PDA

Se fuld version : CL: Bayern München - Manchester United

Sider : 1 [2]

nielzon21
31-03-2010, 08:11
Hold da helt op en katastrofe. Jeg satsede 550 kr. på united vandt, og hvad fanden laver de tossehoveder så. Utroligt Ferguson vil ned og stå defensivt på udebane. HOLD KÆFT noget lort. Nu bliver resten af pengene sat på vinderholdet Barca så jeg kan vinde det hele tilbage. De skuffer sgu ikke ligeså så fælt som det her tandløse United hold. Nej hvor vi savner Ronaldo.

:haha:

Siden du nu siger det, så savner jeg også David May, Karel Poborsky, Eric Djemba-Djemba, Kleberson og ej at forglemme David Bellion (Ironi kan forekomme) :)

RAppel
31-03-2010, 08:25
Føj hvor er det pinligt at følge med herinde.. Folk skriver at sæsonen er slut, Vi savner Ronaldo osv..
Vi løber ind i en dårlig kamp og så savner vi pludselig Ronaldo, det er til grin.. I denne sæson har vi scoret flere mål end sidste sæson, spillet langt bedre fodbold, men efter en kamp så savner man pludselig Ronaldo..

+1...

Dines
31-03-2010, 09:05
Vi fik som fortjent længere er den ikke. Bayern München var det bedste hold set over hele kampen, de ville det mere, de kæmpede som sindsyge og fik en helt fortjent sejr. At det så er to pismål de scorer, det er en anden sag, men INGEN kan sætte en finger ved, at de var bedre end os igår.

Hvad gik der galt? Ja som frygtet blev vores scoring en sovepude. Vores midtbane var ikke-eksisterende og det blev udslagsgivende. De vandt alt for få nærkampe og bolde, og når de gjorde, så lå deres aflevering helt forfærdeligt. Fletcher kæmpede godt, men ellers var de andre to var håbløse. Van Bommel og flere andre spillere, kunne løbe lige igennem hver gang, det var pinligt så passive vi var. Kanterne fik ikke noget at arbejde med, Park havde vel reelt sin første boldberøring, da der var gået 30 min?

Det var en slap slap indsats over hele linjen, og bliver det ikke forbedret, så taber vi til Chelsea og ryger ud mod Bayern om en uge. Jeg håber, at dette kan blive et wake up call. Nogle gange er det godt, at vi får et spark i røven, så alt ikke bliver for nemt. Jeg har stadig tiltro til vores chancer om avancement. Altså vi bør være i stand til at slå Bayern München ud. Det bliver svært, især hvis Rooney ikke er med. Men vi bør være i stand til det, det er på Old Trafford.

Angående Rooney så er det forfærdeligt, hvis dette kan være enden for hans sæson. Han betyder altså så meget for holdet. Han er ikke bare vigtig, han er uerstattelig som jeg ser det. Jeg frygter hvem, der skal score vores mål. Berbatov er ikke en udpræget målscore og vi har ikke rigtig andre angribere end ham? Jeg tør ikke satse på Macheda igen. Vi må håbe, at skaden ikke er så slem. Det er altafgørende for vores sæson.

Bitter måde at tabe på, håber ikke, at det påvirker for meget på selvtilliden, det har vi ikke råd til i den her fase af sæsonen. Vi må videre, vi skal videre. Tro på det.

Stratego Thomas
31-03-2010, 10:08
Vi fik som fortjent længere er den ikke. Bayern München var det bedste hold set over hele kampen, de ville det mere, de kæmpede som sindsyge og fik en helt fortjent sejr. At det så er to pismål de scorer, det er en anden sag, men INGEN kan sætte en finger ved, at de var bedre end os igår.

Hvad gik der galt? Ja som frygtet blev vores scoring en sovepude. Vores midtbane var ikke-eksisterende og det blev udslagsgivende. De vandt alt for få nærkampe og bolde, og når de gjorde, så lå deres aflevering helt forfærdeligt. Fletcher kæmpede godt, men ellers var de andre to var håbløse. Van Bommel og flere andre spillere, kunne løbe lige igennem hver gang, det var pinligt så passive vi var. Kanterne fik ikke noget at arbejde med, Park havde vel reelt sin første boldberøring, da der var gået 30 min?

Det var en slap slap indsats over hele linjen, og bliver det ikke forbedret, så taber vi til Chelsea og ryger ud mod Bayern om en uge. Jeg håber, at dette kan blive et wake up call. Nogle gange er det godt, at vi får et spark i røven, så alt ikke bliver for nemt. Jeg har stadig tiltro til vores chancer om avancement. Altså vi bør være i stand til at slå Bayern München ud. Det bliver svært, især hvis Rooney ikke er med. Men vi bør være i stand til det, det er på Old Trafford.

Angående Rooney så er det forfærdeligt, hvis dette kan være enden for hans sæson. Han betyder altså så meget for holdet. Han er ikke bare vigtig, han er uerstattelig som jeg ser det. Jeg frygter hvem, der skal score vores mål. Berbatov er ikke en udpræget målscore og vi har ikke rigtig andre angribere end ham? Jeg tør ikke satse på Macheda igen. Vi må håbe, at skaden ikke er så slem. Det er altafgørende for vores sæson.

Bitter måde at tabe på, håber ikke, at det påvirker for meget på selvtilliden, det har vi ikke råd til i den her fase af sæsonen. Vi må videre, vi skal videre. Tro på det.

gir dig het ret i, midtbanen på ingen måde levede op til hvad den burde, hvilket i mine øjne var den væsentligste årsag til vores utroligt ringe spil.. scholes var en overtændt joke og carrick spillede som en nervøs ungdomsspiller, der lægger dårlige og mærkelig bolde tilbage i banen..

PARK: jeg ved godt manden sælger trøjer og, at han scoret imod både liverpool og arsenal, men holdkæft hvor bliver mit pis spilkogende når jeg ser ham modtage bolden tage et par forvirrede (og gerne for lange) træk, hvorefter han enten bliver overløbet eller afleverer til en modstander!!

eneste gode om gåtsdagens kamp er, at resultatet trods alt er brugbart på oldtrafford og får vi momentum fra en chelseasejr er jeg sikre på at bayern nok skal få lidt mere se til næste oldtrafford

Thepostman
31-03-2010, 10:11

Er fuldsændig enig i alt hvad du skriver. Du rammer det meget godt. Jeg er stadig helt nede i kulkælderen efter nederlaget i går, og Rooneys skade. Jeg håber så inderligt at vi kan rejse os på lørdag, og tage de tre point, og så banke de tyskere ud af champions league i næste uge.

Og så må vi ellers håbe at Berbatov virkelig viser klassen, og laver nogle mål. For det er ham der skal lave dem nu.

Dines
31-03-2010, 10:13
Sidste gang vi var nede 2-1 i en Champions League kvartfinale endte det sådan her:

zZ5tt6_guR4

Kampen er bestemt åben endnu. 2-1 er ikke et specielt dårlig resultat, og jeg er sikker på, at vi med den rette indstilling og vilje til kampen også slår Bayern München ud. Jeg tror på det!

schousboe9
31-03-2010, 10:19
Det er muligt, men dengang havde vi også Alan Smith og Heinze...

(Jeg prøver lige igen)

NtotheT
31-03-2010, 10:27
Efter at have set kampen igen, så vil jeg IGEN indrømme, at Bayern fortjente sejren. De var kort sagt bedre end os i alle spillets facetter. Neville, Evra og Scholes - nogle af vores mest rutinerede kort - spiller fodbold på amatørplan og krydrer det med en Carrick, der for alvor er ved at sætte sin berettigelse som start11'er på holdet i stor fare.

Den eneste markspiller, jeg synes, der kan være sin indsats bekendt er Rooney. Han jagtede boldene og holdt godt fast i dem, når han fik dem. Han vandt mange nærkampe med Demichelis og van Buyten. Rooney blev ganske enkelt solgt af vores midtbanehold, der glemte at møde op til 2. halvleg. Park kunne ikke bruge sine offensive kræfter, for han skulle hele tiden løbe hjem og erobre bolde, fordi Carrick og Scholes havde indstillet deres sigtekorn mere end skævt.

Det er syndt, at man kan sætte sådan en sikker sejr over bords. Det burde ikke være tilfældet, at et af Europas allerbedste fodboldmandskaber kan have så meget selvtillid, at de tror, at sejren er hjemme efter 66 sekunder. Spillerne skal arbejde med den overlegenhed, for det er ikke første gang, at det har kostet os i denne sæson. Der skal virkelig kæmpes mere for den røde trøje, for de kan jo godt.

Og jeg har ondt af Ferguson på en måde. Hvordan han gang på gang skal være vidne til, at hans hold er mere sløset end det er tilladt. Jeg håber fandme, at han har sat holdet på plads - især en som Carrick, der i gennem længere tid ikke virker til at være sig selv.

Næste kamp skal vi bare fyre den der ud af med 120 km/t i timen, og absolut ikke spare nogle kræfter. Der skal angribes fra første minut, og jeg tror stadig på sejren - også selvom en Rooney ikke skulle være med, for Berbatov har vist flot spil på det seneste, og hans indtræden igår var god, selvom det er svært som indskifter at få gang i sine spillere. Så trods omstændighederne havde Berbatov gode aktioner.

Men ja, jeg håber, at spillerne dropper denne dovne, overlegne attitude. Man når ikke langt med det, for det er CL-kvartfinale, alt kan ske, og man skal være vågen i samtlige minutter - især over for et hold som Bayern, der altid scorer i de sidste minutter, som jeg også pointerede i opstarten. Forsvaret har til tider meget lidt af koncentrationssvigt, og det skal der arbejdes på.

@ Rasmus P.
Hør her, jeg har absolut ikke set mig sur på Neville. Jeg er ikke sur på nogle United-spillere, for de gør deres bedste. Men Neville - synes jeg - har altid haft en mærkelig evne til at lave ged i den på de mest mærkværdige tidspunkter. Det er ikke kun nu efter hans 2-årige lange skadespause, også den gang da han var på toppen, at han har lidt af koncentrationsbesvær. En mand med så meget erfaring burde altså gøre tingene bedre. Se bare på Giggs. Manden er mere langsom end en snegl på vådt asfalt, og alligevel kan han brilliere, fordi han har så meget erfaring, at han ved, hvordan spillet kommer til at forløbe. Det er det, der irriterer mig.

Og jo, Rafael skulle have været benyttet. Og ja, jeg ved godft, at hellere ikke han kunne stoppe en Ribery, men jeg synes mere, at Rafaels kvaliteter er bedre mod en Ribery end Nevilles.

Jeg håber bare, at holdet viser mere gejst og mod og kæmper for den røde trøje. Sådan en lad præstation skal hævnes, for det var virkelig ynkeligt at se på. Fodbold spilles ikke i kun 66 sekunder. Det spilles i de 90 + det løse.

BELIEVE.

RazziC
31-03-2010, 10:29
.. og det er den eneste gang ud af 6 forsøg at vi er gået videre efter at have været bagud fra den første kamp.

Det sagt er 2-1 ikke et helt og aldeles forfærdeligt resultat men man havde da alligevel håbet bedre efter lodtrækningen. Nu gælder det fokus på Chelsea i weekenden og så må vi kigge mod Bayern igen efter det.

ChristianR
31-03-2010, 10:49
Det var trods alt et bedre resultat, end hvis vi havde spillet 0-0.

Michael
31-03-2010, 10:51
Det var trods alt et bedre resultat, end hvis vi havde spillet 0-0.

Hvordan kan det hænge sammen? :tumble:

Edit:
Ved 0-0

For at gå videre: Sejr, eller 0-0 for at komme i forlænget. Ellers ryger vi ud.

Ved 1-2

For at gå videre: Der skal minimum en 2-måls sejr til eller 1-0 eller 2-1 for at komme i forlænget.

Vil mene at 0-0 ville have været bedre.

ChristianR
31-03-2010, 11:03

Edit:
Ved 0-0

Ved 1-2

For at gå videre: Der skal minimum en 2-måls sejr til eller 1-0 eller 2-1 for at komme i forlænget.

Selvfølgelig havde 0-0 været bedre. Det var ironisk, fordi nogen tidligere i tråden mente, at et 2-1 nederlag ville være bedre end 0-0.

Dines
31-03-2010, 11:08

Edit:
Ved 0-0

Ved 1-2

Ved 1-0 vil man gå direkte videre. Men forskellen er, at indstillingen hos spillerne er anderledes til kampen, når man har tabt 2-1. Nu ved man, at man skal vinde. Ved 0-0 vil man være mere afventende og forsigtig, nu kan der blæses til angreb fra første fløjt.

Glory Man United
31-03-2010, 11:12
Jeg tør slet slet ikke tænke på, hvis vor 1-0 føring var holdt. Så havde vi på forhånd vidst, at vi ville blive rundbarberet i returen

Casper
31-03-2010, 11:25
Sidste gang vi var bagud 2-1 i kvartfinalen i CL.... der vandt vi 7-1 i returen!

positiv stemning ind i hjerterne hos jer! JA TAK!!!

zhagzi
31-03-2010, 12:16
.

Nu må vi altså også lige stramme hjelmen lidt. Det kan sagtens være Fergusons taktik der blev spillet ud her. Altså jeg tror sku mere på Ferguson har sagt til spillerne, 'scor målet, og hold dem så væk!'. Uden pis.
Vi kan sku ikke bare klandre spillerne for det her ene og alene. Jovist, de laver nogle dumme fejl osv. Men i sidste ende, tror jeg på spillerne er fantastiske nok, til at udleve hvad end nu for en taktik de har fået. Det var sikkert meningen vi skulle lægge os tilbage, efter at prøve massivt pres i starten af kampen.
Men i kender vel alle udtrykket ' Nobody's perfect, not even Sir Alex ' . ;)

Vi tager den på OT selvfølgelig. Hvordan kunne der være nogen tvivl? :) Come on guys. WE ARE THE RED ARMY! :devilll:

Bugge
31-03-2010, 12:33
Nu må vi altså også lige stramme hjelmen lidt. Det kan sagtens være Fergusons taktik der blev spillet ud her. Altså jeg tror sku mere på Ferguson har sagt til spillerne, 'scor målet, og hold dem så væk!'. Uden pis.
Vi kan sku ikke bare klandre spillerne for det her ene og alene. Jovist, de laver nogle dumme fejl osv. Men i sidste ende, tror jeg på spillerne er fantastiske nok, til at udleve hvad end nu for en taktik de har fået. Det var sikkert meningen vi skulle lægge os tilbage, efter at prøve massivt pres i starten af kampen.
Men i kender vel alle udtrykket ' Nobody's perfect, not even Sir Alex ' . ;)

Vi tager den på OT selvfølgelig. Hvordan kunne der være nogen tvivl? :) Come on guys. WE ARE THE RED ARMY! :devilll:

Det er også fint nok at stå dybt i banen og forsøge at forsvare en 1-0 føring, men det gør man ikke ved fx at lade Van Bommel erobre bolden i eget felt og så løbe uberørt hele vejen op ad banen og trykke af mod målet mens Carrick og Scholes står og kigger passivt til.

Det var bare for slapt inde på den centrale midtbane igår. Så medmindre Sir Alex's taktik var "læg jer ned og spil død" så tror jeg der var noget der fejlede.

Jev
31-03-2010, 12:35
Jeg tror ikke, Fergie fortalte dem, at de skulle smide bolden væk, hver gang de fik den. Det var en rædselsfuld præstation af samtlige markspillere. Det kan Fergie ikke klandres for.

En af de pinligste præstationer fra United i lang tid. Faktisk værre end Leeds efter min mening. Vi hverken kunne eller ville spille fodbold og skal prise os lykkelige for, at vi stadig er i live i kampen.

imc
31-03-2010, 12:39
Sidste gang vi var bagud 2-1 i kvartfinalen i CL.... der vandt vi 7-1 i returen!

positiv stemning ind i hjerterne hos jer! JA TAK!!!

HØRT CASPER!

Noget der irriterede mig rigtig meget igår, var at det er to rutinerede gerrer Gaz og Scholes der laver nogle af mest urutinerede fejl, her taler jeg om deres ostemadder, hvor Gaz' håndbold kostede det første mål.

Men vi vender det hele i returen. Hvis vi havde været bagud hele kampen og fik scoret til sidst er jeg sikker på at hele forummet havde været ovenud tilfredse.

Don Kafai
31-03-2010, 13:24
Jeg synes ikke man kan forsvare præstationen med, at det var Fergusons oplæg. Det er da meget muligt, at Ferguson siger vi skal trække os tilbage, men det betyder da ikke vi skal spille dårligt.

Se de sidste to kampe mod Arsenal på Emirates. Dér spiller vi også "defensivt" efter vi kommer foran, men der er vi stadig i god kontrol, og vores midtbane aflaster forsvaret konstant.

Næ, i går der lignede midtbanen nogle lade andenrangsspillere. Jeg er skam enig med Arjon i, at van Bommel havde det for nemt. I 2. halvleg tog han jo tre træk upresset, og kom til at afslutte. Det holder jo ingen steder.

Normalt vil en storpræstation af Fletcher redde Scholes og Carricks manglende tacklinger, men i går var han også på det jævne, og derfor blev vi domineret. Berbatov kom ikke ind, fordi Ferguson satsede på at lave et 2-0 mål. Han kom ind fordi vi slet ikke kunne holde på bolden.

Skal man se det fra den lyse side, så burde vi være ude af CL når vi på dette tidspunkt fuldstændig har en off-day. På den konto er 1-2 et udmærket resultat, og havde vi været bagud 0-2 og reduceret, så havde alle været glade og tilfredse.

Vi var heldige i går. Lad os nu sætte dem på plads på OT - Rooney eller ej.

RasmusP
31-03-2010, 14:02
@ Rasmus P.
Hør her, jeg har absolut ikke set mig sur på Neville. Jeg er ikke sur på nogle United-spillere, for de gør deres bedste. Men Neville - synes jeg - har altid haft en mærkelig evne til at lave ged i den på de mest mærkværdige tidspunkter. Det er ikke kun nu efter hans 2-årige lange skadespause, også den gang da han var på toppen, at han har lidt af koncentrationsbesvær. En mand med så meget erfaring burde altså gøre tingene bedre. Se bare på Giggs. Manden er mere langsom end en snegl på vådt asfalt, og alligevel kan han brilliere, fordi han har så meget erfaring, at han ved, hvordan spillet kommer til at forløbe. Det er det, der irriterer mig.

Og jo, Rafael skulle have været benyttet. Og ja, jeg ved godft, at hellere ikke han kunne stoppe en Ribery, men jeg synes mere, at Rafaels kvaliteter er bedre mod en Ribery end Nevilles.

Jamen for pokker da. Kan du ikke se det lyder underligt når du kritiserer Neville, fordi han ikke bruger sin store erfaring til at undgå fejl, men samtidig vil have Rafael ind:confused:
Synes også det er underligt at du sammenligner Giggs med Neville. Giggs er uden tvivl bedre end Neville. Men når en forsvarspiller laver en dum fejl, lægger man altså også mere mærke til det, end hvis Giggs havde gjort det oppe i modstanderens felt.

VonKoblenz
31-03-2010, 14:48
Det er mig en gåde hvorfor Ferguson stadigvæk bruger Neville, mod spillere som er hurtigere end ham.. Brug dog Rafael.. Han skal nok spise Ribery.. Evra skal nok nuppe Robben.. Men ffs Neville..

Elkjaer
31-03-2010, 15:04
Hold kæft hvor har jeg været i dårligt humør hele dagen pga. den fodboldkamp.
Det var skræmmende dårligt, både fra spillerne og Ferguson.
Allerede inden kampen modtager vi en gave - Robben er skadet og slet ikke med, han har i den seneste tid været Bayerns bedste spiller. Ribery er ikke i form, men skal spille overfor Neville. Hvorfor Park ikke skulle spille højrefløj og hjælpe Neville med sit store løbepensum er mig en gåde, men Neville og Nani mod Ribery var ingen succes.
Bortset fra en fantastisk start er der ikke meget positivt fra den kamp, med lidt skarphed kunne vi let have vundet kampen - men når man efterfølgende kigger på resultatet er det fair og Bayerns kunne endda have vundet større. Tak til VDS for endnu en stor kamp.
At holdet nærmest prøver at holde en 1-0 føring 88 minutter er til at brække sig over, spillet og mentale var fungere ikke rigtig, men alligevel er det tilladt at kæmpe røven ud af bukserne. Utallige fejlafleveringer og uintelligent spil passer meget godt på Uniteds spil igår, og man kan krydse fingre for at der ikke kommer flere kampe som denne i sæsonen. Bortset fra al' min galle, ser jeg nu meget lyst på tingene trods Rooneys skade.
2-1 mod Bayern er ikke verdens undergang, og den kan vendes på hjemmebane med hårdt arbejde, men vi har selvfølgelig ikke gjort det lettere for os selv. Robben og Ribery bliver en mundfuld som på en eller anden måde skal kontrolleres ellers kan de nemt vinde på reglen om udebanemål.
Mange af spillerne tænkte nok allerede på den kommende kamp mod Chelsea, og i så fald burde holdet var 254% klar. En sejr vil betyde at vi har råd til at tabe point, men en uafgjort kunne også gå an. Hvis Rooneys skade varer flere uger, så må Berbatov og de andre offensive kræfter hvis tænder - ellers må vi bare smide Mecheda på banen så han kan hjælpe os med endnu et mesterskab.

United DK
31-03-2010, 15:18
Det er mig en gåde hvorfor Ferguson stadigvæk bruger Neville, mod spillere som er hurtigere end ham.. Brug dog Rafael.. Han skal nok spise Ribery.. Evra skal nok nuppe Robben.. Men ffs Neville..

Neville er godt nok blevet en syndebuk hos nogen. Hvis Bayern går videre er det vel ene og alene Nevilles skyld, selv hvis han sidder på bænken.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad han gjorde så galt i går. At hans hånd på bolden resultere i et heldigt mål er en tilfældighed, og Evras amatørhandling i overtiden er langt mere utilgiveligt. Men okay, det er selvfølgelig en af verdens bedste backs, og så er det jo i orden, at man sælger holdet.

Pep
31-03-2010, 15:27
Neville er godt nok blevet en syndebuk hos nogen. Hvis Bayern går videre er det vel ene og alene Nevilles skyld, selv hvis han sidder på bænken.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad han gjorde så galt i går. At hans hånd på bolden resultere i et heldigt mål er en tilfældighed, og Evras amatørhandling i overtiden er langt mere utilgiveligt. Men okay, det er selvfølgelig en af verdens bedste backs, og så er det jo i orden, at man sælger holdet.

Ydermere er det noget underlig noget at klandre en enkelt spiller for et holds nederlag. Man taber som et hold og vinder som hold? Man kunne se at folk her var "pissed" over at tyskerne mente, Man Utd kun var Rooney, men nu har man travlt med at skyde skylden på en enkelt spiller, og udpege en syndebuk:Smackden:

Havde midtbanen f.eks spillet godt, så var forsvaret ikke blevet solgt på den måde. Det er hele holdets skyld, og ikke kun Nevilles eller Evra alene.

Bugge
31-03-2010, 15:43

Jeg kan virkelig heller ikke forstå hvorfor Neville skal have 75% af skylden for nederlaget.

Udover VDS var der absolut INGEN hos United der præsterede på et bare nogenlunde acceptabelt niveau.
Evra var mindst ligeså forfærdelig på den anden back, angriberne var blinde passagerer og vores midtbane var ikke-eksisterende.

Dines
31-03-2010, 15:49
Neville gjorde det hæderligt i mine øjne. Ja, han bliver sat et par gange, men han spiller overfor en af verdensbedste fodboldspillere i Ribery. Neville er 35 år altså, det er klart, han ikke kan fange ham, når de er i en løbeduel. Brown, Rafael eller O'Shea ville også have haft en svær aften.

Fletcherfan
31-03-2010, 16:12
Jeg har været deprimeret ovenpå denne lortekamp... Hvad SAF's taktik var og ikke ved jeg osv, men der er ingen tvivl om, at det var en lortekamp fra Uniteds side... Men hvis United havde været kun lidt skarpere så havde den stået 3-0 før Bayern scorer... Rooney havde en GIGA chance i første halvleg og Vidic havde en kanonskalle på midtbanen... Så den kamp er helt sikkert ikke afgjort, men det bliver mere spændende end nødvendigt, da jeg tvivler på, at Berba er den spiller, der kan ændre returkampen, men forhåbentlig tager jeg fejl (og hvis jeg gør så er I velkomne at mobbe mig lidt :D)

Hvis man skal tage og give spillerne karakter så vil jeg vil give dem de her (skalaen er 1-10, et dårlig):
VDS: 9... Han spillede altså en kanonkamp med mange fantastiske redninger og med utrolig sikkerhed, og hans udspark var der også kontrol over... Målene kunne han ikke gøre noget ved... Klart Uniteds bedste...
Nev: 5... Ikke nogen prangende kamp, men klart den bedste forsvarsspiller fra United i denne kamp... Dog en utilgivelig fejl da han tager bolden med hånden... At Bayern så får et heldigt mål hjælper ikke så meget på, at kaptajnen laver en dum dum fejl...
Evra: 1... En mildt katastrofekamp fra hans side... Manglende opdækning, fejlavleveringer i massevis og koncentrationssvigt i stor tid... Nej, det er en kamp Evra gerne vil glemme...
Rio: 2... I denne kamp havde han en hulens masse besvær med sine placeringer... Meget tit lå han lige bag en anden United-spiller når Bayern kom fremad... Havde svært ved at dække op for Muller og Olic også... Elendig kamp...
Vidic: 4... Havde det svært da han tit skulle rydde op efter Rio, og derfor fik han heller ikke nogen god kamp, men med lidt held havde han afgjort kampen med sin kanonskalle hvor målmanden var totalt solgt...
Carrick: 4... Ingen tvivl om, at den mand har en dårlig sæson, og det ser ud til at fortsætte... Igen en rigtig dårlig kamp...
Scholes: 4... Han fik ik lavet nogen væsen af sig og var tydeligvis mærket af hans dårlige medspillere...
Fletcher: 6... Ikke nogen stor kamp, men hodl kæft hvor var han flittig, og det skal han have ros for... Skulle hjælpe unægtelig meget nede i forsvaret, som var som en hullet si og var samtidig hver ENESTE gang tredje manden i angrebet...
Nani: 6... Sammen med Rooney klart den bedste markspiller, men kørte lidt træt før han blev skiftet ud... Havde han og Rooney fået bedre hjælp fra sine medspillere så kunne de altså sørget for en storsejr til United (ønskescenario, jeg ved det :D)...
Park: 1... Sammen med Evra suverænt den dårligste på banen... havde rigtig få berøringer med bolden, og ramte så godt som ikke en United-spiller...
Rooney: 8... Han spillede altså en kanonkamp, men var alt for alene, og derfor fik han kun det ene mål... Men han havde også en GIGA-chance som havde punkteret Bayern hvis han havde scoret, men Butt fik reddet med en kanonredning...
De indskiftede: Fik ikke lavet noget selvom de forsøgte... De andre spillere havde kun en for dårlig dag...
SAF: 7... Jeg synes, at indskiftningerne var helt på plads, men det var desværre hvad man må kalde en kollektiv off-day og det kan man altså ikke beskytte sig imod... Det er også meget nemt, at være bagklog...

Og er det kun mig, der var irriteret på den dommer... Efter min mening dømte han pissehamrende elendigt (og nej, det var bestemt ikke MOD United)... Han fløjtede HELE tiden og for det allermindste... Nå men det er måske kun mig...

Vedr. Rooneys skade så er den forhåbentlig ikke alvorlig... Berba har ikke klassen til at afgøre kampe mod forsvar, der har rimelig høj klasse... Men han kan da være god mod Bayern i returkampen, da de har et elendigt forsvar...

Og til, dem der er hurtigte til at lovprise Berba når han får et mål: det stod altså 0-1, da han kom på banen, og den sluttede 2-1...

RAppel
31-03-2010, 16:16
Nani: 6... Sammen med Rooney klart den bedste markspiller, men kørte lidt træt før han blev skiftet ud... Havde han og Rooney fået bedre hjælp fra sine medspillere så kunne de altså sørget for en storsejr til United (ønskescenario, jeg ved det :D)...

Synes Fletcher var den "bedste" i marken, men det var alligevel langt fra godt nok.

ChristianR
31-03-2010, 16:21
Jeg mener godt, man kan bebrejde Ferguson for det taktsike oplæg igår. Nok bærer han ikke hele skylden for nederlaget, det gør en del af spillerne i høj grad også.

Men den måde vi spillede og tabte på var jo ren Benitz-stil. Istedet for at køre dem over og kontrollere kampen og få et udebanemål yderligere, så stiller vi os tilfredse tilbage og koncentrerer os om eget mål resten af kampen. Det bliver straffet, og i mange tilfælde har vi grint, når Benitez er blevet straffet efter samme tilgang til sådan en kamp.

Så jeg er lidt skuffet og Fergusons taktiske valg til denne kamp. Og efterhånden synes jeg, at det er rigtig længe siden at en spiller som Carrick er trådt i karakter og har taget skeen i den anden hånd. Han har IMO haft en skidt sæson, som ligger milevidt fra hans rigtig gode 06/07 sæson.

zhagzi
31-03-2010, 17:48
Det er også fint nok at stå dybt i banen og forsøge at forsvare en 1-0 føring, men det gør man ikke ved fx at lade Van Bommel erobre bolden i eget felt og så løbe uberørt hele vejen op ad banen og trykke af mod målet mens Carrick og Scholes står og kigger passivt til.

Det var bare for slapt inde på den centrale midtbane igår. Så medmindre Sir Alex's taktik var "læg jer ned og spil død" så tror jeg der var noget der fejlede.

''Jovist, de laver nogle dumme fejl osv''. Læs nu lige hvad jeg skriver. Jeg giver ikke nogle glorier ud, slet ikke til spillerne - Sagde blot det ikke KUN er spillernes skyld det her.

Manchester United
31-03-2010, 17:52
Sidste gang vi var nede 2-1 i en Champions League kvartfinale endte det sådan her:

zZ5tt6_guR4

Kampen er bestemt åben endnu. 2-1 er ikke et specielt dårlig resultat, og jeg er sikker på, at vi med den rette indstilling og vilje til kampen også slår Bayern München ud. Jeg tror på det!

Jeg tror på det!! 7-1 næste uge! uden rooney.

Berbatov x2
Fletcher x1
Carrick x2
Nani x1
Vlanecia x1

Cfg
31-03-2010, 17:55
Alan Smith:MichaelkDanielsen:

zhagzi
31-03-2010, 17:57
Så jeg er lidt skuffet og Fergusons taktiske valg til denne kamp. Og efterhånden synes jeg, at det er rigtig længe siden at en spiller som Carrick er trådt i karakter og har taget skeen i den anden hånd. Han har IMO haft en skidt sæson, som ligger milevidt fra hans rigtig gode 06/07 sæson.

Fuldstændig enig. Det kunne ikke siges bedre om Carrick og SAF's taktiske valg igår.

NtotheT
31-03-2010, 18:20
Jeg har været deprimeret ovenpå denne lortekamp... Hvad SAF's taktik var og ikke ved jeg osv, men der er ingen tvivl om, at det var en lortekamp fra Uniteds side... Men hvis United havde været kun lidt skarpere så havde den stået 3-0 før Bayern scorer... Rooney havde en GIGA chance i første halvleg og Vidic havde en kanonskalle på midtbanen... Så den kamp er helt sikkert ikke afgjort, men det bliver mere spændende end nødvendigt, da jeg tvivler på, at Berba er den spiller, der kan ændre returkampen, men forhåbentlig tager jeg fejl (og hvis jeg gør så er I velkomne at mobbe mig lidt :D)

Hvis man skal tage og give spillerne karakter så vil jeg vil give dem de her (skalaen er 1-10, et dårlig):
VDS: 9... Han spillede altså en kanonkamp med mange fantastiske redninger og med utrolig sikkerhed, og hans udspark var der også kontrol over... Målene kunne han ikke gøre noget ved... Klart Uniteds bedste...

Nev: 5... Ikke nogen prangende kamp, men klart den bedste forsvarsspiller fra United i denne kamp... Dog en utilgivelig fejl da han tager bolden med hånden... At Bayern så får et heldigt mål hjælper ikke så meget på, at kaptajnen laver en dum dum fejl...

Evra: 1... En mildt katastrofekamp fra hans side... Manglende opdækning, fejlavleveringer i massevis og koncentrationssvigt i stor tid... Nej, det er en kamp Evra gerne vil glemme...

Rio: 2... I denne kamp havde han en hulens masse besvær med sine placeringer... Meget tit lå han lige bag en anden United-spiller når Bayern kom fremad... Havde svært ved at dække op for Muller og Olic også... Elendig kamp...

Vidic: 4... Havde det svært da han tit skulle rydde op efter Rio, og derfor fik han heller ikke nogen god kamp, men med lidt held havde han afgjort kampen med sin kanonskalle hvor målmanden var totalt solgt...

Carrick: 4... Ingen tvivl om, at den mand har en dårlig sæson, og det ser ud til at fortsætte... Igen en rigtig dårlig kamp...

Scholes: 4... Han fik ik lavet nogen væsen af sig og var tydeligvis mærket af hans dårlige medspillere...

Fletcher: 6... Ikke nogen stor kamp, men hodl kæft hvor var han flittig, og det skal han have ros for... Skulle hjælpe unægtelig meget nede i forsvaret, som var som en hullet si og var samtidig hver ENESTE gang tredje manden i angrebet...

Park: 1... Sammen med Evra suverænt den dårligste på banen... havde rigtig få berøringer med bolden, og ramte så godt som ikke en United-spiller...

Rooney: 8... Han spillede altså en kanonkamp, men var alt for alene, og derfor fik han kun det ene mål... Men han havde også en GIGA-chance som havde punkteret Bayern hvis han havde scoret, men Butt fik reddet med en kanonredning...
De indskiftede: Fik ikke lavet noget selvom de forsøgte... De andre spillere havde kun en for dårlig dag...

SAF: 7... Jeg synes, at indskiftningerne var helt på plads, men det var desværre hvad man må kalde en kollektiv off-day og det kan man altså ikke beskytte sig imod... Det er også meget nemt, at være bagklog...

Og er det kun mig, der var irriteret på den dommer... Efter min mening dømte han pissehamrende elendigt (og nej, det var bestemt ikke MOD United)... Han fløjtede HELE tiden og for det allermindste... Nå men det er måske kun mig...

Vedr. Rooneys skade så er den forhåbentlig ikke alvorlig... Berba har ikke klassen til at afgøre kampe mod forsvar, der har rimelig høj klasse... Men han kan da være god mod Bayern i returkampen, da de har et elendigt forsvar...

Og til, dem der er hurtigte til at lovprise Berba når han får et mål: det stod altså 0-1, da han kom på banen, og den sluttede 2-1...

OMG, hvor snæversynet er du, menneske? Hvordan kan du nogensinde klandre Berbatov for, at holdet stank af pis og var så fucking elendige? I modsætning til resten af holdet prøvede han at skabe en forandring hos de andre overbetalte spillere, der vitterlig ikke forstod, hvad for en kamp de var i gang med. Berbatov kan ikke klandres for en skid. Lad nu den mand være og giv ham berettiget kritik. FFS.

jacobdahl8
31-03-2010, 18:34
Det er 1. min der gør forskellen på hele denne dag - var der intet sket med Rooney og vi fik 1-1, så var der ingen sure miner herinde - som sådan.

Govan
31-03-2010, 19:20
Jeg ved ikke hvad det er for nogle indlæg som du har læst herinde. Jacobdahl8

Men jeg tror godt at man konstatere at du ikke har læst ret mange.

Det er ikke svært at leve med resultatet, det er til gengæld svært at leve med

det sørgeligt lave bund niveau som vi leverede. Og desvære flere gange har vist

den her sæson. ( Leeds - Villa - Hull - Fulham- ect. )

Corns 7400
31-03-2010, 22:21
synes godt nok det var den mest pinlige omgang fodbold iår!
var kommet helt fra jylland for at komme på 'den glade gris' og se kampen, og så leverer de så dårligt! men det er helt bestemt ikke sidste gang jeg tager på grisen! :)
- der manglede dog bare lidt stemning derinde, men der var jo heller ikke så meget at juble over, hold kæft hvor er jeg skuffet over præstationerne. det eneste positive var dog, Edwin Van Der Sar!

Corns 7400
31-03-2010, 22:26
Jeg tror på det!! 7-1 næste uge! uden rooney.

Berbatov x2
Fletcher x1
Carrick x2
Nani x1
Vlanecia x1

love your attitude! :D

Fletcherfan
01-04-2010, 02:49
OMG, hvor snæversynet er du, menneske? Hvordan kan du nogensinde klandre Berbatov for, at holdet stank af pis og var så fucking elendige? I modsætning til resten af holdet prøvede han at skabe en forandring hos de andre overbetalte spillere, der vitterlig ikke forstod, hvad for en kamp de var i gang med. Berbatov kan ikke klandres for en skid. Lad nu den mand være og giv ham berettiget kritik. FFS.

Hahaha... Det var faktisk ikke for at kritisere Berba... For han kunne ikke lave noget, da de andre var helt nede spillemæssigt... Det var ren og skær provokation... Og desuden var det ikke nogen kritik hvis du læser det rigtigt... Men jeg kunne ikke dy mig (eller hvordan man siger) for at provokere lidt... Tilfældigvis var det kun dig, der faldt i fælden...

Og for lige at gøre det helt klart: Berba har ikke nogen andel i nederlaget i går... Han blev skiftet ind på et hold, der var så pissehamrende elendigt på stort set alle pladser på et tidspunkt hvor han ikke kunne lave den store forskel (og hvor spillere som Messi, Ronaldo o.a. også ville have haft det mere end svært ved at lave en positiv forskel)... Så nej, jeg kritiserer ikke Berba og jeg mener ikke, at det er hans skyld er noget lignende :D

Pils
01-04-2010, 16:15
Hahaha... Det var faktisk ikke for at kritisere Berba... For han kunne ikke lave noget, da de andre var helt nede spillemæssigt... Det var ren og skær provokation... Og desuden var det ikke nogen kritik hvis du læser det rigtigt... Men jeg kunne ikke dy mig (eller hvordan man siger) for at provokere lidt... Tilfældigvis var det kun dig, der faldt i fælden...

Og for lige at gøre det helt klart: Berba har ikke nogen andel i nederlaget i går... Han blev skiftet ind på et hold, der var så pissehamrende elendigt på stort set alle pladser på et tidspunkt hvor han ikke kunne lave den store forskel (og hvor spillere som Messi, Ronaldo o.a. også ville have haft det mere end svært ved at lave en positiv forskel)... Så nej, jeg kritiserer ikke Berba og jeg mener ikke, at det er hans skyld er noget lignende :D

Kan ikke helt se hvorfor du skal provokere. Vi er allesammen klar over, at du ikke er oldtrafford.dk´s største fan af Berbatov

RAppel
03-04-2010, 17:44
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1323984.ece

Hvis de kan hvorfor kan vi så ikke? Håber de alt det succes stiger dem til hovedet til returen. Nørj hvor er vi skuffende for tiden. Men sådan er det med United. Vi er for forvendt...

RAppel
04-04-2010, 17:57
http://goal.com/en/news/1716/champions-league/2010/04/04/1863161/arjen-robben-could-miss-champions-league-clash-with

Det er sikkert mind games, men hvis de havde haft Robben i stedet for Altintop i den første kamp havde vi tabt mere end 2-1.

MC86
04-04-2010, 18:07
http://goal.com/en/news/1716/champions-league/2010/04/04/1863161/arjen-robben-could-miss-champions-league-clash-with

Det er sikkert mind games, men hvis de havde haft Robben i stedet for Altintop i den første kamp havde vi tabt mere end 2-1.

det tror jeg heller ikke vi havde. spillede robben i weekenden for bayern.?

RAppel
04-04-2010, 18:19
det tror jeg heller ikke vi havde. spillede robben i weekenden for bayern.?

Tror du ikke vi havde tabt mere end 2-1 hvis Robben havde spillet? Nej, han var også ude mod Schalke. Så de kan jo fint uden.

MC86
04-04-2010, 18:26
Tror du ikke vi havde tabt mere end 2-1 hvis Robben havde spillet? Nej, han var også ude mod Schalke. Så de kan jo fint uden.

Nej det tror jeg såmen ikke vi havde. Ham skulle evra nok holde styr på:) Det er værre med ribery i nevilles side. Håber for alt i livet rafael starter inde istedet for.

RAppel
04-04-2010, 18:40
Nej det tror jeg såmen ikke vi havde. Ham skulle evra nok holde styr på:) Det er værre med ribery i nevilles side. Håber for alt i livet rafael starter inde istedet for.

Siden fadæsen mod Milan ude har Rafael vel kun startet inde i Liga cuppen mod Villa. Er han klar til opgaven?

RasmusP
04-04-2010, 18:55
Siden fadæsen mod Milan ude har Rafael vel kun startet inde i Liga cuppen mod Villa. Er han klar til opgaven?

Neville har vist hvorfor han skal forestrækkes:)
Jeg synes mange af dem der følger tysk fodbold og Bayern, siger at Robben er en større trussel end Ribery, og var i bedre form inden skaden. Og i tirsdags hvor Evra ikke spillede så godt som han plejer, kunne det sagtens have haft betydning.

RAppel
04-04-2010, 18:58
Neville har vist hvorfor han skal forestrækkes:)

Ironi er altid svær at få øje på på skrift, men jeg foretrækker stadig Neville fremfor Rafael i de her kampe :)