PDA

Se fuld version : United på Samsø

Ruunee
25-03-2010, 21:16
Hej alle

Kæresten har booket et sommerhus på Samsø i den sidste halvdel af påsken, det vil sige at hvis det står til hende så befinder jeg mig der lørdag d. 3. april!!
Nogen der kender noget til muligheder for at se Chelsea kampen, noget sted på den ø?
Hvis ikke er jeg jo nødt til at opfinde en usædvanlig god søforklaring, så jeg kan blive hjemme ved Canal+.

Hjæææææælp :eek:

ChristianR
25-03-2010, 21:30
Hej alle

Kæresten har booket et sommerhus på Samsø i den sidste halvdel af påsken, det vil sige at hvis det står til hende så befinder jeg mig der lørdag d. 3. april!!
Nogen der kender noget til muligheder for at se Chelsea kampen, noget sted på den ø?
Hvis ikke er jeg jo nødt til at opfinde en usædvanlig god søforklaring, så jeg kan blive hjemme ved Canal+.

Hjæææææælp :eek:

Folk, der er parate til at bryde loven for at se United, kunne tage deres bærbare computer med og se den på nettet derovre :)

KennyN
25-03-2010, 21:32
Der er vist kun sort / hvid tv derovre, og ved ikke om der er mulighed for internet opkobling endnu. Det nymodens pjat skal lige slå igennem først, inden man satser på det...

KennyN
25-03-2010, 21:33
Håber det ikke tages ille op af nogle indfødte, jeg kender ingen derovre fra. Men på forhånd, sorry, var en joke...
God tur derover :) og fodbold er jo ikke alt. Men ellers er der jo trods alt BBC live opdatering, dog kun på tekst, eller tekst tv..