Se fuld version : For de (lidt) metroseksuelle. (Råd om parfumer, deo'er o.lign)
Så der var oprettet en tråd om styrketræning og tænkte at jeg lige ville lave en tråd hvor vi kan snakke lidt om gode parfumer og andet til kroppen hvis nogle har nogel råd eller spørgsmål.. også tøj osv osv..
Jeg vil gerne lægge ud.. jeg mangler en creme til efter jeg har baberet mig.. nogle der kender nogle rigtigt gode nogen.. problemet er at jeg ofte bliver rød og meget varm lidt tid efter jeg har haft fat i maskinen.. pisse irriterende..
Det er vel bare en dagcreme du skal have. Matas har en serie til mænd.. Ellers kan man altid låne af kæresten. :)
http://www.matas.dk/Til+m%C3%A6nd/Ansigtspleje/Matas+Men/Face+Cream+normal+kombineret+hud.htm?ConnectedGuid ={38C88803-26D5-4E96-BD37-D6B247CF64DF}
http://www.matas.dk/Til+m%C3%A6nd/Ansigtspleje/Matas+Men/Face+Cream+Moisturising.htm?ConnectedGuid={38C8880 3-26D5-4E96-BD37-D6B247CF64DF}
Alt efter hudtype!
Holmskov
29-05-2007, 18:18
Holmskov bruger denne her. Den er super da jeg også selv har bøvl med at huden "brænder" når jeg har barberet mig. Den har en kølende effekt, så den er jeg super glad for.
http://www.biotherm.dk/_da/_dk/catalog/ExperienceProduct_VarList.aspx?productcode=056873
der kan i se.. der er gået 20 min i denne tråd og i har allerede hjulpet en mand i nød:)
Jeg vil gerne lægge ud.. jeg mangler en creme til efter jeg har baberet mig.. nogle der kender nogle rigtigt gode nogen.. problemet er at jeg ofte bliver rød og meget varm lidt tid efter jeg har haft fat i maskinen.. pisse irriterende..
Biotherm har et produkt, som er beregnet til brug efter maskinebarbering.
Har du forsøgt dig med en skraber?
Både clinique, Biotherm osv. har nogle "startpakker", hvor der er face wash, barberskum og post-shave skum i. Det er rigtig godt, hvis du skal gøre lidt ud af din barbering.
Holmskov
29-05-2007, 20:05
Både clinique, Biotherm osv. har nogle "startpakker", hvor der er face wash, barberskum og post-shave skum i. Det er rigtig godt, hvis du skal gøre lidt ud af din barbering.
Og når du siger "du skal gøre lidt ud af din barbering", mener du så at flyve til Dubai og få det gjort. :D
det er for nice dernede :) 30 kroner mand!!!!
ja. har brugt skraber men det er ikke lige mig.. skraber er det bedste når man skal gøre lidt ud af det, men jeg syntes bedst om maskine til hverdag..
Og det med at smutte til Dubai for at blive barberet lyder rigtigt fornuftigt.. og til 30 kroner.. for 30 kr. kan du ikke engang få lov til at sætte dig i barberstolen i danmark:D
Pssst skraber.. Så heller maskine, så man ikke risiker og skære sig selv, når man står og barber sig med søvnen over sig. :D
Pssst skraber.. Så heller maskine, så man ikke risiker og skære sig selv, når man står og barber sig med søvnen over sig. :D
præcis.. det er sku noget nemmere og smide en maskine i hovedet en at skulle stå med så skarpe instrumenter oppe ved hovedet når man lige er stået op af høkassen..
Holmskov
29-05-2007, 20:41
Holmskov bruger skraber, og som regel i aftenbadet. Derudover plejer jeg det værste med en trimmer. :D
Hr Hansen
29-05-2007, 20:59
Rigtige mænd bruger skraber! og ang. irritation i ansigtet, så kunne det være du skulle rense Maskinen efter Intimbabering! :-)
Holmskov
29-05-2007, 21:01
Det dig der piver over at vælge mellem et nyt tv eller en tur til Dubai.... Jeg har begge "Rocking"
Hvem er banken mon mest glad for.?? Casper eller Michael ?:D
Nå. Under armene murer jeg gerne lidt nivea aqua cool. Den er super holdbar og billig. Kan i nogle tilfælde erhverves for bare 15kr. :D
Derefter hiver jeg lidt Issey Miyake på trøjen og lidt Eau de toilette i bøtten af samme slags. Den er super frisk. :D
Holmskov
29-05-2007, 21:03
Rigtige mænd bruger skraber! og ang. irritation i ansigtet, så kunne det være du skulle rense Maskinen efter Intimbabering! :-)
Hehe. Det er go' humor det der. :D
Hvem er banken mon mest glad for.?? Casper eller Michael ?:D
Nå. Under armene murer jeg gerne lidt nivea aqua cool. Den er super holdbar og billig. Kan i nogle tilfælde erhverves for bare 15kr. :D
Derefter hiver jeg lidt Issey Miyake på trøjen og lidt Eau de toilette i bøtten af samme slags. Den er super frisk. :D
Banken er ikke glade for mig efter jeg valgte at smide overskudet over i Aktier. :D
Issey Miyake er en genial eau de toilette!! Ellers bruger jeg Biotherms day control deodorant da den ikke lugter af noget, og derfor kan bruges til alt! :)
haha.. det er go griner..:lolol:
jeg plejer at bruge renati voks i håret, nivea aqua cool under armene og enten, clinique happy, aqua de gio, noget tommy hilfiger eller en af to jean paul på halsen..
Dahlmann
29-05-2007, 21:29
jeg overvejer at købe en barbermaskine... hver gang jeg skal til fest elelr noget i den stil skal jeg selvfølgelig fucke barberingen fuldstændig op... det hørte drengene på irc kanalen da jeg skulle til 18 års fødselesdag... gik rundt med en kæmpe plet over min ene læbe, og var nødt til at stoppe blødningen med aftershave fordi det skulle gå stærkt...
Ja det var mig der forslog dig det. :D
Kan nemlig godt huske det.. Hehe..
Jeg har selv en Philishave HQ 9190 CC (http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/da/dk/consumer/personal_care_gr_dk_consumer/pec_mensgrooming_ca_dk_consumer/me_dryshaving_su_dk_consumer/ce/_productId_HQ9190_21_DK_CONSUMER/elektrisk_shaver+HQ_9190_CC?proxybuster=EK2AFKY2UD FSHJ0RMRESHP3HKFSEKI5P) som er jeg er mer end bare tilfreds med. Dog ligger retail prisen på omkring de 3k, så det er måske lige dyrt nok.
Men du skulle nok kunne få en Braun til en 500-600 på tilbud. Hvilket er det mærke jeg heller til i den pris. Philishaveren var kun fordi jeg fik et godt tilbud på den. :D
Dahlmann
30-05-2007, 19:40
Ja det var mig der forslog dig det. :D
Kan nemlig godt huske det.. Hehe..
Jeg har selv en Philishave HQ 9190 CC (http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/da/dk/consumer/personal_care_gr_dk_consumer/pec_mensgrooming_ca_dk_consumer/me_dryshaving_su_dk_consumer/ce/_productId_HQ9190_21_DK_CONSUMER/elektrisk_shaver+HQ_9190_CC?proxybuster=EK2AFKY2UD FSHJ0RMRESHP3HKFSEKI5P) som er jeg er mer end bare tilfreds med. Dog ligger retail prisen på omkring de 3k, så det er måske lige dyrt nok.
Men du skulle nok kunne få en Braun til en 500-600 på tilbud. Hvilket er det mærke jeg heller til i den pris. Philishaveren var kun fordi jeg fik et godt tilbud på den. :D
3k er nok for meget for mig :( , men en til 500-600 kr. skulle da være til at betale... tror min S.U. kommer til at betale en når jeg begynder at få det fra starten af oktober...:juhuuuu:
Lorensen
30-05-2007, 19:55
problemet er at jeg ofte bliver rød og meget varm lidt tid efter jeg har haft fat i maskinen.. pisse irriterende..[/B]
Jeg forstår virkelig ikke at der ikke er nogen før mig der har lagt mærke til dette :D Det er sku da ultra grineren ! hehe
Jeg forstår virkelig ikke at der ikke er nogen før mig der har lagt mærke til dette :D Det er sku da ultra grineren ! hehe
hehe.. okay.. du må lige forklare.. er ikke fordi jeg er provokeret eller noget men hvad er det du syntes der er sjovt:)
Ja den glippede jeg, desværre, også.. :(
Så der var oprettet en tråd om styrketræning og tænkte at jeg lige ville lave en tråd hvor vi kan snakke lidt om gode parfumer og andet til kroppen hvis nogle har nogel råd eller spørgsmål.. også tøj osv osv..
Jeg plejer at bruge en fugtighedscreme efter barbering. Fx en fra beauty parficiq til omkr. 200 kr. Cremen bliver brugt af både mænd og kvinder og dufter neutralt.
Lorensen
31-05-2007, 13:12
hehe.. okay.. du må lige forklare.. er ikke fordi jeg er provokeret eller noget men hvad er det du syntes der er sjovt:)
At du bliver rød og varm efter du haft fat i "maskinen" (Altså det kunne jo være pikken). Det er nok min humor der er lidt plat, men det var det første jeg tænkte på da jeg læste det. :s Så det er da lidt sjovt, i hvert fald i min verden.
At du bliver rød og varm efter du haft fat i "maskinen" (Altså det kunne jo være pikken). Det er nok min humor der er lidt plat, men det var det første jeg tænkte på da jeg læste det. :s Så det er da lidt sjovt, i hvert fald i min verden.
haha.. okay.. det var hvertfald ikke det jeg tænkte på da jeg skrev det.. og plat?? ja måske en smule.. men hvem er ikke det.. hver sin humor..
Nu hvor vi er så godt i gang, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilken voks I bruger, og hvor langt jeres hår er? Det er meget vigtigt, når man vælger voks.
Jeg har halvlangt hår, og derfor bruger jeg lige nu en ID hair voks, men det er på tide med noget nyt. Den kan købes for 88,- her (http://billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=34) og 108,- ved ens frisør.
Men som sagt vil jeg prøve noget nyt.. Kan I anbefale en god voks? Jeg lurer lidt på en Renati...
Christensen
18-06-2007, 23:01
Synes Renati er genialt. Super god og holdbar voks til halvlangt hår. Og så kan det bruges i vådt hår! iD er virkelig noget dårligt noget, og fortryder at jeg købte 4 bøtter, og fandt egentlig først ud af hvordan det bliver rigtig godt, ved den sidste bøtte - men så skulle der tilgengæld bruges rigtig meget
Bruger selv Pearl Styler som får ens hår til at stivne.. Synes det er helt fint til at sætte hårdet med og holder rigtigt godt..
Koster omkring 90 hos frisøren.. Kan få's i denne uge i Føtex til 65 pr. stk.. Har lige erhvervet mig 2 stk...
Har ikke så langt hår.. Det bliver aldrig længere end 5-7 cm, for så begynder det at krølle..!
Nu hvor vi er så godt i gang, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvilken voks I bruger, og hvor langt jeres hår er? Det er meget vigtigt, når man vælger voks.
Jeg har halvlangt hår, og derfor bruger jeg lige nu en ID hair voks, men det er på tide med noget nyt. Den kan købes for 88,- her (http://billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=34) og 108,- ved ens frisør.
Men som sagt vil jeg prøve noget nyt.. Kan I anbefale en god voks? Jeg lurer lidt på en Renati...
Prøv med fructis style...
lige pt er jeg helt karseklippet.. ca 3mm så der bliver ikke brugt så meget voks men før da jeg havde halvlangt hår, nok ca. 5-6 cm. brugte jeg renati og ID hair og jeg syntes at Renati'en er vildt god og det er min absolute yngling og skal helt sikkert bruge den igen når håret er vokset ud.. den minder egentlig meget om ID'en men syntes bare den er lidt bedre.. og den skylles efter min mening lidt nemmere ud en ID..
Jeg brugte også Renati da jeg havde hår på hovedet. Prøvede et par gange at vælge den billige løsning med noget Loreal, ID osv. men hver gang endte jeg med at gå tilbage til Renati. Det er lidt dyrere men det er også en del bedre - efter min mening :)
Det lyder godt med de gode meninger om Renati.. Det ender med at jeg køber den (http://billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=41) og så også denne her (http://billigvoks.dk/default.asp?site_id=7&varenummer=79).. Det tror jeg ville være perfekt! Tak for rådene. ;) Har I forresten prøvet at handle over billigvoks.dk?
Christensen
19-06-2007, 00:53
Jep, det går super hurtigt og der er ingen problemer. Da jeg købte sådan en pakke med fire bøtter i, var der endda tyggegummi med så det er jo bare super :lolol:
HamudiiC
19-06-2007, 16:05
Jeg bruger noget fra HM. Jeg var lidt skeptisk første gang, for det var billigt og ingen kendte det. Men nu bruger alle mine venner det. & det er skide godt. Kan købes for 30 kr. Dog er der ALTID udsolgt i HM i byen i Odense. Og der er ingen andre der sælger det. Har prøvet med ID men det virker overhovedet ikke på mit hår. Jeg har noget meget tykt hår & lidt krøller. Er der noget som virker meget godt til mit slags hår?
Ps. Jeg bruger nogle gange min mors hårlak til sidst for at gør det helt stift.
billigvoks.dk er helt kanon.. har handlet der flere gange og leveringstiden er kanon og så følger der altid et eller andet guf eller noget x-tra med..
jeg bruger den orange/brune fra Sebastian og så nogle gange American Crew...afhængig af humøret :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.