Se fuld version : Pakke eller selv sammensat
Hey.
Jeg er ved at overveje en rejse til Manchester til næste sæson men jeg har erfaret mig at det er vældig svært at få billeter til topkampene. Så mit spørgsmål er om det ville være bedst at købe en fodboldpakke hos et rejse selskab eller det ville være bedre at selv sammensætte rejsen og købe seperate billeter. Hvis man bestiller hos et rejseselskab er man jo sikret billeter til topkampene?
På Forhånd tak.
jacobdahl8
21-03-2010, 21:05
Hey.
Jeg er ved at overveje en rejse til Manchester til næste sæson men jeg har erfaret mig at det er vældig svært at få billeter til topkampene. Så mit spørgsmål er om det ville være bedst at købe en fodboldpakke hos et rejse selskab eller det ville være bedre at selv sammensætte rejsen og købe seperate billeter. Hvis man bestiller hos et rejseselskab er man jo sikret billeter til topkampene?
På Forhånd tak.
Jeg plejer selv at købe mine til fodboldkampene - og til de store kampe - som f.eks. Chelsea næste weekend har jeg fået tilbudt til - midt på strefford end for 1600 kr. pr. billet.
Ellers så er oldtrafford jo i samarbejde med travel2football, som du måske kan forehøre dig ved.
medmindre du har kontakter eller er heldig at få gennem muscsb eller oneunited, så køb en hotelpakke.
vi samarbejder med travel2football (http://www.travel2football.com/?template=partners&partners_id=23&lang=da)
Glory Man United
22-03-2010, 15:32
Jeg plejer en gang om året (det er hvad konen tillader) at tage med oldtrafford.dk. Fint arrangement selvom guiden altid er stiv og bager på alt og alle
EDIT: Nå ja må hellere lige give den en :)
Hvis man har lidt erfaring og generelt at god til at overskue planlægning selv, så vil jeg mene, at det er klart bedst, da man sparer mange penge. Jeg ville f.eks. kunne være kommet over og se United-Liverpool her i weekenden for 1700 kr med alt betalt(uden lommepenge).
Jacob FG
22-03-2010, 17:13
Hvis man har lidt erfaring og generelt at god til at overskue planlægning selv, så vil jeg mene, at det er klart bedst, da man sparer mange penge. Jeg ville f.eks. kunne være kommet over og se United-Liverpool her i weekenden for 1700 kr med alt betalt(uden lommepenge).
Er det fordi du køber billetterne gennem viagogo.com ? Jeg kan huske du spurgte ind til det engang (om det var sikkert osv.), men fik aldrig hørt, om det endte med du købte dem derigennem.
Eller hvad er din hemmelighed til den meget fordelagtige pris - kontakter??
Gronkjor
22-03-2010, 17:15
Hvor køber du så kampbilletterne? :)
jacobdahl8
22-03-2010, 17:51
Det er så påkrævet at man tør satse på kamp tidspunktet. Har 2 gange inden for det sidste år, betalt fly billetter et stykketid før, således at man kan få dem til minimumspriser.
En god idé er når man er afsted, at skaffe nogle kontakter med folk.
Jeg så jo 2 kampe, da jeg var derovre. Til den første fik jeg billetter gennem Supporterklubben, til den anden kamp fik jeg gennem One United.
Jeg er ved at sammensætte en tur til United - Stoke d. 4. januar. Tager afsted på kampdagen om formiddagen, og er hjemme næste dag ved middagstid.
Tager en nat på hotel for 400, fly for 700 og kampbillet (via OneUnited) for ca. 350.
Har ikke fået tildelt billetten endnu, kan først ansøge fra på fredag. Der burde dog være god chance for at få billet til den kamp...
Alt i alt ca. 1500 kroner, og så har jeg en dag til "sightseeing" i Manchester op til kampen. Skal lige en tur på kunstmuseum, tror jeg.
TJakobsen
18-11-2010, 15:22
flyver du så direkte til manchester?
Hey.
På Forhånd tak.
Hos Thomas Cook Sport er der forholdsvist billige billetter til alle kampe :)
De kører samme princip som travel2football, samme priser bortset fra, at priserne hos Thomas cook sport er for 2 personer :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.