortjent sejr til Bayern Munchen. Hvis de overbetalte spillere inde på den bane gjorde lidt mere ud af deres anstrengelser, så havde vi været vindere af den kamp. Jeg lider med Rooney og VDS. De to eneste, der var deres indsats bekendt.
Og igen: Neville skal ikke spilel de kampe. Manden var en træningskegle for Ribery i kampen, og hans idioti kostede 1-1 målet. Brug nu heller Rafael, Fergie.
Jeg er så skuffet over United i dag ..
Ja for Rafael laver aldrig unødvendige frispark, og er så bundrutineret. Se nu bare på Milan kampen, hvor Rafael havde meget mere styr på Ronaldinho, end Neville havde.
Der var 10 mand i dag, der sagtens kunne have gjort det bedre. Og de var måske lidt for meget sat op til kampen på lørdag, der er noget vigtigere.
Kan vi vinde 1-0 over Bayern på Old Trafford? Sagtens.
Ja for Rafael laver aldrig unødvendige frispark, og er så bundrutineret. Se nu bare på Milan kampen, hvor Rafael havde meget mere styr på Ronaldinho, end Neville havde.
Der var 10 mand i dag, der sagtens kunne have gjort det bedre. Og de var måske lidt for meget sat op til kampen på lørdag, der er noget vigtigere.
Kan vi vinde 1-0 over Bayern på Old Trafford? Sagtens.
Min bedømmelse af Neville er ikke kun på gårdagens kamp. Manden har altid lidt af koncentrationssvigt. Jeg har aldrig (ja, jeg bliver dræbt for det her) følt mig sikker i Neville. Manden er mere svingende en harmonisk bølge, og for mig er det ikke godt nok til United.
De fejl, Neville laver , er på miniputniveau.
Jovist er Rafael ung og urutineret, men vi kan da ikke blive med at bruge den, for så får Rafael aldrig spilletid. Manden er i modsætning til Neville meget mere hurtigere, kompromisløs og fandenivoldsk.
Jeg er bare træt af, at man aldrig kan føle sig sikker, når Neville er med. I dag kostede han igen et mål.
Og husk nu på. Det er ikke på gårdagens nederlag, jeg bedømmer ham på. Det er over længere periode. Jeg håber, han stopper til sommer. For hans ære og karrieres skyld.
Og jeg er enig i, at holdet generelt minus Rooney og VDS var skandale. Det var bare ikke godt nok. Men omvendt er jeg ikke nervøs for returopgøret. Vi kan stadig selv afgøre det.
Dog forstår jeg virkelig ikke Fergusons udskiftninger i dag. Det blev lige en tand for offensiv, og det var som om, at organisationen forsvandt, da Carrick og Park blev pillet ud. Men igen, vi kan selv afgøre det. Jeg håber bare på en meget meget meget meget meget bedre mentalitet og indstilling på onsdag. I går var et skrækeksempel på, hvad overlegenhed kan gøre ved ens spil. Det var for ynkeligt, at de bare pakker sig ned og tror, at den var hjemme. Spil nu fodbold for fanden. Det er jo trods alt det, I får penge for og det vi elsker jer for.
Btw, havde Nani gelé under støvlerne? Han lå mere på græsset end han spillede fodbold. Pathetic performance ...
Min bedømmelse af Neville er ikke kun på gårdagens kamp. Manden har altid lidt af koncentrationssvigt. Jeg har aldrig (ja, jeg bliver dræbt for det her) følt mig sikker i Neville. Manden er mere svingende en harmonisk bølge, og for mig er det ikke godt nok til United.
De fejl, Neville laver , er på miniputniveau.
Jovist er Rafael ung og urutineret, men vi kan da ikke blive med at bruge den, for så får Rafael aldrig spilletid. Manden er i modsætning til Neville meget mere hurtigere, kompromisløs og fandenivoldsk.
Jeg er bare træt af, at man aldrig kan føle sig sikker, når Neville er med. I dag kostede han igen et mål.
Og husk nu på. Det er ikke på gårdagens nederlag, jeg bedømmer ham på. Det er over længere periode. Jeg håber, han stopper til sommer. For hans ære og karrieres skyld.
Og jeg er enig i, at holdet generelt minus Rooney og VDS var skandale. Det var bare ikke godt nok. Men omvendt er jeg ikke nervøs for returopgøret. Vi kan stadig selv afgøre det.
Dog forstår jeg virkelig ikke Fergusons udskiftninger i dag. Det blev lige en tand for offensiv, og det var som om, at organisationen forsvandt, da Carrick og Park blev pillet ud. Men igen, vi kan selv afgøre det. Jeg håber bare på en meget meget meget meget meget bedre mentalitet og indstilling på onsdag. I går var et skrækeksempel på, hvad overlegenhed kan gøre ved ens spil. Det var for ynkeligt, at de bare pakker sig ned og tror, at den var hjemme. Spil nu fodbold for fanden. Det er jo trods alt det, I får penge for og det vi elsker jer for.
Hvis du aldrig har følt dig sikker ved Neville, så kan vi næsten lige så godt stoppe debatten her. For så tror jeg simpelthen bare du har set dig sur på ham. Det forklarer også hvordan du kan få dig selv til at give ham skylden for målet. Jeg synes ikke han lider mere af koncentrationssvigt, end alle andre. Den eneste i vores trup, der ikke har lavet dumme fejl der kunne have kostet mål imod, er vel VDS? Da jeg så startopstillingen, var jeg glad for at Neville startede i stedet for Rafael. Og det er jeg stadigvæk. Hvad skulle det hjælpe at være ung og kompromisløs, når man spiller overfor én af Europas bedste fløje, og har tosset lidt rundt defensivt i løbet af sæsonen?
Jeg forstår heller ikke hvorfor du kalder det meste af holdet en skandale. Rolig nu. Det er trods alt en kvartfinale på udebane i Champions League. Så var selvfølgelig ikke en kamp, hvor vi kunne forvente at dominere, selvom de på papiret måske er lige så ringe som Milan.
United DK
31-03-2010, 05:58
Det mindede mig om Milan på San Siro, hvor de kommer hurtigt foran, hvorefter vi æder os ind i kampen, denne gang var det så bare omvendt. 1. halvleg er godkendt, men i 2. halvleg overlader vi alt til Bayern, og nok er de ikke hvad de var for 10 år siden, men det er stadig Bayern, og det er en kvartfinale i CL. Sløvhed bliver straffet i den slags kampe. Nu skal vi så "bare" vinde 1-0 hjemme, og det kan vi godt, men nu kan vi rammes af uheldet, hvor Butt står en fantastisk kamp på Old Trafford (ligesom dengang han stod for Leverkusen), eller vi gentager kunststykket fra Porto-kampene i 2004, hvor vi kommer foran, får ikke lukket kampen, så udligner Porto til sidst, og så er der dømt båthorn til hovmodet. De var jo også bare en walk over dengang. Faktisk er vi så fantastiske, at vi allerede tænker på en kamp en weekend, selvom vi er i gang med en CL-kvartfinale. Det er arrogance på højeste plan.
Mht. Neville bliver han tørret en enkelt gang af Ribery, men ellers var der ikke det store at sætte på hans præstation, og jeg tvivler meget på, at Rafael kunne have gjort det bedre. I sidste ende er det jo også Evras arrogance der koster 1-1, men for at undgå syndebuk-udvælgelsen, så er det hele holdet der fejler i går, og ikke enkelte spillere. Det var kun VDS, der over hele kampen kunne klappe sig selv på skulderen.
Manchester United
31-03-2010, 08:21
Håber fergie har lært noget af kampen i går. Det var en fejl at begynde at spille 4-4-2, det gav alt for meget plads til bayern. Men hold kæft bayern har et dårligt forsvar, dog ærgerligt vi ikke udnyttede det. Håber at rooney bliver klar.
Vi kommer igen næste uge og spiller os til en semifinale. Rooney eller ej, gætter på 1-0 eller 2-0 på old trafford.
United-Allan33
31-03-2010, 08:39
Føj hvor er det pinligt at følge med herinde.. Folk skriver at sæsonen er slut, Vi savner Ronaldo osv..
Vi løber ind i en dårlig kamp og så savner vi pludselig Ronaldo, det er til grin.. I denne sæson har vi scoret flere mål end sidste sæson, spillet langt bedre fodbold, men efter en kamp så savner man pludselig Ronaldo..
Jeg synes også det er pinligt den måde folk slagter Neville på, men samtidlig INTET har at sige om Evra som spillede som en serie 6 spiller.. Det er den ringeste kamp jeg har set Evra spille i flere år
Vi spillede en dårlig kamp, men at tabe 1-2 på udebane i en 1/4 finale til Bayern er ikke en katastrofe.. For det er da trods alt bedre at tabe 1-2 end at spille 0-0 ifølge et af de kloge hoveder på denne side.
Glory Man United
31-03-2010, 08:43
Fantastisk indlæg. Jeg savner Keane og Jaap Stam.
PS Hvis du ikke har råd til at tabe 550 kr, var det en idé at holde sig fra at spille Jimmy Nielsen?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.